/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Zsolesz 97768 2005. október 5. 20:51
Válasz erre
Köszi a választ,Gabi!
Lenne még egy kérdésem.A Mercim felnijének karimája króm,ecsettel nem húzom ki,nem lenne szép,Bare-ből is nehéz kivágni,mert domború ív.Hogyan lehetne megoldani,van valakinek ötlete?
Gabi 97767 2005. október 5. 19:55
Válasz erre
Zsolesz!
Az ebayon többféle képpen lehet fizetni, de amíg nem regisztráltál, addig sehogy. Utánna ha megnyerted a licitet mailben megegyezel az eladóval.
Gabi
Gabi 97766 2005. október 5. 19:54
Válasz erre
kukker15!
Egy kicsit elkésték, már régen elment mind.
Gabi
kezdõ 97765 2005. október 5. 16:47
Válasz erre
Sziasztok

GGergő gratula nagyon szép lett!!!
Csak így tovább! :)
kukker15 97764 2005. október 5. 16:06
Válasz erre
Engem érdekelnének az 1996-os számai.Irj!
Zsolesz 97763 2005. október 4. 20:56
Válasz erre
Nekem nagyon tetszik,az enyém ezüst lett.
Nagyon óvatos legyél a matricáival,ilyen vékony anyagúval még nem volt dolgom,és azonnal megtapadnak a nagyobbak.
Az e-bay-en hogy lehet fizetni?Leírná valaki?
Üdv:Zsolesz
GGergõ 97762 2005. október 4. 20:13
Válasz erre
P1010007-1.JPG méret: 69.9 KB
P1010004-1.JPG méret: 98.2 KB
P1010005-1.JPG méret: 87.8 KB
Itt vannak a képek!
GGergõ 97761 2005. október 4. 20:11
Válasz erre
P1010007-1.JPG méret: 69.9 KB
Sziasztok!

Kész lett a MAN TGA-m. Bár még a matricázás hátra van, de szerintem így is jó.
Nektek mi a véleményetek? A motortérrel nem tudtam mit csinálni, nekem is átláni a fülke alatt. Na de sebaj, majd a következő Man-t jobban megépitem.
Scania LB 141 97760 2005. október 4. 16:07
Válasz erre
Csabi Gumikacsa egy számítogépes játékhez akarja lemodellezni a Dafot. Ahoz kelletek neki a méretadatai :)
Csabi 97759 2005. október 4. 14:26
Válasz erre
Bombraider 97758 2005. október 3. 15:48
Válasz erre
Zsolesz 97757 2005. október 1. 16:45
Válasz erre
Egy Revell matt 36,és Humbrol 3 festéket vettem,szerintem helyes árnyalatúak.
Zsolesz 97756 2005. szeptember 30. 21:42
Válasz erre
MB trucks.jpg méret: 47.1 KB
A kép meg lemaradt a nagy rinyálásomban:
Zsolesz 97755 2005. szeptember 30. 21:41
Válasz erre
Azt már eldöntöttem,hogy zöld kaszni,vörös alváz kombinációt szeretnék,az alváz vörös színét piros+kevés barnára tippelem,de tudna valaki tippet adni ehhez a zöldhöz?Tulképpen ez "lombzöld",flakonosban van ilyen,de nekem Revellben,vagy Humbrolban kellene.
Eddigi kamionjaim egyedi színválasztásúak,de ez esetben szeretném konkrétan ezt a zöld-vörös festésvariációt,ha esetleg ebben tudna valaki tanácsot adni,az nagy segítség lenne.
Üdv:Zsolesz
Zsolesz 97754 2005. szeptember 29. 19:42
Válasz erre
Ez az!!!Kösz1000x!Már kezdem is a tanulmányozást.
Gabi 97753 2005. szeptember 29. 18:21
Válasz erre
Zsolesz 97752 2005. szeptember 29. 16:12
Válasz erre
Köszönöm az infót,de jó lenne találnom képet,ha nem,akkor egyedi lesz,mint ahogy szoktam.
Atis 97751 2005. szeptember 29. 15:43
Válasz erre
Zsolesz...

nemtudom mennyire érdekes számodra az infó, de a Nemzeti loverseny Kft. 4-5 évvel ezelött használt ilyen nyergest lószállító félpótjaihoz. Talán még valahol fellelhető ilyen, de hogy képet hol, azt sajna nem.

üdv.
Zsolesz 97750 2005. szeptember 29. 12:59
Válasz erre
Tudna valaki a lenti Merciről képlelőhelyet?Ilyen még nem volt,hogy valamiről ennyire ne találnék semmit,bárhogy,bármiképpen variálva írom a keresőkbe.
Zsolesz 97749 2005. szeptember 28. 21:31
Válasz erre
Köszi a választ,eddig sajna képet sem találtam róla,esetleg falami fain festéssel.
Gabi 97748 2005. szeptember 28. 20:57
Válasz erre
Más cég biztos, de a HC nem emlékszem, meg nem is láttam semmilyen kiadványban, hogy ilyen rövid fülkéset használt volna.
Zsolesz 97747 2005. szeptember 28. 20:54
Válasz erre
Akkor ilyet nem is használtak itthon?
Gabi 97746 2005. szeptember 28. 20:41
Válasz erre
Zsolesz!
A HC nem igazán használt rövid fülkés gépeket, én nem emlékszem rá. Ami nemzetközibe járt (szinte mind) az kezdettől hálófülkés volt.
Gabi
Gabi 97745 2005. szeptember 28. 20:40
Válasz erre
Tamas008!
A KFS mellett ez a másik jelentős angol kiegészítő gyártó. Egy kicsit jobbak az áraik, viszonz a KFS-nek egy kicsit jobb a minősége. Viszont van amit csak ők csinálnak. Röviden ennyi.
Gabi
Tamas008 97744 2005. szeptember 28. 20:28
Válasz erre
Sziasztok ezt ma találtam de én nem nagyon tudok vele mit kezdeni és nem tudom hogy ti ismeritek e vagy sem ugyhogy gondoltam bedobom. Ha ismeritek akkor előre is bocsi. :)

www.mgmouldings.co.uk

Tamás008 jó makettezést mindenkinek :)
Zsolesz 97743 2005. szeptember 28. 20:15
Válasz erre
MB1628.JPG méret: 6.3 KB
Sziasztok!
Ezt vettem ma:
Szeretném Hungarokamionra megcsinálni,zöldre.Tud vki képet?
Zsolesz
gumikacsa 97742 2005. szeptember 27. 20:41
Válasz erre
Kösz mindenkinek, küldtem mailt.
Gabi 97741 2005. szeptember 27. 20:15
Válasz erre
gumikacsa!
Milyen célra kellene? Mert van róla egy két prospektusom, csak nem mindegy, hogy melyik kivitel érdekel. Ha meg akarod építeni, akkor valahol szerezd meg az Italeri makettjét, abból tudod megcsinálni. Ritkán még hozzá lehet jutni, neten keresztűl könnyebben.
Gabi
exec 97740 2005. szeptember 27. 17:16
Válasz erre
gumikacsa!

Ez a DAF a 80-as évek közepe táján volt gyártásban, még a DAF csődbe menetele és PACCAR általi megvásárlása előtt. A RÁBA Turbo néven ismert kamiont ugyan ezzel a fülkével gyártották, néhány esetben még a DAF motor is bennük volt, nem pedig RÁBA. A kitet néha meg lehet venni 3 tengelyes dupla húzós kivitelben, miután tavaj kiadta újra korlátozott darabszámban az italeri. Én épp most építem.

Üdv.
exec
Csabi 97739 2005. szeptember 27. 16:13
Válasz erre
Helló gumikacsa!
lexikon.freenet.de/DAF_(Automobile)
home.knuut.de/alepper/Daf.html
Ezeket nézd meg, talán segít.
Gabi már épített ilyen gépet,www.makettinfo.hu/makettek/epites/daf_3300/ Neki talán van róla anyag.
Üdv, Csabi
gumikacsa 97738 2005. szeptember 27. 14:44
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

A következő dologban kérném segítségeteket. Lenne egy régi tipusú DAF, amiről nem sikerült infot találnom, csak képet. Ha valaki tudna segíteni, érdekelne minden imfo, és, ha van, 3 nézeti kép, ill. főleg pontos méretadatok
Erről a vasról lenne szó (asszem a rába is gyártott hasonló fülkével):
www.dafworld.nl/pictures/BL-77-GK.jpg
Gabi 97737 2005. szeptember 24. 13:37
Válasz erre
IMG_0028_1.jpg méret: 45.5 KB
IMG_0030_1.jpg méret: 47.2 KB
IMG_0031_1.jpg méret: 42.2 KB
IMG_0037_1.jpg méret: 32 KB
IMG_0038_1.jpg méret: 33.2 KB
Ez meg már a követkető projekt a MAN után, egy Langendorf üvegszállító pótkocsi. Ez még csak a felépítmény, az alváz külön készűl.
Gabi
Gabi 97736 2005. szeptember 24. 13:35
Válasz erre
IMG_0001_1.jpg méret: 68.1 KB
IMG_0008_1.jpg méret: 65.6 KB
IMG_0010_1.jpg méret: 77.3 KB
IMG_0019_1.jpg méret: 57.8 KB
IMG_0022_1.jpg méret: 64.4 KB
IMG_0023_1.jpg méret: 70.7 KB
Sziasztok!

Elkészült a csőrős MAN, teszek fel róla egy pár képet. Amint lesz egy kis időm, írok róla egy cikket is, és elküldöm Mekettnek, hogy tegye fel.
Gabi
kezdõ 97735 2005. szeptember 23. 20:29
Válasz erre
"Ekkora kamion is befér a mi utcánkba!"

HJa nagyon muszáj! :)
george 97734 2005. szeptember 23. 20:13
Válasz erre
g?psz?ll?t?s.jpg méret: 218.9 KB
Ekkora kamion is befér a mi utcánkba!
Kb. 22 méter a szerelvény.
baloo 97733 2005. szeptember 18. 22:49
Válasz erre
P9143513.JPG méret: 255 KB
ez láttam :)
modellpapa 97732 2005. szeptember 17. 15:02
Válasz erre
"Bocs a tudatlanságomért,de milyen az a tűsarkú alváz?"

