<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
sanyi | Adatlap | 631060 | 2017. augusztus 12. 12:31 | ||||||||||||||||||||||
Debrecen? Üzemelő reptér - tegnap láttam a flájtradaron a Lufti gépét Münchenbe indulni -, jól megközelíthető, ott is van más látnivaló is... | |||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 631043 | 2017. augusztus 11. 22:24 | ||||||||||||||||||||||
Gyerekek? Milyen Taszár, meg Mezőkövesd? Évtizedek óta nem repterek... Egy nemzetközi repülőnaphoz igen komoly repülési és egyéb infrastruktúra kell, ami nem sok reptérnek van meg talán 3-5 hazainak... De igazából csak Kecskemét alkalmas... | |||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 631041 | 2017. augusztus 11. 21:49 | ||||||||||||||||||||||
Ott a helyünk ;-) | |||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 631039 | 2017. augusztus 11. 21:39 | ||||||||||||||||||||||
Kicsit még várjunk azzal, de nem lenne rossz. | |||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 631023 | 2017. augusztus 11. 13:07 | ||||||||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 631021 | 2017. augusztus 11. 11:46 | ||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Mielőtt leírsz valamit,kérlek tájékozódj: Mezőkövesd reptér: ◾Területe: 657 hektár ◾A guruló 21 méter széles, tehát alkalmas 1A, illetve 1B kategóriának megfelelő futópálya kialakítására. ◾A főpálya betonlapjai egymástól elmozdultak, ezért repülőgépek fel- és leszállására alkalmatlan (2008 óta). ◾Vasúti bekötéssel rendelkezik (vandálok a síneket felszedték) úgyis hagyta a tulajdonos! A repülőtér 2000-ig a Magyar Honvédség tulajdonában állt, ekkor vette át az ÁPV Rt. az üzemeltetést. Ekkorra azonban a már jó ideje használaton kívüli repülőtérnek csak a romjait vehette át. Taszár: Az amerikaiak 2004. június 30-án ürítették ki a repülőteret, ami 2005. októberében zárt be teljesen és azóta is használaton kívül van. A reptér teljes területe 2015 márciusában 45%-ban Kaposvár, 40%-ban a Magyar Állam, 10%-ban Taszár, 5%-ban pedig a KaposBusz Kft. tulajdonában állt. száz szónak is egy a vége. Kecskemétem kívül nincs működőképes reptere a honvédségnek ami nagylétszámú vendéget tudna fogadni biztonságosan. Nálunk csak duma van, nem haderő fejlesztés. Momi | |||||||||||||||||||||||||
slaviamarksman | Adatlap | 630980 | 2017. augusztus 10. 18:09 | ||||||||||||||||||||||
hopp : Off! Tiszteletem kedves János Baccuc kúcs de jó ilyentet olvasnom kövesdiként . Jöhetne is a repülőnap , örülnék neki csak jó előre jól látható helyen hirdessék meg . Amikor autós , motoros vagy másmilyen összejövetelek vannak ott azt is csak utána hallom szóbeszéd szinten . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 630973 | 2017. augusztus 10. 16:22 | ||||||||||||||||||||||
Szolnok kicsi. A legnagyobb reptér a mezőkövesdi. Ott nem zavarna be senkinek, hely meg annyi van mint az állat! | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 630971 | 2017. augusztus 10. 14:39 | ||||||||||||||||||||||
Na, Kecskeméten nem lesz. Oké. Értettük. De mi a helyzet a többi katonai repterünkkel? Pápa, Taszár, esetleg Szolnok? | |||||||||||||||||||||||||
zsocate | Adatlap | 630968 | 2017. augusztus 10. 10:33 | ||||||||||||||||||||||
