| <<< Vissza | Tovább >>> |
| sanjurjo | Adatlap | 440811 | 2007. március 8. 22:06 | ![]() | |
|
Nem tudom, én már nem merek semmit sem írni, mert volt egy hasonló vita a szuhoj 27-es kontra kacsaszárnyas modifikácíói között. Szóval lehet, hogy én vagyok maradi, de egy repülőgép legyen olyan amilynek építették, az F 15-ös nagyon szép gép akárcsak ellenefele a Szu 27-es, de a különböző továbbfejlesztéseik, már számomra nagyon bizzarok. Igaz itt az Eagle-nél a kacsaszárny csak egy érdekes és elvetélt kísérlet képen került a gépre, a szuhojokon talán pont az amerikai ötlettől megíhlteve széria tartozékok lettek... Előzmény: (440810) Sonka_papa 2007. március 8. 15:12 | |||||
| Sonka_papa | Adatlap | 440810 | 2007. március 8. 15:12 | ![]() | |
|
Elég szépen néz ki így a 15-ös :D | |||||
| csaba307 | Adatlap | 440808 | 2007. március 8. 10:17 | ![]() | |
|
Sziasztok!Nem tudom szólt-e már itt valaki róla,ha igen bocs.Éna Jak-38-as kiképző változatát tudnám ajánlani.Azt hiszem Jak-38U.Képem sajnos nincs róla.Szerintem az első 10-ben mindenképpen benne van. | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440807 | 2007. március 7. 12:40 | ![]() | |
|
Hoppá most láttom csak, hogy az első F 15-ös képen, még hagyományos kiömlő van a gépen, de a másikon, már biztos, hogy a szögletes, ami a gázsugár terelésére szolgált... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440806 | 2007. március 7. 12:38 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ezek nem csúnyák inkább csak érdekesek. A kacsaszárnnyal felszerelt Phantom állítólag a világ első "fly by wire" vezérlésű repülője volt, bár én ezt az "elsőséget" már a kanadai Arrow-tól az Airbus 300-as, Tornado, F 16-oson át keresztül rengeteg géppel kapcsolatban hallotam. Igaz az Arrow-t leszámítva ezek széria gépek, lehet, hogy az ezek közötti elsőségen vitatkoznak. Egy biztos a kacsaszárnyú F 4-es kísérleti gép volt, akárcsak hasonlóan furcsa kinézetű típusutódja az F 15-STOl. Ez viszont egyik első tolóerővektoros gép, igaz a kiömlői csak függőleges tartományban mozogtak (nagyon emlékeztett a Raptor-éra), de ez is segítette a rövid felszállást. | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440805 | 2007. március 5. 14:57 | ![]() | |
|
Na ez se semmi! Bár a "repülőkezdemény" formája ellenére, ez szerintem csak valami aszimulátor, vagy pilotafülke makett lesz... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440804 | 2007. március 5. 14:55 | ![]() | |
|
Kedvenceim, ultrák... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440803 | 2007. február 28. 15:00 | ![]() | |
|
Várjatok! Itt van nagyobban... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440802 | 2007. február 28. 14:56 | ![]() | |
|
Sziasztok! Na íme újabb példája, hogy szép építésű repülőgépek, milyen torz mutánsá válhatnak, az esztelen kísérletek által. A Northop F 5-ösén például most azt kísérletezik ki, hogy hogyan lehet hangrobbanás nélkül átlépni a hangsebbeséget. Mivel ez már a jövő szuperszonikus utasszállítóinak előtanulmánya, azok remélem nem így fognak kinézni... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440801 | 2007. február 14. 16:17 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ez is egy érdekes jószág Britten Norman Trislander, szerintem a kis gép tervezői megirigyelték a DC 10-es, vagy Tristar szép vonalvezetését, nem volt pénzük sugárhajtóműre és ez lett belőle...:) | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440800 | 2007. február 11. 19:44 | ![]() | |
|
És itt a katonai... | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440799 | 2007. február 11. 19:42 | ![]() | |
|
A többi... | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440798 | 2007. február 11. 19:41 | ![]() | |
|
Sziasztok! Hát valahogy nem bánom, hogy a Cessna gyár maradt a merevszárnyúaknál, mert a helikopter tervei, igen csak bizarok voltak, a Cessna Ch 1-est a képek tanulsága szerint ennek ellenére a hadsereg is tesztelte... | |||||
| Bogyó | Adatlap | 440797 | 2007. február 6. 12:10 | ![]() | |
|
Én elösször egy farmotoros ikaruszra gondoltam mint alap amire szárnyat szereltek:) | |||||
| felügyõ | Adatlap | 440796 | 2007. február 5. 22:11 | ![]() | |
|
Nos, hát itt látható a MÁV és a Zeppelin szerelmének gyümölcse. (Azért ez elég nagy csecsemő volt!) | |||||
| lori | Adatlap | 440795 | 2007. február 5. 21:51 | ![]() | |
|
Hát igen, az A-10-es külön kategóriába tartozik: "Annyira csúnya, hogy az már szép..." lori | |||||
| gábor76 | Adatlap | 440794 | 2007. február 5. 17:07 | ![]() | |
|
A Mi-24A az annyira csúnya hogy az már szép.De mit lehet tenni a szépség az utolsó szempont egy harcigépnél. Csúnya gép az A-10 és a Su-39.Mégis mindkettő megvan. :( | |||||
| Zoli | Adatlap | 440793 | 2007. február 4. 10:15 | ![]() | |
|
Szia! Inkább a kabin hasonló, a kétrotoros jobban hasonlít egy rosszul összerakott repülőre, mint helikopterre. z | |||||
| kalóz | Adatlap | 440792 | 2007. február 4. 09:46 | ![]() | |
|
Zoli! jobban megnézve valóban elnéztem, de a két gép törzskialakítása nagyon hasonlít egymásra, mindössze az egyik egyrotoros, a másik meg kétrotoros. kalóz | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440791 | 2007. február 3. 15:33 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ok akkor még se tévedtem olyan nagyot, igaz én csak a honlap alapján voltam okos, ott XR 1 néven futott ez a gép, de típusjelzéstől függetlenül bizarr a kinézete... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440790 | 2007. február 3. 15:32 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ok akkor még se tévedtem olyan nagyot, igaz én csak a honlap alapján voltam okos, ott XR 1 néven futott ez a gép, de típusjelzéstől függetlenül bizarr a kinézete... | |||||
| xcraft | Adatlap | 440789 | 2007. február 2. 21:59 | ![]() | |
| Zoli | Adatlap | 440788 | 2007. február 2. 21:43 | ![]() | |
| Sanjurjo | Adatlap | 440787 | 2007. február 2. 21:11 | ![]() | |
|
Ez az autogiro se semmi, bár bevallom ennek se tudom a típusát, a kisgépek típusjelzéseiben nem vagyok otthon... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440786 | 2007. február 2. 21:08 | ![]() | |
|
Szia Kalóz! Akkor én tévedtem köszi a típus azonosítást... Köszi mégegyszer! | |||||
| Kalóz | Adatlap | 440785 | 2007. február 2. 21:05 | ![]() | |
|
Sikorski H03S-1 Az MPM adta ki 1:72-ben. | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440784 | 2007. február 2. 21:00 | ![]() | |
|
Kezdtem félni, hogy lassan kifogyunk a bumfordi szériagépekből, de a kísérletigépekben nem csalódtam, mindig tartogatnak meglepetéseket, csak az a baj, hogy ezeket, nem mindig tudom beazonosítani, de remélem segítek...:) Ez forgószárnyas talán XR 1 névre hallgat, de ez nem biztos... A másik repülőt a Daimler Benz project név alatt találtam meg szerintem, csak terv maradt, de lehet, hogy épült néhány példánya... | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 440783 | 2007. február 1. 07:54 | ![]() | |
|
Kösz, megnyugodtam. :) | |||||
| xcraft | Adatlap | 440782 | 2007. január 31. 21:56 | ![]() | |
|
Tibcsi, tökéletesen igazad van, a 82-es jpg-t illetően. www.anigrand.com/AA2004_Mig-105.htm Ez az orosz lifting body, a buran előszele. Az amcsi űrsiklóprogramot is hasonló kísérletek előzték meg, többféle merülőtestet építettek, amik a hajtómű nélküli leszállás kitapasztalásához kellettek. www.anigrand.com/AA2014_HL-10.htm www.anigrand.com/AA2015_M2-F2.htm images.google.hu/imgres www.mach2.fr/x24g.htm | |||||
| Mekett | Adatlap | 440781 | 2007. január 31. 19:35 | ![]() | |
|
Kivétel nélkül mindet imádom közülük :) A Jak-24 és a Mi-12 különösen a szívemhez van nőve. | |||||
| Kaloz | Adatlap | 440780 | 2007. január 31. 19:05 | ![]() | |
|
A 115.jpg a jak 24 katonai változata restaurálás után | |||||
