<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Levix | Adatlap | 363953 | 2011. október 4. 19:59 | ![]() | |
Valaki innen szerkesztette a Wikipedia Albatrosz cikket? | |||||
Levix | Adatlap | 363952 | 2011. október 4. 19:37 | ![]() | |
Mondjuk baromságokat írnak. | |||||
Levix | Adatlap | 363951 | 2011. október 4. 19:35 | ![]() | |
hvg.hu/gazdasag/20111004_Orszagvedelem_haderofejlesztes_nelkul A honvédség technikai és technológiai fejlesztésére a jövő évi költségvetési tervezet mindössze annyi pénzt címkézett meg, amennyit a minisztérium az ingatlanokból és bizonyos lestrapált harci járművekből ki tud árulni. Ez még szerencsés esetben is csak a lecsúszás megfékezésére lesz elegendő. | |||||
romeo | Adatlap | 363950 | 2011. október 4. 17:36 | ![]() | |
"Azt ugyan a költségvetési tervezet nem részletezi, a Mi helikopterek közül melyeket tartanának értékesíthetőnek, de elvileg a hét darab Mi-17-es szállítóhelikopter és a tizenkét Mi-24-es harcihelikopterünk is szóba jöhet." hvg.hu/gazdasag/20111004_Orszagvedelem_haderofejlesztes_nelkul | |||||
romeo | Adatlap | 363949 | 2011. október 4. 15:33 | ![]() | |
Életkorukat tekintve félidősek a honvédelmi miniszter tájékoztatása szerint azok a helikopterek, amelyeket a honvédség az Egyesült Államok hadseregétől kap - derül ki a honvédelmi miniszternek egy jobbikos képviselő kérdésére adott írásbeli válaszából. bővebben:hirszerzo.hu/belfold/20111004_helikopterek_felidos | |||||
sógor | Adatlap | 363948 | 2011. október 4. 14:02 | ![]() | |
Erről a repülőről az jutott az eszembe ,hogy az egyik volt munkatársam a CÉG-né az ilyesmit úgy hívta ,hogy f.os talicska ,talán igaza lenne? | |||||
Altengernagy | Adatlap | 363947 | 2011. október 4. 10:36 | ![]() | |
Na tipikus, a korrupció ellen tüntető fekákra, rakétával :) Végül is lehet jövője, mert külső ellenségünk nincs, a honvédség előbb utóbb ugyis megszünik, minek nemzeti hadsereg? Azt nem lehet legálisan bevetni a lakosság ellen, majd minden a TEK-hez kerül, ami "terrorista ellenes" arra mindig van pénz. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363946 | 2011. október 4. 09:16 | ![]() | |
Szia Egy dologért nem: nem biznisz. Nem lehet milliárdos tendereket végigfuttatni rá. Bár itthon bármi megtörténhet! üdv | |||||
Kamovos | Adatlap | 363945 | 2011. október 4. 08:09 | ![]() | |
Sziasztok! Lehet, hogy ez a jövőnk? www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/bemutattak_az_uj_del-afrikai_konnyu_tamado_repulogepet/ Üdv: kamovos | |||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 363944 | 2011. október 3. 21:55 | ![]() | |
miles | Adatlap | 363943 | 2011. október 3. 20:54 | ![]() | |
Sziasztok! Sajnos a bílek új L-29-ese csak a matricában és egy darab maratásban különbözik a régi készletüktől. www.modelshop.sk/Shop/Goods/l-29-delfin | |||||
Planes | Adatlap | 363942 | 2011. október 3. 18:40 | ![]() | |
Sziasztok! A szóban forgó CR-42 készlet nagyon új(és 1:48-as) a körtéren hamarosan lesz új Italeri beszállítás ,reméljük köztük lesz ez is! A He-70 -es magyar terepfestés is agy valószínűséggel hasonló szinekből ált,mert világos szürkén érkeztek és itthon kapták a rejtő színt. Üdv Planes! | |||||
Benedek | Adatlap | 363941 | 2011. október 3. 12:18 | ![]() | |
fidel | Adatlap | 363940 | 2011. október 3. 11:41 | ![]() | |
Igazán nincs mit. Na igen. A kérdésem igazából mindenkinek szólt, csak kissé kapkodva írtam és ez botor módon kimaradt... Mea culpa fidel | |||||
