<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
páncélos | Adatlap | 565163 | 2014. augusztus 13. 09:16 | ||
Szép a kidolgozás, de gyártanak is ilyen járműveket 1/35-ben (ZiL-130,133, Kraz-256)? Előzmény: (565135) juge75 2014. augusztus 12. 21:05 | |||||
juge75 | Adatlap | 565135 | 2014. augusztus 12. 21:05 | ||
juge75 | Adatlap | 565134 | 2014. augusztus 12. 21:04 | ||
juge75 | Adatlap | 565133 | 2014. augusztus 12. 20:57 | ||
ICM Zil-131 detail set, 1/35 és más... Custom Factory...www.ecrater.com/p/20385351/1-35-customfactory-detail-set-for-model-zil-131 | |||||
páncélos | Adatlap | 565106 | 2014. augusztus 12. 08:56 | ||
Orosz páncélos technika fejlődése: artofwar.ru/w/wechkanow_i_w/vivboewyetanki-semejstwot-72t-80t-90wtoroeizdanie19122011.shtml | |||||
páncélos | Adatlap | 565105 | 2014. augusztus 12. 08:55 | ||
Akácia makett: karopka.ru/forum/forum188/topic14873/ | |||||
Sennás | Adatlap | 564507 | 2014. július 31. 21:07 | ||
Sennás | Adatlap | 564505 | 2014. július 31. 20:56 | ||
juge75 | Adatlap | 564502 | 2014. július 31. 20:48 | ||
BTR-60 PU tetőpáncél szélessége: 46,76 mm, jármű szélessége sárvédő / fellépőlemezek nélkül: 72,88 mm, teljes szélesség: 80,45 mm. | |||||
Sennás | Adatlap | 564501 | 2014. július 31. 20:47 | ||
Köszi Gábor!Felírom. | |||||
juge75 | Adatlap | 564500 | 2014. július 31. 20:44 | ||
Tunguska torony koszorú gyűrű átmérő a maketten(amin gyakorlatilag forog): 65,45 mm. Torony erkély átmérő (a külső kör alak): 78,48 mm | |||||
Sennás | Adatlap | 564499 | 2014. július 31. 20:41 | ||
ilyet találtam.T-72 v T-90 torony. De hám szkreccsel valamelyik állat miért nem vesz méretarányt?Ez így tuti nem jó. | |||||
Kamovos | Adatlap | 564498 | 2014. július 31. 20:37 | ||
Valami keveset tudok, de nem vagyok profi. Én gépész lévén, kis kezemmel rakosgatom egymásba a dolgokat. (Csak a sötét gondolatúaknak ismételném meg, hogy a dolgokat, nem a testrészeket.):D | |||||
Sennás | Adatlap | 564496 | 2014. július 31. 20:31 | ||
Jani bátyám tudsz szkrecselni a gépen?(mert én nem ) ott könnyen össze lehetne építeni.Ilyen képet még én se láttam most találtad ki vagy olvastad valahol? | |||||
Kamovos | Adatlap | 564495 | 2014. július 31. 20:23 | ||
Van fénykép erről a BTR-90 pro Tunguskáról? Mert szerintem a torony helye kivan szélesítve. | |||||
Sennás | Adatlap | 564494 | 2014. július 31. 20:17 | ||
Kurv..ra nem jó a matek.Vagy én nem értem.Model-Making en néztem mértem a Tunguskat és 2 féle BTR80 is.76mm mutat a Tung-ka torony gyűrüje. A BTR felülről 78mm? mutat.Akkor miért néz ki a képen mintha 2 oldalt lelóg a torony. ddk466 is készített képet azon a 1:72 látszik a különbség. | |||||
Kamovos | Adatlap | 564492 | 2014. július 31. 20:11 | ||
Én csak annyit, hogy adjon már el nekem valaki egy Sztrela 10-est 1:72-ben az ACE-től :) Mert BTR már van 2-is :) | |||||
Sennás | Adatlap | 564491 | 2014. július 31. 20:09 | ||
Meriferi | Adatlap | 564490 | 2014. július 31. 20:04 | ||
Nincs mit. A makettező népet szolgálom. :-) | |||||
Sennás | Adatlap | 564488 | 2014. július 31. 20:03 | ||
Ez komoly!Tetszik.Jó hogy mutattad.Hasonlót kérdeznék. Ilyen BTR-70nek a "hátsóját" gyárilag alakították?Csak hogy beférjen a Kamaz motor?Így nagyon tetszik a BTR-70(80as popóval) Ez házilag kivitelezhető? | |||||
juge75 | Adatlap | 564487 | 2014. július 31. 19:55 | ||
juge75 | Adatlap | 564486 | 2014. július 31. 19:53 | ||
Építsed szélesebbre, mert azért van ennyire kihozva, hogy ne boruljon a torony. (Elég nagy lökést ad a 4 db 30 mm-es gépágyú) | |||||
Sennás | Adatlap | 564484 | 2014. július 31. 19:49 | ||
Király vagy Feró! Nem olyan vészes,nem egyszerű de nem vészes.Esetleg ha az alsó gyűrűt kisebbre építeném.Nagyon Nagyon szépen KÖSZI! | |||||
Meriferi | Adatlap | 564483 | 2014. július 31. 19:31 | ||
Szia Gábor! Megnéztem Neked a Tunguskát. Ilyen lenne egy BTR-80-on. Mindenesetre tuti meg kell magasítani a tetőlemezt a torony alatt, hogy körbe tudjon fordúlni. Üdv, Meriferi | |||||
Sennás | Adatlap | 564482 | 2014. július 31. 18:41 | ||
Szia mykman!Régen beszéltünk.Hogy haladsz a "lecsupaszított" gépeddel?Találtam még 2 képet.Illetve ott van ez csak így nagyobb képen.Esetleg képet tehetnél hogy haladsz. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 564408 | 2014. július 30. 11:25 | ||
Ha jól tudom a GAZ-66 esetében a ponyvatetős változat alapvetően a légideszant alakulatok számára készült. Az Eastern Express ki is adta, nekem ilyen van... | |||||
Sennás | Adatlap | 564406 | 2014. július 30. 09:17 | ||
Úgy látom akkoriba "divat"vagy inkább csak halvány kísérlet volt.Gaz-66 is kapott ilyet aztán ebből se lett semmi. | |||||
Sennás | Adatlap | 564404 | 2014. július 30. 08:54 | ||
Köszi.Jól áll neki.Még a lebontott ponyvás ahol csak a keret látszik az is jó.Ami nálunk voltak azok ilyen,nyerges vagy platósok voltak?Miket alakítottak át? | |||||
juge75 | Adatlap | 564402 | 2014. július 30. 08:04 | ||
Igen minden Ural-375 és a nyerges 375S gyárilag ponyvatetős változatban jött ki, a kemény tetős lett a 375D. Ponyvatetősnél a szélvédő is levehető, oldalról nézve függőlegesen áll, nincs döntve. Nálunk is voltak rendszeresítve, majd később át alakították mindet kemény tetősnek. | |||||
Sennás | Adatlap | 564381 | 2014. július 29. 20:54 | ||
Köszi.Annyira de annyira nagy rá.Szinte látom hogy felborul olyan magasan van a súlypontja.Én nem tudok ilyen számítógépes összemontírozást csinálni de tuti más lesz mint amit annó képet találtam. | |||||
ddk466 | Adatlap | 564380 | 2014. július 29. 20:46 | ||
Sennás | Adatlap | 564375 | 2014. július 29. 20:09 | ||
Drága barátom 2 képet készítenél még? 1 teljesen oldalról 1 teljesen szemből 95mm a hossza éppeg ráfér, és 76mm széles pont a BTR legszélső pontjai. Köszi | |||||
Sennás | Adatlap | 564369 | 2014. július 29. 19:45 | ||
Sennás | Adatlap | 564367 | 2014. július 29. 19:42 | ||
Köszi Kálmán.Látom be kell kicsit pótolni az oldalába.Picit én hátrébb tenném de egész jól mutat rajta.Egyeztetek még Juge75 úrral és indítom a projektet. Küldtem egy linket egy Topol Converson Kit-ről nézted már? | |||||
ddk466 | Adatlap | 564364 | 2014. július 29. 19:13 | ||
Sennás | Adatlap | 564337 | 2014. július 29. 14:45 | ||
Sennás | Adatlap | 564315 | 2014. július 28. 21:57 | ||
Áá sose fogok így stirolozni.Félelmetes vagy Tesó!Gyönyörű. Akkor ennek az átmérője 69mm?Enyire kellene "felhízlalni"a BTR tetejét. | |||||
juge75 | Adatlap | 564307 | 2014. július 28. 20:16 | ||
A torony, és az átalakított Tunguska, Tor lesz belőle... | |||||
Sennás | Adatlap | 564294 | 2014. július 28. 18:48 | ||
Szia.Majd kereslek magánban.Természetesen 1:35be ugye? Köszi elöre is. | |||||
juge75 | Adatlap | 564288 | 2014. július 28. 16:56 | ||
Nekem van 1 plusz tornyom, ugyanis 2 készletet vettem, 1 Tunguska 1 pedig Tor lesz (fél készek). | |||||
Sennás | Adatlap | 564239 | 2014. július 28. 08:33 | ||
Szia.Sorrry akkor megint pontatlanul kérdeztem:( "milyen alvázon VAN"persze hogy még ma is használják. Ez tetszett meg.Gondolom nem valós ez se.Nekem csak a felépítmény kellene,az alsó részt "elbotolnám" valakivel.Ezért gondoltam ha valaki tud(na) építeni belőle(esetleg Magyart)szívesen megfeleztem volna a készletet.Nem olcsó ez a Panda cucc.De így esély nincs rá. | |||||
juge75 | Adatlap | 564232 | 2014. július 27. 22:47 | ||
juge75 | Adatlap | 564230 | 2014. július 27. 22:30 | ||
? Gabi, nem értelek... 2S6 M,M1 jelenleg is létező eszköz. Az alvázat felhasználták a Tor első változataihoz is, valamint a Buk-hoz. Magyarországon a Tunguska rendszerbe állító teszt lövészetei folytak, Szovjet csapatoknál, Nagyorosziban és Drégelypalánkon. Magyar Néphadsereg nem rendszeresítette sem az alvázat, sem az eszközt (sajnos). | |||||
Herr Teufel | Adatlap | 564228 | 2014. július 27. 22:25 | ||
Hali! A magam részéről akril festékhez denaturált szeszt használok, ami ha jól tudom 96%-os metilalkohol. Ez a legjobb szerintem. Ráadásul gyorsabban is szárad, meg a festő cucc is alaposabban tisztítható általa. Üdv! | |||||
Sennás | Adatlap | 564227 | 2014. július 27. 21:38 | ||
Kamovos | Adatlap | 564148 | 2014. július 26. 02:11 | ||
Én rep szeszt használok amíg van. Aztán átállok a tiszta szeszre amivel a géptávírókat mostam. Utána a Szabadegyházira azt viszik a gyógyszertárba. De ez nagyon sok idő. :) | |||||
sárkányos | Adatlap | 564144 | 2014. július 25. 22:05 | ||
Szevasztok. Én az akril festékekhez(Tamiya, Gunze) kizárólag csak 96%-os szeszt használok és mindegyiknél bevált. Üdv sárkányos | |||||
lacipapa | Adatlap | 564140 | 2014. július 25. 20:53 | ||
Én a Tamiya acrilhoz,Alcohol Isopropil-t (gyógyszertár)használok,szerintem jobb mint az alkohol.Kipróbáltam azt is,de ez jobban bevált és lehet,akár 1 litert is venni egyszerre,míg az alkoholt,szinte,csak decinként. | |||||
Kamovos | Adatlap | 564128 | 2014. július 25. 16:29 | ||
Egyszer próbáljad ki a Tamiya akrilt alkohol hígítással. Nekem is mondták ezt és nem hittem el, nem is akartam kipróbálni. Aztán egyszer mégis kipróbáltam és megszűnt a kínlódás. Azóta csak azt használom. :) Üdv: kamovos | |||||
ponty | Adatlap | 564096 | 2014. július 24. 21:18 | ||
Kérdés: Most próbáltam ki egy harckocsimon, hogy milyen is az akril festékek használata (A régi enamel zöldem beszáradt ezért gondoltam kipróbálom ezt is.), és arra jutottam hogy: Humbrol flakonos akril fehérrel alapoztam, ez először kicsit "foltos-lyukacsos textúrát adott később azért összeállt. Ere az előárnyékolást revell enamellel vittem föl, majd ma az alapszínt vallejo akril ruszki egyenruha zölddel amit desztillált vízzel hígítottam. Na itt jön bökkenő, hogy legtöbbször kis cseppekben állt össze mint a víz. Többször is állítottam a nyomáson illetve arra jöttem rá, hogy sűrűbb keverékkel inkább viselkedik úgy ahogy eddig megszoktam. Kedvelem a technikát rá akarok állni, mert olcsóbb ha a hígítást is vesszük, könnyebben takarítható, de ezt a részt hogyan tudom kiküszöbölni? A vízzel lehetett a baj? Vagy tényleg sűrűbb keverék kell (de akkor meg gyorsabban fogy ami azért akkor több vételt jelent, vagy csak ettől a csőrös adagolástól néz ki úgy mintha jobban fogyna?)? Ti nektek mik a tapasztalataitok ezekkel a termékekkel? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |