<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Elektrolakatos | Adatlap | 397617 | 2006. július 16. 20:37 | ![]() | |
Tudod most a képeket elnézve lehet a gyereknek kéne besegítenem némi kiegészítővel ???, ;) Előzmény: (397616) Kisrozi 2006. július 16. 20:34 | |||||
Kisrozi | Adatlap | 397616 | 2006. július 16. 20:34 | ![]() | |
Köszi jól esik tőled | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 397615 | 2006. július 16. 20:33 | ![]() | |
Mint lakatos mondhatom...COOOL ! :D:D:D | |||||
Kisrozi | Adatlap | 397614 | 2006. július 16. 18:19 | ![]() | |
Elég sok képem van egy viharvert darabról az 503 -asoktól ,azt szeretném megcsinálni. Eddig a test visszabontásán kívül néhány kiegészítőt , és a kipufogó burkolati elemeit sikerült megcsinálnom(aluminium szemétből)Remélem tetszik nektek is , örülnék az építő jellegű kritikának, akkor is ha nemtetszést fejez ki. | |||||
Archy | Adatlap | 397613 | 2006. július 16. 16:15 | ![]() | |
Archy | Adatlap | 397612 | 2006. július 16. 16:15 | ![]() | |
Na, ezt vártam :-) Így már oké :-)( De ahogy a képen is látszik, a kövek kötésben vannak, logikus módon. Ez még mindig hiba, és a méretek egyeznek szerintem. Viszont a járdán tuti kisebbek a kövek, mint az úton. Ha már ennyire belevesztünk:-) Da az utóirat továbbra is áll :-) Áron | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 397611 | 2006. július 16. 16:07 | ![]() | |
| |||||
barackdr | Adatlap | 397610 | 2006. július 16. 15:59 | ![]() | |
Ja és még valami. Azzal nem értek egyet, hogy történelmi tény lenne, hogy Bp-en a kockakövet 45 fokban rakták le. Ez csak a kiskockára volt jellemző. A nagykockakövet nem rakták 45 fokban. A régi bp-i villamosvonalak jelentős része még anno olyan főnix sínnel készült, aminek a talpszélessége és a magassága is 180mm volt. Ennek a sínnek pontosan azért volt ekkora a mérete, mert a hosszában lerakott nagykockakőből(180x180x180mm) egyszerűen egy sort kihagytak és a helyére került a sín. (Ez nem tudom mennyire történelmi tény nektek, minden esetre az egyetemen ezt tanítják vasútépítésből) Üdv: barackdr | |||||
barackdr | Adatlap | 397609 | 2006. július 16. 15:52 | ![]() | |
Hogy kiálljak notarius mellett ajánlom figyelmedbe a mellékelt képet. :-) barackdr | |||||
Keri | Adatlap | 397608 | 2006. július 16. 15:37 | ![]() | |
Jó,rendben,ipart visszaadtam,és sértődöttségemben elmentem fröccsöntőgép mellé műjányágkoszorút csinálni...:-))) Elképesztő ismét,gyönyörű lesz! Jah,és gratula az ARC-os megjelenéshez is! | |||||
Kisrozi | Adatlap | 397607 | 2006. július 16. 15:34 | ![]() | |
Szóval rég írtam ide is.Mind 3 makett eszméletlen jó.Macska kő.Ugye nem ilyen széles egy utca, ebben megálapodhatunk.Namármost ha a jármű nem az utca vonalával párhuzamosan halad vagy pl egy kereszteződésnél ,hanem 45 fokban akkor a kö lerakása máris stimmel.:-)Max fura ,hogy a dioráma alakja nem az utcát hanem a járművet követi.Igen-igen építő jellegü kritikán nem illik megbántódni, de azt tűlalni is tudni kell.Mellesleg nekem nagyon tetszik. A hercules meg aztán a megatutifrankó. | |||||
Archy | Adatlap | 397606 | 2006. július 16. 13:59 | ![]() | |
Ákos! Te se nem vagy normális :-) De ezért szeretünk :-D Notarius! Nem jelenthetünk ki ilyent, hogy sohasem, ez igaz. De a történelmi tények, vagy tényeknek vélt információk meghatározásakor a nagy átlagból kell kiindulnunk. A macskakövet általában 45°-ban rakták le, különböző technológiai, és szokásból eredő okok miatt. Lehet, hogy volt rá példa, amikor nem így történt. Vagy mutass egy ilyenről fotót 56-ból, vagy fogadd el az átlagot. Ha nem tudod az átlagtól való eltérést bizonyítani, akkor hibáztál, mert igenis neked kell bizonyítani az igazad, és nem a téged bírálónak azt, hogy nem lehetett eltérés az átlagtól. Pl. én állíton, hogy a magyarok használtak 56-ban megmaradt pz III alvázra szerelt vontatót. Bizonyítsd be, hogy nem. Ez rosz megközelítés, mindig az átlagtól való eltérést kell bizonyítani. Egyébként a rések tényleg kicsit nagyok, viszont a csatornafedél tök jó, még ha csehszlovák is :-) Nekem a makett is tetszik, bár a panelezés talán kicsit dúrva, de ez a későbbi munkafolyamatoknál szerintem tompulni fog. Szóval szép lesz. Áron UI.: Ha kritikát kapsz, lásd meg a segítő szándékot. Örülj, hogy már most fény derült az esetleges hibákra, mert most még tudsz javítani ajta, ha a versenyen a zsűri szól, vagy a kész maketten a vitrinben kiszúrja az egyik haver, akkor már fújhatod. Szal ne akadj ki, ha belekötnek a munkádba. Ebből lehet tanulni. További jó munkát! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 397605 | 2006. július 16. 13:18 | ![]() | |
batya! Részben igazad van,részben nincs a macskakővel..van kétféle mérete,ez a kb 20 szor 20 és van egy kissebb is..elvileg gránitből volt.általában diagonálban volt lerakva. a fuga távolsága viszont a tank alatt valóban nagy..ezek kb 1-2 centis hézaggal vannak rakva. a kissebb fajtáját rakták kifli formátuban is,mint diszburkolat. ezenkivül még létezik egy sárga árnyalata is,ebből is sokat használtak akkor,bár inkább a bérházak bejáratira,kapualaknál | |||||
Zoli | Adatlap | 397604 | 2006. július 16. 12:13 | ![]() | |
xcraft | Adatlap | 397603 | 2006. július 16. 11:43 | ![]() | |
Az, hogy marhára jó, nálad már természetes, én azon csodálkozom, hogy milyen gyorsan haladsz. -Biztos nem ülsz annyit a makettinfo előtt mint én- Kénytelen leszek korlátozást bevezetni magamnak.:D | |||||
notarius | Adatlap | 397602 | 2006. július 16. 11:32 | ![]() | |
Ugazi=igazi | |||||
notarius | Adatlap | 397601 | 2006. július 16. 11:32 | ![]() | |
Ugazi megszállott vagy! :)) | |||||
Akos | Adatlap | 397600 | 2006. július 16. 11:26 | ![]() | |
| |||||
notarius | Adatlap | 397599 | 2006. július 15. 22:13 | ![]() | |
Az hogy "sohasem" elég érdekes fogalom. Szerintem sem te, sem én nem ismerhetem Bp. valamennyi korabeli utcáját, de még azt sem, ahol ténylegesen folytak csapatmozgások. Pl. lehet akár egy udvaron is az adott helyzet. Az íveltséget már inkább el tudom fogadni, de ahhoz kicsi az alapterület, hogy megvalósításának lenne értelme. Köss inkább bele abba, hogy nem voltak ilyen csatornafedlapok, mert ezeknek cseh minta volt az eredetije. :))) | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 397598 | 2006. július 15. 19:09 | ![]() | |
Meg győztél. Én ezt a képet még ezidáig nem ismertem. | |||||
Batya | Adatlap | 397597 | 2006. július 15. 19:06 | ![]() | |
Szerinte a macskaköved nem korrekt. Mert Budapesten a járdához képest 45fokban el van tolva és a macskakövek sohasem voltak ilyen szabályosan lerakva. Mert ez így nem lett volna stabil és a felülete mindig íves volt a járda felé. Üdv Batya | |||||
notarius | Adatlap | 397595 | 2006. július 15. 18:08 | ![]() | |
:((( | |||||
notarius | Adatlap | 397594 | 2006. július 15. 18:04 | ![]() | |
| |||||
Zoli | Adatlap | 397593 | 2006. július 15. 14:00 | ![]() | |
Rendben, a kép meggyőzött, de azt nem mondtam, hogy nem volt színes, csak gondoltam... És az utolsó félmondatom talán érzékeltette, hogy nem vagyok annyira tájékozott a témában, csak az eddigi tapasztalataimra hagyatkozva szóltam hozzá, szóval nem állítottam, hogy nem lehetett kézzel festett címer. z | |||||
notarius | Adatlap | 397592 | 2006. július 15. 13:36 | ![]() | |
Aztán még példa a színes címerre és a nem sablonnal festésre a Kilián laktanya bejáratában hátra fordított toronnyal álló 34-es is. | |||||
notarius | Adatlap | 397591 | 2006. július 15. 13:22 | ![]() | |
Kösz, hogy megdícsérsz. :) | |||||
notarius | Adatlap | 397590 | 2006. július 15. 13:21 | ![]() | |
Valószínű ugyanaz a 34-es, de az említett könyvben nem az a fotó van. | |||||
notarius | Adatlap | 397589 | 2006. július 15. 13:19 | ![]() | |
A kép egy '91-es kiadású tankönyv 65. oldalán szerepel (Az 1956-os magyar forradalom, litván György szerk., Tankönyvkiadó 1991)Ugyan ff a fotó, de egyértelmű, hogy színes a címer, és nem sablonnal festett. Festés: Gunze | |||||
Archy | Adatlap | 397588 | 2006. július 15. 13:01 | ![]() | |
és a színesgyanús: t-34hun Áron | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 397587 | 2006. július 15. 11:54 | ![]() | |
szia Van valami fotód erről? Mert én még ilyet nem láttam. Még a felirat elképzelhető, de a címert csak fehérrel festeték, és van olyan kép ahol parír sablont használtak hozzá. Amúgy dícséretes, hogy 56-os témát dolgozol fel. Bár csak többen tennék! | |||||
MrChef | Adatlap | 397586 | 2006. július 14. 21:53 | ![]() | |
Tökszép! Mivel panelezel, ködölsz és hogyan? | |||||
Zoli | Adatlap | 397585 | 2006. július 14. 20:41 | ![]() | |
Nekem is tetszik eddig, de mintha a címert sablonnal festették volna, vagy én csak olyan képet láttam... z | |||||
notarius | Adatlap | 397583 | 2006. július 14. 18:23 | ![]() | |
Miért nem tudok több képet feltölteni? | |||||
notarius | Adatlap | 397582 | 2006. július 14. 18:20 | ![]() | |
| |||||
notarius | Adatlap | 397581 | 2006. július 14. 17:01 | ![]() | |
Egyetértek: az ember magának építsen, és ne a divatnak. Ha a kettő véletlenül egybeesik az egy ideális állapot. | |||||
Zoli | Adatlap | 397580 | 2006. július 14. 14:06 | ![]() | |
Ez érdekes, mert az orosz tankok felülete elég durva volt, nemcsak az öntött, hanem a hengerelt lemezek is. Viszont ha ennek tényleg sima volt, akkor bocs, nem kötözködni akartam! z | |||||
Blackbird | Adatlap | 397578 | 2006. július 14. 13:10 | ![]() | |
Köszönöm a segítséget, de nekem sem esne nehezemre a kivitelezés, viszont elég sok fotót végignéztem, és szinte mindegyiken hasonlóan sötétek voltak a Kv-k. Mellesleg biztosan önző vagyok, de nekem így tetszik, és számomra ez a legfontosabb. Zoli: a felületek tényleg simák, de a fotókon ez is jól látszik, még a lövegpajzs két oldalán található gömbölyű páncél is sima, pedig az öntöttnek tűnik. Egyedül a régebbi változatok tornyán láttam érdes felületet, mivez azokat öntötték. | |||||
Batya | Adatlap | 397577 | 2006. július 14. 12:21 | ![]() | |
Blackbird! Nagyon sötét! Csináld, azt hogy pala, zöld, sárga, barna (világos árnyalatok) olajfestékkel kezd el kivilágosítani a felületet a hatás, nem marad el. Üdv Batya u.i.:Ha kérdésed van dobjál egy mailt. | |||||
Zoli | Adatlap | 397576 | 2006. július 14. 11:52 | ![]() | |
Tényleg szép és sötét lett! A felület túl sima, vagy csak én nem látom az egyenetlenéségeket, de amúgy tetszik! z | |||||
Blackbird | Adatlap | 397575 | 2006. július 14. 11:14 | ![]() | |
Egy picit én is sötétnek találom, de majd a por javít a dolgon. A kopásokon még most dolgozom. Igen Trumpeter, a Tamiya nem ennyire szép, és szerintem nem is ez a változat, mellesleg már a polcomon lapul a Kv-2 is... | |||||
KormosP | Adatlap | 397574 | 2006. július 14. 11:09 | ![]() | |
xcraft: Elég szépen alakul az A-12-es, gratulálok. Az a injekciós tűre tekert csiszolópapír ötlet meg zseniális! Üdv: kp | |||||
Archy | Adatlap | 397573 | 2006. július 14. 10:42 | ![]() | |
Blackbird! Elég sötét lett, de lehet csak a képen. Mindenesetre én fakítanám még, és a megfolyások, mellé elférne még jópár kopás (lepattogzás)is. Eddig szép. Trumpi? Áron | |||||
Blackbird | Adatlap | 397572 | 2006. július 14. 07:05 | ![]() | |
| |||||
xcraft | Adatlap | 397571 | 2006. július 13. 22:28 | ![]() | |
ati27 Ne viccelj, miféle engedélyt? ezek az infók itt mindenkié, tedd azt, ha úgy gondolod. Hivatalosan pedig minden itt lévő adat a makettinfó tulajdona. Persze a magáncélú, otthoni felhasználást ez nem korlátozza, a nyílt publikálással már más a helyzet... Egy állami cégnél van a főállásom, elektrikus vagyok egy nagyfeszültségű hálózaton. Meg maszek villanyszerelő. off. X. | |||||
Zoli | Adatlap | 397570 | 2006. július 13. 22:24 | ![]() | |
Semmi gond, nem volt komoly, csak utálom a hüje írásjelekből készült vigyorgásokat, ezért azokat sose rakom a végére. Egyébként nagyon köszönöm, hogy megosztod velünk a tudományodat, mert én pl még nem építettem gyanta makettet, de mivel van nekem is pár és azokat sose fogják fröccsölni, muszáj volt megvenni. És örültem, hogy láttam a Surfacer hígítóját, kösz! z | |||||
ati27 | Adatlap | 397569 | 2006. július 13. 22:19 | ![]() | |
X! Nagyon jó a leírás! Szerintem én ki is gyűjtöm! Engedélyt megadod rá? Amúgy mit melózol? Csak nem szerszámkészítő vagy? Nálunk ők poliroznak ezzel a módszerrel! | |||||
xcraft | Adatlap | 397568 | 2006. július 13. 21:49 | ![]() | |
Zoli! Abszolút nem ez a célom! Csupán egy objektív képet mutatok erről a technológiáról, a buktatókról, de a megoldást is kínálom, ami persze nem szentírás, csupán alternatíva. Elég részletesen leírom, dokumentálom a részleteket, talán túlontúl is. Aki már épített ilyent, annak nem hinném, hogy újat nyújt. De aki nem, ezt olvava ne azt szűrje le, hogy nem embernek való, hiszen én is meg fogom csinálni, és más is képes rá. Nyugodtan vágjatok bele. X. | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 397567 | 2006. július 13. 21:46 | ![]() | |
F@sza. Már vártam nagyon, hogy valaki idehaza szépen fessen 72-ben csörömpöt. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 397566 | 2006. július 13. 21:37 | ![]() | |
huh..köszike..még gondolkozom majd rajta.. köszi | |||||
Archy | Adatlap | 397565 | 2006. július 13. 21:33 | ![]() | |
Gyurmakoma! Mitől félsz? Se antennarengeteg, se bonyolult festétminta. De kedvcsinálónak itt van pár kép makettekről: www.aircraftresourcecenter.com/Gal-Fea%20Archives/jet_articles/F-117/F-117.htm www.kitparade.com/features01/f117kg_1.htm www.modelingmadness.com/reviews/mod/gren117.htm www.modelingmadness.com/reviews/mod/laskodi117.htm www.modellversium.de/kit/artikel.php www.modellversium.de/galerie/artikel.php www.modellversium.de/galerie/artikel.php Ha megjött a kedved az építéshez, erre is szükséged lehet: www.aircraftresourcecenter.com/AWA1/101-200/walk187_F-117/walk187.htm www.aircraftresourcecenter.com/AWA1/401-500/walk422_F-117_Brzozowski/walk422.htm Áron |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |