/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
csabi 404274 2007. december 1. 18:52
Válasz erre
Szia Bgyasoldier!
Én a Hasegawa f-16b plus makettjét használtam fel.Ennek ugyanis szűkebb a beömlőnyílása,ahogy az f-16I változatokon látható.Viszont ezesetben a kabinbelsőt kell lecserélni D-re.A D típusnál a kabin rendben,itt azonban a beömlő(széles) ill.a hajtómű kiömlő cseréje indokolt.A rakéta pilonokból viszont mindkét változatot alkalmazzák.Bár ha a szárnyvégekre AMRAAM kerül,mindenképpen a LAU-128 pilon a jó.
Szia.
bgyasoldier 404273 2007. december 1. 18:12
Válasz erre
Helló!

Nagyon jól néz ki a Soufa!!
Milyen márkájú makett volt az átépítés előtti F-16, ill. B vagy D típust lehet átépíteni Soufára??
Mekett 404269 2007. december 1. 16:04
Válasz erre
Sziasztok!

ÁKOS kibérelte a főoldalt, és ezt ti csak úgy hagyjátok?!?!?!?!?
xcraft 404267 2007. november 27. 21:55
Válasz erre
I (0)

0 A panelvonalak és szegecsek után ismét ragasztgatás jött, a két pilon kicsit tuningolva lett.
Ha nincs megfelelően vékony marófej, a fúrószárral is lehet vonalat mélyíteni, csak barbárságunkon múlik. Szögben megdöntve, nagy fordulaton vágni fogja az anyagot, az iránytartása ilyenkor természetesen rossz, és könnyen eltörhető.
I (0
I (1)

1 Az orron is így készült a kis beömlőnyílás. Sztirol lapból pótoltam a farok alatti koptatót, amit még az építés elején levágtam, mert útban volt a csiszolásnál.
I (1
I (2)

2 A szárnyak mozgatómechanikáját is pótoltam, folyékony oldószeres ragasztót ecsetelve lettek rögzítve. (Palma lemosó, a vegyület neve most nem jut az eszembe, talán triklóretán, ami alkalmassá teszi ilyen felhasználásra).
I (2
I (3)

3 A törzs kis piros lámpái műgyantából vannak,  csak így tudtam alulra és felülre is egyformát készíteni, a végén lesznek színezve. Ami olyan kicsi, hogy már csipesszel sem lehet megfogni, azt nedves (nyálas… FÚÚÚJ) fogpiszkálóval, aminek a hegyét levágtam, mozgatni lehet. Felkerültek a maszkolások.
I (3
I (4)

4 Az első réteg 1200-as –surfacer. Kiemeli a hibákat, egységes felületet képez. Hosszabb szórás közben, (10-15 perc) hajlamos szálat húzni, és azt a felületre köpni, ezért egy nitro, vagy észterhígítós, a lényeg, hogy valami brutális oldószerrel átitatott ecsettel néha megtörlöm a pisztoly elejét.
I (4
I (5)

5 Kipattogott tömítőanyag, rosszul eldolgozott illesztés, girbegurba panelvonalak, csámpás szegecssorok. Ezeket surfacerrel eltömítem, és javítom. Néha alkoholos filccel megjelölöm a kevésbé feltűnő hibákat, nehogy kimaradjanak.
I (5
I (6)

6 A nagyobb hibákat 500-as surfacerrel ecsetelem be, a szemcsemérete miatt ez erre alkalmas, szórni nehéz, nem is nagyon érdemes.
I (6
I (7)

7 Készül a hajtóműkiömlő, rutinosan két fél ívből adták, hadd erőlködjön aki megvette. A maratott lapátsor mögé egy sztirol lapot raktam, különben a pilótafülkébe lehetne látni.
I (7
I (8)

8. Talán kevésbé elterjedt anyagok: A Lifecolor Tensocrom sorozatából a koszolós színek, (olaj, kerozin, benzin, égett kék, égett barna, égett arany). Sajnos csak együtt lehet a hatot megvenni. A fémhatásúak nagy szemcseméretük miatt 0,3-as dűzni alatt nehezen szórhatóak.
Egy speciális hatásmechanizmus révén (a leírásuk szerint) a sima felületen kevésbé tapadnak meg, a réseket, repedéseket, érdes alapokat emelik ki. A valóságban is mutatnak ilyen tulajdonságokat, az olajat kifejezetten kedvelem, a benzin, kerozin teljesen feleslegesnek tűnik. A másik a Gunze metal primer,  ez egy fémalapozó, a maratásokon jelentősen növeli a festék tapadóképességét, valamint fém festék alatt is hatásos. Ecsetelhető, szórható, Nitróval, Észterrel kimosható. A festéket feloldja, festett felületen már nem érdemes ecseteléssel próbálkozni.
I (8

Hello!
7.
Most apróságok vannak, a valóságban már szerencsére előrébb járok.
rumcajsz 404266 2007. november 27. 00:01
Válasz erre
Szintén a Német verziót építem.
A lánc stimmel azért érdemes sok szárazpróbát csinálni mert a szemek száma eléggé nehezen jön ki.
A két maratás sokat dob a dolgon (Taposolemez és a német verzióhoz kiadott feljavító mindkettő a voyagertől)
Nowotny 404265 2007. november 26. 22:28
Válasz erre
Jaa,azt hittem maga a lánc nem stimmelt arra ment rá egy napod. Látható helyen voltak a tüskenyomok,gondolom tömítetted. Remélem teszel fel még képet ahogy csinálod. Én a Német zsákmányolt verziót építem.
rumcajsz 404264 2007. november 26. 22:20
Válasz erre
ha nem raktam volna fel akkor a friul lenne a pálya de mostmár le nem szedem:)
amugy a sok kinyomotüske nyoma volt a baj, a leg extrémebb helyeken.
Nowotny 404263 2007. november 26. 21:46
Válasz erre
Hi.
Én is most építem,szóval azt mondod hogy a lánctalpal szívni fogok? Nem örülök,de a
gumi úgy felejtős ahogy van.
Vermate 404262 2007. november 26. 20:15
Válasz erre
rumcajsz!
Szépen haladsz!
Eddig minden jónak tűnik...
De el ne felejtsd majd megérdesíteni egy kicsit a felületeket!!!
Az oroszoknál még a hengerelt páncéllemezeknek is ragyás volt néha a felszíne...
A taposó viszont úgy szép, ahogy van...

Üdv.:Vermate
rumcajsz 404261 2007. november 26. 19:03
Válasz erre
Szia!
eléggé vegyes.
Van amiin kellett rengeteget reszelni de van ami csont nélkül jó volt.
A majdnem szemenkénti lánctalp reszelgetése pl majdnem egy napom volt.
Mindenképpen kötelező hozzá a 2 voyager maratás.
A taposolemez fent van az eredeti műanyag páncél vastagságú volt.

Szóval dolgos darab de szép végeredményt ad:)

rumcajsz
csabi 404260 2007. november 26. 18:46
Válasz erre
Szia Blake!
Majd megpróbálom adagolni apránként.Ma szerencsésen megjött hozzá az egyik legfontosabb kiegészítő,az Aires kabin.
Üdv!
ChevyG 404259 2007. november 26. 18:16
Válasz erre
Széia!
Szépen haladsz!
Mik az eddigi tapasztalatok? (mert nekem is megvan a trumpi)
üdv!
Gyuro83 404258 2007. november 26. 18:15
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm a dícséreteket, de ez nem sz első makettem már raktam össze ez csak az első lánctalpas járműven eddig csak kerekes járművet építettem.

Grande:
A makett dobozán T80UD van és tényleg létezik olyen felépítésű UD csak szerintem ritka a neten találtam róla képeket és a BV-re nagyon hasonlít csak a póttartályok elhejezésében és a légzőcső fajtájában a BV egyenes és a tárolo rekeszek elhelyezése más(meg gondolom még sokmindenben ami belűl van).

Üdv
rumcajsz 404257 2007. november 26. 18:05
Válasz erre
KV-2 (german)
KV-2 (german
KV-2 (german)
KV-2 (german
Track
Track
front
front

KV-2 német Tumpeter
Voyager taposolemezekkel.
Bár eléggé az elején tartok vele azért a kritika kell:)

rumcajsz
SzaTi 404256 2007. november 26. 18:01
Válasz erre
Szia Bendi!

Köszi, ezt jó tudni, javítom!

SzaTi
Grande 404255 2007. november 26. 16:42
Válasz erre
Gyuro!

Elsô makettnek szerintem tökéletes és szép munka! Ha látnád az Én elsô makettemet... Szeretem az orosz tankokat :)) De ez nem egy T-80BV?? :)) Az UD-t Én más kinézettel ismerem... , de lehet, hogy tévedek.

Üdv,
Grande
Némo 404254 2007. november 26. 16:37
Válasz erre
Csinos lett a masina,de szerintem eltúloztad a lánc sarazását(Kép 019),szinte egybefüggő az egész lánc. Egyébként elsőre csúcs!!! Föleg hogy szovjet nagyvas!!:):)
Don 404253 2007. november 26. 16:24
Válasz erre
Gyuro!

nekem az első sokkal xarabb volt... :) Szóval elsőre tzeljesen jó. Szerintem.

Don
Gyuro83 404252 2007. november 26. 15:14
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 003
Kép 003
Kép 006
Kép 006
Kép 007
Kép 007
Kép 009
Kép 009
Kép 013
Kép 013
Kép 018
Kép 018
Kép 019
Kép 019

Sziasztok!

Készen vagyok életem első tankjával egy T80UD-vel:)
Szerintetek elfogadható a kivitelezés?

Üdv:Gyuro
Farkaskoma 404251 2007. november 26. 15:06
Válasz erre
Ego!

Én is csinálok egy spitet TAM Mk.1... tehát update vagyok a témában. Az ülés nem jó. Mk III. tól a britek bakelit ülést alkalmaztak, aminek a színe barna (régi videoton nyáklapot ha láttál már akkor tudod milyen színű) az ülés háttámlája pedig fekete bőr. bár ezek mostmár nemnagyon javíthatóak.

A kabi szinezésének utánna néztél? Mert ezeknek a változatoknak még azszem Sky színe volt (humbrol 90) ha pedig ez a fülke színe, akkor ez lesz a futógondola színe is.
Blake 404250 2007. november 26. 10:45
Válasz erre
Remélem ezt a projektett úgy mint xcraft kis képregényekben is megmutatod.
Legalább is én kiváncsi lennék rá.
Üdv Blake.
Zebi 404249 2007. november 26. 10:21
Válasz erre
Szia!
Szépen alakul a Spit. A futóakna színe szerintem nem zöld, bár lehet hogy tévedek. Zöldet eddig még csak a felújított/múzeumi példányoknál láttam, eredetileg általában alu a korai gépeknél (Mk I, II), későbbieknél meg a szárny alsó színe.
Felül a zöld/szürke átszóródás túl nagy, talán érdemes még egyszer finomabban átmenni rajta, hogy élesebb legyen.
ego 404248 2007. november 26. 09:35
Válasz erre
Tamiya Spit. Vb.
lesz ha egyszer elkészül!
Tibcsi 404247 2007. november 26. 08:06
Válasz erre
Kafa! :-))

Miféle makett ez? Biztos írtad, csak már régen. :)
Don 404246 2007. november 25. 21:46
Válasz erre
Ejj az éles szemed Smoke! :D
Tényleg belelóg a fekete, javítom. :) Köszi. AZ igazság az hogy azon a részen már egyzser javítanom kellett, és belecsúsztam a fémszínbe. :(
Tutira lesz ilyen jó a tiéd is! Én is csak próbálom alkalmazni, amit tanácsolnak és amiket olvasok.
Bendegúz 404245 2007. november 25. 20:48
Válasz erre
SzaTi!
Szép lett a gép, a tőled megszokott minőség, az egyetlen dolog ami nekem szemet szúrt az az M16-os, ami a hűtőrácsnak van támasztva: ezeket az amik teljesmértékben kompozitanyagokból és fémből csinálták, azaz a tus nem fa, mint ahogy azt te is megfestetted, hanem ABS, vagy bakelit, azaz fekete/antracit.
Smoke 404244 2007. november 25. 20:34
Válasz erre
Csak egy kérdés még! Lehet hogy a kép hibája, de ha szemből nézed a tornyot, akkor jobb oldalon a legfelső lőszer festése mintha nem lenne jo! A fekete belenyulik a rézbe! De ez lehet, h a kép hibája, és h kötözködjek! ;)
remélem az én kis M36om is lesz ilyen szép!!
Don 404243 2007. november 25. 20:07
Válasz erre
Smoke!

Köszi a dícséretet! Academy készlete szám szerint a 1393-as. Alapvetően dobozból készült a mi plusz az a lövegcső (esztergált fém), illetve a málha egy része, plusz a küzdőtérben van egy-két házi feljavítás. A dió alapja megvan, most a házzal küzdök, meg a járdával. Majd teszek fel képeket ha van fejlemény!

Don
ego 404242 2007. november 25. 20:02
Válasz erre
_MG_4515
_MG_4515
_MG_4520
_MG_4520
_MG_4521
_MG_4521
_MG_4524
_MG_4524
_MG_4525
_MG_4525
_MG_4527
_MG_4527
_MG_4528
_MG_4528
_MG_4532
_MG_4532

Üdv szaktársak!
Lassan ugyan de haladok.A hétvégén eddig jutottam.
Észrevétel ?
Üdv
Ego
Smoke 404241 2007. november 25. 19:59
Válasz erre
Don!
Nekem nagyon bejön a műszer! Nagyon tetszik! Melyik gyártójé? Én most egy M36tal kinlodok! Sok sikert a diodhoz is, min ilyen szép legyen az is!
warbirds 404240 2007. november 25. 19:04
Válasz erre
Roland 017
Roland 017
Roland 018
Roland 018
Roland 019
Roland 019
Roland 020
Roland 020
Roland 021
Roland 021
Roland 022
Roland 022

Helló Urak! A tegnapi nap folyamán sikerült pontot tennem a Roland építésének végére. Ímhol a képek. Kellett egy kis sikerélmény a Mig-matrica katasztrófája után. Ott egyelőre lakkozásra várnak a dolgok (meg hogy lelkierőt gyűjtsek). Üdv! warbirds
SzaTi 404239 2007. november 25. 13:47
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002
Kép 003
Kép 003
Kép 006
Kép 006
Kép 007
Kép 007

Sziasztok!

Gyűjteményem gyarapodott egy M151A2-el, még az alapról a felirat hiányzik és akkor teljesen kész.

SzaTi
Don 404238 2007. november 25. 08:30
Válasz erre
A jármű
A járm
A torony egyik oldala
A torony egyik...
A torony másik oldala
A torony másik...
házas
házas

Na nem lett jó, így hátha.
Készül még hozzá egy alap is, semmi extra, beton hát stb. :) A hát belső oldalát is szeretném kidolgozni.

Don
Don 404237 2007. november 25. 08:26
Válasz erre
Nálam ez készülget már egy ideje, de már látoma végét:
[IMG]http://i226.photobucket.com/albums/dd177/Don_hu/M-10/DSCF0012_resize-2.jpg[/IMG]
[IMG]http://i226.photobucket.com/albums/dd177/Don_hu/M-10/DSCF0008_resize-1.jpg[/IMG]

Bővebben:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php

Üdv!

Don
MrChef 404236 2007. november 24. 19:23
Válasz erre
Szia Csabi,
gyönyörű lett ez a repülő! Csak hogy ne vesszen el, beírnád az én topikomba is? (Izraeli véderő (IDF) és légierő (IAF) makettek)
notarius 404234 2007. november 24. 19:14
Válasz erre
csabi 404233 2007. november 24. 11:09
Válasz erre
Kép 111
Kép 111
Kép 109
Kép 109
Kép 110
Kép 110

Sziasztok!
Ez lesz a következő "projekt".Ismerve a magam kapacitását,azt hiszem valamikor 2008 közepére várható a végtermék.Ha minden jól megy:-)
csabi 404232 2007. november 24. 10:52
Válasz erre
Szia Ego!
csabbee01@t-online.hu
Ide írhatsz.
Hind 404229 2007. november 23. 21:24
Válasz erre
Képzeljétek,a minap tettem szert egy AMT A-10A ra,és a dobozban volt alap,és a rávaló betonimitáció.Sőt egy réges -régi Monogram Mi-24 -es dobozának az alja ugyan így megvolt állóhelyesítve,betonkockázva.(először azt hittem,hogy az újrahasznosított papír miatt van így)de nem!!
ego 404228 2007. november 23. 19:58
Válasz erre
borisz 404227 2007. november 23. 18:10
Válasz erre
:OO hűű, mint egy repülő merkava:D
csabi 404226 2007. november 23. 16:22
Válasz erre
Helló Mcs!
Köszi az elismerést.Hát,a beton alap valójában egy régi makett doboz szétvágott fedele.Kapott egy matt világosszürke alapozót,aztán meg olajfestékkel szabadkézzel az elválasztó kátránycsíkokat.Majd humbrol sárgával a felvezető csíkot.A lényeg ezután jön,ugyanis itt mindenféle színt lehet alkalmazni hogy minál leharcoltabb állapotba hozd.Én használtam Tamiya homokszínt,buff-ot,matt középszürkét,stb.Az olajos foltokat jól felhigított sötétszürke+smoke keverékéből fújtam.Végülis nincs bevett forgatókönyv,szerintem alkalmazd a szerinted legjobbnak vélt módszert.Esetleg előtte nézz meg egy-két betonrészlet fotót.
Szia.
mcs 404225 2007. november 23. 15:25
Válasz erre
hello,
először is mélységes tisztelem a munkád előt, másodsorba ha benton készítés rejtelmeibe ha beavatnál... nagyon szépen megköszönném
üdv:mcs
Hind 404224 2007. november 23. 12:31
Válasz erre
Hát gratula!!!
Már majdnem olyan mint egy orosz repcsi.Mert náluk ami nem fért el belül,az kívül utazott.
Viccen kívül kérdezem,minden dudor valóságos?
Még jó hogy fel tud szállni.Az ellenfél már a szélirányváltozásból megérezheti hogy jön valami, ami tolja a levegőt maga előtt.
csabi 404223 2007. november 23. 11:16
Válasz erre
Kép 7
Kép 7
Kép 11
Kép 11
Kép 9
Kép 9
Kép 13
Kép 13
Kép 14
Kép 14
Kép 15
Kép 15
Kép 16
Kép 16
Kép 17
Kép 17
Kép 18
Kép 18

Sziasztok!
Itt vannak a lemaradt Sufa fotók.
csabi 404222 2007. november 23. 10:18
Válasz erre
Szia Rittal!
Az arany bevonat Tamiya átlátszó narancs, és smoke keverékével készült.Valójában nem füstszínű ahogy sok forumon írják,hanem inkább enyhén narancs jellegű.
Helló.
csabi 404221 2007. november 23. 10:15
Válasz erre
Szia Ego!
A későbbiekben még lehet hogy bevállalok egy F-16C Barakot,de a Tamiyátol.És hozzá egy Wolfpack Design kiegészítőt.Nézd meg a wolfpack-d.com-on.
Szia.
rittal 404220 2007. november 23. 10:06
Válasz erre
Szia Csabi!

Az F-16 kapintetöjének szinezését mivel csináltad?

rittal
ego 404219 2007. november 23. 08:59
Válasz erre
Csabi !

Igen én is erre gondoltamn : Paragon Design - python IV
Sajna élőben még nem volt hozzá szerencsém,de egyszer úgy
is megszerzem !
A többit ismerem bár én a cmk kölsö kiegészítőire várok
még utána megmérközünk ! :-D
Nem tudom tervezel e még F16-t építeni,ha igen kiegészítő
ügyben szívessen értekeznék veled!

üdv

Ego
ego 404218 2007. november 23. 08:50
Válasz erre
Csak egyszerüen annyit

NAGYON SZÉP !

GRATULÁLOK
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.