<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 141489 | 2010. november 27. 09:32 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141488 | 2010. november 27. 08:58 | ||
Szia! Igen, a masina a Trumpeter gyártmánya, de kb 6 éve készítettem, és sajnos az építési leírásokat nem szoktam elrakni. De talán az interneten valahol rá lehet még bukkanni.. A hajtóművek formahűségét leszámítva, ami sajnos nem sok hasonlóságot mutat a valódival, maga a makett elég szépen sikerült nekik, így bátran merem ajánlani... Üdv. D. | |||||
Newman | Adatlap | 141487 | 2010. november 25. 23:13 | ||
Richyke90 | Adatlap | 141486 | 2010. november 25. 12:31 | ||
Szia Dzsoniendoszkop! Az IL-76 géped 1:144 Trumpeter gyártmányú? Az építési leírást el tudnád nekem küldeni az E-mailben? (richyke90@gmail.com) Előre is köszi! Üdv Ricsi | |||||
mcs | Adatlap | 141485 | 2010. november 23. 15:50 | ||
Hello dzsoniendoszkop! Vááá meg húúú, a szárnyvég teljesen ok... a futóműakna pedig kihívás :D :D Köszi! | |||||
Fóka | Adatlap | 141484 | 2010. november 23. 15:45 | ||
Ez a 757-es pedig igazán szép. Én is próbáltam régebben American festést alkotni, de az én ezüst festésem egyáltalán nem adta vissza ilyen szépen azt a gyönyörű csillogást. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 141483 | 2010. november 23. 15:40 | ||
Szia dzsoniendoszkop! Cérnakesztyű... Én szabad kézzel nem is nyúlok többé egy maketthez, miután elkészült a festése. Mindig ott van a fiókomban néhány pár. Kissé arisztokratikus megoldás, de elegáns, és főleg festéskímélő :-) Fóka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141482 | 2010. november 23. 14:36 | ||
Tibcsi | Adatlap | 141481 | 2010. november 23. 14:32 | ||
Kösz, ez jó lesz :) | |||||
Lapi | Adatlap | 141480 | 2010. november 23. 14:27 | ||
Szia Tibcsi ! Természetesen, de igényed szerint kattintok olyat, amilyet csak akarsz ! üdv: Lapi | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141479 | 2010. november 23. 12:51 | ||
Szia mcs! Bocsánat, hogy megint belekontárkodok másoknak feltett kérdésedbe, de az igazság az, hogy éppen tegnap este csináltam neked pár fotót a gépekről, hátha segít. Erre megelőztél a kérdéssel.. :-) Talán nem orrolnak meg rám a többiek a képekért, mert hátha másnak is használható lesz egyszer... A privát adatokat meg én vmiért sajnos még mindig nem látom a nick-ek mellett, ezért itt teszem fel.. Bocs mégegyszer. Üdv. D. | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141478 | 2010. november 23. 12:01 | ||
Üdv. Mindenkinek! Még jó, hogy folyton az orosz gépekről beszélek, erre most elkészült ez a madár. Nem lesz pályafutásom remekműve, de azt megfogadtam, hogy soha többé fémszínű repellőt! Vagy legalábbis amíg el nem felejtem, mennyit szívtam. A kedvemet is elvette a további szépítgetéstől, így aztán jól összetákoltam. Ha valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet tapintásállóvá varázsolni ezeket a szörnyeket, kérem ne kíméljen... De legalább ezzel is színesedik a polc. Meg a fórum.. Üdv. D. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141477 | 2010. november 22. 22:48 | ||
Lapi, Az An-2-es képet berakhatom a cikkembe illusztrációnak? Tibcsi | |||||
Lapi | Adatlap | 141476 | 2010. november 22. 21:31 | ||
mcs | Adatlap | 141475 | 2010. november 22. 21:28 | ||
Tjoe! Nagyon köszönöm az infót a szárnyvéggel kapcsolatban. valóban ott vannak ;-) Más. Tudnál a színekben is segíteni színkódok ilyesmi,futóműakna, futószár külső részeknél mire figyeljek oda... stb Ill. nem gáz majd matricázáskor, hogy üresek az oldalsó ablaksorok? Kicsit fura nekem így.. anno még benne voltak átlátszó elemekből... de rég is volt mikor fater összerakta a Tu-154-est :D | |||||
Newman | Adatlap | 141474 | 2010. november 21. 21:31 | ||
Lapi | Adatlap | 141473 | 2010. november 21. 20:37 | ||
Tibcsi | Adatlap | 141472 | 2010. november 21. 02:20 | ||
Nem sikerült matricát nyomtatnom hozzá... úgy látszik, az Epson ténta nem jó a matricalapra... :( | |||||
Lapi | Adatlap | 141471 | 2010. november 20. 01:36 | ||
Sziasztok ! még így olvasgatni is kellemes a régi emlékeket ! ! sajnos rossz időben születtem ! igaz hallhattam én is a "hangokat", de fogalmam sem volt, hogy mi az... szerencsére azért jutott nekem is még a hőskorszakból egy kicsi... ha máshogy nem is, de 1/100 ban bármikor újraélhetem a gyerekkoromat ! | |||||
Fóka | Adatlap | 141470 | 2010. november 19. 19:51 | ||
Szia Keri, Hát megpróbálhatom... Őszintén szólva gondoltam is már rá :-) Még kb. 1 hónap, amíg elkészül, és akkor nekiveselkedem. Fóka | |||||
Keri | Adatlap | 141469 | 2010. november 19. 17:25 | ||
Ó,Fóka,ez bizony tényleg gyönyörű!Cikk esetleg?:-) Keri | |||||
Fóka | Adatlap | 141468 | 2010. november 19. 15:57 | ||
...juteszembe, a Tu-114-es alakul már? :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 141467 | 2010. november 19. 15:54 | ||
Ó, pedig még egyéb merényletre is készülök :-) Jópár éve összeraktam a cseh Miku cég 1:72-es műgyanta Il-14-esét, és most alig várom, hogy együtt lefényképezzem őt az éppen elkészülő nagy testvérével. Az első ferihegyi emlékeimben pedig még élénken őrzöm a látványt, amint az Il-14-esek ott álltak két sorban, a terasszal párhuzamosan -minden részletüket jól megfigyelhettem, a motorindítástól pedig rendszerint elaléltam, anniyra tetszett-, a háttérben szemben pedig ott sorakoztak a 18-asok. És hébe-hóba még egy-egy lengyel vagy román Li-2-es is beesett... A BEA Viscountja meg a KLM L-188-asa pedig az őket megillető csodálatot váltotta ki a nézőkből. Nem meglepő tehát, hogy én úgy szocializálódtam, hogy a repülőgépen a légcsavar elengedhetetlen tartozék :-) Az Aeroflot Tu-104-eseit értetlen döbbenettel néztem, aztán felfedeztem, hogy annak is van légcsavarja, mégpedig hátrafelé néz, és állandóan pörög. Aztán megtudtam, hogy az a főfutó-gondola... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 141466 | 2010. november 19. 15:03 | ||
Ejj, ejj Fókakolléga... nem szép dolog a mások nyálát csorgatni... :))) Az "iláhtcén" nekem is a szívem egyik csücske. A másik a 134-es és a 154-es. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 141465 | 2010. november 19. 14:29 | ||
Ejha, mintha magamat hallanám :-) Gyerekkoromban Angyalföldön a folyosóról éppen ezt a látványt kísérhettem végig rengetegszer, de megunhatatlanul :-) A füstcsíkra is emlékszem, amiket akkoriban a repülőgépek maguk után húztak, ebből pedig mindjárt 4 jött ki. Esténként, az ágyamban pedig nem tudtam szebb hangot elképzelni, mint az AI-20-as hajtóművek álomba ringató mély, távolból halkuló zúgása... | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141464 | 2010. november 19. 12:10 | ||
Óhhh az az Interflug piros... Mikor még napi soxor néztem az ablakból távcsővel, ahogyan a budai hegyek felett eltűnik a horizonton nulla varióval... | |||||
Fóka | Adatlap | 141463 | 2010. november 19. 10:20 | ||
Fóka | Adatlap | 141462 | 2010. november 19. 10:19 | ||
Jó reggelt! Bár még mindig nagyon félkész állapot, nem bírom ki, hogy ne mutassam meg, hogy állok. A nagy felületek közül már csak a szürke alja maradt hátra. A gyurmaragasztónak viszont ismét reklámot szeretnék csinálni: az ablakokat egy ideje azzal maszkolom, és gyönyörű az eredmény: a maszkolófolyadékos megoldással ellentétben a festék határának egyáltalán nem lesz semmi éle, mert a gyurmaragasztó a széleken egy egészen picit elemelkedik a felülettől, ezért tökéletesen sima lesz az átmenet a festett és maszkolt rész között. Lám, a fehér fújása után, a félgömböcskék eltávolítása után az égvilágon semmi korrekcióra sem lett szükség! Fóka | |||||
Tjoe | Adatlap | 141461 | 2010. november 18. 14:03 | ||
Szia! A futóműakna ajtóra már megadták a kollégák választ.:) A szárnyvéggel nem kell barkácsolnod. Az öntőkereten rajta van a winglet nélküli szárnyvég is. Az összeszerelő papíron szürkével jelzik, mint nem felhasználandó alkatrészt. Közvetlenül a wingletek fölött. 60-61-es a számuk. Ezeket kell felragasztanod a szárnyvégekre. A Zvezda B763-asa egész szép, de pl. az antennákat külön kell legyártani hozzá, és a matricaíve sem a legszebb. | |||||
Fóka | Adatlap | 141460 | 2010. november 18. 13:31 | ||
Szia dzsoniendoszkóp! Nehéz kérdés, egy éve is próbáltam magyarázgatni - asszem, én fordítva vagyok bekötve, mint a makettezők általában: én az elkészült cuccban szeretek gyönyörködni, a kész és befejezett dolgok okoznak komfortérzést, a befejezetlenek pedig nyomasztanak. Rengetegszer gondolkodtam el azon, hogy nem vagyok normális: miközben ott a szép gyűjtemény a nappaliban, én a tetőtérben güzölök (lányom szóalkotása a keserves, kilátástalan küszködésre), és éppen műgyantaport vagy sztirolragasztó-gőzt tüdőzök le... A félkész makett hátrahagyásáról: lehet, hogy kissé morbid, de én éppen azt szeretném elkerülni, hogy túlélő szeretteim könnyes megrendültséggel forgassák a többé soha el nem készülő darabokat: "ó, a szerencsétlen, hogy tervezgette még a múlt héten is, hogy milyen színre fogja majd fújni, aztán tessék..." Mindenesetre ha footballbíró lennék, a VB döntő vezetése után is egészen bizonyosan visszavonulnék, és nekem az 1:72-es Interflug Il-18-as a VB döntő :-) Megyek is a tetőtérbe az első fedőszínt ráfújni - milyen jó is egy betegállomány :-) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 141459 | 2010. november 18. 13:19 | ||
Szia mcs! Dzsoniendoszkopot még azzal egészíteném ki, hogy a kívülre kerülő főfutó-kerekekre egy színrefújt dísztárcsa-féle sima kerek lap van szerelve, amitől még áramvonalasabb lesz. A szerelők réme volt, ha a rajta lévő kis lukon, amin át fel lehet a gumit fújni, beesett valami. Merthogy akkror lehetett leszerelni az egészet. Gyorsan hozzáteszem: mindez a 200-500 verziókig áll biztosan, afelett már nem ismerem a típust közelről, mint az az állásszög témában jól ki is derült :-) Fóka | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141458 | 2010. november 18. 12:12 | ||
Szia mcs! Valóban látszik alulról a főfutó. Behúzás után ugyanis az pontosan illeszkedik a géptörzs síkjához, így lényegében maga a "kerék" az áramvonalazó lemez... Üdv. D. Fóka: Lehet, hogy butaságot kérdezek, de ennyi szép gépmadár, és végigcsiszolt év után, hogyan tud az ember befejezni egy ilyen szenvedélyt tudatosan? Én magamból kiindulva azt hinném, hogy ha külső körülmények nem szólnának közbe, akkor úgy temetnének egyszer majd el, hogy félben maradt éppen egy makett az asztalomon... De erre az Interflugra én is kíváncsi lennék már.. :-) Gyerekkoromban én is sokat csodáltam őket... | |||||
mcs | Adatlap | 141457 | 2010. november 17. 18:21 | ||
Szia Tjoe! Beszereztem, viszont láttam a Zvezda 300-át is... az milyen makett? Más. Tudsz küldeni képet a 800-as winglet nélküli szárnyvégéről? Hogy mit kell faragcsálnom... és valóan látszik a főfutó? Nincs burkoló lemeze? | |||||
Lapi | Adatlap | 141456 | 2010. november 17. 09:55 | ||
SZia Fóka ! nagyon szép munka, csodás befejezés ! teljesül egy álom ! remélem egyszer eljutok én is egy hasonló pontra ! | |||||
Fóka | Adatlap | 141455 | 2010. november 17. 09:48 | ||
Ha már szóba került, hadd mutassam meg, hol tartok: lényegében készen van, pár apróság hiányzik még róla, s jöhet a festés. Elég sokat kellett küzdeni a makettel, de nem volt különösebben komplikált, és az eredmény lenyűgöző, teljesn forma- és mérethelyes a készlet! Hosszú töprengés után megszületett a döntés, ezt csinálom meg belőle: www.airliners.net/photo/Interflug/Ilyushin-Il-18D/1639149/L/&sid=90095d60168cb98bae274080470abe89 Érveim: - Malév festésű már van a polcomon néhány; - Jobban szeretném, ha az érzékeny ezüst helyett szürke lenne a hasa (család- és macskaveszély...); - Első makettem egy Plasticart Interflug Il-18-as volt, méltó befejezése tehát a makettező pályafutásomnak az ismétlés - Nagyon tetszik! Gyerekkoromban Ferihegyen a kedvenceim voltak ezek a nagy, piros repülőgépek a dübörgő hangjukkal. Derűs napot, Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 141454 | 2010. november 16. 10:39 | ||
Szia Lapi! Kösz, hogy gondoltál rám, de az az igazság, hogy azt a tavalyi befejezést komolyan gondoltam :-) Megvan már minden NDK utasszállító több példányban is, hely viszont nincs több a polcomon. Most csak azért estem neki ennek az Il-18-asnak, mert az év első felében egy kis zavar képződött az Erőben és összeraktam pár teherautót (ld. adatlap), a makettező pályafutásomat viszont repülőgéppel szeretném befejezni - méltóképpen a kedvenc típusom ezen impozáns méretű makettjével. Derűs napot, Fóka | |||||
Lapi | Adatlap | 141453 | 2010. november 15. 22:18 | ||
Fóka ! még nyitva ál a dobozos Veb Plastikart, ha kell valami belőle ! 0630-7472945 | |||||
skytravel | Adatlap | 141452 | 2010. november 15. 17:31 | ||
Helló! 1.200-as méretarányú, kb 10-12cm lehet. Ha érdekel írj e-mailt: folnagy.andras@gmail.com Üdv, András | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141451 | 2010. november 15. 16:50 | ||
Szia! Biztosan nekem címezted a kérdést? Szerintem skytravel olvtársnak szól, ha jól tévedek... :-) Más: Most már biztos, hogy holnap megyek ki, úgyhogy ha vkinek kell vmi, csörgessen meg bátran. Üdv. D. | |||||
KAta | Adatlap | 141450 | 2010. november 15. 15:52 | ||
szia! nem akarsz eladni 12 maléves gépet?:S léci léci SOS | |||||
KAta | Adatlap | 141449 | 2010. november 15. 15:48 | ||
érdekelne a malévos, mennyiért adnád és hány cm? | |||||
Zozó | Adatlap | 141447 | 2010. november 15. 14:17 | ||
Bár már sokat fejlődött Peter angolja, de még koránt sem tökéletes. Lehet, hogy ezért nem válaszolt (meg gondolom van elég dolga is szegénynek). Minden esetre - ha ez segít - próbáld meg felhívni telefonon. Tel: 00420-272-940-948. A pozsonyi rendezvényt ettől függetlenül csak ajánlani tudom. Az eduardot kívéve az összes cseh gyártó szokta magát képviselni. No meg sok a magán börzés, ahol ritka cuccokat is ki lehet fogni. Brgds Zoli | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141446 | 2010. november 15. 12:45 | ||
Szia Zoli! Köszönöm az infót, bár én néztem már a rendezvény honlapját, ha a holnapi vásárlás valamiért nem jönne össze, akkor oda mindenképpen ellátogatnék kocsival... Bár ennek a Muzikant nevű fickónak én már kétszer is írtam, hogy hogyan szerezhetnék be nála/tőle ilyen gépeket, akár rendelés útján, akár úgy, hogy félrerak vagy tizet belőle, én meg elcaplatok érte Prágába. Csak, hogy ne menjek potyára... Finoman fogalmazva, semmi válasznem érkezett a kérdéseimre... De azért nem adom fel.. :-) Mégegyszer köszönöm. Üdv. D. | |||||
Zozó | Adatlap | 141445 | 2010. november 15. 12:30 | ||
Szia! E hónap 27-én lesz a pozsonyi Plastic Winter kiállítás és verseny, ahol a gyártó (Peter Muzikant) mindíg ott szokott lenni a boltjával. Nála biztosan lesz a "kisvas"-ból. Ettől még az amsterdami boltot persze kár lenne kihagyni. Tényleg nagy a választék. Üdv Zoli | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 141444 | 2010. november 15. 12:22 | ||
Sziasztok! Említettem itt korábban, hogy mennék ki Prágába Tu-134-es modellt venni vmikor. Sajnos Prágában már nincs készleten az AZ MODELS Tu-134-ese (sem), de ha bárkit is érdekelne, holnap ki tudnék menni Amszterdamba venni, mert még van hely a gépen. Igaz,hogy nem túl olcsón adják a hollandusok, valami 21 euró körül van a prágai 16-tal szemben, de, ha valaki olyan őrült mint én, akkor minden pénzt megér neki. A kérdés jogos, miért nem rendelem meg? Nos, ha rendelnék, a postaköltség több, mint 35 euró lenne. Akkor meg inkább kb ugyanennyiért kimennék érte, és még repültem is egyet. Tehát, ha vkinek kellene onnan vmilyen makett, matrica, vagy egyéb ami itthon nehezen beszerezhető, szívesen hozok neki is, így nem kell bazi postaköltséget fizetnie neki sem. Legfeljebb egy jelképes fuvardíjért cserébe szívesen megveszek és elhozok onnan bármit kézipoggyászban. Így nem törik össze, és hamar ideér. Ha valaki esetleg neheztelne rám a jelképes "összegért", akkor hangsúlyoznám, hogy nem meggazdagoni szeretnék belőle, csak a postaköltség töredékéért én is inkább érzem úgy, hogy szívesen cipekedek másoknak. Azt hiszem, ez elég korrekt ajánlat... Ha valakit érdekelne a dolog, ma kb. 16-17 óráig jelezze nekem ezen a számon, és a részleteket megbeszélhetjük. 06202856700... Üdv. D. | |||||
Fóka | Adatlap | 141443 | 2010. november 15. 09:16 | ||
Szia ME109G6! Az én Il-18-asom az A-Model 1:72-es terméke, és Ukrajnából jött egyenesen, de az egyszeri alkalom volt. A makett maga nagyon impozáns, minden részlet ki van dolgozva rajta, de kissé macerás az elkészítése, mert a fröccsöntött műanyag alkatrészek "short run" technológiával készültek, azaz jó sokat kell alakítani rajtuk. Az eredmény azonban parádés: még a légcsavartollak állásszöge is állítható lesz, ha ügyesen csináljuk. A törzs és a szárny laminált üvegszövetből készült, de nagyon szép kidolgozású, vékony és korrekt panelvonalakkal, és még a légcsavarok síkjában a törzsre szegecselt rátétlemezek is éppúgy kiemelkednek egy parányit, mint a valóságban. A méretarányánál fogva érdemes apróbb részleteket is rávarázsolni: én pl. most éppen a csűrők és kormányfelületek végének kilépőélére erősített statikus kisütődrótfonatokkal bíbelődöm, egy tojástartó drótjai mentek rá. Az A-Model Il-18-asát ismereteim szerint a következő helyekről lehet megszerezni: - Közvetlenül Ukrajnából, leginkább Kijevben, üzletből - a legolcsóbb, mert nincs rajta a forgalmazó jutaléka - Ukrán csomagküldőtől: megbízható a posta, de a bolt jól ráteszi a hasznát, és lehet, hogy meg is vámolják a cuccot: www.modeli.com.ua/product_info.php - Keleti Blokk - nagyjából annyiért kínálja az Il-18-ast, amennyiért én szereztem: www.keletiblokk.com/main.php - Hannants, vagy más "nyugati" webboltok - felejtős, mert horribilis áraik vannak (188 GBP!), nem is értem, hogy hogyan jött ki nekik a 2-3-szoros ár. 1:72-ben más Il-18-ast nem ismerek, ezek itt a többi méretarányban az általam ismert készletek: 1:100 - Veb Plasticart - a régi NDK készlet. Már szinte kizárólag az eBay-en érhető csak el, de ott aránylag gyakran. 70 EUR körül szokott elkelni, de inkább a készlet ritkasága, mint a kidolgozottsága miatt ilyen drága. - Alanger - a Plasticart készlet gyatra szovjet/orosz utánzata - hatalmas munkával csinálható csak szép makett belőle, de azért nem reménytelen. Én csak az eBay-t ismerem, ahol elérhető, 20-25 EUR körül szokott elkelni. 1:144 - Welsh - vákumformázott törzs, "short run" fröccsöntött szárnyak és vezérsíkok, ólom futóművek és légcsavarok. Szép, pontos, forma- és mérethű makett. A Hannants 30 GBP-ért árulja - RusAir - műgyanta készlet - nem ismerem személyesen, de szépnek tűnik. Nemtom, hol lehet megvenni (talán mások tudnak segíteni itt), én a Neomega oldalán láttam: www.neomega-resin.com/Rusair/il18.htm Derűs napot, Fóka | |||||
skytravel | Adatlap | 141442 | 2010. november 14. 13:59 | ||
Sziasztok! Eladnám az alábbi 1:200as repülőgépeimet: Emirates A340-500 -as nagyon szépen kidolgozott repülőgépmakett Dubaiból Boeing 737-500-as SmartWings Boeing 737-300-as MALÉV Airbus A320 -as CSA Rendelhető: Travel Service 737-800 1:200-as méretarányban Travel Service 737-800 körülbelül 1:100-as méretarányban Üdv, András | |||||
ME109G6 | Adatlap | 141441 | 2010. november 14. 11:24 | ||
Kedves Fóka ! Te hol vetted az IL-18 as makettet?Ki a gyártó? Az öregemnem szeretnék egyet összeállítani.IL-18 as kapitány volt anno. Köszi előre is. Üdv. | |||||
8204deg | Adatlap | 141440 | 2010. november 7. 19:05 | ||
8204deg | Adatlap | 141439 | 2010. november 7. 18:09 | ||
Sziasztok! Extratech feljavító készlet Airbus A319-hez és A321-hez 1:144 eladó. Egy egy készletem van, darabja 2500.- Érd priviben. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Sziasztok!
Hát elkészült, már csak a feliratok hiányoznak. Most indul a matrica alprojekt. Továbbra is csupa jót tudok csak mondani a készletről, bámulatos a formahűsége. Ekkora méretben pedig még olyan tunningokkal is megéri foglalkozni, mint a pozíciólámpák és villogók megfelelő színű műanyagból való kifaragása, az orr-résznél meg a szárnyvégek alatt lévő kifordítható leszállólámpák tunningja (bele kell faragni a lukba, az orrnál nincs kialakítva a mélyedés a műanyagban), meg a kisütő tüskék a csűrő- és kormánylap-végeken. Odapróbáltam már a polcra, kisebb bátyja, a 14-es már alig várta :-)
Fóka