sanyi | Adatlap | 363939 | 2011. október 3. 10:38 | ![]() | |
Szia fidel! Köszi szépen! Jó pici kis foltok... Miért nem találtam más káros szenvedélyt?:) Sajnos a He-170 ügyében én nem tudok segíteni. | |||||
fidel | Adatlap | 363938 | 2011. október 3. 10:14 | ![]() | |
Szia sanyi! Itt megtalálod: www.model-making.eu/Italeri-Italian-Fiat-CR.42-Falco-Aces-p-1-1951193.html (Sajnos pont a belga gép festékkódjait eltakarja a felirat, de talán azért ki lehet bogarászni a többi segítségével.) www.italeri.com/Kit.aspx Más: A fenti készletben a magyar gép színeit alkalmazhatom He 170-re is? Ez volna a háromszínű "magyar tarka"? Vagy He 170 esetében inkább próbálkozzak az RLM 61/62/63 kombinációval? Üdv, fidel | |||||
sanyi | Adatlap | 363937 | 2011. október 3. 09:57 | ![]() | |
Sziasztok! Ha valakinek megvan ez a készlet, a belga gép festésijét elküldheti:) A 72-esből egy ilyet akarok építeni, ami a németek ellen harcolt a háború elején. Üdv Sanyi | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363936 | 2011. október 3. 08:44 | ![]() | |
Szia Akkor a Benedek csak nickname. Ha jól emlékszem? üdv | |||||
Benedek | Adatlap | 363935 | 2011. október 3. 07:18 | ![]() | |
Már találkoztunk is! Lörkének vittél repcsit... | |||||
Altengernagy | Adatlap | 363934 | 2011. október 3. 00:27 | ![]() | |
Mért nem Pavla? Nekem az jobban tetszik és alapban van hozzá magyar festés... Az Italeri kihozott egy tucat CR-42-est, még német festéssel is, a magyart egyikhez se voltak képesek adni... valaki még azt is mondta pontatlan. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363933 | 2011. október 2. 22:09 | ![]() | |
Ja Te Kecsőn tanyázol? Én meg onnan járok át Szolnokra. Meg Pápára. Most meg Veszprémbe... üdv | |||||
Benedek | Adatlap | 363932 | 2011. október 2. 20:02 | ![]() | |
Ez hiányzik a leginkább,a "Balaton" és ami körülveszi. Itt Kecsón is van bőven víz,csak nem a mederben,hanem a fejekben ... | |||||
Planes | Adatlap | 363931 | 2011. október 2. 19:29 | ![]() | |
Üdv.! Még egy kis apróság hiányzik a "magyarításhoz",a készletben csak a sivatagi porszűrős karburátorbeömlő van( a motorburkolat alja),nekünk a sima volt.De sebaj,most adták ki ezt a verziót, egy szegmenses magyar festéssel. | |||||
Podva | Adatlap | 363930 | 2011. október 2. 17:04 | ![]() | |
Szia Robi LW Luftwaffét jelent, A németek által északai csatarepülőgépnek használt CR-42-eseket lángrejtő kipufugóval szerelték a futóműröl meg olykor lehagyták az áramvonalazó papucsokat. A magyar gépekkel ellentétben bombafelfüggesztővel is elláták ezeket. Tehát ha a dobozban benne van a szimpla kipfogó, a burkolt futómű akkor lehet "magyarítani" Üdvözlettel: Viktor | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363929 | 2011. október 2. 16:54 | ![]() | |
Benedek | Adatlap | 363928 | 2011. október 1. 13:37 | ![]() | |
De hűvösebb,ezért a volumetrikus térfogata effektív sűrűbb... Ez csak egy kis zsiványság volt. Valahogy nekem ez a síkság nem jött be. Amikor a 24-eseket hordtuk át,azt fontolgattuk,hogy inkább felgyújtanánk,mint otthagynánk.De természetesen ottmaradtak,mi pedig visza-visszatértünk az újabb fordulókkal. | |||||
Benedek | Adatlap | 363927 | 2011. október 1. 13:33 | ![]() | |
A 10423-as "ságja" most is ott parkol a Leon mellett a garázsomban. Motorosrendőr barátom azt mondta,hogy majdnem olyan mint a BMW gázkar ... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363926 | 2011. október 1. 13:31 | ![]() | |
Hígabb a levegő, mert szerintem Szentkirály magasabban van... :) üdv | |||||
Benedek | Adatlap | 363925 | 2011. október 1. 13:29 | ![]() | |
De az összes "MOZDONY" a Duna túlpartján lévő sűrűbb levegőt szereti ... | |||||
Benedek | Adatlap | 363924 | 2011. október 1. 13:28 | ![]() | |
Az csak egy ami nem lakott nálunk. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363923 | 2011. október 1. 13:26 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 363922 | 2011. október 1. 13:24 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 363921 | 2011. október 1. 13:22 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 363920 | 2011. október 1. 13:20 | ![]() | |
Szia A 6206 nem tudom szentkirályi volt-e eredetileg... üdv | |||||
Robi | Adatlap | 363919 | 2011. október 1. 12:46 | ![]() | |
A magyar CR.42 miben különbözött a CR.42 LW-től, és a CR.42 Falco-tól? Tehát azt szeretném tudni, hogy egy Lw, vagy egy Falco készletből kihozhatok egy magyar gépet? | |||||
Benedek | Adatlap | 363918 | 2011. október 1. 12:14 | ![]() | |
Nagyon jók a képek! Leginkább azért ,mert ismét "hazai" környezetben Dunántúli szél simogatta alumínium testüket. Nem is lett volna szabad újra visszarepülni velük Sz...kra. Ez magánvélemény.. | |||||
romeo | Adatlap | 363917 | 2011. október 1. 08:42 | ![]() | |
"Mi típusú helikopterek" - remélem csak a "jurassic park" gépeire gondoltak ... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363916 | 2011. október 1. 08:39 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 363915 | 2011. október 1. 08:37 | ![]() | |
1 lemaradt | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363914 | 2011. október 1. 08:37 | ![]() | |
Altengernagy | Adatlap | 363913 | 2011. október 1. 07:01 | ![]() | |
Nimród, ha harckocsivadászként nézzük ez így van sajnos, de amit írtam az a légvédelmemre vonatkozott, amiben viszont esélyes hogy a világon senkinek se volt még 40-41-ben ilyen járműve, max teherautóra pakolt 37-es vagy hasonló. A németeknek is (ha jól tudom) csak a 20mm flak félhernyó volt kéznél ekkoriban... De a német cuccokban nem vagyok otthon szoljon hozzá aki igen :) | |||||
exec | Adatlap | 363912 | 2011. október 1. 06:39 | ![]() | |
Megjelent az Aranysas soros száma. Rögtön Tömör visszaemlékezését olvastam el. Továbbra is nagyon érdekes. A MiG-23-at repülve ahogy az F-16ról nyilatkozik... :-) Szerintem maradhatunk annyira, hogy amikor a MiG-23-at dícsérbe csak a savanyú a szőlő effektus játszhat. Az más kérdés, hogy az (akkor még) jó képzéssel, meg a magyar virtussal tudtak hozni egy szintet, de igazából ez sem derül ki. Az arab-izraeli háborúk esetén elég sok lepuffantott MiG-et vezettek Szovjet pilóták, nem hiszem, hogy náluk lehetne még képzési hiányosságra hivatkozni. A Nimród eredményes alkalmazásához azért tegyük hozzá, hogy kényszer szülte dolog volt, és addig lehetett eredményről beszélni, amíg könnyű harckocsikat vetett be az ellenfél. Frontálisan a T-34-esek ellen vagy a KV-k ellen bárhogy... ott már sokkal inkább bátrak voltak kezelők, sem valós eséllyel bírók. Minden tiszteletem az övék! (meg úgy az összes Donnál harcolt katonáé) Üdv exec | |||||
romeo | Adatlap | 363911 | 2011. szeptember 30. 23:40 | ![]() | |
"(6) A MiG-29-es repülőgépek, a Mi típusú helikopterek, az L39 típusú repülőgépek és a T72 típusú harcjárművek értékesítéséből származó bevételt a honvédelemért felelős miniszter a 2012. évben a Magyar Honvédség technikai modernizációjára használhatja fel. A 2012. évben pénzforgalmilag teljesülő bevételt a Honvédelmi Minisztérium fejezet, 1. cím, 3. HM Fegyverzeti és Hadbiztosi Hivatal alcím bevételeként kell elszámolni." www.parlament.hu/irom39/04365/04365.pdf | |||||
miles Christi | Adatlap | 363910 | 2011. szeptember 30. 22:45 | ![]() | |
Igy van. A motorteljesitményre a románok is reklamáltak. A továbbfejlesztett változatba, ami a He-100 V1-es jelzést kapta, már DB motor került. De az RLM azt sem rendelte meg. | |||||
G400CDI | Adatlap | 363909 | 2011. szeptember 30. 22:37 | ![]() | |
Úgy emlékszem, a Gebauereket már utólag építették be a magyarok, hogy kipróbálják, hogy működne a licenszgyártott verzió. A pilóták meg a motorteljesítményt reklamálták. A Héjjákkal jobban jártunk... | |||||
miles Christi | Adatlap | 363908 | 2011. szeptember 30. 22:27 | ![]() | |
Na ,időközben megint olvastam valmait a polcról:Úgytúnik, az altengernagynak van abban igaza, hogy Magyarország a licencgyártással próbálkozott volna 40-41-től, de csak a 3 szériapéldány, (és nem 2 mint én irtam pár perce) 112B-1-es altipus jutott ide. Jumo 210Ga motorral, de Gebauer géppuskákkal. Ebből a tipusból a Heinkell 68 darabot gyártott, de a Rostock-Marienhe-i gyártósort még 39-ben leállitotta. A japók 37-ben rendeltek 24-et, ebből 38-ban 12-t meg is kaptak, de a németek egy időre visszatartották a második rátát(IV/JG132 kapta meg egy rövid időre) igy a maradékot a japánok lemondták. Ezeket viszont a spanyolok kapták meg később, akik még ötöt hozzárendeltek. Az osztrákok is rendeltek 46-darabot, de jött az Anschluss.. Románia 30-at kapott, amit először Bukarest védelmére tartottak vissza, de aztán két század kijutott a keleti frontra is, ahol legalább kilenc gépet vesztettek... Dióhéjban ennyi. | |||||
miles Christi | Adatlap | 363907 | 2011. szeptember 30. 21:54 | ![]() | |
Ha jól rémlik, valamelyik REVI-ben. Amikor az RS models kiadta a He-112-es szériát, kiadta magyar, román, japán, stb. matricákkal, akkor irtak egy történelmi áttekintést. Konkrétan valami olyasmiről volt szó, hogy Magyarország megkapta ugye a két darab mintadarabot, a Heinkell cég régi vevője volt, He-46, He 170, sőt, He 111-es is volt már akkor itt, de aztán az üzlet nem jött össze, igy jutott a románokhoz a magyaroknak felajánlott széria. | |||||
G400CDI | Adatlap | 363906 | 2011. szeptember 30. 21:46 | ![]() | |
Így van. De még Messzerből is csak egy-két használt ótvar D-t kaptunk... | |||||
G400CDI | Adatlap | 363905 | 2011. szeptember 30. 21:44 | ![]() | |
Ez ki van zárva. Személyesen Hitler tiltotta meg az eladásukat. Ez egy aduász volt, hogy Románia és Magyarország versengjen a kegyeiért. Aztán később meg jött a háború, akkor már amúgy sem foglalkoztak ilyesmivel, maguknak sem tudtak elég fegyvert gyártani. Hol olvastad egyébként? | |||||
Altengernagy | Adatlap | 363904 | 2011. szeptember 30. 21:40 | ![]() | |
A hivatalos változat szerint hármat kaptunk mintának, a licenszgyártást végül nem engedélyezte az RLM. A megrendelt 20 gépet lemonták mikor kitört a háború, de a három gép itt maradt tesztelési, kisérletezési és védelmi céllal az RKI állományában (tudtommal) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |