/ Fórumok /

MiG-23

Kicsit mostohán bánunk a "csapkodó szárnyú" MiG-ünkkel- nekem a másik kedvencem. Ha valakinek van képe hozzá, tegye fel ide.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.
sainz 390559 2007. június 20. 23:10
Válasz erre
Rumcájsz 390558 2007. június 20. 21:30
Válasz erre
Talált, süllyedt.Papucs-orr, páncéllemez a kabin oldalán, széles terelőlemez a szivó- csatorna előtt, és jól látszik a GS-23 gépágyú két lelógó hüvelykivetője, tehát 23BN
vrauko 390557 2007. június 19. 18:40
Válasz erre
mig23BN
mig23BN

Hálám jeléül +próbálok ide 1 képet biggyeszteni. Brüsszelben kaptam rá a lencsevégre, és úgy lajstromoztam be magamnak, hogy mig-27, de az eddigiek alapján 23BN.
vrauko 390556 2007. június 19. 17:42
Válasz erre
helyesebben BN-t
vrauko 390555 2007. június 19. 17:41
Válasz erre
Újra 100000000000000000 köszönet az értékes hozzászólásér'. Mármost +tekintettem a Hasegawa 23-asát és 27-esét, és bár nem teljesen ugyanazt az alsó törzsfelet adják hozzájuk, de a 27-esé 1általán nem tűnik ducibbnak. Kikerestem a még birtokomban levő Academy 27-est, Airfix/Heller 23-ast és Zvezda 23MLD-t (ennyi van mindössze a 23/27-es családból). Mind1ik 1forma vastag, duciság nem észlelhető. Ebből az következik, hogy a Hasegawa/Academy 27-eséből 1xűbb authentikus 23BN-t előidézni, mint igazi 27-est... Ez alighanem csak akkor szembetűnő, ha 1más mellett vizsgáljuk a sublerrel 1 23-as és 27-es törzsátmérőjét, de akkor is bosszantó. Viszont mostmár méginkább kedvem támadott 1 szép 23BM-t csinálni. +vettem hozzája a dögös propagteam matricot a sasfejjel. Az MLD-nek a vezér síkján pedig ágaskodó delfin lesz...
Rumcájsz 390554 2007. június 18. 20:47
Válasz erre
Vraukó Tamásnak

További eltérés a 23BN és a 27 között, hogy a 27 erősitett futóművei miatt a futóaknáknál a törzs kissé ducibb lefelé és oldalirányban is, mig a BN az eredeti 23 futómüveit kapta, igy a törzs kontúrja nem változik a főfutóaknáknál. Az orrfutó viszont vagy nagyobb kerekeket kapott, vagy nem húzzák be annyira,mint a 23-on, igy az orrfutó boritólemezek hátsó részén 1-1 kis hosszanti kidudorodás van a törzskon-túrból kissé kilógó kerekek miatt. A kabin két oldalán 1-1 kivülről felcsavarozott páncéllemez van a 23BN-en és a 27-en egyaránt'A törzs alatti 2 pilon a 27-el ellen- tétben nem a szivócsatorna alján,hanem kissé beljebb a törzs külső szélén van
vrauko 390544 2007. június 15. 07:50
Válasz erre
Méghogy nem sürgős!? Már csak alig 300-400 db makettet kell megcsinálnom, és aztán nem tudom tovább halasztani a dolgot...
sainz 390543 2007. június 14. 23:23
Válasz erre
MIG-23-3web
MIG-23-3web
MIG-23-4
MIG-23-4
MIG-23BN-11
MIG-23BN-11

www.airliners.net/open.file/1215148/L/

Etióp -23BN-ek:
Rumcájsz 390542 2007. június 14. 23:07
Válasz erre
MiG-23 BN beépitett tűzfegyvere ikercsövű GS-23 /mint az eredeti vadász 23-asoké/ a 27-é hatcsövű 30 mm-es puska
Zoli 390541 2007. június 14. 22:49
Válasz erre
Nincs mit. Ha nem olyan sürgős, szerintem még várj pár hónapot/évet, hátha mégis lesz valami a KP tervéből.
z
sainz 390540 2007. június 14. 22:39
Válasz erre
nose sensors 1
nose sensors 1
nose sensors
nose sensors
Resize of Untitled-Scanned-08
Resize of Untitled-Scanned-08

