<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Zil131N | Adatlap | 506016 | 2011. január 5. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506015 | 2011. január 5. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 506014 | 2011. január 5. 18:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennek a keréknek az agy része a MIG-15-17-es repülőkről származik. Alkalmazták még az AMZ-53-as feltöltőkocsik főfutójánál is de a földi felhasználásnál nem fúrták fel a fékdobok rögzítő furatait. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506013 | 2011. január 5. 17:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Biztos jólfog kinézni! Kiváncsian várom a végeredményt! Köszi előre is a képeket! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 506012 | 2011. január 5. 17:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506010 | 2011. január 5. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Elektrolakatos Barátom! Mihelyt szomszéd falunk lesz, már rohanok is! :) Szombaton, jössz REBEKA-ra? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 506009 | 2011. január 5. 13:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
há fogod magad és kimész Ceglédre lefotózni személyesen, vagy akár 400.000-ért meg is vásárolhatod :-P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506008 | 2011. január 5. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506007 | 2011. január 5. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Ez az Üzás Csepszon! Ezen baloldalt van a pót kerék, és középen szűrő van, jobboldalt feljáró. Erről keresek még képeket! Ezeket a épeket a netről töltöttem többet nem találtam! :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506006 | 2011. január 5. 09:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Köszi a képeket! Azt hiszem ez a víz szállító! Az üzemanyagosnak a fülke mögött egy hatalmas szűrő van és a pótkerék, meg tudja csuda mi még? Talán szivattyú is? Cucokkal kapcsolatban még pontosítanék, mert az alkatrészekhez megint írnék még hozzá és ki is húztam közülük! Emil ment. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 506005 | 2011. január 5. 09:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Kamovos! Hirtelen ezeket találtam. Hamarosan küldöm a cuccaidat is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506004 | 2011. január 5. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506003 | 2011. január 5. 08:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak azért kérdezem, mert a kelet-németek is nagy számban használták. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 506002 | 2011. január 5. 00:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A mellékeltem egy képet. E szerint elképzelhető, hogy magyar Fug ami a te képeden van. Legalábbis a számozásból itélev nagy a valószinűsége. Hasonlítsd össze a két Fug számozását. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506001 | 2011. január 4. 23:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506000 | 2011. január 4. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aha, köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505999 | 2011. január 4. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még végleges nincs,de a FUG könyvhöz hasonló | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505998 | 2011. január 4. 22:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van már borítója? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505997 | 2011. január 4. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A pszh a 7. rész lesz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505996 | 2011. január 4. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A korábbi típusjelölése: D-442.01 VS-01. A későbbi: 86M VSFUG. a borítóra köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505995 | 2011. január 4. 21:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz! Remélem, kiadjátok majd a D944 PSzH-t is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505994 | 2011. január 4. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505993 | 2011. január 4. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor következzen egy magyar rendszámú jármű, régebbi VS-FUG. forrás: www.primeportal.net/apc/robert_de_craecker2/ot-65/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505992 | 2011. január 4. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505991 | 2011. január 4. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Már megjelent a FUG könyv? Milyen a borítója? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505990 | 2011. január 4. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505988 | 2011. január 4. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
specnaz78 | Adatlap | 505987 | 2011. január 4. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kár pedig jó lett volna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505986 | 2011. január 4. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Légyszives nézd meg a mankókereket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505985 | 2011. január 4. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505984 | 2011. január 4. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Lacipapa! Sajnos nem magyar. forrás: www.russianmilitary.co.uk/blog.php Nagy sietségemben elfelejtettem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505983 | 2011. január 4. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerinted ennek az általam is kedvelt masinának miköze a repüléshez? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 505982 | 2011. január 4. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végre!Ilyet is láthatunk,remélem magyar marad és láthatjuk is valahol.Lehetne többet is tudni róla? Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505981 | 2011. január 4. 14:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505980 | 2011. január 4. 12:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az kell, amelyiket a CSI-ben használják és egy parkolóház biztonsági kamerájának 20*40 pixeles képéből kiadja az óra meg a szemüveg tükröződésében látható arcot:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505979 | 2011. január 4. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó, majd megveszem a Nasa-tól a titkos fraktál alapú szoftverét. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505978 | 2011. január 4. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Juge! Azért jobb lenne egy alaposabb felbontás :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505977 | 2011. január 4. 10:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505976 | 2011. január 4. 08:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! A Garant 30k ajtóján lévő jelzést nem tudnád feltenni kinagyítva? Vagy csak annyit, hogy melyik alakulatnál készült a 3392-es fotó. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505975 | 2011. január 4. 07:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez szerintem is így van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
miniman | Adatlap | 505974 | 2011. január 4. 07:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505973 | 2011. január 3. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Juge75! Én úgy tudom, hogy a gépesített lövész elnevezést 1975-től vezették be, 75-ig gépkocsizó lövész volt (75-ig ugyanis vegyesen voltak Csepel D-344 és D-944 PSzH lövész egységek). De talán majd valaki kijavít... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilu | Adatlap | 505972 | 2011. január 3. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mintha sirályszárnyak lennének keresztbetett villámokon. Szerintem valamelyik RT századé lehetett a huszonvalahányból. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505971 | 2011. január 3. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gépesített lövész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505970 | 2011. január 3. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ki lehetne nagyítani az ajtón látható jelzést? Melyik alakulat használt ilyet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505969 | 2011. január 3. 15:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagon jó! Milyen jelzés van az ajtón? Melyik alakulathoz tartozott? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505968 | 2011. január 3. 13:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505967 | 2011. január 3. 13:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na végre! Ráakadtam az ígért fotóra: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505966 | 2011. január 3. 08:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505965 | 2011. január 3. 07:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZSU-23-4V1(23-19)+Zil-157 TZM lőszer feltöltés közben. ZSU-23-4V1 és Sztrela-1 vegyes üteg, Nagyoroszi. Ural-375 RPK-1N Szolnok. Felkészülés, Szolnok. Utolsó kép: lövészeten a Szolnok 5. Jászkun légvédelmi tüzér dandár, Drégelypalánk. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Én még új vagyok itt és a segitségeteket szeretném kérni.
Képeket keresnék amikor Zil 131-es vontat ZU-23-2-t, illetve amikor BMK-130M motoros hajót vontatnak vele. Aki tud töltsön fel ilyen képeket! Köszönöm szépen előre is.