| Kaloz | Adatlap | 440779 | 2007. január 31. 19:05 | ![]() | |
|
ASz első két képen a V12 Vintokril látható.a harmadikon e bartini ekranoplánja látható, még összeszerelt állapotban. Azóta rosszabb képeket láttam róla. | |||||
| rittal | Adatlap | 440778 | 2007. január 31. 18:42 | ![]() | |
| Tibcsi | Adatlap | 440777 | 2007. január 31. 17:22 | ![]() | |
|
Azt a micsodát (ha jól tudom) a Buran űrsikló programban használták sikló és vízreszálló kisérletekhez. De erre ne vegyetek mérget. :) | |||||
| MrChef | Adatlap | 440776 | 2007. január 31. 15:39 | ![]() | |
|
Nekem a 3. képen lévő izé tetszik. Tiszta sci-fi. Az légpárnás jármű, vagy micsoda?! | |||||
| Zebi | Adatlap | 440775 | 2007. január 31. 15:03 | ![]() | |
|
3: Beriev Bartini VVA-14 4: MiG-105 6: Jak-24U | |||||
| Zebi | Adatlap | 440774 | 2007. január 31. 14:52 | ![]() | |
| Taki | Adatlap | 440773 | 2007. január 31. 14:42 | ![]() | |
|
Az első 3 az micsoda? :) valaki be tudja azonosítani? | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 440772 | 2007. január 31. 12:57 | ![]() | |
|
Szerintem ezek gyönyörűek. Mármint a helikopterek. Az a két izé (53.jpg 82.jpg) már nem annyira. :-))) (amúgy Monyino :)) | |||||
| árnyékharcos | Adatlap | 440771 | 2007. január 31. 08:36 | ![]() | |
|
Mit szóltok ezekhez? Monyiho - Orosz versenyzők... ;-D | |||||
| ChevyG | Adatlap | 440770 | 2007. január 31. 02:05 | ![]() | |
|
részemről nyertél:) | |||||
| boriszjelszint | Adatlap | 440766 | 2007. január 30. 20:02 | ![]() | |
|
hát ez tényleg ocsmány egy kicsit:D | |||||
| Sonka_papa | Adatlap | 440764 | 2007. január 30. 19:43 | ![]() | |
| árnyékharcos | Adatlap | 440763 | 2007. január 30. 19:37 | ![]() | |
|
Sziasztok! Csúnya repülők kellenek? Ehhez mit szóltok? A Focke-Wulf Fw-189 -es páncélvadász/csatarepülő változata... | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440762 | 2007. január 30. 19:25 | ![]() | |
|
Azért az öreg Sikorskynak is voltak néha nehéz percei, ez a munkája se semmi, valamit, már fel lehet fedezni a Sea King-ből (legalábbis szerintem), de hát inkább az, mint ez a helikopternek nevezett valami... | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440761 | 2007. január 30. 19:07 | ![]() | |
|
És a világkerülő Rutan Voyager... | |||||
| sanjurjo | Adatlap | 440760 | 2007. január 30. 19:05 | ![]() | |
|
Ez is egy szépség! Optic Bug Eye, a repülő csúnya (legalábbis szerintem), de hasznos, mert akár 90 km/h sebességel is tud tartósan repülni, a helikoptereknél lényegesen olcsóbban üzemeltethető, így kíváló légirendészeti, vagy más megfigyelésekre... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440757 | 2007. január 29. 19:58 | ![]() | |
|
Ime, hogy elrontották a szép herculest, hát mit csináltak a delfin orrávval, néhány antenna miatt, A MC 130, ha jól tudom a speciális erők gépe, a WC (nem Water cleaninig:), pedig időjárás felderítő... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440756 | 2007. január 29. 19:44 | ![]() | |
|
Sziasztok! Matroz, Skyline_Sg, az F 111-es szerintem is szép gép, bár nem akarok beavatkozni a vitátokba:), mondjuk az igaz, hogy a rádióelektoronikai zavaró változatnak az EF 111-es Raven-nak már vannak szépség hibái. Bár leszámítva az antennát a függőleges vezérsíkon ez, se rossz. Egyébként az már tapasztalatom, hogy még a legszebb repülőt is haza lehet vágni, ha átépítik elektronikai "zavargóra":) a minden féle bumfordi antennával... | |||||
| Sanjurjo | Adatlap | 440755 | 2007. január 29. 19:31 | ![]() | |
|
Sziasztok! Szia Xrcaft! Nem baj, hogy többen is beírunk, sőt örülök is, hogy nem csak teszük fel a képeket, mint állat, henm írunk hozzá rövid ismertetöket, ha valakinek, meg már nem tudunk újat mondani, tovább lapozz, ha meg tud plusz infot, vagy okosabbat írni, azzal is mindenki csak jól jár... | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |