<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kezdõ | Adatlap | 97247 | 2005. február 19. 15:05 | ![]() | |
Kalóz | Adatlap | 97246 | 2005. február 19. 14:14 | ![]() | |
Gabi! A leírtak szerint akkor egy 1$-os!!! makett ára min. 3500-4000 FT! Nem túl jó üzletnek látszik... | |||||
Gabi | Adatlap | 97245 | 2005. február 19. 13:40 | ![]() | |
max! Az ebayon előszőr regisztráltatni kell magadat, csak azután tudsz licitálni. Itt nem rendelsz, hanem licitálsz egy makettra, addig amíg neked megéri. Ha másnak nem ér meg többet, akkor annyiért megveheted amit tettél rá, ha föléd licitálnak akkor más viszi. Németországból kb. 15 euro a postaköltség, de ezt pontosan az eladó határozza meg. Fontos, hogy csak olyan makettra tudsz licitálni, amit elküldenek Európába, vagy a világon bárhová, mert elég sok csak Németországon belűl adja el. Ezt külön feltüntetik, mindig nézd meg! Ja, és még a külföldi átutalás miatt a bank (az összeget bankja válogatja) is levon 1000-1200 Ft-ot. Gabi | |||||
max | Adatlap | 97244 | 2005. február 19. 12:14 | ![]() | |
Gabi! A segítségedet kérem! Az ebayon találtam egy DAF dutchmant(6.oldal közepe tájékán). Mennyi lenne a vég összeg ha megrndelném. Postával mindennel együtt.(csak azért mert nem nagyon tudom hogy-hogy működik ez az ebayos dolog pontosan.) | |||||
max | Adatlap | 97243 | 2005. február 19. 11:52 | ![]() | |
Helló! Ha van valakinek 1 DAF 3300 #760 (dobozban) és meg akar válni tőle akkor szivesen át venném. max | |||||
Gabi | Adatlap | 97242 | 2005. február 19. 09:39 | ![]() | |
kezdő! A Daf CF fülkét csak kiegészítőként tudod megvenni a KFS-től, 65 angol font + posta. De ehhez még kell egy Italeri alap Daf XF, mert ez csak fülke. Itt van a honlapcím, valamint kép a CF-ről: http://www.kitformservices.com/ http://mysite.wanadoo-members.co.uk/kitformservices/tq/daf.cf1.jpg A MAN TGA-t nyugodtan csinálhatod, mert sokkal könnyebb összerakni, mint a Volvót. Javaslom, hogy az Italerit vegyed, mert ugyanaz a Revell is, csak drágább. Gabi | |||||
kezdõ | Adatlap | 97241 | 2005. február 18. 21:47 | ![]() | |
Ja + Daf CF-et gyártanak-e mert néztem mindenfelé de nincs nekik igaz csak 3 boltban voltam de akkor is!! :) kezdő | |||||
kezdõ | Adatlap | 97240 | 2005. február 18. 21:29 | ![]() | |
Kedves modellpapa Nagyon tetszenek a képek!! :) Gadi Köszönöma véleményed ahogy mondtad az italerynek jó a minősége akkor az enyém volt mindenidők legelmértebb kamionja, de azt is hozzá kell fűznöm, hogy ez volt életem legelső modellje! Már tervbe van a következő!! Ti melyik típust ajáljátok? A MAN tga xl-re írta az egyik vedes eladó, hogy a nehézsége 4-es fokozatú. | |||||
Gabi | Adatlap | 97239 | 2005. február 18. 20:29 | ![]() | |
kezdő! Ne haragudj, hogy vitatkozok a véleményeddel, de szerintem az Italeri által gyártott kamionok jó minőségűek, és viszonylag kevés hibát tartalmaznak. Természetesen előfordulnak nem megfelelően méretezett alkatrészek, vagy hibás elemek, de aki ismeri a kamionokat, vagy tapasztalt ezen a téren az tudja őket korrigálni. Nem szabad viszont elfelejteni, hogy a kamionok a makettek között a nehezebb kategóriába tartoznak (nézd meg például a Revell besorolásokat, mindig 4-es 5-ös kategóriába teszi), és bizony kell egy bizonyos tapasztalat amikorra sikerül szépen megalkotni egy kamiont. Ez mindenkinél így van, és ha nincs más makettes múltod szerintem legalább 4-5 kamiont meg kell építeni, hogy igazából ráérezzél. Mikor már tapasztaltabb leszel rakjál össze egy amt kamiont, és rájössz a különbségre. Természetesen gratulálok a sikeredhez, és remélem, hogy még sok további kamiont építesz. Gabi | |||||
Brunó | Adatlap | 97238 | 2005. február 18. 19:05 | ![]() | |
modellpapa | Adatlap | 97237 | 2005. február 18. 17:44 | ![]() | |
A cím mégegyszer: http://kep.tar.hu/modellpapa/27652807?o=12#2 | |||||
modellpapa | Adatlap | 97236 | 2005. február 18. 17:40 | ![]() | |
Tettem fel néhány képet a 8x8-as gépről. Fotók itt: http://kep.tar.hu/tar/galeriaim/27652807#2 A tár ugyan lekicsinyiti a képet, de ha rákattintotok akkor 1600x1200 (kb. 400Kb/db), így minden részlet látható. Az osztóműről csak kicsi kép van, meg időközben kapott még néhány hűtőbordát, ezért már egy kicsit máshogy néz ki. Tettem fel képet egy éppen átalakítás alatt álló MB első hajtott hídról is. A MAN alvázon ami barnás színű az az erdeti 6x4-es alváz volt, minden más színű alkatrész, az általam átalakított. Tettem fel egy fotót egy F88-as Volvo-ról is. A fotó nem a legjobb, de mível ritkaság, ezért talán 1-2 személyt érdekelhet. | |||||
kezdõ | Adatlap | 97235 | 2005. február 18. 16:06 | ![]() | |
max | Adatlap | 97234 | 2005. február 18. 15:19 | ![]() | |
Helló Brunó! A DAF 3300 milyen állapotban van (össze van építve)? Csak cseréled, vagy meg is vásárolható. Engem nagyon érdekelne! Árat írjál! | |||||
korzaar | Adatlap | 97233 | 2005. február 17. 22:03 | ![]() | |
hello Kezdő! A helyesírást kicsit nézd át mert zavaró a sok hiba, és nem mindíg érteni a mondandód lényegét | |||||
szófukar | Adatlap | 97232 | 2005. február 17. 21:27 | ![]() | |
Sziasztok Mindenki! A kezdőnek gratula!!! Modellpapa, teljesen kimerítő volt a magyarázatod, legalább Én is megtudtam végre, hogy amiben ülök az miért az ami (26-422) | |||||
kezdõ | Adatlap | 97231 | 2005. február 17. 21:03 | ![]() | |
Sziasztok Mindenkinek köszönöm a segítséget befelyeztem a VOLVO-mat végre :) Azért mondom, hogy végre mert nagy kínszenvedés volt :( A márkálya ITALERY és ehez hasonló sz_r anyagokat nemlétam de nem is kell profinak lenni hozzá, hogy eldöntsem milyen a minőséget, salynos elszadott anyagok voltak a legnagyobb gond. :( De azért :) kezdő | |||||
Brunó | Adatlap | 97230 | 2005. február 17. 20:20 | ![]() | |
Sziasztok! Elcserélném a következő két európai gépemet: Italeri #760 Daf 3300, Italeri #792 Scania Topline. Mind a kettőnek kinyitottam a dobozát, de nincs elkezdve. Cserébe amerikai, vagy ausztrál gép érdekel. Brunó | |||||
kezdõ | Adatlap | 97229 | 2005. február 17. 16:44 | ![]() | |
Engem is érdekelnének a képek + az én egyik kebvencem a MAN F2000-es sorozat de amit elnondtál azt énse tudtam :( , :) kezdő | |||||
sp. | Adatlap | 97228 | 2005. február 17. 16:18 | ![]() | |
Szia modellpapa! Engem is érdekelnének azok a képek! | |||||
exec | Adatlap | 97227 | 2005. február 17. 14:36 | ![]() | |
Szia modellpapa! Az ilyen mindig érdekel bennünket, tedd csak fel, és a lap címét is add meg újra légyszi! | |||||
modellpapa | Adatlap | 97226 | 2005. február 17. 13:42 | ![]() | |
Jut eszembe, Igor-nál láttam egy 3550-es Mercedes vontatót. Én is pont egy olyat építek csak 8x6-os kivitelben. Meg készülőben van egy 8x8-os MAN is. Erről az alvázról vannak képeim, még az átalakításokról (festetlenül). Osztómű, kormányozható első hajtott híd stb. Ha valakit érdekel, pakolók fel belőlük a Tár-ra. | |||||
modellpapa | Adatlap | 97225 | 2005. február 17. 13:36 | ![]() | |
"A 2-es MAN alatt pontosan melyik típust, vagy mikor gyártott típusokat érted, mert tudomásom szerint a MAN nem használt ilyen sorozatszámot. Az is jó, ha azt írod meg, hogy melyik fülketípusról van szó. " Bár már kiderült milyen tipusról van szó, de hogy sokan megértsék: A köznyelvben terjedt el, hogy 1-es, 2-es, 3-as MAN. Valójába ennek az alapja a számozásban rejlik xx.291, xx.422, xx.403, xx.414. Az MAN-nél a tipusjelzésben az utolsó szám mindig a motorgenerációra utal. Az .xx1-es még az régi MAN fülke volt, az amivel a Rába tgk.-kat is gyártották (gyári kód F8-as fülke). Amikor megszületett az 1986-ban F90-es sorozat akkor jöttek a 2. generációs motorok. 1994-ben az F2000-es sorozat bemutatásakor jöttek a 3. generációs motorok .xx403, .xx463 stb., 1998-ban pedig a 4 szelepes motorok bevezetésével a 4. generációs motorok. (ugyanez a jelzés kisebb L és M sorozaton is be volt vezetve, 8.163, 8.224, 8.185 stb.) A TG-A sorozat esetén már változott a tipusjelzés, az EURO2-es motorok a pl. a 412-es jelzést kapták, míg az EURO3-asok a 413-as jelzést. Bár ezeket a fülkén csak sima 410-esként jelezték. | |||||
Gabi | Adatlap | 97224 | 2005. február 14. 18:22 | ![]() | |
kezdő! Igor (aki a truckmodelkits honlapot csinálja, és övé a Steyr) is egy alacsonytetős MAN tetejét rakta rá, így két makett kellett neki ehhez a mutatványhoz. Akkor meg már ha valahonnan megvan az alacsonytetős MAN, akkor szófukar is célt ért. szófukar! Szívesen segítek neked a MAN építésében (tanácsokkal), ha szükséged van rá. Ha akarod a szolnoki versenyen tudunk találkozni, írj magánba egy mélt, és leegyeztetjük. Gabi | |||||
kezdõ | Adatlap | 97223 | 2005. február 14. 15:55 | ![]() | |
Szia szófukar Én a (www.truckmodelkits.sk)-n látamm, hogy egy magastetős steyrből csinált alacsonytetőset igaz az nem MAN F90-es be ötletet adhat ha gondolob! :) kezdő | |||||
szófukar | Adatlap | 97222 | 2005. február 13. 22:08 | ![]() | |
Gabi! Megnéztem ugyanitt a "makettek"-et és igen, az F90-esre gondoltam, de ha ez ilyen bonyolult akkor valószínű, hogy elsőnek egy simán csak összerakást igénylő autóval fogok kezdeni. Azért a segítséget nagyon köszi!!! szófukar | |||||
Gabi | Adatlap | 97221 | 2005. február 13. 20:52 | ![]() | |
Szia szófukar! Ha jól értem, akkor az F90-es sorozatú MAN-el jársz. Az alacsonyfülkés változatot az Italeri gyártotta 795-ös katalógusszámon, ikerdifivel. Ezt szinte már lehetetlen beszerezni, esetleg próbáld meg pesten a sashalmi boltban, vagy néha az ebayon is szoktam látni, elég borsos áron. Ha abszolút nincs, akkor asszem F 2000-ből is meg lehet építeni, mert úgy emlékszem a régi lökhárítót is adták hozzá, legalább is valamelyik F 2000-hez. A gond ott is annyi, hogy az alacsonytetős változatot szintén nem lehet kapni, legfeljebb a magastetőset. Gabi | |||||
szófukar | Adatlap | 97220 | 2005. február 13. 20:24 | ![]() | |
Szia Gabi! Teherautó sofőr vagyok és egy hálófülkés nem magas, bogis,gabonás,26-422 MAN-nal járok. Ezt szeretném összerakni,"megépíteni". | |||||
Gabi | Adatlap | 97219 | 2005. február 13. 20:13 | ![]() | |
Szia szófukar! A 2-es MAN alatt pontosan melyik típust, vagy mikor gyártott típusokat érted, mert tudomásom szerint a MAN nem használt ilyen sorozatszámot. Az is jó, ha azt írod meg, hogy melyik fülketípusról van szó. MAN-ból szinte már csak a TGA-t lehet kapni, néhol még esetleg az F 2000-es sorozatot. Bogis változatot nem is gyártott belőle senki, ha ilyet akarsz akkor azt magadnak kell megépíteni. Gabi | |||||
szófukar | Adatlap | 97218 | 2005. február 13. 18:07 | ![]() | |
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2-es MAN-t gyártott-e valamelyik gyártó, lehetőleg bogisat, vagy építeni kell. Hol lehet kapni? Szolnok megyei vagyok. | |||||
Atis | Adatlap | 97217 | 2005. február 11. 15:49 | ![]() | |
halóka.. Légyszi Fiúk.. a segítségeteket szeretném kérni... Egy peterbilt 359-es fékvezetékbekötéséről készült fotóra lenne szükségem ha lehetne szépen kérni titeket. Köszike... | |||||
kezdõ | Adatlap | 97216 | 2005. február 10. 22:04 | ![]() | |
Gabi Gadi köszi a segítséget!! :) | |||||
Gabi | Adatlap | 97215 | 2005. február 10. 17:33 | ![]() | |
Max! Magyarországon belül mindegy a város, de kb. 15 euro. Ez lehet több is, kevesebb is, eladója válogatja. Ausztriából kicsit olcsóbb. Ja, és ez kamionra vonatkozik, mert a méret, de inkább a súly a lényeg. kezdő! Természetesen a ragasztott felületet egy kicsit csiszold meg, de figyelj rá, hogy a vastagság nagyon ne változzon. Gabi | |||||
exec | Adatlap | 97214 | 2005. február 10. 14:01 | ![]() | |
Max! Az e-bayen erősen változó a posta költség. Ott írja le a feladó a meghirdetett cikk végén, hogy mennyit kér. üdv. exec | |||||
Max | Adatlap | 97213 | 2005. február 10. 09:53 | ![]() | |
Segítség!Nincs valakinek egy fölösleges MAN F2000-hez való homlok fal+hűtő rács? | |||||
Max | Adatlap | 97212 | 2005. február 10. 08:56 | ![]() | |
Helló Gabi! Olvastam hogy, a gaz 66-ot az ebaytól rendelted. Kérdésem a következő!Berlin-Jászberény viszonylatban mennyi a postaköltség egy 1/24-es modellre? | |||||
kezdõ | Adatlap | 97211 | 2005. február 8. 17:34 | ![]() | |
Gadi Köszi a tanácsot megpródálom de ha leszedtem akkor egy kicsit cstszoljam meg? :) :) | |||||
Gabi | Adatlap | 97210 | 2005. február 8. 17:09 | ![]() | |
kezdő! Az elrontott darabok leszedése igen nehéz lehet, ha megfelelően felragasztottad. Előszőr próbáld meg óvatosan lefeszegetni, hátha nem fogja annyira a ragasztó, ha így nem jön, akkor pedig le kell vágni a kabin aljának síkjában. Ebben az esetben nagyon vigyázz, nehogy kiszaladjon a kés, vagy szike, és megvágd magad. Az alkatrészek roncsolása nélkül általában nehezen megy. Ha nagyon tönkremegy a két fülketartód szóljál, mert nekem van egy bontott FH-m, és megnézem milyen rajta, legfeljebb majd azt megpróbálom leszedni, és odaadom. Gabi | |||||
kezdõ | Adatlap | 97209 | 2005. február 7. 21:00 | ![]() | |
Gadi Szerintem a képre nemlesz szükség, én még azt kérdezmém, hogyan és mivel tudom leszedni az elrontott darabokat? :) | |||||
Gabi | Adatlap | 97208 | 2005. február 7. 20:03 | ![]() | |
A képet nem ide gondoltam felrakni, hanem úgy hogy az én mélcímemre küldöd el, hogy megnézzem mi a gondod. A leírásod alapján azt javaslom, hogy rakd oda ahová az utasítás írja, és óvatosan feszítsél az alvázon lévő csatlakozóin is, valamint a felragasztott tartókon is. Ha még így is kevés akkor óvatosan reszelővel vékonyítsál mindkettőn. Előfordulhat, hogy a két vázdarabot nem pont párhuzamosan raktad össze, és ezért valamelyik egy kicsit kitart, vagy a motor szétnyomja, ha nem jól van benne. Esetleg azt is nézd meg a helyén van-e. Ha minden a helyén van, akkor nincs vele probléma, szépen működik, ezért javaslom, hogy nézz át minden ezzel kapcsolatos lépést, mert valahol valószínűleg nem jól raktad össze. Gabi | |||||
kezdõ | Adatlap | 97207 | 2005. február 7. 14:37 | ![]() | |
Képet nemtudom hogyan kellfelrakni!! :( Gondolom ismered a rajzot a 8-dik lépés V-jénél azt mondja, hogy szemdől nézve a jobboldalon a kormányoszlopnak van egy bemélyedése és az mellé kéne rakni de ha odarakom akkor nemillik az alvázonlévő két kis pöcökhöz de azis lehet, hogy az alvázonlévő pöckök vannak roszhejen. :) | |||||
Gabi | Adatlap | 97206 | 2005. február 6. 19:01 | ![]() | |
kezdő! A felírat azt jelentené (van mellette egy szike jele is), hogy az adott alkatrészt, vagy valamelyik részét le kell vágni. Ezt az Italeri általában elég világosan megmutatja, hogy hol kell. Az első fülkebillentő-lengéscsillapító alkatrészét nem tudom, hol szúrtad el, mert az utasítás jó, és ha a szerint rakod össze, akkor működik. Én már összeraktam 7 db FH-s Volvót, és ezzel még sosem volt problémám. Írd le részletesen, hogy mi a gond, vagy ha tudsz magánban küldj róla egy fényképet, akkor jobban tudok segíteni. Gabi | |||||
kezdõ | Adatlap | 97205 | 2005. február 6. 16:42 | ![]() | |
csak anyi, hogy mit jelent a CUT ENTFERNEN RETIRER SEPARARE és egy kés vagy vi van ott? És egy rotring ceruzához hasonlójel az azt mutattja, hogy jukaszam ki? | |||||
kezdõ | Adatlap | 97204 | 2005. február 6. 15:38 | ![]() | |
Ekőszőris a száma ITALERI No 3081 1:24 volvo xl-70 globetrotter alapszíne zőld. Másodszor a fülfe első két lengéscsillapítója ahol a fülkét összeillesztjük aa alvázzal,:) pedig úgyvolt a rajzon ahogy csináltam?! :( | |||||
Gabi | Adatlap | 97203 | 2005. február 6. 12:44 | ![]() | |
kezdő! Melyik Volvóról van szó pontosan (kód szerint), és a hátsó fülketartóról, ami a lábbal együtt van, vagy az első kicsiről? Gabi | |||||
Kalóz | Adatlap | 97202 | 2005. február 6. 10:57 | ![]() | |
kezdő! Így a fórumon keresztül kicsit nehéz lesz elmagyarázni. Hogy miből készítsd, az a pontos méretektől is függ, mert ugye lehet öntőkeret darabokból, injekcióstűkből és egyéb alkalmatos méretű dolgokból készíteni, mert mint írtad, lengéscsillapítóról van szó, ami ugye hosszú és kerek. Ha megírnád a méreteket, meg hogy végül is mi lett elrontva az eredetin, akkor több ötletet tudnék/nánk adni. | |||||
kezdõ | Adatlap | 97201 | 2005. február 6. 10:03 | ![]() | |
És hogyan és midől készítsek mert az a darab túl pici, amúgy már gondoltam rá de még nemtudom hogykell!? :) :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 97200 | 2005. február 6. 09:52 | ![]() | |
kezdő! Akkor nem igazán lehet nagy a baj. Próbálj meg egy újat készíteni a régi alkatrész szerint és a helyes méretek figyelembe vételével! Jó iskola lesz a későbbi tunningoláshoz. | |||||
Atis | Adatlap | 97199 | 2005. február 5. 22:14 | ![]() | |
Dolgoznak... készülnek Szolnokra.... meg Móvárra. | |||||
kezdõ | Adatlap | 97198 | 2005. február 5. 21:06 | ![]() | |
Hovatűnt mindenki??? :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Akkor ez nagy szívás mert 1 megadott járművet öszerakni még megy de többet!! :(
Ha a MAN tga könyű akkor megpályázom!! :)