/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.
xcraft 206290 2007. augusztus 5. 20:43
Válasz erre
xcraft 206289 2007. augusztus 5. 20:42
Válasz erre
Szia Ray!
Ha már vártál legalább két órát, nem fog kisimulni. Ha hólyag van alatta, ki kell szúrni tűvel, ha hosszanti ránc, akkor az eléggé gáz. Egy új szikepengével végik lehet vági. Mindkét esetben újra kell lágyítózni a sérült részt, mikor megszáradt, (kb fél óra) egy papírzsepivel óvatosan le lehet nyomni a matricát, ha a lágyító nem simította ki. Semmi garancia, hogy sikeres lesz az akció, erősen matricafüggő.
Fodi 206288 2007. augusztus 5. 16:45
Válasz erre
Raybrig_89 206287 2007. augusztus 5. 16:42
Válasz erre
Sziasztok!

Egy egyszerű kérdésem lesz,csak azért,mert nemtudom okkal vagy ok nélkül aggódom-e:)

szóval: matricázom a toyota supra versenyautómat,rakom fel szépen a matricákat,majd száradás után mindet ,,megkenem,, matricalágyítóval,mint ismert először felráncosodik stb,később visszaáll az eredeti állapotába,és szépen befeszül a panelvonalakba,stb.. ha sok idővel a lágyítózás után 1-2 matricán még mindíg vannak néhol ráncok,az baj? úgy is fog maradni? vagy holnap reggelre netán teljesen sima lesz?:)

Előre is köszi!
pilotka 206286 2007. augusztus 5. 11:04
Válasz erre
p-40 early

korai P-40-ek
p-40 early
színes oldalnézet x
színes oldalnézet...
arhív p40b
arhív p40b

Hawk!

Ilyen festésű N vagy M alváltozat nem volt, amit keresel esetleg az nagyon korai B v. C változat
Zebi 206285 2007. augusztus 5. 09:28
Válasz erre
A piros-fehér oldalkormány a korai, háború előtti festés volt, P-40B-n meg P-40CU-kon gyakran lehet látni ilyet.
Én egyetlen P-40N-ről tudok, aminek az oldalkormányán van piros-fehér csíkozás, ez a Curtis ünnepi festésű gépe, amit a Hasegawa is kiadott.
Ezen kívül a legkésőbbi típus amin ilyet láttam a P-40E-volt. A késői változatoknál kék-fehér csíkozás volt jellemző Kínában, nem arra gondolsz?
Nem elképzelhetelen, hogy volt olyan gép amit leírtál, csak kevésbé valószínű.
Vadász 206284 2007. augusztus 5. 08:43
Válasz erre
Hawk!
Ez a festést láttad már valahol, vagy csak megálmodtad magadnak?

Az általad kivánt csikozást P-47-en és Mossin láttam.

Esetleg itt keresgélj.

wp.scn.ru/en/ww2/f/375

Vadász
pilotka 206283 2007. augusztus 5. 08:36
Válasz erre
Hawk !
Figyi, csak egy pici pontosítás, hogy jól tudd: a függőleges vezérsik mozgatható kormánylapja az az oldalkormány , a csűrőlapok a szárnyakon vannak, a vízszintes vezérsikon pedig a magassági kormány-felületek vannak, de keresek neked vhol ilyen képet
pilotka
Hawk 206282 2007. augusztus 5. 02:44
Válasz erre
Sziasztok!
Aki tud P-40N-ről vagy M-ről olyan képet amin az propellerkúp piros fehér a függőleges vezérsík csűrőlapján a piros fehér váltogatja egymást, a gép meg maga terepmintás az küldjön már rólla egy képet mert én nem találtam és olyat szeretnék csinálni. Elöre is köszönöm!!!
Lorenzo12 206281 2007. augusztus 4. 18:56
Válasz erre
Sajnos nincs. Egyszer láttam egy pilóta-múmia figurát, azt én is szívesen kifesteném...
MrChef 206280 2007. augusztus 4. 18:53
Válasz erre
Nincs véletlenül múmia figurád? fekvő, összeaszott, ronda...olyat szívesen festegetnék.:-)
Lorenzo12 206279 2007. augusztus 4. 15:35
Válasz erre
Én is a háttéren akarok vastagítani. Ez volt a legvastagabb papir a nyomdánkban, ezért azóta kinyomtam öntapadósra, és felkasírozom valami vastagabb anyagra.
kocka 206278 2007. augusztus 4. 14:18
Válasz erre
pedig tök jó volt csak kicsit vékony volt a lap hozzá. De szerintem tök jó volt háttérnek.
Lorenzo12 206277 2007. augusztus 4. 13:38
Válasz erre
mosonp_60.790x527
mosonp_60.790x527

A pontos neve: An Egyptian sarcophagus and an archeologist.
Más info szerint ez Tut-Ank-Hamon és Howard Carter...:-)
Igen, az az enyém, az alapot viszont kidobtam, újat fogok készíteni hozzá.
Donor 206276 2007. augusztus 4. 09:04
Válasz erre
Muzzy! ment mail!
Zebi 206275 2007. augusztus 4. 07:02
Válasz erre
Hickory 206274 2007. augusztus 4. 00:22
Válasz erre
köszönöm!Ha jól látom a department@eduard.com-ra kell...
Zebi 206273 2007. augusztus 4. 00:16
Válasz erre
Eduardék küldenek, én már három esetben írtam nekik, és mindig itt volt 2 héten belül a hiányzó darab.
Hickory 206272 2007. augusztus 4. 00:12
Válasz erre
Urak!
Nemrég beszereztem egy 1:72 Eduard Albatros D.V Profipack készletet.Most nézegettem a doboz tartalmát,a jobbnál jobb festési variációkon tűnődve,mikor feltünt,hogy a mellékelt Lozenge matrica bizony kevés.ha jól tudom,két ív Lozenge jár a készlethez,az én példányomban sajnos csak a felső felületekre való lap volt,az alsó szárnyfelületekre való matricaív hiányzik.
Szerintetek honnan tudnám beszerezni?Ha az eduardot elkezdem bombázni emilekkel talán küldenek egy pótlást?
Vagy valakinek esetleg egy felesleges elfekvő?:)
muzzy 206271 2007. augusztus 3. 21:01
Válasz erre
Dávid!
Mázlid van, van egy flakon Future-m eladó. Ha érdelkel írj!
Postázást nem vállalok, Pesten személyesen, vagy akár a SAS-on keresztül lebonyolítható a csere.
Muzzy
kocka 206270 2007. augusztus 3. 20:55
Válasz erre
esetleg ha egy pontos nevet még tudnál adni azt is megköszönném. Amit küldtem kép az a tied?
kocka 206269 2007. augusztus 3. 20:39
Válasz erre
Hawk 206268 2007. augusztus 3. 17:17
Válasz erre
Sziasztok!
Ha valaki tudja hogy hol lehet feljavító készletet vásárolni vagy netről rendelni P-40M hez vagy N hez az szóljon. Köszönöm!
Lorenzo12 206267 2007. augusztus 3. 14:11
Válasz erre
Nincs mit! A Sas-ban szereztem be.
kocka 206266 2007. augusztus 3. 13:54
Válasz erre
lucky 206265 2007. augusztus 3. 13:25
Válasz erre
Donor.Dávid!
Mail!
lucky 206264 2007. augusztus 3. 13:22
Válasz erre
Donor!
Bizonyos értelemben igen.:)
Ha jól tudom ez egy padlófényesítő anyag, ami nálunk is használható.
Lorenzo12 206263 2007. augusztus 3. 13:15
Válasz erre
lucky 206262 2007. augusztus 3. 13:14
Válasz erre
Én Muzzy-tól szereztem egy hasonló anyagot, ha jól emlékszem Sol volt a neve.
kocka 206261 2007. augusztus 3. 12:58
Válasz erre
Szolnok07 1 056
Szolnok07 1 056

Sziasztok!
Valaki tudna segíteni,hogy mien gyártmányú lehet ez a kit?
vrauko 206260 2007. augusztus 2. 22:11
Válasz erre
Donor, én itten a gépi polír mellett erősködtem, de csak mer' manuál üzemmódban nem csináltam. Összvesen 4 kabint polírozgattam eddig, kisebb-nagyobb felületeket, 1 Strikemaster (1kori Matchbox, ma már beszerezehetetlen), 1 Ju-88 (régi Revell, gyári új állapotban is gyenge kabintető), 1 MiG-21 és 1 Fiat-G91, ebből 3 sikerült. Nem akarom 2ségbe vonni tanult kollégáim módszereit, alighanem tényleg jobb, ha nem a géppel kezded (lásd Junkers-emet lejjebb). Tapasztalatot úgyis mindenki maga gyűjt; és ha elfuserálódik a dolog, utolsó mentsvárként még ott a vákumhúzott tető a Falcontól vagy Pavlától.
xcraft 206259 2007. augusztus 2. 22:05
Válasz erre
xcraft 206258 2007. augusztus 2. 22:02
Válasz erre
Szia Dávid!
Az eredeti Future lakkot nem forgalmazzák magyarországon, a makettkiállítások börzéin tudsz szerezni. Itthon csak helyettesítő termékeket kapsz, ezek is padlólakkok.
Donor 206257 2007. augusztus 2. 21:59
Válasz erre
Köszönöm a rengeteg segítséget, ma nem volt időm, de holnap beszerzek polírpasztát ( ez a Future, ez micsoda? A jövő?:-))
Köszi: Donor
Dávid 206256 2007. augusztus 2. 20:50
Válasz erre
Lucky!
Meg tudnád mondani ezt a Future nevű anyagot hol vetted? Mert én még egy vegyszer vagy háztartási boltban sem láttam.
köszi
lucky 206255 2007. augusztus 2. 20:15
Válasz erre
Még pár szó a polírozásról:
A 2000-es vizes papír után Future-ral kentem be a feületet, fedél alatt 24 óra száradás, és mintha nem is lett volna karcos előzőleg.
Szóval több megoldás is van egy témára.
pipper 206254 2007. augusztus 2. 19:44
Válasz erre
Tisztelt makettező bajtársak

Egy barátomnak kellene hadikrónika gyűjtő
1db ha van valakinek megvételre keresem vagy
meg egyezünk akár makettben is !!!

Előre is bármilyen segítséget köszönöm !
Kutas Péter pipper@chello.hu
stug 206253 2007. augusztus 2. 15:16
Válasz erre
Keresnék 1/48 as F100D hez(monogram) katapultülést (Martin Baker MK4), vagy segítséget a gyártáshoz. van F86 Sabre ülésem alapnak. Miskolci vagyok.
f2d 206252 2007. augusztus 2. 15:01
Válasz erre
Az előtted lévő hszekben pont erről diskuráltak a többiek.
röviden összefoglalva: lecsiszolod, majd felpolírozod.
Matroz 206251 2007. augusztus 2. 10:36
Válasz erre
Helló.Kis probléma akadt amivel még nem találkoztam(ill.a Su-27-nél,de azt megúsztam mikor megvettem a Pavla kiegészitőt).72-es 2üléses Revell Typhoon kabintetején egy hosszanti él van.Igy elsöre mivel tudnám eltüntetni?
Köszönöm
Akos 206250 2007. augusztus 2. 09:28
Válasz erre
Nekem autós pasztákból bevált a Prevent tubusos mélypolírja. Jó kabinüvegre és autókarosszériák (igazi és makett) polírozására is, természetesen csak vattával, kézzel. A gépi polírozást nem ajánlom, ha mégis, akkor vízzel bőven locsolva, különben megolvasztja a kabintetőt.
Kalóz 206249 2007. augusztus 2. 09:25
Válasz erre
Am i a fogkrémet illeti, nos a régebbi fajtákkal tényleg 1-2 perc alatt fel lehet polírozni egy kabintetőt, ha jól elő van készítve. A géles változat erre nem alkalmas.
Persze megfelelő polírpasztával könyebb a munka, sőt, még túl finom csiszolópapír sem kell hozzá (400-500-as vizespapír már megfelelő lehet).
Ha a paszta nem nitro alapú, akkor nem bánthatja a makett anyagát, az autópolírok ezért is használhatóak (az autófestékek és -javítófestékek nagy hányada u.i nitro alapú, és emiatt a paszta ennél gyengébb kell legyen kémiailag, mert felszedné a festéket)
Kalóz
Zebi 206248 2007. augusztus 2. 08:58
Válasz erre
Egy kabintető elég kicsi ahhoz, hogy manuálisan is 1, maximum 2 perc alatt fel lehessen polírozni, főleg ha már fel van csiszolva 2000-es papírral. Persze megfelelő polírpaszta kell hozzá. A fogkrémmel csak rossz tapasztalataim vannak, a különböző egyéb márkájú polírpasztáktól meg félnék, hisz nem biztos hogy a makettek műanyagára való. Gunzének, Tamiyának van ide megfelelő anyaga, azzal érdemes próbálkozni. Az ár meg relatív, Óváron egy kárusításon ha jól emlékszem 200Ft-ért vettem egy tubus Gunze pasztát. Ennyiért még fogrémet se nagyon :-)
De ha van a közeledben egy olyan makettező akinek van egy tubussal, biztos ad egy pöttyintésnyi anyagot.
vrauko 206246 2007. augusztus 2. 08:43
Válasz erre
Jut eszembe: a dremel fordulásszámát nem lehet szabályolni? Nem ösmerem, mer' dremeltől csak tartozékjaim vagynak, a gépezet nincs.
vrauko 206245 2007. augusztus 2. 08:41
Válasz erre
A néhány perces munka relatív, annak függvénye, mekkora a kár. Azt tapasztalom, hogy a nagyobb (kábé 2 cm-es) átalmérőjű filczkorong túl nagy, és hajlamos marni. Az azonos anyagból készült, de kisebb (kábé 1 cm-es) korong már jó, +felelő polírpasztával nem okoz gondot. Csak annyi baj lehet, hogy ha setét színű pasztát használunk, a paszta felkenődött-felcsapódott maradékát csak nagyon gondos munkával lehet eltávolítni az átlátszó részekről. A gunze pasztákat nem ösmerem; a dremelé setétbarna, a prokszoné nehezebben beszerezhető, de világoskék színezetű, vagyis a kabintetőhöz jobb.
Vadász 206244 2007. augusztus 2. 05:32
Válasz erre
Donor!

Jól sejted, a surlódástól keletkező hő vesélyes, ráadásul a Dremelnek túl magas a fordulata.
Használd a Gunze polirpasztáját. Három fokozat létezik. Szerintem keresd meg pilotkát.
Kézzel néhány perces munka az egész.

Vadász
Donor 206243 2007. augusztus 1. 22:28
Válasz erre
Aha, értem.
Dremelem van, de azt hittem, hogy a keletkező hő miatt ilyen finom részekre nem igazán jó. Megnéztem, tényleg van hozzá filckorong. (Ált. csak fúrni, meg marni szoktam a Dremellel). Holnap utánajárok a dolognak, köszi a segítséget.
Donor
vrauko 206242 2007. augusztus 1. 22:19
Válasz erre
Hát amit beléjefogsz a kis forgószerszámodba, hogy tudjál véle polírozni. Mer' ha a vattát reátekered a gyufaszálra, és azzal dikicselsz, hát az eltart 1 darabig. Ezér' érdemes valami kis forgószerszámot beszerezni. Régen ezeket panelfúrónak hítták, mer' csak az 1000mester és úttörő boltokban lehetett kapni, és a rádió amatőrök a nyompanel kifúrkálására használták. Mostmár mindenfele kap6ó a barkácsáruházakban. A dremel drága, a prokszon még drágább, de mindig kapni actiosan pl. einhellt vagy tipet vagy hasonlót a barkácsáruházakban, szerencsés esetben adnak hozzája pár tartozékot is és avval lehet csiszolgatni, polírozgatni + ilyesmi. Csak komolyan kell venni, hogy actios l1ék, mer' olykor be lehet szerezni egész doboz kiegészítőt fele- vagy 1/3 áron is. Aztán mikor +van, akkor az átlátszó alkatrész öntőkeretin kell gyakorlani 1 keveset, mer' a filczkorong méretitől és fordulásszámtól függően akár bele is marhat az anyagba. Emléxem, elsőre nem gyakorlottam (minek az nékem, zseninek) és a ju-88-as kabintetője 1xűen átallikadt. Viszont finom munkával + lehet menteni homályos vagy karcos kabintetőket is. Eksztra öröm, hogy időnként a karórád +kopott üvegjét is ki tudod véle polírozni.
Donor 206241 2007. augusztus 1. 21:13
Válasz erre
vrauko 206240 2007. augusztus 1. 21:06
Válasz erre
Donor, csakugyan érdemes elsőre a fogkrémmel próbálkozni, de polírpasztát sem nehéz beszerezni. Hasonlatos a suvikszhoz, és a barkácsáruházakban ott kapni, ahol a kis kéziszerszámokhoz, pl. a dremelhez és prokszonhoz árusított tartozékok vannak. Kis hengeres dobozkában van, ugyanolyanban, amilyenben a barna kőalapú vágókorongocskák. Mielőtt a filczkorongra felkened, érdemes 1 befőttes üveg tetejiben vagy más lapos fémedényben +melegíteni, hogy csöppfolyós l1en. Nem olcsó, de 1 kis tégely sokáig elég.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.