<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Csaba307 | Adatlap | 390446 | 2007. március 10. 22:40 | ![]() | |
Mi igaz abból,hogy a 23-as bonyolult futóműve miatt sok baleset történt leszálláskor? | |||||
NSVT | Adatlap | 390445 | 2007. március 10. 07:51 | ![]() | |
Igaz, hogy nem Mig-23, de Flogger: http://bop.agria.hu | |||||
Kalóz | Adatlap | 390444 | 2007. március 9. 11:25 | ![]() | |
Bár az egyes felek természetesen agyonraklámozzák a termékeiket, azért a pilóták mindig is megfelelő respektussal nézik az ellenfeleket és technikájukat. Légiharcban az ellenfél lenézése = a halállal. Békeidőben a különböző légiharc gyakorlatok eredményei elég jól mutatják, hogy előre nem lehet eldönteni a végeredményt. A magyar pilóták anno bebizonytották a belgákkal szemben, hogy igenis lehet eredményt elérni az F 16 ellen. Ha nem kapcsolt forszázst, akkor a MiG-29 lemanőverezte. Ha viszont kapcsolt, akkor túl hamar le kellett szálljon. Forrás(Top Gun nemtom melyik év, hanyadik szám, de ha nagyon kell, megkereshetem) Közeli légiharcban nagyon jelentős a pilóta személye. BVR-ben ez kevésbé meghatározó, de a technika sem 100%-os,m tehát befolyásolhatja a végső eredményt. Ja, és az egymás ellen felküldött gépek száma is lényeges. Kisebb képességű, de tömegesen bevetett gépek legyőzhetik a magasabb szinvonalú, de számbeli hátrányban lévő ellenfelet.(A Sermann is legyőzte a Tigrist, ha legalább 5-en támadták. | |||||
csaba307 | Adatlap | 390443 | 2007. március 9. 10:24 | ![]() | |
Így van Robidoki!Ha ezek összekerülnének már tényleg nagy baj lenne.Szerencsére nincs alapja a kérdésemnek,teljesen csak elméleti. :) | |||||
Robidoki | Adatlap | 390442 | 2007. március 9. 02:00 | ![]() | |
Nem hiszem hogy a csigazabálók rosszabbak lennének,csak langyosabb a reklámjuk.Azért ott sem minden 100%,mert hallottam(olvastam)már olyan cikket amiben leírták hogy négy AMRAM-ot indítottak és abból csak 1 ment a cél felé,a többi sztrájkolt.Mondjuk a MISTRAL sem egy életbiztosítás.Szerintem ne kelljen kipróbálni,mert akkor régen rossz. Doki | |||||
csaba307 | Adatlap | 390441 | 2007. március 8. 22:12 | ![]() | |
Én csak magára tisztán a két repülőgépre gondoltam,két teljesen azonos képességű pilótával,külső támogatás nélkül.Tudom,hogy buta kérdés minden realitás nélkül,de érdekelne a véleményetek.Mit gondoltok melyik lenne saját képessége alapján a győztes?Ha fárasztó,gyerekes a kérdés,akkor hagyjátok. :) | |||||
Hickory | Adatlap | 390439 | 2007. március 8. 20:33 | ![]() | |
Meg a támogatás is.Jenki pilótákat AWACS nélkül nem küldenek harcba.Ha ez megvan,bvr-ben már nyert is az F-16 az AMRAAM-mel.Dogfight?Kétesélyes. | |||||
Robidoki | Adatlap | 390437 | 2007. március 8. 12:30 | ![]() | |
Nem biztos hogy a 16-os lenne a jobb.még mindíg ott az emberi tényező,ami nagyban befolyásolhatja a végeredményt. Funker Robi | |||||
csaba307 | Adatlap | 390436 | 2007. március 8. 10:37 | ![]() | |
Sziasztok!Tudom,hogy nem ide tartozik,de látom,hogy itt vannak szakemberek.Mi lenne az eredmény szerintetek ha szembekerülne egy Mirage-2000-5 és egy F-16 mondjuk Block40?Bvr-ben és közeliben. | |||||
ronniefrown | Adatlap | 390435 | 2007. március 7. 19:37 | ![]() | |
Nos, azt en is tudtam, hogy a kivonas 2000. aug. 24-en volt. Azon a napon azt mondtak, hogy meg lesz egy uzemnap. Errol kerdeztem a 21-es topikban, de nem kaptam valaszt es ezert irtam, hogy senki sem tudta. Maig se tudom, hogy volt-e megegy, vagy tobb repulesi nap. Ez a kep viszont bizonyara nem kamu. | |||||
Tophatters | Adatlap | 390433 | 2007. március 7. 15:10 | ![]() | |
Eddíg én is úgy tudtam, hogy aug-24-én repültek utoljára a MiG-21-esek, de ez a kép elbizonytalanított. (Kositzky Attila ny. altbgy. minimúzeuma Balatonfüreden) gportal.hu/portal/oldwings/image/gallery/1154434975.JPG A MiG-23-ról azt tudom hogy hivatalosan 1997 áprilisában lett leállítva, de engem az utolsó repülés dátuma érdekelne. | |||||
Akos | Adatlap | 390432 | 2007. március 6. 22:21 | ![]() | |
A 21-esek búcsúrepülése. | |||||
Akos | Adatlap | 390431 | 2007. március 6. 22:21 | ![]() | |
ronniefrown | Adatlap | 390430 | 2007. március 6. 21:52 | ![]() | |
En a 21-esrol kerdeztem ezt de senki nem tudta. A 23-as ev szerint ugy emlekszem 97-ben lett leallitva a Szuhojjal egyutt de pontos datumot nem tudok. | |||||
Tophatters | Adatlap | 390429 | 2007. március 6. 20:20 | ![]() | |
Sziasztok! Esetleg meg tudná mondani valaki hogy mikor repült utoljára magyar MiG-23-as? | |||||
Daala | Adatlap | 390428 | 2007. március 6. 10:41 | ![]() | |
Azért az ML/MLD-kből hiányzik pár üzemanyagtartály is és úgy tudom a törzshátsórész nagy része kompozitból van, de ez utóbbiban nem vagyok biztos...Emiatt is állhat magasabban. Én sem vagyok sárkányos, csak fegyveres, de Mi-2-esen sárkányos voltam, mondjuk annál nem igazán volt látványos ez a dolog. Most Mi-8/17-en vagyok, de ott is inkább csak a nagytartályos gépek ülnek jobbára seggre. | |||||
Robidoki | Adatlap | 390427 | 2007. március 5. 22:53 | ![]() | |
Már a kutya sem tudja! Tudod a huszonnégyesnek is úgy néztünk rá a rugóstagra,ha a tenyerünk ráfér a tükrösített felületre,jó a nyomás!Lehet abba több is,sőt kevesebb is.Tényleg nem tudom. Rádiós voltam,vagyok,de nem hiszem hogy leszek is. | |||||
sainz | Adatlap | 390426 | 2007. március 5. 21:46 | ![]() | |
Robidoki ! Nem az ML- MLD-kre gondolsz ? Azoknal valtoztattak a futomuvon, azert van magasabban... Daala ! Ha mar odaveri a gsf-et az betonon faj jobban a technikanak. | |||||
Robidoki | Adatlap | 390425 | 2007. március 5. 21:21 | ![]() | |
De csak nálunk volt seggreülős,az NDK-sok érdekes módon jóval magasabban tartották a farukat,sőt az oroszoké is.Ez a rugóstagban lévő Nitrogén nyomásával szabályozható.Na nem menet közben!!! | |||||
Daala | Adatlap | 390424 | 2007. március 5. 09:09 | ![]() | |
sainz! Gondolj bele, hogy a MiG-23MF/UB mennyire seggre ülős változat, nem hiszem, hogy a sárkány sérülése nélkül meg lehetene oldani... | |||||
Akos | Adatlap | 390423 | 2007. március 4. 22:34 | ![]() | |
Sainz! Én Kenyeritől csak pár km-re élek, de én nem láttam régen sem mást, csak 21-est. | |||||
xcraft | Adatlap | 390422 | 2007. március 4. 21:23 | ![]() | |
Én úgy tudom, a MiG gyártmányok közül a 21-es volt az utolsó, amit üzemeltetni lehetett füves repülőtérről. Egy nagyon régi Top Gunban van erről cikk is. | |||||
sainz | Adatlap | 390421 | 2007. március 4. 21:13 | ![]() | |
Nem tudjatok miert nem gyakoroltak a magyar MiG-23-asok Kenyeriben a fuves repterrol ? A tipus nem kepes erre, vagy ez csak egy magyar sajatossag ? A taszari Szuhojok szinten nem vettek reszt Kilitiben az ilyen gyakorlatokon, mig az itt allomasozo oroszok rendszeresen gyakoroltak ezt... Sporolas vagy van vmi konkret oka ennek ? | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 390420 | 2007. február 24. 13:14 | ![]() | |
Migyuri! Teljesen igazad van... :-) Én azt nem is néztem, csak az oldal jobb oldalát, ahol a többi fotó volt... Érdekes megoldás, hogy azt nem a többi közé linkelte... Bocsesz! | |||||
migfun | Adatlap | 390419 | 2007. február 24. 11:31 | ![]() | |
Valamennyire jó lesz azért, KÖSZI! | |||||
migi | Adatlap | 390418 | 2007. február 24. 10:42 | ![]() | |
Szia Sajna az én gyüjteményembe is csak az a kép van,de ezen a képen a második gép a keresett 16 ,bár nem sok látszik belőle. kepfeltoltes.hu/070224/268.53.1_MiG-23_1984_www.kepfeltoltes.hu_.jpg üdv:migi | |||||
migfun | Adatlap | 390417 | 2007. február 24. 09:03 | ![]() | |
Miggyuri! Köszi, bár ez sajna ugyanaz a kép, mint a Levi oldalán lévő... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 390416 | 2007. február 24. 06:53 | ![]() | |
