<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Charger | Adatlap | 142308 | 2011. október 12. 14:47 | ![]() | |
Regal | Adatlap | 142307 | 2011. október 12. 13:24 | ![]() | |
Charger | Adatlap | 142306 | 2011. október 12. 13:20 | ![]() | |
Sziasztok 1/144 737-800 Boeing-hez keresek matricát.Teljes kéne. | |||||
tjoe | Adatlap | 142305 | 2011. október 11. 15:45 | ![]() | |
Charger | Adatlap | 142304 | 2011. október 11. 15:38 | ![]() | |
Ez de jó lett! | |||||
vackor | Adatlap | 142303 | 2011. október 11. 14:55 | ![]() | |
Szia Fóka ! Egyszerűen tökéletesek a munkáid, és nem győzöm irígyelni a helybőségedet, hogy ezeket a kicsikéket ilyen jól el tudod helyezni. Én nemrég egy DH 114 Heron-t fejeztem be és még egy pár apróságot (a cinke nem saját építés, betévedt a konyhánkba). (Vigasz Lapinak és a többieknek is: a makettezés olyan mint a szerelem: öl, butít és nyomorba dönt... Viszon nem lehet - és nem is érdemes - abbahagyni !) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142302 | 2011. október 11. 14:14 | ![]() | |
Igen, ezek a makettek nagyon szép, finom részletezettséggel bírnak. A 26-oson a törzsön kívül valóban a szárnyakkal, illetve annak törzshöz illesztésével is voltak gondok(illetve még vannak is), és a hajtóművek sem a legpontosabban illeszkedők, ahogy már próbálgattam. Na meg a függőleges vezérsíknál is kell még alakítgatni. | |||||
Fóka | Adatlap | 142301 | 2011. október 11. 13:34 | ![]() | |
Ha jól belegondolok, az An-24 esetében lehet, hogy működött a megszépítő messzeség. Jobban visszaemlékezve a szárnyakkal és a hajtóművekkel én is jó sokat bajlódtam, a törzs viszont tényleg rendben volt. Az egybeöntött pilótakabin-ablakok is pontosak voltak, ami viszont az Il-18-asra nem volt jellemző: majd' 2 mm-rel szélesebb volt a törzsél. Szerencsére időben észrevettem, és szélesebbre tudtam venni az érintett törzsszekciót is, hogy passzoljanak. Az An-8 viszont valóban minden szempontból kellemes élmény: az üvegezett orrkúp és a pilótafülke-ablakok teljesen pontosan illeszkedtek. Amit még felfedeztem: mindhárom maketten rendkívül pomtos, éles panelvonalak és precízen kialakított kis részletek (rátétlemezek, kilincsek, műszakirekesz-ajtók stb.) láthatók. Még az Il-18-as laminált üveggyapotból készült törzsén is, ami igazán tiszteletreméltó. Fóka | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142300 | 2011. október 11. 13:08 | ![]() | |
Hú de szép lett ez is ! :) Általában csak némán követtem a makettjeid, de nagyon tetszett mind. Én is dolgozgatok egy Amodelen, nevezetesen az An-26-oson. Hát ott már a törzs illesztése sem felhőtlen sajna. :( A törzsfelek ott is több felé szét vannak bontva, (A 24-esnél legalább már egyben van a két fél) én is úgy oldottam meg ahogy leírtad, de még így is rengeteg korrigálni való volt rajta. De az tény, ha ezek egyszer összeállnak, akkor nagyon szép makettet lehet belőlük kihozni. Úgylátszik az újabb kiadásokra már valamivel jobban figyeltek illesztés szempontjából is, mivel nekem a 26-os a két törzsfél összepróbálása után inkább állt pár évet, annyira "jól" nézett ki. A 24-es tervben van nálam is. Minimum egy darab, de inkább 2 (907,908)... Igaz, nem a közeljövőben. :) | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142299 | 2011. október 11. 12:13 | ![]() | |
Sziasztok! Eladó egy originál Minicraft 1/144 Boeing 777. Ára: 8000.-Ft varjasikukacyahoo.com | |||||
Fóka | Adatlap | 142298 | 2011. október 11. 12:04 | ![]() | |
Az An-8 az átlagosnál kicsit több munkát igényel, de túl sok csiszolnivaló nem akad rajta. Inkább az okoz nehézséget, hogy rengeteg alkatrészből áll - azok azonban viszonylag pontosan összeillenek. Sorja, egyenetlenség azért akadt, de nem vészes. Fura, hogy a törzsfelek is ketté lettek bontva, a törzs első harmadát elvileg külön kellene elkészíteni. Tapasztalatból tudom, hogy ilyenkor az illesztést szinte lehetetlen eltüntetni, ezért én inkább a jobb és bal törzsfélek két-két részét ragasztottam össze először, aztán az egészet, mint a hagyományos megoldásnál, így tökéletes lett az illesztés. Amodel An-24 - hát persze, hogy megépítette már valaki. Én :-) Kivitele, részletezettsége, minősége az An-8-aséhoz hasonló, igen szép makettet lehet a készletből csinálni. Amodelből nekem még az Il-18 van meg, és összességében azt kell mondjam, ennek a 3 makettnek a legfőbb erénye a tökéletes méret- és formahűség. Fóka | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142297 | 2011. október 11. 10:49 | ![]() | |
Ez az An-8-as kit valami új szériás modelljük lehet, láttam a törzzsel is hamar végeztél. Kellett rajta sokat csiszolni, vagy viszonylag könnyen összeállt ? (Amodel An-24-est esetleg épített itt már valaki ? ) | |||||
Fóka | Adatlap | 142296 | 2011. október 11. 10:44 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 142295 | 2011. október 11. 10:36 | ![]() | |
Ez gyönyörű... Jobban tetszik, mint a katonai. Ilyen polgárivá átalakítást én is csináltam párat, a legutóbbi ott látható a 3672. képen jobb oldalt, egy El Al C-119-es :-) Az An-8-ashoz is már kész az Aeroflot matrica. | |||||
tjoe | Adatlap | 142294 | 2011. október 11. 10:13 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 142293 | 2011. október 11. 08:12 | ![]() | |
Szia Lapi! Ejnye, hát tényleg ennyire veszélyes lenne a makettezés? Meglehetősen drámai, hogy mindannyian megboldogulni készülünk... Inkább mutatok valami kedvedre valót stresszoldónak: A hétvégén (egyebek mellett) felújítottam a már teljesen elsárgult Malév Il-18-asomat. A svanc még mindig nem az igazi, a fehér azonban már szépen csillog, és a kézzel pingált feliratokat is lecseréltem matricásra. Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 142292 | 2011. október 11. 06:23 | ![]() | |
Sziasztok ! Na itt már nekem is kell szólnom valamit ! Nekem meg "lendítő" erő kellene, mert a másik dilim, a Cosworth elkészült. Ezért mellőztem "évekig" a maketteket ! Perse most is van más egyéb... Fóka ! ne aggódj, nem Te fogsz még kidőlni... Nekem van közben egy kis szívproblémám...(a sok stressz, vagy mi) Ideje lenne nyugodtan, asztal mellett repülőgépeket készíteni és nem az idióta rohanást csinálni megállás nélkül. néhány NDK Tu-134 es nagyban segítene ! :) | |||||
Fóka | Adatlap | 142291 | 2011. október 10. 21:26 | ![]() | |
Az előbbiek érzékeltetése céljából íme egy fénykép. A 3665-ben látható An-8-as dobozbontásos kép szombat reggel készült. Ez meg ma este - 2,5 nappal később :-/ Nem hanyagolok el semmilyen technológiai lépést, egyszerűen csak nem bírok leállni, ha elkezdem. | |||||
Fóka | Adatlap | 142290 | 2011. október 10. 21:14 | ![]() | |
Ugye-ugye? De nálam ez már minden képzeletet felülmúl. Tavaly májustól decemberig csináltam 14 iszonyúan bonyolult teherautót és kamiont. Idén 9 hónap alatt 19 új repülőgépet, további 12-t pedig átfestettem. A legutóbbi három kis NDK makett nulláról négy nap alatt készült el, beleértve az éjszákákat is. Téboly :-/ De majd ha ellkészül az An-8-as... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142289 | 2011. október 10. 20:58 | ![]() | |
A függőség súlyos dolog... én is elkaptam. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 142288 | 2011. október 10. 20:54 | ![]() | |
Tibcsi, Vénember - no'iszen... És én mit szóljak? Azt a két év pluszomat nem fogod tudni behozni ;-) Ami pedig a korai kinyúvadást illeti, inkább nekem áll a zászló: komoly addikciós tünetekkel viaskodom, és még nem vagyok rajta túl. Bizony a makettépítés is képes súlyos szenvedélybetegséggé válni az összes klasszikus tünettel: beszűkült tudatállapot ("csak az anyag -esetemben egy új makett- legyen meg"), fokozódó adagok igénye, társasági kapcsolatok és munkahelyi kötelességek hanyagolása, érzelmi elsivárosodás, szellemi eltompulás, elvonási tünetek, stb.). Sz'al nem áll jól a szénám. De majd ha ellkészül az An-8-as... Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142287 | 2011. október 10. 19:53 | ![]() | |
A többieknek: Bocs a sokadik amatőr kérdésemért, de a mostani Aero-ban láttam fotókat a Bae-146-osról és az Avro RJ-100-ról is. Nekem tök egyformának tűnnek, meg lehet valahogy különböztetni őket csak a külső alapján? Tibcsi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142286 | 2011. október 10. 19:50 | ![]() | |
Fóka, Miért van az, ha Te ide beírsz valamit, akkor én mindig sárga leszek az irigységtől? Nem szép dolog felizgatni az ilyen vénembereket, mint én... aztán majd jöhetsz a temetésemre. :) Ja, és úúútállak isss, vedd tudomásul! :) Tibcsi | |||||
zoli1989 | Adatlap | 142285 | 2011. október 10. 16:45 | ![]() | |
Már csak 72-ben kellene majd egyszer. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 142284 | 2011. október 10. 15:14 | ![]() | |
Sziasztok! Végre megszüntettem egy megengedhetetlen hiány: befejeztem az egykori NDK 1:100-as sorozat három parányi majettjét, a Mi-1, Mi-4 és az L-60 készletet. Bár ezek nem utasgépek, de polgáriak. A matricák saját gyártásúak. Igazán nagy élmény volt pl. a Mi-1-et előállítani a színpompás Aeroflot festéssel, hiszen a gyári sötétzöld műanyag és a maketthez eredetileg járó pár katonai felségjelzés a celofán-vastagságú matricán bizony nem volt valami attraktív. A Mi-4-es készlethez először (a hatvanas-hetvenes években) gyatra minőségű piros festéket mellékeltek, később valami felrakhatatlan, merev matricát, ami az egész felsőrészt hivatott volt lefedni - és ráadásul nem is volt méret- és élethű. Ezt a szép Aeroflot mintát bizony még a mai technikával sem volt könnyű előállítani. Az L-60-asról nem is beszélve, hiszen a még fellelhető korai készletek matricája, ami nem a későbbi csehszlovák festést ábrázolja, hanem az NDK-t, manapság már teljesen elsárgult, használhatatlan. A saját matricával viszont vissza tudtam forgatni a történelem kerekét boldogabb időkbe. A következő - és utolsó* - makettem pedig az Amodel An-8-asa lesz, igazi csemege, köszönet érte a Keleti Blokknak. * - azért utolsó, mert már végleg teli lett a polcom és a hócipőm. Ez már egyszer kb. 2 éve megtörtént velem, de aztán jött egy kis visszaesés. Pedig majdnem fél évig tiszta voltam... Fóka | |||||
ddk466 | Adatlap | 142283 | 2011. október 2. 16:05 | ![]() | |
Sziasztok meg vételre keresek Revell Airbus a 380 matricát vagy ha valaki meg adná a matrica kódját azt is meg köszőném az után rendelés miatt ! Üdv DDK email: ddk-466@freemail.hu | |||||
Newman | Adatlap | 142282 | 2011. október 1. 21:45 | ![]() | |
Szabi77 | Adatlap | 142281 | 2011. szeptember 24. 05:58 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek 1/144-es revell NH-90-eshez,Dragon EA-6-hoz,és revell CL-601-eshez matricákat!Maradékok is megfelelnek! Akinek lenne kérem jelezze! petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77 | |||||
Newman | Adatlap | 142280 | 2011. szeptember 20. 20:14 | ![]() | |
Urak! Eladó egy AZ Model féle Tu-134-es Tatarstan matricával doboz nélkül, 2700Ft-ért. Üdv.: Péter peter.newman@freemail.hu | |||||
sanyi | Adatlap | 142279 | 2011. szeptember 20. 16:02 | ![]() | |
Newman | Adatlap | 142278 | 2011. szeptember 20. 14:50 | ![]() | |
Egy kis újdonság... dzsoniendoszkop! Nem neked lógok egy Aeroflot Don 154-es matricával? Üdv.: Péter | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142277 | 2011. szeptember 20. 10:15 | ![]() | |
Úristen... Még egy gyönyörűség. A szívem csücske... Lehet tudni, hogy ki csinálta ezt? És hol lehet megtekinteni esetleg?... Csodás! Gratulálok a készítőnek... | |||||
tjoe | Adatlap | 142276 | 2011. szeptember 19. 22:06 | ![]() | |
www.jetphotos.net/showphotos.php Itt találsz fotókat. Válassz ki egy lajstromot és az alapján készítsd el a makettet. A gépek között lehetnek festésbeli eltérések. | |||||
tjoe | Adatlap | 142275 | 2011. szeptember 19. 22:00 | ![]() | |
A kenguru túl kicsi és a szárny szürke, nem fémszínű. Én egy kicsit több világosszürkét /371/ raktam bele és kevesebb stone gray-t /75/ Képeket találsz a 3538-as hozzászólásomban. | |||||
ddk466 | Adatlap | 142274 | 2011. szeptember 19. 20:01 | ![]() | |
tjoe | Adatlap | 142273 | 2011. szeptember 18. 17:54 | ![]() | |
Szép lett, gratula! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 142272 | 2011. szeptember 18. 07:04 | ![]() | |
Newman | Adatlap | 142271 | 2011. szeptember 17. 20:22 | ![]() | |
maka | Adatlap | 142270 | 2011. szeptember 16. 20:09 | ![]() | |
Gavallér | Adatlap | 142269 | 2011. szeptember 16. 12:53 | ![]() | |
makettes, Regal és mindenki akit érdekel! Jövő héten megejtenék egy Drawdecals rendelést, ha érdekel, küldjetek egy listát a rendelni kívánt cuccokról, a többit megbeszéljük privátban. Apropó: Ki tud valamit a Welsh Modelsről. Milyen a Pressure moulded technológia? Gondolkodom egy Il-62-ben. Üdv.: Gábor | |||||
ddk466 | Adatlap | 142268 | 2011. szeptember 16. 08:32 | ![]() | |
Sziasztok Szeretnék segítséget kérni van egy airbus A380 qantas repülőgép szárnyának festésében hogy egy általában milyen színű lenne és hogy a hátul is más azaz nem fehér képek alapján nem tudtam meg állapítani ! Revell színekel dolgozok ! Vásárólnák még 1/144 AUSZTRÁL ZÁSZLÓ marticát 2 db ! Üdv DDK | |||||
makettes | Adatlap | 142267 | 2011. szeptember 12. 12:44 | ![]() | |
Akkor valaki csapjon a lovak közé! Én külföldi rendeléseknél csak "másodhegedűs" szoktam lenni! | |||||
Gavallér | Adatlap | 142266 | 2011. szeptember 9. 13:14 | ![]() | |
hobbyterra.com/product.asp Hátha még valaki nem látta. | |||||
Gavallér | Adatlap | 142265 | 2011. szeptember 9. 13:12 | ![]() | |
Egy drawdecals rendelés engem is érdekelne! Üdv.: Gábor | |||||
makettes | Adatlap | 142264 | 2011. szeptember 8. 19:54 | ![]() | |
Összefoghatnánk egy rendelésre! üdv.makettes | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 142263 | 2011. szeptember 8. 19:17 | ![]() | |
Igen, most várom a matricákat. | |||||
Regal | Adatlap | 142262 | 2011. szeptember 8. 12:49 | ![]() | |
Sziasztok, van valakinek tapasztalata a drawdecal-tól való rendeléssel kapcsolatosan, esetleg rendelt valaki mostanában tőlük? Üdvözlettel, Regal | |||||
Vackor | Adatlap | 142261 | 2011. szeptember 8. 11:01 | ![]() | |
tjoe | Adatlap | 142260 | 2011. szeptember 7. 13:28 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 142259 | 2011. szeptember 7. 12:58 | ![]() | |
Hát ez parádés lett! És mindezt 400-asból... Csak ámulok, le a kalappal :-) Fóka |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
:)