<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
solyom | Adatlap | 615413 | 2016. szeptember 27. 18:01 | ||||||||
ptamas | Adatlap | 615411 | 2016. szeptember 27. 17:45 | ||||||||
Sziasztok! Reptár: Körbefotóztam a ME-108-at, csak a saját motorja van mellette. A második képen ami látszik, a JAK-52-é.:) A wifi ma működött, ingyenes az egész Reptár területén. A látogatószámról a hétvégi adatok tudnak hiteles képet adni, a sima munkaidős hétköznap délelőttök egyik múzeumnál sem erősek,(sajna). Ilyenkor inkább a csoportokra lehet építeni. Üdv Tamás | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 615147 | 2016. szeptember 24. 00:46 | ||||||||
Ez már Csőrike II. Gyakorlatilag semmit sem segít az eredeti Csőrike festéséhez... | |||||||||||
medor | Adatlap | 615145 | 2016. szeptember 23. 23:31 | ||||||||
juge75 | Adatlap | 615127 | 2016. szeptember 23. 17:52 | ||||||||
TAMÁS78. "Én nem tudom, lehet, hogy tényleg vannak komoly gondok az új múzeummal." Ismerem a hátteret, ismerem ami munkát öltek bele, és volt szerencsém látni mindhárom Múzeumot is, van hozzá alapom. A Zsámbékon létrehozott szakmai múzeum se pénzt, se más támogatást nem nagyon kapott, ugyanígy a Szolnoki szintén szakirányú, ami nem létezne 3 valamikori repülő műszaki katona nélkül! Nos kettőből csináltak egy vegyes valamit, sok pénzért, ami nem volt előtte... Ám hirtelen lett pénz dögivel! (Hát nem furcsa?) Ráfogták például a Szolnokira, hogy nehezen megközelíthető (Minimum 4 féle helyi járat áll meg 4 megállónál...), nem fejlődőképes, és nem nagyon áldoztak rá! Persze, szándékosan hagyták. Aztán idecitáltak még pár dolgot a másik hasonló okokból megszüntetett Múzeumból, kaptak egy frissítő festést, és uccu neki, tegyük ki. Arra már nem jutott pénz, hogy a plexi kabin elemeket kicseréljék, pókhálókat letakarítsák a kiállított dolgokról. Szép, de roppantul túlméretezett beruházás, össze-vissza kiállított dolgok, rengeteg üres hely a kiállító termekben, és drága, túlárazott árak. Látogatásomkor a célirányos busz (hirtelen ez is lett) 2 fővel (egyik én, másik a sofőr) vitt ki a helyszínre. A belépő nekem (mivel helybeli vagyok) olcsóbb volt, viszont azt nem értem, hogy például a füvet miért nyitás után kell vágni, beszélgetni sem tudtam az alig lézengő pár látogatóval 11:00-körül... Kíváncsi lettem, hogy milyen légvédelmi technika és hogyan került kiállításra. Pozitívum, hogy alkalmazást letöltve, a technika előtti tábláról bemutató kalauzol okostelefonon, szomorú, hogy ezt csupán saját mobil internet kapcsolaton tudod letölteni, mert Wi-Fi (ingyenes) az nincs! (pedig mindenki hangsúlyozza hogy ez aztán igen, ez már a csúcs!). Nos az említett eszközök adat tábláit nézegetve észre vettem pár téves dolgot, de sok jó is volt rajtuk. A Zu-23-2 menethelyzetben, és rendkívül veszélyes módon lett ki állítva, ez az eszköz még üres rakasztartókkal is 870 kilogramm! És ha nem ültetik le a tányérokra, valakit agyonüthet ha lebillen a cső! Tudod, van okom nem szeretni. Azt hiszem, érthető hogy miért. De ha már létrehoztak valamit, nem kevés pénzért, az legyen szakszerű! Én legalább is segítek benne, minden tudásommal, amiben csak tudok légvédelmi téren! Fel is vettem a kapcsolatot a vezetőséggel, hogy hiba ne legyen a szakmaisággal, rendkívül pozitívan reagáltak! Megbeszélt időpontban meg is teszem, amit tudok (illetőleg édesapám és Én is, ellenszolgáltatás nélkül). Juhász Gábor, juge75 | |||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615125 | 2016. szeptember 23. 17:03 | ||||||||
Nem érted. Izomból illik utálni a Rep-tárt, 2%-ot sem engedni! Ha a budi nem sz@ros, akkor a sz@ros válik etalonná. :))) (Ne bántódjon meg senki, csak viccelek. Én nem tudom, lehet, hogy tényleg vannak komoly gondok az új múzeummal. Csak néha úgy érzem, bárki bármit csináljon ott, az nem jó. Sokaknál izomból, ahogy mondtam.) | |||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615120 | 2016. szeptember 23. 15:31 | ||||||||
Aki látott élőben igazit anno, azt mondta, hogy gáz lett... | |||||||||||
Levix | Adatlap | 615119 | 2016. szeptember 23. 14:34 | ||||||||
Szerintem nem lett rossz a Szuhoj. Sem a színek, sem a minta. Minden gépnek más volt a festése, beleértve az NDK és a Csehszlovák példányokat is. Mind ugyanazzal a négy színnel volt festve. A festési utasítás a négy színt tartalmazta és a színek mennyiségét, kb. így (a pontos számokra nem emlékszem), 15% v.zöld, 10% v.barna, 65% sötétzöld, 10% s.barna. A minta nem volt megadva. A felújított példány elég jól követi az eredeti utasítást, talán a sötétzöld lehetett volna picit sötétebb. A svancon a v.barna változat a magyar ék alá is hasonló mint a gépeinken a vörös csillag takarásakor. Soha ennél rosszabb felújítást! | |||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 615105 | 2016. szeptember 23. 07:51 | ||||||||
VO101_Papi Igazad van,én inkább a mintára gondoltam. Szabi77 | |||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 615104 | 2016. szeptember 23. 07:06 | ||||||||
mármint színek tekintetében, a régi múzeumban fakuló gép sem releváns színhűség szempontjából, mintában nyilván az | |||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 615103 | 2016. szeptember 23. 07:04 | ||||||||
Szabi77 | Adatlap | 615101 | 2016. szeptember 23. 05:54 | ||||||||
sanyi | Adatlap | 615099 | 2016. szeptember 22. 23:53 | ||||||||
A "Me-108" köré cuki csillagmotor erdőt telepítettek, biztos azért, nehogy elrepüljön... | |||||||||||
zsocate | Adatlap | 615094 | 2016. szeptember 22. 23:15 | ||||||||
A Szuhojnak hogy kellett volna egyébként kinéznie? | |||||||||||
ptamas | Adatlap | 615088 | 2016. szeptember 22. 22:38 | ||||||||
Szia Sanyi! "A sorosmotoros gèpnèl le van b.va a földre egy csillag" pontosan mit takar? :) | |||||||||||
sanyi | Adatlap | 615081 | 2016. szeptember 22. 22:19 | ||||||||
Alakul... Mondjuk nem is Magyarisztán lenne, ha normálisan meg lenne csinálva. Kíváncsi vagyok, meddig fog működni, de ennyi pénzért kétlem, hogy tolongás lenne. Nem mintha a régi helyén tömött sorok lettek volna, de vajon hányan kanyarodtak le az útról, mert a gyerek meglátta és kitört a hiszti? Vicces dolgokat látni a beltéri kiállításon is. Miért nem lehetett megcsinálni, hogy a roncsoknál egy maketten mutatják be a gépet? Illetve nem keverik össze az egészet - sorosmotoros gépnél le van b.va a földre egy csillag. Mondjuk nem nekünk csinálták, hanem pár haver kedvéért... Neten láttam eleget, annyi elég volt. Bőven... | |||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615077 | 2016. szeptember 22. 21:47 | ||||||||
na ez az... a fotók alapján a többi gépnél is ez volt a gond... | |||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615074 | 2016. szeptember 22. 21:21 | ||||||||
Festék beszerzés az már kérdés. azzal dolgozik amit rendelkezésre bocsájtanak. | |||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615073 | 2016. szeptember 22. 21:18 | ||||||||
Elhiszem, hogy ügyes. Legyen igazad, remélem megfelelő színű festéket is adnak hozzá... | |||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615072 | 2016. szeptember 22. 21:17 | ||||||||
Nem múzeum, hanem látványosság. | |||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615071 | 2016. szeptember 22. 21:13 | ||||||||
szerintem szép lesz a Csőrike is.. | |||||||||||
PETI | Adatlap | 615068 | 2016. szeptember 22. 21:05 | ||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615067 | 2016. szeptember 22. 21:04 | ||||||||
A többit polgári festők csinálták és csinálják. | |||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615066 | 2016. szeptember 22. 21:03 | ||||||||
Ő csak ezt az egyet festi! | |||||||||||
PETI | Adatlap | 615065 | 2016. szeptember 22. 21:01 | ||||||||
Jó, de ha a Szuhojt is ő csinálta, akkor nem tudunk! | |||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615064 | 2016. szeptember 22. 21:01 | ||||||||
Egy katona akinek, több profi munkáját láttam már. Pozitívan álljunk a dolgokhoz. Üdv. | |||||||||||
Taylor2 | Adatlap | 615063 | 2016. szeptember 22. 20:58 | ||||||||
Szia! Hirtelen ezeket találtam | |||||||||||
PETI | Adatlap | 615062 | 2016. szeptember 22. 20:57 | ||||||||
Ingyen meló általában olyan is... De mindegy. És egyébként, ha már srácozunk. Ki az a srác (nem a nevére gondolok)? | |||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615061 | 2016. szeptember 22. 20:55 | ||||||||
A gép nagyon kopott állapotú volt! Rajzolatok össze mosódva! Neten pici képek vannak! A srác ingyen dolgozik! Tegnap kezdte el és azt mondák ha kész lenne is már késő lenne. | |||||||||||
PETI | Adatlap | 615060 | 2016. szeptember 22. 20:50 | ||||||||
És ez is siralmas ám: 615036 "Sürgősen kellenének jó minőségű képek a Mi-24 Csőrike 1. aljáról és a farokrészről. Most festik a Csőrikét a hangárba és a festő srácnak kellene." Nemazé, de ha nekiállok valaminek, az a minimum, hogy előtte utánanézek dolgoknak és ha ne adj Isten kell valami háttéranyag, akkor azzal készülök előre. | |||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615059 | 2016. szeptember 22. 20:48 | ||||||||
Helló! De tudták, csak mire az airbrush ismerősöm odakerült egy része már elő volt készítve.. A farokrészen nagyon le volt kopva a mintázat.. Ez autentikus lesz. csak úgy tudom, hogy fényes. Eredeti matt volt. Az előzőeket és az ezt következő gépeket más festő készíti. Üdv. | |||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 615058 | 2016. szeptember 22. 20:40 | ||||||||
Egyet értek pintair-al,ez siralmas,és,hogy ezt lássam még fizessek is? Eredeti festéssel ingyen megnézhettem anno... Szabi77 | |||||||||||
pintair | Adatlap | 615057 | 2016. szeptember 22. 20:33 | ||||||||
akkor marad Kecel a rohadó eredetiséggel inkább | |||||||||||
pintair | Adatlap | 615056 | 2016. szeptember 22. 20:32 | ||||||||
Ez a Szuhoj RÖHEJ !Na, ezért nem megyek én oda! Siralmas szakmai múzeum. Nem hiszem, hogy nem tudták volna autentikusra festeni! Áhhh... | |||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615053 | 2016. szeptember 22. 20:16 | ||||||||
Nem akarok senkit megbántani... De nem tudták előre, hogy festeni fogják? | |||||||||||
Nyugger | Adatlap | 615052 | 2016. szeptember 22. 20:02 | ||||||||
Azért titkon reménykedtem, hogy felkészültek vagy felkészültebbek az iparosok….. lásd a Szuhoj. A Csőrike 1 talán a legismertebb festésű gép a Cápeti után, én ezek után érdeklődve várom az eredményt. Csatolt képek a nyitás után 2 héttel készültek | |||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615036 | 2016. szeptember 22. 13:58 | ||||||||
Sziasztok! Sürgősen kellenének jó minőségű képek a Mi-24 Csőrike 1. aljáról és a farokrészről. Most festik a Csőrikét a hangárba és a festő srácnak kellene. Ide küldjétek: farkas469@gmail.com Köszönjük. | |||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 614200 | 2016. szeptember 4. 22:38 | ||||||||
Szia Ha jól tudom a sárga a tengelyhatalmak jelzése pl. a keleti fronton, míg a fehér/v. szürke a mediterrán hadszíntéren... üdv | |||||||||||
Sokol | Adatlap | 614198 | 2016. szeptember 4. 22:27 | ||||||||
Mármint, olasz lövegkatapultról indítható olasz gép olasz mintája alapján akarod a magyar gyártású, magyar anyahajón szolgáló repülőt megfesteni? Oké, de ha már volt korábban valamilyen szabályzatunk erre ugyan miért alkottak volna újat teljesen? Hát az UFAG snafu? vizirepules.hu/wp-content/uploads/2015/06/lohner1.jpg Albertfalva a festékipar és a fa-alkatrészek összeszerelése terén még 1944-ben is játékban volt. Hiszen a "Repülő Nemzet" meg az repülőalap ötlete is a régi tiszttársaktól jött :) Szerinted kimaradtak volna a szabványok meghatározásánál, vagy a gyártásból? Hát nem. H. M. igen csak komolyan vette a tengerészet repülőit. Persze Otrantó után ez nem is csoda. A what if lényege, hogy csak 1-2% eltérése van a valóságtól. A fantasy kategória bővebb...ez a témakör keményen what if éppen azért, mert egyetlen részletében tér el. Az orrán csak részleges sárga tengelyhatalmi jel legyen , de a törzsén világosszürke, vagy fehér gyűrű! | |||||||||||
lacipapa | Adatlap | 614194 | 2016. szeptember 4. 20:54 | ||||||||
Nézd meg GR74 képeit,még egyszer,ott a kabin mögött a törzsre volt festve a hadi tengerészetin, gyűrű. | |||||||||||
zaran | Adatlap | 614191 | 2016. szeptember 4. 20:43 | ||||||||
Srácok, köszönöm! Ez kellett! P-51. Akkor csak egy ilyen készletet kell beszerezni a megfelelő felségjelekkel. Illetve van még egy kérdés. A motorburkolatot szerintetek sárgára fessem ahogyan a tengely azonosítás kívánta? | |||||||||||
p-51 | Adatlap | 614158 | 2016. szeptember 4. 10:50 | ||||||||
Zaran! A GR74 által linkelt héját a Legato ki is adta, festési utasítással, és a hordozó üzemhez való alkatrészekkel, ha jól emlékszem még réz is volt benne. én csak kb építettem meg, nem biztos hogy pontosak a színek. Ebből kiindulhatsz, felségjelcsere stb. | |||||||||||
Sokol | Adatlap | 614154 | 2016. szeptember 4. 10:39 | ||||||||
A grande autonomia típus ami szóba jöhet valójában. És annyira nem "what if", hogy a MKHL üzemeltette több példányban. Horthy gépe, amelyben életét vesztette valószínűleg egy átalakított grande autonomia volt. Egyes vélemények szerint a hátpáncél a rádiókonzol és a tűzoltó berendezés is a megnövelt üzemanyagtartály miatt került odébb ezzel eltolva a típus amúgy is érzékeny tömegközéppontját. A zöld alapon zöld foltos olasz festési sémák is erre a típusátvételre utalnak a századon belül. Szóval ahogy az olaszoknál, úgy valószínűleg a magyar tengerészeti gépek is ezek lettek volna. A magyar gépek is eleve tengerészeti igénybevételnek megfelelő és a szabványoknak megfelelő olasz festéssel és izolációs előkészítéssel érkeztek (Duco/Arson). A Govi könyben láthatod a fényképeket ahogy egyszerre jönnek le a gyártósorról a catapult és grande autonomia gépekkel teljesen vegyesen. A kérdés csak az, hogy miért :D ! | |||||||||||
zaran | Adatlap | 614141 | 2016. szeptember 4. 07:44 | ||||||||
Szuper! :D Hálásan köszönöm :) Így legalább már van miből ki induljak :) (Természetesen, az építésről töltök fel képet) | |||||||||||
GR74 | Adatlap | 614124 | 2016. szeptember 3. 17:04 | ||||||||
Re2000 Catapultabile - erre keress rá. Én ezt találtam elsőre: www.stormomagazine.com/phpbb2/viewtopic.php | |||||||||||
GR74 | Adatlap | 614123 | 2016. szeptember 3. 16:58 | ||||||||
Kedves Zaran! Nagyon érdekes a kérdés. A történelem nem ismeri a "mi lett volna, ha" feltevést. De mivel itt egy játékról van szó, lehet játszani :-). Szóval szerintem, ha "lett volna tengerünk", és anyahajónk, akkor biztos nem kényszerültünk volna rá az olaszoktól vett technikára... De ha a játékban Héja van, ám legyen (főleg, hogy annak valóban épült hajóról indítható változata). Mivel "what if" kategória, kreatívkodhatsz, senki sem vonhatja kétségbe a géped festésének hitelességét. Csak arra koncentrálj, hogy minél hihetőbbnek tűnjön. Én pl. azt csinálnám, hogy utánanéznék (a gugli jó barát), hogy a II. vh-ban hogyan festették szövetségeseink a tenger felett bevetett gépeiket (konkrétan pl. a már említett tengeri héját), és... | |||||||||||
zaran | Adatlap | 614122 | 2016. szeptember 3. 16:26 | ||||||||
Kedves Makettezők Szeretném a segítségeteket kérni egy elméleti dologban. Nemrégiben játszani kezdtem a Hearts of Iron 2 nevű játékkal. Ezen játékban a második világháború jelenik meg. Itt kis hazánk ha visszaszerzi tengerét, építhet repülőgép hordozót. Ezzel kapcsolatos a kérdésem: Ha valaha lett volna repülőgéphordozója Magyarországnak, vajon miként lenne módosítva, festve egy MÁVAG Héja I. ? (tervezem ezen gép elkészítését a játékra hivatkozva. Ezért kérném a segítségeteket.) | |||||||||||
milesChristi | Adatlap | 614117 | 2016. szeptember 3. 14:47 | ||||||||
Az előző listában talán még helye lenne 1/72-ben: KORA(72145) WM-16 Budapest 9 KORA(72074) WM-16 Budapest 14 KORA(72146) WM-21A Sólyom KORA(72085,72147) WM-21B Sólyom | |||||||||||
lacipapa | Adatlap | 613992 | 2016. augusztus 31. 09:11 | ||||||||
Persze...Jak-11-ről lenne szó :-) | |||||||||||
lacipapa | Adatlap | 613991 | 2016. augusztus 31. 09:10 | ||||||||
Sehol-senki,Jaj-11 ügyben?Nem tudtok segíteni? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Ugye nem arra a csillag motorra írod, hogy "Körbefotóztam a ME-108-at, csak a saját motorja van mellette"?
Elég szűkösen férne bele! :)
Amúgy Bf-108 a hivatalos típusmegnevezése a repülőnek!
(No nem annak ami a kiállításon van, hanem ami eredetileg ezt a festést viselte!)
BB