<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
páncélos | Adatlap | 638391 | 2018. január 17. 19:08 | ![]() | |
Köszönöm a tájékoztatást. Előzmény: (638358) Weizi 2018. január 17. 13:53 | |||||
Weizi | Adatlap | 638358 | 2018. január 17. 13:53 | ![]() | |
A kerítésnek semmi baja sem lett!:-) | |||||
ssanyi | Adatlap | 638357 | 2018. január 17. 13:51 | ![]() | |
Üdv! Amikor a kerítésen keresztül "áthajtott" a 44-es főúton. | |||||
Weizi | Adatlap | 638356 | 2018. január 17. 13:51 | ![]() | |
2008-ban hasra szállt a kecskeméti betonon! A pilóta katapultált a gép pedig keresztülvágott a 44-es főúton és egy kisebb erdősáv kiírtása után megállt! Javíthatatlanul összetört! Nem műszaki meghibásodás vezetett a esethez. | |||||
páncélos | Adatlap | 638349 | 2018. január 17. 13:07 | ![]() | |
Köszönöm a válaszokat mindenkinek. A 15-ös gép mikor semmisült meg? -erről nem tudtam. | |||||
Weizi | Adatlap | 638346 | 2018. január 17. 12:11 | ![]() | |
Valójában három gép semmisült meg! (17,02,15) Valamint két gép van Szolnokon egy reptéren (18) és egy a Reptárban (05)! Így van csak 23. | |||||
Zoli | Adatlap | 638340 | 2018. január 17. 11:39 | ![]() | |
Nekem úgy rémlik, hogy történtek már próbálkozások az értékesítésükre, de az állapotuk miatt senkinek nem kellettek eddig. Azóta bármivel is javult a helyzet, esetleg kivonás után fel lettek újítva?... z | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 638334 | 2018. január 17. 11:23 | ![]() | |
Valószínűleg arról a két gépről lehet szó, amiket műrepülésekkel "szétrepültek" légi-bemutatókon. Ez azt jelenti, hogy kritikus, fő terhelési, bekötési csomópontokon a korlátozáson túli túlterhelések miatt repedések keletkeztek, így a gépeket le kellett tiltani a repülésről, így azért nehezen lenének eladhatóak. (Nem mintha a többi a hosszú és nem túl korrekt tárolás miatt sokkal közelebb lenne a repülőképes állapothoz!) R. | |||||
páncélos | Adatlap | 638327 | 2018. január 17. 10:45 | ![]() | |
index.hu/kulfold/2018/01/17/orosz_engedely_nelkul_adna_el_magyarorszag_a_mig-29-eseit/ A cikk 23 gépet említ. Ha jól tudom 28db volt. Ebből kettő lezuhant, maradt 26. Egy elment Szolnokra. A megmaradó kettő sorsa érdekelne, tudja valaki? | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 631834 | 2017. augusztus 29. 16:35 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 631797 | 2017. augusztus 29. 08:24 | ![]() | |
mindegy össze rakom dobozból lesz amilyen lesz | |||||
vatya1 | Adatlap | 631793 | 2017. augusztus 29. 07:44 | ![]() | |
most tudtam meg hogy a 19pm és a 17pf se jó dobozból Magyarnak :( sajnos ezt nem tudtam és elég drágák az átalakítok a 29hez is kár jó lett volna egy szép Magyar sort csinálni :( | |||||
vatya1 | Adatlap | 631792 | 2017. augusztus 29. 07:06 | ![]() | |
Szia 4WD! Igen tudom meg ajánlottak is 8000ft 4db de ennyit az egész makett nem ér :( | |||||
4WD | Adatlap | 631790 | 2017. augusztus 29. 06:17 | ![]() | |
Haliho! A régi FM Detail Sets készletben voltak javított pilonok, és kiömlő is. Maradt belőlük 1-2 marékkal. | |||||
vatya1 | Adatlap | 631788 | 2017. augusztus 29. 00:27 | ![]() | |
Sziasztok! Most jelezték hogy ami aca29ben van pilonok azok nem jók :( a GWH jók ha van valakinek mert akkor az acáé kuka | |||||
vatya1 | Adatlap | 631341 | 2017. augusztus 17. 22:12 | ![]() | |
csabbee | Adatlap | 631327 | 2017. augusztus 17. 17:10 | ![]() | |
Academy az orra szerintem rendben van,inkább a kiömlőt érdemes cserélni gyantára, meg esetleg a kerekeket. | |||||
SIG | Adatlap | 631290 | 2017. augusztus 17. 08:44 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 631274 | 2017. augusztus 16. 20:17 | ![]() | |
akkor ezek se hibátlan makettek :( akkor szerintem úgy csinálom hogy az aca 29es lesz a 9-12 késő változat a többit meg a GWH ból orrkúpot fontos cserélni vagy maradhat dobozból? | |||||
csabbee | Adatlap | 631266 | 2017. augusztus 16. 18:31 | ![]() | |
Egy apró észrevétel a GWH csodás 29-es makettjeihez.Ha oldalról nézegettem a kész makett fotókat,mindíg kicsit furcsa érzetem támadt a formája iránt,aztán a múltkor rájöttem mi az.Ha összehasonlítjátok az eredeti gép oldal nézeteivel,kitűnik hogy a makett bizony piszok magasan áll.Szerintem a futó méretét gazdagon elméretezték.Oldalról nézve az eredeti gépen a főfutó kerék felső íve szinte egy vonalba esik a motor gondola aljával.A makettnél azonban ez jó 2 miliméterrel van feljebb.Ebből kifolyólag az első futó lengővillája sem pontos,ráadásul annak a hátrahajló szöge sem jó.Csak keressetek eredeti vs. makett fotót hasonló oldalszögből,és meglátható miről böfögök.Azért ez egy 20K+ makettnél egy kissé túlzásnak tartom.Kis munkával megoldható persze,de azért egy ilyen drága készletnél ez luxus. | |||||
vatya1 | Adatlap | 631257 | 2017. augusztus 16. 13:45 | ![]() | |
értem akkor úgy néz ki hogy jobban járnék ha aca 29sét eladnám és csak a GWH 29esit megvenni mivel azok a főbb tipusok? | |||||
Daala | Adatlap | 631256 | 2017. augusztus 16. 13:40 | ![]() | |
Sajnos még nem láttam átalakítót prototípushoz, képek és rajzok alapján tudod csak megcsinálni szerintem. | |||||
Zoli | Adatlap | 631255 | 2017. augusztus 16. 13:39 | ![]() | |
Ha jól tévedek a GWH korai 9-12 lenne az A, a késői pedig a B verzió. Utóbbi kb ugyanaz, mint az Academy által kiadott verzió. z | |||||
Daala | Adatlap | 631254 | 2017. augusztus 16. 13:38 | ![]() | |
Szerintem egész nyugodtan csináld meg az Academyt B-re. | |||||
vatya1 | Adatlap | 631253 | 2017. augusztus 16. 13:37 | ![]() | |
Szia Daala! igen azt egyből kiszúrtam a fotón, köszönöm az infót, még nem döntöttem el melyik verziót csináljam csak próbálom ezt az aca 29est a GWH 29sek közé behelyezni de kettő egyformát nem szeretnék,esetleg a protóhoz létezik átalakító vagy csak házilag lehet meg csinálni? | |||||
Daala | Adatlap | 631252 | 2017. augusztus 16. 13:27 | ![]() | |
Valamint az első protóban még Km-1 ülés volt, az orrfutó is máshogy nézett ki és előrébb is volt beépítve. Ajánlom Yefim Gordon közel 500 oldalas kiváló könyvét a típusról(Famous Russian Aircraft MiG-29) | |||||
vatya1 | Adatlap | 631251 | 2017. augusztus 16. 13:24 | ![]() | |
Szia Zoli! mivel az aca 29se meg van és bele is kezdem az építésébe most már nem szeretném ezért eladni a kérdésem az lenne hogy a piacon kapható GWH 29sek közé betudom illeszteni mint B verzió? mivel a GHW dobozaiban úgy látom nincs B tipus | |||||
Zoli | Adatlap | 631250 | 2017. augusztus 16. 13:14 | ![]() | |
Szia, Ha proto 29-est szeretnél, akkor inkább a korai verziót építsd a GWH-ból, bár elvileg a makettek tartalma egyforma. A fő különbségek a pótvezérsíkok és a kisebb kormánylapok. Az Academy is elég jó makett a maga szintjén, csak nincs annyira szétbontva, viszont abból tudtommal csak B verzió építhető. Amúgy nagyon sok apró eltérés volt az egyes gépek között, illetve üzemenként is. Pl a mi gépeinkhez nem volt szárny póttartály, de a későbbi B verziókhoz igen. z | |||||
vatya1 | Adatlap | 631249 | 2017. augusztus 16. 12:49 | ![]() | |
igen azt tudom,viszont szeretnék egy mig történeti sort csinálni és egy aca 29sem van akkor ebből érdemesebb lenne a protótipust meg csinálni és a GWh a többit? Mig-3tól Mig-31ig bezárólag | |||||
Daala | Adatlap | 631237 | 2017. augusztus 16. 08:21 | ![]() | |
Természetesen magyar jelzéseket külön kell venned mindkét gyártóhoz. | |||||
Daala | Adatlap | 631236 | 2017. augusztus 16. 08:19 | ![]() | |
Ha van pénzed a GWH-ra, akkor azt vedd meg, mert kiegészítők nélkül is tökéletes magyar gépet tudsz készíteni. Jelenleg ez a legjobb 1/48-as Míg-29 a piacon. Az Academy egyetlen előnye az olcsóság. | |||||
vatya1 | Adatlap | 631233 | 2017. augusztus 16. 06:02 | ![]() | |
Szia Daala! akkor az academy 29se jobb készlet Magyar verziónak? | |||||
Daala | Adatlap | 631232 | 2017. augusztus 15. 23:33 | ![]() | |
Igazából egyik sem, mert nekünk 9.12B volt. De ezek közül bármelyikből meg tudod csinálni a miénket is. Külső részleteiben nagyjából a korai csak az alsó pótvezérsíkjaiban különbözik a másiktól. A későiben kicsit alulméretezték a rakétasíneket. | |||||
vatya1 | Adatlap | 631229 | 2017. augusztus 15. 22:08 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 630556 | 2017. július 30. 09:32 | ![]() | |
Nincs mit. A nyugati fegyverek csak tipp, a képeken orosszal láttam eddig. z | |||||
f2d | Adatlap | 630555 | 2017. július 30. 09:29 | ![]() | |
Köszi, érdekes lehet ez az indiai 29 is, főleg nyugati fegyverekkel. | |||||
Zoli | Adatlap | 630554 | 2017. július 30. 08:42 | ![]() | |
Szia, Indiai SMT nincs, csak UPG, ami nagyon hasonló ahhoz. Azt nem állítom, hogy a gerincük egyforma, de nagyon úgy tűnik. A fő különbség az oroszhoz képest a nyugati berendezések, ezért az antennák és egyéb bizbaszok formája, elhelyezése más. Az UPG jobb oldalkormánya alatt van egy szögletes izé, meg szerintem az oldalkormányok fölöttiek is mások, meg a gerincen lévők is. A fegyverzet nagyjából ugyanaz, de az indiainál nem zárom ki a nyugati (francia?) függesztményeket sem. z | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 630552 | 2017. július 30. 07:59 | ![]() | |
Köszi a válaszokat és elnézést,hogy nem pont a 29-esről szólt a kérdésem!:-) | |||||
vlevi | Adatlap | 630544 | 2017. július 29. 19:41 | ![]() | |
Igen. Nagyon híg, szinte mint a víz. Nagyon gyorsan szárad, nem nagyon hagy nyomot a makett felületén. Törzsfeleket úgy a legjobb ragasztani vele, ahogy a videókon is látható, hogy összefogod a két felet, és bekened. A legapróbb résekbe is befolyik, és nagyon gyorsan összefogja a műanyagot. És, ami szinte hihetetlen, az az, hogy átlátszó alkatrészek ragasztására is jó. Nem ködöli be az átlátszó műanyagot sem. | |||||
f2d | Adatlap | 630543 | 2017. július 29. 19:37 | ![]() | |
Extra Thin, azaz nagyon híg ragasztó. Befolyik a legkisebb résekbe is, és nagyon vékonyan marad vissza a felületen, utána elcsiszolható. Csak saját felelősségre! | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 630542 | 2017. július 29. 19:12 | ![]() | |
Szia! Eddig csak Revell tűs ragasztót használtam és nekem bevált. Viszont az emberke sokat ragaszt Tamiyával.Az az ecsetes ragasztó ilyen jól elterül a felületen amilyen bátran húzza a látható részeken is? | |||||
f2d | Adatlap | 630541 | 2017. július 29. 18:38 | ![]() | |
Sziasztok, az indiai és az Oroszok által is használt MiG-29SMT-k között mi a különbség? | |||||
f2d | Adatlap | 630283 | 2017. július 23. 22:08 | ![]() | |
A Zvezdával kapcsolatban nem tudok mit mondani. Az nincs meg, majd egyszer, talán. | |||||
Zoli | Adatlap | 630271 | 2017. július 23. 19:53 | ![]() | |
Nem az egész orr, viszont ezek a hibák nagyrészt javíthatók, de a Zvezda mérethibái nem igazán... És annak is vannak apróbb alakhibái. z | |||||
f2d | Adatlap | 630266 | 2017. július 23. 19:11 | ![]() | |
Az egész orr-rész, kabintető, gerinc, nagyon torzít. Ráadásul élőbe még rosszabb, én már el is adtam.:( | |||||
Zoli | Adatlap | 630265 | 2017. július 23. 18:54 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 630264 | 2017. július 23. 18:48 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 629499 | 2017. június 30. 21:32 | ![]() | |
Trumpeter Míg-29SMT építés: www.youtube.com/watch Sajnos az alakhibái nagyon feltűnőek, viszont elég precízen illeszkedik. Nem is tudom, megingott benne a bizalmam. | |||||
pmheros | Adatlap | 629453 | 2017. június 29. 14:31 | ![]() | |
Ahogy nézem dobozbontást, a korábbról áthozott alkatrészeken is ejthettek itt-ott javítást, mert pl az r-27 -es örvénykeltő lemezének sziluettje is jobb már mint korábban. Üdv.: pmheros | |||||
Zoli | Adatlap | 629451 | 2017. június 29. 12:51 | ![]() | |
Oroszt vagy algériait, de szerintem nem biztos, hogy mindkettőt, mert voltak kisebb eltérések, és az oroszok most együtt használják a saját és a visszavett algériai gépeket. A szudáni is asszem C változat feljavítva. A yemeni SMT meg B (9-12) változatból készült, kis gerinccel. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |