<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romsitsa | Adatlap | 640623 | 2018. február 25. 14:51 | ||||||||
Gabusch | Adatlap | 640620 | 2018. február 25. 14:12 | ||||||||
Igen, vannak Austin makettek. Ami problematikus, hogy amennyiben Te ezt a magyar utánérzést akarod megépíteni, akkor én amondó lennék, hogy megveszed a legolcsóbb, mondjuk lengyel páncélautót (itt is fel szokott tűnni néha a Csereberében) leginkább a kerekei miatt és építesz egyet magadnak a fényképek alapján. Ugyanis teljesen más, mint az eredeti Austinok, nézd meg az origós cikkben a fotót! Hátrébb vannak az első kerekei, csapott a háta, hűtőrácsa van, csak így az első blikkre. www.scalemates.com/search.php | |||||||||||
csosza | Adatlap | 640617 | 2018. február 25. 13:41 | ||||||||
Köszi az infókat. 1972-ben lakóhelyemen Gyomán isdobosként már megcsodáltam, utána jött a Pajtás (vagy Kisdobos) újság melléklete a papírmodelllel. Kecelen már láttam is néhány éve. De makett van-e róla, vagy a mintúul szolgáló Austin-ról? | |||||||||||
Krisz76 | Adatlap | 640613 | 2018. február 25. 13:15 | ||||||||
Köszönöm a segítséget! | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 640604 | 2018. február 25. 11:37 | ||||||||
Krisz76 | Adatlap | 640597 | 2018. február 25. 09:53 | ||||||||
Üdv Kollégák! Az mhrfweb.makett.org/ oldalt ki szerkeszti? Szeretném felvenni vele a kapcsolatot. Van valami elérhetőség hozzá? | |||||||||||
migi | Adatlap | 640589 | 2018. február 24. 23:07 | ||||||||
www.origo.hu/auto/20160418-felujitottak-a-magyar-lenin-pancelauto-masolatat.html Tetszik , komonista provokáció volt a felújjitás , vannak még hülyék , | |||||||||||
migi | Adatlap | 640588 | 2018. február 24. 23:03 | ||||||||
Tudtommal Kecelen van . | |||||||||||
agriamodeling | Adatlap | 640587 | 2018. február 24. 22:08 | ||||||||
Sziasztok! Az internet népe szerint az Austin-Putyilov nem lehet, mert Lenin 1917-ben szónokolt a páncélautón, az A-P viszont csak 1918-tól készült. De mivel nagyon hasonlít az eredeti Austin páncélautóhoz, egy olyan makett meg jó pár részletfotó pl Kubinkából segíthet: svsm.org/gallery/austin/IMGP3055 Abban a legtöbben egyetértenek, hogy a Szentpéterváron kiállított jármű csak 1919-ben épült, tehát kizárt, hogy azonos legyen. A nálunk is országszerte körbejárt autót én is láttam még kisdobosként Verpeléten, de ez csak egy hasonló dolog volt, talán Csepel alvázon. Max nosztalgiázni jó, vagy pont ezt a magyar “replikát” megépíteni. A mai napig létezik, fel lett újítva :) T | |||||||||||
Gabusch | Adatlap | 640586 | 2018. február 24. 21:37 | ||||||||
Nem akarok marhaságot mondani, de talán egy Austin-Putyilov alapján csináltak valami többé-kevésbé hasonlót. Esetleg ezért egy olyan megfelelő alap lehet az átalakításhoz, ha egyáltalán olyan van. Egyébként én elég sokszor láttam, mert elég sokáig a Pajtás újság szerkesztőségében állt hátul a sarokban, ami viszont az iskolánk mellett volt, így ahányszor mentünk kajálni, el kellett menni mellette, meg a tornaterem felé is. | |||||||||||
csosza | Adatlap | 640583 | 2018. február 24. 21:11 | ||||||||
Urak! Tud-e valaki arról, hogy a "lenin páncélautót" gyártja-e valamelyik cég. Még régen papírmakett formájában megvolt nekem, talán a kisdobos című újság mellékleteként. Most érdekelne, hogy van-e "komolyabb" makett is: | |||||||||||
Gabusch | Adatlap | 640525 | 2018. február 23. 22:13 | ||||||||
Nagyon fontos kérdés (mármint nekem). Úgynevezett hobbiüveget mivel lehet viszonylag szépen vágni, lehetőleg valami extra berendezés beszerzése nélkül? Emlékszem, hogy egyszer snitzerrel vagdostam egy délután egy kisebb "tárló" elkészítése érdekében, de hátha van valami jobb módszer. Ez most sajnos egy 100x50x17 cm-es doboz lenne, a marha nagy repülőimet szeretném elhelyezni a szekrény tetején, viszonylag pormentesen (tudom, hogy vonzza a port, ahogy kell, de ezt le lehet törölni anélkül, hogy benne a gépek különösebben sérülnének). Ebből adódóan kell vennem 3 db megfelelő méretű táblát és szét kell vagdosnom az egyiket a megfelelő méretre. Az egy méteres hossz miatt "kicsit" tartok tőle. A 2mm vastagságúban gondolkozom, a saját súlyát remélhetőleg meg tudja tartani ebben a méretben, de szükség esetén középen alá is tudom támasztani. | |||||||||||
Gabusch | Adatlap | 640504 | 2018. február 23. 15:13 | ||||||||
Köszi, akkor veszek ilyet. A pillanatragacsos cucc egy ideig még simán csiszolható, aztán valóban problematikussá válik. Én főleg műgyanta figurák másolatán alkalmaztam kisebb átfaragásoknál (könyök, térd, stb.), ott ugye, ha nem abszolút tökéletes a csiszolás, az sem okoz ordító gondot, mert elmegy a ruha gyűrődésének, varrásának, stb. | |||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 640498 | 2018. február 23. 13:10 | ||||||||
Az Alteco A+B nagyon jó anyag. Nyállal vagy folyadékkal szépen lesimítható. Mondjuk nálam sajnos elég könnyen kipereg, úgyhogy akár 5ször is újra kell tömítenem vele egy-egy rést... Lehet belőle hártyavékony vászonimitációt is csinálni vagy akár a műanyagot kipótolni, egyszerűbb formájú alkatrészt csinálni. A klasszikus pill. ragasztó+szódabikarbónát még nem próbáltam, de ha kőkeményre száradó anyag kerül a műanyag mellé, az szerintem nem túl jó. Nehogy csiszoláskor az ember a műanyagból is veszítsen. | |||||||||||
Willi | Adatlap | 640497 | 2018. február 23. 13:07 | ||||||||
Gabusch | Adatlap | 640492 | 2018. február 23. 12:16 | ||||||||
A pillanatragasztó+szódabikarbóna kombóhoz: az első 3-5 percben még viszonylag képlékeny, snitzerrel faragható, csak félő, hogy esetleg onnan is lejön, ahonnan nem kéne. Kb. 15-20 percig utána könnyen csiszolható, utána már kőkemény. | |||||||||||
Willi | Adatlap | 640489 | 2018. február 23. 11:45 | ||||||||
Szia! Még nem használtam papírhoz pillanatragasztót. Ezt a szódabikarbónás dolgot pedig nem is hallottam még. Mennyire lesz kemény a massza? Könnyen lehet csiszolni? Köszi! | |||||||||||
romsitsa | Adatlap | 640485 | 2018. február 23. 09:35 | ||||||||
Hali, ha nem kell sok anyag a pótláshoz, akkor pillanatragasztó+ szódabikarbóna a leggazdaságosabb szerintem. Hátránya, hogy csiszolással lehet kihozni a végső formát. Az előnye, hogy kikeményíti a papírt is. A kétkomponensűek a ragasztóknál lesznek, de Miliput nincs, csak a makett boltokban. Ha az alapréteg stabil, akkor a putty sem reped. Üdv Á | |||||||||||
vrauko | Adatlap | 640480 | 2018. február 23. 07:29 | ||||||||
Szia! Nem repedezik egy idő után, miután megszáradt? | |||||||||||
Willi | Adatlap | 640477 | 2018. február 22. 21:21 | ||||||||
Köszönöm mindenkinek. Okosabb lettem. | |||||||||||
Gabusch | Adatlap | 640470 | 2018. február 22. 19:52 | ||||||||
Köszi. Még azt szeretném kérdezni, hogy melyik részlegen keressem? A szerszámok, stb. között, ahol a ragasztókat is árulják, vagy a kreatív részen (papírok, ceruza, festékek stb.?). | |||||||||||
warbirds | Adatlap | 640466 | 2018. február 22. 19:12 | ||||||||
Passz, Milliputot nem használtam még soha. De ha jól emlékszem, akkor Kormos Peti is ilyet használ, tehát rossz nem lehet. :D | |||||||||||
vilka01 | Adatlap | 640465 | 2018. február 22. 19:11 | ||||||||
Én is dolgoztam papírral én a Tamiya White Putty-t használtam. Tamiya Lacquer Thinner-el hígítható. | |||||||||||
Gabusch | Adatlap | 640462 | 2018. február 22. 16:40 | ||||||||
Szia! Ez hogy viszonyul a Milliputhoz felhasználhatóságát tekintve? Ugyanis fogytán van és nem kaptam a múltkor. Auchanba meg sűrűn járok, mert a környéken ott jó a kenyér. | |||||||||||
warbirds | Adatlap | 640461 | 2018. február 22. 16:00 | ||||||||
Szia! Az Alteco A+B Epoputty nagyon jó szerintem. Nedves ujjal jól símítható, kőkeményre szárad és jól csiszolható. Ja, és Auchan, Tesco-ban is kapható! :) www.ebay.co.uk/p/ALTECO-a-B-EPO-Putty-100g-Adhesive-for-Aquarium-Use/1012734722 Üdv, warbirds | |||||||||||
Willi | Adatlap | 640456 | 2018. február 22. 15:26 | ||||||||
Sziaztok! Nem vagyok tisztában a speciális makettezéshez használatos, vízzel hígítható tömítő és gittelő anyagokkal, ezért segítségre lenne szükségem. Mivel papírral dolgozom, nem lehet szépen ívelő, gömbölyített formákat létrehozni. A cikkek kivágása és összeragasztása után sem tökéletes. Ezért gittelni kell. Eddig Neoflex késtapaszt használtam, amit hol nitro hígítóval, hol lakkbenzinnel hígítottam. Lassan száradt és büdös is. Most kedvem lenne változtatni. Azon kívül lenne-e javaslatotok, milyen két komponensű "gyurma" az, amit szintén vízzel lágyabbá lehet dolgozni és miután felhasználtam, a levegőn megszárad, megkeményedik és még csiszolni is lehet? Tudom vannak a putty-k, de annyi féle létezik, hogy csak nézek. Előre köszönöm! | |||||||||||
m7priests | Adatlap | 640453 | 2018. február 22. 12:57 | ||||||||
Szia! A Sherman családban kis túlzással szinte bármilyen relációban előfordulhatott, bármi. Alapvetően azt kell eldöntened, hogy konkrét járművet akarsz-e megépíteni vagy csak egy olyat, ami szerepelhetett a színtéren. A konkrét járműnél a fellelhető képek alapján kell ugye elkészíteni a kiszemelt áldozatot. Ha nem konkrét jármű, akkor szerintem nyugodt szívvel használhatod a split-hatch kibúvós M4A3-at tüskés átalakítással, de annak mindenképpen nézz utána, hogy mely területeken kerültek bevetésre az ilyen átalakításon átesett gépek. Most fejből nem mondanám biztosra Iwo Jimát, de szerintem ott voltak ilyenek. Fontos a festési sémák kikutatása is, mert akár egységenként eltérő lehetett. Ha nem jutsz eredményre keress meg akár itt, akár privátban és akkor utána nézek a könyveimben. | |||||||||||
Sennás | Adatlap | 640452 | 2018. február 22. 12:34 | ||||||||
Sziasztok. Tegnap(?) volt 170éves a Magyar Honvédség! Elméletileg volt az M1 Tv-n egy műsor. Nem találom a "filmet" sehol, volt egyáltalán régi/új filmjelenetek a Honvédség technikai állományáról?--nem a beszélgetős rész érdekel--a technika.Köszönet! | |||||||||||
jános 81 | Adatlap | 640308 | 2018. február 19. 16:17 | ||||||||
Köszi szépen gyors választ! Azért gondoltam hogy zimmerit van rajta mert ha rákattintok a képre akkor teljesen olyan. Illetve ahol ezt találtam alapvetően ott is igy osztályozzák a járműveket, hogy early ,mid etc..Igy vizsgálódva azt figyeltem hogy igazából extra kiegészítő csak egy parancsnoki búvó kellene. Nem tudod vagy tudja valaki hol lehet ilyet beszerezni? Még egyszer köszönöm! | |||||||||||
romsitsa | Adatlap | 640289 | 2018. február 19. 11:42 | ||||||||
Hello, ránézésre a grafika a Totenkopf 932-es kocsijáról készült, az a fotók alapján nem volt zimmeritezve. A láncnál annyi történt emlékeim szerint, hogy a legelső tigris lánc a VK 36.01 lánca volt (ez maradt a transzport lánc?). Ezt később kiszélesítették egy oldalsó betoldással, így a bal és jobb oldali láncok a továbbiakban nem voltak felcserélhetőek. Ez a megoldás a gyakorlatban nem vált be és az egyszerűsítés jegyében ugyan azt a lánctalpat szerelték mindkét oldalra. Még később jégkarmokat adtak a lánc felületére. A gyártási különbségeknél nem beszélhetünk korai, közép, kései kivitelről, mert elég alaposan dokumentált a típus. Ha találsz egy szimpatikus "mid" kocsit, és megvan, hogy mikor gyártották, akkor annak a szériának a specifikus jegyeit kellene összevetni a Zvezda makett lehetőségeivel. Pl. itt egy lista: www.alanhamby.com/changes.shtml Üdv Á | |||||||||||
jános 81 | Adatlap | 640279 | 2018. február 19. 11:06 | ||||||||
Üdvözletem mindenkinek! Egy érdekes kérdésben (lehet csak számomra) kérném a segítségeteket. Szeretnék építeni egy Tiger I diorámát van is egy Zvezda Tigerem early kadás. Azonban szeretném kipróbálni a zimmeritezést. Most a kérdésem az hogy elő fordulhat-e hogy az early version-re is applikáltak (ezt a képet, illusztrációt találtam és ha jól látom mintha lenne rajta , vagy csak a mid. production-től kezdve? Következő dilemmám jól tudom -e az early és mid közötti leg szembetűnőbb különbségeket: a parancsnoki búvó más, Feifel szűrőt már nem alkalmazzák, a "lámpa" bekerül elől középre a homlok lemezrészre és 1 db, a tornyon a korábbi pisztoly lőrést elhagyták, hátsó részen megjelenik a csőrögzítő, illetve amiben én nem látom mi a változás új típusú lánctalp. Az én általam olvasottakban az állt hogy két típusú lánc volt egy ún "Marschkette" ez volt a szélesebb és egy "Verladenkette" a szállításhoz. Illetve említést tesznek hogy a lánc talp ún "mirror track" volt majd később "pattern track" lett. Mit jelent ez, mert a fényképek alapján én nem tudom felfedezni a különbséget. Legvégül honnan tudnám beszerezni azokat a kiegészítőket amivel át tudom alakítani, hogy zimmeritezéshez megfelelő legyen a történelmi hűség kedvéért? Íme a fotó amit említettem: Várom a segítő hozzászólást! Tisztelet! | |||||||||||
Gabusch | Adatlap | 640001 | 2018. február 14. 22:22 | ||||||||
Ha spanifer nem is, de gurtni szerintem szükségképpen volt már akkoriban is, mert azzal húzták a redőnyöket is. Mondjuk már, ahol, mert ugye a franciák és amerikaiak inkább a spalettákat részesítették előnyben (az angolokat nem tudom). | |||||||||||
Gaunt93 | Adatlap | 639988 | 2018. február 14. 20:10 | ||||||||
Sziasztok! Sherman harckocsikkal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni... Adott a Trumpeter 75mm-es löveggel szerelt M4A3 készlete. Egy Csendes-Óceáni hadszíntéren szolgált vasat szeretnék belőle építeni, a gyártó pont egy ilyenhez ad matricát. Viszont a készlet a korai parancsnoki kupolával adja a harckocsit (amihez valók a matricák, azon a képek tanulsága szerint tényleg olyan volt), viszont én inkább egy "tüskés", oldaldeszkákkal szerelt M4A3-at szeretnék építeni. A neten nem nagyon találtam korai A3-at, amin ilyen konverziókat hajtottak volna létre, csak a kései kupolával szerelt példányokat (abból viszont jó sokat). Tud valaki esetleg valami infót arról, hogy voltak-e korai A3-asok ehhez hasonló, tábori körülmények között végrehajtott beavatkozásokkal, vagy szerezzek egy kései kupolát? Köszönöm! :) | |||||||||||
Sennás | Adatlap | 639971 | 2018. február 14. 14:49 | ||||||||
Sziasztok.Kérdezném tisztelettel a 2.Világháborúban az USA ha szállított valamit utánfutón,tgk platón azokat hogy kötözték le? Csak madzag/zsineg nehezebbet drótkötéllel le ne essen? Ilyen szeretnék (nem biztos hogy valós) de tetszik. Gondolom "modern" spaniferes rögzítés akkoriban szóba se jöhetett. Miképp oldjam meg(kössem le)? Köszönettel SENNÁS | |||||||||||
Laac | Adatlap | 639959 | 2018. február 14. 11:06 | ||||||||
László58 | Adatlap | 639767 | 2018. február 11. 23:51 | ||||||||
Ez talán segíteni fog: https://modelingmadness.com/scott/mod/rus/mig144.htm | |||||||||||
zsocate | Adatlap | 639765 | 2018. február 11. 23:15 | ||||||||
Sziasztok! Szu-47 és MiG 1.44 kabinbelső, futóműakna és futószár színekben tudna valamelyikőtök segíteni? Köszi, üdv: Zsolt | |||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 639764 | 2018. február 11. 22:15 | ||||||||
Szia. Köszi a kimerítő választ. Valahogy én is így gondolom. Szerintem as SJU-7 lesz picit átépítve hozzá. Azt teszem az "E"-be, van itthon egy Pavla, szerintem megjárja. Az utolsó linket hatványozottan köszi. Szabi | |||||||||||
GR74 | Adatlap | 639753 | 2018. február 11. 20:26 | ||||||||
Szia! A kérdésed kíváncsivá tett, mert egyrészt eddig azt sem tudtam, hogy a görög A-7esek különféle katapultülésekkel repültek, másrészt nem nagyon hallottam még SJU-10/11/12 ülésekről. Első keresésre én is mindenhol csak a Wolfpack készletébe botlottam, de ezen kívül semmi. Még az ejectionsite oldal sem ismeri (pedig az tud ezt-azt). Más irányból kezdtem keresgélni, mert ahogy a Martin Baker katapultüléseknek is százféle elnevezése (és klónja) van, attól függően, hogy melyik gépbe teszik bele (gondoljunk csak az MB Mk10-es klónjaira a Tornadotól a Mirage 2000-esen át a Gripenig), úgy a SJU üléseknél is hasonló a helyzet. A lényeg: a Stencel cég gyártja az S-III-S katapultülést, aminek az A-7-be épített változata az SJU-8 (az AV-8B Harrierben SJU-4 néven fut - gondolom apróbb változtatásokkal). www.ejectionsite.com/frame_sg.htm (itt kattints rá oldalt az S-III-S linkre). SJU-10/11/12-est viszont sehol sem találtam. A Wolfpack gyanta termékeit és görög TA-7-esek képeit nézve, szerintem ugyanaz a SJU-8-asról lehet szó, csak mivel a kétüléseseknél gyakran különbözik a két ülés (a Gripennél is), ezért lehet, hogy egyes források más számot akasztottak rá. Az biztos, a képeken is látszik, hogy külsőre annyi különbség van az ülések között, hogy az elsőnek van egy "felépítménye" (valószínűleg plexitörő). 1/72-ben szerintem nem tévedsz nagyot, ha szerzel egy SJU-8-as(ra nagyon hasonlító) ülést és az elvárásokhoz alakítod. Egy kis segédanyagot találsz itt: www.ejectorseats.co.uk/stencel.html | |||||||||||
sárkányos | Adatlap | 639743 | 2018. február 11. 18:04 | ||||||||
Sajna a Wolfpack nem gyártja 72-ben ezt a készletet. | |||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 639730 | 2018. február 11. 15:23 | ||||||||
De jó, itt meg 11 és 12...:) és akkor ezek 1/72-ben? Egyébként nagyon köszi! :) | |||||||||||
sárkányos | Adatlap | 639728 | 2018. február 11. 15:18 | ||||||||
pigasos78 | Adatlap | 639721 | 2018. február 11. 13:56 | ||||||||
Sziasztok. Katapultülésekben jártas kollégák segítsége kellene. Görög A-7 és TA-7 Corsaireket kezdek lassacskán építeni. Egy görög fórumon megkérdeztem, hogy milyen üléseket használtak? Kiderült, hogy az A-7H-k Escapac üléssel voltak felszerelve,az E-k pedig SJU-7-el. Ez oké. Viszont a kétüléseseknél gondban vagyok. A görög kolléga azt mondja, hogy a TA-7H-k szintén Escapac ülésesek voltak, a TA-7C-ben pedig SJU-10 és SJU-11 volt. Na eme két utóbbival vagyok gondban. Nem is találok ilyet...van ezeknek vmi más számozása? Sajnos kevés a részleteket mutató görög fotó. Miket tegyek a TA-7C-be? Köszi a válaszokat, Szabi. | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 639375 | 2018. február 5. 15:34 | ||||||||
Annak aki hasonlóban gondolkodik: Hauler Models HQT007 (A kis képről leolvashatók a méretek.) Találtam ebay -en, megvettem. Üdv.: pmheros | |||||||||||
Bobafett | Adatlap | 639374 | 2018. február 5. 15:33 | ||||||||
Szia! Ha jól látom szegedi vagy. Van ott ez a bolt. Két féle is van. https://www.barat.hu/search.php?search_query=k%C3%B6rsablon&submit_search= | |||||||||||
pmheros | Adatlap | 639370 | 2018. február 5. 12:18 | ||||||||
Üdv! Körsablonra volna szükségem. Van itthon Eduard 00 027 számú készletem, abban 0,8mm -től 6,1mm átmérőig vannak körök. Olyasmit keresek ami nagyobb 5 -10mm átmérőjű tartományt tartalmazná, 0,3 vagy 0,5 mm körüli fokozatokkal. Aki ismer ilyesmit az nevezze nevén legyen szíves gyártó és pontos termékazonosító szerint. Köszönöm! | |||||||||||
Muzzy | Adatlap | 639364 | 2018. február 5. 10:50 | ||||||||
Folyadékot az alábbiak szerint lehet felvinni a gépekre: egyenként 100 ml (gramm) tartályban, de az összes folyadéknak be kell férnie egy egy literes zacskóba úgy, hogy a zacskót le lehessen zárni, amennyiben a repülőtér nem képes a folyadékokat ellenőrizni. Utána kell nézni a repterek honlapján, egyes repülőtereken ugyanis van már olyan berendezés, amelyik át tudja vizsgálni a folyadékokat és ott nincs ez az egy literes zacskózás. A fapadosok a fedélzeten elfogyasztandó innivalót tiltják, nem az egy literes zacskóban lévőt. Kereskedelmi érdekük, hogy a fedélzeten vásárolj, illetve kontrollálni tudják az alkohol fogyasztását megelőzendő a rendzavaró utasok kialakulását. A reptéri boltban vásárolt piát is felengedik, csak ne nyisd ki a fedélzeten. Röviden, 2 dl folyadékkal ne nagyon próbálkozzál. A feladott poggyászban meg tűzveszélyes anyagot az ICAO 18. Függelék kézikönyvében előírt feltételekkel (mennyiség, csomagolás módja, együttcsomagolás más anyagokkal, stb) lehet szállítani. Muzzy | |||||||||||
Safranek | Adatlap | 639321 | 2018. február 4. 21:01 | ||||||||
Olcsó légitársaságnál (pl. Wizz stb.) semmilyen folyadékot nem vihetsz fel, függetlenül, h mennyi az annyi. | |||||||||||
pikkasz84 | Adatlap | 639315 | 2018. február 4. 20:03 | ||||||||
Bocsánat, egy kis kiegészítés az előző hozzászólásomhoz: Kézipoggyászból vesznek ki minden olyan folyadéknak minősülő dolgot, ami 100 ml-t meghalad, tehát nem vihető fel a gép utasterébe. Viszont poggyászban felvihető, ott engedélyezik. Viszont a tűzveszélyes anyagokat se így-se úgy nem lehet.. | |||||||||||
pikkasz84 | Adatlap | 639314 | 2018. február 4. 19:52 | ||||||||
Szia Sys! Tűzveszélyes anyagokat abszolút nem, azt a repülőtéren elveszik, és kukázzák. Megy a szemétbe. Ha a későbbiekben te szeretnél majd utazni: bármilyen folyadékot 50 ml-ig lehet felvinni. Az ezt meghaladó mennyiségűeket azonnal elveszik, és értékre, menyiségre való tekintet nélkül kukázzák. ( legyen az Sampon, vagy húgy évnyi hitel árú parfüm, vagy üdítő..) akármi. Múltkor egy kollégám 1 L jóféle Szabolcsi szilva pálinkáját akarták kukázni, csak elkértem, visszavittem a parkolóba, és a komám rokonainak visszaadtam, hogy vigyék haza.. A Rosman üzletekben van speckós utazó csomag repülő utazásokhoz kitalálva, úgy összeállítva, a leg szükségesebb dolgokkal, hogy ne vegyék el. Üdvözlettel:Pisti |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
tudtommal a páncélkocsi pontos típusa, amiről Lenin szónokolt, nem ismert. Annyi biztos, hogy két kocsi várta a pályaudvaron és mindhárom Austin szériából volt kocsi a városban. Az is fix, hogy a múzeumban levő kocsik nem lehettek, a replikák pedig modern alvázakra épültek, közük nincs az Austinokhoz.
Üdv
Á