<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Csabi | Adatlap | 98097 | 2005. november 22. 08:40 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 98096 | 2005. november 21. 18:47 | ![]() | |
Szia Kossuth Lajos! A 1840 és a 1857, vagy 1853 között a teljesítmény az alapvető különbség, ezáltal a motor típusa. A Mercedes az első két számjeggyel az össztömeget jelzi (18 tonna), a második két számjegy a teljesítmény lóerőben (400 LE, 570 LE, 530 LE). A gond az, hogy a 1840-es típusban V6-os motor van, míg a másik kettőben V8-as. Az Italeri, és a Revell utóbbit gyártja. Fontos még a fülketípus, mivel makettben csak a síkpadlós Megaspace fülke van, de valóságban szinte több a normál magasított fülke. Rakok be két linket, hogy lássad mi a különbség. Annyi még, hogy az első kiadású Actros volt a 1840, az új, az MP2-es sorozat már 1841-es számon fut. A régi Volvot az Italeri gyártotta alacsony és magasfülkével, de már szinte csak ebayon tudsz hozzájutni, mert rég abbahagyták. A katalógusszámuk: 724, 794. lkw-infos.net/images/lkw-hst/mercedes/actros-mp2-1832-1844/teil-1/MB-Actros-1841-MP2-Meier-Bethk-170604-1.jpg lkw-infos.net/images/lkw-hst/mercedes/actros-mp2-1832-1844/teil-1/MB-Actros-1841-Simons-Hobo-240604-2.jpg lkw-infos.net/images/lkw-hst/mercedes/actros-bis-1840/teil-1/MB-Actros-1840-TASZ-Zizmann-Szy-270304-1.jpg lkw-infos.net/images/lkw-hst/mercedes/actros-ab-1843/teil-3/MB-Actros-1857-schwarz-111105-01.jpg Gabi | |||||
Atis | Adatlap | 98095 | 2005. november 21. 18:17 | ![]() | |
B]Zsolesz.[ A Thököly uti megamodellbe most jelenleg van 2 darab Wrecker 11100,-/db áron egy tel, ha nem lenne meg: 351-7896 üdv. | |||||
Kalóz | Adatlap | 98094 | 2005. november 21. 17:56 | ![]() | |
| |||||
max | Adatlap | 98093 | 2005. november 21. 15:48 | ![]() | |
találkozott mar valaki ilyen makettel?mikor gyarthatták?milyen minőség?milyen ár?ha valakit erdekel fellhetőség:ebay meg ket napig!!! max | |||||
Csabi | Adatlap | 98092 | 2005. november 21. 12:20 | ![]() | |
Ezt most viszik tőlünk. 4,5 m széles, 4,5 m magas, teljes szerelvényhossz: 38 m. A többi kép ajtóbontás után... Csabi | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98091 | 2005. november 20. 23:03 | ![]() | |
Atis! És még egy kérdés: A Revell 07526-os számú Mercedes Benz Actros "Megaspace" oldalán ott virít a 1857 felírás. Mit tudsz a Revell járgányól? Mennyire ugyanaz a két gép, illetve melyik a jobb makett? Kossuth Lajos | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98090 | 2005. november 20. 22:23 | ![]() | |
Atis! És még egy kérdés: A Revell 07526-os számú Mercedes Benz Actros "Megaspace" oldalán ott virít a 1857 felírás. Mit tudsz a Revell járgányól? Mennyire ugyanaz a két gép, illetve melyik a jobb makett? Kossuth Lajos | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98089 | 2005. november 20. 22:18 | ![]() | |
Atis! És még egy kérdés: A Revell 07526-os számú Mercedes Benz Actros "Megaspace" oldalán ott virít a 1857 felírás. Mit tudsz a Revell járgányól? Mennyire ugyanaz a két gép, illetve melyik a jobb makett? Kossuth Lajos | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98088 | 2005. november 20. 22:18 | ![]() | |
Atis! És még egy kérdés: A Revell 07526-os számú Mercedes Benz Actros "Megaspace" oldalán ott virít a 1857 felírás. Mit tudsz a Revell járgányól? Mennyire ugyanaz a két gép, illetve melyik a jobb makett? Kossuth Lajos | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98087 | 2005. november 20. 21:57 | ![]() | |
Atis! És még egy kérdés: A Revell 07526-os számú Mercedes Benz Actros "Megaspace" oldalán ott virít a 1857 felírás. Mit tudsz a Revell járgányól? Mennyire ugyanaz a két gép, illetve melyik a jobb makett? Kossuth Lajos | |||||
Atis | Adatlap | 98086 | 2005. november 20. 21:54 | ![]() | |
Lajos... 2 darab számban...:) | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98085 | 2005. november 20. 21:51 | ![]() | |
Atis! Az Actros 1853-as az miben más? Kossuth Lajos | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98084 | 2005. november 20. 21:44 | ![]() | |
Atis! Köszi, a Volvo-t megnéztem. De nekem a "sima" F16-os kellene. Arról tudsz-e valamit? Kossuth Lajos | |||||
Atis | Adatlap | 98083 | 2005. november 20. 21:36 | ![]() | |
Kossuth Lajos.. a volvó: http://www.italeri.com/product.aspx?item=0735S a mercit passzolom. A makettet alaposan megnézve ugyanaz mint az összes pesten szaladgáló 1840-es. 1857-es számmal viszont egyetlen egyetsem láttam. | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98082 | 2005. november 20. 21:25 | ![]() | |
Atis! Köszi. A Mercinél miért van ez az elszámozás? Az F16-os Volvo-t kiadta az Italeri, ha igen tudod-e esetleg a katalógus számát? Azért kérdezem, mert így, hogy F16 nem találtam, Volvo-t. Kossuth Lajos | |||||
Atis | Adatlap | 98081 | 2005. november 20. 20:49 | ![]() | |
Kossuth Lajos A 1840-s mercédeszt 1857-es számmal adják ki, a volvo 16-ot meg az Italerynél keresd. | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98080 | 2005. november 20. 20:43 | ![]() | |
Ilyesmi koptatásra gondoltam a Ford Wrecklernél/amit még mindig nem vettem meg/A Bajcsyn épp elfogyott utóbbi ottjártamkor.Majd lesz...mondták,hm. | |||||
Gabi | Adatlap | 98079 | 2005. november 20. 20:34 | ![]() | |
Zsolesz | Adatlap | 98078 | 2005. november 20. 11:20 | ![]() | |
Elég lassan haladok a Freightlinerrel,végülis bordóra fújtam le a fülkebelsőt,a külső szín metálfekete lesz,egy,vagy két vékony arany díszcsíkkal.Most az alvázszínen gondolkodom. | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98077 | 2005. november 20. 10:25 | ![]() | |
Ja,a jobb oldali menüből a "modeltruck shows"-on lehet igazán csemegézni. | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98076 | 2005. november 20. 10:21 | ![]() | |
Public.fotki.com/modeltrucks25scale/ Ki ne essen a szemetek!!!:-))) | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98075 | 2005. november 20. 08:20 | ![]() | |
| |||||
Brúnó | Adatlap | 98074 | 2005. november 19. 17:02 | ![]() | |
Sajnos nem tudok rá mit mondani. Remélem még az idén. | |||||
Noorbi | Adatlap | 98073 | 2005. november 19. 15:00 | ![]() | |
Sziasztok! Tud valaki Italery vagy akármi más 3 tengelyes Tartály pótkocsit?? Ha valaki tud irjon ide vagy dobjon egy mailt! Előre Kösszi Norbi | |||||
Kalóz | Adatlap | 98072 | 2005. november 19. 09:55 | ![]() | |
bukebe! A felesleges anyag eltávolítása, ami az egyes elemek szélén található, általában vékony hártya formájában, ami a fröccsöntő szerszámok nem kielégítő zárása miatt keletkezik. Általában éles késsel kell levágni, majd finoman csiszolópapírral elmunkálni. | |||||
bukebe | Adatlap | 98071 | 2005. november 19. 09:37 | ![]() | |
Mi az a sorjázás ? | |||||
Kossuth Lajos | Adatlap | 98070 | 2005. november 19. 09:29 | ![]() | |
Sziasztok! Gyárt valaki 1840-es Mercedes Actrost, illetve F16-os Volvót? Kossuth Lajos | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98069 | 2005. november 18. 21:49 | ![]() | |
Köszi a segítséget. Azt még meg tudnád mondani,mikorra várható a Kenworth k100? Zsolesz | |||||
Brúnó | Adatlap | 98068 | 2005. november 18. 21:06 | ![]() | |
Lehet sötétiteni a lakkozással, vagy sima fekete festékkel is. Model Master #1502 Garnet Pearl. | |||||
Brúnó | Adatlap | 98067 | 2005. november 18. 20:59 | ![]() | |
1/24-es Renault Major műgyantából! Az ára kb 38-40 ezer forint. | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98066 | 2005. november 18. 20:57 | ![]() | |
Ez nagyon szép,és gondolom lehet sötétíteni is,a számát tudod? Éppen kezdtem hajlani a metálfekete szín-bordó bőrbelső felé,az is dögös,illik a Freightlinerhez. Köszi:zs. | |||||
Brúnó | Adatlap | 98065 | 2005. november 18. 20:39 | ![]() | |
Van a Model Masternek egy sötétbordó metálja. Én már fújtam vele és nagyon szép. Csináltam képeket, hogy meg tudd nézni. Az F150-es lett azzal fújva, a másikat azért tettem mellé, hogy lehessen látni a kölünbséget. Egyébként a másik az autófesték, gyöngyház piros. Élőben azért jobban látni a különbséget. | |||||
Atis | Adatlap | 98064 | 2005. november 18. 18:38 | ![]() | |
Gratulálok Csabi. Nagyon szép a pótod, és a saras alváz is remekül néz ki. | |||||
Kalóz | Adatlap | 98063 | 2005. november 18. 18:37 | ![]() | |
Tsolesz! Sejtettem az eredményt, valóban sok(ba kerül). Ha megvan az alapszín, ezüst (alu) pigment bekeverésével lehet "metállosítani". Utána viszont ajánlott több réteg fényes lakk felvitele, mint az autófestékeknél is, mert az ilyen "kevert" festékek általában elég fakó esetleg matt textúrájúak. Mielőtt amakettre fújnád, mindenképpen próbáld ki egy darab műanyagon. A bordó szín alá jó lehet feketével alapozni (az Alclad is ezt kívánja meg). | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98062 | 2005. november 18. 18:07 | ![]() | |
Sziasztok! Mégsem tudtam az áhított mélybordót kikeverni,autófesték-keverőnél nagyon drága,és egy deci a minimum,az bazi sok.nincs valakinek ötlete,hogyha megvan az alapszín,hogy lehet az árnyalat megmaradása mellett "metálosítani"? | |||||
Csabi | Adatlap | 98061 | 2005. november 18. 10:04 | ![]() | |
Russell! A pótot Szegeden sikerült megvennem néhány éve. Zsolesz! A vázat még rozsdásítani akarom, a porozás egy kicsit később. A felniket öngyújtóval megmelegítettem és csavarhúzóval imitáltam néhány kemény padkázás nyomát, ahol a rozsda már megkezdte a valamikori krómozást. Bomb! A kerekek sarazása bérmunkában történt: a fiamnak kiadtam a feladatot, hogy ássa el egy hétre a homokozóba... A többi sárfelverődés is igazi sár, régi fogkefét mártogattam híg sárba és az ujjammal huzkodva a sörtéket felszórtam. Még sok munka van vele, a fülkét már kifurkodtam néhány sarokban (kiette a rozsda a lemezt!), ezt kellene még festeni. A helyzet az, hogy eddig csak új kamionokat építettem, ez az első, ami nem "pormentes". Csabi | |||||
Bombraider | Adatlap | 98060 | 2005. november 18. 09:49 | ![]() | |
Szia! Hogy csináltad ezt a sárfelverődést?:) meg a kerekeket is hogyan sikerült ilyen sárosra megcsinálnod? Marha szép lett,tetszik! üdv:bomb | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98059 | 2005. november 18. 09:47 | ![]() | |
Nagyon jó,az ülések is klasszak,meg az olajfolyás is! Én még átködölném "porszínnel" az egész alvázrészt. Zs. | |||||
Russell | Adatlap | 98058 | 2005. november 18. 09:45 | ![]() | |
Üdv Csabi! Hékabéka!!! Honnan szerdzsóztad a pótot? Russell | |||||
Csabi | Adatlap | 98057 | 2005. november 18. 09:25 | ![]() | |
Ami nehezen látszik: olajfolyások a motoron, felszakadt és olajos bőrülés, behorpadt üzemanyagtartályok. A képek este készültek, rossz makróbeállítással. Sorry! Üdv, Csabi | |||||
Csabi | Adatlap | 98056 | 2005. november 18. 09:04 | ![]() | |
Az enyém már így áll, Brúnónak hála megérkeztek a spaniferek és a láncos feszítők is a KFS-től, kezdődhet a sarazás, stb. Csabi | |||||
Atis | Adatlap | 98055 | 2005. november 17. 22:10 | ![]() | |
készítettem pár képet egy munkagép szállító trélerről, mint forrásanyag. Hátha valakinek ez még kell... | |||||
Brúnó | Adatlap | 98054 | 2005. november 17. 13:16 | ![]() | |
Az eredeti metál festékek mindig mattak. A lakkozástól függ, hogy milyen lesz az árnyalata. Minél több a lakkréteg, annál sötétebb lesz. | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98053 | 2005. november 17. 09:25 | ![]() | |
Vagy az adott színhez sima ezüstöt keverek,most próbáltam,működik,csak utána sötétíteni kell,mert fakít,de így egyenletes metálszín lett. Tudtommal a metálfesték is úgy készül,hogy sima színhez rendkívül finom alumíniumport kevernek | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98052 | 2005. november 16. 22:15 | ![]() | |
Köszi,lehet,hogy dekorsprayben lesz valami fain szín,én a Duplicolort szeretem. Vannak extrém színei,ebbe a makettbe meg beleadok apait-anyait,mert nagyon vártam már ezt a típust.Most végeztem a fülke összeállításával,10 db-ból lett összerakva. Lenne is egy kérdésem: üzemanyagtankot miből lehetne csinálni,vagy hogy lehetne hosszítani,mert ekkora alvázhoz,fülkéhez vicces lenne a két ici-pici gyári tartály.Gyógyszeres fiolára gondoltam egyenlőre,de legjobb lenne megtoldani az eredetit,így lenne két oldalt egy-egy méretes tartály. Zsolesz | |||||
Kalóz | Adatlap | 98051 | 2005. november 16. 21:18 | ![]() | |
R/H-ban nem valószínű, hogy van, bár a fémfestékeiket nem mind ismerem. Egyébként kikeverni nem lehet, legalább is a hatása nem ilyen lesz. A Tamiyának vannak hasonló színei, ill. a Gunzenak is. Esetleg autófesték, olyan helyen, ahol kikeverik ill. kis tételben is adják. mert kilóra több tízezer. | |||||
945 | Adatlap | 98050 | 2005. november 16. 19:44 | ![]() | |
Szia Gabi!Engem is érdekelne a látogatás.945 | |||||
Zsolesz | Adatlap | 98049 | 2005. november 16. 17:04 | ![]() | |
Zs. | |||||
Brúnó | Adatlap | 98048 | 2005. november 16. 11:27 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Felteszek még néhány képet a tegnapi szállításról.
3 óra alatt tudott kiállni a gép a gyárból.
Néhány bokor és fa esett a láncfűrész áldozatául...
Csabi