<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
Sennás | Adatlap | 625892 | 2017. március 30. 18:36 | ![]() | |||||||||||||||||||
:) És hol keresem? Előzmény: (625884) romsitsa 2017. március 30. 13:10 | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 625884 | 2017. március 30. 13:10 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625882 | 2017. március 30. 12:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
6.képen a jobb meg bal kormányos Botond tetszik én eddig erre nem is figyeltem. A Magyar oldalkocsi motoron a "sasos háromszöges" jelzésről van jobb kép,rajz? Milyen alakulat volt? Köszönet! | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 625880 | 2017. március 30. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az nem VW Kübel, egy Ford V8 alvázas parancsnoki kocsi, az Uhri gyártotta a felépítményt. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 625877 | 2017. március 30. 11:44 | ![]() | |||||||||||||||||||
Van egy Kübelwagen is magyar rendszámmal. :) felül 384 alúl 1 és a pajzs. | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 625864 | 2017. március 29. 22:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
A képeken magyar és német egységek szerepelnek, semmi más. A sas magyar jelzés, a sisakok is magyarok. A Pz IV egy másik képsorozat része. Á | |||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 625861 | 2017. március 29. 21:47 | ![]() | |||||||||||||||||||
Magyar motorkerékpárok vannak a képeken! ;) I. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625860 | 2017. március 29. 21:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hát nem is Magyar oldalról van:) | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 625859 | 2017. március 29. 21:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ez szép! Soha nem láttam még olyan minőségű fotót ebből a sorozatból ahol a Turán rendszáma is látszik. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625855 | 2017. március 29. 20:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625854 | 2017. március 29. 19:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia fene se tudja.De a katona nem Román vagy ez milyen sisak rajta? | |||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 625851 | 2017. március 29. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
szia Gabi! Szerintem nem,úgy látom a csónak elején ott a sas.De,lehet,hogy nem jól látom. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625850 | 2017. március 29. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625849 | 2017. március 29. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625848 | 2017. március 29. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi! Én meg egy ilyen oldalt találtam.(kurv@ lassan tölt be--nem értem) de talán meg tudjátok nézni. De a fotókat inkább felteszem.Kib@szott jó minőségű képek! Félelmetes.És elméletileg mind ott készült Nadvirna? akkor ez Nadvorna, csak Ők így írják? | |||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 625832 | 2017. március 29. 12:16 | ![]() | |||||||||||||||||||
Helló, Rászántam pár percet, hogy megpróbáljam beazonosítani a mai helyszínt, de nem nagyon találtam fotót. Ha a linkelt képen lévő hegyek ugyanazok, mint a Toldi mögött, akkor úgy tűnik, hogy a folyószakasz ahol átkel, az követlenül Nadvorna város északi szélén van, a google térkép alapján. A várromon túl van a folyó. static.karpaty.info/data/region/img/if.nd.nadvirna/gallery/1.jpg | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 625829 | 2017. március 29. 10:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
A Toldi fotója az 1944. április 17-18.-ai Nadworna elleni támadásnál készült. Itt tűnnek fel a később átadott Pz IV-k is. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625821 | 2017. március 28. 21:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 625816 | 2017. március 28. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||||
Amennyiben jól tudom, 44-ben, Galíciában. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 625813 | 2017. március 28. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624863 | 2017. március 11. 16:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv, a TIIF-en viszonylag alig van az 503-asok késői típusú pótjárműveiről (Ersatzpanzer) kép. Nem tudom, ez mennyire helytálló, de sejtésem szerint a már eléggé leharcolt kocsikat adták át (gyanús, hogy annyi maradt nekik, amit a magyarok megkaptak), amikor ők a Királytigriseket kapták. | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 624860 | 2017. március 11. 15:20 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hello, bocs nem, keverem, két 114 volt (kicsit eltér a számok alakja). Talán sárga a 124-es is. Nem tudom melyik lehet a Hanna, mert (ha jól tudom): Az 503., később az 509. osztály is részt vett a képzésben saját kocsikkal. Az átadott kocsik az 509. és egyéb, javítás alatt álló tigrisek voltak. A fotók java része az átképzésen készült, nem tudom van-e olyan kocsi, ami később átadásra került ezek közül. Érzésre Hanna a második körös átképzésen lett lefényképezve. Üdv A | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624850 | 2017. március 11. 11:24 | ![]() | |||||||||||||||||||
Két 115-ös volt? én egy 115-öst és egy 114-est látok sárgának (vörös számmal). Meg talán a 124-est (megzavar a zimmerit a tónusban). Köszi az infókat! Bónuszkérdés: tudjuk hogy a Hanna feliratú parancsnoki kupolás melyik példány volt? | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 624848 | 2017. március 11. 11:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
A két 115-ös kiképzőgép sárga volt, hogy átadták-e kérdés, ahogy a toronyszám színe is. A többségük terepezett volt. A tiif-en nézd meg a Kg. Mittemeyer, 503. és 509. fotóit is, ha eddig kimaradt volna. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624843 | 2017. március 11. 10:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! Magyar Tigrisekről szeretnék némi információt, vagy annak lelőhelyét kérni. volt-e nekünk egyszínű sárga példányunk, vagy ha nem, akkor hol lehet megtudni a színeit? (minél egyszerűbb mintájú, késői verzióhoz kellene, mert nincs sajnos szórópisztolyom és ecsettel festeném) Egyszer valahol láttam a 115-ről egy színes rajzot de azóta elszállt a mappám sok más egyébbel együtt. A TIIF-en csak fotókat találtam, azok is elég picik. Van esetleg valami kimutatás a magyar Tigrisekről (gyártási idők, előélet, események), vagy ez még egy kicsi, de fehér folt? | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624439 | 2017. március 2. 22:38 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nagyon szépen köszönöm! Az biztos, hogy volt olyan direktíva az osztrák véderőnél, hogy az 1942-es krízist követően a kis beszállítók minden még meglévő készletet, csereszabatos és még garanciálisan javítható alkatrészt felhasználhattak. Valószínű, a Steyr (nem tudom egyáltalán a Puch önálló, szerződő félként ebben az időszakban még működhetett-e?) is hirtelen valami "kisebbségi komplexust" kapott és úgy tűnik simán elnyomták ők is a felesleges raktárkészletet - nekünk :( A civil/sport piacra szánt S4-ek esetében pont ugyan így történt: //www.mvca.at/Museumsseiten/Puch-S4-1939.htm azt írja: " In den Kriegsjahren dürfte eben alles verbaut worden sein, was noch zu finden war" - elég laza Így viszont gondolom a mi példányainkra nem is adtak teljes garanciát? Az anyagfáradásról ne is beszéljünk, - vagy a vegykezelt nyákok, előkent szelepek, évek óta megfeszített bowdenek stb. megdögléséről, -amik már akkor kifutottak az időből, amikor felszerelték nekünk a gyári új gépeinkre. Persze gabonáért, meg takarmányozási célú növényekért cserébe csodákat azért nem kellene várni, de mégis gáz mennyire esetleges minden. | |||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 624430 | 2017. március 2. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sokol! Utánanézek a kérdésnek! Mailben majd mutatok 1-2 részletet. Amúgy a Méray-Puch, alias Puch történet messzire visz. A Méray-Puch 350GS magyarként lett eladva, de osztrák-német volt. Így mehetett rá a magyar felszerelés. Aztán jött a váltás, már csak Puchként. Simán elképzelhető, főleg az 1939 és 1941 között szállított csomagoknál, hogy a jó vegyes anyagból származtak, azaz pl a Méray által megrendelt, de végül törölt megrendelésekből az elkészült készletet is átadták, illetve minden kifutó alkatrészt felhasználtak az összeszereléshez. Rengeteg 350GS-t hoztak, szerintem mindent átvettek ezer örömmel. A Puch 250 is érdekes kérdés, 1-2 darab volt a haderőnél, kisebb tételben a leventéknek szerezték be, ez volt a levente motor... I. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624376 | 2017. március 1. 23:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
A 72312-n pedig tisztán látszódik 2 második és 1 harmadik sorban, az íveltebb sárvédőkön lévő kettős lyukakból, hogy hol voltak felszerelve a régi rendszámok, azoknál, amik már "futottak" (+ a kedvencem a bal alsó sarokban lévő össze-vissza kopott lámpájú) | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624372 | 2017. március 1. 22:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
A 72336 sz. képen például az alsó sorban csak kettő azonos van, A jobbról a második (amin részben látható a sas is :) ahogy visszakopott a festés) mögött álló meg olyan mintha németnek indult volna. A bal szélső takarásban is egy korábbi, nézd a blokk mögötti részt, meg a régi csomagtartó helyett feltett új is furcsán áll. | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624371 | 2017. március 1. 21:55 | ![]() | |||||||||||||||||||
Azaz :D ! (sőt jó a képazonosítás is) ez egy 1939-ben készült civil export járgány, rajta a doboz is. A Lissák képeken van több 1939-1941-es civil is (de magyar libában felvezetett kipuffal?) Meg van kettő német első sárvédővel. Aztán a lámpák is tejesen vegyesek. A fekete kopott az egy régebbi Siemens Scheinwerfer, ami max pótalkatrészként kerülhetett vadi új (lapos sárhányó) 1943-as magyarra, az első sport sorozatokra, meg a S4 Sport Viergang 250-re szerelték 1939-ben utoljára. A kürtök lefednek vagy 9 évet. Van Bosch claxon rendszerű H6/45, mag H6/17 ami ugye a németeknek kellett. Van korábbi H 4/6 és 6/3 is, ami viszont 1943-ra már elavult típus (gyári új is vagy 6-7 éve volt, aztán kifutott, meg aztán van D-s NSU is aminek az egyetlen előnye, hogy 6 voltos, -mint a többi-, de amúgy már újként is ócskavas volt. A BMW-k is vegyesek, pedig azokat nem az osztrákok gyártották. Szóval minden zsír új :D ! | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624363 | 2017. március 1. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||||||
Arra gondolsz, hogy pl magyar csomagtartó, magyar sárvédő, feketített kipuffogó, de mégis rajta van a sas? | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624350 | 2017. március 1. 17:03 | ![]() | |||||||||||||||||||
Igen ez így van! Ahogy Emerick írta, ezek gyári új, nekünk szánt példányok - papíron. De, a játék lényege éppen az, hogyha megnézed a képeket, meglehetősen vicces dolgokat lehet észrevenni. Én eddig 9 példányon találtam komoly miskulanciát az osztrák cajgák között papírformához képest. A BMW-k esetében szintén rengeteg a kérdéses megoldás. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624321 | 2017. március 1. 07:51 | ![]() | |||||||||||||||||||
És azt írja hogy a germánokon nincs hátsókerék rugózás, a 72334-en meg tisztán látni. Akkor ezek eleve nekünk készültek, ha jól értem. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624320 | 2017. március 1. 07:49 | ![]() | |||||||||||||||||||
WHAT! Külön nekünk lefestették libára Puchokat! Ez nekem teljesen új. Mindig sötétsárgának hittem őket. | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624318 | 2017. február 28. 23:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
Egy kis játék :) ! Lista: //www.puchklub.at/Home/index.php/ct-menu-item-17/ct-menu-item-19/ct-menu-item-33 A Fortepan korábban jelzett 72312; 72336; 72335 és 72334 számú fényképein kell keresni a bibit. | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624315 | 2017. február 28. 23:10 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! Emerick! A képek 1943-ra vannak a Fortepanon datálva és sok gépen látszik, átfestett. Nem meglepő hogy papíron minden vadi új. A zsír új Puch feketében abroncs nélkül jött le a szalagról? Az osztrákok átálltak a szürkére 1939 decemberétől (ötzis olajzöld és fekete helyett) Látható az is, hogy a keréknyomás jelzőszámok karaktere sem a gyári a legtöbb típuson. Úgy van után festve az új szürke(?) alapra, vagy simán le is felejtették holott papírforma szerint annak gyárilag fel kellett volna kerülnie - szórva. Van olyan teherkocsi a képek között, aminek az ajtaján javítás van. Ezek az eszközök pont annyira gyári újak mint a korábban tárgyalt repülőeszközök. Szerintem inkább hagyatkozzunk a józan megfigyelésre, mert a papír sok mindent elbír(t), de valószínű, hogy ezek a motorok csak uniformizálva lettek az osztrák készletről, hogy megfeleljenek a Heer igényeknek nagyjából. Ez persze nem zárja ki, hogy egy részük zsír új volt (bár furák azok a einheits kabinosok is), vagy 40-41 óta depózott valahol. Tudnál esetleg,- ha időd engedi - gyári számokat mutatni a témában. Főleg az érdekelne, hogy a bécsi vagy az innsbrucki WeWi depó készlet számával érkeztek, vagy esetleg a bajoroktól. OKW Vertreter-ként kit neveznek meg a papírokon? Elnar! Nem talált. Nem értek a motorokhoz. A becenevet is csak rám ragasztották, de inkább офеня mint más jellegű :) A régi LK magában foglalta az összes Leichtkraftfahrzeug-ot. Ma az EG szerint csak a négykerekűek számítanak annak, régen Motorradgesspan-ok is megkapták besorolást vontatóként(igaz a három kerék és aszimmetrikus elrendezés kikötés miatt sokkal korlátozottabban és nem erdészeti, vagy mezőgazdasági technikai számmal DE pl. a lánctalpas NSU-k erdészeti eszközökként szerepelnek papíron ma is. | |||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 624299 | 2017. február 28. 20:09 | ![]() | |||||||||||||||||||
Stét! 1941-től minden BMW R/75 és Puch 350 GS gyári új állapotban érkezett a MKH-hez. A gyári számok is ezt bizonyítják. A Lissák képeken is mind ilyen zsír új motorkerékpár. (kivéve a használt dán Ford Sedanok :D) Mind abroncs nélkül érkezett. A Cordatic ezernyi abroncsot gyártott gyakorlatilag minden német import anyagra, érdekes látvány lehetett az ottani késztermék raktár. I. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624298 | 2017. február 28. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Úgy látom van egy motorszakink :) (gyanítom a neved sem a rádiótól van) Az LK az a Lehrkraftrad akar lenni vajon? Némi német tudásommal ezt logikáztam ki. Márkatáblásakat főként bevonulási fotókon látni, civil festéssel, ezért gondoltam hogy ez azoknál volt bevett. Én is csak kiállítási és katalógus képeken láttam hosszú ideig, meg is lepett, hogy ezekkel mentek is | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624295 | 2017. február 28. 19:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
Úgy látom van egy motorszakink :) (gyanítom a neved sem a rádiótól van) Az LK az a Lehrkraftrad akar lenni vajon? Némi német tudásommal ezt logikáztam ki. Márkatáblásakat főként bevonulási fotókon látni, civil festéssel, ezért gondoltam hogy ez azoknál volt bevett. Én is csak kiállítási és katalógus képeken láttam hosszú ideig, meg is lepett, hogy ezekkel mentek is | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624276 | 2017. február 28. 17:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! A márkatáblák úgy tudom csak a kifejezetten civil eszközökre kerültek méghozzá azokra amik se nem sport, se nem LK besorolásúak. Én korábban csak német és francia gépen láttam ilyen reklámokat a rendszám helyére fogatva, de kiállítási meg katalógus képeken. Ha olyan háborús fotód van amin rajt a tábla akkor az a motor nem lett civil irányba továbbértékesítve, hanem már kereskedőtől készletről lett bezúgoltatva. Az első rendszám baleset veszélyessége miatt hamar kerestek kiskapukat az angol/francia és német gyártók is. Így a harmincas évek legelejétől a kifejezetten sport/verseny papírral rendelkező motoroknál liner-be került (vagy élvédője lett, ahogy a fényképen is látható), vagy el is hagyták az első táblát. DE ezek sport eszközök, ami besorolás nem csak funkcionális (köbcenti és szerelék függő),- hanem a forgalmi és a jogi keretek is mások. Az autópályán akkor is kellett mindkét tábla. Viszont az oldalkocsis megint más. Az LK- amit ma úgy mondanánk, hogy kis haszonjármű kategória, miután egy vontatóból (Zugmaschine) és egy meghajtott csónakból áll(Beiwagen/Boot) teljesen más közlekedésrendészeti és kresz szabályok alá esik . A hivatalos neve így a Heer állományában is ezt a klauzát követi. Szóval könnyű Kraftrad jogilag, és Motorradgesspan funkcionálisan. Így elvileg rajta kell lennie a rendszámnak is ahogy minden más előírás szerű eszköznek is. A civil életben ezért találták ki, hogy ezeknek is legyen túra, illetve nomad (usa) kategóriája. Úgy ugyan gesspan marad, de sokkal lazább minden procedúra. Ma is ez a legelterjedtebb kategória besorolás, és régi szabályzatot követi fő vonalaiban a kresz a legtöbb országban. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624266 | 2017. február 28. 12:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Valóban. A magyar rendszámból indultam ki ami domborítva is volt, de rákeresve eredeti németekre azok csak festve. És mi van a civil változatok márkatáblájával ugyanitt? Vagy az egy teljesen más dolog? | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 624254 | 2017. február 28. 11:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624246 | 2017. február 28. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem tudom.Lehet de azok meg másban kicsit eltérnek. Az első villa meg tuti BMW nem? | |||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 624244 | 2017. február 28. 09:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ez szerintem nem R75. Kicsi a tank és a váz sem stimmel. Dnepr? Üdv Á | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624239 | 2017. február 28. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Mesterek vágjátok a motort is:)had kérdezzek már.Ez egy összebarmolt vagy egy jó állapotra feljavított BMW R75 "korai" változat? A fehér festések(et) haszállták a Németek ill. a sárvédő miért lett ilyen egyszerűre átalakítva? A lámpa testen az álcázás az kritikán aluli(vagy simán lemosható?)Köszönet! | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624227 | 2017. február 28. 00:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
A 72312 sz. képre gondolok. Csókoltatom a fórummotor készítőjét! | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624226 | 2017. február 28. 00:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ezt akartam: //fortepan.hu/ | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624225 | 2017. február 28. 00:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Lapozd végig légyszíves a Lissák sorozatot! Nézd meg a tehergépkocsikat is! Azt mondod gyári új? akkor ezen a 350-esen nem az eredeti osztrák (fekete) festék van a lámpán? //fortepan.hu/ | |||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624224 | 2017. február 28. 00:29 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nézd meg a képet kicsit tüzetesebben! A kormány szerelékeit, meg az ülés környékét. Át van festve a kapaszkodó burkolata is. Még a ponyva sem azonos az egyidős némettel. A rendszámtábla az élvédős 1935 szabványú. Mikori gyártmányok ezek? Ahogy írtam, valószínű a gyár automatikusan megkérte rájuk a rendszámot, csak nem lett stempelve. Át van festve, de rajta van maga az alkatrész. A rendszám nem egy matrica volt. | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 624221 | 2017. február 27. 23:19 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem, az a rendszám helye. Tisztán látszik itt is, hogy nincs rajta számnak nyoma sem, pedig ezek gyári szürkék. Láttam már BMW-n, Zündappon, de még Triumphon is |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |