<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
vrauko | Adatlap | 21345 | 2007. május 19. 22:27 | ![]() | |
Eztet mondja a Podva ajánlotta linkben a szerző: "Regarding the Wartime appearance of "White 27", there is no definitive answer. I would suggest that the most likely answer, however, is still that the aircraft was finished in a single-colour AMT-11 camouflage. This interpretation, to my mind, matches the facts most closely, and requires the fewest unusual assumptions." "A fehér 27-es háború alatti megjelenését illetően nincs végleges válasz. Azt mondanám, hogy a legvalószínűbb, hogy a repülőt egyszínű AMT-11-esre festették. Ez az értelmezés szerintem az, amely leginkább megfelel a tényeknek, és a legkevesebb szokatlan spekulációt követeli meg." Mármost a szövegben többször is ezt tartja a legvalószínűbbnek, és egyszerűen szemétnek nevezi a nyugati szakértők ábráit, miközben a saját végkövetkeztetése egy olyan színváltozat, amely legfeljebb a légcsavarkúp színében tér el a lazán "szemétnek" nevezett nyugoti ábráktól. Úgyhogy nem köll elkeseredni; a dobozon levő ábra mégsem olyan nagy baromság. A motrot körülvevő acélkarikák acélszínűek, a veres háromszögek két oldalt lát6ók a képeken is, az alapszín valószínűleg 1öntetű, az egyes képeken mintha látszana a vezérsíkon levő sárga szín szegélye. A győzelmi jeleket és a szu hőse csillagait pedig vagy a háború legvégén, vagy közvetlen az ejrópai háború befejezésit követően pinbgálták rá, amikor kozsedub a sajtónak pózolgatott Németországban. A derék marsall 1ébként kemény katona volt; az utolsó szovjet parlament tagjaként '91 táján keményen ellenzette a Magyarországról történő csapatkivonást. Tán ezér' sem volt idője kiugorni a múzeumbe, és eligazítni őket, milyen volt a gépe authenticus állapotjában. Előzmény: (21344) Tibcsi 2007. május 19. 21:06 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21344 | 2007. május 19. 21:06 | ![]() | |
Vadász | Adatlap | 21343 | 2007. május 19. 20:18 | ![]() | |
Tibcsi! A Kp matrica nem jó, mert fekete a szám szegélye. Régen az ESCI adott hozzá matricát, késöbb a Microscale, szerintem az Eduard új makettjében találod meg a legjobbat. Az egyszinű AMT-11, vagy kétszinű AMT-11-12 variáció között én jelenleg nem tudok dönteni. Vadász | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21342 | 2007. május 19. 19:54 | ![]() | |
Ősrégi KP matricom van, de az oldalszámot a La-5FN-rőkl veszem kölcsön, a csillagokat pedig majd valahonnan... :) Podva, köszi a tippet. Még átolvasom, de sajnálom, hogy nem látok ott sehol sárga orrkúpot és függőlegest... :( | |||||
Archy | Adatlap | 21341 | 2007. május 19. 19:33 | ![]() | |
szerintem párna hatás, de ez csak tipp. Azért a speaker hogy elhalgatott, mikor látta, hogy szoros lesz, biztos megállt benne az ütő :-) Áron | |||||
Podva | Adatlap | 21340 | 2007. május 19. 19:29 | ![]() | |
vrauko | Adatlap | 21339 | 2007. május 19. 19:24 | ![]() | |
Volt olyan festés élesben is, csak ha az ősrégi KP matricod van hozzá, akkor elébb nézd +, hogy +tartotta-e fedőképességét. Az újabba kiadásokat nem ösmerem, de régente alapból 1általán nem fedett, és a kész makett úgy nézett ki véle, mintha véletlenül valami maszat kenődött volna az oldaljára, és csak nagyítóval lehetett látni, hogy az igazából jelzésnek lett szánva. Ez más régi cseh matricra is igaz, ugyanígy nem sikerült befejezni más gépeket ezekkel a matricokkal. Aztán ha nem lelsz ugyanolyan jelzést, akkor kezdheted leoldani a festéket. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21338 | 2007. május 19. 19:00 | ![]() | |
Sziasztok, Egy La-7 festés felől érdeklődöm. A KP ősrégi dobozának fedelén is látható Kozsedub festésről van valakinek infója? Ez az, ami felül sötétzöld, alul világoskék, sárga orrkúppal és sárga sávval a függőlegesen. Repült ilyen kamóval La-7-es, vagy ez csak egy múzeumi festés? Nekem mindenesetre nagyon tetszik, ezzel fogom megépíteni a kis Lavocskinomat, csak érdekelne, hogy ez milyen/mikori festés. :) Köszi: Tibcsi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21337 | 2007. május 15. 05:46 | ![]() | |
Ez durva volt. Szerintem egy újfajta fűnyírót láttál. Na, amikor magához tért és kapott újra levegőt, akkor megcsinálta a győzelmi orsót. Megértem. Újra született. Miggyuri | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 21336 | 2007. május 14. 19:16 | ![]() | |
úgy, hogy "odafent" van egy nagy adag protekciója :O O: | |||||
romsitsa | Adatlap | 21335 | 2007. május 14. 18:14 | ![]() | |
Mekett | Adatlap | 21334 | 2007. május 10. 23:02 | ![]() | |
Érdekes oldal így győzelem napja tájáról: www.1418.ru/chronicles.php | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 21333 | 2007. május 7. 09:34 | ![]() | |
köszi szépen, Bácsik!;) | |||||
Vadász | Adatlap | 21332 | 2007. május 7. 06:04 | ![]() | |
borisz! A II. Vh-ban 99%-ban fűves repteret használtak, a gépeket erre tervezték. Bizony nem láttam közvetlen a gép közelében terepjárót, de kiszolgáló gépkocsit 2-3 méter távolságban sokat. Az egyenruha normál orosz. Vadász | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21331 | 2007. május 7. 06:03 | ![]() | |
Csak egy pillanatra szólok bele. A szovjet egyenruha(minden fegyvernemnél), 1943-tól alaposan megváltozott. Ezt,vedd figyelembe plusz a szovjetekhez került P-63-ak időpontját. így nem tévedhetsz nagyot. Miggyuri | |||||
Fodi | Adatlap | 21330 | 2007. május 7. 03:28 | ![]() | |
-igen -igen -igen (nézz utána az akkori szovjet cuccoknak) :) Fodi | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 21329 | 2007. május 6. 23:42 | ![]() | |
Sziasztok! Volna pár kérdésem, mégpedig: -2. Vh idején elképzelhető, hogy egy P-63A-t letolnak a "sima Fűre? -Mennyire volt szokás terepjáróval megközelíteni egy ilyen vadászt? ahogy éppen tetszett? -sofőroknek milyen egyenruhályuk volt? sima zöld? | |||||
Podva | Adatlap | 21328 | 2007. március 13. 07:30 | ![]() | |
Sziasztok! Ha valakit érdekelnek a Mo-fölött a 2.VH-ban harcoló szovjet gépek az ide süssön! www.netlabor.hu/roncskutatas/modules/myalbum/viewcat.php Üdv Podva | |||||
Bombraider | Adatlap | 21327 | 2007. január 17. 13:24 | ![]() | |
PMben nézd meg azt a gépet amit a Magó Karcsi csinált! üdv:bomb | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21326 | 2007. január 17. 12:31 | ![]() | |
Én úgy olvastam Precíztől, hogy szürke kabinbelső fekete műszerfallal- | |||||
ati27 | Adatlap | 21325 | 2007. január 17. 12:04 | ![]() | |
Valaki meg tudná mondani, hogy milyen színű volt a magyar mig-19-es kabinbelseje? Mintha derengene kecelről, hogy mán az is valkid zöld a futóműaknákkal együtt.. Jól emlékszem? | |||||
Hickory | Adatlap | 21324 | 2007. január 15. 19:50 | ![]() | |
Na,akkor eztet kérem lassacskán beszerezzük:)Köszönöm! | |||||
Tophatters | Adatlap | 21323 | 2007. január 15. 16:31 | ![]() | |
Hickory | Adatlap | 21322 | 2007. január 15. 13:36 | ![]() | |
Nekem 1:48-ban kellene... | |||||
Taki | Adatlap | 21321 | 2007. január 15. 11:19 | ![]() | |
:) Nem tom mért gondoltam hogy 21-est építetsz... no mindegy. De van 29-es hez is feljavító. Együléses, kétüléses. Bármelyik. Ha jól emlékszem sacc/kb 6.000.- pézbe került és a Replica-ban vettem. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21320 | 2007. január 15. 10:25 | ![]() | |
index | Adatlap | 21319 | 2007. január 15. 09:12 | ![]() | |
Zvezda biszt építesz? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21318 | 2007. január 15. 08:38 | ![]() | |
Azt nem írtad, hogy 29-eshez, vagy 21-eshez kell. :-))) FM készlet mindkettőhöz van, mindkettő szép. | |||||
Hickory | Adatlap | 21317 | 2007. január 15. 08:23 | ![]() | |
Ez a készlet biztos,hogy fulcrum-hoz van?Sajnos az a pro modell nincs meg,így nem tudom meglesni... | |||||
Tophatters | Adatlap | 21316 | 2007. január 13. 13:27 | ![]() | |
Itt van MF-hez való, ha az megfelel. (Nagyon nagy különbség nincs) www.keletiblokk.com/main.php | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21315 | 2007. január 13. 07:27 | ![]() | |
72-ben a biszhez(MiG-21)keresek kabinbelsőt. Miggyuri | |||||
Taki | Adatlap | 21314 | 2007. január 12. 19:25 | ![]() | |
Hickory! Biztos szép az Eduard maratása is de én az FM Detail -t jobban ajánlom. Műgyanta + maratás. Van PF és MF/BIS válzotathoz is belőle, és nem kerül annyiba. A Pro Modell 99/1 számában van egy cikk róluk. | |||||
Keri | Adatlap | 21313 | 2007. január 12. 15:44 | ![]() | |
youtube.com/watch Szuhuhuhúhoj! | |||||
Hickory | Adatlap | 21312 | 2007. január 11. 08:20 | ![]() | |
Uh,a komplet eduard maratáskészlet 14.000 pénz...eléggé sokallom,annak ellenére,hogy mindent fel lehet belőle javítani...apránként majd összeszedem hozzá,és valamikor nekiállok. | |||||
hickory | Adatlap | 21311 | 2007. január 11. 07:24 | ![]() | |
Jaj,már látom:)Csak éjjel nem néztem meg a linket.Köszönöm! | |||||
Vadász | Adatlap | 21310 | 2007. január 11. 05:27 | ![]() | |
Hickory! ??? Vadász | |||||
Hickory | Adatlap | 21309 | 2007. január 10. 22:10 | ![]() | |
Kösz!Már csak némi jó festést kell hozzá találnom... | |||||
Vadász | Adatlap | 21308 | 2007. január 10. 17:46 | ![]() | |
Vadász | Adatlap | 21307 | 2007. január 10. 17:45 | ![]() | |
Akos | Adatlap | 21306 | 2007. január 10. 17:03 | ![]() | |
AZ FM detail komplett készlete után jól néz ki (kabin, futóaknák, hajtómű, pilonok, egyebek) | |||||
Zoli | Adatlap | 21305 | 2007. január 10. 17:03 | ![]() | |
Én annyira nem ismerem, mert csak 72-esekkel foglalkozok, de szerintem az FM feljavítói a legjobbak hozzá. Persze azért egy Eduard maratás se lenne felesleges. z | |||||
Hickory | Adatlap | 21304 | 2007. január 10. 16:49 | ![]() | |
és az 1:48-as academy MiG-hez?Eduard?Ki ismeri azt a készletet? | |||||
xcraft | Adatlap | 21303 | 2007. január 10. 16:17 | ![]() | |
Tényleg a Precíz ülései a legjobbak 72-ben. Kár, hogy leállt velük. | |||||
Zoli | Adatlap | 21302 | 2007. január 10. 16:09 | ![]() | |
Ülés van, de teljesen béna, lásd Pro Modell 2006/4! z | |||||
Corto_Maltese | Adatlap | 21301 | 2007. január 10. 15:49 | ![]() | |
Zoli! Az Aires-ben nincs ülés? Üdv! Corto Taki! Köszi! Üdv! Corto | |||||
Zoli | Adatlap | 21300 | 2007. január 10. 15:45 | ![]() | |
Szia! A Pavla kabint felejtsd el! Keress helyette Aires készletet! Kiömlőket is vehetsz tőlük, illetve egy Precíz ülés se ártana, ha valaki hajlandó lenne eladni... z | |||||
Taki | Adatlap | 21299 | 2007. január 10. 15:42 | ![]() | |
Igen az Italeri jó választás. Ráadásul az egyik legszebb ebben a méretarányban. Az Eduard gyárt hozzá fémmaratást, de úgy emlékszem a pavla is adott ki ehez műgyanta készletet. Matricát meg a HAD -tól tudsz beszerezni. | |||||
index | Adatlap | 21298 | 2007. január 10. 15:41 | ![]() | |
A Partnak és az Eduardnak van maratása igaz utóbbi csak ZOOM. A Pavla pedig készít gyanta kabint plusz katapult ülést. | |||||
Corto_Maltese | Adatlap | 21297 | 2007. január 10. 15:32 | ![]() | |
Sziasztok! Az Italeri Mig-29 A-ból akkor lehet magyar gépet készíteni, megfelelő matricákkal? Egyébként gyárt valaki ehhez a maketthez feljavítót? Üdv! Corto | |||||
Stefan | Adatlap | 21296 | 2007. január 10. 11:51 | ![]() | |
Nézegettem a google képkeresőben a "mig-29a" -kat, és megvilágosodtam :) Van nekem egy Income(?) gyártmányú, valami kínai Mig-29 -em (kep.tar.hu/istf/50405721), amit még akkor összeraktam, mielőtt komolyabban makettezni kezdtem, szóval elég gagyi lett (lásd 307-es hozzászólás). Szóval keresgélés közben ezt találtam: www.modellismorossi.it/newmodellismo/image%20model/italeri%201-72/0184S.jpg, így ennyi idő után rájöttem, hogy az valószínűleg egy Italeri volt :) ,de az is lehet, hogy fordítva (az Italery dobozolta újra a régi Income makettet). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |