<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
tank | Adatlap | 621558 | 2017. január 19. 13:46 | ![]() | |
Ja és kösz az 505öst! Előzmény: (621533) romsitsa 2017. január 18. 22:08 | |||||
romsitsa | Adatlap | 621543 | 2017. január 19. 10:42 | ![]() | |
romsitsa | Adatlap | 621542 | 2017. január 19. 10:41 | ![]() | |
tank | Adatlap | 621541 | 2017. január 19. 09:57 | ![]() | |
romsitsa | Adatlap | 621534 | 2017. január 18. 22:09 | ![]() | |
Közben meglett, a német kiképzőkről készült sorozat része a 024. Csak nem raktam még be a mappájába... Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 621533 | 2017. január 18. 22:08 | ![]() | |
Wrecker | Adatlap | 621450 | 2017. január 17. 21:29 | ![]() | |
Ezek is idetartoznak? | |||||
Elnar | Adatlap | 621446 | 2017. január 17. 19:28 | ![]() | |
Igen, és németül is. Ebay, vatera, Wehmacht-Awards, Warrelics... (Így találtam pl viselési fotót a legendának hitt magyar SS önkétes felvarróról pl). Aztán simán beírtam olyat hogy Ungherese Semovente pl, mert ha a Zrínyi úgy néz ki mint egy S40 akkor tuti van, aki össze is keveri. Volt is. Csak fantázia kell hozzá. "A tudás véges. A képzelet felöleli az egész világot" :) | |||||
tank | Adatlap | 621443 | 2017. január 17. 18:45 | ![]() | |
Hello! Kösz az infót!Esetleg az 505ösről valami még?Rendszám stb... | |||||
téglatesó | Adatlap | 621435 | 2017. január 17. 15:01 | ![]() | |
Üdv! Hogy honnan van a kép, már nem tudom, átnéztem vagy 1.000.000.000.000 internetes oldalt... :) A két pötty a rombuszban nekem is gyanús volt, de lehet, csak valami szennyeződés a kocsin, vagy a filmen, de sose lehet tudni... Amúgy mostanában, hogy kiterjesszem a lehetőségeim, cirill betűs kereséseket csinálok a Google-n (a ruszki oldalakon sokszor elképesztő dolgokat találni), vagy a Yandex.ru-n nézelődök. Hátránya, hogy később sokszor nem tudom már visszakeresni egy-egy érdekes találatomat, ha nem mentem el, töltöm le, vagy teszem ki könyvjelzőbe (lásd a "102"-es rendszámának az esetét, amit szintén nem tudok az istennek se megtalálni még egyszer) :( A Skoda T-38 meg Pz. IV. F1 képeket bátran tegyétek fel, ne szégyenlősködjetek! :) Köszi. | |||||
romsitsa | Adatlap | 621432 | 2017. január 17. 14:07 | ![]() | |
Köszi szépen, ez hol jelent meg, az ebayes sorozat része? A rombuszban két pontot látok, érdekes. Ha rájövök, hogy honnan van, felrakom, szerintem valamelyik Katonaújság vagy Magyar Futár lehet. Üdv Á | |||||
téglatesó | Adatlap | 621431 | 2017. január 17. 14:00 | ![]() | |
Üdv! Gaster, romsitsa, köszi a tippet! Ez eddig eszembe se jutott... Romsitsa: ez lenne az ominózus "026", amit én először "024"-nek néztem, ott van rajta a rendszám, szépen látszik. A "024"-ről fel tudod tenni a képet? | |||||
romsitsa | Adatlap | 621419 | 2017. január 17. 11:21 | ![]() | |
Nyomd meg a minden hozzászólás mutatása gombot a fejlécben. A 026 melyik kép? A 024-ről ismerek egyet, de azon nem látható a rendszám. Az E-F a test és torony homlokpáncéljáról ismerhető fel legkönnyebben (E-F végig szegecselve, G sarkokon és középen szegecselve). Szerintem az 505 illetve a lovas hadosztály ismeretlen kocsija E-F. Van még egy-két fotó, amin valószínűleg E-F kivitel látható, de nem látszik semmi azonosító rajtuk illetve nem találom. Az 523-as G kivitel. Üdv Á | |||||
gaster | Adatlap | 621418 | 2017. január 17. 11:10 | ![]() | |
Fent válaszd az összes hozzászólás mutatását, anélkül az off hsz-ek nem látszódnak. | |||||
téglatesó | Adatlap | 621417 | 2017. január 17. 10:57 | ![]() | |
Üdv! Furcsa ez a fórum: a topikok főmenüjénél azt látom, hogy itt Elnar volt az utolsó hozzászóló tegnap 7:32-kor, de itt a topikban meg nem látom a saját tegnapelőtti 11:46-kor írt hozzászólásom utáni hozzászólásokat. Miért lehet ez? (már máskor is tapasztaltam ilyet más topikoknál...) | |||||
téglatesó | Adatlap | 621279 | 2017. január 15. 11:46 | ![]() | |
Üdv! Igazad van Elnar, most nekiálltam a "026"-os fotójának, rommá nagyítottam-kontrasztosítottam, egész szépen kirajzolódott oldalt is a "6"-os szám. Ezt benéztem... A Stuartok fotója meglepett (tegnap találtam egy ruszki oldalon egy fotógyűjteményben). Azt eddig is tudtam, hogy zsákmányoltunk ilyet a Donnál, sőt használtuk is (lásd a híres fotót a "131"-est T-38-ast vontató példányról), de azt nem tudtam, hogy a feld. zlj.-nál is volt belőle. Kíváncsi vagyok, vajon harcban is használták-e? Izgalmas lenne mindenesetre... A Junovitzot úgy tudtam, csak az I. vh. alatt használtuk, a '30-as évekre egy se maradt. A fénykép meglehetősen rossz, remélem eredeti, nem valami manipulált kép egy makettről pl. Emerick: ezek szerint a "026"-os kocsi kint sem volt a Donnál? Merthogy a fénykép szerint az volt az 1H-817-es rendszámú gép. És akkor ezek szerint, ha volt 3db "sivatagi sárga" gép is -itthon a továbbképzésre-, akkor mégis csak nem 108, hanem 111db-ot kaptunk a T-38-ból összesen (?) Ps.: a "102"-esről a forrást azóta se találom, úgyhogy az a rendszám egyelőre felejtős. :( | |||||
Emerick | Adatlap | 621276 | 2017. január 15. 11:08 | ![]() | |
Szép napot mindenkinek! Érdekesek a részletek, és kicsit meg is keverik a dolgokat. Egy jelentés szerint kilenc T-38 maradt 1943 tavaszára, erről már volt szó. Ebből három ugye a német kereté volt Esztergomtáborban ("sivatagi sárgák"!), a fronthoz nem volt közük. Ellenben a hazai keretnek tartották vissza az 1H-789, 1H-754 és 1H-817 páncélosokat. No és a csavar: a maradék három visszatért kocsi volt, a 435, 521 és 533-as toronyszámúak. Ez a kilenc szolgált a lovas harckocsi zászlóaljban. I. | |||||
Elnar | Adatlap | 621274 | 2017. január 15. 10:48 | ![]() | |
Biztosan 026. Egymás mellé írtam a többi járműről a teljes számsort 0-6-ig és csak az illett oda. A zsákmány Stuart a Donnál lett befogva az 1. felderítő zászlóaljhoz a kép szerint. Az utolsó kép ha jól tudom egy Junovitz páncélautó még a 30as évekből | |||||
téglatesó | Adatlap | 621265 | 2017. január 15. 09:23 | ![]() | |
Üdv! Elnar, köszönöm az észrevételeket! Tegnap elfelejtettem odaírni, hogy a tévedés jogát természetesen fenntartom... :) A "024"-ben igazad lehet (sőt), engem megzavart, hogy a harmadik számból látszó rész túl egyenes egy "6"-oshoz. Pedig én is sokáig vacilláltam, hogy melyik lehet a kettő közül, de kétségtelen, hogy a "4"-eseknek egyenes volt a szára, nem ferde. A "102"-ről nem tudom, hova tűnt a forrásom, amíg meg nem találom, addig természetesen ez az infó csak feltételes (nem akarok senkit becsapni). A "405"-öst akárhogy nézem, a harmadik számot továbbra is "0"-nak látom, de itt is fenntartom a tévedés jogát. A "423"-asnál, most, hogy így írod, tényleg bele lehet látni a képbe a "824"-es rendszámot. Amúgy találtam néhány érdekes képet -lehet, csak nekem újak, de azért belinkelem őket: | |||||