Én szívesebben megyek ki kétévente egy nemzetközi repülőnapra, mint a csillivilli, nézőktől és futballtól kongó stadionokba hetente vagy kéthetente. Igaz, nekem nem labda volt a jelem az oviban... Nem igazán látom, hogy a haderő a megfelelő helyen állna a fejlesztési rangsorban. Lássuk is be, nem nagyon van mit felmutatni, ennek ellenére talán a polgároknak illene rendszeresen annyit megadni, hogy tudják és lássák: ki az a maroknyi gárda, akire rábízhatják az életüket. Ehelyett sokkal inkább a megalomániás "mi majd megmutatjuk" sportrendezvényekben vagyunk nagyon jók, ahol jó kis milliárdos pénzeszsákokat lehet elkülöníteni specifikus és később kihasználatlan létesítményekre... Sanyi, a politika az életünk részévé tette magát és ha még az országban látható nyilvánvaló dolgokat sem lehet leírni, mert bárki politikai színezetet lát benne, az már régen rossz, akkor süllyed a hajó...! | |||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 630966 | 2017. augusztus 10. 08:39 | ||||||||||||||||||||||
Kollégám/cimborám mondta: "Szép ez a magyar nyelv, bőszen lehet kifogásokat találni..." Utána mi lesz a kifogás? Sejtem: a civil reptér miatti terrorfenyegettség következtében nem lesz repnap. Mert ugye egy Stingert belerak a táskába, aztán a Britiservélysz felszálló 747-esére célbalő vele. Szép befejezés volt, mert a legutolsó félelmetesen komolyra sikerült a Vitézekkel és a többi fellépővel. Inkább nem írom a többi véleményem, mert az már átcsap politikába és úgyis törlik. | |||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 630965 | 2017. augusztus 10. 08:38 | ||||||||||||||||||||||
Jobb az eredeti magyar változatot olvasni a borzalmas angolságú "fordítás" helyett: airshowinfo.hu/airshowfeed/2017/08/02/2018-s-repulonap-kerdesek-es-talan-valaszok/ | |||||||||||||||||||||||||
lesli | Adatlap | 630963 | 2017. augusztus 10. 07:36 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Válasz a repnapos kérdésre: airshowinfo.hu/airshowfeed/2017/08/02/kecskemet-airshow-2018-questions-and-a-possible-answer/ | |||||||||||||||||||||||||
spupek | Adatlap | 630948 | 2017. augusztus 9. 17:44 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mit gondoltok jövőre lesz repülőnap Kecskeméten, vagy csak álom marad? Gondolom már elkezdték volna a szervezést. Vagy még nem késő? | |||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 630018 | 2017. július 17. 19:48 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szépen alakul a SIAF résztvevőinek mezőnye,Airbus-380, B-52 ! | |||||||||||||||||||||||||
cenci | Adatlap | 629888 | 2017. július 13. 16:52 | ||||||||||||||||||||||
Köszi, eredetileg a Forgóékkal mentem volna, de ők egy nappal korábban indulnak én viszont sajnos a munkahelyem miatt nem tudom azt a pénteket szabadságba kivenni. | |||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 629863 | 2017. július 13. 00:03 | ||||||||||||||||||||||
Ha privátban nem megy, van a Goforgo utazási iroda is... Aranyosgyéres: www.repulonapok.hu/ www.repulonapok.hu/?page_id=650 Ostrava: www.repulonapok.hu/ www.repulonapok.hu/?page_id=662 Sok más repülőnapos út. www.repulonapok.hu/ www.repulonapok.hu | |||||||||||||||||||||||||
cenci | Adatlap | 629860 | 2017. július 12. 21:42 | ||||||||||||||||||||||
Társulnék a július 29-én tartandó Aranyosgyéresi repülőnapra aki esetleg utastársat keresne. Elérhető vagyok a cenci2@gmail.com email címen vagy a 06309489125 telefonszámon. | |||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 624956 | 2017. március 12. 22:44 | ||||||||||||||||||||||
Szia Rumcájsz! Köszi szépen. Barátokkal mennénk öten, így mondjuk az egyéni utazás rentábilisabbnak tűnik egy autóval. Ezen felül tervezzük, hogy hazafelé Auschwitznak jönnénk, mert az is érdekes, bár mi a feleségemmel már láttuk. Ezért is érdekelt, hogy a programok mennyire redundánsak, mert nyilván ha mindig más, akkor mind a két napon ott kell maradni és ez plusz egy nap szabit igényel, avagy egy elég késői pénteki érkezést jelent. | |||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 624915 | 2017. március 12. 12:49 | ||||||||||||||||||||||
Szia Gabusch Én kétszer jártam ott, és bárkinek nagyon tudom ajánlani! Szombat-vasárnap ált. ugyanaz a műsor legfeljebb minimális eltérés van, ráadásul nemcsak légi show hanem szárazföldi haditechnikai bemutató is. Minden évben van egy kiemelt meghívott vendég-ország, tavaly a germánok voltak, így a cseh T-72 és egyéb vasak mellett német Leo-val is rodeóztak/durrogtattak, 12-ben meg valami felújított ősi cseh Skoda-harckocsi volt a sztár (a csörömpös kollégáknak igencsak folyt a nyáluk és csillogott a szemük!). A légi-bemutatóban az az egyedülálló, hogy a gépek nem a beton fölött csinálják a műsort, hanem arra majdnem keresztbe. Így aki nem sajnál némi plusz gyaloglást az kimehet az ún. 21-es pontra ami a kerítésen kívül van, a betonkifutótól kb 100m-re, így kiválóan láthatók/fotózhatók a fel és leszálló gépek, viszont pontosan a bemutató alatt állva élvezheted a műsort. Fölöttünk 50-100 m-re dübörögnek a gépek és szórták az infracsapdákat, ilyen lehetőségről még sehol nem hallottam! Már tudjuk, hogy idén újra ott lesznek a svédek a történelmi kötelékükkel, SK-60, Tunnan, Lansen, Draken, Viggen, tavaly 5! Eurofighter repült bemutatót, talán utoljára láthattunk román LanceR-t, szóval hatalmas bemutatókat szoktak repülni! A www.airshowinfo.hu oldalon előzetesen lehet figyelni hogy milyen típusok várhatók. Vasárnap általában ötig tart a műsor. Én eddig mindkétszer a Forgó Travel-al voltam (ők minden repülős/makettezős eseményre mennek, start péntek reggel, hazaindulás az utolsó gép leszállása után min fél órával, érkezés hétfő hajnalban) utazás busszal + 2 éjszakai szállás (diák-kollégiumban) 28000 volt, a belépés ingyenes a műsorra (nehogy már a NATO-reklámért pénzt kérjenek ugye :-), ezért is lehet ki-be mászkálni korlátlanul). Ha ragaszkodsz a saját autós utazáshoz szerintem akkor is megkeresheted őket a szállás intézése ügyében, ha másért nem infóért. Ha a www.HTKA.hu oldalon beírod a keresőbe az "Ostrava nato day" szöveget, két részletes és érdekes beszámolót találsz a 2012-es és a 2016-es Nato-day-ről. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 624891 | 2017. március 11. 20:21 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Meg tudná valaki mondani,hogy az idén is lesz Budaőrsön Old Tymer nap és ha igen mikor? Laci | |||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 624889 | 2017. március 11. 19:57 | ||||||||||||||||||||||
Az ostravai NATO-napokról van valakinek tapasztalata? Egyrészt, hogy a szombat-vasárnapi programok között mennyi átfedés szokott lenni, meddig tart (érdemes-e hétfői hazajövetellel számolni), másrészt, esetleg valami nem túl drága szállásötlet is jól jönne. Köszi. | |||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 623732 | 2017. február 21. 13:26 | ||||||||||||||||||||||
Pedig ezt a fószert is meghívhatnák: player.hu/tech-3/reszeg-legi-bemutato/ Páran biztos lehidalnának, de látványra nem semmi. | |||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 623691 | 2017. február 20. 20:07 | ||||||||||||||||||||||
de a szlovákokhoz jó eséllyel benéz a me-262. | |||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 623690 | 2017. február 20. 20:05 | ||||||||||||||||||||||
Sajnos már vagy 3 éve téma, hogy "idénsem" :( Hogy, hány ilyen, idénsem év lesz még,azt nem tudjuk. | |||||||||||||||||||||||||
vini | Adatlap | 623677 | 2017. február 20. 17:32 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Épp most olvastam hogy az idén se lesz Repülőnap Kecskeméten? Ez igaz?:((( Vini | |||||||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 622994 | 2017. február 10. 14:16 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy szokott még lenni a Farkashegyi, vagy a Budaörsi reptéren repülőnap? Vagy lehet még ilyesmire számítani még a jövőben? LP | |||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 619563 | 2016. december 17. 10:22 | ||||||||||||||||||||||
Hát igen! Szép kis "keringő". :) Itt-ott látszik, hogy igencsak birkózik, de ne feledjük: Hiába szapulnak minket innen-onnan, a repülős fiúk soha nem lesznek ilyenre képesek! És ebben ez a szép! ;) | |||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 619561 | 2016. december 17. 10:12 | ||||||||||||||||||||||
Tényleg nagyon látványos, de ennél a típusnál eléggé veszélytelen manőver, ha alaposabban megnézed a videót. "Majdnem" függő helyzetben kellene lennie a törzsnek, hogy leérjen a hátsó lapátsor a betonig. Legalább két-3 méterre van a lapátok vége a betontól, és ahhoz, hogy leérjen, jóval meredekebb állásszögben kellene állnia a törzsnek. Ez a manőver rendszeres a Chinook-nál, majd minden bemutatón elsütik, de szerintem ez egy standard manőver is lehet mondjuk egy teljes terhelésű leszálláskor, ha van elég hely a kiguruláshoz, mert kevésbé terheli meg a hajtóműveket és az egész reduktor-lapát szerkezetet, mintha függeszkedve tennék le. Megtehetné persze úgy is, mivel szinte csak a Chinook képes pl. arra, hogy magaslati fekvésű tóból úszva (ahol ugye a hajtóművek ereje lecsökken) kiemelkedjen önerőből a vízből, ami rendkívüli erőt igényel a meghajtás lánctól, de minek, ha van könnyebb lehetőség is, és ezzel kímélik a szerkezetet. Ezt azért nézzétek meg, mert nem semmi ! Ez az egyik kedvenc helis extrém bemutató videóm. Nem Chinook (CH-46), de ez a típus is képes szinte mindenre. www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 619560 | 2016. december 17. 10:09 | ||||||||||||||||||||||
Pöpec kis video! Mi azért ennyire nem...nem örülne neki pl. egy fejsérült. Viszont pont mondjuk egy fejsérülttel kizárólag kis magasságon (szinte terepkövetően) 240-el...izgalmas! | |||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 619552 | 2016. december 16. 23:52 | ||||||||||||||||||||||
Ti (is) szeretitek a határokat feszegetni mi?És ez így jó! www.youtube.com/watch (Vagy legalábbis látványos...) | |||||||||||||||||||||||||
tubaboy | Adatlap | 619548 | 2016. december 16. 21:15 | ||||||||||||||||||||||
Nekem egy évvel később jött el az első... | |||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 619547 | 2016. december 16. 21:06 | ||||||||||||||||||||||
Nem, nem vagyunk ilyenek!...csak néha! ;) | |||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 619505 | 2016. december 15. 23:23 | ||||||||||||||||||||||
Óóó!Neked (is) dedikált van?Nekem akkor ez még eszembe sem jutott... A helikopterpilóták meg már csak ilyenek. ;) | |||||||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 619458 | 2016. december 15. 07:39 | ||||||||||||||||||||||
:) Mi hárman áltunk a Lada tetején, amikor megláttuk a Thundergbirds vezérsíkokat. Emlékszem, még az amcsi pilóták játszottak a közönségnek, meg a genya helikopterpilóta, aki a pofánkba fújta a lekaszált füvet, és láttam, ahogy röhög. :) | |||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 619424 | 2016. december 14. 07:24 | ||||||||||||||||||||||
Na, ja. Akkor még volt Taszár és volt repülőnap. | |||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 619404 | 2016. december 13. 20:31 | ||||||||||||||||||||||
Ezt találtam az előbb a régi makettezős cuccaimat átnézve. (Azt hittem már már meg sincs.) 25 év eltelt de hatalmas élmény volt!Most is emlékszem a 'Thunderbirs'-re, a magyar MiG-21,SU-22,Mi-24... repülésére.(Ma már csak nosztalgia.) Na meg a statikus soron a 'Desert Storm'-os bevetési jelzésekkel (akkor még) ellátott F-111,A-10... gépekre. Öt repnapon voltam eddig.(2XTaszár,3XKecskemét.)De ez tetszett a legjobban. | |||||||||||||||||||||||||
Zali | Adatlap | 616090 | 2016. október 10. 19:08 | ||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 616061 | 2016. október 9. 21:55 | ||||||||||||||||||||||
Ha nem is repnap de valami hasonló összeröffenés volt 2016.05 hóban Zarragózában majd minden Európai Nato tagállam ott volt és hozott új festésű "régi" gépet.Remélhetőleg nemsoká matricában is kijönnek ezek.Nállam egyenlőre a "AlienTiger" Mi-24 a Csehektől ami viszi a prímet.A "hasáról" nem találtam jó képet. | |||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615874 | 2016. október 5. 21:44 | ||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615866 | 2016. október 5. 20:20 | ||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615863 | 2016. október 5. 20:15 | ||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615862 | 2016. október 5. 20:14 | ||||||||||||||||||||||
Szu-22 | Adatlap | 614595 | 2016. szeptember 12. 21:47 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Akit érdekel, jöjjön el Szegedre a Repülőnapokra péntek szombat vasárnap! Ha esetleg már írta volna valaki, akkor elnézést! Józsi | |||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 614322 | 2016. szeptember 7. 19:25 | ||||||||||||||||||||||
Valamilyen képszerkesztő programmal simán el tudod tüntetni a "sárgaságot". | |||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 614320 | 2016. szeptember 7. 17:54 | ||||||||||||||||||||||
Én is megcsináltam pár hete, hogy elbbbtam a beállitast. Tekertem egyet a programtárcsán, csak nem néztem meg, hogy tényleg abba az állásba tekertem-e, ahova akartam. Kézi beállitásra tettem, aminek az eredménye 20-30 darab végletesen tulexponált tiszta fehér kép lett. | |||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 614311 | 2016. szeptember 7. 13:04 | ||||||||||||||||||||||
Ezért kell néha ránézni az LCD-re. :-)) De komolyra fordítva, régen a filmes korszakban ugye lesz-ami-lesz alapon ment a beállítás, ma már azonnal ellenőrizhető minden szerencsére. | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 614298 | 2016. szeptember 7. 08:20 | ||||||||||||||||||||||
Inkább csak bosszantó hogy "beleölsz" több 10ezret akár 100ezert egy Orosz,Angol repnapba.Elnézel egy beállítás és paff a napnak.Az időjárás kiszámíthatlan volt már Kecsó szakadó esőben-talpig ködben,meg 40fokban. Minden másra figyelni kell.Vízre,útvonalra,úgy ahogy írod. | |||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 614297 | 2016. szeptember 7. 07:53 | ||||||||||||||||||||||
Számomra a repülőnapok témájához kapcsolódik a fotózás kérdése is, csakúgy mint az, hogy mennyi vizet vigyünk magunkkal, vagy hogy miként lehet megközelíteni az adott repteret. Remélem a többiek is osztják ezt a nézetet. Szóval ne aggódj. :) | |||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 614288 | 2016. szeptember 6. 22:41 | ||||||||||||||||||||||
Világos és tényleg nagyon köszönöm Minenkinek ! Akkor irány vissza az iskolapadba :) Ezek 7 óra körül készültek, napfelkelténél. Akkor elvileg ezek tükrözik a valós fényviszonyokat ! Tényleg elnézést Mindenkitől, akinek közben marok számra hullott a haja. A téma azért repülőnap volt, na meg az én bénázásom... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |