<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Solo | Adatlap | 496291 | 2008. február 28. 19:50 | ||
Hmm.. ez érdekes. Utánanézek. :) Lehet keverem egy másikkal. Előzmény: (496290) Monox 2008. február 28. 19:45 | |||||
Monox | Adatlap | 496290 | 2008. február 28. 19:45 | ||
Solo! Legjobb tudomásom szerint a 09-es nem kapott üzemidő hosszabbítást, következésképp szürke színt sem. Legalábbis én nem találtam róla ezért nem gondolnám, hogy a gép 2002 óta repült volna. | |||||
Puffyn | Adatlap | 496289 | 2008. február 28. 18:12 | ||
Sziasztok A szárnyaszegett repülő a 26-os! Majd fog még repülni!! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496288 | 2008. február 28. 17:52 | ||
Akkor valószínű, ezért ülhettünk bele a 26-osba a tavalyi repülőnapon. :) | |||||
Puffyn | Adatlap | 496287 | 2008. február 28. 17:21 | ||
Solo | Adatlap | 496286 | 2008. február 28. 15:39 | ||
Helló! Úgy tudom a 09-es is jól van. Azt, hogy hány gép üzemképes pedig csak a benfentsek tudják igazából. Ők meg elvileg nem mondják el, mert a harcérték az titkos. Egyébként üzemképesből is két kategória van. Van ami csak hadműveletre üzemképes és van ami csak kiképzési repülésre. | |||||
Monox | Adatlap | 496285 | 2008. február 28. 15:11 | ||
Cébés! Köszi, nagyon frankó a kép! Blasio! A 02-es zuhanása után (miután a gyártót terhelte a felelősség a balesetért) szóba került, hogy egy gépet raktiválnak. Ez a gép a 24 és 29-es UB-kből lett lett volna valamelyik, arról viszont sejtelmem sincs, hogy miért nem lett ebből semmi. Az előbbi hozzászólásom végén kimaradt a darabszám, vagyis 4 db MiG-21MF gépünk került ki külföldre. (4406,9308,9312,9513) PETI! A szomorú valóságot a fenti fotón láthatod... Bár a gép még le van ponyvázva, de "hátul". Valószínűleg kirepülte az idejét. | |||||
Charger | Adatlap | 496284 | 2008. február 28. 15:01 | ||
Jó kép!:) | |||||
Cébés | Adatlap | 496283 | 2008. február 28. 14:54 | ||
Cébés | Adatlap | 496282 | 2008. február 28. 14:46 | ||
A 27-es köszöni szépen jól van és hasítja az eget:)) | |||||
Blasio | Adatlap | 496281 | 2008. február 28. 14:40 | ||
Ezek szerint a 21 MF kérdésében lehet, hogy tévedek, és csak kivonáskor került belőle múzeumba. Mindenestre a többi gépből már van állítva, annak ellenére, hogy hadrendben, sőt aktív szolgálatban vannak. Arról nem tud valaki valalmit, hogy 2005-ben lezuhant 02-es helyett lett e hozva-felújítva-repképessé téve valamelyik 29-es? | |||||
PETI | Adatlap | 496280 | 2008. február 28. 13:35 | ||
Ellenben a 26-os -úgy rémlik- már "hátul" van és nem is láttam 2006 után a levegőben... :( | |||||
Monox | Adatlap | 496279 | 2008. február 28. 13:28 | ||
Peti! Köszi, már a legrosszabbra gondoltam... | |||||
Monox | Adatlap | 496278 | 2008. február 28. 13:28 | ||
PETI | Adatlap | 496277 | 2008. február 28. 13:27 | ||
Monox! A 27-es repül! | |||||
Monox | Adatlap | 496276 | 2008. február 28. 13:23 | ||
Ma Magyarországon ismereteim szerint 6 db MIg-29 típusú gép van üzemképes állapotban (18,15,21,04,10 és 26) A szürke gépek közül is többet láttam már hátul a "Jurassic-parkban" (03,11,16,06,08) 2008. januárjában. A 08-as még 4 hónappal korábban repült a kecskeméti repülőnapon. Egyébként a gépek üzemben tartása már kezdetektől igencsak vegyesen alakult. Pl. a 01,05,12,14,19,20 és 29-es gépeket már 1995 óta nem látták levegőben. Mintegy 7 évig állt a földön a most utolsókként még repülő 18-as és 21-es gépek. A 01,05,19,20-as gépeket biztosan konzerválva tartották ezen időpont óta, reaktiválásukra sohasem került sor, valószínűleg a kannibalizmus lett a sorsuk. a 27-es UB-ról szintén semmit nem lehet tudni, de nem láttam még a "hátsó udvaron"... Blasio: Nincs pontos dátumom, Szolnokon mikor került ki az első 21MF (9309) - talán 1996 folyamán, a másik gép (9512) 2004-ben került ki a múzeumba. Kecelen Pintér úrhoz az első 1996 februárban érkezett meg (8202) a másik 1999-ben (9311). Egyébként a 8202-es volt az első gép ami múzeumba került. További 21MF került el külföldre 2000-ig. | |||||
Blasio | Adatlap | 496275 | 2008. február 28. 12:14 | ||
Hát ezt pontosan nem tudom, de kétlem. Mi-17 esek, Mi-24 esek is vannak Szolnokon, Mi-24-es van Bolyai gyűjteményében is Pesten, és azok is hadrendben vannak még. Sőt az Alabtrosok is, az is van Kecelen is, Szolnokon is. De ha jól emlékszem, Mig-21 MF-ből is volt már kiállítva 1995-ben, pedig akkor még bőven repült nálunk a típus, meg készültséget is adott. Úgy gondolom, hogy pusztán pénzügyi okokból nincs még átszállítva a 29-es. Nem lehet két fillér szétszerelni, meg újra összerakni a gépet, ott van a kamionbérlés, fene tudja, kell-e hozzá útvonalengedély, stb. Pláne úgy, hogy selejtezés után nem valami nehezen ellenőrizhető magánygyűjteménybe kerül a "cucc" :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496274 | 2008. február 28. 11:45 | ||
Fijjuk, ez csak amolyan fanyar poén akart lenni. Bocs, ha nem jött át... :) Amíg hadrendben vannak, addig nem viheti senki sehová őket. :) | |||||
Cébés | Adatlap | 496273 | 2008. február 28. 11:22 | ||
biztosan... nem... | |||||
Blasio | Adatlap | 496272 | 2008. február 28. 11:05 | ||
Tibcsi | Adatlap | 496271 | 2008. február 28. 09:28 | ||
A távolság miatt biztosan... | |||||
Blasio | Adatlap | 496270 | 2008. február 27. 22:41 | ||
Legjobb tudomásom szerint már 2006 őszén ki volt jelölve, hogy melyik 29-es kerül Szolnokra. Viszont kirepülték a nagyjavítás előtti utolsó perceket is belőle, így átrepülni nem tudott, a tréleres szállításra meg még nem került sor (vajon miért...?:P) | |||||
Blasio | Adatlap | 496269 | 2008. február 27. 22:41 | ||
Legjobb tudomásom szerint már 2006 őszén ki volt jelölve, hogy melyik 29-es kerül Szolnokra. Viszont kirepülték a nagyjavítás előtti utolsó perceket is belőle, így átrepülni nem tudott, a tréleres szállításra meg még nem került sor (vajon miért...?:P) | |||||
Charger | Adatlap | 496268 | 2008. február 27. 18:54 | ||
Ez jogos!Szerintem is is bekéne szerezniük 1et! Monox:Köszi az infót! | |||||
f2d | Adatlap | 496267 | 2008. február 27. 18:06 | ||
Igazából csak ők bevethetők, a kecskeméti készültséget még mindig 3 MiG-29-es adja. | |||||
Makettezõ | Adatlap | 496266 | 2008. február 27. 17:57 | ||
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a magyar 29- esek teljes szolgálatot teljesítenek, vagy csak tartalékállományban vannak? Ha jól értesültem a mi 29- es állományunk csaknem fele repülésképtelen állapotban van és csak egy - két gép repül időnként. Üdv: Viktor | |||||
Daala | Adatlap | 496265 | 2008. február 27. 15:47 | ||
Ha ennyi leállított 29-es van, miért nem kap belőle a szolnoki múzeum és a repülőtiszti intézet? | |||||
Cébés | Adatlap | 496264 | 2008. február 27. 15:15 | ||
mig23papa! Ha valóban elküldenéd,nekem tökéletes lenne Orosz nyelven is. cébés | |||||
Monox | Adatlap | 496263 | 2008. február 27. 13:12 | ||
Annyit tudnék ehhez hozzátenni, hogy 1998-ben, pályafutása fénykorán Vári őrnagy, noha nincs személyi gépe, a legtöbbet 15-össel, később rávozásáig a 11-essel repült általában. A Fairfordba kilátogató gép minden esetben a 25-ös gép volt, jelzi mindezt a kabin oldálra tett tömérdek kisméretű matrica. A 25-öst már selejtezték, ettől függetlenül a mai napig is rajta van az összes. Ezt ez a kicsit gyengécske kép is alátámasztja. | |||||
Charger | Adatlap | 496262 | 2008. február 24. 09:28 | ||
Értem,kösz mindenkinek! | |||||
Daala | Adatlap | 496261 | 2008. február 24. 09:05 | ||
Szerintem repült mindegyikkel..:))) Nincs nálunk személyre szóló gép... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496260 | 2008. február 24. 06:03 | ||
A 25-ös UB-vel biztosan repült Fairfordban, a többi passz. | |||||
Charger | Adatlap | 496259 | 2008. február 23. 23:13 | ||
Van aki megtudja mondani Vári Gyula Mig29es gépének a számát?esetleg képet valaki?! Elöre is köszönöm! | |||||
mig23papa | Adatlap | 496258 | 2008. február 22. 18:30 | ||
Cébés | Adatlap | 496257 | 2008. február 21. 22:00 | ||
Azaz Vega!:) Ezért voltak nekem olyan ismerősek a képek:) | |||||
mig23papa | Adatlap | 496256 | 2008. február 21. 20:31 | ||
Szívesen, de el kell mondanom , hogy Alföldi Csaba készítette a képeket :-) | |||||
Charger | Adatlap | 496255 | 2008. február 20. 22:49 | ||
mig23papa | Adatlap | 496254 | 2008. február 20. 22:28 | ||
Ennyit találtam. | |||||
mig23papa | Adatlap | 496253 | 2008. február 20. 22:26 | ||
Hát ha akarom , még akad :-) Van neked is hasonló? | |||||
Charger | Adatlap | 496252 | 2008. február 20. 20:55 | ||
Wow! A kép is szép!Van még ilyen ahhonan ez jött?!:) | |||||
mig23papa | Adatlap | 496251 | 2008. február 20. 20:52 | ||
Cébés | Adatlap | 496250 | 2008. február 14. 20:16 | ||
mig23papa | Adatlap | 496248 | 2008. január 28. 19:08 | ||
f2d te nyertél, úgy van ahogy mondod, bár az ellenség megtévesztése céljából akár a második század gépe is lehet, kölcsönkérve a hőlégfúvót az első századtól | |||||
mig23papa | Adatlap | 496247 | 2008. január 28. 19:05 | ||
SSgt_Chris mi az a KBH, és mi az hogy érzékeny az ilyesmikre. (Úgymint hadrendi szám, meg fegyverzet, meg hasonlók) üzenem nekik, hogy magyarországon minden óvodás fújja hogy hány Mig 29 es gép van, azokra milyen és mennyi rakétát lehet függeszteni, ez a KBH egy nevetséges társaság lehet, arról nem is beszélve, hogy kb 20 évet van csak lemaradva, azt sem vették észre hogy egy NATÓ tagország légierejében egy orosz gyártmányú gép orosz rakétákkal ad készültségi szolgálatot, amúgy már 20 évvel ezelőtt is szépen össze lehetett gyűjtögetni az egész magyar légierőt újságképekből tv hiradó filmekből kiollózva, akár egy civil, vagy kis iskolás gyerek is megtehette ezt, miközben szépen gyanútlanul el is követte az államtitok sértés bűntettét, szerintem ma már semmi értelme ennek a maszatolásnak, ezért bosszant hogy tudatlan aktakukacok össze firkálnak egy szép képet azt is kevesen tudják pl. hogy 1979-ben a lugovajai Mig23-as tipus átképzésen, néhány oldalnyi anyag kivételével mindent nyílt füzetbe jegyzeteltek a fiúk, az oroszok szerint már akkor sem voltak titkosak ezek az adatok, de a nagyokos magyar irodakukacok a hazahozott füzeteket egyből , szolgálati használatos, és titkos dokumentumokká nyílvánítottak ennyit a nagyar ügyvitelről, röhely az egész úgy ahogy van ja amúgy tuti hogy magyar gép mert ilyen csodálatosan ósdi hőlégfúvó berendezést sehol máshol csak a magyaroknál használnak, és használtunk már 1977-ben is | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 496246 | 2008. január 28. 14:19 | ||
SSgt_Chris | Adatlap | 496245 | 2008. január 28. 13:07 | ||
Ne keressünk ebben logikát... XD | |||||
f2d | Adatlap | 496243 | 2008. január 28. 10:12 | ||
Az én megközelítésem logikusabb.:-))) | |||||
Levi | Adatlap | 496240 | 2008. január 28. 10:03 | ||
Egyértelműen magyar. Az új Nato kamós gép. Érulkodó a minta a hajtómű alsó burkolatán, a fehér nopush piktogram. | |||||
f2d | Adatlap | 496239 | 2008. január 28. 09:47 | ||
Honnan tudod, hogy magar? Az egész levan takarva. (Egyébként meglehet állapítani, hogy hova való, de nem a gépről. A légbefúvon az 1.szd felírat sokat sejtet.) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496238 | 2008. január 28. 08:00 | ||
Igen,. valószínű "éles" gépről készült, de ha magyar volt (márpedig erősen annak látszik), akkor ott csak a "HuAF" és az "59 TFW" felirat szerepel... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |