<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Zil131N | Adatlap | 506723 | 2011. április 15. 13:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506722 | 2011. április 15. 12:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért van, hogy jobban látsszon a jármű széle, egy időben Magyarországon is elterjedt volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsufolo | Adatlap | 506721 | 2011. április 15. 12:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, félreérthető voltam! A kérdés a peremfestésre vonatkozott. A peremfestésnek volt e funkciója? (a frontkérdésben igazatok van...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 506720 | 2011. április 15. 12:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem, mert az illető még katona... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506719 | 2011. április 15. 10:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Farkas469! A bal oldalon látható terepszínű KF-2 URAL fotót fel tudnád tenni külön? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 506718 | 2011. április 15. 09:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506717 | 2011. április 15. 09:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Zis-151 típust 47-48 táján fejlesztették, majd kezdték a gyártást ami a háború után volt 2-3 évvel! A kérdésed változatlan tehát a válasz, hogy egyik frontra se való a Zis-151. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 506716 | 2011. április 14. 23:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, asszem innen kibogarászható a lényeg. en.valka.cz/viewtopic.php/p/323823 T-815 - 20'-PP VP Atesz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsufolo | Adatlap | 506715 | 2011. április 14. 23:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ok, remek ez megvolt eddig is a kérdés változatlan... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506714 | 2011. április 14. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel a ZiSz-151-es teherautót csak a háború utáni években kezdték gyártani, ezért nem való semmiylen frontra, a hidegháború korai szakaszának jellegzetes járműve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsufolo | Adatlap | 506713 | 2011. április 14. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Zvezda-féle Katyusát rakom össze. Elég sok fotót szedtem össze és feltűnt, a fehér peremfestéses változat. Megtetszett és így is kezdtem neki a festésnek. A kérdésem: ez a változat melyik frontra való (a matricázási opciók ugye az orosz, lengyel - meg a viet). Egyáltalán volt valami jelentősége ennek? köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506712 | 2011. április 14. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erre gondolsz? Egyébként végtelen mennyiségű alkatrész van, amit kihagytam, vagy leegyszerűsítettem, különben még 10 év múlva is építeném:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
upiupi | Adatlap | 506711 | 2011. április 14. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Nézegettem a ZIL-131 makettedet. Kérdésem lenne: hol van az osztómű? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506710 | 2011. április 13. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506709 | 2011. április 12. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 506708 | 2011. április 12. 20:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Győrben még van ZiL-157 KDV is a hajtott kerekű trélerrel a KUB rakéták szállítására. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506707 | 2011. április 12. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Minden érdekel a témában! Találsz tőlem is videót a You Tube-on. www.youtube.com/user/juhaszgabor75 www.youtube.com/user/juhaszgabor75 VHS-rip, a teljes anyag DVD-formátumban meg van. Édesapámék még aktívan (5.Jászkun Légvédelmi Tüzér Dandár, Szolnok, Nagyoroszi, Drégelypalánk) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 506706 | 2011. április 12. 19:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
:) Digitálisan csak ZU-23 fotóim vannak. Nézeti és részlet képek. Lövészet. Az autómata alkatrészei, talán a TASzT szerszámairól is, de ebben nem vagyok biztos. Egy ideje készülök feltenni a You Tubee-ra néhány videót, lövészet, autómata szét- és összeszerelés, de még nem vettem a fáradságot, hogy elvigyem digitalizálni. Van egy pár perces ÁRMÁDIA felvételem is a 2001-es lövészetről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 506705 | 2011. április 12. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg, Nagy Tomi. Most, hogy olvasom beugrott. Kár, hogy az öregére nem emlékszel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 506704 | 2011. április 12. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv tibi! Nem felejtettelek el, már mátrixos vagyok én is, a napokban felhívlak. Egyébként igen a P-37 és P-37M lokátor állomások indikátor kocsijai még mindíg ZIL-157-esek. Tárintézetben pedig még több változatát tárolhatják. Néhány éve még találkoztam P-15-el is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zil131N | Adatlap | 506703 | 2011. április 12. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Most kaptam az infót, hogy az egykori határőrségnél is voltak rendszeresitve Zil 131-ek, javarészt csörlő nélküli változatok RF-es rendszámmal. Tud valaki valamit róluk, esetleg van valakinek fotója? Már valószinű leselejtezték az összeset még az állomány megszünése előtt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 506702 | 2011. április 12. 10:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Még mindig van Zil-157-es bódés. Ebben neked elvileg Pilu tudna segíteni. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Godi | Adatlap | 506701 | 2011. április 12. 10:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! ZIL-157 van még nálunk szolgálatban? Az alap, gondolom nincs, de talán valamelyik felépítményes...? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Junior | Adatlap | 506700 | 2011. április 12. 08:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vicces ut volt az biztos:) a rajparancsnokunk az Nagy Tamás törzsörmester volt. a fegyvermesterét nem vágom! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506699 | 2011. április 11. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csapat légvédelem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 506698 | 2011. április 11. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egyik kocsitoknak csak elől volt világítása, azt küldtem előre, a másiknak meg csak háttul, így az lett a hátsó. Mi meg középen a sárga villogós URAL-al. Dühítő volt, hogy 45 km/h-ra csak lejtmenetben voltatok képesek. Egyébként én is tőletek kölcsönöztem az ágyúmat, mert a sajátom az első héten típushibával kimúlott. Apropó! Emlékszel a rajparancsnokotok nevére? Furcsa arc volt. Esetleg a fegymermesterére, aki tőletek jött? (szemüveges öreg, ott volt a 94-es aknavető balesetnél is) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 506697 | 2011. április 11. 19:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Majd vállogatok és küldök át, csak kis türelmet kérek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 506696 | 2011. április 11. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pontosan mi érdekelne? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506695 | 2011. április 10. 13:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tamiya XF-67 Nato Green. A hajlatok fekete művészolajjal vannak kihúzva, a világosításhoz pedig leheletnyi sárgát kevertem hozzá, így megmarad a telt, élénk zöld szín (szemben azzal, ha pl fehéret teszel hozzá, úgy sokkal kifakultabb a hatás- ami persze szintén lehet cél, de itt nem volt). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 506694 | 2011. április 10. 13:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Jól néz ki:P Milyen színnel festetted? (a zöld érdekelne) Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506693 | 2011. április 10. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZiL-131 vontató, 1/35, Magyar Honvédség. Néhol kicsit kajla, néhol kicsit elnagyolt, de másnak ilyen nincs:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cordell88 | Adatlap | 506692 | 2011. április 9. 13:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cordell88 | Adatlap | 506691 | 2011. április 8. 09:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Junior | Adatlap | 506690 | 2011. április 7. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
és valoban hosszu ut volt hazafelé, ott szállt el ha jol emlékszem a GAZ 66 vizhűtésnek valami tömlöje, ugy toldoztuk hogy hazaérjünk vele:) és ne aggodj olyan régen volt hogy én sem hiszem hogy megismernélek:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Junior | Adatlap | 506689 | 2011. április 7. 21:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
engem is érdekelnének a képek, megköszönném ha elküldenéd amit tudsz:) gida@djuice.hu én is csináltam egy csomo képet, de eltünt a negativom leszereléskor:( előre is köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Junior | Adatlap | 506688 | 2011. április 7. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jogos igazad van valoban légvédelmi tüzér voltam. Nekem sorkatonaság alatt egy jo buli volt:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506687 | 2011. április 7. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Engem érdekelne pár fénykép, szigorúan légvédelmi témában. Felvennéd velem a kapcsolatot? juge75@hotmail.com 06204401504 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506686 | 2011. április 7. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mi voltál Szentkirályon? Tüzér? Nem inkább Légvédelmi tüzér? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 506685 | 2011. április 7. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor nyílván ismerjük egymást, bár a név és arcmemóriám elképesztően hitvány. Engem ért a "megtiszteltetés", hogy oszlopparancsnokként vissza kísérhessem Nagyorosziból Szentkirályra a hitvány GAZ-66-osaitokat az URAL-al. Lépésben. Akkor kb. 5 évet öregedtem. Ebből a sorozatból (40-50 kép) megvan mind, de nem sokan szerepelnek rajtuk a lövőkből. Aztán van néhány saját papír képem, de azon inkább a Radar ezred, a Győriek és a főiskolások szerepelnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 506684 | 2011. április 7. 18:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Ezt a képet én csináltam Mezőfalván, a VV inkurrencia raktárnál, azt hiszem 2005-ben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 506683 | 2011. április 7. 15:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Inkább baggerhíd, ezzel még kisebb lesz a magasság, mert nem a kerekein van szállítva a gép, hanem az alvázán. Ha még így is magas, akkor aprítsák össze:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 506682 | 2011. április 7. 15:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cordell88 | Adatlap | 506681 | 2011. április 7. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506680 | 2011. április 7. 12:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 506679 | 2011. április 7. 08:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Igen, ez a fajta az, igaz ez elé már egy normális vontató is kellene.:)) Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Junior | Adatlap | 506678 | 2011. április 7. 07:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Isten vagy nagyon régota keresek erről képeket, ugyanis a szentkirályi csapatnak én voltam a tüzére:) esetleg nincs több képed arról a gyakorlatrol? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506677 | 2011. április 6. 22:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Gabi! Erre gondolunk. A rakodóhoz most mát csak egy ilyen szerelvényt kell beszerezni :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506676 | 2011. április 6. 22:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Pilu! Mikor és hol készülhetett a fotó? Esetleg tudod? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 506675 | 2011. április 6. 22:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia romeo! Mélybölcsös trélernek hívják az "utánfutót", és nem is annyira a változtatható hasmagasság a lényege, hanem az, hogy a középső része eleve csak kb 20-30 cm-re van a talajtól, ahová felállnak az ilyen járművekkel. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506674 | 2011. április 6. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Jakesz! Ez sajnálatos dolog, szállítással foglalkozó civil cégek némelyike rendelkezik olyan spec. utánfutóval, amelynél lehet szabályozni a "hasmagasságot". |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy hol lehetne beszerezni az alábbi kiadványt? Magyarországon kapható egyáltalán?