<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
TAMÁS78 | Adatlap | 602999 | 2016. február 11. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 602995 | 2016. február 11. 18:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 602994 | 2016. február 11. 18:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zoli! Emlékeim szerint vmi 42M v. 43M mintájú kísérleti rakétavető. Mintha ilyesmit olvastam volna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 602993 | 2016. február 11. 18:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ádám! Nekem úgy tűnik, hogy Opel Blitz felnik. Üdv, Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 602992 | 2016. február 11. 18:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia TAMÁS78! Persze, hogy van érdekesség! Az utolsó előtti sor, első képén, mi van a Zrínyi két oldalán? Három-három vetőcsőnek látszik. Nebelwerfer csövek? Üdv, Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602964 | 2016. február 11. 10:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vagy öt csavar, érdekes. A fotókat felcseréltem, bocs. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602963 | 2016. február 11. 10:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos nem Bofors, csak hasonlít. A Bofors hat csavarral rögzül, szélesebb a központi tárcsa és nyolc könnyítés van rajta. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 602959 | 2016. február 11. 09:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmmm,akkor lehet hogy több féle is volt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 602939 | 2016. február 10. 23:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szörfölgetés közben talált képek; fogalmam sincs, van-e köztük bármi érdekes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602938 | 2016. február 10. 22:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 602932 | 2016. február 10. 21:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem úgy rémlik,mintha a GAZ-AA kerekeknek teljesen kör alakú lenne a felnin az áttörések.Lehet,hogy tévedek? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602930 | 2016. február 10. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602927 | 2016. február 10. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ránézésre generikus magyar kerék, mint ami a 40-es Bofors alatt volt. Megnézem ahhoz van-e méret. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602926 | 2016. február 10. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma esti, lefekvés előtti kérdésem az lenne! Milyen teherautó a kerekei lehettek, és mekkora méretűek lehettek ezen a kéttengelyes szállító kocsin? Mert, hogy (!) a szállító jármű szélessége egy lánctalp szélességgel keskenyebb mint az Ansaldo. Viszont az elől lévő pótkerék lelóg az alvázról! Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos Korán lekel feküdni, hogy 10-re még hazaérjek. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602925 | 2016. február 10. 20:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick! Nem áll módomban össze hasonlítani az ide belinkelt képeket a könyvben szereplőkkel. Azon egyszerű oknál fogva, mert nekem nincs meg. :( Természetesen, ha meglenne írott vagy adná isten digitális formátumban,(!) nem tettem volna fel íj badar kérdést. :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 602911 | 2016. február 10. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! A könyvben lévő képek szerintem elég jók. ;) A rövid tengelytávosnál a tároló dobozok eltérése adódhat abból, hogy a prototípusnál - gondolom én - kevesebb lett a szerelékes láda betervezve, a sorozatkocsiknál ezt megnövelték háromra. Elvileg a protókat is átépítették véglegesre később. A másik opció, amit bizonyítani nehezebb, hogy volt eltérés aközött, nehézkábelfektető századok, vagy távíró építő századok kaptak ilyen Fordokat. (Ugyanis mindkettő feladatra osztottak be ilyen kocsikat) A hosszú tengelytávosak egyformák. Öt volt belőlük, szóval érdekes lett volna bonyolítani őket. Azt az öt alvázat egyszerre vették és használták fel, elviekben mindenben egyformák voltak. Ezzelszemben kettő külön sorozatban szállított alvázakat használtak a rövid tengelytávú kocsikhoz, a képek szerint kétféle sárhányóval készültek. (+ az említett hol összkerekes, hol hátsókerekes meghajtás) A málhaládás szöveg sajnos hibás, azok a kábeldobok a paltón. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602908 | 2016. február 10. 16:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick. Köszönöm a linket. Nincs véletlen jobb minőségű képed róluk? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602892 | 2016. február 10. 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602855 | 2016. február 9. 23:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Imre, ha előtted lesz a könyv, nézd meg kérlek, én több különbséget látok. Vagy nem mind kábeldob-szállító. 4.48 kép: rövid tengelytáv, fülke mögött egy kis ajtó 4.49 kép: hosszú tengelytáv, fülke mögött egy kis ajtó 4.50 kép: hosszú tengelytáv, fülke mögött három kis ajtó egymáson, hátsó kerék felett hosszúkás ajtó 4.51 kép: rövid tengelytáv, fülke mögött három kis ajtó egymáson, hátsó kerek felett semmi, ládakocsinak hívja a szerző 4.52 kép: a fülke fellépője és a tehertér alatti fellépő két darabból áll, hasonlít a 4.48-ra és 4.49-re, de csalóka a szög, lehet más kivitel. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 602853 | 2016. február 9. 23:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ádám! Csak kettő változatnak kellene lennie. Volt egy normál tengelytávú, mint amit Kamovos is kitett az ismert képen, illetve egy hosszított. Utóbbiak a légierőnek készültek (nagyon) kis darabszámban. A rövid tengelytávúak mind híradó építő századokba és szakaszokba kerültek. Egy részét "Marmonizálták", egy része sima hátsókerekes maradt. (ha így érted a háromfélét, akkor rendben van :D ) Finta bácsi nem ment bele a részletekbe sajnos, ha már beválogatott több megfelelő képet. Én viszont darabszámokba, csapatonkénti kiosztásba, motorszámokba nem mennék bele, mert messzire vinne. ;) I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602849 | 2016. február 9. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Imre, a Finta könyvben mi a különbség a Ford kábelkocsik között? A szöveg szerint ugyan az, de a négy fotón három kivitelt látok (más hossz, oldalajtók kiosztása, fülke mögötti szekrény, pótkerék etc.) Kamovos, a könyvben négy fotó van, három bal totál, ebből egy makettező szempontból szinte élvezhetetlen, a negyedik bal hátulról. Köszi Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 602828 | 2016. február 9. 18:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Duplafülkés Ford nálunk nem volt. Szerintem a dánok építettek ilyen kocsikat. A G-s megnevezés mint germán, szerintem nem helyálló. :) A másik Fordra itt van válasz: marotikonyvker.hu/ikarus-story-4-foldon-vizen-leveg-ben-uhri-testverek-tortenete-1941-1942.html I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602816 | 2016. február 9. 14:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602815 | 2016. február 9. 14:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia romsitsa! Igen ezt az oldalt régebben én is megtaláltam, le is töltögettek belőle az elkészítés képet. Gondoltam idővel talán kerül elő magyarról is kép, de nem találtam így jött elő a kérdésem. De akkor ezek szerint nem lesz magyar. :( A képen Werhmachtosnak tűnik a rendszám. translate.google.com/translate Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602814 | 2016. február 9. 14:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A sztori annyi, hogy az úriember, aki az általad linkelt nézeti rajzot készítette, 2014.-ben talált egy fotót a kocsiról és felrakta egy külföldi fórumra, hogy kellene még róla infó, mert megépítené. Akkor addig jutott a szálak bogozása, hogy lett még egy kép és az eredetére vonatkozó tipp, amit már leírtam. A G917 DC (double cabin) nevet ő adta, nem hivatalos. Nem tudjuk mi volt a hivatalos neve, mert nem tudjuk, hogy pontosan ki/mikor/hol gyártotta és hogy hogyan került a németekhez. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602813 | 2016. február 9. 13:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A német eredetnek utána lehet keresni. De igazából én azt szeretném tudni, hogy minekünk volt e? Akár mentő, vagy kábelszállító, esetleg hadtápnál gulyáságyúval? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602812 | 2016. február 9. 13:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A típus jelzése "G". Ez a Germán eredetre utal. A "DC" felölésre nincs elméletem. :) Volt nekik más típusokban is saját gyártású dupla fülkés járművük. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602808 | 2016. február 9. 12:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyelőre az sem világos a németeknek honnan volt ilyen duplakabinos kivitel. Úgy emlékszem svéd vagy norvég eredet volt a legközelebbi ipp. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602796 | 2016. február 9. 11:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 601490 | 2016. január 27. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képet "csak úgy" odarakták. Az ejtőernyősöket, mint pl. a testőröket nem egy alakulatként küldték ki, hanem különböző alakulatok között szórták szét a zászlóalj állományát. Így a szombathelyi zászlóalj alakulatjelzése sem tűnhetett fel járműveken. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 601484 | 2016. január 27. 13:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm szépen a segítségeteket mindhárom területen. A Polski Fat 508/III képét a Dontól vissza vonuló Szombathelyi ejtőernyős alakulattal kapcsolatos íráshoz tették be. (Az oldal ahol a kép saját környezetében található: www.masodikvh.hu/erdekessegek/alakulatok/3163-magyar-ejtoernyosok-a-donnal-ejtoernyos-katonak-a-m-kir-2-honvedhadsereg-kotelekeben-1942-1943 Gondolni véltem, hogy az "Sz" Szombat helyett takarja, az "O" pedig osztály lehet, a híradó jelzéssel kiegészítve nekem "Szombathelyi Híradó Osztály fikció" jutott az eszembe. De mivel ez csak fikció, bár mit jelenthet. Ha a képet nem csak úgy oda tették akkor viszont Szombathely és kábeles híradó területen lehet talán keresgélni. Séta után meg is nézek pár variációt. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 601479 | 2016. január 27. 12:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Csabák Autopax készülékekkel voltak felszerelve, erről eddig nem találtam semmit. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 601478 | 2016. január 27. 12:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 601409 | 2016. január 26. 17:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Azt hiszem, rendszeresítve nem voltak a tűzoltó készülékek. Több beszállító is szerepet kapott. Rengeteg típusú készülék volt alkalmazásban járműveken és épületekben egyaránt. Gépjárműveknél valószínűleg a típusonkénti megrendelt darabszámhoz igazítottak egy-egy beszerzés mennyiségét és adott esetben típusát. Az Ansaldo pótkocsihoz nem volt köze az Uhri testvéreknek. A kéttengelyes pótkocsi Rába, az egytengelyes WM gyártmány volt. Képek nekem se nagyon rémlenek. A Polski-Fiat kábeldobszállító autó volt, de végleges beosztása, tehát alakulata nem ismert. Valóban híradó alakulat jelvényéről van szó, de egyelőre nem volt beazonosítható, melyiké. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 601385 | 2016. január 26. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Turán és Zrínyi ugyan azt a készüléket kapta, a Toldi és Nimród eltérőt, a Csabáéra nem emlékszem. A Fiat passz. Az utánfutóról még egy képet ismerek, de az csak a bal elejét mutatja. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 600928 | 2016. január 22. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma esti kérdésem az lenne, hogy a Turánon lévő tűzoltó készülék minden járművünkön egységesen rendszeresített volt e? Vagy csak a Turán Zrínyi tartozéka volt? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: kamovos Látom a többi kérdésem erősre sikeredett. :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 600823 | 2016. január 21. 22:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy melyik alakulatunk jött hazafelé a Dontól ezzel a Polski Fiat 508/III járművel? (Rendszáma 4A 547) Nem találok ilyen alakulat jelzést a nagy mesekönyvben. Fehér négyszögben felül "SZ" alatta középen "O" mindezen keresztül egy hír villám. Mivel hírvillám is van benne kábeles kocsira gondolok, ha sebesült szállító lenne akkor nem lenne hír villám. :) Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 600202 | 2016. január 14. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A következő kérdésem lenne hozzátok a csatolt képen látható szállító pótkocsiról, hol találhatnék rajzot illetve még képeket? /Uhri Testvéreknél készült/ 1:72-ben szeretném elkészíteni de ez az egy kép még nekem is kevés hozzá hiába vagyok vizuális alkat. :) Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 599914 | 2016. január 11. 20:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz! A lengyel harckocsik magyar használatban nem vettek részt semmilyen harcban. Sem a frontvonalban, sem a partizánok ellen. Üdv: I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erich S. | Adatlap | 599893 | 2016. január 11. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Egy kicsit vyszaternek a TKS-hez a magyar hadseregben. A edigiiek szerint lengyel festesben, minden magyar jelzes nelkul volt hasznnalva mint kikepzogep. Mar csak anyit akarnak kerdezny, hogy nemlehetszegesze hogy bevotak vetve Oroszorszagba mint a utanpotlaszioszlopok vedelme a partizanok elen? Erdekelnek foleg a TKS 20mm agyukal. Talaltam meg ket kepet a lengyelek harceszkozei atadasarol Magyarorszagon. Azonkivul bocanatot kerek a helyesiras miat, de nemvagyok magyar esz a irasz nagyon nemegy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 599823 | 2016. január 10. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát nem feszítő fa?:) Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem, majd azt is javítom... Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 599821 | 2016. január 10. 20:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs jobbra tolták a sisakot a Csaba rajzán, nem balra, ahová kellene. A mintamakett fotóján ebből a szögből nincs nagy hiba. Szép lett a Toldi, de a feszítővas miért barna? Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 599820 | 2016. január 10. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sanyi! Hát... A teljestől még odébb vagyunk! :) Toldira lehetne még rakni hátra lidérceket is az elég szemre való eltérés. :) Aztán volt a Nimród, a vadász toldi és a lehel mentő is. :) Pont ezek azok a vadász toldi kivételével, amik még nincsenek a piacon! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 599818 | 2016. január 10. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt az enyém. Gödöllőn 24 óra alatt készült el tavaly. Tudom, hogy a fegyverzet nem a megfelelő, de megvan a dobozban a jó is, majd nekidurálom magam és átműtöm valamikor...:) Üdv Viktor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
experte | Adatlap | 599810 | 2016. január 10. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 599808 | 2016. január 10. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az IBG Toldi ll-t megépítettem, valószínűleg a lla dobozában is ugyan az van... Az építhetősége tökéletes, az összhatás is gyönyörű, mindemképpen ajánlom! Üdv Podva | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
experte | Adatlap | 599804 | 2016. január 10. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 599800 | 2016. január 10. 18:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello, eddig csak a dobozgrafikákat jelentették meg, azok alapján nem lehet megmondani milyen a makett. A grafikákról: A Toldi III rajzán a torony hátulja rossz, a Csabánál meg bal oldalra tolták a vezető sisakját, ami szintén rossz. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alexkidd | Adatlap | 599728 | 2016. január 9. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Webshopunkba megérkeztek az IBG Model most megjelent 1/72 méretarányú Toldi IIa és Toldi III. páncélosai. Ezekkel az újdonságokkal elérhetővé vált a teljes magyar Toldi harckocsi család. Megvásárolhatjátok őket a linkre kattintva:www.makettshop.hu/tcslista/toldi-1/72-harckocsik_53085 Üdv, Sanyi, makettshop | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
experte | Adatlap | 599686 | 2016. január 9. 14:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kérlek véleményezzétek IBG 2 újabb 1/72-es makettjét. Érdemes megvenni? Sokat kell alakítani? IBG 72029 IBG 72030 en.ibg.com.pl/en,ibg-72029-1-72-toldi-iia-hungarian-light-tank,3,33,35,47,13483.html en.ibg.com.pl/en,ibg-72030-1-72-toldi-iii-hungarian-light-tank,3,33,35,47,13484.html Valamint, mi a véleményetek HobbyBoss 39M Csaba készülő makettjéről? Hobbyboss 83866 www.scalemates.com/kits/974626-hobby-boss-83866-39m-csaba-armored-car Szerintem mindenképpen dícséretes, hogy Magyar járművekkel foglalkoznak ezek a cégek, így biztos a vételi szándék, csak szakvéleményetekre lennék kíváncsi, mire készüljek. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104. |
forum.warthunder.com/index.php