<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 141539 | 2010. december 10. 20:18 | ||
kelair74 | Adatlap | 141538 | 2010. december 10. 18:51 | ||
Kicsi126! Az email-em kelair74@gmail.com Ha megirod a postacimed akkor amint tudom elkudom. | |||||
Lapi | Adatlap | 141537 | 2010. december 10. 17:01 | ||
SZia Kicsi ! és még mi-minden lehetséges ! gyere gyekran, minket is támogatsz a jelenléteddel ! | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141536 | 2010. december 10. 14:29 | ||
Hát hihetetlenek vagytok... Kezdem bánni hogy korábban csak olvastam a topicot. Kedves kelair74 Örülnék a vezérsíknak mert jó pár óra csiszatolástól és kínlódástól mentenél meg ha esetleg el tudnád küldeni. Ráadásul így a Fókától kapott matricával és a te vezérsíkoddal már egészen másképp állnék neki a dolognak. Gyakorlatilag majdnem hogy újra tudnám építeni a boeingot... Viszont az adatlapodon nem találtam az email címedet. Üdvözlettel, Kicsi | |||||
kelair74 | Adatlap | 141535 | 2010. december 9. 22:38 | ||
Szia Kicsi126! Most olvastam,hogy hianyzik a 727-esedrol a vizszintes vezersik.Nekem van egy felesleges,ha gondolod akkor azt oda tudom adni.Bar latom eleg ugyesen kiagyaltad mikent tudnad megalkotni.Klassz. Udv: Laci | |||||
Fóka | Adatlap | 141534 | 2010. december 9. 22:31 | ||
Kicsi126 | Adatlap | 141533 | 2010. december 9. 18:36 | ||
Üdv Nektek! Mindenkinek nagyon köszönöm a kedves és építő jellegű hozzászólásokat. Fókának és Lapinak a részletes gondolatmenetet. Kartonpapírból már elkészítettem a hiányzó Boeing vezérsíkot. Később majd szépen legyártom. Már találtam egy megfelelő vastagságú műanyag lapot. Hálisten a srác akitől vettem a makettet gyerekkorában nem sokat vacakolt vele. Csak össze volt ragasztva, felmatricázva. A ragasztások könnyen engedtek úgyhogy a géptörzs kivételével már szétkaptam. A törzset már az illesztések mentén összecsiszoltam és javítótapasszal rendbe tettem a Fóka által is említett hézagok miatt. Szétszedni nem mertem mert nem egy mai darab és félek hogy törne. Már nagyon össze van érve az anyag főleg a vékony farokrésznél lenne veszélyes szétkapni... A régi matricákat nem bántom. Igyekszem úgy megcsinálni hogy azokhoz ne nyúljak. Ha érdemben előrébb jutok majd teszek fel képet. Üdv nektek és még egyszer köszönöm a kedves hozzászólásokat. A kép csak a szétszedett állapotot mutatja. Most már kicsit előrébb járok... | |||||
Gavallér | Adatlap | 141532 | 2010. december 9. 18:25 | ||
Sziasztok! Régóta követem ezt a fórumot, mint külső szemlélő. Most azonban, hogy látom az itt készülő (egyre több) szebbnél-szebb maketteket, én is úgy döntöttem, hogy szeretnék építeni pár nagyvasat. Itt kérném a segítségeteket, ezek beszerzésében. Ha esetleg van valakinek felesleges, AZ Models Tu-134-ese vagy netán RusAir Tu-154-ese, azokat szívesen megvenném. Esetleg még B737-800 is jó lenne. Amióta járok Ferihegyre gyakorlatra, és beleláttam a gépek lelkébe, azóta nagyon tetszenek. Előtte teljesen közömbösek voltak számomra. üdv.: Gábor | |||||
Richyke90 | Adatlap | 141531 | 2010. december 8. 23:57 | ||
Sziasztok! Ez a virtuális kiállítás ötlet nekem is tetszik! Csak nem tudom, hogy hogyan is lehetne ezt kivitelezni? Itt az utasgép topikban vagy esetleg egy újban (direkt erre szánt)? Ahogyan Dzsoniendoszkop is írta: Én magam is szívesen nézegetem a többiek makettjeit. Szerintem jó érzés elmerengeni azon, hogy mások hogyan és milyen technikával készítik el ezeket a csodás gépeket. Üdv | |||||
Lapi | Adatlap | 141530 | 2010. december 8. 20:25 | ||
Szia dzsonniendoszkop ! mennyire igazad van !(mindenben) többek között a héten szereztem egy orosz Il-18 ast ! Tetszik a "fúrás" hasonlatod is! Jó ötlet a virtuális kiállítás, mindenkinek tetszene ! hogy miket lehet még fellelni mostanában , szívesen látlak a műhelyemben , ahol személyesen is láthatod ! Voltak már sokan nálam a srácok, legnagyobb örömömre pozitív véleményeket kaptam ! jó csapat alakult ki ! hiányolom pl Kislőcsöst ! Zozy gyere már ! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141529 | 2010. december 8. 18:34 | ||
Ma láttam egy itteni játékboltban 1/100-as Revell Caravelle-t. Az ára kétezer-valahányszáz forint volt. Én nem vettem meg, de ha esetleg valakinek erre fáj a foga, szívesen megveszem neki és elküldöm. Swissair és SAS matricák vannak hozzá. Doboznontás itt: www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||
dzsonniendoszkop | Adatlap | 141528 | 2010. december 8. 18:26 | ||
Ufff! Egy hét kihagyás után most ismét átpörgettem a hsz-okat, és ismét meg kell állapítanom, hogy ez egy nyugis hely, ahol nincs fúrás. Illetve van, de azt csak a makettek bánják néha az asztalokon.. :-) Tehát... Fóka Úr! Én is szeretnék gratulálni az Iljusinhoz. Nekem is nagy álmom, hogy egyszer végre kiadják 144-es kicsinyítésben, és nem vákumozva méregdrágán... Az általad elkészített gépet még láttam Ferihegyen, bár akkor még nem fotóztam. (én barom...)... Szívmelengető... A hétvégén Prágában jártam, és ahhoz képest, hogy állítólag kifogyott az AZ Model Tu-134-eséből a bolt, én a polcon láttam 4 darabot is. de így, hogy van a szekrényben már vagy öt, most kihagytam... Egyébként tényleg elő-előkerülnek régi NDK-s gépek még a neten... Sokak örömére... Nem reménytelen... És végül... ide tényleg minden fotót várunk, így jómagam is szívesen nézegetném mások makettjeiről készült képeket. Az ok nagyon egyszerű. Sokszor, a legegyszerűbbnek tűnő makettekben is felfedezhető valami új, valami kipróbálni való, és akkor máris egy jó ügyet szolgál akár a legkezdetlegesebb technikával összeszerelt gépmadár is. Mindeni kezdőként kezdte! A másik ok meg az, hogy személy szerint jó tudni, hogy másik műhelyben éppen mi készül/készült el. És egyszer, akár egy virtuális kiállításon, kb. milyen utasszállító áradattal tudnánk előrukkolni közösen, hogy a közönség egyszercsak felkiáltson a hosszú, tömött utasgépsorokat látván... -"Bassszzzus, ezek de q... gyönyörűek"... Na, én ezért szeretem mások gépeit (is) bámulni... Kis hazánk lelkesei... Ufff... | |||||
Lapi | Adatlap | 141527 | 2010. december 7. 21:10 | ||
Nem vagyok egyáltalán egy érzelgős ember, sajnos a mai "modern" világ kiöli az emberekből a jót, meg a szépet, de most , hogy feltettem a hírdetéseket a régi NDK repülőkről, olyan jó érzés volt tapasztalni, hogy sokan! vannak még, akik kifejezetten ezeket a repülőket keresik ! Sokunknak ezek voltak az első gépmadarak, ezek hozták meg az ötletet, hogy makettezzünk. kérem a srácokat, írjanak a fórumra, építsenek itt is mindenkit a tapasztalataikkal, emlékeikkel ! köszönettel : Lapi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141526 | 2010. december 7. 21:10 | ||
Lapidrága! :))) Nemcsak az utasgép kategória, ami nem küzdősport... a makettezés álleszcuzámmen nem küzdősport. UFF, én beszéltem: Tibcsi, az Ülőbika törzsfőnök. :)) | |||||
Lapi | Adatlap | 141525 | 2010. december 7. 21:02 | ||
Tisztelt Kicsi126 ! Csatlakozom Fóka mesterhez ! Ne gondoljad, hogy mindenki megveszi a drága maketteket, drága matricákat ! Az én repülőimet is arról ismerni meg, hogy minden szigorúan festve van ! Hozzá kell tennem, hogy kiváló minőségű kiegészítőket lehet kapni, és minden elismerésem, annak, aki tervezi és gyártja. Egyet-egyet én is megvettem, és az archívumba őrizve eltettem. az utasgépek forum nem "verseny", mindenki úgy csinálja a makettjeit, ahogyan szereti, a lényeg, hogy csinálja ! mindenképpen pozitív és alkotó munka, ha "egyesek"-nek nem is tetszik! csak az építő véleményekre szabad adni, a többit meg sem kell hallgatni ! szívesen látjuk a fotóidat. egyáltalán nem vagyok én sem egy "nagy" makettező, hogy ilyen okos dolgokat mondjak, az én munkáimat is lefi___ák egyesek, de meg sem hallom, szívesebben hallgatok az olyan barátaimra, mint az előbbi hozzászólók, akikkel közösen tettünk le valamit a Magyar Polgári Repülés kicsinyített másáért.. Szívből remélem, hogy minden jóérzésű makettezőnek eredményes lesz a kerácsonyi szünet ! Jó munkát ! | |||||
Fóka | Adatlap | 141524 | 2010. december 7. 20:15 | ||
...ja és tedd fel azokat a képeket nyugodtan, tapasztalataim szerint itt túlnyomórészt építő kritikával szokás fogadni egymás munkáit :-) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 141523 | 2010. december 7. 20:08 | ||
Szia! Semmi okod szégyenkezni, a te 54-esed is igazán jól mutat, és minden ott van rajta, ahol kell. A technológiai korlátok pedig azért vannak, hogy amikor az emberfia egyszercsak rájön valami jobb megoldásra, akkor legyőzhesse őket :-) Az én makettjeim egy része is még egészen másképpen nézett ki mondjuk 10 éve - aztán egy időben folyamatosan tunningoltam őket. De ezt is megunja egyszer az ember, és akkor eljön a megnyugvás pillanata, és nem akar többet bajlódni velük. Én pl. már lemondtam a koszolásról, mert olyan profi megoldásokat láttam itt mások képein, hogy tudom, az már meghaladná a képességeimet (meg aztán nekem a gyári tiszta repülőgépek tetszettek élőben is...). Ami a matricázást illeti: mivel én még akkor kezdtem a makettezést, amikor nem is voltak kaphatók mindenféle matricák, én is egészen olcsón állítottam elő a feliratokat a makettjeimen, ha kellett: festéssel :-) Az adatlapomon is látható gyűjteményben jópár makett festése készült teljes egészében saját kezűleg - többek között a Malév festések az újabb Il-18 kivételével, vagy pl. az Interflug Il-62-es. A technológia a következő: két maszkolószalag-csíkot kell a felirat helyén alul és felül odaragasztani a felületre, és 0-s vagy 1-es ecsettel odafesteni a szöveget. Közben pedig nem lélegezni (persze csak a vonalak húzásakor). Az eredmény kis gyakorlás után meglepően jó lesz, hiszen két maszkolószalag-csík között kell egyenes vagy görbe vonalakat húzni, és a szalagok eltávolítása után tökéletesen éles lesz a határa alul-felül. Az én festett felirataimról kb. 50 cm-ről kezd el látszani, hogy nem nyomtatással készült. De még tökéletesebb módszer a házi matricagyártás. Én sem feccolnék nehéz ezreseket kész matricákra, amikor házilag is előállítható, ezt 3 éve kezdtem el gyakorolni, sajnos, eléggé későn. Az üres matricalap mát 700 ft-ért megvásárolható Barack dr. kollégánál, és egy lapra 8-10 repülőgép feliratai is ráférnek. A legutolsó makettemet, az Amodel Il-18-asát is saját készítésű matricával dekoráltam, de pl. a Pacific Western 707-ese, a TAP 727-es, a LOT An-24-es és a CSA Jak-40, meg még kb 5 másik makettem is házi készítésű matricának örvend - összesen 1400 Ft befektetéssel - és egészen jók lettek. Egy átlagos házi tintasugaras nyomtató is csodákat tud művelni, főleg, ha fényképnyomtatást is tud. A makettezésben a legnagyobb élmény szabadjára engedni a kreativitást - most pl. azon elmélkedem, hogy a szárnyvégi pozíciólámpák és a villogók búráit a többi makettemen is színezett műanyagból kellene újragyártanom, ezt a legutolsó makettem építése során kísérleteztem ki. Fóka Fóka | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141522 | 2010. december 7. 19:15 | ||
Fóka! Igazán kedves vagy! Nagyon köszönöm. Ráadásul mindezt potom 600 forintért sikerült megvenni. Össze van építve de festve nincs. Legalább lesz feladat :) A Tu-154 es már úgyis készen lett és a nappaliban "repül" :) Még egyszer nagyon köszönöm a kedves és gyors választ! Kicsi Utóirat: Nem szoktam képet feltenni a makettjeimről csak olvaslak benneteket. Ennek legfőképpen az az oka hogy olyan szépek és tökéletesek az általatok készített makettek hogy kicsit szégyenlős vagyok ez ügyben:) Mindazonáltal ha már megemlítettem itt a kedvenc gépem a TU-154-es... Teljes mértékben kézzel készült (ecsettel) Én nem engedhetem meg magamnak a drága matricát (egyébként is rablásnak tartom a közel 5000 forintot) úgyhogy "magad uram" alapon ezek egyszerű papírra nyomtatóval készült "matricák"... Fel vannak ragasztva. Egy kicsit kidomborodnak bár a lehető legvékonyabb papírra szoktam nyomtatni. Le vannak lakkozva és ennyi :) Továbbra is figyelmesen olvaslak benneteket! Üdvözlettel, Kicsi | |||||
Fóka | Adatlap | 141521 | 2010. december 7. 18:58 | ||
Hát így elszúrni... 1000 bocs, a rajz és a szöveg közt ellentmondás volt. Szóval a felső alkatrész hossza középen 75 mm, az alsóé viszont 77, mert a vízszintes vezérsíkok közti rész eleje a függőleges vezérsík hátranyilazott vonalát követi, ezért az alsó hosszabb. Ez a rajz a pontos. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 141520 | 2010. december 7. 18:51 | ||
Szia Kicsi126! A vízszintes vezérsík legnagyobb szélessége 111 mm, a felső részét alkotó alkatrész hossza középen 75 mm. Az illesztő nyílást sajnos nem tudtam megmérni, mert csak kész példányaim vannak, de ha lereszeled a függőleges vezérsík tetején lévő csapot, ami beleillik, akkor nem is kell bajlódni vele. Sok örömöt az építéshez, a 727-es szerintem a Plasticart egyik legjobban sikerült makettje. Fóka | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141519 | 2010. december 7. 18:33 | ||
A képen a bal alsó sarokban van ami hiányzik. Köszönettel, Kicsi | |||||
Kicsi126 | Adatlap | 141518 | 2010. december 7. 18:32 | ||
Sziasztok! A hozzászólásom elsősorban Fókához szól mert biztos vagyok benne hogy ő tud segíteni. Leütöttem a vaterán egy Plasticart boeing 727 est. Sajnos a vízszintes vezérsíkja hiányzik, viszont abszolút menthető állapotban van. Kedves Fóka arra szeretnélek kérni hogy ha időd engedi mérd le nekem az említett alkatrész szélességét és a hosszúságát valamint az illesztő nyílás méretét. Képet találtam róla úgyhogy ha megvannak a méretek akkor valahogy megpróbálom legyártani itthoni módszerekkel valamilyen műanyagból. A segítséget előre is köszönöm! Kicsi | |||||
sanyi | Adatlap | 141517 | 2010. december 7. 16:03 | ||
Pár napja a vaterán is volt egy 134-es, igaz összerakott, de nem volt menthetetlen a képek alapján. | |||||
Fóka | Adatlap | 141516 | 2010. december 7. 15:41 | ||
Bocs, nem jonny737, hanem johnny737... | |||||
Fóka | Adatlap | 141515 | 2010. december 7. 15:39 | ||
Szia jonny737! Nem reménytelen az ügy, az Iljusinokt és Tupoljevek ugyanis szinte folyamatosan elérhetők a webboltokban. Il-14-est és Il-18-ast újonnan leginkább 1:144-es méretarányban lehet megszerezni: www.hannants.co.uk/product/FR4454 www.hannants.co.uk/product/WHSL067 Az 1:72-es Amodel Il-18-ast a Keleti Blokknál érdemes keresni: http://www.keletiblokk.com/main.php?kat=7 Az eBay-en pedig rendszeresen felbukkannak a régi Veb Plasticart 1:100-as Il-18-asaival és Tupoljevjeivel, az enyémek is onnan valók. Most is elérhető mindhárom, ld. a linkeket. A Malév festést magam alkottam, de ma már inkább legyártanám hozzá a matricákat: cgi.ebay.de/DDR-Modellbaukasten-Flugzeug-IL-18-OVP-1955-selten-VEB-/140486961373 cgi.ebay.de/Modellbausatz-Tupolew-Tu-134-Masstab-1-100-/180596835455 cgi.ebay.de/DDR-Flugzeugmodellbaukasten-TU-154-/120655301494 | |||||
johnny737 | Adatlap | 141514 | 2010. december 7. 14:03 | ||
Gyönyörű a gyűjteményed.Rögtön kiszúrtam benne a régi Malév Tu-134 és a Tu-154 repülőt.Ezekre fáj a fogam már évek óta ,de lehetetlenség hozzájutni. :( | |||||
johnny737 | Adatlap | 141513 | 2010. december 7. 13:58 | ||
Sziasztok Engem egy IL-14 utasgép érdekelne!Tudna nekem segíteni valaki ,hogy hol és hogyan tudnék hozzá jutni?Ki gyárt ma ilyen makettet?Az IL-18 is érdekel.A régi Malév flottát szeretném megvalósítani. Minden segítségnek és ötletnek örülök. | |||||
Cébés | Adatlap | 141512 | 2010. december 5. 16:11 | ||
Olyan állapotban,ahogy előkerülnek 20év után... Össze van építve de nincs festve.Kb ennyi... De amint tudok,teszek fel képet. üdv Cébés | |||||
Richyke90 | Adatlap | 141511 | 2010. december 5. 16:07 | ||
Szia! Konkrétan milyen állapotban van? Képet tudnál felrakni róla? Üdv Ricsi | |||||
Cébés | Adatlap | 141510 | 2010. december 5. 14:59 | ||
Sziasztok! 1/100 Il-18-as fellelt állapotban,keresi leendő gazdáját. Csere is érdekel,elsősorban utasgépre. üdv Cébés | |||||
Fóka | Adatlap | 141509 | 2010. december 5. 10:25 | ||
Szia Lapi! Hát bizony a gyűjtemény nem kis része származik a te alagsori birodalmadból... Régebben volt egy visszatérő álmom: egy játékboltban felfedezek egy régi polcot, amin ott sorakoznak az eredeti NDK makettek dobozai, ahogy gyerekkoromban - nos, amikor a Veb Plasticart megszűnte után 16 évvel megpillantottam a polcaidat, ezt az álmot éreztem megvalósulni :-) Azóta is gyakran nézegetem az akkor készített képeket. Szóval -ahogy mondani szokás- ez a gyűjtemény nem jött volna létre a közreműködésed nélkül. A szűk esztendők után neked is hasonló örömöket kívánok! Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 141508 | 2010. december 4. 23:23 | ||
Szia Fóka ! Bármikor láthatom a gyűjteményedes, nem győzöm megcsodálni.. próbálom én is rendezni a soraimat,rengeteg kihagyás után végre tudok felmutatni fejlődést ! az értékesített NDK gépek árából beruháztam "nyersanyagra". lesznek nemsokára képek is ! | |||||
Fóka | Adatlap | 141507 | 2010. december 4. 21:29 | ||
Köszönöm a megtisztelő elismeréseket! Befejezvén az Il-t, ma nekiállhattam egy régóra esedékes makett- és polctakarításnak, így a teljes Fóka-életmű szőnyegre került egy időre. A képek a makettezés árnyoldalát szemléltetik :-) Szerencsére nem porosodnak nagyon, de évente azért le kell őket takarítani. A maketteket műanyag tollseprűvel szoktam tisztogatni, és óhatatlan, hogy pár apróbb alkatrész ilyenkor áldozatul esik - az estét tehát a restaurálással töltöttem... Fóka | |||||
lucky | Adatlap | 141506 | 2010. december 3. 13:49 | ||
fodi | Adatlap | 141505 | 2010. december 3. 12:10 | ||
Szep lett - es jo nagy. :) En boldog lennek egy szep 1:144-es kiadassal is. | |||||
Richyke90 | Adatlap | 141504 | 2010. december 3. 11:56 | ||
Sziasztok! Fóka, gyönyörű lett a madárka! Szerintem az Én polcomon is szépen mutatna. :) További kellemes makettezést kívánok mindenkinek! Üdv Ricsi | |||||
Fóka | Adatlap | 141503 | 2010. december 3. 08:40 | ||
Hát azért nem kelne olyan könnyen szárnyra... Kicsit túladagoltam a horgászólmot az orrába, és jó nehéz lett :-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141502 | 2010. december 3. 05:29 | ||
Gyönyörű madár! :) Ha egy reggel arra ébredsz, hogy csak a hűlt helyét találod, akkor nálam keresd. :))) | |||||
Fóka | Adatlap | 141501 | 2010. december 1. 22:12 | ||
Sziasztok! Hát készen van! A fehér matrica kérdése végül igen szerencsésen megoldódott a Toff Bt. önzetlen segítsége jóvoltából. Nagyon élveztem az építést, a kész makett látványát pedig nem kevésbé :-) Bizony ez az Amodel makett élethűségben messze kiemelkedik a többi (Plasticart, Welsh, stb.) közül. Fóka | |||||
denkmeyer | Adatlap | 141500 | 2010. november 30. 12:07 | ||
Newman | Adatlap | 141499 | 2010. november 28. 19:45 | ||
Sziasztok! Talán érdekel valakit... Tegnap volt szerencsém pozsonyi Plastik Winterre kilátogatni, ahol sikerült egy darab AZ Models Tu-134-est beszerezni. A makett gyártójával beszéltem és azt mondta, hogy most teljesen kifogyott belőle és csak 2-3 hónap múlva lesz újra. Üdv.: Péter | |||||
Richyke90 | Adatlap | 141498 | 2010. november 27. 20:05 | ||
Szia Tjoe! A MIDAS építési leírását szívesen fogadnám! Nem sokkal tér el az IL-78 az IL-76tól (tudtommal). Csak annyira kéne nekem, hogy tudjam, mire számítsak, ha megveszem a kittet. Hajt a kíváncsiság. :) Üdv Ricsi | |||||
zoli1989 | Adatlap | 141497 | 2010. november 27. 17:19 | ||
Annó pár éve én is láttam. Nagyon tetszett, szép gép! Én akkor láttam először (és egyenlőre utoljára) Tu-134-est repülni! :) Nemsemmi hangja van a masinának ;-) Aznap szállt fel nemsokkal utána egy IL-62 is. Sajna a fotóim nagyon rosszak lettek. A Tu-134-es a másik pályáról szállt fel, és már túl magasan és messze volt az akkori fényképezőmnek, az IL-62-es fotókat meg kegyetlenül elrontottam... | |||||
Lapi | Adatlap | 141496 | 2010. november 27. 16:54 | ||
Fehéret nem lehet nyomtatni, de lenne ötletem . én már csináltam hasonlót , igaz ez nagyobb ikon. mindegyik "egyszerűen" festve van. nem okozhat problémaát egy Interflug :) | |||||
Tjoe | Adatlap | 141495 | 2010. november 27. 12:03 | ||
Tjoe | Adatlap | 141494 | 2010. november 27. 12:01 | ||
Ez igen! Nagyon babán néz ki! | |||||
Tjoe | Adatlap | 141493 | 2010. november 27. 11:57 | ||
Nekem a Midas-é megvan, ha az megfelel. IL-76-ot én már nem kaptam, ezért ebből lesz majd a HA-TCB | |||||
lucky | Adatlap | 141492 | 2010. november 27. 11:20 | ||
Javasolnám az alufóliát. Az alufóliát rásimítod a felületre, és körbevágod. Ez pontosan adja majd a felület nagyságát. Ezt a fóliát ellátod vmilyen méretezéssel, pl egy kereszttel aminek ismered a méreteit.Beszkenneled úgy, h látszódjon a kereszt. Azután vmilyen rajzprogival úgy módosítod a méreteit, h a kereszt megfelelő méretű legyen. Majd szintén rajzprogival megrajzolod a mintát és torzítod a fólia méretének megfelelően. | |||||
Fóka | Adatlap | 141491 | 2010. november 27. 10:58 | ||
Szia Lapi! Köszönöm :-) Igen, ma reggel készült, azóta a feliratokkal bajlódom, egyelőre csak a számítógépen. Még nem tudom, hogy a svancon lévő fehér logót miképp csinálom majd meg :-/ Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 141490 | 2010. november 27. 10:30 | ||
Szia ! Szokás szerint csodaszép repülőt alkottál ! nagyon friss a havas fénykép ! :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Az én címem pedig fokaprem@gmail.com
Azért írom ide, mert az enyém is csak bejelentkezés után látszik, azt hiszem.
Fóka