/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Bundesign 396938 2006. június 2. 15:28
Válasz erre
hát nem. de az űlés majdnem azonos a pakisztánival. de az a baj, hogy több leírásban is olvastam, hogy a pakisztáni migek belseje totál más volt, mint társaiké, és sajna a sima mig 19 belsőről is csak nagyon rsozminőségű(használatatlan ) képet találtam, pakisztániról pedig 1általán semmiet :S tehát csak úgy kb , egy átlagos 60as 70 es évek beli repülő belsőt kreáltam végül... majd akkor rakok fel még 1-2 képet róla, ha full elkészül a belső(ezen változata)
Zoli 396937 2006. június 2. 15:23
Válasz erre
Még mindig nem az igazi, de azért már alakul. Gondolom, az eredeti kabinhoz nem sok köze van.
z
Bundesign 396936 2006. június 2. 14:54
Válasz erre
az űlés körüli faragás ésaz első hátsó csonk természetesen nem látszik
Bundesign 396935 2006. június 2. 14:53
Válasz erre
IMG_8862.jpg méret: 241.7 KB
IMG_8863.jpg méret: 221 KB
IMG_8864.jpg méret: 227.5 KB
nah. még nincs totál kész, az űlést is még festem, és a műszereket is majd még finomítom, de mnost ilyen. találtam a fémaratást, és azt beépítettem ide. szerintem igy sokkaljobb lesz. beépítve a gépben is sokkal joban néz ki szerintem.szerinted? csak őszintén
Zoli 396934 2006. június 2. 13:37
Válasz erre
Bocs, én néztem el... Na ezek után én az átalakításra vagyok kíváncsi.
z
Bundesign 396933 2006. június 2. 13:26
Válasz erre
azt úgy értettem, az a festés van rajta ,, részben,, ahogy az eredeti gépében volt. ehez mighez alapba egy háttámla szerű valami volt, aszem már ki is dobtam. minyárt kész a totál átalakítás, kivancsi vagyok avéleményedre
Zoli 396932 2006. június 2. 13:24
Válasz erre
Fura is volt az ülés, mert nem olyan, mint a gyári, de azt írtad, hogy még az "eredeti".
Küldtem mail-t!
z
Bundesign 396931 2006. június 2. 13:13
Válasz erre
olvastam, abba kész műgyanta kbaint tettek. az űlés angol, amit tettem bele. igazad van, nem valami jó, el keztem totál átdolgozni, köszi
Zoli 396930 2006. június 2. 12:46
Válasz erre
Bocs, de ez szörnyű! Az egész kabint sztirolból kellett volna építeni. A műszerfalon mi ez a sok szem? Az ülést szerintem kicserélték egy angolra, nézz utána! A Modell&Makettben volt egy sorozat, amiben az egyik gép paki volt, talán át kéne olvasni, hátha van valami használható infó benne.
Szerintem csukott tetővel is csak úgy használd ezt a kabint, hogy a tető átlátszatlan!
z
Bundesign 396929 2006. június 2. 12:24
Válasz erre
IMG_8849.jpg méret: 229.9 KB
IMG_8850.jpg méret: 232.3 KB
IMG_8851.jpg méret: 227.9 KB
IMG_8852.jpg méret: 256.6 KB
nah, alakulgat a kabin, lassan késza mszerezettség, az űlés még az ,,eredeti,, festés, majd minyár ő jön :) a színek lehet kissé furák mignek, de apakisztáni gépek a korszerűsítés során űj műszereket , és ,,színeket ,, kaptak. a műszerfal egy műanyag lap, hogy azért egyenesebb legyen mint a csiszolt agyag :)
Bundesign 396928 2006. június 2. 10:46
Válasz erre
hát ja ez nagyon vacak meló :S és hatalmas a rizikó hogy elszúrod :S
Zoli 396927 2006. június 2. 10:33
Válasz erre
Csak azért tűnt fel, mert én is ezzel küszködök mostanában. Egy leselejtezett kit negatív vonalait mélyítettem, hogy csiszolás után is látszódjon, és még így is görbe néhol...
z
Bundesign 396926 2006. június 2. 10:22
Válasz erre
igyekszek egyenesre csinálni, lehet nem mindenhol sikerül :S ez az első panelvonal újra karcolásom, eddig sose vettem magam rá (nem is volt rá szükség, minden gépem gravírozott :) amyelik nem azt meg ilyen 10 éve csináltam ) szal nincs nagy tapasztalatom bene, de majd jobban odafigyelek, köszi

Warbirds nekem is tegnap ugrot be, hogy biből lehetne :)
Corpuschristi 396925 2006. június 2. 10:01
Válasz erre
köszi a tanácsokat Áron. A matricát úgy hagyom, kevés matt lakkal kezelve, nem fog látszani a szegélyekből semmi. A világos foltokat még tegnep előtt a fotózás után viszább vettem, én is láttam már hogy túlzásokba estem.
Ha lessz egy kis jóidő, le fogom fotózni. Éppen most is dolgozok rajta.
még egy és fél jármű fog felkerülni rá. Egy kettétőrt T-34-es és egy 40mm légvédelmi földi harcra beállítva.
Zoli 396924 2006. június 2. 09:41
Válasz erre
Eddig túl sokat nem lehet mondani róla, még nagyon kezdeti stádium. Mintha a panelvonalak kicsit görbék lennének, ha jól látom.
z
warbirds 396923 2006. június 2. 08:07
Válasz erre
Bundesign!
Na most te adtál egy jó ötletet, hogy minek segítségénel lehet rendesen megcsinálni a pilótafülke teknőjét, hogy illeszkedjen is a két törzsfélhez. :)) Eddig folyton az ment az agyamra, hogy nem tudtam normálisan formára csiszolni plö. a hátlapot. Kösz! warbirds
Bundesign 396922 2006. június 1. 23:52
Válasz erre
f6_1610.jpg méret: 174.1 KB
2006-06-01_234252.jpg méret: 177 KB
2006-06-01_234318.jpg méret: 192.6 KB
2006-06-01_234335.jpg méret: 170.8 KB
2006-06-01_234358.jpg méret: 149.7 KB
2006-06-01_234417.jpg méret: 151.6 KB
2006-06-01_234433.jpg méret: 157.2 KB
nah, én meg faragom a kp mig 19 et :) a jelenlegi helyzet nagyon tréén néz ki, de terveim szerint hamarosan öszeáll a kép :) ez az oldal hamarosan elkészül, és az elkövetkező napokba a gp többi darabja is követi. végülis nem rendeltem hozzá kabint, hanem úgy döntöttem, megcsinálom magam(ha nem lesz jó, még mindig rendelhetek) a kabin egyenlőre csak dúrván ki van faragva, most szárad az agyag(egyben nehezék hogy a gép ne döljön hátra :) holnap kezdem finomítani. ha elkészül, akkor reményeim szerint ez a gép lesz , ha elkészül.(csak a sorszáma lesz más) igaz még nem sok látszik, de várom a kritikákat, tippeket.

üdv: Bundes
IRon 396921 2006. június 1. 22:14
Válasz erre
Corpuschristi!

Jó lesz a dio ahogy eddig látom! DE vigyázz ne legyen túl szellős... kicsit nagynak tűnik az alap a két járműhöz... ha lesz még jármű akkor nem szóltam.
A t-34 szépen sikerült különösen az égésnyomok tetszenek, viszont a világoszöld kopás(?) nagyon világít, és vastag nem kelt túl jó hatást. A másik kritikám a matricára vonatkozik... nagyon illúzióromboló hogy látszik a fólia. Ilyen egyszerű számoknál sztem vágd körbe és az átlátszó rész nélkül rakd fel! megérné kijavítani mert a tank szépen sikerült!!!

baráti üdvözlettel
IRon
Emerick 396920 2006. június 1. 21:46
Válasz erre
Kisrozi, ne értsdd félre, én nem általánosítani akarok. Természetes, hogy mindenki a saját örömére épít, én csak a saját "műveimmel" merem összehasonlítani, hátha jön egy új ötlet, vagy tecknika... Nem sértegetni szeretnék bárkit is, sőt, inkább csak dícsérni, de ezek szerint valamit rosszul csinálok, és emiatt nem vagyok túl szimpi. Nem baj, azért én mégis építeni fogok egy nagyobb cuccot, valszeg 35-ben egy Wirbelwinddel egy romos bérház "társaságában". Bocs, ha bárki sértésnek vette a beírásomat, nem annak szántam!
Corpuschristi és Kisrozi! Továbbra is gratula,csak így röviden...
Emerick
Zoli 396919 2006. június 1. 21:05
Válasz erre
Corpus és Kisrozi, mindkettőt műve elképesztő, várom a folytatást!
z
Kisrozi 396918 2006. június 1. 20:59
Válasz erre
köszönöm szépen jól esik, ha tudok valakinek segíteni kérdezzen, szívesen írok pár sort a sufnituningokról, pár szívást el lehet vele kerülni.:-)
Bundesign 396917 2006. június 1. 20:49
Válasz erre
szerintem nagyon nagyon jó! ne becsüld le magad! épp azért gyönyörű, és egyedi és értékes, mert nem lézermaratás, hanem te csináltad!! ;) klasz lesz

