<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Elektrolakatos | Adatlap | 506009 | 2011. január 5. 13:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
há fogod magad és kimész Ceglédre lefotózni személyesen, vagy akár 400.000-ért meg is vásárolhatod :-P Előzmény: (506008) Kamovos 2011. január 5. 12:08 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506008 | 2011. január 5. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506007 | 2011. január 5. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Ez az Üzás Csepszon! Ezen baloldalt van a pót kerék, és középen szűrő van, jobboldalt feljáró. Erről keresek még képeket! Ezeket a épeket a netről töltöttem többet nem találtam! :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506006 | 2011. január 5. 09:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Köszi a képeket! Azt hiszem ez a víz szállító! Az üzemanyagosnak a fülke mögött egy hatalmas szűrő van és a pótkerék, meg tudja csuda mi még? Talán szivattyú is? Cucokkal kapcsolatban még pontosítanék, mert az alkatrészekhez megint írnék még hozzá és ki is húztam közülük! Emil ment. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 506005 | 2011. január 5. 09:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Kamovos! Hirtelen ezeket találtam. Hamarosan küldöm a cuccaidat is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506004 | 2011. január 5. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506003 | 2011. január 5. 08:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak azért kérdezem, mert a kelet-németek is nagy számban használták. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 506002 | 2011. január 5. 00:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A mellékeltem egy képet. E szerint elképzelhető, hogy magyar Fug ami a te képeden van. Legalábbis a számozásból itélev nagy a valószinűsége. Hasonlítsd össze a két Fug számozását. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506001 | 2011. január 4. 23:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506000 | 2011. január 4. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aha, köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505999 | 2011. január 4. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még végleges nincs,de a FUG könyvhöz hasonló | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505998 | 2011. január 4. 22:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van már borítója? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505997 | 2011. január 4. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A pszh a 7. rész lesz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505996 | 2011. január 4. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A korábbi típusjelölése: D-442.01 VS-01. A későbbi: 86M VSFUG. a borítóra köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505995 | 2011. január 4. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz! Remélem, kiadjátok majd a D944 PSzH-t is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505994 | 2011. január 4. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505993 | 2011. január 4. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor következzen egy magyar rendszámú jármű, régebbi VS-FUG. forrás: www.primeportal.net/apc/robert_de_craecker2/ot-65/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505992 | 2011. január 4. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505991 | 2011. január 4. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Már megjelent a FUG könyv? Milyen a borítója? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505990 | 2011. január 4. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505988 | 2011. január 4. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
specnaz78 | Adatlap | 505987 | 2011. január 4. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kár pedig jó lett volna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505986 | 2011. január 4. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Légyszives nézd meg a mankókereket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505985 | 2011. január 4. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505984 | 2011. január 4. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Lacipapa! Sajnos nem magyar. forrás: www.russianmilitary.co.uk/blog.php Nagy sietségemben elfelejtettem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505983 | 2011. január 4. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerinted ennek az általam is kedvelt masinának miköze a repüléshez? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 505982 | 2011. január 4. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végre!Ilyet is láthatunk,remélem magyar marad és láthatjuk is valahol.Lehetne többet is tudni róla? Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505981 | 2011. január 4. 14:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505980 | 2011. január 4. 12:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az kell, amelyiket a CSI-ben használják és egy parkolóház biztonsági kamerájának 20*40 pixeles képéből kiadja az óra meg a szemüveg tükröződésében látható arcot:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505979 | 2011. január 4. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó, majd megveszem a Nasa-tól a titkos fraktál alapú szoftverét. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505978 | 2011. január 4. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Juge! Azért jobb lenne egy alaposabb felbontás :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505977 | 2011. január 4. 10:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505976 | 2011. január 4. 08:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! A Garant 30k ajtóján lévő jelzést nem tudnád feltenni kinagyítva? Vagy csak annyit, hogy melyik alakulatnál készült a 3392-es fotó. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505975 | 2011. január 4. 07:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez szerintem is így van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
miniman | Adatlap | 505974 | 2011. január 4. 07:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505973 | 2011. január 3. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Juge75! Én úgy tudom, hogy a gépesített lövész elnevezést 1975-től vezették be, 75-ig gépkocsizó lövész volt (75-ig ugyanis vegyesen voltak Csepel D-344 és D-944 PSzH lövész egységek). De talán majd valaki kijavít... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilu | Adatlap | 505972 | 2011. január 3. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mintha sirályszárnyak lennének keresztbetett villámokon. Szerintem valamelyik RT századé lehetett a huszonvalahányból. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505971 | 2011. január 3. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gépesített lövész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505970 | 2011. január 3. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ki lehetne nagyítani az ajtón látható jelzést? Melyik alakulat használt ilyet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505969 | 2011. január 3. 15:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagon jó! Milyen jelzés van az ajtón? Melyik alakulathoz tartozott? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505968 | 2011. január 3. 13:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505967 | 2011. január 3. 13:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na végre! Ráakadtam az ígért fotóra: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505966 | 2011. január 3. 08:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505965 | 2011. január 3. 07:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZSU-23-4V1(23-19)+Zil-157 TZM lőszer feltöltés közben. ZSU-23-4V1 és Sztrela-1 vegyes üteg, Nagyoroszi. Ural-375 RPK-1N Szolnok. Felkészülés, Szolnok. Utolsó kép: lövészeten a Szolnok 5. Jászkun légvédelmi tüzér dandár, Drégelypalánk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505964 | 2011. január 2. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505963 | 2011. január 2. 23:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem jól gondolod. Az nem lő állás, állásnak állás, de más célból van. Menetoszlopban, a jármű parancsnok ezen keresztül ad zászlókkal vagy kéz jelekkel információt a többi járműnek (a mögötte haladónak, az pedig az utána érkezőnek, mert őt az látja). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505962 | 2011. január 2. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Törzsbus! Sajnos csak ilyen minőségű a fotó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505961 | 2011. január 2. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kép keveset mutat. Megítélésem szerint a bevonultatott gépek hátországban pótolták az aktív eszközöket. Mintha a fehér csík felfestett lenne a D-450-en...szerintem katonai gép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505960 | 2011. január 2. 22:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 505959 | 2011. január 2. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Létezett mindkét Ifához tetőkibújó, legalábbis NDK-ban biztos. Mondjuk vezető fölött nem sok értelme van, mert ez ha jól gondolom lőállás miatt lenne. Azt se szabad elfelejteni, hogy az Ifát nagyon sok kommunista ázsiai, afrikai országba exportálták, lehet, hogy ez egy gyárilag jobbkormányos verzió, vagy átépített, a tetőkibújó meg adott volt. Gabi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |