<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
dudus0919 | Adatlap | 372286 | 2011. február 26. 20:45 | ![]() | |
Volt szerencsém repűlni vele ugyanis Taszáron hosszú ideig állt hadrendben.Abban különbözött elődeitől,hogy felső fékernyős volt,meg a kabinban pár kapcsoló másutt volt elhelyezve. Előzmény: (372266) zoli1989 2011. február 19. 23:21 | |||||
dudus0919 | Adatlap | 372285 | 2011. február 26. 20:36 | ![]() | |
Kedves Monox a fonói halastó most is létezik,akkor is meg 2003-ban is létezett.A reptértöl keletre 6-8km.re keresdd4 | |||||
Murmuc | Adatlap | 372284 | 2011. február 26. 17:41 | ![]() | |
Üdv Dudus! Sokat segítettél köszönöm! Írtam Keszthelyi Gyula úrnak, és ha a válaszát megkapom tudatom itt a Topicban, gondolom ezt már sokan várják! Üdv! | |||||
Monox | Adatlap | 372283 | 2011. február 26. 13:33 | ![]() | |
Dudus, ez oké, de az mire vezethető vissza, hogy 2003-ban ez az ominózus tó nem létezett? | |||||
dudus0919 | Adatlap | 372282 | 2011. február 26. 09:52 | ![]() | |
Tekintettel,hogy az ominózus időben kabinban űltem bekapcsolt rádióval hallottam és láttam az eseményeket pontosítom röviden a történteket. Az ütközés ott Báta környékén történt.Gőgös gépe súlyosan sérűllt ő azonnal katapultált,de nem sérűlt meg.Csarli Sipos gépe szintén sérűlt,de hazarepűlt Taszárra. A leszállóirányon ahogy csökkent a sebessége a gép önkényesen fordulóba kezdett enyhe bedöntéssel a rep.vez utasítására befejezte a süllyedést a fordulót pedig addí folytaatta,míg a gép lakatlan terűlet fölé ért és kiadta az utasítást katapultálásra.A gép valóban a Batéi halastóba esett.Kb egy éve volt egy egész képsor szeríntem a makettinfon a gép "kihalászásáról" A kérdezett két szemly:a jobboldalon Pesti István légierő főmérnök,a másik Keszthelyi Gyula Taszári mérnök később Nato funkcionárius tábornok. | |||||
Murmuc | Adatlap | 372281 | 2011. február 25. 20:53 | ![]() | |
Üdv Rumcájsz 52! Szép a "bringa", de azok a felszálló redőny terelő lemezek nincsenek nagy lent? Még mielőtt szint kap. | |||||
vlevi | Adatlap | 372280 | 2011. február 25. 18:51 | ![]() | |
Az a jó, ha "nyers", mert így látod a képeken, hogy tömítés, összecsiszolás nélkül mennyire illeszkedik. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372279 | 2011. február 25. 17:00 | ![]() | |
Itt az EDUARD 21MF összerakva, de még "kissé" nyers állapotban www.facebook.com/album.php | |||||
Neo954 | Adatlap | 372278 | 2011. február 20. 20:12 | ![]() | |
Szia! Én is smaragdzöld szint néztem ki magamnak Humbrol Enamel 2 számú színe. Revellből pedig a 48-ast szoktam keverni egy kis 55-össel. Üdv.:Neo | |||||
migi | Adatlap | 372277 | 2011. február 20. 20:06 | ![]() | |
Airmax | Adatlap | 372276 | 2011. február 20. 19:56 | ![]() | |
Szervusztok Urak Juge értelek,nézem nézem az eredeti színnel valóban a türkisblau egyezik. ezzel amit Neo dobott a látótérbe pedig a smaragdgrün.mondom ahogy én nézem... Üdv. | |||||
Neo954 | Adatlap | 372275 | 2011. február 20. 19:42 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 372274 | 2011. február 20. 19:20 | ![]() | |
Én türkizkéket használtam, revell enamel festék. Jó volt még a cinkromát zöld is, ez testors volt. A türkizkék tökéletes. A Walkid zöld nem igazi festék, hanem színező, a fehér, vagy fekete színhez kellett keverni. Kezdetben én is használtam, harisnyán alaposan át szűrve. | |||||
Marci | Adatlap | 372273 | 2011. február 20. 18:28 | ![]() | |
sziasztok! F-4 C/D Phantom II szeretnék építeni. Azt szeretném kérni, hogy akinek van anyaga róla képek, leírások, hogy milyen ország állította harcrendbe küldje el nekem emilbe. A párját a másik oldalról, azt a MIGet is megépítem amelyik típussal csatázott. Előre is köszönöm: Marci | |||||
búza | Adatlap | 372272 | 2011. február 20. 18:25 | ![]() | |
És utána lefújják matt lakkal? Mert eredetileg matt, Walkid zölddel volt festve. | |||||
Airmax | Adatlap | 372271 | 2011. február 20. 18:01 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 372270 | 2011. február 20. 17:39 | ![]() | |
Anno régen (2000 környéke), ha jól emléxem a Gunze 46-os fényes festéke gyakorlatilag teljesen megegyezett vele. Matt fehér hozzáadása különböző méretarányoknál ajánlott. | |||||
Airmax | Adatlap | 372269 | 2011. február 20. 14:41 | ![]() | |
Szervusztok :) Amit kérdezni kivánok tudom jól 1000x felmerült már mindenféle formában,de azért megkérdezem. A 21-es kabin alapszinére lennék kiváncsi a Gunze aqua festékeiből kiindulva. Mely kódszámú szineket milyen arányban keverjek kb milyen arányban hogy közelítőleg "Authentikus" közelségbe kerüljek? Mindemellett melyek azok a Gunze szinek amelyeket érdemes alapként az orosz gépekhez beszerezni? Üdv: András | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372268 | 2011. február 20. 09:59 | ![]() | |
Airmax | Adatlap | 372267 | 2011. február 20. 01:27 | ![]() | |
Ha véletlenül itt lapozgat az aki ezt a gépet hajdan üzembentartotta...netán repülte... Vajon mit érezhet? Üdv | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372266 | 2011. február 19. 23:21 | ![]() | |
Itt meg a 4418. Ezek szerint épp eladó www.globalair.com/aircraft_for_sale/Warbird_Aircraft/Mikoyan-Gurevich/Mig__21_for_sale_60389.html | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372265 | 2011. február 19. 23:01 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 372264 | 2011. február 19. 13:07 | ![]() | |
Az Aviacija i Kozmunautika 2011/2-ben egy hosszú cikk van a MiG-21-esek afganisztáni alkalmazásáról. www.avaxhome.ru | |||||
Franto | Adatlap | 372263 | 2011. február 18. 12:13 | ![]() | |
Köszi a képeket fiúk, ha még akadnak képek, akkor kérlek benneteket, hogy tegyétek fel. | |||||
romeo | Adatlap | 372262 | 2011. február 17. 13:57 | ![]() | |
notarius | Adatlap | 372261 | 2011. február 17. 08:01 | ![]() | |
Az adminisztrátor csaj sem rossz. :) | |||||
Daala | Adatlap | 372260 | 2011. február 17. 00:26 | ![]() | |
Azok az UB blokkok eszméletlenül jól néznek ki! A gép is csecse lesz! | |||||
Daala | Adatlap | 372259 | 2011. február 17. 00:25 | ![]() | |
Egyre több részlet...:-))) www.facebook.com/photo.php | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372258 | 2011. február 16. 22:41 | ![]() | |
Egy kis segédlet fékernyőkészítőknek :) www.aircraftresourcecenter.com/tnt1/101-200/tnt152_chutes-Tan/tnt152.htm | |||||
Neo954 | Adatlap | 372257 | 2011. február 16. 20:38 | ![]() | |
Szia! Szívesen! Pár kép a fórum végéről. :) Üdv.:Neo | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372256 | 2011. február 16. 19:45 | ![]() | |
Szia Franto Fékernyő-fotóim nemigen vannak, viszont ha "visszalapozol" ebben a topicban, találsz néhányat, beírok néhány hozzászólás-számot, amit jó, ha megnézel. Érdemes egyébként az egész választékot végignézni, mert nekem sincs mimden elmentve, így találhatsz máshol is használható képeket. A PF-en egyébként a hagyományos kupola alakú fékernyőt, az MF-en meg az újabb kereszt alakút használták. Hsz. számok : 2437, 2420, 2419, 2396, 1946, 1578, 1490, 1399 Kellemes nézelődést Üdv R. | |||||
búza | Adatlap | 372255 | 2011. február 16. 19:42 | ![]() | |
Ennyit tudok segíteni. Az F-13 és a PF ernyője ugyanaz. Az alsó fékernyős gépeken egyforma volt az ernyő, a felsősökön (PT-21) szintén egyforma. Üdv: Búza | |||||
Franto | Adatlap | 372254 | 2011. február 16. 13:33 | ![]() | |
Köszi Neo a válaszod. Valamicskét az a rajz is segít. Amennyiben cseh, vagy szlovák nyelvről kell valamit lefordítani magyarra, csak nyugodtan keressetek. | |||||
Franto | Adatlap | 372253 | 2011. február 16. 13:30 | ![]() | |
Szia Rumcájsz_52, köszi szépen a válaszod. A PF és MF változtok ernyője érdekelne. Vannak róla rajzaid és fotóid? | |||||
Neo954 | Adatlap | 372252 | 2011. február 15. 18:24 | ![]() | |
Szia! Az 5317-es hozzászólásban van rajz, talán segít! Üdv.:Neo | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372251 | 2011. február 15. 17:09 | ![]() | |
Szia Franto Attól függ, melyik tipusváltozatról van szó, mert a 21-en min. kétféle fékernyőt használtak, kezdetben hagyományos kupola alakút, később kereszt alakút, és eltérő volt a felületük is. Üdv R. | |||||
Franto | Adatlap | 372250 | 2011. február 15. 14:38 | ![]() | |
Üdv! A 21-es fékernyőjéről tudnátok képet küldeni vagy esetleg rajzokat. Köszi | |||||
mrtiff | Adatlap | 372249 | 2011. február 14. 16:44 | ![]() | |
Na felnagyítottam a képeket és a makettet hozzá mértem. :( Ahogy számoltam,az academy MF( bis :) ) kb. 1/45-ös arányú.Azért nagyobb.Mind1 akkor lesz 1/45-ös.Ma kezdem a kabint a nulláról kiegészítés nélkül.Készülnek a kapcsolók és a véletlen kapcsolást gátló fülek. | |||||
zkalos | Adatlap | 372248 | 2011. február 13. 17:35 | ![]() | |
Sziasztok ! Na még egyszer ! Érdekel valakit egy Quickboost QBT-72231 korrekt MiG-21 MF gerinc+függ. vezérsík a Fujimi bis-hez ? ára 1500 Ft zkalos@t-online.hu | |||||
zkalos | Adatlap | 372247 | 2011. február 13. 17:32 | ![]() | |
Sziaszeok ! Érdekel valakit egy Quickboost korrekt NiG-21 MF gerinc a Fujimi bis-hez ? ára 1500 Ft zkalos@t-online.hu | |||||
sanyi | Adatlap | 372246 | 2011. február 13. 15:17 | ![]() | |
Szia! Értem:) Szép sorozat, nekem 2 MF és egy MF/bis roncs van a polcon, egy PFM épülőben. A roncsból lesz bis - kap egy Fujimi másolt gerincet - és lesz még egy UM is. Ha lenne képem atombombáról, akkor egy nukleáris SMT is kellene, de sajna nincs, anélkül pedig nem akarok építeni. A germán gép számsorait nekem adhatod:) Üdv Sanyi | |||||
Neo954 | Adatlap | 372245 | 2011. február 13. 14:39 | ![]() | |
Szerintem ez Condor koppintás :) mert a két utolsó keret van az UM-hez is. | |||||
Neo954 | Adatlap | 372244 | 2011. február 13. 14:37 | ![]() | |
Szia! Nem haragszom:) mindjárt megértesz. Van 6 db 21-esem revell f-13 az gyönyörű szép, a pf az zvezda pfm átalakítás, a bisz szintén zvezda, két UM az egyik condor a másik aeroteam, de gyakorlatilag ugyan az. Na ezek prímák méretileg stimmelnek. Szépen sorban szereztem be a gépeket a nyáron, már csak az MF hiányzott. Találtam egy kezdett fujimi szettet maratással meg plusz cuccokal ez a German mig, a matricái tényleg szépek, de a gép sokkal nagyobb mint a többi, ezért nem tudom egy asztalra rakni a későbbiekben. Azért kukába nem fogom dobni, majd egyszer befejezem, ha lesz rá időm, kedvem. Ja és a méretarány 1/72. Üdv.:Neo | |||||
sanyi | Adatlap | 372243 | 2011. február 13. 14:27 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 372242 | 2011. február 13. 14:21 | ![]() | |
Szia! Ne haragudj de nem értelek. Milyen léptékben építkezel? 48-ban nem tudok segíteni, de 72-ben ott a jó öreg KP MF, aminél jobbat sohasem fogsz találni, mert nem fogja kiadni sem a dajcs, sem senki - ha az árja mégis kiadja, ugyanez lesz, vagy Matchbox, amivel meg sem kell állni a kazánig. Ha bis, akkor Zvezda. A Fujimiknek egy előnye van: matrica. Gyönyörű lapok, pontos nyomás, komplett számsorok. Az Eastern Expressnek is volt/van bis, ami a KP gép átdolgozott törzzsel, de sajnos rajzzal nem hasonlítottam össze és már nem is fogom, mert eladtam őket. PFM-ben is ott Zvezda, aminek ugyan van egy-két kisebb hibája, de jól néz ki, de választhatod a Bileket is, de azt nehezebb lesz építeni, mert illesztőcsap nincs, de sorja annál több. F-13: dajcs vagy Bilek. Ugyanannyiért én inkább a csehet választanám, mert a matrica kárpótolna a minőségért. Ráadásul gyűlölöm a németeket, mert állandóan csak kamuznak, ráírják a dobozra hogy csodás minőség és egy 40 éves műanyag vigyorog a dobozban. U, UM: Bilek. Valahol van Condor és Eastern Express is, ezekről nem tudok mit mondani. SMT: Condor, Eastern, illetve réges-régen volt egy MIR nevű cég gépe. Az Eastern szép készlet, de ez is bontásilag KP-ra hasonlít. A MIR nagyon beteg, 1mm széles kiemelkedő panelvonalak, 2mm-es illesztési szakadékok, totál rossz kabintető - a törzs viszont pontos alakra és ad egy csomó fegyverzetet, amit 72-ben még senki, pl. Sz-24. Egyébként milyen fullos gépet akarsz a kukába küldeni? Üdv Sanyi | |||||
Neo954 | Adatlap | 372241 | 2011. február 13. 12:29 | ![]() | |
Szia! Az istennek nem akar előkerülni. :) Írtam mail-t neked. Üdv.:Neo | |||||
migi | Adatlap | 372240 | 2011. február 13. 12:24 | ![]() | |
A vaterán van egy KP MF Magyar matricával ,kellemes áron , nézd meg . | |||||
Neo954 | Adatlap | 372239 | 2011. február 13. 12:17 | ![]() | |
Szia! Ugyan ebben a cipőben járok, nálam az a bibi, hogy egyforma az f-13,bisz,pf,um, de az mf(fujimi) kb 1/65 arányban készült 4,5mm-el magasabb a törzs 1,2mm-el vastagabb mint a zvezda bisz. Úgyhogy halál van teljesen. A fulltuningos MF 5ezeré megy a kukába. Üdv.:Neo | |||||
mrtiff | Adatlap | 372238 | 2011. február 13. 11:36 | ![]() | |
Köszönöm szépen! Holnap felnagyítom mind a kettőt és hozzá mérem a makettet és ahogy eddig itt hallottam szörnyülködni fogok. :( | |||||
Neo954 | Adatlap | 372237 | 2011. február 12. 23:25 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |