<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159. |
romeo | Adatlap | 507858 | 2011. november 24. 19:44 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 507857 | 2011. november 23. 15:38 | ![]() | |
Bocsánat, nem ZISz-151, hanem ZISz-150. | |||||
romeo | Adatlap | 507856 | 2011. november 23. 15:37 | ![]() | |
Maz | Adatlap | 507855 | 2011. november 23. 14:34 | ![]() | |
Deszka kötényzet, jégzajlásnál védte az úszótestet. | |||||
romeo | Adatlap | 507854 | 2011. november 23. 13:09 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 507853 | 2011. november 23. 13:03 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 507852 | 2011. november 23. 12:59 | ![]() | |
Üdv! Magyar Néphadsereg K-61 LUG. Mire szolgálhatott a fehér "kötény" az első járművön? A fotót kinagyítottam. fotó: www.adukovizig.hu/galeria/1971/index.htm | |||||
romeo | Adatlap | 507851 | 2011. november 23. 12:40 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 507850 | 2011. november 22. 20:19 | ![]() | |
sógor | Adatlap | 507849 | 2011. november 22. 19:44 | ![]() | |
Szia Romeo, találtam kettő képet gondolom ez is Viking ,Tuzlában a repülőtéren készült a kép. Kint Bosniában legalább 3 nemzet kötelékében láttam ilyen gépet ,valahol még van kép egy másikról ,de az nem Amerikai. Üdv sógor. | |||||
upiupi | Adatlap | 507848 | 2011. november 21. 20:20 | ![]() | |
Üdv Mindenkinek! Ette volna meg a fene aki azt kis DAC motort kitalálta. Szvsz többet ért volna, ha 6 hengeres Csepel motort tsznek bele. Jobb, kiforrottab, hazai ipar támogatása meg ilyen blődségek. De már akkor is okosok voltunk. | |||||
Gabi | Adatlap | 507847 | 2011. november 21. 19:12 | ![]() | |
Szia! Használták a civil életben is a Dizil kifejezést, sőt asszem onnan terjedt át, mert hamarabb voltak a Volánoknál a dizelesítések. A dizil 6 hengeres Dac motorral volt szerelve (ezt használták a seregben), a Vozifa pedig Ifa motoros volt. Gabi | |||||
romeo | Adatlap | 507846 | 2011. november 21. 17:27 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 507845 | 2011. november 21. 16:15 | ![]() | |
Diesel Zil, (Dizil)katonai szójáték. | |||||
romeo | Adatlap | 507843 | 2011. november 19. 21:42 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 507842 | 2011. november 19. 10:32 | ![]() | |
Pont itt a hiba. A RÁBA messze felülmúlja a respirátor tervező képességét. Két tervező az még nem csoport. No mindegy, Én nem lehúzni akarom, sok mindent fűzhetnék hozzá de ami információ részemre rendelkezésre áll abból Nekem nincs optimista véleményem. Mindazonáltal,hogy az ABV Komondor egy fém atrapp, tehát még nem is egy konkrét csapatpróbázható jármű...szerintem. | |||||
romeo | Adatlap | 507841 | 2011. november 19. 09:48 | ![]() | |
Ha távirányítású géppuska-torony lesz, akkor remélem a stabilizátorral ellátott változat... | |||||
romeo | Adatlap | 507840 | 2011. november 19. 09:25 | ![]() | |
De így is lehetne: A Respirátor tervei alapján a RÁBA gyártókapacitása gyártaná a Komondort, a szervizelést + egyes részegységek beszallítását pedig a Currus biztosítaná ... :) | |||||
romeo | Adatlap | 507839 | 2011. november 19. 09:21 | ![]() | |
A Respirátorra gondoltam, ha már egyszer ők is beszálltak a páncélautó buliba ... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507838 | 2011. november 19. 09:10 | ![]() | |
A RÁBA és a Currus együttműködik. Az egik több mint 100 a másik több mint ötven éve létezik a katonai jármű -harcjármű gyártásban ki-ki fejlettebb tapasztalattal,szaktudással, járműgyártó hagyománnyal bír. Kinek kéne még együttműködni? | |||||
romeo | Adatlap | 507837 | 2011. november 19. 03:56 | ![]() | |
Szerintem nem a méretarány lesz ... A bal oldalin a felépítmény laposabb. | |||||
Freddy | Adatlap | 507836 | 2011. november 19. 00:53 | ![]() | |
A bal oldali kép kisebb méretarányú. | |||||
romeo | Adatlap | 507835 | 2011. november 18. 23:42 | ![]() | |
A bal oldali "rövid fülkés" egy kicsit alacsonyabbnak néz ki, mint a jobb oldalon látható alapjármű. rajz: Respirátor zrt. | |||||
romeo | Adatlap | 507834 | 2011. november 18. 23:25 | ![]() | |
Egy kis magánelmélkedés : az utóbbi időben olyasmit hallottam, hogy a RÁBA is előáll saját páncélozott harcjárművel (nem a páncélozott H14-re gondolok). Itt felmerül a kérdés, hogy nem lenne-e célszerűbb ha pl. a Respirátor, Rába és Currus együttműködne? | |||||
romeo | Adatlap | 507833 | 2011. november 18. 23:21 | ![]() | |
Üdv Freddy! Vannak olyan megoldások, hogy a távirányításút is szükség esetén kézzel lehet kezelni, meg aztán ott van a géppuskaheveder cseréjének problémája, mert ugye az 50-100 db lőszer egy-kettő elfogyhat.. | |||||
romeo | Adatlap | 507832 | 2011. november 18. 23:16 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! Én valahogy nem vagyok kibékülve a Komondor magasságával, remélem stabilabb lesz mint a MaxxPro ... | |||||
Freddy | Adatlap | 507831 | 2011. november 18. 23:15 | ![]() | |
Nem tudom, én ezen a rajzon pont azt látom, hogy van egy tetőajtó, amin ki lehet mászni a géppuskához. | |||||
romeo | Adatlap | 507830 | 2011. november 18. 23:12 | ![]() | |
"Mi a véleményed arról,ha mondjuk hazai állami vállalat szállítana be új harcjárműveket?" Én személyesen örülnék ennek! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507829 | 2011. november 18. 22:42 | ![]() | |
A BTR csere nem fog teljes egészében lezajlódni 2016-ban. Nem is lehetséges, a típusváltás átmeneti. Nyilván ez Te is Tudod,de lehet,hogy nem tud megkezdődni a tervezett évben. Sok minden egyébtől függ. EU előírások: Mi a véleményed arról,ha mondjuk hazai állami vállalat szállítana be új harcjárműveket? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507828 | 2011. november 18. 22:37 | ![]() | |
"Az MRAP kipróbált konstrukció, az alkalmazott technológiák is gyaníthatólag." ...és életében nem gyártott még egy törpeautót sem,mert nem járműgyártó! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507827 | 2011. november 18. 22:27 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 507826 | 2011. november 18. 21:57 | ![]() | |
A rajz alapján a Komondor 12,7mm-es géppuskája távirányítású toronyban lesz. rajz: www.respirator.hu/img/datasheets/Eng/RDO_3221_KOMONDOR.pdf | |||||
Freddy | Adatlap | 507825 | 2011. november 18. 21:37 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 507824 | 2011. november 18. 19:12 | ![]() | |
A rendszeresítésig még sok minden történhet. A BTR-80A BTR-80 cseréjénél az új harcjárművet sajnos tendereztetni kell az EU előírások szerint ... Személyesen nagyon szeretném, ha a KOMONDOR rendszeresítve lenne, és megtörténne az ellátás is. | |||||
Jimbow | Adatlap | 507823 | 2011. november 18. 18:42 | ![]() | |
Na erre kíváncsi leszek. Szöveg végéről idézek: Előnyök: -relatíve olcsó ár -megrendelői igények felxibilis teljesítése -kisszériás megrendelések gyors teljesítése (akár pár darab is) Nem tudom hogy lehet valami kisszériás és olcsó is :) Mondjuk az tény, hogy itt is érvényesül a későn jövők előnye. Az MRAP kipróbált konstrukció, az alkalmazott technológiák is gyaníthatólag. Őszintén remélem, hogy valami jó fog kisülni belőle, és a Honvédség is profitál majd belőle (nem csak a kifejlesztő). Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 507822 | 2011. november 18. 17:37 | ![]() | |
Üdv! Nyilvánosságra hozták a magyar fejlesztésű KOMONDOR harcjárműcsalád felfegyverzett és 6x6-os változatait: www.respirator.hu/img/datasheets/Eng/RDO_3221_KOMONDOR.pdf | |||||
romeo | Adatlap | 507821 | 2011. november 18. 08:32 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 507820 | 2011. november 18. 08:12 | ![]() | |
Több kép még lenne erről a kombinált oltó berendezésről? Méreteit honnan lehetne kideríteni? Üdv:Papp József | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507819 | 2011. november 18. 07:44 | ![]() | |
Igy van! Speciálisan felépítményezhető utánfutó alvázon. (SFU) | |||||
romeo | Adatlap | 507818 | 2011. november 17. 21:02 | ![]() | |
Pilu | Adatlap | 507817 | 2011. november 17. 20:54 | ![]() | |
75M kombinált oltó berendezés. A 68M MOFECS váltására. Vegyivédelmi anyag. | |||||
romeo | Adatlap | 507816 | 2011. november 17. 19:48 | ![]() | |
G400CDI | Adatlap | 507815 | 2011. november 15. 21:13 | ![]() | |
Nem-nem, ebben most kivételesen tévedsz. Korábban már láttam ezt a videót, teljes hosszában; ha minden igaz, egy észt srác nyomja, egész jól. Itt a link: www.youtube.com/watch | |||||
romeo | Adatlap | 507814 | 2011. november 15. 21:07 | ![]() | |
Az oroszoknál már létezik hasonló. | |||||
romeo | Adatlap | 507813 | 2011. november 15. 20:55 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 507812 | 2011. november 15. 20:50 | ![]() | |
Páncélkocsi gyártó nagyhatalom leszünk. | |||||
romeo | Adatlap | 507810 | 2011. november 15. 20:00 | ![]() | |
Üdv Mauro! Az utolsó hír: "A konkrét megvalósítást illetően, a hordozó jármű megépítése befejeződött. Az elmúlt hónapban megkezdődtek - és folyamatban vannak - a bázisjármű vizsgálatai (állóhelyi ellenőrzések, futáspróbák), s velük párhuzamosan folyik az ABV szakfelszerelés integrálásának előkészítése, a fogadó felület kialakítása." figyeld ezt az oldalt: www.respirator.hu/php/index.php | |||||
joci232 | Adatlap | 507809 | 2011. november 15. 19:53 | ![]() | |
A kép valószínűleg Écsen a "rábaringen" készült... | |||||
romeo | Adatlap | 507808 | 2011. november 15. 19:43 | ![]() | |
Mauro | Adatlap | 507807 | 2011. november 15. 18:55 | ![]() | |
van egyébként vmi új infó a Komondorról? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159. |
Üdv!