| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Raybrig_89 | Adatlap | 315225 | 2007. március 11. 14:42 | ![]() | |
|
Komoly,főleg ebben a napsütésben 8) Előzmény: (315223) gyurma 2007. március 11. 14:27 | |||||
| kbx | Adatlap | 315224 | 2007. március 11. 14:29 | ![]() | |
|
Elég jó szerintem, bár vannak azért hibái... | |||||
| gyurma | Adatlap | 315223 | 2007. március 11. 14:27 | ![]() | |
|
lassan végzek a lowpalával. már csak apróságok vannak hátra | |||||
| KossuthLajos | Adatlap | 315222 | 2007. március 11. 14:21 | ![]() | |
|
Szasztok legények! Ismét itthon. Van valakinek tapasztalata a Dragon BMW autóiról? Milyen minőségűek? | |||||
| Kumancs | Adatlap | 315221 | 2007. március 11. 13:07 | ![]() | |
|
Namá. Még szép. | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315220 | 2007. március 11. 12:32 | ![]() | |
|
pár friss kép a kicsikéről:) | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315219 | 2007. március 11. 11:28 | ![]() | |
|
A te e36-odra meg az enyémre célzol? | |||||
| Kumancs | Adatlap | 315218 | 2007. március 11. 10:48 | ![]() | |
|
Viszont tényleg össze kénerakni a két kék csodát. Alap és tuning cimszóval. | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315217 | 2007. március 11. 10:41 | ![]() | |
|
Helyes-helyes:P A középsőt még nekem is be kell szereznem majd egyszer | |||||
| gyurma | Adatlap | 315216 | 2007. március 11. 10:34 | ![]() | |
|
eh..ugy látom sokan imádják a bömbiket. nekem meg fel kell zárkóznom a másik germánnal ugy látom. | |||||
| Kumancs | Adatlap | 315215 | 2007. március 11. 10:18 | ![]() | |
|
Ha már BMW sorozatról van szó. | |||||
| Kumancs | Adatlap | 315214 | 2007. március 11. 10:17 | ![]() | |
|
Szépek a kicsikék. Ha enyi Bimer közelébe kerülhetnék... | |||||
| Mpower | Adatlap | 315212 | 2007. március 10. 15:33 | ![]() | |
|
Minden úgyvan ahogy írod: a kerékdőlés, a görgőztetés, és a stabilitás is:) | |||||
| Nhzsolt | Adatlap | 315211 | 2007. március 10. 15:29 | ![]() | |
|
Lehet egy egész komoly hátsó negatív kerékdőlésed, a kopásból itélve... A belső fele sokkal jobban el volt koptatva a guminak, mielőtt kilehelte a lelkét. A szálszakadás sem tett neki jót, de ezek után ha jól sejtem a felnit is görgőzteted majd, mielőtt az új gumit felteszik rá. Vagy azt nem kell...? Az ilyen peres gumiknál amikor defekt van, azonnal érzi a felni is az utat. Viszont amíg levelgő van benne, nagyon stabil tud lenni a kocsi. | |||||
| Mpower | Adatlap | 315210 | 2007. március 10. 11:53 | ![]() | |
|
Humbrol 191 (Lényegében igen) | |||||
| Püsi | Adatlap | 315209 | 2007. március 10. 11:44 | ![]() | |
|
Hali, használta már valaki a Tamiya Paint Marker-jét? Úgy néezem a Lucky-nál csak 1,89 $(nincs postaköltség) és így olcsobb mint amit írószerbe lehet venni 700-1150 Ft-ig. | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315208 | 2007. március 10. 10:49 | ![]() | |
|
Szééép:P Ez sima ezüst? | |||||
| Mpower | Adatlap | 315207 | 2007. március 10. 09:37 | ![]() | |
|
Lassan, de biztosan(?) | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315206 | 2007. március 9. 23:38 | ![]() | |
|
Nah én is tépek,jó8 mindenkinek | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315205 | 2007. március 9. 23:37 | ![]() | |
|
Erre a sorra már most nagyon büszke vagyok:PPP | |||||
| Mpower | Adatlap | 315204 | 2007. március 9. 23:27 | ![]() | |
|
én akkor mást is mondtam:) Na mostmár elteszem magam holnapra míg lehet, kell a koncentráció a festéshez. | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315203 | 2007. március 9. 23:24 | ![]() | |
| Mpower | Adatlap | 315202 | 2007. március 9. 23:21 | ![]() | |
|
Ott kezdődött, hogy balatonra menet (még tavaly) Pesten a hungárián akkora nyomvályuba mentem hogy felhúztam a lengőkart, és hogy mentsem a helyzetet megpróbáltam egy kevésbé rossz sávba átmenni, mivel tőmegben közlekedtem nem láttam hogy mégnagyobb hupli következik és ezt el is kaptam a jobb hátsóval, ami ennek következtében szövetszálszakadásos lett, mivel innestől a gumi kuka hát megkínáltam rendesen. sperdiffi, 200paci, itt az eredmény. | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315201 | 2007. március 9. 23:14 | ![]() | |
|
Jézusom mit tettél vele?:DD | |||||
| Mpower | Adatlap | 315200 | 2007. március 9. 23:12 | ![]() | |
|
Lehet mégiscsak fújok holnap! | |||||
| Mpower | Adatlap | 315199 | 2007. március 9. 23:09 | ![]() | |
|
csak még arra is gumit kell vennem:) | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315198 | 2007. március 9. 23:06 | ![]() | |
| Mpower | Adatlap | 315197 | 2007. március 9. 23:03 | ![]() | |
|
Én is eldöntöttem 18"-nál nem adom lentebb 24-ben, és 1/1-ben sem.(irgum-burgum) | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315196 | 2007. március 9. 22:56 | ![]() | |
|
Nah,eldöntöttem! marad ami volt,így a legjobb | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315195 | 2007. március 9. 22:52 | ![]() | |
|
Alpina jöhet még szóba,az teccik | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315194 | 2007. március 9. 22:51 | ![]() | |
|
Nemtom mi a francot csináljak.. lehet az lenne a legjobb,ha vissza tenném azokat amik voltak rajta | |||||
| Mpower | Adatlap | 315193 | 2007. március 9. 22:48 | ![]() | |
|
Az én mérésem eredménye 21mm: amiért az enyém alatt jól néz ki, mert lecseréltem a gumikat nagyon laposra. a gyári pzero marhamagas. ennyi. | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315192 | 2007. március 9. 22:43 | ![]() | |
| Mpower | Adatlap | 315191 | 2007. március 9. 22:37 | ![]() | |
|
Ray! megméred nekem a felni átmérőjét? | |||||
| Mpower | Adatlap | 315190 | 2007. március 9. 22:35 | ![]() | |
|
Én kb 2002-3-ban vettem a 36-ost. Eddig kellett várnom hogy felnit találjak alá. Hála neked Makettinfó! | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315189 | 2007. március 9. 22:34 | ![]() | |
|
de mit bütyköljek?:D egyszerűen a felni átmérője a nagy.. vagy nemtom.. a szélesség meg egyértelmű,hogy nem ok | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315188 | 2007. március 9. 22:33 | ![]() | |
|
GRR!! Nincs valami alá való felnid? tiszta ideg vagyok 1 rendes felnim nincs alá:(( | |||||
| Mpower | Adatlap | 315187 | 2007. március 9. 22:30 | ![]() | |
|
ÁÁÁ! Lerepedt a tömítö széle a 36-os csomitető szélén, pedig holnap fújni akartam. Na ezt fújhatom:( | |||||
| Mpower | Adatlap | 315186 | 2007. március 9. 22:27 | ![]() | |
|
De ismerősek azok a felnik! 308-ra: Hát eltaláltad, nem akarom, mert most szereztem. | |||||
| sib | Adatlap | 315185 | 2007. március 9. 22:26 | ![]() | |
|
elöl szerintem ok, kell ez a méret :) hátul tényleg furcsa ezen a képen :o ezért mondtam hogy bütykölj :) | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315184 | 2007. március 9. 22:16 | ![]() | |
|
nemtom na... | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315183 | 2007. március 9. 22:12 | ![]() | |
|
Hát nemtudom.. elől szupi,de hátul viccesen széles és nagy... | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315182 | 2007. március 9. 22:11 | ![]() | |
|
Mpower nem akarod eladni a kép szélén jobb oldalt lévő autó alól nekem a felnit?:P www.makettinfo.hu/forum/upload_20060921/197.14300.1_Kep_016f.JPG Sztem fasza lenne e36 alatt | |||||
| sib | Adatlap | 315181 | 2007. március 9. 22:10 | ![]() | |
|
sziasztok! Ray! Ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz :) de én a helyedben megbütykölném azt a porschefelnit ;) | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315180 | 2007. március 9. 22:06 | ![]() | |
|
Kisebb méretben még ők az esélyesek.. bbs rs ( bár szerintem régebbi bmw-k alá inkább való) és alpina,amivel van még munka,hogy szebb legyen | |||||
| Mpower | Adatlap | 315179 | 2007. március 9. 21:59 | ![]() | |
|
A belső feléből szedj le egy kitsit | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315178 | 2007. március 9. 21:55 | ![]() | |
|
Amikor vettem az Enzo-mat (itt cserebere fórumban enzo nevű tagtól) akkor adta hozzá ajándékba:D Meg vagyok lőve,nem nagyon megy sztem ez alá az autó alá ekkora felni.. leginkább hátul okoz gondokat | |||||
| Mpower | Adatlap | 315177 | 2007. március 9. 21:52 | ![]() | |
|
Egyébiránt honnan van az a felni a 36-os alatt?(hogy kisebb) | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315176 | 2007. március 9. 21:50 | ![]() | |
|
Én is most alápróbáltam.. háát nemtom a hátsó nagyon necces,megnézem még mim van | |||||
| Raybrig_89 | Adatlap | 315175 | 2007. március 9. 21:49 | ![]() | |
|
Engem az eleje fogott meg nagyon.. sokkal jobb mint a gyári rx-7-é | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |