/ Fórumok /

MiG-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
Solo 496291 2008. február 28. 19:50
Válasz erre
Hmm.. ez érdekes. Utánanézek. :) Lehet keverem egy másikkal.
Monox 496290 2008. február 28. 19:45
Válasz erre
Solo!

Legjobb tudomásom szerint a 09-es nem kapott üzemidő hosszabbítást, következésképp szürke színt sem. Legalábbis én nem találtam róla ezért nem gondolnám, hogy a gép 2002 óta repült volna.
Puffyn 496289 2008. február 28. 18:12
Válasz erre
Sziasztok

A szárnyaszegett repülő a 26-os! Majd fog még repülni!!
Tibcsi 496288 2008. február 28. 17:52
Válasz erre
Akkor valószínű, ezért ülhettünk bele a 26-osba a tavalyi repülőnapon. :)
Puffyn 496287 2008. február 28. 17:21
Válasz erre
DSC00312
DSC00312
1016465
1016465

Sziasztok!

2 érdekes kép!
Puffyn
Solo 496286 2008. február 28. 15:39
Válasz erre
Helló!

Úgy tudom a 09-es is jól van. Azt, hogy hány gép üzemképes pedig csak a benfentsek tudják igazából. Ők meg elvileg nem mondják el, mert a harcérték az titkos.
Egyébként üzemképesből is két kategória van. Van ami csak hadműveletre üzemképes és van ami csak kiképzési repülésre.
Monox 496285 2008. február 28. 15:11
Válasz erre
Névtelen 1
Névtelen 1

Cébés!

Köszi, nagyon frankó a kép!

Blasio!

A 02-es zuhanása után (miután a gyártót terhelte a felelősség a balesetért) szóba került, hogy egy gépet raktiválnak. Ez a gép a 24 és 29-es UB-kből lett lett volna valamelyik, arról viszont sejtelmem sincs, hogy miért nem lett ebből semmi. Az előbbi hozzászólásom végén kimaradt a darabszám, vagyis 4 db MiG-21MF gépünk került ki külföldre. (4406,9308,9312,9513)

PETI!

A szomorú valóságot a fenti fotón láthatod... Bár a gép még le van ponyvázva, de "hátul". Valószínűleg kirepülte az idejét.
Charger 496284 2008. február 28. 15:01
Válasz erre
Jó kép!:)
Cébés 496283 2008. február 28. 14:54
Válasz erre
Kecsó 2008.02.12
Kecsó 2008.02.12

Ezt a képet ehónap 12.-én készítettem a 27-es ről...
Cébés 496282 2008. február 28. 14:46
Válasz erre
A 27-es köszöni szépen jól van és hasítja az eget:))
Blasio 496281 2008. február 28. 14:40
Válasz erre
Ezek szerint a 21 MF kérdésében lehet, hogy tévedek, és csak kivonáskor került belőle múzeumba. Mindenestre a többi gépből már van állítva, annak ellenére, hogy hadrendben, sőt aktív szolgálatban vannak.

Arról nem tud valaki valalmit, hogy 2005-ben lezuhant 02-es helyett lett e hozva-felújítva-repképessé téve valamelyik 29-es?
PETI 496280 2008. február 28. 13:35
Válasz erre
Ellenben a 26-os -úgy rémlik- már "hátul" van és nem is láttam 2006 után a levegőben... :(
Monox 496279 2008. február 28. 13:28
Válasz erre
Peti!

Köszi, már a legrosszabbra gondoltam...
Monox 496278 2008. február 28. 13:28
Válasz erre
21
21

A század emléke Rácz Zsolt alezredesről aki a 17-es géppel zuhant le 1998.07.23.-án.
PETI 496277 2008. február 28. 13:27
Válasz erre
Monox!

A 27-es repül!
Monox 496276 2008. február 28. 13:23
Válasz erre
Ma Magyarországon ismereteim szerint 6 db MIg-29 típusú gép van üzemképes állapotban (18,15,21,04,10 és 26) A szürke gépek közül is többet láttam már hátul a "Jurassic-parkban" (03,11,16,06,08) 2008. januárjában. A 08-as még 4 hónappal korábban repült a kecskeméti repülőnapon. Egyébként a gépek üzemben tartása már kezdetektől igencsak vegyesen alakult. Pl. a 01,05,12,14,19,20 és 29-es gépeket már 1995 óta nem látták levegőben. Mintegy 7 évig állt a földön a most utolsókként még repülő 18-as és 21-es gépek. A 01,05,19,20-as gépeket biztosan konzerválva tartották ezen időpont óta, reaktiválásukra sohasem került sor, valószínűleg a kannibalizmus lett a sorsuk.
a 27-es UB-ról szintén semmit nem lehet tudni, de nem láttam még a "hátsó udvaron"...

Blasio: Nincs pontos dátumom, Szolnokon mikor került ki az első 21MF (9309) - talán 1996 folyamán, a másik gép (9512) 2004-ben került ki a múzeumba. Kecelen Pintér úrhoz az első 1996 februárban érkezett meg (8202) a másik 1999-ben (9311). Egyébként a 8202-es volt az első gép ami múzeumba került. További 21MF került el külföldre 2000-ig.
Blasio 496275 2008. február 28. 12:14
Válasz erre
Hát ezt pontosan nem tudom, de kétlem. Mi-17 esek, Mi-24 esek is vannak Szolnokon, Mi-24-es van Bolyai gyűjteményében is Pesten, és azok is hadrendben vannak még. Sőt az Alabtrosok is, az is van Kecelen is, Szolnokon is. De ha jól emlékszem, Mig-21 MF-ből is volt már kiállítva 1995-ben, pedig akkor még bőven repült nálunk a típus, meg készültséget is adott.
Úgy gondolom, hogy pusztán pénzügyi okokból nincs még átszállítva a 29-es. Nem lehet két fillér szétszerelni, meg újra összerakni a gépet, ott van a kamionbérlés, fene tudja, kell-e hozzá útvonalengedély, stb.
Pláne úgy, hogy selejtezés után nem valami nehezen ellenőrizhető magánygyűjteménybe kerül a "cucc" :)
Tibcsi 496274 2008. február 28. 11:45
Válasz erre
Fijjuk, ez csak amolyan fanyar poén akart lenni. Bocs, ha nem jött át... :)

Amíg hadrendben vannak, addig nem viheti senki sehová őket. :)
Cébés 496273 2008. február 28. 11:22
Válasz erre
Blasio 496272 2008. február 28. 11:05
Válasz erre
Tibcsi 496271 2008. február 28. 09:28
Válasz erre
Blasio 496270 2008. február 27. 22:41
Válasz erre
Legjobb tudomásom szerint már 2006 őszén ki volt jelölve, hogy melyik 29-es kerül Szolnokra. Viszont kirepülték a nagyjavítás előtti utolsó perceket is belőle, így átrepülni nem tudott, a tréleres szállításra meg még nem került sor (vajon miért...?:P)
Blasio 496269 2008. február 27. 22:41
Válasz erre
Legjobb tudomásom szerint már 2006 őszén ki volt jelölve, hogy melyik 29-es kerül Szolnokra. Viszont kirepülték a nagyjavítás előtti utolsó perceket is belőle, így átrepülni nem tudott, a tréleres szállításra meg még nem került sor (vajon miért...?:P)
Charger 496268 2008. február 27. 18:54
Válasz erre
Ez jogos!Szerintem is is bekéne szerezniük 1et!

Monox:Köszi az infót!
f2d 496267 2008. február 27. 18:06
Válasz erre
Igazából csak ők bevethetők, a kecskeméti készültséget még mindig 3 MiG-29-es adja.
Makettezõ 496266 2008. február 27. 17:57
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a magyar 29- esek teljes szolgálatot teljesítenek, vagy csak tartalékállományban vannak? Ha jól értesültem a mi 29- es állományunk csaknem fele repülésképtelen állapotban van és csak egy - két gép repül időnként.

Üdv: Viktor
Daala 496265 2008. február 27. 15:47
Válasz erre
Ha ennyi leállított 29-es van, miért nem kap belőle a szolnoki múzeum és a repülőtiszti intézet?
Cébés 496264 2008. február 27. 15:15
Válasz erre
mig23papa!

Ha valóban elküldenéd,nekem tökéletes lenne Orosz nyelven is.

cébés
Monox 496263 2008. február 27. 13:12
Válasz erre
DSCN1826
DSCN1826

Annyit tudnék ehhez hozzátenni, hogy 1998-ben, pályafutása fénykorán Vári őrnagy, noha nincs személyi gépe, a legtöbbet 15-össel, később rávozásáig a 11-essel repült általában. A Fairfordba kilátogató gép minden esetben a 25-ös gép volt, jelzi mindezt a kabin oldálra tett tömérdek kisméretű matrica. A 25-öst már selejtezték, ettől függetlenül a mai napig is rajta van az összes. Ezt ez a kicsit gyengécske kép is alátámasztja.
Charger 496262 2008. február 24. 09:28
Válasz erre
Értem,kösz mindenkinek!
Daala 496261 2008. február 24. 09:05
Válasz erre
Szerintem repült mindegyikkel..:)))
Nincs nálunk személyre szóló gép...
Tibcsi 496260 2008. február 24. 06:03
Válasz erre
A 25-ös UB-vel biztosan repült Fairfordban, a többi passz.
Charger 496259 2008. február 23. 23:13
Válasz erre
Van aki megtudja mondani Vári Gyula Mig29es gépének a számát?esetleg képet valaki?!
Elöre is köszönöm!
mig23papa 496258 2008. február 22. 18:30
Válasz erre
Mig 29 üzemeltetési utasítása orosz nyelven
Mig 29 üzemeltetési utasítása orosz nyelven

Mig 29 üzemeltetési utasítás orosz nyelven érdekelne valakit?
Elküldöm emailban szívesen.
Cébés 496257 2008. február 21. 22:00
Válasz erre
Azaz Vega!:)

Ezért voltak nekem olyan ismerősek a képek:)
mig23papa 496256 2008. február 21. 20:31
Válasz erre
Szívesen, de el kell mondanom , hogy Alföldi Csaba készítette a képeket :-)
Charger 496255 2008. február 20. 22:49
Válasz erre
Uhh ezek gyönyörüek!:)
Köszönöm!:)
mig23papa 496254 2008. február 20. 22:28
Válasz erre
user_9349082_1163970516872
user_9349082_1163970516872
user_9349082_1163970554918
user_9349082_1163970554918
user_9349082_1163969848111
user_9349082_1163969848111

Ennyit találtam.
mig23papa 496253 2008. február 20. 22:26
Válasz erre
Hát ha akarom , még akad :-)
Van neked is hasonló?
Charger 496252 2008. február 20. 20:55
Válasz erre
Wow!
A kép is szép!Van még ilyen ahhonan ez jött?!:)
mig23papa 496251 2008. február 20. 20:52
Válasz erre
több mint 18km magasan
több mint 18km magasan

Mennyi a Mig 29 csúcsmagassága? Itt 18500 méteres magasságot mutat a műszer!
Cébés 496250 2008. február 14. 20:16
Válasz erre
lövészet...
lövészet...

lövészet...
HuAF MIG-29
mig23papa 496248 2008. január 28. 19:08
Válasz erre
f2d

te nyertél, úgy van ahogy mondod, bár az ellenség megtévesztése céljából akár a második század gépe is lehet, kölcsönkérve a hőlégfúvót az első századtól
mig23papa 496247 2008. január 28. 19:05
Válasz erre
SSgt_Chris

mi az a KBH, és mi az hogy érzékeny az ilyesmikre. (Úgymint hadrendi szám, meg fegyverzet, meg hasonlók)
üzenem nekik, hogy magyarországon minden óvodás fújja hogy hány Mig 29 es gép van,
azokra milyen és mennyi rakétát lehet függeszteni, ez a KBH egy nevetséges társaság lehet, arról nem is beszélve, hogy kb 20 évet van csak lemaradva,
azt sem vették észre hogy egy NATÓ tagország légierejében egy orosz gyártmányú gép orosz rakétákkal ad készültségi szolgálatot,
amúgy már 20 évvel ezelőtt is szépen össze lehetett gyűjtögetni az egész magyar légierőt újságképekből tv hiradó filmekből kiollózva, akár egy civil, vagy kis iskolás gyerek is megtehette ezt, miközben szépen gyanútlanul el is követte
az államtitok sértés bűntettét,
szerintem ma már semmi értelme ennek a maszatolásnak, ezért bosszant hogy tudatlan aktakukacok össze firkálnak egy szép képet
azt is kevesen tudják pl. hogy 1979-ben a lugovajai Mig23-as tipus átképzésen, néhány oldalnyi anyag kivételével mindent nyílt füzetbe jegyzeteltek a fiúk, az oroszok szerint már akkor sem voltak titkosak ezek az adatok, de a nagyokos magyar irodakukacok a hazahozott füzeteket egyből , szolgálati használatos, és titkos dokumentumokká nyílvánítottak
ennyit a nagyar ügyvitelről, röhely az egész úgy ahogy van

ja amúgy tuti hogy magyar gép mert ilyen csodálatosan ósdi hőlégfúvó berendezést sehol máshol csak a magyaroknál használnak, és használtunk már 1977-ben is
SSgt_Chris 496246 2008. január 28. 14:19
Válasz erre
MIG-29
MIG-29

Na még egy...2007. Kecskemét-repnap
SSgt_Chris 496245 2008. január 28. 13:07
Válasz erre
Ne keressünk ebben logikát... XD
f2d 496243 2008. január 28. 10:12
Válasz erre
Az én megközelítésem logikusabb.:-)))
Levi 496240 2008. január 28. 10:03
Válasz erre
Egyértelműen magyar. Az új Nato kamós gép. Érulkodó a minta a hajtómű alsó burkolatán, a fehér nopush piktogram.
f2d 496239 2008. január 28. 09:47
Válasz erre
Honnan tudod, hogy magar? Az egész levan takarva.
(Egyébként meglehet állapítani, hogy hova való, de nem a gépről. A légbefúvon az 1.szd felírat sokat sejtet.)
Tibcsi 496238 2008. január 28. 08:00
Válasz erre
Igen,. valószínű "éles" gépről készült, de ha magyar volt (márpedig erősen annak látszik), akkor ott csak a "HuAF" és az "59 TFW" felirat szerepel...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.