Elnar | Adatlap | 621249 | 2017. január 14. 20:27 | ![]() | |
Üdv! A 024 (1H-817) szerintem 026. Az utolsó karakter bal széle ferde, és az ezrednél egyenes szárú 4-est használtak. (mint a 16:00-kor posztolt képeden). A 102-ről nem láttam még felismerhető rendszámos képet. A 405-ről csak Markó Ferenc téli álcás képét tudom, de nem mernék fogadni hogy 1H-830 és nem 1H-833 A 413 a MKH. külföldi... képaláírása: "A 824-es alvázszámú, 423-as toronyszámú T-38 hadgyakorlaton". Ezt én 1H-824 rendszámnak értelmezem. Elméletileg is ez egy T-38 rendszáma, és a linkelt képeden is bele lehet látni. | |||||
Elnar | Adatlap | 621248 | 2017. január 14. 20:24 | ![]() | |
Üdv! A 024 (1H-817) szerintem 026. Az utolsó karakter bal széle ferde, és az ezrednél egyenes szárú 4-est használtak. (mint a 16:00-kor posztolt képeden). A 102-ről nem láttam még felismerhető rendszámos képet. A 405-ről csak Markó Ferenc téli álcás képét tudom, de nem mernék fogadni hogy 1H-830 és nem 1H-833 A 413 a MKH. külföldi... képaláírása: "A 824-es alvázszámú, 423-as toronyszámú T-38 hadgyakorlaton". Ezt én 1H-824 rendszámnak értelmezem. Elméletileg is ez egy T-38 rendszáma, és a linkelt képeden is bele lehet látni. | |||||
tank | Adatlap | 621236 | 2017. január 14. 17:47 | ![]() | |
Nagyon szépen köszönöm! | |||||
téglatesó | Adatlap | 621220 | 2017. január 14. 16:00 | ![]() | |
Kiegészítés: A 30. hk.e. Pzkpfw. IV. F1 páncélosai közül ezeket sikerült beazonosítanom eddig: "313" - 1H-838 (3. század 1. szakasz 3. kocsi) "314" - 1H-841 (3. század 1. szakasz 4. kocsi) "323" - 1H-850 (3. század 2. szakasz 3. kocsi) "324" - 1H-837 (3. század 2. szakasz 4. kocsi) "621" - 1H-849 (6. század 2. szakasz 1. (pk.) kocsi). Ez -tudom- eddig elég sovány, de sajna elég kevés az olyan kép, amin egyszerre látszik a toronyszám, meg a rendszám is. A Skoda T-38-ra visszatérve: van fotóm a "413"-as kocsiról is, amin látszik a rendszám, de annyira rossz minőségű a felvétel (filmből van kivágva a kocka), hogy olvashatatlan a rendszám. Azért belinkelem, hátha valaki fel tudja javítani: | |||||
téglatesó | Adatlap | 621219 | 2017. január 14. 15:52 | ![]() | |
Üdv! A rendelkezésemre álló fotók alapján eddig a 30. hk.e. Skoda T-38 páncélosai közül az alábbiakat sikerült beazonosítani toronyszám+rendszámra: "024" - 1H-817 (I. zlj. törzsszakasz 2. kocsija) "102" - 1H-780 (1. század pk.h. kocsija) "103" - 1H-781 (1. század törzsszakasz 1. kocsija) "132" - 1H-833 (1. század 3. szakasz 2. kocsija) "134" - 1H-819 (1. század 3. szakasz 4. kocsija) "224" - 1H-791 (2. század 2. szakasz 4. kocsija) "304" - 1H-792 (3. század törzsszakasz 2. kocsija) "405" - 1H-830 (4. század törzsszakasz 3. kocsija). Másoknak biztos sikerült még (más) több kocsit is hasonlóan beazonosítani, talán megosztják velünk azokat is. | |||||
tank | Adatlap | 621218 | 2017. január 14. 15:32 | ![]() | |
De nagy a csend! | |||||
tank | Adatlap | 621184 | 2017. január 13. 20:08 | ![]() | |
tank | Adatlap | 621183 | 2017. január 13. 19:54 | ![]() | |
Sziasztok! Látom ment a diskurzus a magyar vasakról és csak annyit kérdeznék tőletek,hogy hazánk 38t tankjai csak G változatok voltak vagy esetleg E-F is?Ha voltak, valaki tudja esetleg a számozásukat rendszám stb...? | |||||
romsitsa | Adatlap | 621166 | 2017. január 13. 09:34 | ![]() | |
Hello, ehhez az kellett volna, hogy az összes kerékhimbát cseréljék, mert egységes a futóműve. Üdv Á | |||||
Gabusch | Adatlap | 621161 | 2017. január 13. 00:21 | ![]() | |
Valahol láttam a neten, hogy egyes kubinkai kocsik erősen amortizálódott példányokból lettek helyreállítva. | |||||
romsitsa | Adatlap | 621160 | 2017. január 13. 00:11 | ![]() | |
Lehetséges, de a Kubinkai kocsin ott vannak a sárkaparók, ami nagyjavítást feltételez, mert a 37-en, meg az erdélyi fotókon úgy általában nincs ilyen huncutság. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 621159 | 2017. január 13. 00:09 | ![]() | |
Az rendben, hogy Sárika a felirat, de a másik könyvben ugyan azon a fotón, ugyan ott Sári van felírva, nagyobb betűközökkel. Mint az átszámozódott Sdkfz. 140. Á | |||||
Kamovos | Adatlap | 621158 | 2017. január 12. 23:43 | ![]() | |
PeKo Publishing | Adatlap | 621157 | 2017. január 12. 23:19 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 621155 | 2017. január 12. 22:42 | ![]() | |
A 6-os szerintem jobban hajlik. De akár az is lehet, soha nem fog kiderülni. Viszont most vettem észre, hogy a 37 is nevesítve volt. Nem látszik a név, de nyilvánvalóan valami írás van fehérrel a kitekintőn, mint a Sárikán, meg az Irénkén. Bár a pótlánctag tartók ugyanott vannak (csak máshogy vannak feltéve a tagok kicsit)úgyhogy azt sem zárom ki, hogy a 37 lett később az Irénke. | |||||
romsitsa | Adatlap | 621154 | 2017. január 12. 22:37 | ![]() | |
Ahoj, ez a 1+3 jelzése, más fotó, de pár pillanat különbséggel készülhettek. Amit még megtaláltam, az egy három szegeccsel rögzített kitekintős Zrínyi (mint a +30) érdekessége, hogy a kereszt előtt krétával 1/1 van rárajzolva. Ha könyv közelben leszek megint, megnézem, hogy a rendszáma stimmel-e a másik "három szegecses" kocsival, lehet több ilyen kocsi létezett. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 621153 | 2017. január 12. 22:06 | ![]() | |
A nagy könyvben Sári a felirat. Turán kitekintős az első négy, már páncéllemezből készült kocsi. A +36 miért nem? A 6 szára a leghosszabb és én egy elég hosszú egyenest vélelmezek a 3-tól jobbra. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 621152 | 2017. január 12. 22:03 | ![]() | |
Itt esetleg? Koszi a linkelést. http://www.vasutikocsi.hu/jelleg/j1967.html Üdv Á | |||||
Elnar | Adatlap | 621151 | 2017. január 12. 22:00 | ![]() | |
Ez a SÁRIKA. Fortepan 45609-es kép. Az 1+3-at csak elhinni tudom jelenleg. A 2+0 előtt szerintem 34 lehet. Esetleg 35. Turán kitekintősek tudtommal (a Haditechnika szerint) az oktató vas kocsi volt. Ami érdekes, mert többet is látni, nem csak egyet... | |||||
Kamovos | Adatlap | 621150 | 2017. január 12. 21:35 | ![]() | |
romsitsa | Adatlap | 621149 | 2017. január 12. 21:32 | ![]() | |
Akkor ezzel nézd össze a betűk kiosztását. Varázslat. https://www.flickr.com/photos/deckarudo/7729245954 Az 1+3 jelzése 1 a koponya alatt, van róla jobb képem. A +36-on szerintem szintén 1 van, koponya vagy bármi más nélkül. A 2+0 nekem több mint bizonytalan, előtte 34 vagy 36 esetleg 35, nincs más szám, ami a bal oldalán egyenes lenne, a kis számra sincs még tippem, a koponyát viszont látom. A sárvédők hiányára a tippem, hogy balra többet forogtak az irányzás miatt és jobban összegyűlt a mocsok. Lehet badarság, de a kiképzés során is sokszor hiányzik a bal sárvédő. Ha nincs meg a Zrínyi album, van benne egy elég érdekes kocsi, Turán kitekintős és a pótlánc tartó is Turán jellegű (a páncél teljes hosszában keresztbe fut a lánc). Üdv Á | |||||
Kamovos | Adatlap | 621148 | 2017. január 12. 21:25 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 621146 | 2017. január 12. 20:55 | ![]() | |
ami még lemaradt: Ez az agyament logikámat kezdi alátámasztani miszerint az 1+X volt a 2. a 2+X a 3. és a 3X az 1. üteg ( a 3X-et a -talán- 20+0 képén elég rosszul látni, még az is lehet hogy 2 van rajta) Meg ami még eszembe jutott: Gyanúsan sok Zrínyiről hiányoznak a sárvédők. Nem tartom kizártnak hogy pont azért vették le hogy ne zavarja össze őket az alakulatjelzések melletti számozás | |||||
Elnar | Adatlap | 621145 | 2017. január 12. 20:48 | ![]() | |
Sajnos csak a Külföldi gyártású... van meg. Mivel a másik gépem elszállt csak az ezen maradt/újragyűjtött képeim tudom átnézni. A számozásba sejtés alapján lévőket is belevettem Ezek alapján a számozottak: 1: koponya, 1. a dobozon 1+1: sárvédők levéve, nem látszik 1+3: rossz minőségű kép, a koponya felismerhető, alatta talán 2. (1. nem valószínű) 2+0: (szerintem ez a száma, ezt posztoltad tegnap) előtte van egy +3X, egy talán 3-assal a dobozán. Talán halálfej széle látszik kitakarva 2+2: csak oldalról van kép 2+4: rossz minőségű kép (a 4 is csak tipp) sárvédők levéve, nem látszik 2+5: csak oldalról van kép 30: elölről semmiféle alakulatjelzés, hátulról nincs kép 34: csak oldalról van kép 35: csak oldalról van kép 36: mintha a halálfej lenne akkorában mint eddig az amelletti számok 37: két oldalról is van kép, de a sárvédők mindenhol levéve. 38: (ebay fotó, csak a 3-as tiszta) sárvédők fent vannak, de pont előtte állnak... + van egy szám nélküli, koponyával a dobozon (Hajmáskér) 3H-001 proto kocsi: koponya, alatta 2. A hárosi gyűjtőben két Zrínyin van teli kör! A 153 és a 161 gyűjtő számún. Egyik elölről, másik hátulról.(és a tónusértéket figyelembe véve szerintem inkább sárga mint fehér) | |||||
Kamovos | Adatlap | 621143 | 2017. január 12. 20:27 | ![]() | |
Sziasztok! Ezt a vasúti személykocsit szeretném bele tenni egy frontra menő magyar páncélosokat szállító szerelvénybe. Tudnátok nekem róla méretekkel ellátott rajzot feltenni? Üdv: kamovos | |||||
romsitsa | Adatlap | 621136 | 2017. január 12. 17:46 | ![]() | |
Kicsit off: Hasonlítsátok már össze a Zrínyi album (Peko) 117. oldalán és a M. Kir. Honv. hazai gyártású... könyv 237. oldalán lévő képeket Sárikáról. Szerintem ugyna az a fotó, de az egyiken SÁRI a kocsi felirata, a másikon SÁRIKA. | |||||
romsitsa | Adatlap | 621135 | 2017. január 12. 17:38 | ![]() | |
Végiglapoztam Zrínyi témában azt, ami eszembe jutott, úgy nézem a +3x kocsik az 1. rotü osztály kocsijai. Teljesen random az alakulat és üteg jelek megléte, a kiszállításnál még a számozás is csak részleges. A koponya melletti/alatti szám az üteg, kivétel a +36 szerintem. Az 1. üteg azért indult később mert nem volt elég kocsija, a 2., 3. fel volt töltve, így vagy az 1. adott át kocsikat (fura lenne), vagy a +36-on az 1-es szám az osztályt jelöli (nincs rajta koponya és csak a dobozán van szám). A 10. osztály friss feltöltést és az 1/3 üteg túlélő kocsijait kapta meg, a Zrínyi albumban van egy felrobbant kocsi szám nélkûl, amit a 10. osztálynak tulajdonítanak, ezen ott van a koponya, más, a 10. rotü osztályhoz köthető jelzést nem találtam. Illetve a hárosi gyűjtőben van egy Zrínyi, aminek egy fehér korong van a dobozára festve. Üdv Á | |||||
Elnar | Adatlap | 621095 | 2017. január 11. 15:51 | ![]() | |
Ezen csak az általam ismert képekről látszódó infó van rajta. Lehet hogy neked olyan képeid vannak amikről nem tudok. A lovas harckocsi zlj-re jól emlékszel, szerintem ugyanarra a képre gondolunk. Au. Most látom csak, hogy sikerült rosszul másolnom a cellákat a 30. hk.e-nél.. Ádám! Mivel a szám félig takarva van én 2+X-et is megengedek magamnak belelátni. Az 1 pont azért ugyanolyanmint a 3X sor szerintem mert ugyanakkor lett lefestve a törzs is mint az utólag érkező üteg, amit mondtál. A koponya alatti szám stimt, viszonz lehet hogy régebbi jelzés ami átszervezéskor borult | |||||
romsitsa | Adatlap | 621081 | 2017. január 11. 10:25 | ![]() | |
Logikus, de néhány dolog zavar. A képen a hozzánk közelebbi kocsi szerintem 3+x számozású (vagy nem...). A törzs kocsin az 1 ott szerepel, ahol a 3-as sorozatú kocsik száma, így én arra következtettem, hogy a kocsi száma az 1. Az 1+3 kocsin a koponya alatt van az 1, abban a pozícióban ahol a T van a törzs kocsi hátsó dobozán, így szintén arra következtettem, hogy a koponya alatti kisebb méretű jelölés az ütegre/törzsre vonatkozik. A 36-oson én a hátsó dobozon nem látom a koponyát, viszont ott van az 1 és a 36. A +30-ason szintén nincs koponya. Nem tudom kitalálni, hogy mi lehetett a 10. rotü. o. jelzése, ha volt egyáltalán, illetve van-e olyan kocsi, főleg 3-as számozásúak közül, ami a 10. rotü. osztályhoz tartozott. Üdv Á | |||||
téglatesó | Adatlap | 621077 | 2017. január 11. 09:20 | ![]() | |
Üdv! Elnar, ha megengeded, a 30.hk.e-s táblázatodat kiegészíteném az alábbiakkal: a "024"-es kocsi rendszáma 1H-817 a "113"-as kocsi rendszáma 1H-807 a "405"-ös kocsi rendszáma 1H-830 volt a fényképek szerint (mindhárom kocsi T-38). Az I. zlj. pk. és pk.h. kocsijának toronyszámára "011", és "012" van írva. Ez egész biztos? Eddig "021", és "022" volt köztudatban. A lov. hk. zlj. T-38-asai között ráadásul biztosan volt (legalább) egy parancsnoki is, mert a fényképen, (bár most nincs előttem), úgy rémlik, hogy a patkó a homlokgéppuska nyílására felcsavarozott lemezre volt felfestve (ha jól rémlik). | |||||
Elnar | Adatlap | 621062 | 2017. január 10. 20:09 | ![]() | |
Azt nem tartanám kizártnak viszont hogy a 2. és 3. üteg lett az 1+X és a 2+X utalva arra hogy ők most csak ketten vannak. Majd a kiérkező 1. és a törzs /hogy ne keljen megváltoztatni a már feltehetőleg össteszokott rendszeren/ felveszi a 3X számsort. Ez megmagyarázná azt is, hogy a jelenleg egyetlen ismert törzskocsi (az 1) miért pont úgy van számozva, mint a 3X sor: hosszúkás fehér szám a farpáncélon lévő doboz jobb oldalánál. A vasúton hátulról fotózott 36 ugyanígy számozva. A +3X sor mindkét oldalon +3X volt. Nem menetirány szerint volt elöl a szám. Egy kiolvashatatlan második tagú járműről van fotó, bal oldaláról |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |