<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
trombi0001 | Adatlap | 492669 | 2009. december 7. 21:48 | ![]() | |
Hát a Studio27 meg a Hiro biztos adott ki. De mivel nekem az F1 mint olyan 1995 novemberében megszűnt létezni és őszintén szólva fogalmam sincs, milyen autók mentek az elmúlt 15 évben, vannak nálam hivatottabbak is erre válaszolni. Előzmény: (492668) Tibchi 2009. december 7. 21:41 | |||||
Tibchi | Adatlap | 492668 | 2009. december 7. 21:41 | ![]() | |
Lenne 1 kérdésem! Tudja-e valaki, hogy adtak-e ki olyan F1-es vasat 1/20-ban, ami a Ferrari F2001-el mehetett 1 futamon? Előre is kösz a válaszokat! Üdv: Tibchi | |||||
vlevi | Adatlap | 492667 | 2009. december 7. 19:01 | ![]() | |
Én lézerrel nyomtattam, igaz, ebből kifolyólag csak feketét tudok nyomtatni, de nekem nem volt szükségem semmi fixáló szerkezetre, csak a matrica felrakása után lakkoztam. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 492666 | 2009. december 7. 18:18 | ![]() | |
Ha a Micro Scale Liquid Decal Filmre gondolsz, akkor remélem, hogy megfogja. Az előbb említett Jägeres Alfám ülésmatricája ugyanis már a lapon morzsákra van repedezve, és én is ebben a csodafolyadékban bízom, úgyhogy akkor most megvárom, hogy Te mire mégy vele...:-) | |||||
Bebá | Adatlap | 492665 | 2009. december 7. 17:35 | ![]() | |
No akkor, ebből a megfontolásból lett kevlár az ülésem! Régen volt. | |||||
jabel | Adatlap | 492664 | 2009. december 7. 15:33 | ![]() | |
Köszi! Konkrétan vannak képeim erről a kocsiról, és csak az látszik, hogy fekete, de akkor asszem amiből több marad, az lesz rajta, mivel eddig már mindenkitől hallottam mindent. más kérdés. Van vmi speckó folyadék házi matricákhoz. ha azzal átkenem a gyári matricát, akkor megfogja, vagy csak vastagabb lesz, de ugyanúgy puzlezhetok vele? | |||||
trombi0001 | Adatlap | 492663 | 2009. december 7. 07:52 | ![]() | |
Persze én a Tamiya gyári narancssárga autójára gondolok, mert ugye Jäger-dekorral még '96-ban az ITC-ben is ment a Bartels gyerek, de már az újabb, a laposabb autóval. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 492662 | 2009. december 7. 07:50 | ![]() | |
A Bartels-féle Jägermeistereshez gyárilag sárga kosárfonatos kevlárt adnak és szerintem a '93-'94-es gépeken valóban az is volt. Amit Laci feltett képeket, azon az ülés formájából ítélve a '95-'96-os autó van, azon már lehet, hogy pöttyös karbon volt. Szóval szerintem az 1. generációs Alfákon kevlár, a 2.-on karbon. | |||||
jabel | Adatlap | 492661 | 2009. december 6. 18:28 | ![]() | |
Köszi szépen! Közben elkezdtem az alját karbonozni a dolognak. A karbonon sikerült elérnem, hogy csak 1-2 ránc maradjon, aztán felraktam mellé a gyári ezüst részt. 2 matricát. 30 darabban. Egyenlőre nem a legjobb poén, de megoldom, amikor nekiesek majd a dekornak sztem lesz anyázás, de "majd megoldom", amikor meg kész van, akkor csúnyanagykáromkodás-áztatás-matrica után rohangálás lesz... | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492660 | 2009. december 6. 17:50 | ![]() | |
GUGEE | Adatlap | 492658 | 2009. december 6. 17:04 | ![]() | |
Majd kiderül idővel mi történt valójában!Addig csak találgatunk! Domenicali szerintem pontosan tudja,ezért merte megigérni,hogy nem fog ilyesmi előfordulni. G | |||||
Gabi | Adatlap | 492655 | 2009. december 6. 16:05 | ![]() | |
Sziasztok! OFF gombot használjátok légyszíves amikor szükséges. Köszönöm! Gabi | |||||
jabel | Adatlap | 492654 | 2009. december 6. 16:00 | ![]() | |
szucslaszlo67 | Adatlap | 492653 | 2009. december 6. 15:35 | ![]() | |
Talált, sűllyedt. De az a része már kész van. | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492652 | 2009. december 6. 15:34 | ![]() | |
Küldök neked valamit. | |||||
vlevi | Adatlap | 492651 | 2009. december 6. 15:23 | ![]() | |
Egyszerűen arról van szó, hogy nem fér meg két dudás egy csárdában. Ha emlékeim nem csalnak, mintha Prostnak sem lett volna felhőtlen a kapcsolata Sennával... | |||||
Sztanyi | Adatlap | 492650 | 2009. december 6. 13:34 | ![]() | |
Most olvastam én is a Formula.hu-n,de úgy írták,hogy bevallotta,hogy nem volt minig fair Hamiltonnal,tehát nem tudta elviselni,hogy egy újonc megközelítí,sőt néha el is veri.Az meg,hogy becsapták,arra utalhat,hogy azt hitte ő lesz a király a csapatban,de nem így lett.Bár ha megnyerte volna a VB-t,az lett volna szerintem! | |||||
Bebá | Adatlap | 492649 | 2009. december 6. 12:04 | ![]() | |
Nem tudom már miért de annó én kosárfonatos kevlárt használtam igaz a Jagermeister-es Bartels 27-es rajtszámú kocsiján. Ha mégis karbon akkor az amit kbx javasol.Én fűrész fogasnak hívom mert felnagyítva olyan, de egyről beszélünk. | |||||
jabel | Adatlap | 492648 | 2009. december 6. 11:55 | ![]() | |
kbx | Adatlap | 492647 | 2009. december 6. 11:39 | ![]() | |
Szerintem csináld cikk-cakk-osr, valószínűleg olyan... | |||||
jabel | Adatlap | 492646 | 2009. december 6. 11:36 | ![]() | |
Sziasztok! Nem tudja esetleg valaki, hogy DTM-es alfába milyen mintájú az ülés hátulja? csak egy messzebbi képem van róla, azon csak annyit látni h szürke/fekete, de hogy sima, pöttyös v kosárfonatos karbon, azt nem sikerült beazonosítani. köszi jAbel | |||||
Atesz76 | Adatlap | 492645 | 2009. december 6. 10:39 | ![]() | |
GUGEE | Adatlap | 492644 | 2009. december 6. 09:56 | ![]() | |
"Beszéltem már arról Fernandóval, hogy mi történt a McLarennél. Úgy érezte, hogy becsapták, és azt is elmondta, hogy nem mindig volt korrekt a kapcsolata Lewisszal Figyelitek?Ezek az első mondatok !Remélem már végre megtudjuk mi történt akkor. G | |||||
trombi0001 | Adatlap | 492642 | 2009. december 4. 21:23 | ![]() | |
Nagyon szép! Valamiért olyan előérzetem van, hogy az ajtók nyitottak lesznek rajta és műgyantából lesznek...:-) | |||||
GUGEE | Adatlap | 492641 | 2009. december 4. 15:58 | ![]() | |
Srácok! Nem tudtok véletlenül olyan oldalt,amin az f1-es autók külső méretei találhatók? PL.szélesség,hosszúság,magasság G | |||||
matton | Adatlap | 492640 | 2009. december 4. 10:54 | ![]() | |
Ez igen! Laci csak így tovább nagyon szép lesz! | |||||
Bebá | Adatlap | 492639 | 2009. december 2. 22:20 | ![]() | |
Alakul!Kár, hogy a tűzfal szép részletet eltakar. | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492638 | 2009. december 2. 22:13 | ![]() | |
JazzZ | Adatlap | 492637 | 2009. december 2. 13:24 | ![]() | |
Kik kérték innen? És milyen verziót terveznek belőle?:) | |||||
GUGEE | Adatlap | 492636 | 2009. december 1. 15:52 | ![]() | |
szucslaszlo67 | Adatlap | 492635 | 2009. december 1. 07:27 | ![]() | |
Mindekinek köszönöm a dícsérő szavakat és nagyon remélem, hogy hamarosan már az alvázban tudom megmutatni a blokkot. | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492634 | 2009. december 1. 07:26 | ![]() | |
Sztanyi | Adatlap | 492633 | 2009. november 30. 23:24 | ![]() | |
Jól néz ki,gratulálok! | |||||
Bebá | Adatlap | 492632 | 2009. november 30. 23:10 | ![]() | |
Nagyon jó!Látványos nagyon ez a blokk. | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492631 | 2009. november 30. 21:24 | ![]() | |
A tetejéből minden, mert a fedőt nem fogom rárakni, az oldalából úgy 30%, a benzinpumpa végéből semmi, a váltó oldalról úgy 25%. Szerintem ettől függetlenűl megérte a munkát és a kb. 12.000 friccset. | |||||
Gabi | Adatlap | 492630 | 2009. november 30. 21:13 | ![]() | |
Szia Laci! Ez nagyon szép lett! Mennyi fog belőle látszani majd? Gabi | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492629 | 2009. november 30. 21:11 | ![]() | |
Köszönöm, köszönöm. | |||||
matton | Adatlap | 492628 | 2009. november 30. 16:41 | ![]() | |
jabel | Adatlap | 492627 | 2009. november 30. 15:34 | ![]() | |
Nagyon szép, részletes munka, grat! | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492626 | 2009. november 30. 07:43 | ![]() | |
GUGEE | Adatlap | 492625 | 2009. november 29. 19:32 | ![]() | |
Nem szemétkedni akarok,csak kiváncsí vagyok! Van a bal oldali tükör oldalán kamera? G | |||||
GUGEE | Adatlap | 492624 | 2009. november 29. 19:21 | ![]() | |
Én inkább a futóművet vágnám szét!Tudnád vele állítani a kerékdőlést! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 492623 | 2009. november 29. 19:19 | ![]() | |
Pontosanbban Én bízom benne ,hogy látjuk még! Vagy jövőre vagy azután! Így értettem. G | |||||
Matton | Adatlap | 492622 | 2009. november 29. 19:14 | ![]() | |
Nem szó szerint értetten mert a brazil versenyen nem volt rajta cigireklám. Pontosítva utolsó aktív évvadjában! | |||||
Matton | Adatlap | 492621 | 2009. november 29. 19:12 | ![]() | |
Sajnos igen.Schumival elég sokat beszéltünk erről ma is. A belső cockpit ,a szárnyak miatt és a trapézlengők miatt szinte lehetetlen megcsinálni. A festés baromi nehéz lenne ha szétvágnám az elejét és az anyagveszteség miatt nem hiszem,hogy pontosan vissza tudnám illeszteni az orrkúpot. | |||||
GUGEE | Adatlap | 492620 | 2009. november 29. 19:09 | ![]() | |
Nem biztos,hogy az utolsó! Nem mernék nagyobb pénzt rátenni! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 492619 | 2009. november 29. 19:08 | ![]() | |
Tetszik a meló!Gondolom az eleje a Kit miatt nem lehet egy darabból! G | |||||
Matton | Adatlap | 492618 | 2009. november 29. 19:07 | ![]() | |
Schumi utolsó autójával sose tennék ilyet. | |||||
GUGEE | Adatlap | 492617 | 2009. november 29. 19:05 | ![]() | |
Schumi7vb | Adatlap | 492616 | 2009. november 29. 19:05 | ![]() | |
tudom,640-esből kell átalakitani,és az megvan.Emberke meg azzal együtt adja el.nekem meg csak az átalakitó kellene,de az még mindig nem olyan részletes mint amit a Fujimi fog kiadni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |