| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| vfrtom | Adatlap | 473229 | 2012. június 18. 13:33 | ![]() | |
|
Szerintem kéziszivattyúval. Nem tudom, hogy emelnék meg a 200-250 literes hordót , hogy csak csővel töltsék. Meg egy kéziszivattyú nem egy akkora dolog , hogy ne legyen minden harcjárműben. Menet közben meg inkább ellátó kocsiról kaptak ott meg volt szivattyú. Harcérintkezésben meg nem tankoltak hanem ott hagyták. Előzmény: (473224) ponty 2012. június 18. 11:01 | |||||
| lacipapa | Adatlap | 473228 | 2012. június 18. 13:05 | ![]() | |
|
Szia ponty! Milyen méretarányú lesz? 1:35-ös kézi \"heketyelő\" szivattyúval és egy német hordóval meg tudnám támogatni az ötleted (csak úgy bajtársilag!). Laci | |||||
| atu71 | Adatlap | 473227 | 2012. június 18. 12:31 | ![]() | |
|
hali! Koszi,ezek szerint folytatom a \'\'kicsi panzert\'\':-))) | |||||
| ponty | Adatlap | 473226 | 2012. június 18. 12:24 | ![]() | |
|
Köszi ennek utánanézek, de lehet, hogy marad a csöves megoldás. | |||||
| Kamovos | Adatlap | 473225 | 2012. június 18. 11:43 | ![]() | |
|
Szia ponty! Teljesen valószerű, mert menet közben, többnyire így volt! Ugyan ez egy telephelyen, műszaki pihenő helyen, már lehetett a hordóba dugott kézi szivattyúval is. Ha volt. Üdv: kamovos Lásd: Kelly hősei | |||||
| ponty | Adatlap | 473224 | 2012. június 18. 11:01 | ![]() | |
|
A járművekbe hogyan töltötték az üzemanyagot a hordókból? A diorámámon szeretném ezt úgy ábrázolni, hogy egy gumicsővel fogják megoldani( tehát a kamerád ott áll a csővel a kezében a hordó és a féllánctalpas mellett) . Ez mennyire életszerű, és valósághű? | |||||
| romsitsa | Adatlap | 473223 | 2012. június 18. 09:05 | ![]() | |
|
Szia, vagy el van lapítva a rúd és abba fúrtak egy lyukat, vagy egy akkora karika van hajtva a végére ami át lehetett tolni a zárak fülén. A fenti módszerekkel kiképzett lyukba dugták a lakatot. Üdv ad | |||||
| atu71 | Adatlap | 473222 | 2012. június 17. 18:38 | ![]() | |
| olizsoli | Adatlap | 473221 | 2012. június 16. 22:51 | ![]() | |
| bigboy | Adatlap | 473220 | 2012. június 15. 21:51 | ![]() | |
|
1924-39 évig működő cseh motorkerékpár gyár.Üdv bigboy | |||||
| bigboy | Adatlap | 473219 | 2012. június 15. 21:47 | ![]() | |
|
Üdv ,az egy Böhmerland motorkerékpár.Üdv bigboy | |||||
| olizsoli | Adatlap | 473218 | 2012. június 15. 21:03 | ![]() | |
| romsitsa | Adatlap | 473217 | 2012. június 11. 19:52 | ![]() | |
|
Szervusz, ezzel a perspektívával igazad lesz, benéztem úgy látom :) Üdv ad | |||||
| Elnar | Adatlap | 473216 | 2012. június 11. 19:34 | ![]() | |
|
Üdv! Átnéztem az összes képem és szerintem nincs változás. Én mindenhol 10 csavart látok. Az eltérő szám abból adódhat, hogy a jobbról 9. a kitekintő motor burkolatának sarkánál van, míg 10. fölötte. A rajzok (ebben is) hibásak. Az a színes perspektívikus, amit mellékeltem, mutatja a pontos elhelyezkedést. Balról fotózva, szinte mindig csak 8 db látszik, míg jobbról 9 db. Mind a 10 db csak jobb fentről készült képeken tűnik elő. | |||||
| romsitsa | Adatlap | 473215 | 2012. június 11. 18:53 | ![]() | |
|
Módosítanám, a csavarok száma és az orrlemez kivitele mégsem függ egymástól(össze-vissza vannak). Üdv ad | |||||
| romsitsa | Adatlap | 473214 | 2012. június 11. 18:51 | ![]() | |
|
Csavar és szegecs vegyesen. Ezen a képen jól látszik a különbség. Üdv ad | |||||
| Murmuc | Adatlap | 473213 | 2012. június 11. 17:02 | ![]() | |
|
Üdv Romsitsa! Csak egy kérdés a Turan csavarokkal kapcsolatban. Én eddig úgy tudtam azok acélszegecsek, melyeket izzított formában kovácsoltak. Ezt alkalmazták a hidak építésénél is. Rosszul tudom? | |||||
| romsitsa | Adatlap | 473212 | 2012. június 11. 16:13 | ![]() | |
|
Szia Elnar, a két típusú Turán orrlemez okfejtésedhez még annyi adalékot találtam, hogy a homloklemez csavarozása is változott, a sima orrúak homloklemezét általában 9-10 csavar tartotta a géppuska felett míg a csavarozott orrúaknál 8 csavar. Persze eddig találtam egy kivételt is. Üdv ad | |||||
| ponty | Adatlap | 473211 | 2012. június 9. 20:49 | ![]() | |
|
Már megoldottam, egy bojlifúróval. | |||||
| vlevi | Adatlap | 473210 | 2012. június 9. 18:41 | ![]() | |
|
Kézi fúróval mindenképpen. Először a legkisebbel, ami van otthon, (én pl. 0.3-al kezdeném) és utána növelgesd az átmérőt. Bár 1/72-höz nem kell sokat növelgetni... És nem fontos az egész csövet végigfúrni, elég lesz oda néhány mm is. | |||||
| Kilmister | Adatlap | 473209 | 2012. június 9. 15:10 | ![]() | |
|
Szia, ha van megfelelő méretű fúród szerintem kézzel csináld. Óvatosan, nehogy ferdén fúrd fel. Ha befogod satuba el deformálódhat a cső. Üdv. | |||||
| ponty | Adatlap | 473208 | 2012. június 9. 12:38 | ![]() | |
|
Sziasztok, épp egy Marder III-ast építek, és azt szeretném megkérdezni, hogy az 1/72 méretarányú PAK 40 csövét hogyan nyissam meg? Tehát fogjam be valami kicsi satuba és fúróval, vagy a fúrót kézzel használva is meg tudom nyitni. ( Az anyaga az a narancssárga műanyag, amit az Iteleri használ.) | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 473207 | 2012. június 4. 19:51 | ![]() | |
|
Tudtommal az első 234-esek \'43 végén (talán decemberben?) jöttek ki a gyárból, ekkor már bőven a Dunkelgelb volt az alapszín. Szóval szerintem nem. Bár kering sok állítás arról, hogy a háború vége felé mindenféle festéket elővakartak és felhasználtak, ezek egy jó része viszont - szerintem - valószínűtlen és erőltetett. | |||||
| zalan99 | Adatlap | 473206 | 2012. június 4. 19:41 | ![]() | |
|
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy az Sd.kfz.234/1-es makettem kaphat-e péncélszürke festést vagy nem,mert az interneten eltérő adatokat találtam? Előre is köszönöm! Üdv:Zalán | |||||
| tyimosenko | Adatlap | 473205 | 2012. június 2. 23:32 | ![]() | |
|
Innen lophatták az ötletet a szovjetek a bádogmoszkvicshoz. | |||||
| olizsoli | Adatlap | 473204 | 2012. június 2. 17:18 | ![]() | |
| atu71 | Adatlap | 473203 | 2012. május 31. 06:05 | ![]() | |
|
Hali! Igen,ezert is keltette fel az erdeklodesem,igaz en egy masik filmben lattam. | |||||
| Elnar | Adatlap | 473202 | 2012. május 30. 23:35 | ![]() | |
|
Sőt, volt nevük is. A honvéd mögött a Lehel, míg egy elsütéskori képen (kikockázva) a Csaba név látható. | |||||
| atu71 | Adatlap | 473201 | 2012. május 29. 17:22 | ![]() | |
| romsitsa | Adatlap | 473200 | 2012. május 29. 15:49 | ![]() | |
|
Szervusz, ránézésre Flak 36 és 37. filmhiradok.nava.hu/ 1944. november Magyarok Világhíradója 1082. Üdv ad | |||||
| Giruna | Adatlap | 473199 | 2012. május 29. 12:31 | ![]() | |
|
Nekem ennyi információt sikerült szereznem a légvédelmi T-34-ről: "T-34-es alvázára készült átalakítás, egy 4 csövű 20mm-es légvédelmi löveget(Flakvierling 38) szereltek rá,melyhez egy pajzsot készítettek a helyszínen egy sérült féllánctalpas páncélzatából. Ez a jármű a Schwere Heeres Panzerjaeger Abteilung 653-ban szolgált, a Keleti Fronton 1944 elején és közepén." makettinfo.hu/index.php | |||||
| romsitsa | Adatlap | 473198 | 2012. május 29. 11:51 | ![]() | |
|
A párduc fényképére vágta valaki rá a T-34 tornyának képét, így készült "Flakpanther". A légvédelmi T-34 tornya talán sdkfz 251 páncéllemezekből készült. Üdv ad | |||||
| Kamovos | Adatlap | 473197 | 2012. május 29. 09:30 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 473196 | 2012. május 29. 09:27 | ![]() | |
| Amon | Adatlap | 473195 | 2012. május 29. 09:09 | ![]() | |
|
Valahogy így! Még a Dragon/cyberhobby is kiadta 1/35-ben. | |||||
| Kamovos | Adatlap | 473194 | 2012. május 29. 09:04 | ![]() | |
|
Szia romsitsa! Szerintem a T-34 tornyából nem használtak fel semmit. Hanem kompletten feltették a légvédelmi ágyút, a lefedett toronynyílásra. Üdv: kamovos | |||||
| atu71 | Adatlap | 473193 | 2012. május 28. 16:38 | ![]() | |
|
Tisztelt Szamveber ur! Azzal a kerdessel fordulnak onhoz,mint a tema szakertoje hogy,a budapesti es a budapest koruli vedekezo harcokban a hovedseg milyen tipusu Flak 88-assal voltak felszerelve? Persze a valaszokat mindenkinek megkoszonom. | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 473192 | 2012. május 23. 20:04 | ![]() | |
|
Tényleg. Megint csak néztem, de nem láttam. | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 473191 | 2012. május 23. 20:03 | ![]() | |
| romsitsa | Adatlap | 473190 | 2012. május 23. 20:01 | ![]() | |
|
Szia ez egy barkácsolt kép. A T-34 tornya van megtükrözve. Üdv ad | |||||
| Mortyi | Adatlap | 473189 | 2012. május 23. 19:47 | ![]() | |
| TAMÁS78 | Adatlap | 473188 | 2012. május 23. 14:37 | ![]() | |
|
Ez az, amit írtam, ilyen toronnyal szereltek fel egy T-34-est is. | |||||
| Otto | Adatlap | 473187 | 2012. május 23. 13:56 | ![]() | |
| romsitsa | Adatlap | 473186 | 2012. május 23. 09:35 | ![]() | |
|
Szia, a jármű a s.Pz.Jg.Abt.653 karbantartó részlegének a kreálmánya, de fénykép nem került eddig elő róla (az alapja egy torony nélküli Panther D). Ugyanők követték el a Flakvierlinggel szerelt T-34-et és a Pz IV tornyos párducot is. Üdv ad | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 473185 | 2012. május 22. 20:53 | ![]() | |
|
Van fénykép ugye olyan Pantherről, ami egy 3,7cm-es Flakkal van szerelve, lásd lentebb. Tudtommal van olyan, amin egy Panther látható Flakvierlinges toronnyal, ami oldalról is páncélozva van (T-34-esen is volt ilyen). Én ilyen Flakvierlinggel szerelt Panthert, ami a képeden van, nem láttam eredeti fotón. Ettől még lehetett. | |||||
| Ádám911 | Adatlap | 473184 | 2012. május 22. 20:44 | ![]() | |
|
Akkor nem készítettek ilyen párducokat? | |||||
| Elnar | Adatlap | 473183 | 2012. május 22. 19:52 | ![]() | |
| pigasos78 | Adatlap | 473182 | 2012. május 22. 14:41 | ![]() | |
|
Bocs! Itt a megfejtés! Jindrichu Hradec és a "Grand Hotel"! | |||||
| pigasos78 | Adatlap | 473180 | 2012. május 22. 14:25 | ![]() | |
|
Üdv! Én Ceske Budejovice-re gondolok. A főtér ott is lankás kissé, a főtér köve is olyasmi és a házak is... | |||||
| Elnar | Adatlap | 473179 | 2012. május 22. 14:02 | ![]() | |
|
Csak akartam. A város nem derült ki. Van egy épület "Urano Hotel" felirattal, de az alapján nem tudtam meg semmit. | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |