<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Frandzsi | Adatlap | 662088 | 2019. augusztus 9. 14:37 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 661566 | 2019. július 23. 18:19 | ![]() | |
Érdekes mint egy kondorkeselyű:) 380:) most írják az első sorozatú gépek szárnyain vannak repedések (?) azok mennyire veszélyesek, gondolom az üzemanyag még nem folyik ki rajtuk:) azt miért nem látjuk képen? Vagy csak "műszeres" repedés? Ha már látszik régen rossz. | |||||
sanyi | Adatlap | 661565 | 2019. július 23. 18:09 | ![]() | |
Érdekes lenne az biztos! Még ha meg is épül, vajon el is tudják adni? Annak idején az A-380-ra is nagyon rá voltak izgulva, aztán ha jól tudom, veszteséggel kell befejezni az egész gyártást... | |||||
Sennás | Adatlap | 661563 | 2019. július 23. 16:46 | ![]() | |
Gyerekek hogy ez valaha megépül-e vagy igen és fogjuk látni repülni kíváncsi lennék:) m.origo.hu/utazas/20190722-egeszen-furcsa-repulogeppel-rukkolt-elo-az-airbus.html | |||||
Gabusch | Adatlap | 661527 | 2019. július 22. 12:08 | ![]() | |
Anno láttam Ferihegyen, amikor idehozták bemutatni. Sokkal később voltam is benne Sinsheimben. Az - és a speyeri - múzeum szerintem kötelező darabok legalább egyszer. De már gondolkozom rajta, hogy vissza kéne menni így 13 év után, mert vannak újdonságok. | |||||
pmheros | Adatlap | 661525 | 2019. július 22. 12:01 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 661457 | 2019. július 20. 16:02 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 661456 | 2019. július 20. 16:00 | ![]() | |
Íme még 1 kép, az előbb ehelyett egy másik kétszer töltödött fel. | |||||
Fóka | Adatlap | 661455 | 2019. július 20. 15:57 | ![]() | |
Sziasztok! A figyelmetekbe szeretném ajánlani az orosz Revaro cég remek matricáit. Jó minőségű termékeik közt 1:100-as Plasticart és 1:144-es Zvezda makettekre való festések szerepelnek. Jól kezelhető alapanyagon szép és pontos matricát adnak 8-10 US$ körüli áron. Az egyes mintákat körbe kell vágni, mert a teljes ív egy nagy matrica, de ez nem jelent gondot. Az eBay-en mindig fent vannak a termékeik, Revaro hívószóra több oldalnyi jelenik meg. Én éppen egy Plasticart An-24-est fejeztem be az imént Tarom matricával. Ezzel a repülőgéppel utaztam 1977. nyarán a Budapest-Bukarest útvonalon, máig minden pillanatára emlékszem az élménynek. Fóka | |||||
zoli1989 | Adatlap | 660906 | 2019. július 3. 10:54 | ![]() | |
Nincs mit ! :) Itthon nem tudom mennyire sűrű darab, de talán feltűnhet egy-egy. Szerintem érdemes figyelni külföldön is. Ki lehet fogni nagyon jó áron ilyen nagyobb értékű maketteket. | |||||
Regal | Adatlap | 660899 | 2019. július 2. 21:41 | ![]() | |
Szia Zoli! Köszönöm a tippet! Úgy tudtam, hogy csak a Toko adta ki 1/72-ben... Üdvözlettel, Gábor | |||||
zoli1989 | Adatlap | 660884 | 2019. július 2. 10:44 | ![]() | |
Inkább a német ebay-en próbálj egyet elcsípni. Nincs vám, és ki lehet fogni olcsón egy kis szerencsével. www.ebay.de/itm/Eastern-Express-Antonov-74-AN-74-1-72/133092768208 | |||||
Regal | Adatlap | 660883 | 2019. július 2. 09:22 | ![]() | |
Köszönöm a linket, viszont 20-30 ezer Ft (+vám is rájönne ilyen értéknél, nagyon sok lenne érte). Tudom, hogy ma már ritkaság, de ha van valakinek elfekvő készlete és tudja, hogy Nála sosem fog elkészülni, én szivesen megvenném. Üdvözlettel, Regal | |||||
sárkányos | Adatlap | 660880 | 2019. július 1. 21:36 | ![]() | |
Regal | Adatlap | 660879 | 2019. július 1. 20:58 | ![]() | |
Regal | Adatlap | 660878 | 2019. július 1. 20:57 | ![]() | |
Sziasztok! Nem tudjátok hogy hol lehetne beszerezni ezt a makettet? Üdvözlettel, Regal | |||||
newman | Adatlap | 659716 | 2019. május 23. 14:57 | ![]() | |
Sziasztok! Eladók az alábbi matricák: Brasil decal 1/144 Boeing 747-400 Korean Air (szélvédő és ablaksor hiányzik) 3000Ft, Brasil decal 1/144 Boeing 747-400 Qantas 4000Ft, Pointerdog decal 1/144 Boeing 747-400 Transaero 2500Ft, Liveries Unlimited 1/144 Avro RJ-85 Uzbekistan 2500Ft. Üdv. Péter pjotrpontnewmankukacgmailpontcom | |||||
laja | Adatlap | 659518 | 2019. május 17. 14:26 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 659516 | 2019. május 17. 13:54 | ![]() | |
De igen, az a púpok helye. | |||||
Sennás | Adatlap | 659515 | 2019. május 17. 13:42 | ![]() | |
Talán igaz lesz? Права на Ан-225 переходят под контроль китайцев? 30 августа 2016 китайская компания China airspace и украинское госпредприятие «Антонов» подписали договор о сотрудничестве. Согласно договору к Китаю переходит право собственности на гигантский самолет-транспортёр Ан-225, включая использование чертежей и спецификаций самолета. Переговоры по привлечению китайских инвесторов велись еще в мае 2016 года. После подписания договора с украинской компанией, Китай получил доступ к уникальным технологиям в области авиастроения. Планируется, что первый китайский Ан-225 уже будет выпущен в первой половине 2019 года. АН-225 «Мрия» (в переводе с украинского - «мечта») является самым тяжёлым грузоподъёмным самолётом, когда-либо поднимавшимся в воздух. АН-225 был специально спроектирован для создания авиационной транспортной системы для проекта советского многоразового космического корабля «Буран». Самолет существует в единственном экземпляре. | |||||
Sennás | Adatlap | 659514 | 2019. május 17. 13:31 | ![]() | |
"Az An–225 Mrija Mindössze egy üzemelő és egy részben megépített példánya van, ez utóbbit egy 2016-os döntés szerint be kívánnak fejezni kínai export céljára." | |||||
Sennás | Adatlap | 659513 | 2019. május 17. 13:23 | ![]() | |
Nem lehet hogy itt a helye annak a két "púpnnak"? | |||||
Sennás | Adatlap | 659512 | 2019. május 17. 13:20 | ![]() | |
Bocs most én nem értem:) A Buran az "1" számú gépen repült. Ez a kép a "2"es még be nem fejezett(talán soha) gép félkész képei. Itt már tudták nem lesz Buran azért nincs rajta. Nem? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 659511 | 2019. május 17. 13:12 | ![]() | |
Az áramlásterelővel az a gondom, hogy úgy tudom nem a Buran szállítása volt az alapvetés, hanem hogy megépítsék a legnagyobb teherszállítót. | |||||
Sennás | Adatlap | 659510 | 2019. május 17. 12:30 | ![]() | |
Nézd ez tuti nem ér hozzá. Akkor ilyen "áramlássegítő" lenne? www.buran-energia.com/mriya-antonov/mriya-photos.php | |||||
Sennás | Adatlap | 659509 | 2019. május 17. 12:25 | ![]() | |
Hozzá ér/rajta fekszik az egyáltalán? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 659508 | 2019. május 17. 11:52 | ![]() | |
Az a bajom vele, hogy az építési képeken semmi komoly nincs, tehát biztos hogy nem főelem, hanem valami utólagos kütyü. | |||||
rod666 | Adatlap | 659504 | 2019. május 17. 10:52 | ![]() | |
A másik tippem az, hogy aerodinamikailag szükséges. Lehet, ha rajta van a Buran, akkor kell igazából, mert olyanok az áramlási viszonyok az űrrepülő hasa és a hordozógép felső felülete között. | |||||
rod666 | Adatlap | 659503 | 2019. május 17. 10:49 | ![]() | |
Nem lehet, hogy valami belső alkatrész áramvonalazó burkolata? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 659501 | 2019. május 17. 09:03 | ![]() | |
Richyke90 | Adatlap | 658494 | 2019. április 23. 16:04 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek NDK Veb-Pasticart TU-134 hajtóműveket. Nekem megfelel már összeépített vagy műgyanta másolat is! Üzeneteket erre az e-mail címre várok: richyke90 'kukac' gmail.com Köszönöm. | |||||
Fóka | Adatlap | 658374 | 2019. április 20. 15:57 | ![]() | |
Köszönöm az elismerő szavakat! Vackor, amíg az Ikea készlete kitart, van remény :-) | |||||
vackor | Adatlap | 658372 | 2019. április 20. 15:16 | ![]() | |
Szia Fóka ! Szokásodhoz híven megint remekeltél. Hány üvegasztalod van még, amikre tudnál további szépségeket telepíteni ? | |||||
f2d | Adatlap | 658368 | 2019. április 20. 13:02 | ![]() | |
Szépséges! Igen, a Heller matricában a két végletet tudja produkálni, én is találkoztam már mindkettővel. | |||||
Fóka | Adatlap | 658365 | 2019. április 20. 11:46 | ![]() | |
Sziasztok! Itt van Húsvét, a feltámadás és az új makett ünnepe. Én egy régi tervem beteljesítésével adom meg a tiszteletet a hagyománynak: elkészültem az 1:72-es méretarányú B-707-essel. Az impozáns méretű Tu-114-esem mellé már régóta terveztem megépíteni az amerikai párját, de a Heller Constellationjával 2 éve megélt keservek (ld. a hivatkozást) némi aggodalommal töltöttek el. Végül mégis győzött a józan ész, és beszereztem a készletet, a szolnoki versenyen vettem át. Örömmel jelenthetem, hogy ami a Constellationnál kritikán aluli volt, a matricák, ennél a készletnél teljesen rendben voltak. Sőt, a legjobb, amivel valaha is dolgom volt. A hatalmas íven az ebben a méretarányban szokatlanul nagy minták, feliratok és egyéb ábrák csodálatosan vékony, nem nyúlós, jól tapadó, nem ezüstösödő alapra kerültek. De ami a legnagyobb újítás (legalábbis én még nem találkoztam ilyesmivel): az ablakcsíkok alatt és felett lévő feliratok a csík matricáival egységet képeznek, tehát a törzs két oldalán mindössze 4-4 matrica elhelyezésével kellett megküzdeni, plusz a svanc mintája. Ennek a megoldásnak az a hatalmas előnye, hogy nem kell bajlódni a feliratok és egyebek pontos elhelyezésével, mert adják magukat. Én más maketteknél sokszor jártam úgy, hogy utólag vettem észre 1-2 tizedmilliméternyi eltérést, és jöhetett a leszedés, újranyomtatás és újra felhelyezés bonyolult folyamata, esetenként többször is ugyanannál a mintánál. Persze ehhez az "egyben minden" formához az kell, hogy a köztes átlátszó rész ne látsszon, de ez a Heller matrica tökéletesen így csinál, lakkozás után semmi nyoma annak, hogy ott még matricaréteg is van. Hasonló jókat, Fóka | |||||
rod666 | Adatlap | 657484 | 2019. március 27. 11:20 | ![]() | |
Egy kis magyar vonatkozású újdonság: www.scalemates.com/kits/bigmodel-1440065-lisunov-li-2--1208701 | |||||
Kickukac | Adatlap | 657189 | 2019. március 18. 14:21 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek 1db bármilyen 1/144-es Revell Boeing 737-800-as készletet, elérhető áron. Üdv. mayer.karolylaszlo@gmail.com | |||||
apcyrobi | Adatlap | 656686 | 2019. március 4. 16:15 | ![]() | |
Szia Cébés. Elérhetőségem az adatlapomon. Beszéljünk. Üdv.: Apcytobi | |||||
kelair74 | Adatlap | 656685 | 2019. március 4. 16:02 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 656628 | 2019. március 3. 13:02 | ![]() | |
Nekikezdtem egy Zvezda Dreamlinernek. Nagyon finom panelvonalak, de sajnos a műanyaggal vannak gondok. A legnagyobb probléma az, hogy a teljes felületet át kell csiszolni legalább 800-as papírral. Olyan, mintha a szerszám szikraforgácsolással készült volna, és utána nem polírozták fel a felületét. A szárny felső részén - ott ahol alul a futóakna, és a fékszárny van - akkora beszívódások vannak, hogy a ló elbotlana benne. Kitömítettem, de még újra kell karcolni. Sajnos az ablaksornál is vannak gondok, még csak véletlenül sem egyforma vastagok. Mivel majd ablakmatrica megy a gépre, muszáj volt kitömíteni. | |||||
Cébés | Adatlap | 656301 | 2019. február 24. 18:06 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek valakit, aki legyártana nekem MALÉV B767-300 matricát 1/50 méretarányban, ablakokkal, ajtókkal, kompletten, illetve keresek megvételre NDK 1/100 Tu-144 matricát. Köszönöm! Üdv Gábor | |||||
Sennás | Adatlap | 656230 | 2019. február 23. 13:27 | ![]() | |
Az 968Km/h:) akkor a teljes sebesség a rekord? | |||||
f2d | Adatlap | 656228 | 2019. február 23. 12:48 | ![]() | |
200 mph, azaz 321 km/h | |||||
Sennás | Adatlap | 656227 | 2019. február 23. 12:00 | ![]() | |
Figyelemreméltó! Bocs ha nem olvasom végig ,de ebből mennyi a hátszél? Minden esetre klassz cikk. Vonatnál nincs hamarabb(i) érkezés, lassítunk:) | |||||
f2d | Adatlap | 656226 | 2019. február 23. 11:16 | ![]() | |
Új utasszállító rekord a jet stream-et kihasználva: 801 mph (1289km/h). www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-6724305/Virgin-Atlantic-sets-new-Dreamliner-speed-record-clocking-801mph.html | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 656209 | 2019. február 23. 00:10 | ![]() | |
Hú, az remek lenne, ha be tudnád szerezni őket. A matrica nem releváns számomra, mert az új festéssel készítem a madárkát. Legalább is ez a terv, mert még nem tart a dolog a festésnél. És hogy ne itt offoljunk, megtennéd, hogy elküldöd nekem az elérhetőségeidet az airdaniel4u@gmail.com címre? És akkor ott részletesen is le tudnánk mindent fixálni. Köszönöm szépen a segítséget előre is. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 656086 | 2019. február 20. 11:33 | ![]() | |
Csinál még hozzá MALÉV matricát Szegedi Feri fb-makettshop.viltor.hu/hadmodels---172-tu-134-a-malev-matrica-szett_169464 | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 656085 | 2019. február 20. 11:30 | ![]() | |
A Neomega hajtóművet www.neomega-resin.com/tupolev-tu-134-121-c.asp be tudom szerezni neked innen +posta, az Armory kerekeket pedig innen www.jadarhobby.pl/armory-ar-aw72042-172-tupolev-tu134-crusty-wheels-universal-p-43513.html + posta. | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 656072 | 2019. február 20. 09:03 | ![]() | |
Sziasztok! Tisztelettel kérdezném, hogy valaki(t) tudne-e, tudnának-e Amodel Tu-134-hez 1:72 méretben kiegészítőket beszerezni? Gondolok itt a Neomega feljavításra, meg Armoury szettekre, de egyéb cuccokra is. Köszönöm szépen. | |||||
LakatosUrhajos | Adatlap | 655656 | 2019. február 10. 16:59 | ![]() | |
Sziasztok! Az általam hirdetett pakk gazdára talált, köszönöm a megkereséseket. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Italeri Atr-42