<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
Kamovos | Adatlap | 637564 | 2018. január 6. 15:15 | ![]() | |||||||||
dnepromodel | Adatlap | 637533 | 2018. január 6. 00:18 | ![]() | |||||||||
Kulonbsegek a tipusvariansok kozott: | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 637530 | 2018. január 5. 23:07 | ![]() | |||||||||
Valahol van egy dísszemle képem a harmincas évekből, azon a Kruppok lökhárítója alig lóg túl a motorházon, lehet azok lennének az L2H43-ak. Regal, a oldal letöltés szekciójában még nagyobb felbontásban vannak fent a rajzok. Üdv Á | |||||||||||||
Regal | Adatlap | 637527 | 2018. január 5. 22:36 | ![]() | |||||||||
Köszi Romsitsa! Már ez is nagy segítség. Üdvözlettel, Regal | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 637496 | 2018. január 5. 16:02 | ![]() | |||||||||
Szerintem nincs sok különbség külsőleg, max a gyártási év különbözött. Abban biztos vagyok, hogy a régebbi sorozathoz gyártott alkatrészeket simán felhasználták később is, mint pl. a motorkerékpároknál. A kábelesek mind L2H143d alvázra készültek. Sőt, minden magyar felépítmény (bármelyiket nézzük) L2H143 változaton volt. A korábbi L2H43-ból nem volt túl sok: - egy korai alváz 1932-ből - 18 vontató (1935) - 30 félraj (1937) Minden más már L2H143 volt. I. | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 637486 | 2018. január 5. 13:14 | ![]() | |||||||||
Úgy néz ki mindkét vontató felépítmény létezett a németeknél. 3.bp.blogspot.com/-c7Oustjyvgc/WhVjTeexikI/AAACL_I/BUhXuPfA_OQp9Fv_mX_Dt4ojV5MT0ZhGQCLcBGAs/s1600/CB35133%2BKrupp%2BProtze%2BKfz.69%2BL%2B2%2BH%2B143%2Bwith%2B3.7cm%2BPak%2B36%2B%2528Early%2Bversion%2529%2B%252820%2529.jpg www.kfzderwehrmacht.de/Krupp_Protze_-_3-7cm_Pak_35.jpg Az L2H43 és L2H143 között mi a látható különbség? Az irodalom az L2H143-at a hosszabb lökhárítóval és a hátsó kerekek közti 90 mm-es távolsággal azonosítja, de a lökhárító alapján a csatolt pk-i és kábeldob felépítmény L2H43 alvázon lenne? Üdv Á | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 637485 | 2018. január 5. 12:29 | ![]() | |||||||||
Hello, a nagykátai hagyományőrzőknél érdeklődnék, illetve ilyenek vannak a németnél elszórva: kanone2008.jimdo.com/fotos/b%C3%B6llerkanone/bauanleitung-einer-vorderlader-b%C3%B6ller-kanone/ Üdv Á | |||||||||||||
Regal | Adatlap | 637413 | 2018. január 3. 21:08 | ![]() | |||||||||
Sziasztok! Egy olyan kérdésem/kérésem lenne, hogy 1848-as szabadságharcban használt ágyúnak (pl egy 6 fontos) honnan tölthetném le 3 nézeti rajzát? Szeretnék egyet scratch-elni. Bármilyen info jól jönne! Üdvözlettel, Regal | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 637412 | 2018. január 3. 20:53 | ![]() | |||||||||
Stét! No, akkor annyit szerintem elárulhatok a Kruppokról, hogy volt egy korai nullszériás alváz (friss ropogósan kipróbálhatták a magyarok), majd L2H43 félraj és vontató (mind gyári német), majd egy rakat L2H143 félraj és vontató (gyári németek), magyar felépítményes parancsnoki L2H143-asok (német alváz, több magyar vállalkozótól pedig a felépítmény; ugyanis az Uhri volt a fővállalkozó, de saját maga mellett a Zupka is alvállakozásban bedolgozott kb a rendelés felével), aztán rengeteg alváz (254), amiből kábeldobszállítók és parancsnoki autók lettek (előbbinél pályázott Fülek is, de az Uhri féle két változatból böktek végül, utóbbit csak az Uhri gyártotta) végül volt egy adag 1943-ban és 1944-ben gyártott felépítmény 160 alvázra, ahol Uhrinál készült mindenféle változat, azaz félraj, vontató, parancsnoki autó, kábeldobos és nem utolsó sorban, tehergépkocsi felépítmény is! A képek nem csalnak, vontatóként húztak 37mm-es német és 40mm-es magyar páncéltörőket, illetve sorozatvetőket (méghozzá részben régi L2H43-asok), továbbá egyes alakulatoknál hiány miatt félraj kocsikkal is vontattak 37mm-es páncéltörőket. A többi változatnál nincs trükk, arra használták őket, amire szolgáltak. A jelzésekre kb annyi lehet a válasz, hogy az egyes alakulatok műhelyei maguk festették fel mozgósításkor a jelzéseket, így az ábra méretétől, a készítők vérmérsékletétől és ötletességétől függően lettek elhelyezve, betartva az előírásokat (amennyire sikerült). Előírás csak a szélességjelző csíkok és az alakulat saját jelzésének szélességjelzőhöz viszonyított elhelyezésére szólt. Amíg ezt 1941 körül be nem vezették, nem volt semmi ilyesmi, csak az, hogy a jelvényt mozgósításkor festhették csak fel az elvonuló állományra. I. | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637404 | 2018. január 3. 18:35 | ![]() | |||||||||
Még abban sem egységes hogy a jelzések a dobozokon vannak, itt például sikerült eltalálni a sárhányót. Szerintem azért kerülhettek magasabbra, mert a vontatmány többnyire kitakarta azt a részt. Én úgy emlékeztem hogy a rajkocsi mind L2H43 volt. Így már érthető miért tűnt némelyik L2H143-nak. Az Uhry felépítményről nem sokat tudtam eddig, de figyelem a témát. | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 637397 | 2018. január 3. 15:29 | ![]() | |||||||||
Köszi, akkor ez is meglett :) Korábban már beszéltünk róla, de elszállt az adatok egy része, így nem emlékszem. A raj felépítmény, ami pont úgy néz ki mint a németek korai próbálkozása (vezetőtér ajtó és kétoldalra nyíló hátsó ajtó) az effektíve német gyári felépítmény vagy az is Uhri? Vagy másként fogalmazva, kaptunk a németektől kész rajkocsikat vagy az Uhrin kívül gyártott más is raj felépítményt? Üdv Á | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 637394 | 2018. január 3. 15:09 | ![]() | |||||||||
Ádám kiszúrta a lényeget! Ez a magyar Uhri-féle Krupp vontató felépítmény. A többi, azaz a szögletes sárhányós kocsik az eredeti németek (vegyesen L2H43 és L2H143), zömmel Dunlop vagy Continental gumikkal. Magyar felépítmény csak L2H143d alvázra készült, jellemzően Continental vagy Cordatic abroncsokkal és ezek szerint Uhriék leegyszerűsítették a gyártás rendjét. Érdekes, hogy az egyes jelzéseket, ha egyáltalán feltették, akkor a dobozokra tették. (Alakulat jelzése előírás szerűen mindig a sárhányón volt.) I. | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 637388 | 2018. január 3. 12:23 | ![]() | |||||||||
Eddig nem is tűnt fel, hogy a harmadik képeden szereplő kocsi mennyire más kivitel. Ránézésre ívesebb a hátsó sárvédő összes sarka, más a ládák málházása és a pótkerék fedele is egyszerűbb. Üdv Á | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637386 | 2018. január 3. 11:41 | ![]() | |||||||||
Hátsó sárvédőn gjm emblémát nem láttam még. Viccesen nézhet ki. Nekem azok a Méray 1000-esek is tetszenek, ahol külön lemezt szereltek fel csak ezért a fényszóró alá. Makettező szempontból szerintem A B-227 a legjobb választás. Látszódó alakulat, rendszám, és egyszínű Panzergrau, ha jól emlékszem, amit tárgyaltunk itt régebben. Jó kontraszt a csupa zöld magyar holmikkal. | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 637382 | 2018. január 3. 10:40 | ![]() | |||||||||
A színezett képpel az a gond, hogy a kocsi terepezett és jó eséllyel a ponyva is. A gépjármű emblémát kb. oda rakták, ahova fért. Látszik motorházon, lőszertárolón vagy a hátsó sárvédőn is. A First to Fight maketten a lőszertartók zárszerkezete nincs besüllyesztve a dobozba, az át kell majd faragni. Üdv Á | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637355 | 2018. január 2. 22:08 | ![]() | |||||||||
Máris megértetted miért mondtam hogy fotóról dolgozz... Színben leginkább sötétzöld homok és barna foltokkal de ez sem általános. Sajnos nincs annyi fotóm lövegvontatóról, mint hittem. Ezen kívül talán még 3, de olyan ahol rendszám is jelzések is látszanak, olyan nincs. | |||||||||||||
zaran | Adatlap | 637350 | 2018. január 2. 21:00 | ![]() | |||||||||
Szóval színezett. Ez kissé lelomboz, mert hazai festést nem találtam idáig. Erre vonatkozóan tudnál valamit javasolni? A második képen látható a gjm az ajtó helyénél látható a ládán. Ez mennyire lehetett általános? | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637348 | 2018. január 2. 20:15 | ![]() | |||||||||
Ez a kép színezett, ugye tudod? A gjm. embléma a vezetőajtón szokott lenni, de a vontatókon nem volt ajtó. Az alakulatjelzés a sárhányón van elöl - és az sem látszik. Ez lövegvontató, nem rajkocsi valóban. Arról sokkal több képet tudnék. Fel sem tűnt eddig hogy vontatóról alig van kép... Pár jobban látszó példányt azért talán mutatok Vontatmánynak leggyakrabban Pak 36-ot látni, de a Fortepanon van olyan is ami Nebelwerfert húz. | |||||||||||||
zaran | Adatlap | 637339 | 2018. január 2. 18:21 | ![]() | |||||||||
Szervusztok Az alábbi készletből szeretnék Magyar járművet kihozni. Javítsatok ki ha tévedek, de ez nem egy tüzérségi vontató? www.super-hobby.com/zdjecia/9/0/9/21818_rd.jpg Illetve ezt a festést találtam. Itt hol lehet az embléma és az alakulat jel? i.pinimg.com/originals/b4/60/b6/b460b690b084d280277bb4feba3fd6f7.jpg | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637334 | 2018. január 2. 16:31 | ![]() | |||||||||
Üdv! Elsőre döntsd el milyen altípust szeretnél, mert sokféle volt. Felségjelek nem voltak rajtuk, csak honvédelmi gjm. embléma, rendszám és alakulatjelzés. Ezeket szerintem szárazmatricával meg lehet oldani, a járműemblémán kívül. Azt vagy fested, vagy a Hunortól rendelsz matricát, ha árulnak külön (nem tudom). Nem is minden képen van rajta. Próbálj fotó alapján kiválasztani egy járművet ami tetszik mert elég sok apró eltérés volt (rendszám, alakulatjelzés helye/hiánya, festésminta) | |||||||||||||
zaran | Adatlap | 637313 | 2018. január 2. 09:08 | ![]() | |||||||||
Szervusztok A segítségeteket szeretném kérni. 1/72-ben készülne nálam egy kfz69 Krupp Protze. Magyar járműnek készíteném. Volna tudomásotok festés mintáról, illetve honnét rendelhetnék hozzá matricákat? Válaszotokat előre is köszönöm. | |||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 637153 | 2017. december 29. 13:12 | ![]() | |||||||||
Valo igaz, hogy a korai es a kesei 1t-s variansok kozott volt elteres a hutomaszk es a motorhaz kialakitasa kozott, de soha nem volt szelesebb a vezetofulke a motorhaznal. Valamint a kesei 38 utan kiadott Baby Blitzek hutomaszkja nem ugyan olyan volt mint a 3t-s jarmuveke. De mindegy. | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637146 | 2017. december 29. 09:20 | ![]() | |||||||||
A képen a 36 és 38 évjárat miatt van eltérő hűtőmaszk. Láttam már én is Eintonnert klasszikus villámmal. Emerick! Kamovos 03 jelű képén ugye jól sejtem, hogy az általad említett műhelykocsik vannak? Lenyitható, kitámasztható oldalt és felhajtható felső oldalt láttam rajtuk, mint a SPA 38-akon. | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637142 | 2017. december 28. 23:26 | ![]() | |||||||||
Bocsánat, storno. Sem a tetőcsomagtartó, sem az ablaktörlők nem stimmelnek a Mateosszal. | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637135 | 2017. december 28. 20:57 | ![]() | |||||||||
Az 5A-150 nekem teljesen Mateosz fülkének tűnik, átfestetlen Mateosz Blitzekkel összehasonlítva. A forrásaid és a munkád sosem vonom kétségbe csak az ellentmondásokat akarom tisztázni. | |||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 637126 | 2017. december 28. 16:20 | ![]() | |||||||||
Valoszinu, hogy rosszul azonositottak be a tipust, mert 1.5t-s hutomaszkja van az autonak, ami elviekben nem kompatibilis sem az 1t-s, sem a 3t-s jarmuvekevel! A motorhazrol meg mar ne is beszeljunk! Van rola anyagom boven, mind a ket valtozatbol keszitettem jarmusorozatokat. | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 637119 | 2017. december 28. 14:38 | ![]() | |||||||||
5A-150 Opel Blitz 1 tonnás, jugoszláv zsákmány, Gépkocsi szertárban nagyjavítva 1941-ben, ezért kapott mimikrit. Mind levéltári forrás alapján. A fülke nem Uhri gyártmány, hanem német, esetleg jugo vállalkozóé. (2. páncélos hadosztály gépkocsizó vonatosztály visszamaradó különítmény) A Honvédség egyébként nem vásárolt csak 3 tonnás alvázakat, illetve alacsonyplatós tehergépkocsikat és műhely gépkocsikat. (magyar gyártmányként nyitott magasított platót, fényképész és hűtő felépítményeket kaptak) Az 1 tonnás Blitzet kipróbálták, de nem vették meg, azt az egy darabot sem. Zsákmányanyagból viszont volt 1, 1,5 és 3 tonnás is, de jelentéktelen mennyiségben, szinte mind a jugóktól. (továbbá megváltottak egy jó adag Mateosz Blitzet, de az egy másik történet) I. | |||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 637114 | 2017. december 28. 12:35 | ![]() | |||||||||
Az meg lemaradt, hogy az 5A-150-s rendszamu gep 3t-s verzio. | |||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 637113 | 2017. december 28. 12:31 | ![]() | |||||||||
Az 5A-150-s Opelt, az Uhri vallalat alltal gyartott, es felszerelt vezetofulkes valtozat. Ezt azokra a jarokepes vazakra szereltek, amik nemetorszagbol erkeztek, kis szeria volt beloluk. A kepeken 1t-s Baby Blitz csak a 94771-s foton lathato, 1t-s jarmuvek hatso hidjaira soha nem szereltek iker kerekeket! | |||||||||||||
zaran | Adatlap | 637051 | 2017. december 27. 08:19 | ![]() | |||||||||
Kedves Mindenki! Hálásan köszönöm a válaszokat és a linkeket. Ezek szerint amit kaptam az pont nem volt nálunk. | |||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 637040 | 2017. december 26. 21:56 | ![]() | |||||||||
foto fortepan | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 637035 | 2017. december 26. 20:35 | ![]() | |||||||||
5A-150-es 1 tonnás Blitz volt, másik gang. Jugo zsákmány, polgári volt valamikor és nem adták vissza. Így lett nagyjavított és magyartarka. A linkelt fortepanos képen magyar polgári 1 tonnás Blitz van. A hagyományos, készen érkezett Blitzek alacsonypaltósan jöttek, sárgára festve. Volt magyar tarka 3 tonnás Blitz, de az nyitott fülkés, magasított platós volt, megint másik gang. I. | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637033 | 2017. december 26. 20:22 | ![]() | |||||||||
Ha az 5A-150-re gondolsz az valóban magyartarka, de nem olyan a fülkéje, mint a linkelt típusé, valamint a szerszámrögzítők is hiányoznak róla. Formája alapján, szerintem egy átfestett ex-civil jószág. | |||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 637021 | 2017. december 26. 16:37 | ![]() | |||||||||
Én is belevau, ha nem baj: www.fortepan.hu/ www.fortepan.hu/ Ez ráadásul magyar terepfestésű, ha jól elnézem. De érdekesek azok a képek is, ahol a MATEOSZ-tól bevonultatott járgányokat nyúzzák a srácok még az eredeti civil festéssel, meg a tulaj felirataival. Egy ilyenről van kép a ProModell "Dunától a Donig" különszámában is. | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 637015 | 2017. december 26. 13:05 | ![]() | |||||||||
Üdv! A Fortepan 72308 és 72310-es képein talán ilyenek vannak. Sötétsárgának tippelem őket, de Emerick úgyis jobban tudja :D | |||||||||||||
zaran | Adatlap | 637002 | 2017. december 25. 21:15 | ![]() | |||||||||
Szervusztok Az alábbi Opel Blitzt kaptam ajándékba. Azt kérdezném tőletek, hogy ezt a típust használta-e a Magyar Királyi Honvédség, ha igen, mikortól? Létezik Magyar festésről valamilyen kép? Válaszotokat előre is köszönöm. (Hadi játékhoz lenne) cdn1.bigcommerce.com/server1900/9aa77/products/16641/images/28933/ACBG19_1__50877.1382922307.470.315.jpg | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 636903 | 2017. december 23. 12:39 | ![]() | |||||||||
Szia! Szerintem a 138 lesz, a formája alapján az is lehet. 190-valahányasokat még sosem láttam képen, ha egyáltalán készültek ilyen rendszámmal. I. | |||||||||||||
Elnar | Adatlap | 636899 | 2017. december 23. 09:29 | ![]() | |||||||||
Hoppácska! Kicsit nem nézek ide és máris WM H2, meg Kübel! | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 636667 | 2017. december 18. 10:41 | ![]() | |||||||||
Köszi szépen. Hadd kérdezzem meg, te látod hogy Pc-138 vagy más miatt az? Üdv Á | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 636666 | 2017. december 18. 10:39 | ![]() | |||||||||
Tippre akna. A bal első sárvedője extrém szögben áll és talán a meghajtókerék is hiányzik. Üdv Á | |||||||||||||
tank | Adatlap | 636438 | 2017. december 12. 21:16 | ![]() | |||||||||
Emerick | Adatlap | 636376 | 2017. december 11. 19:55 | ![]() | |||||||||
téglatesó | Adatlap | 636362 | 2017. december 11. 14:18 | ![]() | |||||||||
téglatesó | Adatlap | 636361 | 2017. december 11. 14:13 | ![]() | |||||||||
Talán mintha 0 lenne a vége. Pc-190 Nekem legalábbis úgy tűnik. | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 636357 | 2017. december 11. 10:28 | ![]() | |||||||||
Hello, leginkább zubbony-pantalló/szerelő kezeslábas, csizma/utászcsizma/bakancs, posztóujjas bőrmellény. Üdv Á | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 636354 | 2017. december 11. 09:21 | ![]() | |||||||||
Nekem ez Pc-19X-nek tűnik. Vélemények? download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_129803.jpg Köszi Á | |||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 636335 | 2017. december 10. 20:13 | ![]() | |||||||||
tank | Adatlap | 636278 | 2017. december 9. 19:33 | ![]() | |||||||||
Sziasztok! A 700 as magyar stugot építem és bajban vagyok,mert nem tudom pontosan a személyzet melyik fajta egyenruhát használhatta/44 szept/. Aki tud valami konkrétumot kérem segítsen! Gondoltam a 42m német mintájú ruhára de a képeket elnézve el bizonytalanottam... Köszönöm! | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636262 | 2017. december 9. 11:56 | ![]() | |||||||||
Köszönet! De jó:) | |||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 636261 | 2017. december 9. 11:51 | ![]() | |||||||||
A Fortepan szerint 1941 Délvidék, pontosabban Baranyaszentistván és Petárda közötti útelágazásnál. www.fortepan.hu/ Ha beütöd a gugliba a Baranyaszentistván helységnevet, kiad egy másik -Wikimédiás- fényképet is ugyanerről a jelenetről. commons.wikimedia.org/wiki/File:Magyar_Kir%C3%A1lyi_Honv%C3%A9ds%C3%A9g_38M_R%C3%A1ba_Botond_terepj%C3%A1r%C3%B3_rajg%C3%A9pkocsija_a_Baranyaszentistv%C3%A1n_%C3%A9s_Pet%C3%A1rda_k%C3%B6z%C3%B6tti_%C3%BAtel%C3%A1gaz%C3%A1sn%C3%A1l._Fortepan_71511.jpg |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
Sziasztok!
Most vagy segítek, vagy nem. :D
www.facebook.com/Royal-Hungarian-Army-ww2-856777754399142/
Facebook: Royal Hungarian Army ww2
Krupp Protze gépjármű mellett!
Szamosvölgyi József fotóiból!
forrás:Almási Balázs.