<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
sainz | Adatlap | 390559 | 2007. június 20. 23:10 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 390558 | 2007. június 20. 21:30 | ![]() | |
Talált, süllyedt.Papucs-orr, páncéllemez a kabin oldalán, széles terelőlemez a szivó- csatorna előtt, és jól látszik a GS-23 gépágyú két lelógó hüvelykivetője, tehát 23BN | |||||
vrauko | Adatlap | 390557 | 2007. június 19. 18:40 | ![]() | |
vrauko | Adatlap | 390556 | 2007. június 19. 17:42 | ![]() | |
helyesebben BN-t | |||||
vrauko | Adatlap | 390555 | 2007. június 19. 17:41 | ![]() | |
Újra 100000000000000000 köszönet az értékes hozzászólásér'. Mármost +tekintettem a Hasegawa 23-asát és 27-esét, és bár nem teljesen ugyanazt az alsó törzsfelet adják hozzájuk, de a 27-esé 1általán nem tűnik ducibbnak. Kikerestem a még birtokomban levő Academy 27-est, Airfix/Heller 23-ast és Zvezda 23MLD-t (ennyi van mindössze a 23/27-es családból). Mind1ik 1forma vastag, duciság nem észlelhető. Ebből az következik, hogy a Hasegawa/Academy 27-eséből 1xűbb authentikus 23BN-t előidézni, mint igazi 27-est... Ez alighanem csak akkor szembetűnő, ha 1más mellett vizsgáljuk a sublerrel 1 23-as és 27-es törzsátmérőjét, de akkor is bosszantó. Viszont mostmár méginkább kedvem támadott 1 szép 23BM-t csinálni. +vettem hozzája a dögös propagteam matricot a sasfejjel. Az MLD-nek a vezér síkján pedig ágaskodó delfin lesz... | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 390554 | 2007. június 18. 20:47 | ![]() | |
Vraukó Tamásnak További eltérés a 23BN és a 27 között, hogy a 27 erősitett futóművei miatt a futóaknáknál a törzs kissé ducibb lefelé és oldalirányban is, mig a BN az eredeti 23 futómüveit kapta, igy a törzs kontúrja nem változik a főfutóaknáknál. Az orrfutó viszont vagy nagyobb kerekeket kapott, vagy nem húzzák be annyira,mint a 23-on, igy az orrfutó boritólemezek hátsó részén 1-1 kis hosszanti kidudorodás van a törzskon-túrból kissé kilógó kerekek miatt. A kabin két oldalán 1-1 kivülről felcsavarozott páncéllemez van a 23BN-en és a 27-en egyaránt'A törzs alatti 2 pilon a 27-el ellen- tétben nem a szivócsatorna alján,hanem kissé beljebb a törzs külső szélén van | |||||
vrauko | Adatlap | 390544 | 2007. június 15. 07:50 | ![]() | |
Méghogy nem sürgős!? Már csak alig 300-400 db makettet kell megcsinálnom, és aztán nem tudom tovább halasztani a dolgot... | |||||
sainz | Adatlap | 390543 | 2007. június 14. 23:23 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 390542 | 2007. június 14. 23:07 | ![]() | |
MiG-23 BN beépitett tűzfegyvere ikercsövű GS-23 /mint az eredeti vadász 23-asoké/ a 27-é hatcsövű 30 mm-es puska | |||||
Zoli | Adatlap | 390541 | 2007. június 14. 22:49 | ![]() | |
Nincs mit. Ha nem olyan sürgős, szerintem még várj pár hónapot/évet, hátha mégis lesz valami a KP tervéből. z | |||||
sainz | Adatlap | 390540 | 2007. június 14. 22:39 | ![]() | |
vrauko | Adatlap | 390539 | 2007. június 14. 22:39 | ![]() | |
100000000000000000000000 köszönet mindenkinek a gyors és pontos válaszokért. Asszem, hogy a terelőlemez különbözőségét viszonylag 1xű +alkotni, az apróbb részleteket illetőleg pedig alighanem az a helyzet, hogy tényleg v1es a kép. Az irakiak pl. a BN-t fölszerelték a mirázs légi utántöltő csonkjával, + exo cet rakétával. A Modell és Makett számai +vannak nékem, úgyhogy átal fogom nyálazni (rémlik valaki ilyesmi sorozat, hogy Mig-23-as kitek összehasonlítása vagy ilyesmi). | |||||
sainz | Adatlap | 390538 | 2007. június 14. 22:27 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 390537 | 2007. június 14. 22:23 | ![]() | |
A részletekbe menő különbségeket reggelig lehetne taglalni. Ha jól emlékszem, a Modell és Makett vmelyik régi számában ezt kivesézte Szekeres Gábor, amikor kijött az 1:72-es 27-es az italeritől(?). | |||||
sainz | Adatlap | 390536 | 2007. június 14. 22:17 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 390535 | 2007. június 14. 22:15 | ![]() | |
A fő látható különbség a beömlők, de asszem a kiömlő is más volt. A 27-es orra kissé magasabb, és nyilván az antennák, ablakok stb is mások (a 27-esen, alváltozatonként is elég vegyes ezek elhelyezése). Ha jól rémlik, a szárnytövek is eltérőek. Talán még a futóművek is, de lehet, hogy már a BN futóit kapta a 27-es. Nagyjából ennyi, ha még eszembe jut valami, jelzem. z | |||||
sainz | Adatlap | 390534 | 2007. június 14. 22:11 | ![]() | |
Legegyszerűbben a beömlőnyílás alapján lehet megkülönböztetni első ránézésre. 23BN - ugyanaz a terelőlemez mint a vadász 23-asokon. 27 - nincs, ill csak egy nagyon rövid terelőlemez van. | |||||
vrauko | Adatlap | 390533 | 2007. június 14. 22:08 | ![]() | |
No épp eztet nem tudom. Ugyanis mindenfelé aztat olvasom, hogy az originális MiG-27-et csak a SZU és India légi erőinél rendszeresítették, MíG a többi olyan ország, amelyik alacsony támadógépet akart, lebutított változatot kapott, és ez lőn a MiG-23BN. Mármost a kérdés az, hogy ez kívülről is lát6ó-é. A Hi-Decal 72-017-es lapjának festési utasításán van 1 robbantott ábra, amely azt hivatott mutatni, hogy a törzs fő része a classicus MiG-23-é, a kiömlő és az orr-rész a 27-é, de nem tudom, hogy ez így értelmezhető-é, vagy hogy ebből 1általán mi látszik. Szerintem nem sok, de biztos ami biztos, hátha valaki többet tud. | |||||
borisz | Adatlap | 390532 | 2007. június 14. 21:42 | ![]() | |
nem ua. a két típus? | |||||
vrauko | Adatlap | 390531 | 2007. június 14. 21:41 | ![]() | |
T. Kollégák! A szakértői testülethez fordulok kérdésemmel: milyen ekszternálisan is vizibilis differenciák vannak a Mig-27 és a Mig23BN közt? Azaz, milyen modificatiokat kell applikálnom pl. az 1:72-es Hasegawa Mig-27 ma ketten, hogy authenticus Mig-23BN-t produkálhassak? (már ha a dolog íly módon 1általán lehetséges). | |||||
Sámán | Adatlap | 390530 | 2007. június 2. 17:36 | ![]() | |
Sziasztok! Hol találok olyan képeket, amelyeken a földi kiszolgálás látszik a gépek körül. Például az elektromos feltöltésről, üzemanyagfeltöltésről stb. Köszönöm. Lovas Zoltán | |||||
Ego | Adatlap | 390529 | 2007. május 31. 18:26 | ![]() | |
Mindkettő, de csak egyben adom el az egészet! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 390528 | 2007. május 31. 11:48 | ![]() | |
Zebi, Én láttam. Nekem is megvan. De én sem tudok sok jót mondani róla. De amíg csak ez van, addig ez a legjobb 23-as! Ráadásul az Italeri még magyar matricát is ad hozzá. :)) Tibcsi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 390527 | 2007. május 31. 11:45 | ![]() | |
Repvez, Tophatters tedd be tavaly ide egy linket egy feljavított példányról. Ehun van e: www.old.modelarstwo.org.pl/lotnicze/galeria/trojanowski/mig-23mf/index.html Üdv: Tibcsi | |||||
sainz | Adatlap | 390526 | 2007. május 31. 10:19 | ![]() | |
Ha már a 21-es topikban atomoztunk... Ez egy MiG-23M az atomhordozó konfigurációban. Itt a "szélvédőkereten" szemmagasságban látszik az A-bomba kapcsolódoboza és ott a bombatartó a bal oldali törzspilonon. A sármelléki 5.gv.iap. és a kkiskunlacházi 14.gv.iap. egy-egy százada folyamatosan így repült, soha nem vették le a tartópilont róluk... | |||||
Repvez | Adatlap | 390525 | 2007. május 30. 19:02 | ![]() | |
A HAD decal az melyik változat a Data vagy az ék és számsoros? És mennyi lenne csak a matrica külön? | |||||
Ego | Adatlap | 390524 | 2007. május 30. 17:38 | ![]() | |
Eladó ! 1/48 Italeri (2649) Mig23 1/48 Eduard mask 1/48 HAD decal Ár: 4000 ft. | |||||
Tophatters | Adatlap | 390523 | 2007. május 30. 16:45 | ![]() | |
Szia! Én ezt az idei szolnoki versenyen láttam. | |||||
Zebi | Adatlap | 390522 | 2007. május 30. 16:15 | ![]() | |
Ja, akkor te az 1/48-as ex-ESCI-re gondolsz :-) Nem láttam azt a makettet, de nem hallottam túl sok jót róla. | |||||
Repvez | Adatlap | 390521 | 2007. május 30. 16:11 | ![]() | |
Azért gondoltam, mivel én az 1/48-as 23-asra gondoltam, hogy még sehol nem láttam a neten se egy megépitett esetleg egy feltuningolt modellt belöle.Pedig külföldön egyszerübb hozzájutni a kiegészitökhöz is. | |||||
Zebi | Adatlap | 390520 | 2007. május 30. 13:18 | ![]() | |
Nem, volt egy nagyon szépen megépített szürke 1/72-es, második lett a kategóriájában. | |||||
Repvez | Adatlap | 390519 | 2007. május 29. 21:51 | ![]() | |
1/48-as méretarányra gondolsz?A Móvárit az láttam körbe is fotoztam | |||||
Zebi | Adatlap | 390518 | 2007. május 29. 21:27 | ![]() | |
Volt Móváron egy szép példány. De sajnos még mindig az Academy a legjobb ebben a méretben, az Italerinél már ránézésre is nagy gondok vannak a kabintető környékén. | |||||
Repvez | Adatlap | 390517 | 2007. május 29. 21:19 | ![]() | |
Már azért egy jo ideje kint van a piacon az italeri 23-asa,de még nem láttam sehol se belöle elkészült példányt.Csak a viszonyitás végett megnézném, hogy ki mit hoz ki belöle. | |||||
SSgt.Chris | Adatlap | 390516 | 2007. május 28. 13:27 | ![]() | |
SSgt.Chris | Adatlap | 390515 | 2007. május 28. 13:26 | ![]() | |
Egy kis unikum...dió ötlet, meg ilyet sem sűrűn látni, gondolom. :-) | |||||
sainz | Adatlap | 390514 | 2007. május 21. 00:27 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 390513 | 2007. május 13. 15:33 | ![]() | |
zsury | Adatlap | 390512 | 2007. május 13. 11:42 | ![]() | |
Ok., felteszem őket az érdekes képek topic-ba! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 390511 | 2007. május 13. 11:36 | ![]() | |
A pápai MiG-Szu-parkkal kapcsolaban minden érdekel. Köszi! Miggyuri | |||||
zsury | Adatlap | 390510 | 2007. május 13. 11:32 | ![]() | |
Hát ez bizony elég szomorú... Van még egy pár kép,a SU-22-esekről , meg a mig-21-esekről is. Ha érdekelnek felteszem őket. Azok is ilyen szép, de szomorú képek. Üdv, Zsury. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 390509 | 2007. május 13. 06:34 | ![]() | |
Kösz Zsury! Gyönyörűek. Csak egy hibája van mindnek - hogy repülés közbeni képek már nincsenek közöttük! :) :( Miggyuri | |||||
zsury | Adatlap | 390508 | 2007. május 12. 23:57 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 390507 | 2007. május 12. 10:28 | ![]() | |
Urak! Méretek, fotók kellenének a pápai repülőtér repülőgép fedezékeiről. Elsősorban a külső elosztása, ejáratok képe, elhelyekedése, nagysága érdekelne. A dolog sürgős volna. Miggyuri | |||||
sainz | Adatlap | 390506 | 2007. május 10. 21:05 | ![]() | |
MiG-21MF Sidewinder,Marconi elektronika, meg a jóég tiudja még mi nincs bennük... Mai napig nagy a titkolózás ezzel kapcsolatban. Én mégis inkább képességnövelésnek nevezném, mint modernizációnak, de ez is több mint tizéves történet. | |||||
ronniefrown | Adatlap | 390505 | 2007. május 10. 20:40 | ![]() | |
Melyik valtozat repul meg az egyiptomiaknal? Meg az eredetiek, vagy modernizaltak oket? | |||||
sainz | Adatlap | 390504 | 2007. május 9. 19:04 | ![]() | |
Most nemrég volt egy közös egyiptomi-amerikai hadgyakorlat. Az egyik egyiptomi tízezres öreg róka gépágyús gyak. légiharcban szépen "megfirkált" egy F-15C-t (Az igazsághoz hozzátartozik, hogy négy 21-es ellen játszott két Eagle) | |||||
sainz | Adatlap | 390503 | 2007. május 9. 18:27 | ![]() | |
János Béla Taszárról, MiG-21PF,Szu-22...4300 óra körül, ha jól emlékszem. Meg fogom kérdezni. | |||||
ronniefrown | Adatlap | 390502 | 2007. május 9. 17:17 | ![]() | |
Most ugrott be Eory Elek neve. Persze az o sztorijat is az egykori Top Gun-bol ismerem es o 56-utan nem repult csapatnal. Ha jol emlekszem 5000 ora koruli idovel ment nyugdijba a 70-es evek elso feleben a PG-bol. Szinte csak Migeken repult. | |||||
ronniefrown | Adatlap | 390501 | 2007. május 9. 17:13 | ![]() | |
Ezek nem semmi infok sainz! 10000 ora 21-esen! Azt hittem ekkora oraszamokat csak forgalmi pilotak ernek el. Nalunk asszem 3 ezer ora koruli idokkel mentek nyugdijba azok akik az 50-es/60-as evektol nyomtak. Ennel nagyobb szamokrol legalabbis nem olvastam. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
MiG-23B: