<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 507783 | 2011. november 13. 14:10 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 507782 | 2011. november 13. 13:59 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 507781 | 2011. november 13. 13:43 | ![]() | |||||||||||||
Üdv! Nem hiszem, mivel a 38/68M az eredeti orosz M-30(M1938) tarack magyar modernizációja 1968-tól kezdődően(kerekek,futómű,fékrendszer). Esetleg egy eredeti M-30-as 1:35 készletet lehetne átalakítani. | |||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 507780 | 2011. november 13. 13:24 | ![]() | |||||||||||||
A 38/68 M 122mm-ess tarack létezik 1:35-ben? | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507779 | 2011. november 13. 13:12 | ![]() | |||||||||||||
Talán felderítők, vagy az akkor még rendszerben lévő tarackos (38/68M 122mm) tüzérüteg vontatói ? | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507778 | 2011. november 13. 13:09 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 507777 | 2011. november 13. 11:57 | ![]() | |||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Egy emberke azt állította nekem, hogy a 70-es években többször is látott honvédségi rendszámú Csepel D-450 nyergesvontatót üzemanyagszállító félpótkocsival. Állítólag az egész szerelvény "honvédségi zöldre" volt festve. Használt ilyet az MN ? A zöld szín reális ? Köszönöm! rajz: www.freeweb.hu/magyarteher/magyar/csepel/d-450/450gal3.html | |||||||||||||||||
sógor | Adatlap | 507776 | 2011. november 12. 19:26 | ![]() | |||||||||||||
Szerbusztok, felrakok pár képet ,az SFOR-ban készültek . A kontingens vasúti rakodórámpát épített egy vasútállomáson Tuzla közelében, helyi (bosnyák ) cég is részt vett az építésben ,és egyik nap szóltak a bosnyákok ,hogy van két kisiklott vagon a vasútállomástól kijjebb a sínek mellett ,és a vasút nekik adta ha elszállítják onnan. A melósok megkértek minket ,hogy a vasútállomásig segítsünk kihozni a vagonokat. Pontosan már nem emlékszem ,de a vagon megmozdításába kettő gép kellett drótkötéllel ,de amikor megmozdult akkor a Tátra kihúzta mint a gép. Üdv sógor. | |||||||||||||||||
salud8 | Adatlap | 507771 | 2011. november 10. 21:25 | ![]() | |||||||||||||
Ezt láttam munka közben. Nagyon kemény gép! | |||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 507768 | 2011. november 10. 20:13 | ![]() | |||||||||||||
Miért? Nincs Rába a honvédségben? | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507767 | 2011. november 9. 20:50 | ![]() | |||||||||||||
pistike | Adatlap | 507766 | 2011. november 9. 20:41 | ![]() | |||||||||||||
http://www.russianmilitary.co.uk/news-story.php?id=12 ha már FUG.Tudnátok tovább képeket küldeni? | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507765 | 2011. november 9. 11:59 | ![]() | |||||||||||||
Üdv! Én a Honvédségnél csak BKF 35-4 Tadano Faun darus mentő-vontatóról tudok. | |||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 507764 | 2011. november 9. 11:52 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Olyan szóbeszédet hallottam, hogy a Magyar Honvédségnek volt/van egy vagy két SLT-56 Faun-ja, erről mit tudtok? Köszi, üdv! Ádám | |||||||||||||||||
Dolmi | Adatlap | 507763 | 2011. november 8. 19:54 | ![]() | |||||||||||||
Én nem tudom, hogy a blog írója milyen biztonsági övről, meg pokrócról beszél, nálunk ilyenek nem voltak. A leghátul ülőnek nagyon kapaszkodni kellett, mert onnan könnyen ki lehetett pottyanni. :-) | |||||||||||||||||
sógor | Adatlap | 507762 | 2011. november 8. 19:36 | ![]() | |||||||||||||
Milyen frankó lett volna 15 éve a Rába (ami fejlesztett a H-nak járműveket ,csak nem rendszeresítették)ma már a technikánk jó része hazai lehetne ...s. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507761 | 2011. november 8. 13:48 | ![]() | |||||||||||||
Üdv! Államosítják a Rábát "Az államosítása után bátran a "Nemzeti" jelzővel is illethető Rába gyárt például katonai járműveket. A honvédelmi tárca így a társaságtól rendelheti meg új páncélozott szállító harcjárműveit, terepjáróit, teherautóit. Az ilyen kényes portékát bizonyára jobb megbízható, nemzeti cégtől beszerezni." beta.nol.hu/gazdasag/allamositjak_a_rabat_ | |||||||||||||||||
sógor | Adatlap | 507760 | 2011. november 7. 15:54 | ![]() | |||||||||||||
elnézést a markoló helyett úthengert akartam írni. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507759 | 2011. november 7. 14:13 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 507758 | 2011. november 7. 12:38 | ![]() | |||||||||||||
sógor | Adatlap | 507757 | 2011. november 6. 14:06 | ![]() | |||||||||||||
Szia , az úthenger az Army (USA) tulajdona volt ,de markolója volt a kontingensnek is ,csak arról még nem leltem képet ,a Kamaz billencsről valahol még vannak képek. s. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507756 | 2011. november 6. 13:03 | ![]() | |||||||||||||
Üdv Sógor! Az úthenger is honvédségi volt? Kamaz billencs fotó még van? Köszi! | |||||||||||||||||
sógor | Adatlap | 507755 | 2011. november 6. 10:51 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 507754 | 2011. november 4. 18:55 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 507753 | 2011. november 4. 15:34 | ![]() | |||||||||||||
A BVS-10 "VIKING" úszóképes, ezért rendszeresítette a brit-, és a holland tengerészgyalogság is. Manőverezőképessége miatt megbecsült jármű Afganisztánban a brit ISAF kötelékben. Ráadásul CH-47-es helikopterrel is szállítható. Sokoldalú eszköz, örülnék, ha a honvédség rendelkezne vele. | |||||||||||||||||
Lali | Adatlap | 507752 | 2011. november 4. 13:48 | ![]() | |||||||||||||
Hát ez tényleg vicc, ilyenünk biztos nincs! :D | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507751 | 2011. november 4. 10:19 | ![]() | |||||||||||||
Üdv! Ez a Viking. A fotón a brit hadsereg járműve. | |||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 507750 | 2011. november 4. 08:54 | ![]() | |||||||||||||
Szia Lali! Mi az Viking terepjáró gépkocsi? Nem ismerek ilyen nevű járművet! | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507749 | 2011. november 3. 20:19 | ![]() | |||||||||||||
Pilu | Adatlap | 507748 | 2011. november 3. 19:43 | ![]() | |||||||||||||
Régen a BNV-re a Műszaki Könyvkiadó kiadott egy-egy "t" névre keresztelt könyvecske szerű "prospektust". Ennek a t68/2 számában reklámozták az EPL családot. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507747 | 2011. november 3. 19:33 | ![]() | |||||||||||||
Üdv Botond! Mivel a hozzászólásomban én is kérdést tettem fel, nem tudok adatokkal, rajzokkal stb. szolgálni. Megkérjük Törzsbusz barátunkat, tudna-e a témában segíteni? | |||||||||||||||||
botond | Adatlap | 507746 | 2011. november 3. 19:21 | ![]() | |||||||||||||
Kutakodtam a neten az EPL pótkocsival kapcsolatban. Így keveredtem ide, és találkoztam a bejegyzéseddel. Tudsz még többet a pótkocsiról? Adatok, esetleg gépkönyv vagy műszaki leírás is érdekelne. Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 507744 | 2011. november 2. 12:19 | ![]() | |||||||||||||
Szia! A centrifugál-levegőszűrőből a port szívja ki a kipufogógáz segítségével. Gyakorlatilag úgy működik, mint egy porlasztó. | |||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 507743 | 2011. november 2. 11:55 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 507742 | 2011. november 2. 11:50 | ![]() | |||||||||||||
Ebből is látszik, hogy mennyire hiteles a WIKI ... :) | |||||||||||||||||
Lali | Adatlap | 507741 | 2011. november 2. 11:42 | ![]() | |||||||||||||
Wiki szerint, nekünk van 40 db brit gyártmányú Viking terepjáró tehergépkocsink. Van erről valakinek képe és pontos típusmegnevezése? Köszönöm! | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507740 | 2011. november 2. 11:17 | ![]() | |||||||||||||
uazos | Adatlap | 507739 | 2011. november 2. 09:14 | ![]() | |||||||||||||
Hátha valakit érdekel: www.nol.hu/belfold/gyorsan_es_verseny_nelkul_szabadul_meg_felelges_eszkozeitol_a_hm | |||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 507738 | 2011. november 1. 15:25 | ![]() | |||||||||||||
Legend újdonság, MaxxPro: www.www-legend.co.kr/01_afv01.html Gyanta, valószínűleg nem két fillér lesz. De a Bronco új Hummereivel, Revell UNIMOG-MAN-MB G250-esekkel, Uralokkal, BTR-80-nal már elég látványos afganisztáni magyar diorámát lehetne összeválogatni :) Üdv! | |||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 507737 | 2011. október 28. 14:45 | ![]() | |||||||||||||
Zsófia | Adatlap | 507736 | 2011. október 26. 19:22 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Nem tudjátok Nyíregyházán fellelhető valahol (akár magántulajdonban) valamilyen katonai jármű a Maczinkó Autóbontón kívül? Zsófi | |||||||||||||||||
G400CDI | Adatlap | 507735 | 2011. október 25. 20:47 | ![]() | |||||||||||||
Kérdés, mi lesz belőle a Gaz meg az Iveco LMV mellett. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507734 | 2011. október 25. 13:21 | ![]() | |||||||||||||
Oroszországban új könnyű terepjáró jármű-családot mutattak be SKORPION néven. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 507733 | 2011. október 24. 12:35 | ![]() | |||||||||||||
uazos | Adatlap | 507732 | 2011. október 22. 16:15 | ![]() | |||||||||||||
Sajnos az alkatrészekről se lehet már észrevenni hogy eredeti – vagy után gyártott,annyira pontosan le vannak koppintva a gyáriról. Ezt kéne a mostani uaz-okkal is jó párat felújítani,és hagyni hogy szolgálják tovább a honvédséget. Az én parancsnoki uaz-omba 5800-km van,és tökéletes állapotba,28 éves kora ellenére !(még nem volt újra fújva sem). Ide illő cikk, érdekes:www.currus.hu/hir1013-uaz-.html | |||||||||||||||||
G400CDI | Adatlap | 507731 | 2011. október 22. 13:51 | ![]() | |||||||||||||
Azzal egyetértek, hogy a nyugati gépekhez brutálisan drága az alkatrész, de általában tovább is tart. Azzal úgyszintén egyetértek, hogy a sofőrön sok múlik, mint ahogy a karbantartó személyzeten is. Pár éve Ausztriában (ahol pedig van pénz) döntöttek úgy, hogy a határőrség 20 éves G-s Puchjait nem cserélik le, mert olyan jó állapotban vannak; inkább felújították őket. Megnézem 20 év múlva, hogy néznek majd ki a honvédségi Wolfok... | |||||||||||||||||
G400CDI | Adatlap | 507730 | 2011. október 22. 13:47 | ![]() | |||||||||||||
Félreérted, új Uazokat hoztak be még a kilencvenes években, gyárilag Andoria dízellel, de nem fogytak. Legyünk őszinték, egy Toyotát azért jóval kevesebbet kell szerelni, mint egy orosz gépet. És továbbra is fenntartom, nem mindenki akar a legvadabb helyekre menni, aki terepjárót vesz. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 507729 | 2011. október 22. 05:34 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 507728 | 2011. október 22. 05:33 | ![]() | |||||||||||||
PMP-híd 1/35, Armorama: www.armorama.com/modules.php | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 507727 | 2011. október 21. 23:36 | ![]() | |||||||||||||
,,Azt ne feledjük, hogy aki terepjárót vesz, nem feltétlenül akar a legvadabb helyekre menni, sok embernek elég elmenni a vadlesig vagy a szántóföld széléig" Azért a vadles is tud elég csúnya helyen lenni. Az eladások azért nem mennek, mert 25 éves szart már senki nem akar venni, az újba meg mire motort raksz, már annyiban lesz, hogyha annyi pénzed van, abból már tényleg érdemesebb japánt venni. Meg a világ is megváltozott: fontos az egyszerű és olcsó üzemeltethetőség, (én is ennek alapján vettem kocsit) csak egyszerűen nem olyan fontos, mint régebben: az, hogy az UAZ kővel (igen, láttam ilyet) megjavítható, az a mongóliai tajgán meg a kommunista hiánygazdaságban létkérdés, de Magyarországon már mindenhol van térerő, és ahol térerő van, ott másnap reggelre a küszöbödre teszik a megrendelt gyári alkatrészt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Üdv Joci232!
A különbség az eredeti orosz, és a mgyar modernizált 38/68M között legjobban a kerekeken látszik, továbbá a magyarról hiányzik a "védőlemez".