<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
tyimosenko | Adatlap | 619407 | 2016. december 13. 20:42 | ||
Most látom ez a 72 es tamiya, a zhengdefu meg a 48as utángyártása asszem. Mindegy, lényeg hogy a tamiyátvkell keresni. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 619406 | 2016. december 13. 20:39 | ||
Szia! Elvileg ez az: http://www.model-making.eu/products/item_name-114712.html Elnézést, linkelni nem tudtam. Üdv | |||||
Guen | Adatlap | 619403 | 2016. december 13. 20:28 | ||
hiho! újrakezdő volnék és egy régebben kapott makettel szeretnék bemelegíteni. Soha nem voltam igazán komoly makettező tényleg csak hobbi volt nem életforma. Most megint akad időm így egy pár dolgot szeretnék megépíteni. Kaptam ajándékba egy Zhengdefu A-10 thunderbolt-ot de leírás nélkül. Egy rutinos építő biztosan nem akadna meg rajta lehet én is össze tudnám legózni de bemelegítésnek azért könnyebb volna ha lenne hozzá rajzom. Be lehet ezt valahonnan szerezni van ötletetek? Előre is köszi a segítséget. | |||||
uazos | Adatlap | 619374 | 2016. december 13. 01:24 | ||
Uraim a segítségetekre lenne szükségem. Egy úriembert keresek, aki veterán járművek műgyüjtője. Sajnos nem sok információt tudok róla elmondani, mert az elérhetőségét elveszettem pár éve. Amire emlékszem .: Budapesten lakik (talán Budaörs) és van neki, volga (csajka), zil,skoda...stb autói. Egy aranyhoz hasonló szinű Lexus személyautója volt akkor neki. Pár szót váltottam csak az illetővel, ezért netán ha valaki tud segíteni a felkerítésében azt nagyon megköszönném !Bármiféle segítséget nagyon szívesen elfogadok. Köszönöm. | |||||
medor | Adatlap | 619369 | 2016. december 12. 20:38 | ||
Szia! Az szerintem a Royal Navy Phantom Mk.1-ről szólhatott. Az A-4 szerintem nem tudott ilyet.Egyszerűen csak terhelésfüggő volt,ahogy zkalos kolléga is írta. (Mint mikor telerakod az autód csomagtartóját.Az is 'leül'.) Ennek a lassított videónak a végén is látszik ahogy a terhelés megszűnése után megemelkedik az orr: www.youtube.com/watch | |||||
ZétaZoll | Adatlap | 619351 | 2016. december 12. 18:15 | ||
Köszi az infókat! Valahol még azt is olvastam (persze már nem találom az oldalt), hogy attól függ, le/felszállás vagy taxizás történik. | |||||
zkalos | Adatlap | 619324 | 2016. december 12. 13:22 | ||
Ja és nemrégiben láttam egy olyan Skyhawk képet a vietnami háborúból, mikor a rengeteg ráaggatott bomba és a feltöltött üzemanyag miatt a gép szinte vízszintesen állt a jellegzetes fenékre ülés helyett. Nem hittem a szememnek, olyan furcsa volt. | |||||
zkalos | Adatlap | 619322 | 2016. december 12. 13:18 | ||
Szia ! A válasz a kérdésedre a gép terhelése, súlya. Ha jobban megnézed, az első képen nincs benne ülés, mert valószínűleg múzeumi példány vagy kiállítási darab, tehát lehet, hogy egy csomó berendezés ki is van szerelve belőle, az meg akkor biztos, hogy nincs benne üzemanyag sem, ami tetemes súly lehet. Meg az is lehet, hogy hajtómű sincs benne már, ami gyakori a múzeumi példányokon. | |||||
Gabusch | Adatlap | 619317 | 2016. december 12. 11:53 | ||
Helyfüggő. Nekem kicsi a munkaasztalom, elég egy is, mert fölé tudom húzni. Viszont kolléga úrnak vannak rendes műhely/íróasztal lámpái, újabban ledes égőkkel, az sem rossz, de sőt. | |||||
Phara | Adatlap | 619316 | 2016. december 12. 11:48 | ||
Úgy néz ki nekem is ilyen lesz.Egy kompakt lámpa elég?Néhány munkaasztalon 2 lámpát is láttam. | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 619295 | 2016. december 11. 22:23 | ||
Szia! Tudtommal felszállásnál van teljesen kiemelve az orr. Az állásszög miatt. | |||||
ZétaZoll | Adatlap | 619293 | 2016. december 11. 22:16 | ||
nikkopali | Adatlap | 619285 | 2016. december 11. 20:41 | ||
Üdv köszönöm a gyors választ a nevében üdv. | |||||
zsocate | Adatlap | 619235 | 2016. december 10. 20:55 | ||
nikkopali | Adatlap | 619232 | 2016. december 10. 19:04 | ||
Üdv segitséget kér egy ember nincs összeállitási utmutatója.Novo/Frog 1/500 HMS torquelle maketthez. T 3040693346 roszapal@rosza.hu az elérhetösége.Elöre is köszönöm üdv. | |||||
kls | Adatlap | 619224 | 2016. december 10. 16:01 | ||
Tisztelt Kollégák! Szükségem lenne Modell Master enamel higítóra. Ha valakinek lenne otthon elfekvőben, vevő lennék rá! e-mail: kls11@freemail.hu Üdv: kls | |||||
Phara | Adatlap | 619219 | 2016. december 10. 12:32 | ||
Köszönöm! | |||||
pmheros | Adatlap | 619209 | 2016. december 10. 05:19 | ||
Én is eleinte a magasabb színhőmérsékletű izzókat választottam, mert hogy állítólag a nap is, meg a fotóstúdiók is azzal dolgoznak. Aztán olvastam olyan lámpákról, amelyeket laborokban használnak ahol a színhűség fontos, ekkor kezdtem el keresgélni. Kereskedelmi forgalomban kapható egyes lámpáknál a szín visszaadás (CRI) jelzőt kell keresni. A 80-85% már nagyon jónak minősül. Nekem ilyen van: https://lumenet.hu/philips-master-pl-s-11w-840-2pin-g23 lumenet.hu/philips-master-pl-s-11w-840-2pin-g23 Üdv.: pmheros | |||||
vlevi | Adatlap | 619206 | 2016. december 9. 23:01 | ||
6000 az már inkább kék. Nekem volt olyan, de visszacseréltem melegebbre, mert bántotta a szemem. | |||||
Gabusch | Adatlap | 619203 | 2016. december 9. 21:49 | ||
A meleg fehér eléggé sárgás, olyan 5000K körül tűnik nekem a legjobbnak munkához, beleértve a festést is. | |||||
Phara | Adatlap | 619195 | 2016. december 9. 19:26 | ||
Üdv! Világítás fejlesztést tervezek és azt nem tudom ,hogy az izzónál milyen színhőmérséklet ajánlott?Hideg(6000k),természetes(4500k) vagy meleg fehér(3000k)a jobb?Első blikkre a természetesre gondolok. | |||||
migi | Adatlap | 618982 | 2016. december 4. 22:56 | ||
De szinte semmi érdemleges nincs bennük , csak hogy hol volt a gyakorlat . | |||||
migi | Adatlap | 618980 | 2016. december 4. 22:47 | ||
Volt olyan de havasi gyopár 87 néven , gogléban van vagy 5-6 cikk róla , | |||||
lacipapa | Adatlap | 618974 | 2016. december 4. 21:15 | ||
Én Bazalt '87-ről tudok.Ez biztos volt! | |||||
sanyi | Adatlap | 618970 | 2016. december 4. 20:27 | ||
Sziasztok! Volt olyan hadgyakorlat, hogy 'Gyopár 87'? Köszi előre! Üdv Sanyi | |||||
dberdav | Adatlap | 618779 | 2016. december 1. 13:05 | ||
Sziasztok! Valakinek nincsen meg a dragon 6463-as, 6253-as , és a 6540-es készlete? Elérhetőségem: bzmot.mav@freemail.hu Üdv Dávid | |||||
Szkoti | Adatlap | 618437 | 2016. november 25. 11:15 | ||
Sziasztok! Érdeklődnék , hogy tudna-e valaki 3D-ben 1/48-ról 1/72-re le kicsinyíteni kiegészítőket , segítségeteket előre is köszönöm. Elérhetőségem ; kotvicsvargal@gmail.com Üdv.: Szkoti | |||||
zsocate | Adatlap | 618087 | 2016. november 18. 09:11 | ||
Sziasztok! Valaki meg tudná e-mailben küldeni Benyes Gábor telefonszámát? Se e-mailre nem válaszol, és a csereberében sem olvasta, hogy kerestem. Köszi előre is, üdv: Zsolt | |||||
komp.n.rajmond@gmail.com | Adatlap | 617651 | 2016. november 8. 19:24 | ||
Üdv! Egy barátom Sos-ben keres olyan embert aki vállalna 120mm-es figurák festését! Aki magára ismer kérem ide írjon:afrikacorps79@gmail.com | |||||
rohamkukac | Adatlap | 617354 | 2016. november 3. 15:09 | ||
Köszönöm a választ! Valamelyik versenynél olvastam,hogy ott ezt alapnak vették,ha helyezett lettél,akkor ott kell indulnod. Talán pár év múlva eljutok addig a szinte,hogy el merjem indítani valamelyik művemet mesterben... :) | |||||
gaborka | Adatlap | 617347 | 2016. november 3. 13:20 | ||
Bárki indulhat a mester kategóriákban, csak tudomásul kell vennie, hogy a mester kategóriát más szemmel nézik a zsűritagok, nincs "felvételi szint". A megegyezés viszont az, hogy aki helyezett volt valamelyik nagy versenyen (Móvár, Bolyai, Szolnok) annak legközelebb a mester kategóriában kell (illik) indulnia, ahol a szervezők indítanak ilyet. Én általában a mesterben nevezek akkor is ha nem volt az adott kategóriában ilyen helyezésem, pusztán a kihívás végett (nem is nyerek semmit többnyire:)) c[ ] | |||||
rohamkukac | Adatlap | 617305 | 2016. november 2. 20:23 | ||
Sziasztok! Makettversenyeken a mester kategóriának mik a feltételei?Oda bárki jelentkezhet (persze minőségi munkával),vagy a bírák/rendezők döntik el,hogy ki indulhat a kategóriában? | |||||
páncélos | Adatlap | 617278 | 2016. november 2. 15:21 | ||
Hölgyek, Urak! A T-34 fórumban már kérdeztem korábban, de itt is megpróbálnám, T-34 harckocsi témában szeretnék egy kis segítséget kérni. Ha bárkinek információja, vagy kép anyaga lenne hajdanán emlékműként, vagy úttörő/napközis táborban, laktanya mellett, közszemlére elhelyezett T-34 harckocsiról (hortobágyi, és nemesmedvesi kivételével), kérem küldje el nekem a t-72magyar@freemail.hu címre. Előre is köszönöm (azoknak külön köszönöm, akik eddig már segítettek a témában). | |||||
morteinxx | Adatlap | 617210 | 2016. november 1. 12:50 | ||
Sziasztok! A mostani moszuli ostromról hol találhatok több képet? A militaryphotos-nak van bármilyen utódja? Köszönöm | |||||
Sokol | Adatlap | 617205 | 2016. november 1. 11:16 | ||
Szia! Zimmerit? 1001 módon és anyagból lehet, de méretarány függő, hogy melyik eljárás élethű éppen. Nagy méretarányokban 1:6 - 1:24 között sztirollemez felragasztása és a hőkéses/ gravúr alakítása/textúrázása éppen olyan elterjedt, mint a pasztás megoldás ami követi valamennyire az eredeti eljárást (spakli-"fésű"-"waffel nyomó"). 1:35 méretben legtöbbször tömítőpasztát (Tekla, Tekla Neoflex,Squadron Green - vagy Scarlet, Tamiya White, Andrea/akármelyik wargameres White, stb.stb., vagy műfát (UhU, Ciba, Henkel) használnak. Van aki kétkomponensű gyurma tömítőket és formázó anyagokat használ pasztázáshoz pl.:Milliput Standard Yellow-Grey - vagy White, Kneadatite Green Stuff és egyéb Sylmasta cuccokat,Alteco-t vagy éppen ProCreate-tet, vagy MagicSculptot. Ezek viszont nehezebben alakíthatók egyenletes rétegvastagságúra a felületen és gyors és pontos textúrázást igényelnek (greenstuff és procreate esetében pl. babaolaj segítségével lágyítható és szebben teríthető mintázható fel, míg a milliputhoz elég egy csepp víz is) Az 1:48 - és kisebb méretarányokban zsugorodó anyag és igen finom fogazatú textúrázó penge, vagy mini fűrészlap (Pilka/Tiger/ACS7) szükséges. Oldott és zsugorodó tömítőanyag pl. a folyékony GreenStuff vagy a Gunze-Mr. Hobby Mr. Dissolved Putty. ám ez utóbbi beleköt a műanyagba így komoly odafigyelést és biztos kezet igényel - egyszerűbb kezelni az autóipari 2K alváz gitteket (festékboltból, multikból is beszerezhető), de ezek kikötve jóval keményebbek a hordozó műanyag elemeknél ez csiszolásnál meglepetést okozhat :) BÁR ez adja a legélethűbb mintát végül 1:72-ben... Az biztos, hogy ha nem vagy olyan magabiztos, akkor érdemes valahogy lágyítani, vagy oldani paszta felületét már felhordás után - a textúrázást megelőzően. A Neoflex, egyéb Tekla, Trinát Mestertapasz stb esetében elég egy csepp lakkbenzin ezért ezt használják a legtöbben. De pl. a Revell Plasto, vagy a Tamiya szürke tömítője szintetikus hígítóval, vagy acetonnal sőt éterrel oldható csupán, ami a műanyagot megtámadja, és eleve baromi gyorsan kiszárítja, megköti a pasztát nem hagyva időt már a rendes elterítésre sem, nem hogy a textúrázásra. Így ezek kerülendők a zimmerit esetében. Alapszabály, hogy először gyakorolj valami más hasonló műanyag felületen. Tanuld meg mind a pasztát, mind a textúrázó eszköz/csavarhúzót/nyomóformát/fűrészpengét stb. stb. kezelni. | |||||
MICHELIN | Adatlap | 617175 | 2016. október 31. 13:57 | ||
Sziasztok! Tud valaki hirdetni az Ebay-en? Legyen szíves jelentkezni, a többit magánban... | |||||
szakaszvezeto5 | Adatlap | 617174 | 2016. október 31. 13:56 | ||
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy neoflexen kívül mivel készíthető zimmerit? Köszönöm a válaszokat! :-) | |||||
ltom74 | Adatlap | 617089 | 2016. október 29. 16:55 | ||
Radpoly=raspoly | |||||
ltom74 | Adatlap | 617088 | 2016. október 29. 16:54 | ||
Nekem megvan. Sajnos:-( Mindig megfogadom hogy nem veszek tobb trumi, hobbybosst... Olyan a felulete felul mintha radpoly lenne, beszivodas szarnynal stb. Kezdheti az ember az egesz felso resz foleg az eleje csiszolasaval ujrakarcolasaval. Nem ezt varnam egy 14e ft makettol | |||||
begyuzs | Adatlap | 617076 | 2016. október 29. 14:14 | ||
Köszi,akkor Kinetic lesz. Ami késik nem múlik,lehet már készülget a 48-as :) | |||||
csabbee | Adatlap | 617074 | 2016. október 29. 14:05 | ||
Mindenképpen a Kinetic F-18-asa.Ezzel a legutóbbi tizennyolcassal alaposan összekapták magukat. Még egy mondat erejéig a Su-27-re,kár hogy a Zvezda nem csinálja meg 48-ban.Nekem a 72-es lépték kicsi,viszont az övék a valaha készített legpontosabb replikája az eredeti gépnek. | |||||
begyuzs | Adatlap | 617072 | 2016. október 29. 13:56 | ||
na,rányomtam az elküldésre,szóval ksözönöm mindenkinek,igen Csabbee,főleg a pontosság érdekelne. Megnéztem a linkedet,annyira azért nem vészes,még anno vagy 20 éve volt az academy flankerje,gondolom annál azért csak jobb (ami szintén nem volt rossz azért). A f-18 sem tűnik rossznak,mit ajánlanátok,azt vagy a kinetic makettjét ? Arról könnyebben találtam videót a youtube-n,szép készlet. | |||||
begyuzs | Adatlap | 617071 | 2016. október 29. 13:46 | ||
Köszi ! | |||||
csabbee | Adatlap | 617069 | 2016. október 29. 13:42 | ||
Jól gondolom hpgy elsősorban a pontosságra vagy kíváncsi?Ezen az orosz linken egy kolléga elkezdte tervrajz alapján a méreteket hasonlítgatni,hát van néhány hiba amivel alaposan mellé lőtt a gyártó. scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_p_1258189.html | |||||
Panzer5 | Adatlap | 617068 | 2016. október 29. 13:42 | ||
Zoli | Adatlap | 617066 | 2016. október 29. 13:23 | ||
Panzer5 | Adatlap | 617064 | 2016. október 29. 13:13 | ||
begyuzs | Adatlap | 617062 | 2016. október 29. 12:49 | ||
Üdv Lehet nem a megfelelő helyre írom,de találkozott már valaki a neten a Hobbyboss 1:48 Su-27 /vagy társai dobozbontásával / elemzésével? Nem ismerem a márkát,de elvileg már megjelent makett. Érdekelne még ugyanezen gyártótól,és méretarányban F/A-18-ról is vélemény. Nem vagyok repülős,bocs ha banális a kérdés. | |||||
dberdav | Adatlap | 617040 | 2016. október 28. 17:04 | ||
Szia Kipróbálom amit mondtál. :) Csinálok egy próbaltestet,aztán mindenhogy( pisztolyból vastagon,ködölve,higítva) Ha nem sikerül,akkor nem tudom :( Üdv dberdav | |||||
budha | Adatlap | 617010 | 2016. október 28. 06:09 | ||
Sziasztok, Piper TG-8 vitorlázó repcsihez keresek pontos rajzokat, fotókat. A neten elég szegênyes a választék. Köszönettel, Budha |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |