<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Tophatters | Adatlap | 376968 | 2007. október 14. 21:27 | ![]() | |
Nowotny | Adatlap | 376967 | 2007. október 14. 20:59 | ![]() | |
Hi. Igazad volt,így a képek alapján valóban jó néz ki a kitt. | |||||
gábor76 | Adatlap | 376966 | 2007. október 14. 17:57 | ![]() | |
Gabesz | Adatlap | 376965 | 2007. október 13. 16:01 | ![]() | |
Szia Tass-Lee! Luckymodel-től $84-ért... www.luckymodel.com/scale.aspx A Honda az melyik is? :))) 89721?? Üdv. Gabesz | |||||
G-cart | Adatlap | 376964 | 2007. október 13. 00:33 | ![]() | |
Tass-Lee | Adatlap | 376963 | 2007. október 12. 10:22 | ![]() | |
Hi Gabesz, Hol, mennyiért sikerült ehhez hozzájutni? Gyönyörű, mint Senna Hondája... | |||||
ChevyG | Adatlap | 376962 | 2007. október 12. 03:02 | ![]() | |
jabots, 48as! üdv! | |||||
Gabesz | Adatlap | 376961 | 2007. október 11. 22:09 | ![]() | |
ati27 | Adatlap | 376960 | 2007. október 11. 17:52 | ![]() | |
ChevyG 1/72-ben? | |||||
gábor76 | Adatlap | 376959 | 2007. október 11. 12:56 | ![]() | |
A Dradon új Kingtiger with Zimmerit csodálatos makett.Fémmaratás,fémlövegcső,lőszerek,8 féle festési utasitás,szemenkénti lánctalp,stb... | |||||
ChevyG | Adatlap | 376958 | 2007. október 9. 07:33 | ![]() | |
nekem is megvan. nem olyan szép, mint a revell, de nem sokat kell hozzárakni! | |||||
ati27 | Adatlap | 376957 | 2007. október 8. 19:48 | ![]() | |
Háát nekem van két 1/72-es fujimi bf110-es készletem, még máig élmény kinyitni a dobozt. Valamikor meg is kellene már csinálnom.:) Nem tudom, nekem a fujimik általában bejöttek. Még a "tigris" f-16os is habár tudom hogy erősen mérethibás. Meghát az 1/72-es A7E corsair II is csinos készlet. | |||||
borisz | Adatlap | 376955 | 2007. október 8. 19:42 | ![]() | |
olyan szivesen látnék képeket róla:) | |||||
Kalóz | Adatlap | 376954 | 2007. október 8. 19:39 | ![]() | |
Pisti! Nem amakett hopsszával van baj! Az orr-rész gyűrűjében belül ban egy lépcső, aminek az átnmérője kisebb, mint a hengerek külső mérete. Ha ezt korrigáljuk, akkor a burkolat hátrébb csúszik a motoron és minden a helyére kerül (körbűl pontosan, mint boldogult géptan tanárunk mondta volt). Igaz a hajtásházat is korrigálni kell, mert kilógna előre, de ott van egy plusz lépcső, ami felesleges. Ezen kívül a mellső légterelő lemez pozícionálása is hibás, ha a tüskék a helyükre kerülnek, akkor az egész ferde lesz, a fegyverek csövei nem lesznek vízszintben rajta. Mellesleg nem értem, hogy egy ennyire burkolt motorú gépnél minek adják külön a motort, mert egyrészt nem látszik belőle semmi, másrészt nagyon gyenge kivitel, tehát nem érdemes a motorteret megynitni. Bár a burkolólemezek pontatlansága ezzel talán +láthatatlanná válna. Viszont a makett értéke nem biztos , hogy megérne ennyi pótmunkát. (Igaz a makett sem éri meg önmagában. De azért befejezem). Kalóz | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 376953 | 2007. október 8. 16:29 | ![]() | |
Nekem meg van a 110-es félig összarakva. Ez egy accurate miniatures átvétel. a motor burkolat amit említettek nekem nem tüntfel... LÉNYEG: Szépen kidolgozott, szép felületek, jó illeszkedés ( problémás a sárnyak közötti hai rész, ott kell majd farikcslni, illetve a több változatú orkúp miatt a törzs-orrkúp találkozása. Minden más fronton kifejezetten jó. Én ajálanék egy eduard színes maratást a fülkébe, nagyon sokat dob, és könnyű vele dolgozni. Ha lifcolor színnel fested a fülkét akkor szín eltérés sem lesz a maratá, és a kabin szín között. Szerintem ugorj neki. | |||||
Donor | Adatlap | 376952 | 2007. október 8. 15:11 | ![]() | |
Timur | Adatlap | 376951 | 2007. október 8. 13:51 | ![]() | |
Szia Donor! Itt: meteorprod.com A kérdéses szett: CEC48416 Bf 110G Correction Set for ProModeler Nézd meg a Hannants-nél is, szoktak lenni CE cuccok. Üdv. | |||||
Donor | Adatlap | 376950 | 2007. október 8. 13:30 | ![]() | |
Szia Timur! Ennek a Cutting Edge cuccnak hol lehet utána nézni? Kösz: Donor | |||||
Timur | Adatlap | 376949 | 2007. október 8. 13:04 | ![]() | |
Szia Donor! Sajnos a Revell Bf 110 G legnagyobb hibája nem látszik elsőre, csak ha összehasonlítod a fotókkal. A motorburkolat alakja ugyanis rossz (túl lapos), ebből következően elméretezett a légcsavarkúp is (majd' 2mm-el kisebb a kelleténél). A Cutting Edge készített egy feljavítót a géphez a kérdéses részekkel. Ha egymás mellé teszed a gyári- és a javított alkatrészt, elég látványos a különbség. Ettől függetlenül nagyjából jó. Üdv | |||||
Donor | Adatlap | 376948 | 2007. október 8. 12:59 | ![]() | |
Na ez az! Köszi! Donor | |||||
Vadász | Adatlap | 376947 | 2007. október 8. 12:53 | ![]() | |
Donor! Az Eduard csak 2009-re ígéri a G verziót. Nyugodtan építsd meg. Vadász | |||||
ChevyG | Adatlap | 376946 | 2007. október 8. 12:49 | ![]() | |
Szia! Ha valamivel érdemes foglalkozni, akkor azzal tuti! Ha extrém Bf110est akarsz, sok nyitott belsővel, akkor az Eduard készlete a nyerő! De a Revell csak annyiból "rosszabb", hogy nem ad fegyverteret! Tökéletes alany egy uot of boxra! (a fujimi készlete se rossz, de inkább a revell!) üdv! | |||||
Donor | Adatlap | 376945 | 2007. október 8. 12:38 | ![]() | |
Sziasztok! Érdeklődnék, mik a tapasztalatok a Revell féle Bf-110 G-2-vel (No 04530). Aránya 1:48. Érdemes foglalkozni vele, vagy felejtős? Köszi: Donor (Egy másik topicban már megkérdeztem ezt, de ott semmi reakció nem volt, talán itt...) | |||||
Fodi | Adatlap | 376944 | 2007. október 7. 21:57 | ![]() | |
Elég nagy a szórás kb. 10-20e forint között vannak a hasonló hajók. A "klasszikus" nagy, többárbócos hadihajók 30 körül kezdődnek mostanában. A felső határ természetesen a csillagos ég. :) Nekem jobban tetszenek a kisebb és egyszerűbb hajók, halászhajók, az America Cup hajói, régi yachtok, mint pl. ez itt: www.mamolimodel.com/ita/mv33.htm Ő is még dobozban várja sorsa beteljesedését. :) | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 376943 | 2007. október 7. 21:32 | ![]() | |
Fodii! Mibe fáj egy ilyen "beginners' set"? Anno fa hajómodellezéssel kezdtem, csak a műhely hiányában kezdtem "szobamakettezni"... Üdv, T.G. | |||||
Kalóz | Adatlap | 376942 | 2007. október 7. 20:35 | ![]() | |
Az előbb odapróbáltam. Olyan 1,5-2 mm-rel valóban hosszabbnak tűnik. Kalóz | |||||
Vadász | Adatlap | 376941 | 2007. október 7. 20:05 | ![]() | |
Itt metekinthető a végeredmény vvs.hobbyvista.com/ModelGallery/Istvan/i152_1.jpg Egyszerűen hosszúaz eleje. Vadász | |||||
Podva | Adatlap | 376940 | 2007. október 7. 18:01 | ![]() | |
Hi Én is építem, pontosabban félbehagytam az ICM I-152-esét, Nekem is volt gondom a kabinbelső törzsbe faragással, de azt még megoldottam. Ami miatt a fiókba vágtam az a motorburkolat megoldása volt. A 4 negyed nem illeszkedik jól. Ráadásul a burkolatot összefogó 2 fémgyűrűnél ez meg is látszik csiszolásnál ezek eltünnének. (Valahol a netern láttam, hogy olomlemezből vágott szalaggal oldotta meg a problémát ugyan ennél a makettnél az építő.) Én nem az orrból vágtam le, hanem, a motorhátuljából, mert különben nem ér a szárnydúcig az a fránya burkolat... Üdv Podva | |||||
Fodii | Adatlap | 376939 | 2007. október 7. 17:09 | ![]() | |
Hickory | Adatlap | 376938 | 2007. október 7. 17:03 | ![]() | |
Köszönöm az infókat az M48-ról urak! | |||||
Kalóz | Adatlap | 376937 | 2007. október 7. 15:56 | ![]() | |
Igen. De jobban jársz, ha megad építed meg, legalább is a kabinját. Igaz, elég szegényes a rajzkínálat hozzá (én csak 1-et találtam). Kalóz | |||||
xcraft | Adatlap | 376936 | 2007. október 7. 15:37 | ![]() | |
Szia Kalóz! Egészen felkeltette az érdeklődésemet a makett. :) 1/72-es? | |||||
Vadász | Adatlap | 376933 | 2007. október 7. 15:25 | ![]() | |
Érdekes. Nekem nem volt semmiféle bajom ezzel a készlettel. Egyedül a törzs elejéből kellett 15 mm-t levágni. Vadász | |||||
Kalóz | Adatlap | 376932 | 2007. október 7. 15:14 | ![]() | |
NNa! folytatódott a rémálom Az I-15 bis-szel! A két törzsfél egyesítése viszonylag könnyen ment, viszont a kabinpadló az üléssel sehogy nem akart a helyére menni( elsősorban a padló elején elhelyezett két téglalap? miatt). Némi farigcsálás után kezdett a helyére kerülni, de akkor meg kiderült, hogy az üléstámla alacsonyan van, a pilóta max. a műszerfal alját látta volna. Némi ügyeskedés után kiderült, ha megpróbálom a helyére emelni, akkor nem megy hátra eléggé, mert a támla is túl széles. Kis farigcsálás ismét, majd pill. ragaccsal rögzítettem a fejtámlát a helyére.A következtetések levonása után kiderült: vagy nem kellett volna beépíteni a kabin merevítő rácsozatát (akkor viszont nincs mihez erősíteni a padlólemezt), vagy az üléstámlát külön kellett volna rögzíteni a helyére. Na, most már marad, ahogy van, mégegyszer nem építem meg! Mellesleg a műszerfal rögzítése sem piskóta, a helyes beállítás csak a véletlen eredményeképp lehetséges, szándékosan nem megy. Egyszerre kell rögzíteni a törzshöz és a merevítőkhöz, mindezt úgy, hogy a két törzsfél még nincs összeragasztva! Miután a kabinnal végeztem (egyszer és mindenkorra) megpróbáltam felerősíteni az alsó szárnyat. Mondanom sem kell ez sem ment elsőre. Egyrészt az illesztési felületek nem passzolnak, másrész a kabinmerevítés lefele kilógott. Némi erőszakoskodás után csak összehoztam, igaz jelenleg szorítóban szárad, a maradék hibákat meg majd tömítem. Még messze sem tartok a végénél, de ez a makett életem egyik legrosszabb készlete, a legeslegrosszabb KP ill NOVO (exfrog) maketteket idézi, azokbnak is a szovjet /orosz utángyártott kitjeit. Talán az A-modell sem tud gyengébb minőséget produkálni, ráadásul nem ilyen áron! Türelmetlenebb makettezőknek semmiképp nem ajánlom, én is csak kihívásként "szórakozom" vele, mivel eddig még egyetlen makettem sem landolt a kukában. Mindenesetre, ha kész lesz, nem fogok vele dicsekedni! :( Kalóz | |||||
szezsolt | Adatlap | 376931 | 2007. október 7. 11:55 | ![]() | |
Sonka_papa | Adatlap | 376930 | 2007. október 7. 10:15 | ![]() | |
Hickory ! Nekem megvan a készlet és szerintem elég szép. Sok verzió építhető meg belőle (nyilvánvalóan kölünböző festésekkel). Mivel én nem ismerem annyira ezt a típust ezért nekem nagyon bejön és nemtudom mi hiányzik róla mi nem :) Viszont a kidolgozottsága, illeszkedése (ahogy próbálgattam) nem rossz. | |||||
Hickory | Adatlap | 376928 | 2007. október 6. 19:53 | ![]() | |
Erről a készletről tudnátok nekem valami infót adni? www.revell.hu/Pages/Revell.hu_3170.html | |||||
Kalóz | Adatlap | 376927 | 2007. október 6. 19:47 | ![]() | |
Közben találtam egy viszonylag jó rajzot a 15-ös kabinjáról, ami alapján pl a műszerfal helye is tisztázódott. A jobboldalon található kék színű palackot viszont a leírással ellentétben az ülés jobboldalára kellett volna ragacsolni, nem az oldalflra (most már marad, ahol van). A törzsfélillesztés szárazon mintha jó lenne, igaz a keresztmervítőből vágni kellett, bár így meg kicsit csálé, de nem sok látszik belőle (pontosabban szinte semmi). Az ülés feletti nyílást viszont le kell zárni egy lappal, mert az eredetin is úgy volt (amikor megnéztem a makettet volt egy érzésem, hogy onnan valami hiányzik . Bejött). Az összeállítás holnap lesz, majd beszámolok az eredményről. Kalóz | |||||
G-cart | Adatlap | 376926 | 2007. október 6. 19:46 | ![]() | |
G-cart | Adatlap | 376925 | 2007. október 6. 19:39 | ![]() | |
Coccolino | Adatlap | 376924 | 2007. október 6. 18:23 | ![]() | |
én a KP jak23-asomnál fedeztem fel eme idegtépő problémát: a két féltörzs mintha hullámvasút lenne az illasztés mentén:S dögrováson vaok már szerda óta de inkább az iráni tomcatommal szuttyogok mint ezzel, nem akarok idegbeteg is lenni meg hasmenéses egyszerre:S | |||||
hofi | Adatlap | 376923 | 2007. október 6. 18:17 | ![]() | |
Nem akarlak elkeseríteni, de én 4 hónapja rakom össze a Chato-mat, és a kabint csak úgy sikerült összerakni 3 nap alatt, hogy a hátsó keresztmerevítőt szétvágtam 3 darabra, és a faroktól előre centinként ragasztottam össze a féltörzseket... Hajrá! | |||||
Zoli | Adatlap | 376922 | 2007. október 6. 15:39 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 376921 | 2007. október 6. 15:35 | ![]() | |
Az Academy nem hasegawa másolat, teljesen önálló fejlesztés. Legszembetűnőbb hibája a motor feletti géppuskák rossz elhekyezése: túlságosan "lecsúsztak" oldalra. | |||||
Zoli | Adatlap | 376920 | 2007. október 6. 14:24 | ![]() | |
Nincs mit. Ja és egy régebbi Pro Modellben találsz egy egész jó cikket a Tamiya kitről, feltétlen járj utánna! z | |||||
Zoli | Adatlap | 376919 | 2007. október 6. 14:23 | ![]() | |
Nekem egyik kit sincs meg, csak hallomásokra hagyatkoztam az Emil kapcsán. Valószínű a másolás ellenére munkásabb kit, mint az eredeti, de attól még lehet jobb, mint az I-15. Ha valakinek számít a méretpontosság, vegye meg, ha csak egy szép, részletes kitre vágyik, válassza a Tamiya-t, mindenki eldöntheti, melyik számára a vonzóbb. (Amúgy nekem is van két ICM repülőm, mindkettőben vannak finom részletek, de öntéshibák is, egyik se lesz könnyű eset...) z | |||||
Kalóz | Adatlap | 376918 | 2007. október 6. 12:28 | ![]() | |
Most rakok össze egy ICM Winter version I-15 bis-t, hááát nem vagyok elragadtatva tőle. Ugyan látszólag szép részletes kit, de a short run stílusú technológia miatt néha nem tudom, hogy a sorját szedem-e le, vagy valamilyen ráöntött részt vágok le :), az alkatrészbontás meg katasztrofális helyenként, nem beszélve az ö.á útmutatóról. A motorblokkot pl. csak találomra lehet összehozni a csatlakozó elemekkel, remélem, nem szúrtam el. A motorburkolatot meg 4! darabból adják, amit egyrész elég nehéz pozícionálni, másrészt a ráöntött merevítések több helyen nem is találkoznak. Mit mondjak, láttam már jobb kitet is. Mondjuk pl. KP viszonylatban. és az ő áraik még kezelhetőek voltak/vannak. Kalóz P.s.: Úgy látom ennek inkább a Rémálom makettek topikban lenne a helye | |||||
borisz | Adatlap | 376917 | 2007. október 6. 12:22 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 376916 | 2007. október 6. 12:19 | ![]() | |
Az mintha valami Hasegawa koppintás lenne, de asszem annak is vannak mérethibái, meg a kidolgozása is elmarad a Tamiya-ICM kitektől. Amúgy alapnak nem rossz, ha csak egy szép kitre vágysz, az is megteszi. z | |||||
borisz | Adatlap | 376915 | 2007. október 6. 12:14 | ![]() | |
és az academyvel mi a helyzet? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Ha érdekel valakit akkor rakhatok fel képeket a legújabb szerzeményemről, egy 48-as Hasegawa A-7E Corsair II-ről.