<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
MAZHL2005 | Adatlap | 507011 | 2011. június 10. 15:43 | ![]() | |
G400CDI | Adatlap | 507009 | 2011. június 7. 23:37 | ![]() | |
Megelőztél... Már hónapok óta figyeltem az oldalt, mikor jelenik meg az új szám. Bár túl sok részletet nem hoztak nyilvánosságra. Pl. hogy a STANAG szabvány melyik szintjét akarják elérni páncélvédelemben, stb. | |||||
romeo | Adatlap | 507008 | 2011. június 7. 16:47 | ![]() | |
A jelenlegi páncélozott RÁBA fejlesztésekről lehet olvasni itt: www.raba.hu/www.raba.hu/doctar/sajtokozpont/magazin/2011/Raba_Magazin_2011_02.pdf | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 507007 | 2011. június 7. 13:58 | ![]() | |
MAZHL2005 | Adatlap | 507006 | 2011. június 7. 13:21 | ![]() | |
A magyar Scud-ok...szomorú www.youtube.com/watch | |||||
romeo | Adatlap | 507005 | 2011. június 5. 20:04 | ![]() | |
Üdv! Oktató diafilm a néphadsereg sorállománya részére a 70-es évekből. Témája az R-814 rádiókészülék. Tökéletes állapotban 67 fekete-fehér diakockából álló film. www.vatera.hu/gyujtemeny/militaria/fenykep/katonai_diafilm_r_814_radiokeszulek_i_1460508047.html | |||||
romeo | Adatlap | 507004 | 2011. június 5. 19:38 | ![]() | |
Üdv! Oktató diafilm a néphadsereg sorállománya részére a 70-es évekből. Témája a szdpk-i PSzH híradó berendezése. Tökéletes állapotban 61 fekete-fehér diakockából álló film. www.vatera.hu/gyujtemeny/militaria/fenykep/katonai_diafilm_szazadparancsnoki_pszh_1459937552.html | |||||
romeo | Adatlap | 507003 | 2011. június 4. 17:09 | ![]() | |
Juge, Köszönöm! | |||||
juge75 | Adatlap | 507002 | 2011. június 4. 17:01 | ![]() | |
Tehát: az 1/72-es repülőgépekre készült, közel 1cm átmérőjű felségjel nem jó az 1/35-ös járművekre, mert ott 6,5-7 mm az arányos átmérő. | |||||
juge75 | Adatlap | 507001 | 2011. június 4. 16:56 | ![]() | |
Az 1-es képen látható felségjelre hasonlító izé, az se nem szabályos, se nem szabványos. A felségjel mérete nem azonos a repülőgépeken használatos felségjelzésekkel, attól kisebb méretben, viszont fehér keret minden esetben volt rajta. Festése a felületre az alábbi sorrendben történt, sablonnal fújva: fehér csillag, vörös részek egyben, középen kitakarva a kör, végül a zöld kör középen. A sablonok léteztek stencilezettek és egyenes vonalúak is (légjárműveken mind a két változat látható képeken), de járműveken az egyenes vonalút használták. | |||||
juge75 | Adatlap | 507000 | 2011. június 4. 16:47 | ![]() | |
Az 1-es képen levő csillag marhaság: mert a nemzeti felségjel akkoriban 5 ágú vörös csillag fehér kerettel, benne fehér kokárdában zöld pont. | |||||
romeo | Adatlap | 506999 | 2011. június 4. 16:37 | ![]() | |
Vagyis más szóval, az 1-es fotón látható MN csillag szabályos? Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 506998 | 2011. június 4. 16:36 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506997 | 2011. május 29. 19:14 | ![]() | |
Üdv! Még egy fotó a magyar kivitelezésű pótpáncéllal ellátott Mercedesről. | |||||
joci232 | Adatlap | 506996 | 2011. május 26. 17:09 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 506995 | 2011. május 26. 17:06 | ![]() | |
Vagy műgyantából kiöntöd a kereket. | |||||
Laller | Adatlap | 506994 | 2011. május 26. 16:30 | ![]() | |
Olyan megoldás lehet a kerék problémára, hogy mielőtt ráhúzod a mellékelt gumikat a felnire, a felni belsejét le kell festeni legalább 2x. Kisebb az esély arra, hogy kikezdi a felnit, úgy mint a képen... üdv, Laller | |||||
Dönitz | Adatlap | 506993 | 2011. május 26. 15:23 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506992 | 2011. május 26. 13:31 | ![]() | |
A kertben elférne :)) | |||||
farkas469 | Adatlap | 506991 | 2011. május 26. 13:23 | ![]() | |
Magyar járműröl sajnos nincs csak netes. A bontós bodéban nem volt semmi, csak lomosnak használják...Ja 60.000-ért eladják! Megveszed? Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 506990 | 2011. május 26. 13:20 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 506989 | 2011. május 26. 13:18 | ![]() | |
Kecskeméti repnapon még volt a telephelyen 1 db rendszám nélkül. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 506988 | 2011. május 26. 13:12 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 506987 | 2011. május 25. 11:47 | ![]() | |
Magyar jármű! | |||||
romeo | Adatlap | 506986 | 2011. május 25. 11:26 | ![]() | |
Köszi Farkas469! Ilyen részleteket még nem láttam! | |||||
farkas469 | Adatlap | 506985 | 2011. május 25. 10:44 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506984 | 2011. május 25. 09:42 | ![]() | |
A járművön a vezető és parancsnok helye volt páncélvégdelemmel ellátva -szélvédő, ajtók, tető, padló, továbbá részben a motortér, -érdekes, hogy a deszantteret nem látták el páncélvédelemmel, viszont a géppuskaállványon volt páncélozott pajzs... | |||||
romeo | Adatlap | 506983 | 2011. május 25. 09:36 | ![]() | |
Takarítás közben került elő egy régebbi fotó a CURRUS ZRt. által részben páncélozott MB G-270 terepjáróról (C+D 2005 védelmi kiállítás). Néhány ilyen jármű szolgált Afganisztánban is, de a Humveek átadása után már nem nagyon lehetett őket látni. Makettnek viszon érdekes lehet... | |||||
romeo | Adatlap | 506982 | 2011. május 25. 07:37 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506981 | 2011. május 24. 20:41 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 506980 | 2011. május 23. 22:03 | ![]() | |
A gumijairól mondtak itt nagyon csúnyákat, hogy megeszi a felnit. | |||||
juge75 | Adatlap | 506979 | 2011. május 23. 20:58 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 506978 | 2011. május 23. 20:52 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 506977 | 2011. május 23. 20:49 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 506976 | 2011. május 23. 20:46 | ![]() | |
Jimbow | Adatlap | 506975 | 2011. május 23. 20:41 | ![]() | |
Akkor 4500 pénzt megér? :) | |||||
joci232 | Adatlap | 506974 | 2011. május 23. 20:36 | ![]() | |
igen teljesen | |||||
Jimbow | Adatlap | 506973 | 2011. május 23. 20:20 | ![]() | |
Sziasztok! Az Alanger 35-ös Ural-ja ugyan az, mint a REvell/ICM? Köszi! | |||||
Jimbow | Adatlap | 506972 | 2011. május 23. 19:00 | ![]() | |
Köszi, én is erre tippeltem, de azért egy próbát megért :) Végső esetben megpróbálom én magam, de nem érzek elég kézügyességet a mütyűrökhöz...Másolni egyszerűbb lenne... Üdv, Ádám | |||||
Maz | Adatlap | 506971 | 2011. május 23. 18:30 | ![]() | |
Persze. Felújításkor is, meg amikor szétvágták őket. De anélkül nem használták. Szerencsére az Afgán üzemeltetési kulturánál - minden morgásom mellett is - jobb a magyar. Lemezből nem tudod lehajlítani? | |||||
Jimbow | Adatlap | 506970 | 2011. május 23. 08:57 | ![]() | |
Alternatív megközelítés: volt nálunk olyan MAZ, amiről leszedték az üzemanyag-tartályok borítását? Köszönöm szépen, üdv: Ádám | |||||
Jimbow | Adatlap | 506969 | 2011. május 22. 10:10 | ![]() | |
Bocs, a csereberébe szántam ezt a megfogalmazást, de a lényeg ugyan az :) | |||||
Jimbow | Adatlap | 506968 | 2011. május 22. 10:09 | ![]() | |
Sziasztok! Keresem a Trumpeter MAZ-537G Late készletéből a motor borítását képező fődarabot! Sajnos nekem hiányzik, ezért le szeretném másolni. Sokat megérne nekem! Üdv, Ádám | |||||
farkas469 | Adatlap | 506967 | 2011. május 20. 21:55 | ![]() | |
Ez a bodé Zil-131-es relé állomás bodéjára csak sallangok nélkül. Szerintem.Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 506966 | 2011. május 20. 21:50 | ![]() | |
Jimbow | Adatlap | 506965 | 2011. május 18. 19:23 | ![]() | |
Szia Maz,köszönöm szépen! Az alváz kész, de még így is van egy enyhe ív benne... remélem mások jobb szériát fognak ki! Üdv, Ádám | |||||
Maz | Adatlap | 506964 | 2011. május 18. 19:15 | ![]() | |
Szia! Nem, ez egy "egyszerű" vontatókötél. Gyakorlatilag annyiban különbözik a HK vontatókötéltől, hogy hosszabb. A csörlő az 537 G esetében gyakorlatilag a felmálházásra szolgál, önmentésre max. korlátozottan alkalmas. | |||||
Jimbow | Adatlap | 506963 | 2011. május 18. 19:02 | ![]() | |
Sziasztok! Lenne még egy MAZ kérdésem... Láttam olyan képeket, ahol az első lökhárítóra volt rögzítve a vontatókábel. Ez a hátsó, csak előre vezetve, vagy pedig van külön mellső csörlő is? Köszönöm! | |||||
juge75 | Adatlap | 506962 | 2011. május 18. 15:26 | ![]() | |
Kamil munkálkodik vele. | |||||
Freddy | Adatlap | 506961 | 2011. május 18. 13:45 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
www.fvmmi.hu/doc/muszer/811_fekkocsi.pdf