A sima 4x2 gépeket szokták tűsarkúnak hívni.
Zsolesz 97731 2005. szeptember 14. 18:51
Válasz erre
Persze a száradási idő után nyiszálni.
Zsolesz 97730 2005. szeptember 14. 18:50
Válasz erre
Támadt egy ötletem prizmával kapcsolatban.Amerikai gépeknél ugye minél több,annál jobb,de sokszor látok pl.régebbi Scaniakon is a hűtőrácson nagy v alakban kirakva.
Nu:legalább 3 réteg alufóliát egymásra kell ragasztani,majd 2,vagy 3mm-es csíkot vágni az egészből.Vízbázisú ragasztóval lekenni,és átlátszó narancsszínű irattartó-csíkot ráragasztani,és tetszeés szerinti méretű téglalapocskákat vágni.
Zsolesz 97729 2005. szeptember 13. 13:47
Válasz erre
Az alábbi linkről:
aki tud angolul,olvassa el a kérdések,és válaszokat,ezek ebből élnek!!!
Zsolesz 97728 2005. szeptember 13. 13:32
Válasz erre
Ezt skubizzátok!!!
http://www.de-elegantmodeltrucks.com/
Zsolesz 97727 2005. szeptember 13. 10:07
Válasz erre
Nem igazán kamion,de gyönyörű.
Csabi 97726 2005. szeptember 13. 07:41
Válasz erre
Helló kukker15!
A MAN TGA bizony motor nélkül a dobozba. Nagyon meglepődtem. Elég csúnya dolog, ha átlátsz az első futóműnél a fülke alatt...
A többiről nem tudok, de elképzelhető, hogy ez lesz az új divat.
Csabi
lucky 97725 2005. szeptember 12. 18:47
Válasz erre
modellpapa!
Bocs a tudatlanságomért,de milyen az a tűsarkú alváz?
lucky
lucky 97724 2005. szeptember 12. 18:44
Válasz erre
kukker15 97723 2005. szeptember 12. 18:28
Válasz erre
Hello mindenkinek!Az igaz hogy az italeri motor nélküli kamionokat ad ki ujjabban???mert ha igen akkor remélem olcsóbb is lesz.De motor nélküli szerintem unalmas szar lesz .
modellpapa 97722 2005. szeptember 9. 18:24
Válasz erre
Ezt a Phoenix-MAN-t a német Bickel Tuning nevű cég építette. A cég tulajdonosa a ma is aktív kamionversenyző Gerd Körber.
Más okból kifolyólag (egy magastetőt intéztem egy fuvarosnak L2000-es MAN-re) egyszer 2001-ben beszétem a céggel és az ügyvezetővel azaz Gerd Körber-el is sikerült beszélnem.
Rákérdeztem erre a Phoenix-MAN dologra, hogy is van ez. Azt mondta, hogy ők megadják milyen tengelytávú teherautó alvázat kell a gyárban rendelni fülkével (lehet tűsarkú vagy dupplahúzós is), majd ők ezt átépítik csörös nyergesvonatóvá. A fülkét hátrébb szerelik, motorsátort kivágják, csinálnak egy orr részt, és ha a vevő kéri mindenféle krómozott illetve nemesacél kiegészítővel (kipufogó, keréktárcsa, kengurú rács stb.) általában a Jumbo-Fischer cégtől felszerelik. Ha jól emlékszem a normál átépítés az kb. 40.000 márkába került + a nemesacél dolgok, ha a vevő azokat is kéri.
Egy tűsarkú nyergesvontató ára pedig akkor olyan 120-130e német márka volt
Csabi 97721 2005. szeptember 7. 10:44
Válasz erre
IMG_0133.jpg méret: 160.7 KB
IMG_0137.jpg méret: 176.1 KB
IMG_0138.jpg méret: 154 KB
Sziasztok!
Tegnap megérkezett az ebay-es motyóm...
A doboz 74x46 cm, akkora, mint egy bőrőnd.
Tegnap nekiláttam a pótot összerakni, de már a 10-es alkatrész hiányzik. Egyszerűen nem öntötték le!!! Délután pótlás valami vékony lemezből...
Ez pedig a következő:
cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll

Üdv, Csabi
Zsolesz 97720 2005. szeptember 4. 22:48
Válasz erre
Jó a kabinbelső is,a legközelebbi makettembe én is teszek újságokat is.
A hűtőrácsot befuttatod feketével?
Gabi 97719 2005. szeptember 4. 21:12
Válasz erre
IMG_0006_1.jpg méret: 93.9 KB
IMG_0007_1.jpg méret: 71.7 KB
IMG_0009_1.jpg méret: 96.9 KB
IMG_0010_1.jpg méret: 81.9 KB
Sziasztok!
Rakok fel egy pár képet amelyen már egy kicsit előrébb haladott állapotban van a Man. Remélhetőleg 2-3 hét múlva teljesen kész lesz, és utánna írok róla bővebben is.
Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.