SSgt_Chris! Már hogyne volna! A Balázs áltam megadott oldalon vam! Figyeld meg! Alá van húzva a 16-os szám. Az nem nyomdahiba, hanem hivatkozás! Szép csillagos, szögletes számozású gép! Miggyuri | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 390415 | 2007. február 23. 21:06 | ![]() | |
Mindkettő szuper oldal, igaz az eredetileg Migfun által kért 16-os oldalszámú kajláról egyiken sincs fotó... :-) | |||||
Horváth Balázs | Adatlap | 390414 | 2007. február 23. 21:04 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 390413 | 2007. február 23. 18:13 | ![]() | |
Levi oldalán nincs? www.plasicwings.hu-n? Nézted már? Miggyuri | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 390412 | 2007. február 23. 18:09 | ![]() | |
Megnéztem, de sajnos csak a 15-ösről van pár fotóm. Meg a harciakról. (01,02,10 stb..) Ha gondolod elküldhetem. | |||||
migfun | Adatlap | 390411 | 2007. február 18. 13:19 | ![]() | |
Hali! Van valakinek képe a magyar 16-os oldalszámú UB-ról? Levi honlapján is csak egy képet találtam, a másik oldalról/felülről se ártana. Előre is köszi! | |||||
Repvez | Adatlap | 390410 | 2007. január 11. 20:15 | ![]() | |
Türelmes ember vagyok addig ugyse akartam nekiállni mig nem lesz minden egybe itt az asztalon.És lehet hogy M.Óváron egy kis kedvezményel is meg tudom majd ezeket venni és nem kell postaköltséget sem fizetnem rá. Addig is jo munkát hozzá :))! | |||||
Bombraider | Adatlap | 390406 | 2007. január 11. 19:27 | ![]() | |
Szia! Még várjál mielőtt megrendelnéd:) Márciusra kész lesz a cucc,ha addig tudsz még várni!!:) üdv:bomb | |||||
Repvez | Adatlap | 390405 | 2007. január 11. 19:16 | ![]() | |
Akit érdekel annak biztos nagy öröm hogy az eduard végre kiadta az italeri készlethez külsö belsö fotomaratást.Durván néz ki.Bár egy hibát már észrevettem rajt a sárhányot az orfutohoz nem csinálták meg az maradt az a szörnyüség a kerékkel egybeöntve. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 390404 | 2006. december 28. 19:48 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 390403 | 2006. december 28. 19:16 | ![]() | |
Ha Zvezda (Italeri) maketted van, akkor jó lesz hozzá. :) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 390402 | 2006. december 28. 17:53 | ![]() | |
Sziasztok! azt szeretném kérdezni, hogy MLD-hez jó-e a pavla ML-hez való kabinfeljevítója? Fecó | |||||
sainz | Adatlap | 390401 | 2006. december 23. 21:26 | ![]() | |
bocs...azt hittem a koreaiakról kérdezted. | |||||
sainz | Adatlap | 390400 | 2006. december 23. 21:25 | ![]() | |
Szerintem ML, de sajnos nem láttam a gépeket közelről...o:)) | |||||
NSVT | Adatlap | 390399 | 2006. december 23. 21:24 | ![]() | |
Nekik nem MLA-juk van? | |||||
sainz | Adatlap | 390398 | 2006. december 23. 21:21 | ![]() | |
| |||||
sainz | Adatlap | 390397 | 2006. december 23. 21:17 | ![]() | |
Bulgária az egyetlen, aki MLD-t kapott + infracsap. MiG-25-ért cserébe... | |||||
NSVT | Adatlap | 390396 | 2006. december 23. 19:54 | ![]() | |
Elküldtem a másik címedre is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 390395 | 2006. december 23. 19:49 | ![]() | |
Szabin vagyok... | |||||
NSVT | Adatlap | 390394 | 2006. december 23. 19:46 | ![]() | |
Hát amin multkor boltoltunk. (GE Ind.) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 390393 | 2006. december 23. 19:41 | ![]() | |
Még nem jött meg... Hová küldted? | |||||
Zoli | Adatlap | 390391 | 2006. december 23. 19:36 | ![]() | |
Köszi! De ugye az infracsapd-szórókat csak az oroszok használták? Mert én biztos nem orosz gépet fogok építeni, szóval akkor erről le van a gond? z | |||||
sainz | Adatlap | 390388 | 2006. december 23. 19:32 | ![]() | |
A legfontosabb eltérés a farkasfog a szárnytőben + a vortex generátorok a pitot tövén. És persze rengeteg panelvonal. Infracsapdakivetőt még a 23UB-n is használtak az oroszok Afganisztánban, de nem mindig, és nem inden MLD hordozta ezeket. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |