/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
Jimbow 506908 2011. május 8. 18:09
Válasz erre
Tényleg ott volt dobozban, 7000 forintért? Hát rohanok is mindjárt...
Freddy 506906 2011. május 8. 17:58
Válasz erre
Hát ez remek, én 10 éve vettem az enyémet 12000-ért a Bajcsyn, már a bolt sincs meg:)
Amon 506902 2011. május 8. 17:02
Válasz erre
Köszi az infót!
Modernben még új vagyok.  
Te honnan szerezted? 
Amon 506901 2011. május 8. 17:01
Válasz erre
Ennyiért világbajnok ár!

Ha csak nem rosszul adták meg az árat.
Én móváron vettem 12e-ért és még ahogy néztem így is bőven megérte.
A maratásokra várok a külsőre. 
Vargapeter 506898 2011. május 8. 16:34
Válasz erre
Szia Joci,
Tegnap láttam a jaték-makett-ben pesten vagy 7 db-ot... egész jó áron!

www.jatekmakettcentrum.hu/listazas.html
joci232 506897 2011. május 8. 16:16
Válasz erre
irigyellek a scud miatt :)
régóta fáj egyre a fogam :P
pipi 506896 2011. május 8. 16:03
Válasz erre
IMG_9464
IMG_9464
IMG_9466
IMG_9466

Szia!
Nézd meg:-)
(nem a balatonos)
Üdv
joci232 506895 2011. május 8. 15:14
Válasz erre
Szia!

Nem jó, mert a Scud-é vastagabb meg eleve más méretű
Amon 506894 2011. május 8. 14:41
Válasz erre
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a Maz-537 gyanta kerék jó a Dragon scud Maz-543-hoz?
Balatonmodel honlapján láttam a terméket.

Üdv: Amon
balaton 506889 2011. május 8. 12:29
Válasz erre
Ha csak ennyiből áll... Kíváncsian várom a végeredményt. Nem iróniából írom, tényleg várom a képeket.
Vik30 506888 2011. május 8. 12:14
Válasz erre
Értem!Tudod 3 db kockáért nem nagyon ad az ember pénzt azt én is meg tudom csinálni!
balaton 506885 2011. május 8. 08:59
Válasz erre
Helló Vik30!

Köszönöm, de szerintem egy Szu-22 kabinnál többet ér. :-)
Vik30 506884 2011. május 8. 08:56
Válasz erre
Zil131N 506875 2011. május 7. 17:48
Válasz erre
manual_zil131albu_160310_1
manual_zil131albu_160310_1

Sziasztok!
Az alábbi kiadványt keresném, segitségeteket kérném honnan lehetne megszerezni, esetleg letölteni pdf-ben! Fontos lenne! Köszönöm!
balaton 506874 2011. május 7. 12:38
Válasz erre
Vik30 506872 2011. május 6. 23:30
Válasz erre
balaton 506871 2011. május 6. 22:43
Válasz erre
Nekem is van APA-5 átalakítóm eladó, ha érdekel.
Ákos 506870 2011. május 6. 22:41
Válasz erre
Ötlet: az Armory gyártja az átalakítót, réz és fotomaratás, itthon a Keleti Blokk forgalmazza.
www.aircraftresourcecenter.com/Rev4/3001-3100/rev3007-Armoury-APA5-Sushon/00.shtm
Vik30 506869 2011. május 6. 15:03
Válasz erre
Sziasztok icm Ural-43203 command venicle szeretném átalakítani apa kocsira kéne ötlet meg méret remélem tudtok segíteni!elöre is köszi fontos lenne!
Jimbow 506868 2011. május 6. 09:41
Válasz erre
Sziasztok!

Szolgálatban álló MAZ-537G-kről keresnék képet, vagy olyanról, aminek a festése még ma is olyan, mint régen. Természetesen magyarra gondolok.

Köszi, üdv, és hamarosan jelentkezek a Last Production felettébb izgalmas részleteivel :)

Ádám
romeo 506867 2011. május 5. 12:03
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!
Ez a DVINA (SA-2) légvéd. rakétaszállító félpót?
Köszönöm!
romeo 506866 2011. május 5. 08:14
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!
Nagyon szépen köszönöm! Egyszerűen gyönyörű!
törzsbusz 506865 2011. május 4. 16:44
Válasz erre
Cs-705N MN
Cs-705N MN

Üdv Romeo!

...Nos.. D-452-ről,D-750-ről nem tudok de ettől még lehetett. Szakmailag kicsi rá az esély, hacsak..nem kerül elő "bizonyíték". D-450 biztos volt,platós és billenős változatban. itt egy kis "csemege": D-705 nyerges - szép zőőőd (a fekete-fehér mögött)
romeo 506864 2011. május 4. 11:31
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

Nagyon jó a ZISz-150 fotó! Köszönet!
A platós MN rendszámú tehergépkocsik közül már csak a GAZ-51, Csepel D-710, Csepel D-750, Csepel D-452 hiányzik...
törzsbusz 506863 2011. május 4. 10:11
Válasz erre
Zis-150. MNjpg másolata
Zis-150. MNjpg másolata

Üdv Romeo!

Volt általános rendeltetésű Zil-164 és Zisz-150 is.

Üdv Nincsötletem!

A könyv kész több részével együtt, de egyéb okokból csak később jelenik meg, vélhetően újraindított sorozattal. Az egyéb okokat itt most nincs módom részletezni.
nincsötletem 506862 2011. május 4. 07:11
Válasz erre
tn_800x600_1124168_87754_No_4_CSEPEL_D566_BORITO_masolata
tn_800x600_1124168_87754_No_4_CSEPEL_D566_BORITO_masolata

Tiszteletem Törzsbusz!

Régebben szó volt a Csepel-D566-os könyvrről,azzal ha megkérdezhetem,hogy állsz, és várhatóan mikor lesz a megjelenés?A válaszodat előre is köszönöm.

Üdv:nincsötletem
Freddy 506861 2011. május 3. 20:46
Válasz erre
Pilu 506860 2011. május 1. 20:31
Válasz erre
Én több korabeli szakutasításban találkoztam az adataival (rakfelület mérete, terhelhetőség), úgyhogy biztosan használták anyagszállításra. Lásd rögtön a AGV-3M készlet anyagkocsiját.
romeo 506859 2011. május 1. 17:32
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

Az MN használta anyagszállításra is a ZIL-164-et, vagy csak APA-2 volt belőle?
Köszönöm!
romeo 506858 2011. május 1. 16:50
Válasz erre
APA-2 indító kocsi.
APA-2 indító kocsi.

Magyar Néphadsereg, talán ZIL-164 APA-2, Szolnok.
fotó: repulomuzeum.hu
silent8 506857 2011. április 30. 17:50
Válasz erre
letöltés
letöltés

Szia G400CDI!

Itt egy kép az új Rába F13-ról. Kecskeméten készült a kiállított teherautók között.
Ezen sima ponyvás felépítmény van. 
Üdv.
silent8
G400CDI 506856 2011. április 30. 13:22
Válasz erre
Igen, erre szerintem a legszebb példa a Ganz-Mávag...
Úgy nézem, te már tudsz valamit, és az, hogy ezt nem osztod meg velem, már a szemétség kategóriába tartozik... :-)
G400CDI 506855 2011. április 30. 13:20
Válasz erre
Köszönjük az infót.
Most akkor arra lennék kíváncsi, hogy az F13 milyen jármű lesz?
A 13 gondolom, a tömegre vonatkozik, tehát valamivel kisebb, mint a H14. És mi az az F?
Cordell88 506854 2011. április 30. 10:48
Válasz erre
A kép ahonnan leszettem ott írták hogy a MAZ-5335-böl való a motorja és a motortípusa igen Jamz-236-os!
upiupi 506853 2011. április 30. 08:33
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Szerintem ezen fotók alapján seheogy. Ismereteim szerint a remotorizációkor a Jaroszlávi Motorgyár 236-os típusának modifikációit építették-építik be.
törzsbusz 506852 2011. április 29. 23:05
Válasz erre
Hogyan állapítható ez meg? Milyen "MAZ" motort rejt a 131-es? Köszönöm!
Vargapeter 506851 2011. április 28. 20:56
Válasz erre
Igen, a képeken nagyon szép, Móváron láttam is egyet összerakva! Reméltem hogy itt van az elkövető! :)
marteen 506849 2011. április 28. 16:18
Válasz erre
Cordell88 506848 2011. április 28. 13:46
Válasz erre
BKDC1665
BKDC1665
BKDC1666
BKDC1666

Maz motoros ZIL-131-es
Freddy 506847 2011. április 27. 23:29
Válasz erre
Az jó, a polisztirol olvadáspontja 240 fok, szóval ha már nincs kezed, akkor kell csak kivenni:)
Jimbow 506846 2011. április 27. 22:59
Válasz erre
Ami a csapból max. hőmérsékleten kijön, az jó, vagy már sok?

:)

Köszönöm! Jó éjt! Holnap igyekszek...
juge75 506845 2011. április 27. 22:58
Válasz erre
Attól picit meglágyul (amúgy van, hogy a kezedtől is képlékenyebb lesz), kiveszed és finoman hajlítod a helyes irányba.
juge75 506844 2011. április 27. 22:57
Válasz erre
Jimbow 506843 2011. április 27. 22:56
Válasz erre
Köszönöm, csak az a baj, hogy egy ekkora nagy alkatrészt nincs mihez igazítanom.

Meg kicsit félek, hogy elbarmolom...mennyire forró legyen az a víz...? :)

Üdv,

Ádám
Freddy 506842 2011. április 27. 22:24
Válasz erre
Szerintem ne az összeragasztással próbáld megoldani a gondot, hanem magában próbáld forró vízben behajlítani egyenesre.
Jimbow 506841 2011. április 27. 21:50
Válasz erre
Hát nekem akkora ív van a bal oldali alváz félben...hajjaj...na mindegy, legyártok egy tonnányi, méretre vágott távtartót, azokkal kipöckölöm aztán legumizom mint a befőttet... :)
Vargapeter 506840 2011. április 27. 21:27
Válasz erre
Sziasztok,
Tényleg, hamár Maz, akkor mi a véleményetek az armada hobby 1/72-es Maz-áról? 
Köszi, 
Péter
Freddy 506839 2011. április 27. 21:12
Válasz erre
Jimbow 506838 2011. április 27. 17:57
Válasz erre
Sziasztok!

A MAZ-537G szakirány hallgatóihoz:

Nektek mennyire volt problémás az alváz? MErt én összeraktam a 2 (enyhén hajlott) fődarabot és a merevítőket, de így is olyan csálé volt, és nem nagyon tudtam alakítgatni. Szét is szedtem, holnap pedig jön a második próbálkozás.

Valami ötlet?

Köszönettel,

Ádám
romeo 506837 2011. április 27. 17:48
Válasz erre
Rendszeresítésre került, vagy csak kísérleti volt? Köszi!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.