Fegyverzet, képességek szempontjából a legizgalmasabb a MiG-27K változat(színes fotó)

Debrecenben a MiG-27D változat volt a 88.apib. állományában.(08)
vrauko 390539 2007. június 14. 22:39
Válasz erre
100000000000000000000000 köszönet mindenkinek a gyors és pontos válaszokért. Asszem, hogy a terelőlemez különbözőségét viszonylag 1xű +alkotni, az apróbb részleteket illetőleg pedig alighanem az a helyzet, hogy tényleg v1es a kép. Az irakiak pl. a BN-t fölszerelték a mirázs légi utántöltő csonkjával, + exo cet rakétával. A Modell és Makett számai +vannak nékem, úgyhogy átal fogom nyálazni (rémlik valaki ilyesmi sorozat, hogy Mig-23-as kitek összehasonlítása vagy ilyesmi).
sainz 390538 2007. június 14. 22:27
Válasz erre
25
25

Egy nem szokványos szovjet festés:
sainz 390537 2007. június 14. 22:23
Válasz erre
A részletekbe menő különbségeket reggelig lehetne taglalni.
Ha jól emlékszem, a Modell és Makett vmelyik régi számában ezt kivesézte Szekeres Gábor, amikor kijött az 1:72-es 27-es az italeritől(?).
sainz 390536 2007. június 14. 22:17
Válasz erre
index.php
index.php
05 yellow 19 GIBAP 1992july
05 yellow 19 GIBAP 1992july

íme
Zoli 390535 2007. június 14. 22:15
Válasz erre
A fő látható különbség a beömlők, de asszem a kiömlő is más volt. A 27-es orra kissé magasabb, és nyilván az antennák, ablakok stb is mások (a 27-esen, alváltozatonként is elég vegyes ezek elhelyezése). Ha jól rémlik, a szárnytövek is eltérőek. Talán még a futóművek is, de lehet, hogy már a BN futóit kapta a 27-es. Nagyjából ennyi, ha még eszembe jut valami, jelzem.
z
sainz 390534 2007. június 14. 22:11
Válasz erre
Legegyszerűbben a beömlőnyílás alapján lehet megkülönböztetni első ránézésre.
23BN - ugyanaz a terelőlemez mint a vadász 23-asokon.
27 - nincs, ill csak egy nagyon rövid terelőlemez van.
vrauko 390533 2007. június 14. 22:08
Válasz erre
No épp eztet nem tudom. Ugyanis mindenfelé aztat olvasom, hogy az originális MiG-27-et csak a SZU és India légi erőinél rendszeresítették, MíG a többi olyan ország, amelyik alacsony támadógépet akart, lebutított változatot kapott, és ez lőn a MiG-23BN. Mármost a kérdés az, hogy ez kívülről is lát6ó-é. A Hi-Decal 72-017-es lapjának festési utasításán van 1 robbantott ábra, amely azt hivatott mutatni, hogy a törzs fő része a classicus MiG-23-é, a kiömlő és az orr-rész a 27-é, de nem tudom, hogy ez így értelmezhető-é, vagy hogy ebből 1általán mi látszik. Szerintem nem sok, de biztos ami biztos, hátha valaki többet tud.
borisz 390532 2007. június 14. 21:42
Válasz erre
vrauko 390531 2007. június 14. 21:41
Válasz erre
T. Kollégák!
A szakértői testülethez fordulok kérdésemmel: milyen ekszternálisan is vizibilis differenciák vannak a Mig-27 és a Mig23BN közt? Azaz, milyen modificatiokat kell applikálnom pl. az 1:72-es Hasegawa Mig-27 ma ketten, hogy authenticus Mig-23BN-t produkálhassak? (már ha a dolog íly módon 1általán lehetséges).
Sámán 390530 2007. június 2. 17:36
Válasz erre
Sziasztok!

Hol találok olyan képeket, amelyeken a földi kiszolgálás látszik a gépek körül. Például az elektromos feltöltésről, üzemanyagfeltöltésről stb.

Köszönöm. Lovas Zoltán
Ego 390529 2007. május 31. 18:26
Válasz erre
Mindkettő, de csak egyben adom el az egészet!
Tibcsi 390528 2007. május 31. 11:48
Válasz erre
Zebi,

Én láttam. Nekem is megvan. De én sem tudok sok jót mondani róla. De amíg csak ez van, addig ez a legjobb 23-as! Ráadásul az Italeri még magyar matricát is ad hozzá. :))

Tibcsi
Tibcsi 390527 2007. május 31. 11:45
Válasz erre
Repvez,

Tophatters tedd be tavaly ide egy linket egy feljavított példányról.
Ehun van e: www.old.modelarstwo.org.pl/lotnicze/galeria/trojanowski/mig-23mf/index.html

Üdv: Tibcsi
sainz 390526 2007. május 31. 10:19
Válasz erre
36-04
36-04

Ha már a 21-es topikban atomoztunk...

Ez egy MiG-23M az atomhordozó konfigurációban.
Itt a "szélvédőkereten" szemmagasságban látszik az A-bomba kapcsolódoboza és ott a bombatartó a bal oldali törzspilonon.
A sármelléki 5.gv.iap. és a kkiskunlacházi 14.gv.iap. egy-egy százada folyamatosan így repült, soha nem vették le a tartópilont róluk...
Repvez 390525 2007. május 30. 19:02
Válasz erre
A HAD decal az melyik változat a Data vagy az ék és számsoros?
És mennyi lenne csak a matrica külön?
Ego 390524 2007. május 30. 17:38
Válasz erre
Eladó !

1/48 Italeri (2649) Mig23
1/48 Eduard mask
1/48 HAD decal

Ár: 4000 ft.
Tophatters 390523 2007. május 30. 16:45
Válasz erre
DSCF3843
DSCF3843
DSCF3844
DSCF3844

Szia!

Én ezt az idei szolnoki versenyen láttam.
Zebi 390522 2007. május 30. 16:15
Válasz erre
Ja, akkor te az 1/48-as ex-ESCI-re gondolsz :-)
Nem láttam azt a makettet, de nem hallottam túl sok jót róla.
Repvez 390521 2007. május 30. 16:11
Válasz erre
Azért gondoltam, mivel én az 1/48-as 23-asra gondoltam, hogy még sehol nem láttam a neten se egy megépitett esetleg egy feltuningolt modellt belöle.Pedig külföldön egyszerübb hozzájutni a kiegészitökhöz is.
Zebi 390520 2007. május 30. 13:18
Válasz erre
Nem, volt egy nagyon szépen megépített szürke 1/72-es, második lett a kategóriájában.
Repvez 390519 2007. május 29. 21:51
Válasz erre
1/48-as méretarányra gondolsz?A Móvárit az láttam körbe is fotoztam
Zebi 390518 2007. május 29. 21:27
Válasz erre
Volt Móváron egy szép példány. De sajnos még mindig az Academy a legjobb ebben a méretben, az Italerinél már ránézésre is nagy gondok vannak a kabintető környékén.
Repvez 390517 2007. május 29. 21:19
Válasz erre
Már azért egy jo ideje kint van a piacon az italeri 23-asa,de még nem láttam sehol se belöle elkészült példányt.Csak a viszonyitás végett megnézném, hogy ki mit hoz ki belöle.
SSgt.Chris 390516 2007. május 28. 13:27
Válasz erre
1
1

Hooopsz a kép lemaradt...talán most:
SSgt.Chris 390515 2007. május 28. 13:26
Válasz erre
Egy kis unikum...dió ötlet, meg ilyet sem sűrűn látni, gondolom. :-)
sainz 390514 2007. május 21. 00:27
Válasz erre
000026_resize
000026_resize

1982 SZTRELBA

Asztrahany

Soproni Károly "bevetés-előtt"

ŐT sem felejtsük el...
Nyugodjék Békében !

(A fotóért köszönet Jurij Milusevnek, kéretik nem használni másutt...Köszönöm )
Miggyuri 390513 2007. május 13. 15:33
Válasz erre
Láttam őket. Elgondolkodtatóak.Köszi!
Miggyuri
zsury 390512 2007. május 13. 11:42
Válasz erre
Ok., felteszem őket az érdekes képek topic-ba!
Miggyuri 390511 2007. május 13. 11:36
Válasz erre
A pápai MiG-Szu-parkkal kapcsolaban minden érdekel.
Köszi!
Miggyuri
zsury 390510 2007. május 13. 11:32
Válasz erre
Hát ez bizony elég szomorú...
Van még egy pár kép,a SU-22-esekről , meg a mig-21-esekről is.
Ha érdekelnek felteszem őket.
Azok is ilyen szép, de szomorú képek.

Üdv, Zsury.
Miggyuri 390509 2007. május 13. 06:34
Válasz erre
Kösz Zsury!
Gyönyörűek.
Csak egy hibája van mindnek - hogy repülés közbeni képek már nincsenek közöttük! :)
:(
Miggyuri
zsury 390508 2007. május 12. 23:57
Válasz erre
Pápa
Pápa
pápa 5.
pápa 5.
pápa 6.
pápa 6.
pápa 7.
pápa 7.
Új kép
Új kép
Új kép 2
Új kép 2
Új kép 3
Új kép 3
Új kép 4
Új kép 4
Új kép 5
Új kép 5
Új kép 6
Új kép 6
Új kép 7
Új kép 7
Új kép 8
Új kép 8
Új kép 9
Új kép 9

Szia Miggyuri! Asszem ezek a képek pápán készültek.

Üdv, Zsury.
Miggyuri 390507 2007. május 12. 10:28
Válasz erre
Urak!
Méretek, fotók kellenének a pápai repülőtér repülőgép fedezékeiről. Elsősorban a külső elosztása, ejáratok képe, elhelyekedése, nagysága érdekelne. A dolog sürgős volna.
Miggyuri
sainz 390506 2007. május 10. 21:05
Válasz erre
MiG-21MF

Sidewinder,Marconi elektronika, meg a jóég tiudja még mi nincs bennük...
Mai napig nagy a titkolózás ezzel kapcsolatban.
Én mégis inkább képességnövelésnek nevezném, mint modernizációnak, de ez is több mint tizéves történet.
ronniefrown 390505 2007. május 10. 20:40
Válasz erre
Melyik valtozat repul meg az egyiptomiaknal? Meg az eredetiek, vagy modernizaltak oket?
sainz 390504 2007. május 9. 19:04
Válasz erre
Most nemrég volt egy közös egyiptomi-amerikai hadgyakorlat.
Az egyik egyiptomi tízezres öreg róka gépágyús gyak. légiharcban szépen "megfirkált" egy F-15C-t
(Az igazsághoz hozzátartozik, hogy négy 21-es ellen játszott két Eagle)
sainz 390503 2007. május 9. 18:27
Válasz erre
János Béla Taszárról, MiG-21PF,Szu-22...4300 óra körül, ha jól emlékszem.
Meg fogom kérdezni.
ronniefrown 390502 2007. május 9. 17:17
Válasz erre
Most ugrott be Eory Elek neve. Persze az o sztorijat is az egykori Top Gun-bol ismerem es o 56-utan nem repult csapatnal. Ha jol emlekszem 5000 ora koruli idovel ment nyugdijba a 70-es evek elso feleben a PG-bol. Szinte csak Migeken repult.
ronniefrown 390501 2007. május 9. 17:13
Válasz erre
Ezek nem semmi infok sainz! 10000 ora 21-esen! Azt hittem ekkora oraszamokat csak forgalmi pilotak ernek el. Nalunk asszem 3 ezer ora koruli idokkel mentek nyugdijba azok akik az 50-es/60-as evektol nyomtak. Ennel nagyobb szamokrol legalabbis nem olvastam.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.