<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 507822 | 2011. november 18. 17:37 | ||
romeo | Adatlap | 507821 | 2011. november 18. 08:32 | ||
joci232 | Adatlap | 507820 | 2011. november 18. 08:12 | ||
Több kép még lenne erről a kombinált oltó berendezésről? Méreteit honnan lehetne kideríteni? Üdv:Papp József | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507819 | 2011. november 18. 07:44 | ||
Igy van! Speciálisan felépítményezhető utánfutó alvázon. (SFU) | |||||
romeo | Adatlap | 507818 | 2011. november 17. 21:02 | ||
Pilu | Adatlap | 507817 | 2011. november 17. 20:54 | ||
75M kombinált oltó berendezés. A 68M MOFECS váltására. Vegyivédelmi anyag. | |||||
romeo | Adatlap | 507816 | 2011. november 17. 19:48 | ||
G400CDI | Adatlap | 507815 | 2011. november 15. 21:13 | ||
Nem-nem, ebben most kivételesen tévedsz. Korábban már láttam ezt a videót, teljes hosszában; ha minden igaz, egy észt srác nyomja, egész jól. Itt a link: www.youtube.com/watch | |||||
romeo | Adatlap | 507814 | 2011. november 15. 21:07 | ||
Az oroszoknál már létezik hasonló. | |||||
romeo | Adatlap | 507813 | 2011. november 15. 20:55 | ||
romeo | Adatlap | 507812 | 2011. november 15. 20:50 | ||
Páncélkocsi gyártó nagyhatalom leszünk. | |||||
romeo | Adatlap | 507810 | 2011. november 15. 20:00 | ||
Üdv Mauro! Az utolsó hír: "A konkrét megvalósítást illetően, a hordozó jármű megépítése befejeződött. Az elmúlt hónapban megkezdődtek - és folyamatban vannak - a bázisjármű vizsgálatai (állóhelyi ellenőrzések, futáspróbák), s velük párhuzamosan folyik az ABV szakfelszerelés integrálásának előkészítése, a fogadó felület kialakítása." figyeld ezt az oldalt: www.respirator.hu/php/index.php | |||||
joci232 | Adatlap | 507809 | 2011. november 15. 19:53 | ||
A kép valószínűleg Écsen a "rábaringen" készült... | |||||
romeo | Adatlap | 507808 | 2011. november 15. 19:43 | ||
Mauro | Adatlap | 507807 | 2011. november 15. 18:55 | ||
van egyébként vmi új infó a Komondorról? | |||||
romeo | Adatlap | 507806 | 2011. november 15. 18:42 | ||
Az előbbi témához kapcsolódik! 2012-ben kerül bemutatásra a RÁBA H14 VZF (védett zárt felépítménnyel). Ez a változat páncélozott csapatszállító tehergépkocsi lesz, tehát élőerő szállítására fog szolgálni, és kimondottan missziós feladatra van fejlesztve. forrás: www.raba.hu/jarmu/kutatas-fejlesztes.html | |||||
Jimbow | Adatlap | 507805 | 2011. november 15. 18:37 | ||
Köszönöm, jól láttam akkor, a hír pedig valahogy kimaradt :) | |||||
Lali | Adatlap | 507804 | 2011. november 15. 18:37 | ||
Szia! Volt már itt szó arról, hogy az ISAF-ba kerültek homok színű Raba-k. a Humvee-k pedig az új 1151-esek az ajtó záráról lehet őket felismerni. | |||||
romeo | Adatlap | 507803 | 2011. november 15. 18:35 | ||
Üdv Jimbow! A homokszínű Rábához: RÁBA H14 MAC (Modular Armoured Cabin) páncélozott vezetőfülkével, az MH 7 darabot küldött Afganisztánba An-124-es repülőgéppel. A járművek gyárilag zöldre voltak festve, Afganisztánban homokszínt kaptak (nem tudom, miért nem lehetett már a gyárba homokszínűre fújni?) Itt megtekinthető a riport a rakodásról: www.nepszava.hu/articles/article.php | |||||
Freddy | Adatlap | 507802 | 2011. november 15. 18:31 | ||
Az internetes viccoldalakon található gif-képek között előfordulhatnak trükkfelvételek, valóban. :D | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507801 | 2011. november 15. 18:31 | ||
Az nem Rábának tűnik,hanem Rába H-14. Igen,vannak kint homokszínű Rábák. | |||||
Maz | Adatlap | 507800 | 2011. november 15. 18:24 | ||
Igen, ezt a változatot a Knight Rider féle KIT technikával szerelték fel. Amikor pont a meredekebben emelkedő részre ér, ahol pont elfogyna a lendület és az erő egyszerre, ott nyomja meg az SPM gombot, amiatt megy fel, mint a rakéta. Mellette álcázásként átváltozik maketté. | |||||
Freddy | Adatlap | 507799 | 2011. november 15. 17:16 | ||
Jimbow | Adatlap | 507798 | 2011. november 15. 17:11 | ||
az újnál 1151-re gondolok... | |||||
Jimbow | Adatlap | 507797 | 2011. november 15. 17:10 | ||
Sziasztok! Érdekes képre bukkantam! Tud valaki valamit a homokszínű, páncélozott Rábának tűnő járműről? A HMMWV-k vajon még a régiek (1114) vagy az újak 1152? Illetve - lehet csak optikai csalódás - de mintha valami mordály lenne az egyik csomagtartóban... Üdv! A képek a Honvédelem.hu-ról vannak. | |||||
Freddy | Adatlap | 507796 | 2011. november 14. 21:33 | ||
A negyvenes évek végétől rendszerben áll a Zvezda-féle változat, úgyhogy nem kell a szike után kapkodni:) Annyi, hogy nem Ural, hanem ZiL-151 után kell kötni:) | |||||
Uazoslaci | Adatlap | 507795 | 2011. november 14. 17:44 | ||
Szia! Szeretném elkérni az eredeti zöld festék kikeverésének receftjét vagy hogy hol lehet venni nem horror áron.Köszi Laci | |||||
Uazoslaci | Adatlap | 507794 | 2011. november 14. 17:40 | ||
Szia! Szeretném elkérni az eredeti zöld festék kikeverésének receftjét vagy hogy hol lehet venni nem horror áron.Köszi Laci | |||||
romeo | Adatlap | 507793 | 2011. november 14. 09:21 | ||
romeo | Adatlap | 507792 | 2011. november 13. 16:43 | ||
Ez a te maketted? Jó kidolgozás! | |||||
romeo | Adatlap | 507791 | 2011. november 13. 16:42 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507790 | 2011. november 13. 16:28 | ||
"ias" = is. :-) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507789 | 2011. november 13. 16:28 | ||
Igen,és platósban ias volt nyerges is és szóló 450-es is. Itt az egyik 1/43-asom D-450N. :-) | |||||
joci232 | Adatlap | 507788 | 2011. november 13. 15:43 | ||
Köszönöm az információkat! :) | |||||
romeo | Adatlap | 507787 | 2011. november 13. 15:41 | ||
Nekem ez azért gyanús, mert a gumiabrocsok fehérre vannak festve... | |||||
romeo | Adatlap | 507786 | 2011. november 13. 15:24 | ||
Pilu | Adatlap | 507785 | 2011. november 13. 14:37 | ||
A ruhák az 51M álcaruhák. Jellemzően csapat- és tüzérfelderítők viselték. | |||||
romeo | Adatlap | 507784 | 2011. november 13. 14:12 | ||
Ja elfelejtette, hogy maga a pajzs alakja is eltér. | |||||
romeo | Adatlap | 507783 | 2011. november 13. 14:10 | ||
Üdv Joci232! A különbség az eredeti orosz, és a mgyar modernizált 38/68M között legjobban a kerekeken látszik, továbbá a magyarról hiányzik a "védőlemez". | |||||
romeo | Adatlap | 507782 | 2011. november 13. 13:59 | ||
romeo | Adatlap | 507781 | 2011. november 13. 13:43 | ||
Üdv! Nem hiszem, mivel a 38/68M az eredeti orosz M-30(M1938) tarack magyar modernizációja 1968-tól kezdődően(kerekek,futómű,fékrendszer). Esetleg egy eredeti M-30-as 1:35 készletet lehetne átalakítani. | |||||
joci232 | Adatlap | 507780 | 2011. november 13. 13:24 | ||
A 38/68 M 122mm-ess tarack létezik 1:35-ben? | |||||
romeo | Adatlap | 507779 | 2011. november 13. 13:12 | ||
Talán felderítők, vagy az akkor még rendszerben lévő tarackos (38/68M 122mm) tüzérüteg vontatói ? | |||||
romeo | Adatlap | 507778 | 2011. november 13. 13:09 | ||
romeo | Adatlap | 507777 | 2011. november 13. 11:57 | ||
Üdv Törzsbusz! Egy emberke azt állította nekem, hogy a 70-es években többször is látott honvédségi rendszámú Csepel D-450 nyergesvontatót üzemanyagszállító félpótkocsival. Állítólag az egész szerelvény "honvédségi zöldre" volt festve. Használt ilyet az MN ? A zöld szín reális ? Köszönöm! rajz: www.freeweb.hu/magyarteher/magyar/csepel/d-450/450gal3.html | |||||
sógor | Adatlap | 507776 | 2011. november 12. 19:26 | ||
Szerbusztok, felrakok pár képet ,az SFOR-ban készültek . A kontingens vasúti rakodórámpát épített egy vasútállomáson Tuzla közelében, helyi (bosnyák ) cég is részt vett az építésben ,és egyik nap szóltak a bosnyákok ,hogy van két kisiklott vagon a vasútállomástól kijjebb a sínek mellett ,és a vasút nekik adta ha elszállítják onnan. A melósok megkértek minket ,hogy a vasútállomásig segítsünk kihozni a vagonokat. Pontosan már nem emlékszem ,de a vagon megmozdításába kettő gép kellett drótkötéllel ,de amikor megmozdult akkor a Tátra kihúzta mint a gép. Üdv sógor. | |||||
salud8 | Adatlap | 507771 | 2011. november 10. 21:25 | ||
Ezt láttam munka közben. Nagyon kemény gép! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507768 | 2011. november 10. 20:13 | ||
Miért? Nincs Rába a honvédségben? | |||||
romeo | Adatlap | 507767 | 2011. november 9. 20:50 | ||
pistike | Adatlap | 507766 | 2011. november 9. 20:41 | ||
http://www.russianmilitary.co.uk/news-story.php?id=12 ha már FUG.Tudnátok tovább képeket küldeni? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Üdv!
Nyilvánosságra hozták a magyar fejlesztésű KOMONDOR harcjárműcsalád felfegyverzett és 6x6-os változatait:
www.respirator.hu/img/datasheets/Eng/RDO_3221_KOMONDOR.pdf