<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Lacee02 | Adatlap | 142347 | 2011. október 21. 16:04 | ||
Tibcsi | Adatlap | 142346 | 2011. október 21. 15:50 | ||
Szintén a Revelltől. Ez lemaradt... :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142345 | 2011. október 21. 15:50 | ||
Én a MiG-21-esemhez kértem matricát, pár nap alatt itt volt. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142344 | 2011. október 21. 15:37 | ||
Annó én is kértem a Revelltől egy kabintetőt, és 3-4 hét alatt meg is küldték teljesen ingyen. | |||||
Lacee02 | Adatlap | 142343 | 2011. október 21. 15:06 | ||
Wow, skacok, köszönöm! Mennyi jó ötlet! Nos akkor megpróbálok írni először nekik mert az lenne a legjobb megoldás. @Tjoe: elküldenéd azért nekem kérlek? laszloczipauer@yahoo.com | |||||
Fóka | Adatlap | 142342 | 2011. október 21. 14:52 | ||
Ó igen, ez is jó, talán a legjobb. Én régebben a Welsh Model-től és a Two-Six Decal-tól is kértem levélben egy-egy plusz matricát, a Revelltől pedig egy régi Matchbox készlethez kabintetőt, és mindhárom esetben meg is kaptam postafordultával. Fóka | |||||
Gavallér | Adatlap | 142341 | 2011. október 21. 14:41 | ||
Szia, Esetleg megpróbálhatnál írni a Revellnek, hogy küldjenek matricát. Én még nem próbáltam, de sokan azt mondták, hogy segítőkészek. Üdv.: Gábor | |||||
Tjoe | Adatlap | 142340 | 2011. október 21. 10:04 | ||
Ha a matrica gyártásra adod a fejed, nekem van két 600dpi-s képem a saját matricámról. Ha kell eltudom küldeni villanypostán. 2db 11MB-s fájl. | |||||
Fóka | Adatlap | 142339 | 2011. október 21. 09:24 | ||
...azazhogy jobban megnézve mégis kell szerkesztgetni, nem is kicsit. De a lényeg rajta van. | |||||
Fóka | Adatlap | 142338 | 2011. október 21. 09:22 | ||
Itt a matrica még jobb felbontásban, ezt szinte nem is kell szerkesztgetni: www.airlinercafe.com/photo_6299.details.large | |||||
Fóka | Adatlap | 142337 | 2011. október 21. 09:15 | ||
...és már meg is leltem az alapot: www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/Revell/Rev_A380-800_Lufthansa/Airbus_A380_Lufthansa.html Itt a matrica, csak felnagyít-megszerkeszt-matricalapra nyomtat - és kész :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 142336 | 2011. október 21. 09:09 | ||
Szia! Házi gyártású matrica nem lenne jó? Én egy csomó makettemhez gyártottam, és tökéletesek lettek (szép, telített színek, tűéles vonalak). Ráadásul maradt egy majdnem teljes üres ívem, amit már nem használok fel, hiszen abbahagytam a makettezést (6 napja!). Ha gondolod, szívesen segítek a tervezésben és kivitelezésben. Annyi a nehézség, hogy a LH festés esetében a svancon lévő kör alakú sárga-kék logó alatt fehér alapszínnek kell lenni, mert a nyomtatott matrica átlátszik, és a sötétkéken nem látszana. Fóka | |||||
Lacee02 | Adatlap | 142335 | 2011. október 21. 03:12 | ||
Sziasztok! Lufthansa matrica után keresgélek egy 1/144, A380 projekthez továbbra is. Senkinek semmi ötlete? Legrosszabb esetben veszek egy másik makettet ami Lufthansa eredetileg de nem nagyon szeretnék emiatt 3-6000 Ft-ot áldozni ha nem muszáj. Köszi! Laci | |||||
Newman | Adatlap | 142334 | 2011. október 20. 21:51 | ||
Charger | Adatlap | 142333 | 2011. október 19. 18:05 | ||
Szépek lettek!Igazán tetszetősek! :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142332 | 2011. október 19. 17:09 | ||
Hiába, no: szépek ezek a szovjet vasak. :) | |||||
Newman | Adatlap | 142331 | 2011. október 19. 16:36 | ||
Sziasztok! A hétvégén végre elkészült a Trumpeter Il-76-osa, kiegészítve egy kis Extratech maratással és Braz Models gyantával. A matrica az Authentic decals terméke. A 134-es már volt, de ez most egy értelmesebb kép róla. Dzsoniendoszkop! Valamikor erőt veszek magamon és elkanyarodok arra.. Üdv.: Péter | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142330 | 2011. október 18. 13:23 | ||
Halihó! De, igen, de nem lógsz, csak úgy megbeszéltük... Még aktuális a dolog részemről, ha egyszer erre jársz. Úgysem volt időm sajnos tavasz óta makettezni... De taláán majd most, hogy jönnek a téli esték... Üdv. D. | |||||
Newman | Adatlap | 142329 | 2011. október 15. 20:25 | ||
zoli1989 | Adatlap | 142328 | 2011. október 15. 11:04 | ||
Hú de szépek! :) Nekem is egyből a Transall C-160 jutott eszembe. De mint látható, nagyon vígan röppennek ezek :) | |||||
Benedek | Adatlap | 142327 | 2011. október 15. 11:04 | ||
Á,a C-160-as hajtóművében azért van kraft. | |||||
tjoe | Adatlap | 142326 | 2011. október 15. 11:04 | ||
Nagyon szép! | |||||
Fóka | Adatlap | 142324 | 2011. október 15. 10:40 | ||
...meg is kaptam már tőle a magamét, hogy nem őt írtam elsőnek ;-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142323 | 2011. október 15. 10:39 | ||
A macska a legfontosabb. Legalábis őszerinte... Nyááá, nyááá! :)) | |||||
Fóka | Adatlap | 142322 | 2011. október 15. 10:37 | ||
A befejezés örömére frissítettem az adatlapomon szereplő képeket is. Most a Fókagyűjtemány aktuális és végleges állapotot tükrözik (port is kellene törölgetni már...) Remek dolog függőség nélkül élni: ma reggel már végig tudtam nézni egy teljes műsort a Discovery-n fel-felugrálás és műhelybe rohangálás nélkül, továbbá felfedeztem, hogy a lakásban a maketteken kívül más is van: könyvek, gyerekek, feleség, macska, stb. Rohamosan szélesedik a látóterem :-)) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 142321 | 2011. október 15. 10:19 | ||
Utánanéztem, azért elképzelhető, hogy az An-8 is képes volt repülni :-) A mellékelt képen látszik, hogy az An-8 mennyivel nagyobb az An-24-esnél, és bizony a max. felszálló súlya is a duplája: 40 tonna a 21-gyel szemben. A hajtóműveik azonban különböznek: míg az An-24 AI-24-es hajtóművei egyenként 2,1 MW teljesítményt képesek produkálni, addig az An-8 NK-2M-jei 3,8-at. Sz'al az is majdnem duplája. | |||||
Fóka | Adatlap | 142320 | 2011. október 15. 09:55 | ||
Szia Benedek! Igen, nekem is olyan érzésem van az An-8-asra nézve, hogy mintha hiányozna róla valami - még két hajtómű. Erre vslószínűleg a tervezők is rájöttek, és megalkották az An-10-est és An-12-est, azok már rendben vannak :-) Alig nagyobb a törzsük, de már 4 légcsavar van rajtuk. A másik oldalon is van ilyesmi: bennem a C-160 is hasonló hiányérzetet okoz, mint az An-8. Fóka | |||||
Benedek | Adatlap | 142319 | 2011. október 15. 09:34 | ||
Szia Fóka! Nagyon szép lett az Ancsa! Azért egy kissé elgondolkodtató,hogy azzal a csenevész 2-sróffal hogyan emelkedett ez a nagy metrókocsi a levegőbe.Mindig a Robur teherautó jut ilyenkor az eszembe.Az alul-motorizáltság divat volt az 50-es-60-as években. | |||||
Fóka | Adatlap | 142318 | 2011. október 15. 09:13 | ||
Tibcsi, Köszönöm! (Még csak 6 órája vagyok tiszta, de máris sokkal jobban érzem magam :-) Bár tudom, hogy majd jönnek az elvonási tünetek... De szerencsére a teljes és befejezett életmű okozta folyamatos eufória át fog segíteni a nehézségeken.) Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142317 | 2011. október 15. 05:00 | ||
Kolléga, Éjszaka (és szakadó hóesésben) a legjobb makettezni. Magamról tudom. Rólad meg azt tudom, hogy nem viccelsz. :) Kafa lett az Ancsa, gratulálok! :) Tibcsi | |||||
Fóka | Adatlap | 142316 | 2011. október 15. 01:47 | ||
tjoe | Adatlap | 142315 | 2011. október 14. 13:20 | ||
De kár hogy 63-as és nem 71-es, vagy 73-as. :( | |||||
Newman | Adatlap | 142314 | 2011. október 14. 09:46 | ||
Sziasztok! Eladó egy 1/144-es Minicraft DC-8-as Eastern matricával 9000Ft-ért. Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 142313 | 2011. október 13. 11:24 | ||
vackor | Adatlap | 142312 | 2011. október 13. 09:16 | ||
Szia ! Az alapcsapda a szokásos: ha nem figyelsz kellően az orrsúlyra, a farkára ül a gép. Sajnos a pilótafülke alatti-előtti hely kissé szűk, így én az utasrész első felét is kellően megterheltem. A maketthez eleve nem adtak antennákat, így azokat pótoltam a dobozkép alapján. A többi "szokásos" korai Airfix minőség: egyszerű összerakhatóság, némi türelem. Sok sikert hozzá! | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 142311 | 2011. október 13. 07:06 | ||
Helló! A Heron nekem is meg van, de még dobozban. Van valamilyen csapdája? Kösz! | |||||
Charger | Adatlap | 142310 | 2011. október 12. 15:32 | ||
Regal | Adatlap | 142309 | 2011. október 12. 14:54 | ||
Csináltam egy Maléves 737-est, és a másik matrica megmaradt, ha küldesz egy elérhetőséget a mailcímemre, megnézem melyik maradt és válaszolok. | |||||
Charger | Adatlap | 142308 | 2011. október 12. 14:47 | ||
Regal | Adatlap | 142307 | 2011. október 12. 13:24 | ||
Charger | Adatlap | 142306 | 2011. október 12. 13:20 | ||
Sziasztok 1/144 737-800 Boeing-hez keresek matricát.Teljes kéne. | |||||
tjoe | Adatlap | 142305 | 2011. október 11. 15:45 | ||
Charger | Adatlap | 142304 | 2011. október 11. 15:38 | ||
Ez de jó lett! | |||||
vackor | Adatlap | 142303 | 2011. október 11. 14:55 | ||
Szia Fóka ! Egyszerűen tökéletesek a munkáid, és nem győzöm irígyelni a helybőségedet, hogy ezeket a kicsikéket ilyen jól el tudod helyezni. Én nemrég egy DH 114 Heron-t fejeztem be és még egy pár apróságot (a cinke nem saját építés, betévedt a konyhánkba). (Vigasz Lapinak és a többieknek is: a makettezés olyan mint a szerelem: öl, butít és nyomorba dönt... Viszon nem lehet - és nem is érdemes - abbahagyni !) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142302 | 2011. október 11. 14:14 | ||
Igen, ezek a makettek nagyon szép, finom részletezettséggel bírnak. A 26-oson a törzsön kívül valóban a szárnyakkal, illetve annak törzshöz illesztésével is voltak gondok(illetve még vannak is), és a hajtóművek sem a legpontosabban illeszkedők, ahogy már próbálgattam. Na meg a függőleges vezérsíknál is kell még alakítgatni. | |||||
Fóka | Adatlap | 142301 | 2011. október 11. 13:34 | ||
Ha jól belegondolok, az An-24 esetében lehet, hogy működött a megszépítő messzeség. Jobban visszaemlékezve a szárnyakkal és a hajtóművekkel én is jó sokat bajlódtam, a törzs viszont tényleg rendben volt. Az egybeöntött pilótakabin-ablakok is pontosak voltak, ami viszont az Il-18-asra nem volt jellemző: majd' 2 mm-rel szélesebb volt a törzsél. Szerencsére időben észrevettem, és szélesebbre tudtam venni az érintett törzsszekciót is, hogy passzoljanak. Az An-8 viszont valóban minden szempontból kellemes élmény: az üvegezett orrkúp és a pilótafülke-ablakok teljesen pontosan illeszkedtek. Amit még felfedeztem: mindhárom maketten rendkívül pomtos, éles panelvonalak és precízen kialakított kis részletek (rátétlemezek, kilincsek, műszakirekesz-ajtók stb.) láthatók. Még az Il-18-as laminált üveggyapotból készült törzsén is, ami igazán tiszteletreméltó. Fóka | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142300 | 2011. október 11. 13:08 | ||
Hú de szép lett ez is ! :) Általában csak némán követtem a makettjeid, de nagyon tetszett mind. Én is dolgozgatok egy Amodelen, nevezetesen az An-26-oson. Hát ott már a törzs illesztése sem felhőtlen sajna. :( A törzsfelek ott is több felé szét vannak bontva, (A 24-esnél legalább már egyben van a két fél) én is úgy oldottam meg ahogy leírtad, de még így is rengeteg korrigálni való volt rajta. De az tény, ha ezek egyszer összeállnak, akkor nagyon szép makettet lehet belőlük kihozni. Úgylátszik az újabb kiadásokra már valamivel jobban figyeltek illesztés szempontjából is, mivel nekem a 26-os a két törzsfél összepróbálása után inkább állt pár évet, annyira "jól" nézett ki. A 24-es tervben van nálam is. Minimum egy darab, de inkább 2 (907,908)... Igaz, nem a közeljövőben. :) | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142299 | 2011. október 11. 12:13 | ||
Sziasztok! Eladó egy originál Minicraft 1/144 Boeing 777. Ára: 8000.-Ft varjasikukacyahoo.com | |||||
Fóka | Adatlap | 142298 | 2011. október 11. 12:04 | ||
Az An-8 az átlagosnál kicsit több munkát igényel, de túl sok csiszolnivaló nem akad rajta. Inkább az okoz nehézséget, hogy rengeteg alkatrészből áll - azok azonban viszonylag pontosan összeillenek. Sorja, egyenetlenség azért akadt, de nem vészes. Fura, hogy a törzsfelek is ketté lettek bontva, a törzs első harmadát elvileg külön kellene elkészíteni. Tapasztalatból tudom, hogy ilyenkor az illesztést szinte lehetetlen eltüntetni, ezért én inkább a jobb és bal törzsfélek két-két részét ragasztottam össze először, aztán az egészet, mint a hagyományos megoldásnál, így tökéletes lett az illesztés. Amodel An-24 - hát persze, hogy megépítette már valaki. Én :-) Kivitele, részletezettsége, minősége az An-8-aséhoz hasonló, igen szép makettet lehet a készletből csinálni. Amodelből nekem még az Il-18 van meg, és összességében azt kell mondjam, ennek a 3 makettnek a legfőbb erénye a tökéletes méret- és formahűség. Fóka | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142297 | 2011. október 11. 10:49 | ||
Ez az An-8-as kit valami új szériás modelljük lehet, láttam a törzzsel is hamar végeztél. Kellett rajta sokat csiszolni, vagy viszonylag könnyen összeállt ? (Amodel An-24-est esetleg épített itt már valaki ? ) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Köszönöm!