/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
Corpuschristi 398929 2006. november 4. 19:56
Válasz erre
köszi, amúgy még nincsen kész
Corpuschristi 398928 2006. november 4. 19:56
Válasz erre
Szia Gabi

Fotókon ott van. De ha megnézed Kálmánnál is otvan. És én is ezt kérdezetm tőle mire előhalászott vagy egy tucat képet. Ezek inkább csak felpufadtak és kiégtek.
Akos 398927 2006. november 4. 19:37
Válasz erre
Zsugorítod? Most már 1:100-as? :-)
Régóta nem láttam ennyire kidolgozott 72-es járműveket. A kocskakő is teljesen jó, talán a különálló kockák sötétek egy kicsit. A villamossín is jól sikerült (ha az akart lenni)Várom a házat a sarokra!
Gabi 398926 2006. november 4. 19:32
Válasz erre
Szia Krisztián!
Nekem tetszik a dolog, szépen alakul a diod. Egy kérdésem lenne csak, a Zil vagy Zisz még benzines volt, és ezért nekem kicsit furcsa, hogy egy ilyen tűz után ennyire éppen maradjon a tankja. Lehet, hogy üres volt vagy hasonló, eredeti képeken biztos látni, ezt csak azért jegyeztem meg, mert nekem egy kicsit elüt.
Biztos szép lesz a végeredmény, várom a folytatást.
Gabi
Corpuschristi 398925 2006. november 4. 19:30
Válasz erre
gyönyörű szépen készíted elő a felületet. Gratulálok!!!
Corpuschristi 398924 2006. november 4. 19:27
Válasz erre
igen csak szép ez a makett. mióta nem alszol, hogy így haladsz? :P
Corpuschristi 398923 2006. november 4. 19:23
Válasz erre
000_3425.jpg méret: 117.6 KB
000_3435.jpg méret: 156.3 KB
000_3439.jpg méret: 175.3 KB
000_3445.jpg méret: 188.4 KB
000_3447.jpg méret: 193.4 KB
000_3451.jpg méret: 243.8 KB
000_3453.jpg méret: 205.6 KB
000_3471.jpg méret: 148.7 KB
000_3472.jpg méret: 127.4 KB
Zsugorítottam az 56' -os diorámát. Most itt tartok vele.
Joce 398922 2006. november 4. 16:39
Válasz erre
T70a.jpg méret: 33.3 KB
T70b.jpg méret: 34.4 KB
T70c.jpg méret: 41 KB
T70d.jpg méret: 31 KB
Sziasztok!

Ha már T-70-es a téma, szintén Miniart, itt tartok vele még a kipufogó és a lánctalp van vissza. Én nem mertem belevágni a sárvédők leamortizálásához, így egy kissé megkíméltebb példány lesz az enyém.

Üdv Joce
Batya 398921 2006. november 4. 15:38
Válasz erre
Fimre !

A makett várakozásaimon fellül vizsgázott. Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom a figurák jó minőségüek. Kis sufni tuningal vagy maratásokkal nagyon inpozáns csöpséget lehet belölle építeni. A lánctalp sajnos éppen annyi amenyi a lánctalpakra elég, Pánczél Matyi barátom adta oda az ö készletéből.

Üdv
Batya
Fimre 398920 2006. november 4. 15:31
Válasz erre
Batya!

És egészben mi a véleményed a makettről? Tervezek egy ilyen beszerzését, mert megtetszett.Ennyi tartalék lánc jár hozzá? És a figurák milyenek?
Imi
Kalóz 398919 2006. november 4. 15:22
Válasz erre
Nekem is most alakul. Tényleg kis aranyos, bár a köteleket én is le akarom cserélni.
Apropó! a tárgyi példányokon volt zimmerit?
Kalóz
Batya 398918 2006. november 4. 12:00
Válasz erre
Notarius !

-A Zsalus motorblokkban igazad van ami a Interneten fellelhető restaurált darabokon ez látható, de mivel a Miniart rácsosra adta meg ezért én is ráccsal készítettem el. Szerény véleményem szerint látványosabb a rácsos jobban leamortizálható:)
-A jármű elején kisebb kampók és drótok segítségével fogom rögzíteni a láncokat.
-A tejeskanna rögzítve lesz.
-A sárvédő azért van ilyen állapotban, mert a jármű T-70 korai melyet 1943-tól már bevetettek. A járművem, pedig 1944 télén Magyarország területén szolgált igen leamortizált állapotban .
-A lánctalpat most a helyén festem, mert szemenkénti láncot ragasztás után nem akarom már mozgatni. De 90%ban nem a helyén festem.
-A Jármű nem német lesz hanem Orosz!

Köszönöm a véleményed.

SzaTi!

Köszönöm. Hát próbálok normális képeket csinálni:)

Üdv

Batya
Macal 398917 2006. november 3. 21:26
Válasz erre
Szevasztok!

Nálam a revell 72 es tigrincse gondolta azt hogy megformálódik kezeim között, némi tunning keretében: új, nagyon vékony drótból fonott vontatókötelekkel, és ólomfóliából készűlt sárvédőkkel, és kipufogó védőburkolattal. Képeket szerintem holnap nyomatok fel az oldalra...de olyan kis pöttöm:D
Üdv: Matsal-koma
SzaTi 398916 2006. november 3. 19:27
Válasz erre
Batya!

Idáig szép munka, várom a festés utáni fotókat. A sárvédők gyűrődéseit, igazán jól eltaláltad. Jó a sötét háttér!:)

SzaTi
notarius 398915 2006. november 3. 13:58
Válasz erre
Hello!

- Amiket én láttam, azokon zsalus motorburkolat volt és nem rácsos.
- A homlokpáncélon mivel fogatod oda a pótláncokat?
- a tejeskanna súlypontját nézve az első gödörnél kiesne a tartóból. Bár gondolom valamivel oda lesz kötözve.
- nekem egy kicsit túlzás a szarrá gyűrődött sárvédő. Ha én lettem volna ott az alegységpk., akkor rendesen megfenyítettem volna a karbantartó állományt. :)))
- a láncot a helyén szoktad festeni?

Egyébként a tőled megszokott színvonal. Német festés lesz gondolom.

Üdv.: SA
georch 398913 2006. november 3. 09:00
Válasz erre
Szia!
Igazad van, mert többnyire nem volt bennük semmi, de a Focke-Wulfokban volt; ilyen bőr üléspárnaféleség. Nem tudom, hogy miért...
xcraft 398909 2006. november 2. 22:27
Válasz erre
Szia georch!
A kabin frankó, egy kérdésem van: az ülésen a párna volt az eredeti gépen?
Nem foglalkoztam egyáltalán a fókával, úgyhogy nem tudom, csak azt hittem, a WWII. gépeken általában az ejtőernyőn ültek, amivel együtt szálltak be, és az ülés csak egy fém kagyló volt.
X.
Archy 398908 2006. november 2. 22:01
Válasz erre
Bukebe 398907 2006. november 2. 22:00
Válasz erre
Ez ilyen:)
Első tankom!
Üdv:Bukebe
Archy 398906 2006. november 2. 21:45
Válasz erre
Not bad, csak nagyon sötét. De ez lehet a fotó hibája.
Áron
xcraft 398904 2006. november 2. 21:00
Válasz erre
Amennyit én ehez a témához konyítok, a koszolása nagyon jó.
X.
xcraft 398903 2006. november 2. 20:58
Válasz erre
Sziasztok!
A csörömpöket összerakva szokás festeni? Mindíg egy kész makettet látok, amire azt mondjátok, már csak festeni kell. El sem tudom képzelni.
X.
Archy 398902 2006. november 2. 20:53
Válasz erre
Hát elmegy :-D
Na'on teccik!
Áron
Batya 398901 2006. november 2. 20:43
Válasz erre
MI.jpg méret: 44.5 KB
MI1.jpg méret: 39.8 KB
MI2.jpg méret: 41.9 KB
MI3.jpg méret: 36.8 KB
MI4.jpg méret: 41.4 KB
Sziasztok!

Ilyen gyorsan és még nem építettem meg makettet.
A T-70es a Miniart cég terméke a készlethez saját építésű feljavítást használtam.
Pár finomítás és már festem is…

Várom a kritikákat.

Üdv
Batya
PapaDocc 398899 2006. november 2. 17:46
Válasz erre
Nem semmi, sőt. A koszolás nagyon jó!
boriszjelszint 398894 2006. november 2. 16:46
Válasz erre
szasztok!
most éppen az Il-2 fűfutóaknájit"húzom", van mit rajt' javítgatni rendesen, bár már megvan mind a négy fala:) (eddi csak 3volt)
most csinálom az erősítéseket, remélem ma meglesz, durván egy kicsitejfölös doboz belemegy! a teteje is halad valamelyes az aknáknak, cask azt később kell hozzá alakítani.
a négy kép, amit kaptam nagyon sokat segít, köszönöm!
Archy 398893 2006. november 2. 14:11
Válasz erre
Csatlakozom Bomb-hoz. És közben van idegzeted fotózni, meg írogatni róla...
Elismerésem
Áron
Stefan 398892 2006. november 2. 12:14
Válasz erre
Teljesen egyetértek. Szerintem kijelenthető, hogy a makettezés egy jellemformáló dolog.
warbirds 398891 2006. november 2. 11:53
Válasz erre
Xcraft egy igazi JELLEM! Ezt meg kell állapítani... :) Tényleg csak kalapot lehet lengetni a kitartása előtt. Na meg a készülő csoda előtt is. :)
Bombraider 398890 2006. november 2. 11:40
Válasz erre
Szia!
Öcséém,maximális respect ezért...Én már 5x elraktam volna ezt a makettet.
Nem tudom,hogy bírod folyamatosan építeni úgy,hogy ennyi szívás van vele:)
Grat!

üdv:bomb
warbirds 398887 2006. november 2. 10:20
Válasz erre
Zebi 398886 2006. november 2. 10:08
Válasz erre
Szép lesz, csak így tovább :-)
georch 398885 2006. november 2. 09:53
Válasz erre
fw_kabin5.jpg méret: 84.3 KB
fw_kabin2.jpg méret: 88 KB
fw_kabin4.jpg méret: 89.6 KB
Én már egy ideje ezt készítgetem (karácsony óta...:D). FW 190, Revell 1/32. A HE-162-esem anyukám rendrakásának áldozata lett...
A kabin padlólemeze és oldalfalai, az oldalkonzolok és a hátsó rész kivételével, saját gyátmányok (sztirollemezből, műgyanta üléspárnával, injekciós tűből, húzott szálból és nyomdai lemezből+eduard oldalkormány pedálok). Gunze és Humbrol festékekkel festve, olajfestékekkel, pasztel reszelékkel és pigmentekkel koszolva, fakítva, koptatva.
Bukebe 398884 2006. november 1. 21:10
Válasz erre
K?p 040.jpg méret: 87.1 KB
SZiasztok!
Nálam most éppen ezaz Abrams készül!
Még lesz egy kis szárazecsetelés és kész is:)
Bundesign 398882 2006. november 1. 20:34
Válasz erre
ez valóban nem semmi makett lesz! irigylem a kitartásod! megérdemled hogy szép legyen!
Zoli 398881 2006. november 1. 17:42
Válasz erre
Ha minden kész, és a festéssel se lesz gond, akkor max 1 hét alatt be lehetne fejezni. Gondolom festés után már csak a futókat kellene alápakolni. Na jó, nem sürgetlek, jó munkához idő kell!
z
xcraft 398880 2006. november 1. 17:33
Válasz erre
Már valóban a festés fog jönni,utána végszerelés, minden más alkatrésze készen van.
Talán december közepére..
X.
Zoli 398879 2006. november 1. 17:28
Válasz erre
Szia!
Az előző résznél naívan azt hittem, már tényleg csak néhány apró simítás kell, hogy festeni lehessen a kitet... Remélem, azért a többi elemmel nem kell majd ennyit vesződnöd, és nemsokára készen is megcsodálhatjuk ezt az izét. Továbbra is hajrá!
z
boriszjelszint 398878 2006. november 1. 17:10
Válasz erre
háát, gratu, hogy van ennyi kitartásod!
xcraft 398877 2006. november 1. 17:00
Válasz erre
A-12 (0).JPG méret: 78.3 KB
A-12 (1).JPG méret: 91.2 KB
A-12 (2).JPG méret: 92.5 KB
A-12 (3).JPG méret: 75.8 KB
A-12 (4).JPG méret: 93.1 KB
A-12 (5).JPG méret: 78.8 KB
A-12 (6).JPG méret: 81.8 KB
A-12 (7).JPG méret: 69.3 KB
A-12 (8).JPG méret: 73.3 KB
A-12 (9).JPG méret: 132.3 KB
A-12 (10).JPG méret: 68.5 KB
A-12 (11).JPG méret: 64.4 KB
A-12 (12).JPG méret: 84.5 KB
A-12 (13).JPG méret: 87.2 KB
A-12 (14).JPG méret: 158.8 KB
Sziasztok!

A-12 építés 23. rész
A múltkori rész óta csak a kabintetővel vacakoltam, saját hibák, és a kit adottságai miatt ismét nem ment könnyen.
0. A nem gyári katapultülés miatt nem fért a helyére az üveg, ki kellett törnöm a már kész kabinból, és alacsonyabbra csinálni. Egy időben elkövetett szárazpróbával elkerülhettem volna.
1. A gyári elképzelést már-már megoldhatatlannak találtam, szerencsére az átlátszó alkatrész lehetővé teszi a módosítást, a műgyanta keretalkatrész kiváltható a vákuumos tető megfelelő kivágásával. A szívási eljárással készült tetőn pici pozicionáló dudorok vannak, ez szikével könnyen levágható.
2.-3. A tető felrakásának előkészületei, illetve a belső kabinkeret festése.
4. Az első felragasztás nem sikerült, nem megfelelő az íveltség, ráadásul a loctite 460, minden várakozásommal szemben begőzölte a tetőt. ( A papírja, és az eddigi tapasztalatok szerint ez nem történhetett volna meg. ) Levágtam, és újraragasztottam, most már normál pillanatragasztóval, de minden óvatosságom ellenére, belül újra megjelent a fehér gőz! Rövid idegbaj után tovább folytattam az építését, mivel nagyon szépen ült a helyén és nem akartam megint levenni.
5. Maszkolás után NEOPLASZT – tal körbetömítettem, és becsiszoltam a felületet.
6. Egy réteg surfacer 1000 felfújásával ellenőriztem a felületet, és nekiláttam a fehér köd kabinból való eltávolításának. Először lyukat fúrtam egy alkalmas helyen, a törmeléket kiporszívóztam, csúnya lenne a kész kabinban.
7. Réz drótra, és húzott szálra tekert vattával dörzsöltem le a pillanatragasztó gőzeit. Több mint egy órát vett igénybe mire mindenhová elértem. A vatta szálai bekerülhetnek a kabinba, mikor látszik, hogy bolyhosodik a használattól, ki kell cserélni.
8. A kabint a tisztítás után átfújtam levegővel, hogy ne maradjon semmi idegen anyag a beltérben.
9.-10. A pucolás végeredménye, és a felület újrakarcolása.
11. A törzs jelzőlámpáinak kialakítása.
12.-13. A kabin maszkolása kívülről.
14. Helyén a kabin, az utolsó surfacerréteggel ellenőrzöm a felületet, ha ezt is átpolíroztam kezdődhet a festés. Már nagyon várom, végre visszakerülhet a fiókba a tömítőanyag, vízpapír.

X.
Ottó 398876 2006. november 1. 15:35
Válasz erre
tsaba 398875 2006. november 1. 13:18
Válasz erre
1/72-es?
Ha igen, akko én elkövettem egyet.
Andor 398874 2006. november 1. 13:16
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki rakott már össze Trumpeter Ferdinandot ?
CsTom 398873 2006. november 1. 12:08
Válasz erre
BENDEGÚZ.. természetesen.. elírtam.. bocsánat
CsTom 398872 2006. november 1. 12:08
Válasz erre
Bendehúz!..Én bolyai helyett dolgoztam.. brbrrr alig voltam mérges. A Stefire megpróbálok eljutni..
Na Én pedig nekiálltam a Revell (1:144) U-213 Type VIID szivarnak.. karácsonyra készül ajándékba.. Mivel évek óta nem maketteztem idő hiányában.. nem tudom milyen lesz.. majd képeket rakok fel.

Üdv.
Cstom
Bendeguz 398871 2006. október 31. 16:24
Válasz erre
Ott voltál a Bolyain?, mert úgy eléggé nehéz odaadni, ha nem tudom ott vagy-e, meg hogyhogyan nézel ki, esetleg telszám. De semmi gond, mert nemsokára lesz majd a stefi is, ha kell, akkor viszek, csak majd dobj fel magadról a megfelelő topikba egy képet, hogy tudjam kit kell keresni. egyébként ez volnék én: makettinfo.hu/forum/upload_20060921/2.2130.4_Edes_fiam_Bendeguz!Egyszer_elvisz_az_ordog!.JPG
Bende
MrChef 398870 2006. október 31. 12:09
Válasz erre
CsTom,

tenksz, kolléga! :-)

Egyszerűen zseléállagú pillanatragasztóval tapadt egymáshoz a lánc és a golyó. Kis felület és könnyűek, elég erősek.

Batya mondta, hogy M.óváron méterre árultak ilyesmi láncokat. Hát erről lemaradtam, kénytelen voltam az Aztékban megvenni a magamét (ezüst, viszont a legjobb mintázatú, amit találtam)...nem kevésbe van már nekem ez a csörömpös. :-)

Asszem a Stefániára már tudom vinni a "kicsikét".
antarktika 398869 2006. október 31. 11:47
Válasz erre
Elsősorban a kumulatív gránátok elleni védelmet szolgálja a lánc a golyókkal. Idő előtt beindítja a gyújtót, így a kumulatív sugár nem a páncélzaton fókuszálódik, azon csak "szétkenődik".
notarius 398868 2006. október 31. 10:49
Válasz erre
Hogy ne menjen a torony alá az idegen és veszélyes anyag. :)
A csapódógyújtós és a kumulatív gránátokat beindítja.
boriszjelszint 398864 2006. október 31. 10:20
Válasz erre
Bocsánat, hogy belekontákodom, de elárulná cvalaki, mi végett van ott az a lánc?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.