/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636.
Kalóz 200370 2005. április 18. 08:04
Válasz erre
Nincs mit, örülök hogy sikerült. Viszont ezek szerint nem minden gépen működik egyformán a kereső, de a lényeg az, hogy összejött.
gyurmakoma 200369 2005. április 17. 19:26
Válasz erre
Igen,sikerült.Köszi.Már el is kezdtem a fújást.
Mégegyszer köszi
Kalóz 200368 2005. április 17. 19:04
Válasz erre
Beírtam a M-978 OSHKOSH FUEL TRUCK szöveget, persze egy kicsit kellett válogatni, mert 90% felett a maketteket hozta. Egyébként sikerült valamit kibányászni?
gyurmakoma 200367 2005. április 17. 16:15
Válasz erre
Köszi!
Én is a google-t használom,de ezek közül nekem egyiket se dobta ki :(
Kalóz 200366 2005. április 17. 15:42
Válasz erre
gyurmakoma 200365 2005. április 15. 12:02
Válasz erre
Hali!
Nem tudjátok,hol találok képet az M-978 OSHKOSH FUEL TRUCKHOZ?
Ezen belül a saudi arabia 1991-es érdekelne,nem a zöld teretmintás.
Ha valakit érdekel hogy mi van az italeri dobozában,küldök képet emilre.
Köszi a segitséget.
Hali
Kalóz 200364 2005. április 13. 18:05
Válasz erre
Joce!
A kezdetekben szinte csak az volt (mármint a 21-es korszek kezdetén). A PF, MF, bis és a kétüléses változatok csak azután jöttek. De erről kérdezd Miggyurit, ő biztosan többet tud. No meg a Bomb által ajánlott oldal is, de ha beírod a keresőbe, az is kiad némi választékot.
Bombraider 200363 2005. április 13. 14:23
Válasz erre
Bombraider 200362 2005. április 13. 14:22
Válasz erre
Joce!
Volt egypár...http://horac.fw.hu
Remélem ez segít!

üdv:bomb
Joce 200361 2005. április 13. 13:10
Válasz erre
Sziasztok!
Azután érdeklődnék, hogy a mi kis légierőnkben volt-e annak idején Mig-21F-13 verzió használatban?
Előre is köszi Joce
nagyito007 200360 2005. április 11. 13:47
Válasz erre
A lakkozást szóróval csinálom a panelezést meg ecsettel+vízfestékkel nehogy elcsesszem az egész makettet. Amugy csak azért kérdeztem a lakkozós témát, mert ha a koszolásra ráfújnék fényes lakkot akkor az is fényes lenne. Szóval a füstnyomok meg minden. És azt nem tom, hogy az jo lenne e?

Köszi
Archy 200359 2005. április 11. 11:09
Válasz erre
Panelezést lakkozás előtt csináld, azért van a lakk, hogy rögzítse az addig felhordott mindenféle festék és pigmentrétegeket. A Kabintetőt mattal ne lakkozd, és a fényeset sem ajánlom, mert általában a gyári minőség megfelelő. Esetleg szilikonnal lefújhatod, de akkor több hétig, talán egy hónapig ne nagyon nyúlkálj a kabintetőhöz.
Ecsettel csinálod? Hogyan panelezel?
Áron
nagyito007 200358 2005. április 11. 10:44
Válasz erre
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a repülőgépek panelozását meg a koszolását lakkozás előtt vagy után kell csinálni? És a kabin üvegét is le kell lakkozni hogy szép fényes legyen vagy nem?
A váleszokat előre is köszi.
Gery 200357 2005. április 6. 18:56
Válasz erre
Segítség!!
Szerintetek milyen anyagból építsem meg a Lakihegyi rádioadótornyot?
És ha megvannak valakinek a méretei az nagy segítség lenne.

Előre is kössz!


Gery
Archy 200356 2005. április 6. 14:18
Válasz erre
Kapitany!
Köszi, de ezt én is mind tudom. A További haszontalan fejtegetéseket megelőzendő próbálom tisztázni a kérdést.
Eddig még nem találkoztam olyannal aki Látott volna Pz. IV-esen 1944/45 telén Magyarországon Winterkette lánctalpat. Ennek ellenére kérdezem, hogy lehetséges-e ez a kombináció. Van képem magyarországon bevetett Pz. IV-esekről, gyakorlatilag minden szükséges adatom megvan egy frankó kis vignettához, csak ez a lánctalp dolog hiányzik.

ha valaki tud arra bármiféle bizonyítékot, hogy használták-e ekkor, itt Pz. IV-esen a winterkettét, vagy arra, hogy előfordulhatott ilyen harckocsi, kérem ossza meg velem.
Köszönöm: Áron
Kapitany 200355 2005. április 5. 18:45
Válasz erre
Az hogy Pz 4 volt magyardföldön, Párducon és Királytigriseken kívül az hótziher.
A széles csuda lánc az már bonyolultabb, mert tudtommal az előfordult PZ 3-asoknál is.
Stugoknál. Öszíntét megmondva Pz 4-en még nem láttam ilyet, de annyi biztos főleg a sár ellen vetették be. Annnyi biztos hogy magyarországon is volt elég jelentős sár, főleg a Konrad hadműveletnél :)
Én ennyit tudtam segíteni, szóval még utána nézek, de nem tudom :)
KAPITANY
Kapitany 200354 2005. április 5. 18:45
Válasz erre
caps :)
Kapitany 200353 2005. április 5. 18:44
Válasz erre
Az hogy Pz 4 volt magyardföldön, Párducon és Királytigriseken kívül az hótziher.
A széles csuda lánc az már bonyolultabb, mert tudtommal az előfordult PZ 3-asoknál is.
Stugoknál. Öszíntét megmondva Pz 4-en még nem láttam ilyet, de annyi biztos főleg a sár ellen vetették be. Annnyi biztos hogy magyarországon is volt elég jelentős sár, főleg a Konrad hadműveletnél :)
Én ennyit tudtam segíteni, szóval még utána nézek, de nem tudom :)
KAPITANY
Kalóz! 200352 2005. április 5. 18:14
Válasz erre
Esetleg egy jól sikerült dioráma???
Bombraider 200351 2005. április 5. 14:11
Válasz erre
Joce 200350 2005. április 5. 13:45
Válasz erre
Csak tippem van. Ez egy Stug III F verzió, és talán 42/43 telén.(?)
Üdv Joce
Archy 200349 2005. április 5. 11:11
Válasz erre
101.jpg méret: 20.4 KB
Szerintetek ez a fotó mikor készült?
A kérdés továbbra is áll: 1944/45 telén az 1. vagy a 3. páncélos hadosztálynál, magyarföldön előfordulhatott-e egy késői Pz. IV H winterkette(ráhegesztette szélesítéssel ellátott "csodafegyver") lánctalpal. Jó volna, ha igen:)
Üdv: Archy
Bombraider 200348 2005. április 4. 17:17
Válasz erre
Sikerült lekicsinyítenem a képeket, feltettem a Fotok topicba. Légyszi írjatok véleményt;)

üdv:bomb
Mekett 200347 2005. április 4. 17:11
Válasz erre
Archy!

Ha jól tévedek, valamelyik PM Archivban, vagy más újságban láttam képet magyar Pz IV-ről télen, szélesitett lánctalpakkal.
De nem kizárt, hogy más nemzetiségű volt és csak az emlékezetem tréfálkozik velem.
Archy 200346 2005. április 4. 15:41
Válasz erre
Hali!
Bár a Fabulis fórumon már körbejártuk a témát még karácsony környékén, most itt is megkérdezném a II. VH német harcjárműveiben jártas kollégákat , hogy 1944/45 telén az 1. vagy a 3. páncélos hadosztálynál, magyarföldön előfordulhatott-e egy késői Pz. IV H winterkette(ráhegesztette szélesítéssel ellátott "csodafegyver") lánctalpal. Jó volna, ha igen:)
Üdv: Archy
Mekett 200345 2005. április 3. 21:20
Válasz erre
Save as...
És az Optionsben beállítod a compression-t. Minél nagyobb, annál kisebb lesz a kép.
60-70 között jó lesz.
Bombraider 200344 2005. április 3. 19:46
Válasz erre
Sziasztok!
400Kb-os JPG-m van, hogy tudom PhotoShoppal 300Kb alá kicsinyíteni a méretét? Amúgy 1024x768as.

üdv:bomb
Sorceror 200343 2005. április 1. 09:37
Válasz erre
kösszépen!
Ákos 200342 2005. április 1. 08:16
Válasz erre
Próbáld meg a Replicában!
Egy csomó műgyanta figurájuk van (volt) 1:72-ben.
Sorceror 200341 2005. április 1. 07:24
Válasz erre
Hello mindenkinek! Valaki tudna segíteni hogy 1:72 es orosz szerelőket honnan tudok beszerezni? Egy TU 22 backfire -hez kéne mert diorámát készítek,de seholnem találok figurát hozzá, Italerinek meg csak NATO-s figurái vannak!
Segítsetek PLZ!!!
Bombraider 200340 2005. március 31. 21:19
Válasz erre
Joce!
Ma feladtam a pénzt! Kb fél kettő fele.

üdv:bomb
Pilotka 200339 2005. március 31. 15:05
Válasz erre
___Makettes! ___Hi-Decal matrica
itthon sehol! esetleg majd MÓváron, a börzén, oda szoktak hozni a külföldiek rendesen...: csehek és lengyelek! Vagy: internet áruházban: www.modelimex.cz
Joce 200338 2005. március 31. 10:57
Válasz erre
Makettes!
Ha megtudod kérlek értesíts!
Köszi Joce
makettes 200337 2005. március 30. 22:53
Válasz erre
Sziasztok!
Valaki nem tudja véletlenül hol lehet kapni HI-DECAL matricát?
KÖSZI
Tálti 200336 2005. március 30. 22:52
Válasz erre
Kalóz 200335 2005. március 30. 21:41
Válasz erre
Azért írtam, hogy utólag is le lehet kaparni a festéket, pl. egy szike hegyével.
Kalóz 200334 2005. március 30. 21:40
Válasz erre
Isteni lesz utána csiszolni a műanyagot!
Tálti 200333 2005. március 30. 21:21
Válasz erre
Olyan helyeket természetesn kihagyok, ahova ragasztó érhet, de az ilyen nehezen festhető helyek ilyen esetben festhető felületeit inkább átkenek, mert ott játszanom kell majd így is a festékekkel!

Amúgy köszke!

üdv.: Tálti

Bombraider 200332 2005. március 30. 20:47
Válasz erre
Akkor ezután oldószeres ragasztóval szedem le a festéket a gépről:)))
Kalóz 200331 2005. március 30. 20:23
Válasz erre
Tálti!
Az oldószeres ragasztók a festéket megmarhatják, felszedik mint a fékfolyadék, ráadásul nem is tapadnak hozzá, mint Joce írta. A megbízható ragasztáshoz a ragasztandó felületet nem kell (szabad) lefesteni, vagy le kell kaparni, és úgy ragasztani. Egyébként minden ragasztásra igaz (sőt a forrasztásra is) hogy annál erősebb, tartósabb, minél kisebb mennyiségű kötőanyagot használunk (a minimális mennyiség azért persze kell).
Tálti 200330 2005. március 30. 19:16
Válasz erre
Köszönöm szépen Joce, sokat segítettél!

üdv.: Tálti
Joce 200329 2005. március 30. 13:21
Válasz erre
Szia Tálti!
Szerintem nyugodtan megteheted. Én személy szerint "úgy szoktam", hogy a futógörgő belső részét(agy, keréktárcsa, stb.) még a kereten lefestem a későbbi alapszínére, majd a keretről levágva összerakom a párjával. Ha ez megvan a peremen lévő gumifelületet festem meg, ilyenkor a kereket egy gyufaszálra vagy bármi hasonlóra teszem fel, így jól körbe lehet forgatni. A már festett görgőket a jármű többi részével párhuzamosan koszolom, koptatom, stb., hogy közel egyformán nézzenek ki. A görgőket szinte a legvégén rakom fel a lengőkarokra, a ragasztóval kicsit vigyázni kell (nem kell "beletunkolni" az alkatrészeket), akkor nem lesz semmi baj. JA, az oldószeres ragasztó a festett műanyaggal nemigazán tud mit kezdeni, jobb a tubusos esetleg a pillanatragasztó.
Remélem tudtam segíteni Üdv Joce
Tálti 200328 2005. március 30. 12:54
Válasz erre
Háj mindenki!

Kérdésem az volna, hogy a lánctalp futógörgőit a makettre való felragastás előtt is lefesthetem, legalább részben, mivel ha felragasztom, akkor elég nehéz volna a két színnel bíbelődni a makett felé eső belső oldalon.?
(Ill a festett alkatrészekre hogy reagál a ragasztó? megmarja a festést?)

üdv.: Tálti
Tálti 200327 2005. március 29. 19:41
Válasz erre
Köszönöm Kalóz!

Megnyugtattál! Eredetileg lakkbenzin higítót akartam használni, de azt olvastam, hogy jobb, ha gyári higítót használok, de a boltban csak Revell volt, ezért a felmerülő kételyeket inkább el akartam oszlatni.

Remélem, hogy igazad lesz a gyakorlat terén! :-)

Még egyszer köszke!
üdv.: Tálti
Kalóz 200326 2005. március 29. 17:59
Válasz erre
Tálti!
Az enamel festékeket enamel hígítóval (Humbrol, Revell, lakkbenzin, szintetikus, Terpenol, és egyéb gyári hígítók) nyugodtan hígíthatsz, mert a festést nem zavarja. Viszont a nem saját hígítójával hígított festéket a gyári dobozba ne öntsd vissza, mert ott okozhat gondot (hamarabb beszárad, vagy ellenkezőleg később nehezen szárad stb.), de nem feltétlen. És természetesen ha retardert is kevertél bele, akkor sem illik visszaönteni.
Ha a saját hígítójával hígítod, akkor temészetesen visszaöntheted, de kis gyakorlat után el fogod találni a szükséges mennyiséget, egy-két cseppet meg nem érdemes töltögetni.
Tálti 200325 2005. március 29. 16:52
Válasz erre
Sziasztok!

Humbrol Enamel festéket higíthatok Revell higítóval vagy szigorúan csak a Humbroléval?

üdv.: Tálti
  200324 2005. március 29. 12:34
Válasz erre
Hello MIndenkinek!

Egy kis segítségre lenne szükségem, kaptam egy évekkel ezelőtt félig összerakott tamiya king tiger 1/16 (35000 számú 1981-es kiadású) harckocsit amit most szeretnék befejezni de sajna az évek során az összeállítási utasítás elveszett . Ha valakinek van esetleg leírása amit meg tudna osztani velem, mondjuk szkenelve el tudná küldeni hálás lennék érte.
Cimem : tiger-11@freemail.hu
elöre is köszi
Ákos 200323 2005. március 29. 12:12
Válasz erre
Sziasztok!
Nincs meg valakinek a Revell/Monogram 1:48-as Heinkel 111-e? Megvenném...
Sorceror 200322 2005. március 26. 17:13
Válasz erre
Köszi vadász! Sajnos nem találtam meg az orosz szerelőket,egy kicsit konkrétabban letudnád irni hogy hol van vagy esetleg egy linket tudnál adni róla? Sorceror
Kalóz 200321 2005. március 24. 21:00
Válasz erre
Miggyuri!
Én meg nem néztem utána. Az is legalább olyan hiba volt. Főleg, hogy a Sas-t rendszeresen olvasom, Gál József cikkeit is. Hiába, néha bamba az ember!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636.