üdv: Bund
Bombraider 396916 2006. június 1. 20:35
Válasz erre
Kisrozi 396915 2006. június 1. 20:34
Válasz erre
kemény felületen golyós tollal, ilyen uniball hegyes tollal.kicsit probálgattam, de nem sokat, ja és szemre, bár tudom mm-enként szebb és ritkább lett volna, de nem volt íves vonalzóm.
Bombraider 396914 2006. június 1. 20:28
Válasz erre
Szia!
Még mindig elég dúrci:)
Szegecselést hogy követted el? Hogy ilyen egyforma lett mindegyik?

üdv:bomb
Corpuschristi 396913 2006. június 1. 20:25
Válasz erre
Kisrozi 396912 2006. június 1. 20:19
Válasz erre
doboz.jpg méret: 87.7 KB
hát összeszedtem a bátorságom elküldöm félkész "sufni tuning" dobozom.Ez a TigerI tornyán lévő doboz lesz.Full kidobásra szánt alu hulladék(közte olyannnal ,amiben drága kedvesem hozta korábban nekem a vacsit a dolgozójából).Persze nem lézermaratás, meg kész sincs, még lesz rajta zsanér bőven, meg egy nyitott és egy zárt ajtó.Továbbra is várom a véleményeket.jelszó "INGYÉVAN"
Corpuschristi 396911 2006. június 1. 20:16
Válasz erre
000_2902.jpg méret: 270.7 KB
000_2911.jpg méret: 195.1 KB
Sziasztok

Ma is dolgozgattam egy kicsit. A T-34-est befejeztem.

Archy

Kösz, a tanácsokat.
Archy 396910 2006. május 31. 22:58
Válasz erre
Ákos!
Szép is, nagy is lett :-) De ezek a fekete csíkok a tetjén nagyon hülyén néznek ki. Hogy tudtak így összefirkálni egy ilyen szép repcsit ezek az amik :-)

Chris!
Minden elismerésem, eddig frankó. Főleg a zis tetszik. A 34-es szerintem lehetne világosabb kicsit a megégett részeken, a fehér foltok talán néhol kisebbek, és halványabbak, és a kopások közé én még raknék sötétebb színűt. Nem tudom hogy milyen fáziban vagy vele, gondolom még dolgozol ezeken a részleteken. De eddig tök jó. A felnyílott tetőpáncél eszméletlen :-) Az épületekre leszek még nagyon kíváncsi. További jó munkát!
Áron
Corpuschristi 396909 2006. május 31. 22:32
Válasz erre
Ákos

Nyagyon szép lett.
Zoli 396908 2006. május 31. 22:30
Válasz erre
Hát, tényleg nem... Kár, hogy 48-as, engem a 72-es érdekelt volna, azért köszi!
z
Akos 396907 2006. május 31. 22:02
Válasz erre
Az Italeri 1:48-asa (fesztáv 85 cm, hossz 65 cm), És nem éjjel nappal, hanem munka mellett, az esős délutánokat kihasználva. Persze versenyre nem vinném, pozitív panelvonalas, bűn rossz illeszkedésekkel, nulla külső részlettel, de nem sikerült rosszul.
Zoli 396906 2006. május 31. 21:58
Válasz erre
Nagyon jól néz ki! Konkrétan ez melyik makett is volt és mekkor méretű?
z
Akos 396905 2006. május 31. 21:56
Válasz erre
C-130J.jpg méret: 75.9 KB
Május 20-án nézett ki így...
A törött majd hónapok múlva. Az érdekesebb részekről majd teszek fel fotókat ide.
cstomm 396904 2006. május 31. 21:55
Válasz erre
Akos! Ez nagyon szép lett. Két hét éjjel-nappal:):)

Üdv.
CsTom
Bombraider 396903 2006. május 31. 21:52
Válasz erre
Szia!
Két hét...én még egy 72es alvázat sem építtek meg két hét alatt:)
Szép lett,grat! Várom a töröttet is:)

üdv:bomb
Akos 396902 2006. május 31. 21:47
Válasz erre
C-130J_1.jpg méret: 100.2 KB
C-130J_3.jpg méret: 97.3 KB
Elkészült a C-130, feljavítások nélkül, kb. két hét alatt.
Kisrozi 396901 2006. május 31. 20:32
Válasz erre
Emerik , szerintem elsősorban magunknak ,saját örömünkre építsünk makettet.
Én nem szeretném hasonlítani egyiket a másikhoz.Azért mert az egyik szép , nem kell a másikat meg se építeni! Nem kell überelni...
Emerick 396900 2006. május 31. 20:25
Válasz erre
Üdv!
Egyszerűen gyönyörű lesz! Remélem, ha kész lesz, versenyen is láthatjuk. Tutira aranyérem! és én még magam akartam építeni valami hasonlót, de ezek után...elment a bátorságom! Mégegyszer gratula! Várjuk a folytatást.
Emerick
Bundesign 396899 2006. május 31. 18:42
Válasz erre
valóban nagyon dúrva lesz a diód!!!
Kisrozi 396898 2006. május 31. 17:47
Válasz erre
Mind az 56-ostól, mind a shermantól ájulok csak, magas a léc nagyon :-)
az ember nem is mer már képet küldeni.
A zsákok hogy készültek?
KossuthLajos 396897 2006. május 31. 17:39
Válasz erre
Nagyon jók a zsákok. Tényleg.
Corpuschristi 396896 2006. május 31. 17:20
Válasz erre
000_2871.JPG méret: 217.9 KB
000_2874.JPG méret: 215.3 KB
000_2876.JPG méret: 229.1 KB
000_2877.JPG méret: 199.5 KB
000_2882.JPG méret: 199.1 KB
000_2884.JPG méret: 219.7 KB
000_2886.JPG méret: 223.1 KB
000_2888.JPG méret: 162.4 KB
000_2889.JPG méret: 147.1 KB
000_2890.JPG méret: 213.1 KB
000_2891.JPG méret: 152 KB
000_2892.JPG méret: 140.7 KB
000_2893.JPG méret: 178.8 KB
000_2894.JPG méret: 229.5 KB
000_2895.JPG méret: 171.8 KB
Sziasztok

Megint dolgozgattam egy kicsit az 56'-os diorámán.
A T-34 fütóműve és a lánc még nincs festve.
Bundesign 396895 2006. május 31. 13:10
Válasz erre
nem semmi! jó meló lehetett, de megérte, gyönyörű lett
IRon 396894 2006. május 31. 12:56
Válasz erre
Sziasztok!

Először is köszi mindenkinek a dicsérő szavakat! Örülök hogy azért sokaknak tetszett.
A zsákok két komponensű gyúrható epo puttyból készültek (gyakorlatilag bármelyik márka jó). Egyenként meggyúrtam a kivánt méretű zsákokat, aztán a helyére raktam a tankon, ezután szikével megcsináltam a varrást , majd a szájnál az összehúzás miatt létrejövő gyűrődést, ezután puttiból felraktam a zsák száját. A zsákokat tartó keret ofszet lemezből készült.

üdv
IRon
Lee 396893 2006. május 31. 11:38
Válasz erre
IRon!

Zsákokat miből / hogyan csináltad? és a zsáktartó rácsozatot?
Bundesign 396892 2006. május 31. 09:35
Válasz erre
fúú atom rendes vagy, köszi szépen! ezzel most megint 6almasat segítettél! ezt az oldalt nem is ismertem! :) pontosan ilyenre gondoltam
warbirds 396891 2006. május 31. 08:07
Válasz erre
Na meg is találtam! Mig-19Sz kabin... www.keletiblokk.com/main.php KP kithez van, tehát a tiédhez tuti jó.
warbirds 396890 2006. május 31. 08:04
Válasz erre
Bundesign!
Az építési leírásban van egy rajz a katapultülésről meg műszerfalról, én az alapján gyártottam egyet.
Próbálkozhatsz még itt is www.keletiblokk.com, hátha találsz valamit. Üdv! warbirds
KossuthLajos 396889 2006. május 31. 00:21
Válasz erre
Bundesign!
Próbálkozz esetleg Magó karcsival, Ő nagy spíler ilyen dolgokban. Bár Ő szerintem megcsinálja maga.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.