<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
piratvitorla | Adatlap | 363292 | 2011. július 28. 23:13 | ||
romeo | Adatlap | 363291 | 2011. július 28. 20:47 | ||
romeo | Adatlap | 363290 | 2011. július 28. 20:41 | ||
Szerintem fog kelleni egy nagyjavítás... | |||||
miles | Adatlap | 363289 | 2011. július 28. 10:52 | ||
Biztos, hogy egyátalán fognak repülni? | |||||
Benedek | Adatlap | 363288 | 2011. július 27. 21:33 | ||
Igen-igen,jól mondod.SAJNOS! Nem tévedek ha azt mondom,hogy időnként több motor áll a garázsomban,mint amennyi Ü.k.-szállítónk van. A 706-707 lekopaszítása biztosan a kényszer szüleménye,de ezekkel sem lettünk sokkal többen. Ez olyan,mintha Fekete Lacival papírgalacsinokat "cipeltetnénk". Na de csak történik már valami előrelépés ... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363287 | 2011. július 27. 13:05 | ||
Szia Ezt a 30 százalékos régebbi dolgot nem tudtam. Egyébként már csak az arab 8-asok vannak azokban meg szerintem gyárilag benne van. Egy pontosítás: a Mi-17 P-k ( ex PP-k: 706,707) nem rendelkeztek kutató rádióval. Ezekbe amerikai Homer került... Zoli | |||||
Benedek | Adatlap | 363286 | 2011. július 27. 10:27 | ||
Ez nem teljesen igaz,mivel a régi géplétszámnál,(10évvel ezelőtt) a gépeknek csak 30%-ában volt ARK-U2.Azóta a leselejtezett U2-esekből át lett építve a kutmen-rádió a fapadosabb masinákba.A Mi-17-esekben pedig az ARK-UD alkalmas erre a feladatra..Az pedig minden 17-esben benne van. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363283 | 2011. július 26. 21:28 | ||
Sziasztok Nincs ( és soha nem is volt) külön kutató-mentő gépünk, gyakorlatilag mind használható arra a feladatra, bár elég régi technológiákkal (60-as évek+GPS)... Egyedül a "párnás" Mi-8 P-ket nem használtuk erre a feladatra, bár vizuális kutatásra azokat is lehetett volna. Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363282 | 2011. július 26. 08:22 | ||
Benedek | Adatlap | 363281 | 2011. július 26. 07:59 | ||
Szia romeo! Ez a Mi-8-as biztosan alkalmas a kut-men feladat végrehajtására. A két főfutó között lévő dudor (ARK-u-2) antennája utal rá.Ez alkalmas a bajbajutott személyzet vészrádiójának (R-855) jeleinek vételére,valamint irányának meghatározására.A ferma (külső teherfüggesztő zárja )kissé takarja,de azért látható. | |||||
Sempi | Adatlap | 363280 | 2011. július 26. 00:42 | ||
Van valaki a vezetésben, akinek jutoot valami észosztáskor? mily meglepő :) Ha nem is volna nagy beszerzés, akkor is nagyot dobna a hazai repülőgépgyártáson. | |||||
romeo | Adatlap | 363279 | 2011. július 25. 23:58 | ||
romeo | Adatlap | 363278 | 2011. július 25. 23:58 | ||
Üdv! Rajtam kívül hallot még Valaki arról, hogy a jövőben a Jak-52 honvédségi oktató repülőgépeket magyar tervezésű Corvusok válthatják? | |||||
romeo | Adatlap | 363277 | 2011. július 25. 23:27 | ||
romeo | Adatlap | 363276 | 2011. július 25. 20:49 | ||
Szerintetek a finn gépeken meghagyjuk a radart? | |||||
romeo | Adatlap | 363275 | 2011. július 25. 20:47 | ||
Az előzetes hírek alapján, aki úgy érezte, hogy a sok vita és az orosz gyártó közbeszólása ellenére nem érkeznének meg a gépek, és persze azoknak is, akik reménykedtek, elmondhatom, hogy "A finn Mi-8 helikopterek várhatóan augusztus folyamán érkeznek Magyarországra." - tudtuk meg ezt is a Honvédelmi Minisztériumtól. lhsn.hu/a-magyar-helikopter-beszerzesekrol-es-a-nagyjavitasokrol/ | |||||
The_Ori | Adatlap | 363274 | 2011. július 25. 20:38 | ||
Ez biztos? A legutolsó hír az volt hogy mégse lesz üzlet. | |||||
miles | Adatlap | 363273 | 2011. július 25. 20:03 | ||
A szlovákok sem állnak jobban, nekik meg van kettő. | |||||
romeo | Adatlap | 363272 | 2011. július 25. 19:59 | ||
Sempi | Adatlap | 363271 | 2011. július 20. 13:10 | ||
Igen, Csőrike 2 | |||||
ptamas | Adatlap | 363270 | 2011. július 20. 11:52 | ||
Üdv Urak! Én még mindig azon vagyok kiakadva, hogy jelenleg 1 db Mi24 repülőképes? Ez komoly? Ptamas | |||||
romeo | Adatlap | 363269 | 2011. július 20. 09:34 | ||
romeo | Adatlap | 363268 | 2011. július 19. 16:30 | ||
Taylor | Adatlap | 363267 | 2011. július 18. 00:08 | ||
Az kemény! Ugyanakkor siralmas is! | |||||
The_Ori | Adatlap | 363266 | 2011. július 17. 22:03 | ||
piratvitorla | Adatlap | 363265 | 2011. július 17. 21:34 | ||
Sziasztok A takarók és egyéb eszközök állapotáról csak ennyit: Kapásból 3 esetet tudok az elmúlt kb 4 évből amikor a beszállólétra/lépcső silánysága miatt összetörte magát a hajózó... 2 ki is került a rendszerből, egyik majdnem belehalt... Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363264 | 2011. július 17. 10:48 | ||
Weizi | Adatlap | 363263 | 2011. július 16. 20:43 | ||
Sziasztok! A 131,133,135,136,114,és a 115 van Kecskeméten. | |||||
The_Ori | Adatlap | 363262 | 2011. július 16. 15:23 | ||
Thx! | |||||
Monox | Adatlap | 363261 | 2011. július 16. 15:12 | ||
Bocsánat: 5 gép van Szolnokon. | |||||
Monox | Adatlap | 363260 | 2011. július 16. 15:11 | ||
Lehet, hogy rosszul, de én úgy tudom, hogy a 20+4 gép került hazánkba. A 4db gép csak sárkány volt, teljesen üresen. A 20 gép 1998-ban fogyatkozott 12-re, ezeket a DR.Rt-nél javították és megkapták a terpeszínt. Az idő múlásával tovább fogytak, majd 2009-ben leálltak. Ebben az időben a gyártó visszavett 10 darabot, 1 került Kecelre, 4 gép Szolnokra, 2 lezuhant a maradék 7 pedig még (más infó nem jött) Kecskeméten van. | |||||
The_Ori | Adatlap | 363259 | 2011. július 16. 12:09 | ||
Akkor a csehek az közül vittek el, amelyek nálunk sosem repültek? | |||||
The_Ori | Adatlap | 363258 | 2011. július 16. 12:07 | ||
12-t állítottunk szolgálatba a 24ből. Ebbel 2 lezuhan, 5 van múzeumokban vagy itt-ott. Valamennyit elvittek a csehek is állítólag a kivontak közül. (Felújították őket és magánkézben repülnek tovább.) Ez milyen 5 db? Thx. | |||||
romeo | Adatlap | 363257 | 2011. július 16. 11:05 | ||
The_Ori | Adatlap | 363256 | 2011. július 16. 10:35 | ||
Úgy néz ki a cseh Alca-kat Irak veszi meg jó pénzért, így nálunk most nem nyomulnak annyira. Milyen 5 db Albatrosz? | |||||
romeo | Adatlap | 363255 | 2011. július 16. 09:58 | ||
Valami pici pénzt lehetne csinálni az eladásra szánt 5 db Albatroszból is. Apropó, valahogy csend van az ALCA körül :) | |||||
czzoli | Adatlap | 363254 | 2011. július 16. 08:55 | ||
Uhu! Nem azért nem teszünk rá orrtakarót, mert bunkók vagyunk, hanem mert NINCS! | |||||
romeo | Adatlap | 363253 | 2011. július 16. 08:16 | ||
Mivel eredetileg 28 db volt, 3 db lezuhat, 24db lesz eladva - marad 1 db(talán múzeumi példány). | |||||
romeo | Adatlap | 363252 | 2011. július 16. 08:13 | ||
Üdv! Remélem ebből az összegből jut a Mi-24-re is... "Külön eljárással vélhetőleg még ebben az évben értékesítik a Magyar Honvédség MiG-29-es vadászgépeit. Huszonnégy orosz harcászati repülőgépet adnak el, de az eszközök áráról a szaktárca csak az eljárás lefolytatása után tud nyilatkozni. Értesüléseink szerint több tíz milliárdos bevételhez juthat a honvédelmi tárca, ha még az idén pénzzé teszi a MiG-eket." további részletek: www.mno.hu/portal/797546 | |||||
Neo954 | Adatlap | 363248 | 2011. július 15. 21:47 | ||
Azért egy pár plexit védeni kellene legalább a múzeumi gépeknek, mert úgy járnak majd mint a 23-asok... Üdv.:Neo | |||||
Uhu | Adatlap | 363247 | 2011. július 15. 21:46 | ||
Taylor! Igazad van! Ez egy igen ütős megállapítás, de mindenben igazad van. Erre adjuk a kemény adóforintjainkat, hogy aztán a technika az enyészeté legyen… Mintha a történelem ismételné önmagát. 1920, 1945, 1956, 1989 és most a 2000-es évek. Minden egyes alkalommal újra és újra az alapoktól kellett felépíteni a légierőt, mert elvesztünk és elherdálunk mindent, amit addig felépítettünk! Van-e így értelme az egésznek? Még ha külső ellenség által vesztenénk el a légierőt, nem fájna annyira, minthogy a sírját mi magunk ássuk! Erre kellett ez a 20 év, hogy a „haderő reformnak” álcázott „valamivel” szétverjük a légierőt (a többi haderőnem is hasonló cipőben van, de az nem annyira látványos, így nem kerül bele a sajtóba).Azt nem hiszem el, hogy nem tűnik fel az ott dolgozóknak, katonáknak, vagy más személyeknek, hogy a technikáról leesett a decktakaró. A fénykép alapján látom, hogy a helikopter mellett több tűzoltó palack van, tehát azt valaki, valamikor odatette, és idővel azt illik ellenőrizni. Legalább azt, hogy nem kelt lába a palackoknak. Ha már az ellenőrző személy ott van, akkor nem tesz semmit, vagy nem jelzi azt? Vagy ennek is az lehet az útja, hogy jelezte, majd ügyiratba tették a jelentést, de harminc napig keringett a különböző egységek, szervek között, hogy ki teheti vissza a decktakarót stb. Aztán letelt a harminc nap, és mivel az ügy nem oldódott meg, ezért aztán az már nem is fontos… Remélem, nem így történt, de felmerül bennem az alábbi kérdés: senkiben nincs meg, hogy jó gazda módjára őrizze és óvja a technikát? Repülő technika, tehát összetett, bonyolult eszköz, nem egy szekér, hogy gond nélkül félre lehet tenni, minden fajta kötelezettség nélkül. Lehet, hogy ezek pusztába kiáltott szavak részemről, de ez alapján nem szívesen költök a légierőre, különösen, hogy annak tudatában, hogy itt minden az enyészeté lehet, ahelyett, hogy azt működtetnénk valamilyen formában. Ha már végleg nem lehet működtetni, akkor inkább adjuk el, egy fejlődő államnak, vagy bárkinek, csak használják a gépeket – akár, úgy mint múzeumi tárgy! Lehet, hogy sokat kérek?Ja és a gépek gumiköpenyeiről még nem is értekeztem…Üdv Uhu | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363246 | 2011. július 15. 21:29 | ||
Szia Talán azért nincs normálisan letakarva, mert már bányagépnek se jó... Amilyen az ország olyan a hadsereg Zoli | |||||
Taylor | Adatlap | 363245 | 2011. július 15. 18:02 | ||
Egy halott ország halott hadserege... | |||||
Neo954 | Adatlap | 363244 | 2011. július 15. 17:58 | ||
Én azt nem értem, hogy miért nem lehet normálisan letakarni a gépeket? Így szétégeti a nap a plexit, és minden műszert. Aztán ha az egy működő gépbe kell valami akkor nem lesz mert katonáéknak fájt a háta felmászni ráhúzni a ponyvát. | |||||
Nyugger | Adatlap | 363243 | 2011. július 15. 16:55 | ||
Valamikor régebben idéztem: A Magyar Honvédség illetékeseinek rá kell jönniük, hogy nem csak azoknak az eszközöknek a technikai kiszolgálását és alkatrészellátását kell biztosítani, amelyek nem tudnak leállni az út szélére. És nem jó, ha egy katonai szervezet telephelye egy rendezett MÉH telep látszatát kelti. Az első megállapítás már nem igaz, a második még igen. | |||||
zsury | Adatlap | 363242 | 2011. július 15. 15:22 | ||
Még nézni is rossz...:( :( | |||||
romeo | Adatlap | 363241 | 2011. július 15. 15:13 | ||
juge75 | Adatlap | 363240 | 2011. július 15. 15:09 | ||
inkább a Vicc az, hogy igaz. | |||||
romeo | Adatlap | 363239 | 2011. július 15. 15:05 | ||
Monox fotói megerősítik a tényt, no comment. 5 db Mi-24V hajtómű nélkül | |||||
sárkányos | Adatlap | 363238 | 2011. július 14. 15:23 | ||
Pedig igaz! Nem vicc! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Ha a finnekre gondolsz akkor nem.
Radar meg kell, a modernizált gépeken is van (Mi-17N)
Zoli