/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
Freddy 507459 2011. szeptember 15. 21:15
Válasz erre
A csapatpróbáról már biztos lesz valami.
silent8 507458 2011. szeptember 15. 19:40
Válasz erre
mert nem a HM készítette. ez egy termék, amit még el kell adni a HM-nek. nem teheti ki a honlapjára, addig amíg nem rendszeresítik. 
romeo 507457 2011. szeptember 15. 13:49
Válasz erre
Sajnos a HM honlapján a mai napig nem említik, hogy elkészült a KOMONDOR ...
törzsbusz 507456 2011. szeptember 15. 01:11
Válasz erre
Üdv Romeo!

Wc-n lapozgatható formában! :-)
Freddy 507455 2011. szeptember 14. 23:46
Válasz erre
150 milla euróban is kevés lenne egy év alatt nulláról kifejleszteni egy teherautóalvázat.
Meg hülyeség is lenne, nincs már COCOM-lista, alighanem tele van a piac ilyesmivel. Akár még azt is el tudom képzelni, hogy a kínai elvtársak adtak egy páncélautó-licenszet némi ABV-knowhowért cserébe.
romeo 507454 2011. szeptember 14. 20:38
Válasz erre
Szerintem pénzszállítónak is megfelelne.
juge75 507453 2011. szeptember 14. 20:30
Válasz erre
Jimbow 507452 2011. szeptember 14. 19:22
Válasz erre
www.respirator.hu/php/index.php

De ez sem tűnik páncélmogulnak :) Viszont ezt találtam. De hajrá!
romeo 507451 2011. szeptember 14. 19:16
Válasz erre
A bázisjárművet a Respirátor zrt készítette :)
Jimbow 507450 2011. szeptember 14. 19:04
Válasz erre
A bázisjármű jobban érdekelne...ki, miből, hogyan, stb. Mert szerintem ezt tuti nem a Gamma készíti. De javítsatok ki. Mindenesetre szép, és remélem, hogy nem megint csak pályázati pénzek lenyúlásáról van szó...
Gabi 507449 2011. szeptember 14. 18:59
Válasz erre
Szia Romeo!
Az Iveco sokkal olcsóbb az MAN-nél, gondolom ez is szempont volt.
Gabi
romeo 507448 2011. szeptember 14. 17:51
Válasz erre
HUMBER FV1611
HUMBER FV1611

Üdv!
Szerintem a mai MRAP-ok nagy része hasonlít az 50-es években tervezett brit HUMBER FV1611 páncélautóra...
romeo 507445 2011. szeptember 14. 10:46
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!
Hogy tervezed, elektronikus, vagy nyomtatott formában?
Kamovos 507444 2011. szeptember 14. 10:05
Válasz erre
Szia !

Köszi!
Akkor Orosz lesz! :)

Üdv: kamovos
romeo 507443 2011. szeptember 14. 09:36
Válasz erre
Kamovos 507442 2011. szeptember 14. 09:23
Válasz erre
M3A1 Scut Car
M3A1 Scut Car

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a háború után.
G.M.C., D.U.K.W., Dodge, Willys, és a Fordokon kívül használtunk-e, volt-e M3A1 Scut Car-t akár az US-tól, akár az Oroszoktól?

Üdv: kamovos
romeo 507441 2011. szeptember 14. 09:15
Válasz erre
Valaki régebben írta, hogy a motorja IVECO lesz. Ha már az új RÁBA H sorozatban MAN motor van, nem lett volna jobb MAN-nal felszerelni(logisztikai ellátás)...
A Komondort Afganisztánban is jó lenne csapatpróbázni.
Freddy 507440 2011. szeptember 13. 21:56
Válasz erre
silent8 507439 2011. szeptember 13. 20:06
Válasz erre
Sziasztok! Nagyon jól néz ki. Remélhetőleg amilyen jó a kinézete legalább olyan jó és megbízható lesz. Minden elismerésem a tervezőknek.

silent8 
romeo 507438 2011. szeptember 13. 19:54
Válasz erre
Kissé MRAP-os beütésű, de szép, és a miénk!
romeo 507437 2011. szeptember 13. 19:52
Válasz erre
rdo_1
rdo_1

Na végre!
www.gammatech.hu/
juge75 507436 2011. szeptember 13. 15:18
Válasz erre
balaton 507435 2011. szeptember 13. 14:59
Válasz erre
Végre egy jó hír! Elkészült a Komondor első példánya, képek a link alatt.
www.respirator.hu/php/index.php
silent8 507434 2011. szeptember 11. 22:31
Válasz erre
Egy orosz furcsaság.

www.youtube.com/watch
silent8 507433 2011. szeptember 11. 22:18
Válasz erre
Orosz technikák.

www.youtube.com/watch
Gabi 507432 2011. szeptember 11. 21:06
Válasz erre
aIMG_0391
aIMG_0391
aIMG_0396
aIMG_0396
aIMG_0428
aIMG_0428

Sziasztok!

Ma fotóztam Egerben.

Gabi
upiupi 507431 2011. szeptember 10. 22:04
Válasz erre
Az országos jármű a legjobb!:)
romeo 507430 2011. szeptember 10. 19:26
Válasz erre
törzsbusz 507429 2011. szeptember 10. 19:20
Válasz erre
Köszönöm,ismerem az oldalt,az ott lévő fotók is megvannak. Alvállalkozóként gyártott Szentendre, AMG gyártmányról van szó.
Köszönöm!
romeo 507428 2011. szeptember 10. 19:04
Válasz erre
romeo 507427 2011. szeptember 10. 18:42
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

A honvédségi ÜZA utánfutókról itt is vannak fotók:
www.izbeg.jovonek.hu/regikeptar/index.html
törzsbusz 507426 2011. szeptember 10. 18:24
Válasz erre
törzsbusz 507425 2011. szeptember 10. 18:17
Válasz erre
boríto no1
boríto no1

Köszönöm az érdeklődést!

kb. decemberben,saját honlapról, minden tájékoztatás később! így is örülök,hogy sikerül idén folytatni.Pontosítok, az egész sorozat újra indul! ..tehát a D-344-el kezdődően átdolgozott,több fotóval illusztrált változatban, új borítóval. (kemény táblás)
törzsbusz 507424 2011. szeptember 10. 18:09
Válasz erre
üzaufó 531.01
üzaufó 531.01

A Romeo által betett kép az AMG-531.00. típusú 1000L-es üza ufó. Alig készült belőle.
Utána jött az AMG-531.01 típus, amelynek az oldalszekrényei első része is málhatérnek, pontosabban kannatárolónak lett kialakítva.
A proto '67-ben készült el,majd '69-ig 122db. készült.Egy db.108 ezer Ft.volt. A képen látható ufó, csak 8.ezerrel olcsóbb. :-)
romeo 507423 2011. szeptember 10. 18:05
Válasz erre
Nem én, így van a hirdetésben...
juge75 507422 2011. szeptember 10. 16:28
Válasz erre
Csak azért kérdeztem, mert kétszer írta...
upiupi 507421 2011. szeptember 10. 14:15
Válasz erre
Üdv Juge!

Ha a hátsó, trapézos tetejű részre gondolsz, ott a kézi szivattyú és a mérőóra van.
joci232 507420 2011. szeptember 9. 22:26
Válasz erre
Ugy látom SF (Speciálisan Felépítményezhető) utánfutó...
juge75 507419 2011. szeptember 9. 21:21
Válasz erre
romeo 507418 2011. szeptember 9. 20:57
Válasz erre
üzemanyag szállító pótkocsi
üzemanyag szállító pótkocsi

Üdv!
alumínium tartályos honvédségi üzemanyag szállító tartályos egytengelyes pótkocsi
www.agroinform.com/aprohirdetes/uzemanyag-szallito-potkocsi/20100819-611095/
cavaille-coll 507417 2011. szeptember 8. 21:01
Válasz erre
Tisztelt Törzsbusz!

Megjelent a Csepel d566-osról szóló könyve, ha igen, akkor hol lehet megvenni?

Köszi,
Ferry
törzsbusz 507416 2011. szeptember 7. 09:34
Válasz erre
...és csapatonként változott igen érdekes formában. Van olyan fotóm -R 404 relé áll. telepítése- ahol a sorállomány 58M posztó zubbonyban, 60M gyakorló pantallóban 62M gyakorló sapkában, és 65M bakancsban "dolgozott".
Mi 1988-ban az ujjoncokat a gyakorló kiképzésekhez 70M kimenő zubbonyba öltöztettük a gyakorlóhoz. El kellett "koptatni". Szépek voltak. :-)
Freddy 507415 2011. szeptember 7. 01:22
Válasz erre
A pufajka elvileg az 50M vattakabát. Az 50-es évek elején jött be a kopipészt szovjet egyenruházat (50M, 51M cuccok), ez maradt a forradalomig változatlanul. Az 1958-as egyenruhareform csak toldozgatás-foldozgatás volt, és ne felejtsük el azt se, hogy az 50-es évek elejének hidegháborús őrületéből rengeteg cucc maradt, amiket ki kellett hordani. Ha a szakirodalomból jól veszem ki, akkor az 50M vattakabátot az 61M-mel tervezték leváltani 62-ben, de az nem vált be. A káoszt és az össze-vissza változtatgatást számolta fel aztán a 65-ös nagy reform 2.vh-s stílus helyett korszerű (könnyen gyárthatú és könnyen sugármentesíthető) egyenruhákat vezetve be.
Szóval 65-ig szinte bármilyen Rákosi-korszakból származó (~2. vh-s szovjet egyenruha másolata) ruha előfordulhatott.
törzsbusz 507414 2011. szeptember 7. 00:32
Válasz erre
47M,58M,60M,65M,70M,75M. Körülbelül így módosultak az öltözetek. Az Lo-1800-as hírkocsi fotója 1965 előtti-biztosan.
Freddy 507413 2011. szeptember 6. 22:33
Válasz erre
Nincs ebben semmi különös, a mi általunk ismert MN-egyenruhát a sildes bocskaival meg a műszőrmés mikádóval a 60-as évek közepén vezették be, előtte alapvetően az 50-es évek elejétől használt szovjet mintájú egyenruhák futottak. Ráadásul az új egyenruha bevezetése után is el kellett még hordani a régi készleteket.
SIG 507412 2011. szeptember 6. 08:43
Válasz erre
Húúú, nagyon komoly fotók ! A Shell festésű tartálykocsik nagyon kemények :) És még járt a villamos az Erzsébet hídon... Ez simán a 70-es évek eleje...
romeo 507411 2011. szeptember 6. 07:53
Válasz erre
romeo 507410 2011. szeptember 5. 22:52
Válasz erre
jelzés
jelzés

Érdekes az ajtón látható jelzés is.
romeo 507409 2011. szeptember 5. 22:50
Válasz erre
Érdekes, hogy a 60-as években a magyar katonák még használtak pufajkát...
romeo 507408 2011. szeptember 5. 22:34
Válasz erre
ROBUR Lo1800  MN
ROBUR Lo1800 MN

Üdv!
Ismeri Valaki ennek a híradó vagy rádiófelderítő eszköznek a típusát? A hordozó jármű szerintem Robur Lo1800.
Magyar Néphadsereg fotó.
forrás: Puskás Híradó
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.