<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Freddy | Adatlap | 507459 | 2011. szeptember 15. 21:15 | ||
A csapatpróbáról már biztos lesz valami. Előzmény: (507458) silent8 2011. szeptember 15. 19:40 | |||||
silent8 | Adatlap | 507458 | 2011. szeptember 15. 19:40 | ||
mert nem a HM készítette. ez egy termék, amit még el kell adni a HM-nek. nem teheti ki a honlapjára, addig amíg nem rendszeresítik. | |||||
romeo | Adatlap | 507457 | 2011. szeptember 15. 13:49 | ||
Sajnos a HM honlapján a mai napig nem említik, hogy elkészült a KOMONDOR ... | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507456 | 2011. szeptember 15. 01:11 | ||
Freddy | Adatlap | 507455 | 2011. szeptember 14. 23:46 | ||
150 milla euróban is kevés lenne egy év alatt nulláról kifejleszteni egy teherautóalvázat. Meg hülyeség is lenne, nincs már COCOM-lista, alighanem tele van a piac ilyesmivel. Akár még azt is el tudom képzelni, hogy a kínai elvtársak adtak egy páncélautó-licenszet némi ABV-knowhowért cserébe. | |||||
romeo | Adatlap | 507454 | 2011. szeptember 14. 20:38 | ||
Szerintem pénzszállítónak is megfelelne. | |||||
juge75 | Adatlap | 507453 | 2011. szeptember 14. 20:30 | ||
Majd a Tálibok le tesztelik.. | |||||
Jimbow | Adatlap | 507452 | 2011. szeptember 14. 19:22 | ||
romeo | Adatlap | 507451 | 2011. szeptember 14. 19:16 | ||
A bázisjárművet a Respirátor zrt készítette :) | |||||
Jimbow | Adatlap | 507450 | 2011. szeptember 14. 19:04 | ||
A bázisjármű jobban érdekelne...ki, miből, hogyan, stb. Mert szerintem ezt tuti nem a Gamma készíti. De javítsatok ki. Mindenesetre szép, és remélem, hogy nem megint csak pályázati pénzek lenyúlásáról van szó... | |||||
Gabi | Adatlap | 507449 | 2011. szeptember 14. 18:59 | ||
Szia Romeo! Az Iveco sokkal olcsóbb az MAN-nél, gondolom ez is szempont volt. Gabi | |||||
romeo | Adatlap | 507448 | 2011. szeptember 14. 17:51 | ||
Üdv! Szerintem a mai MRAP-ok nagy része hasonlít az 50-es években tervezett brit HUMBER FV1611 páncélautóra... | |||||
romeo | Adatlap | 507445 | 2011. szeptember 14. 10:46 | ||
Üdv Törzsbusz! Hogy tervezed, elektronikus, vagy nyomtatott formában? | |||||
Kamovos | Adatlap | 507444 | 2011. szeptember 14. 10:05 | ||
romeo | Adatlap | 507443 | 2011. szeptember 14. 09:36 | ||
Kamovos | Adatlap | 507442 | 2011. szeptember 14. 09:23 | ||
romeo | Adatlap | 507441 | 2011. szeptember 14. 09:15 | ||
Valaki régebben írta, hogy a motorja IVECO lesz. Ha már az új RÁBA H sorozatban MAN motor van, nem lett volna jobb MAN-nal felszerelni(logisztikai ellátás)... A Komondort Afganisztánban is jó lenne csapatpróbázni. | |||||
Freddy | Adatlap | 507440 | 2011. szeptember 13. 21:56 | ||
Milyen alváz lehet? | |||||
silent8 | Adatlap | 507439 | 2011. szeptember 13. 20:06 | ||
Sziasztok! Nagyon jól néz ki. Remélhetőleg amilyen jó a kinézete legalább olyan jó és megbízható lesz. Minden elismerésem a tervezőknek. silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 507438 | 2011. szeptember 13. 19:54 | ||
Kissé MRAP-os beütésű, de szép, és a miénk! | |||||
romeo | Adatlap | 507437 | 2011. szeptember 13. 19:52 | ||
juge75 | Adatlap | 507436 | 2011. szeptember 13. 15:18 | ||
Vagányul néz ki! | |||||
balaton | Adatlap | 507435 | 2011. szeptember 13. 14:59 | ||
Végre egy jó hír! Elkészült a Komondor első példánya, képek a link alatt. www.respirator.hu/php/index.php | |||||
silent8 | Adatlap | 507434 | 2011. szeptember 11. 22:31 | ||
silent8 | Adatlap | 507433 | 2011. szeptember 11. 22:18 | ||
Gabi | Adatlap | 507432 | 2011. szeptember 11. 21:06 | ||
upiupi | Adatlap | 507431 | 2011. szeptember 10. 22:04 | ||
Az országos jármű a legjobb!:) | |||||
romeo | Adatlap | 507430 | 2011. szeptember 10. 19:26 | ||
törzsbusz | Adatlap | 507429 | 2011. szeptember 10. 19:20 | ||
Köszönöm,ismerem az oldalt,az ott lévő fotók is megvannak. Alvállalkozóként gyártott Szentendre, AMG gyártmányról van szó. Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 507428 | 2011. szeptember 10. 19:04 | ||
romeo | Adatlap | 507427 | 2011. szeptember 10. 18:42 | ||
Üdv Törzsbusz! A honvédségi ÜZA utánfutókról itt is vannak fotók: www.izbeg.jovonek.hu/regikeptar/index.html | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507426 | 2011. szeptember 10. 18:24 | ||
Legpontosabban: SFU. :-) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507425 | 2011. szeptember 10. 18:17 | ||
Köszönöm az érdeklődést! kb. decemberben,saját honlapról, minden tájékoztatás később! így is örülök,hogy sikerül idén folytatni.Pontosítok, az egész sorozat újra indul! ..tehát a D-344-el kezdődően átdolgozott,több fotóval illusztrált változatban, új borítóval. (kemény táblás) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507424 | 2011. szeptember 10. 18:09 | ||
A Romeo által betett kép az AMG-531.00. típusú 1000L-es üza ufó. Alig készült belőle. Utána jött az AMG-531.01 típus, amelynek az oldalszekrényei első része is málhatérnek, pontosabban kannatárolónak lett kialakítva. A proto '67-ben készült el,majd '69-ig 122db. készült.Egy db.108 ezer Ft.volt. A képen látható ufó, csak 8.ezerrel olcsóbb. :-) | |||||
romeo | Adatlap | 507423 | 2011. szeptember 10. 18:05 | ||
Nem én, így van a hirdetésben... | |||||
juge75 | Adatlap | 507422 | 2011. szeptember 10. 16:28 | ||
Csak azért kérdeztem, mert kétszer írta... | |||||
upiupi | Adatlap | 507421 | 2011. szeptember 10. 14:15 | ||
Üdv Juge! Ha a hátsó, trapézos tetejű részre gondolsz, ott a kézi szivattyú és a mérőóra van. | |||||
joci232 | Adatlap | 507420 | 2011. szeptember 9. 22:26 | ||
Ugy látom SF (Speciálisan Felépítményezhető) utánfutó... | |||||
juge75 | Adatlap | 507419 | 2011. szeptember 9. 21:21 | ||
Dupla tartályos? | |||||
romeo | Adatlap | 507418 | 2011. szeptember 9. 20:57 | ||
Üdv! alumínium tartályos honvédségi üzemanyag szállító tartályos egytengelyes pótkocsi www.agroinform.com/aprohirdetes/uzemanyag-szallito-potkocsi/20100819-611095/ | |||||
cavaille-coll | Adatlap | 507417 | 2011. szeptember 8. 21:01 | ||
Tisztelt Törzsbusz! Megjelent a Csepel d566-osról szóló könyve, ha igen, akkor hol lehet megvenni? Köszi, Ferry | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507416 | 2011. szeptember 7. 09:34 | ||
...és csapatonként változott igen érdekes formában. Van olyan fotóm -R 404 relé áll. telepítése- ahol a sorállomány 58M posztó zubbonyban, 60M gyakorló pantallóban 62M gyakorló sapkában, és 65M bakancsban "dolgozott". Mi 1988-ban az ujjoncokat a gyakorló kiképzésekhez 70M kimenő zubbonyba öltöztettük a gyakorlóhoz. El kellett "koptatni". Szépek voltak. :-) | |||||
Freddy | Adatlap | 507415 | 2011. szeptember 7. 01:22 | ||
A pufajka elvileg az 50M vattakabát. Az 50-es évek elején jött be a kopipészt szovjet egyenruházat (50M, 51M cuccok), ez maradt a forradalomig változatlanul. Az 1958-as egyenruhareform csak toldozgatás-foldozgatás volt, és ne felejtsük el azt se, hogy az 50-es évek elejének hidegháborús őrületéből rengeteg cucc maradt, amiket ki kellett hordani. Ha a szakirodalomból jól veszem ki, akkor az 50M vattakabátot az 61M-mel tervezték leváltani 62-ben, de az nem vált be. A káoszt és az össze-vissza változtatgatást számolta fel aztán a 65-ös nagy reform 2.vh-s stílus helyett korszerű (könnyen gyárthatú és könnyen sugármentesíthető) egyenruhákat vezetve be. Szóval 65-ig szinte bármilyen Rákosi-korszakból származó (~2. vh-s szovjet egyenruha másolata) ruha előfordulhatott. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 507414 | 2011. szeptember 7. 00:32 | ||
47M,58M,60M,65M,70M,75M. Körülbelül így módosultak az öltözetek. Az Lo-1800-as hírkocsi fotója 1965 előtti-biztosan. | |||||
Freddy | Adatlap | 507413 | 2011. szeptember 6. 22:33 | ||
Nincs ebben semmi különös, a mi általunk ismert MN-egyenruhát a sildes bocskaival meg a műszőrmés mikádóval a 60-as évek közepén vezették be, előtte alapvetően az 50-es évek elejétől használt szovjet mintájú egyenruhák futottak. Ráadásul az új egyenruha bevezetése után is el kellett még hordani a régi készleteket. | |||||
SIG | Adatlap | 507412 | 2011. szeptember 6. 08:43 | ||
Húúú, nagyon komoly fotók ! A Shell festésű tartálykocsik nagyon kemények :) És még járt a villamos az Erzsébet hídon... Ez simán a 70-es évek eleje... | |||||
romeo | Adatlap | 507411 | 2011. szeptember 6. 07:53 | ||
A rendszáma talán HH 18-24. | |||||
romeo | Adatlap | 507410 | 2011. szeptember 5. 22:52 | ||
romeo | Adatlap | 507409 | 2011. szeptember 5. 22:50 | ||
Érdekes, hogy a 60-as években a magyar katonák még használtak pufajkát... | |||||
romeo | Adatlap | 507408 | 2011. szeptember 5. 22:34 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |