<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
juge75 | Adatlap | 505932 | 2011. január 1. 17:38 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 505931 | 2011. január 1. 17:32 | ![]() | |
PDF-ben nem jó? Ha igen, ide írj egy üzenetet! juge75@hotmail.com | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505930 | 2011. január 1. 17:31 | ![]() | |
Remélem így le tudod tölteni,egyenlőre amíg nem tudod megvenni.http://ebookee.org/ZiL-157-157K-Variants-in-detail-Present-Vehicle-Line-09-_384174.html | |||||
SENNÁS | Adatlap | 505929 | 2011. január 1. 17:26 | ![]() | |
Lökjél már egy mail címet mutatok egy érdekeset. Űdv:SENNÁS | |||||
Hayate | Adatlap | 505928 | 2011. január 1. 16:48 | ![]() | |
Üdv. Keresem megvételre a köv. kiadványt: WWP: Zill 157/157k variants in detal Előre is köszönöm a segítséget! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505927 | 2010. december 31. 16:04 | ![]() | |
Üdv Miniman! Csak kedden adom fel a csomit. Együttműködő Boldog Új Évet! | |||||
miniman | Adatlap | 505926 | 2010. december 31. 14:12 | ![]() | |
Neked Is! Meg mindenkinek! Feladtad a csomagot? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505925 | 2010. december 31. 14:12 | ![]() | |
B.Ú.É.K! Mindenkinek minden jót! | |||||
juge75 | Adatlap | 505924 | 2010. december 31. 13:07 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 505923 | 2010. december 31. 13:06 | ![]() | |
A P-18 eredetileg négy egységből áll (t), 1-1 ural-375 vagy 4320 alvázon: antennás kocsi, műszer kocsi felépítménnyel, és két azonos Ps-1 és Ps-2 utánfutóval (ennek doboza, kialakítása a Son-9 tűzvezető lokátor bázisául is szolgáló kasztni és alváz, ugyanerre épül a P-12 és a Parol rendszer is). | |||||
juge75 | Adatlap | 505921 | 2010. december 31. 10:47 | ![]() | |
P-18 műszerkocsi. | |||||
romeo | Adatlap | 505920 | 2010. december 31. 10:42 | ![]() | |
Nagyon szépen köszönöm! | |||||
Jimbow | Adatlap | 505919 | 2010. december 31. 10:01 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 505917 | 2010. december 30. 23:47 | ![]() | |
Elnézést, de megint csak egy saját járművünkről látható fotó, aminek örülök. Nem PILLE, hanem LEPKE. A Pille az a törzshálóhely. Ebből a típusból csak néhány készült, a D-566 típuson alakították ki a végleges változatot. Sajnos erről a változatról archív fotóra még nem akadtam, de a létező valószínűleg egyetlen példányt mi mentettük meg a szétvágástól. Le is vágták a felépítményét véletlenül, aztán miután megtudták, hogy ki van fizetve gyorsan visszatették, sajnos maradandó károkkal. Remélem nemsoká felújításra kerül. Rendszáma: HG 12-22 | |||||
romeo | Adatlap | 505916 | 2010. december 30. 23:44 | ![]() | |
A PILLE itt egy D-566-on. fotó: st_patrick | |||||
romeo | Adatlap | 505915 | 2010. december 30. 23:28 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 505914 | 2010. december 30. 22:59 | ![]() | |
Eltévesztettem! Ez egy Zil-131 R1206-os relé állomás. | |||||
romeo | Adatlap | 505913 | 2010. december 30. 22:57 | ![]() | |
Rá kell kérdeznem a haveromnál. | |||||
romeo | Adatlap | 505912 | 2010. december 30. 22:56 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 505911 | 2010. december 30. 22:55 | ![]() | |
Milyen alkalommal volt kiállítva? Magánkézben vannak a járművek szerinted? R-140-es belsejét nem fotóztad? | |||||
romeo | Adatlap | 505910 | 2010. december 30. 22:50 | ![]() | |
A budai-várban. | |||||
romeo | Adatlap | 505909 | 2010. december 30. 22:47 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 505908 | 2010. december 30. 22:32 | ![]() | |
Romeo! Hol készültek a képek? A háttérben lévő Zil-131 R-140-es miatt kérdezném. Üdv. | |||||
romeo | Adatlap | 505907 | 2010. december 30. 22:01 | ![]() | |
A VS-FUG régebbi változata. fotó: Végh József | |||||
romeo | Adatlap | 505906 | 2010. december 30. 21:56 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 505905 | 2010. december 30. 19:21 | ![]() | |
törzsbusz | Adatlap | 505904 | 2010. december 30. 19:13 | ![]() | |
Szentem az egy híradó Robur. | |||||
semper79 | Adatlap | 505903 | 2010. december 30. 18:48 | ![]() | |
Sziasztok! Már a cserebere topikba is írtam segítség kérésként, de itt megemlíteném a problémámat. 1/35-ben keresek Kraz, Ural, BTR kerekeket (4 db) felnistől. Ha esetleg valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném. Esetleg műgyantából le tudná önteni valaki? Előre is köszönöm a segítséget! | |||||
zomate93 | Adatlap | 505902 | 2010. december 30. 18:35 | ![]() | |
Igen, most már leesett nekem is, bár az előzményben nekem Vujit 3292. hozzászólása van, de lényegtelen, megesik az ilyen félreértés :) Egyébként egy kicsit off, de épp egy 1:87-es Csepel diorámán dolgozok (papírból, az az én "szakterületem"). Egy leharcolt D-350-es lesz, télen egy erdőben, fahordás közben. | |||||
miniman | Adatlap | 505901 | 2010. december 29. 20:43 | ![]() | |
Asszem Törzsbusz arra gondolt, hogy a Csepel kiadványt adják ki újból...tekintettel, hogy a környezetében erre válaszolt Zomate...habár másra szeretett volna... | |||||
romeo | Adatlap | 505900 | 2010. december 29. 12:54 | ![]() | |
A toronyról hiányzik a "tetőcske". | |||||
romeo | Adatlap | 505899 | 2010. december 29. 12:52 | ![]() | |
zomate93 | Adatlap | 505898 | 2010. december 28. 20:09 | ![]() | |
Üdv Törzsbusz! Én is csak annyit tudok, hogy ismét kiadták (megújult borítóval, azt pedig hogy változtattak-e magán a maketten valamit, nem tudom). Magyarországon egyenlőre nem kapható, a lengyel GPM-nél is még csak a régi változatot láttam. A kiadó weboldalán viszont már ki van rakva, az ára 55 Z³. A weboldallal (www.renova-model.com.pl) viszont tessék vigyázni, múltkor vírusos volt, habár nekem ma már nem jelzett a vírusirtóm... | |||||
balaton | Adatlap | 505897 | 2010. december 28. 16:08 | ![]() | |
Azaz! Hirtelen egy sebesültszállító 350-est néztem meg és bélyegeztem fakarusznak :) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505896 | 2010. december 28. 16:02 | ![]() | |
Nem fakarusz felépítményű a Cs-350, hanem általános célú felépítményból kialakított repülés-irányító gjmű. A fakarusz kissé másabb. | |||||
balaton | Adatlap | 505895 | 2010. december 28. 13:56 | ![]() | |
Ez a "fakarusz" bódéja. (Bocs, de én csak ezen a néven ismerem.) Színesben látványos lehet. | |||||
romeo | Adatlap | 505894 | 2010. december 28. 12:49 | ![]() | |
Zéé74 | Adatlap | 505893 | 2010. december 28. 12:49 | ![]() | |
Szia törzsbusz! Gondoltatok-e arra esetleg, hogy az átdolgozott első 2 rész "újdonságai" külön kigyűjtve (pl füzet formátumban) elérhető/kapható legyen azok számára akik már rendelkeznek az első kiadásokkal? Üdv Zéé | |||||
juge75 | Adatlap | 505892 | 2010. december 28. 12:42 | ![]() | |
Ha találkozol vele, üdvözli a Juhász család! | |||||
romeo | Adatlap | 505891 | 2010. december 28. 12:39 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Sajnos csak ez az egy fotó van, a felépítmény ererdetéről nem tudok semmit, de talán majd Törzsbusz, Farkas469 vagy Pilu... | |||||
Kamovos | Adatlap | 505890 | 2010. december 28. 12:36 | ![]() | |
Szia Romeo! Kitől származik ez a felépítmény? Ez is Csepelhez készült? Vagy valamiről rákerült? Van még róla kép? Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 505889 | 2010. december 28. 12:33 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszi a választ! Jövőre lessz rendezvényetek valahol? Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 505888 | 2010. december 28. 11:40 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 505887 | 2010. december 28. 09:04 | ![]() | |
Üdv! Walkaround galéria USA-ban kiállított D944 PSzH-ról: ipmsusa3.org/gallery/v/walkarounds/armor/Hungarian+PSZH+D-944/ | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505886 | 2010. december 28. 05:15 | ![]() | |
Teljesen korrekt! | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505885 | 2010. december 28. 05:14 | ![]() | |
HG-08-42. A kedvencem. Tőle a topic név. A miénk Ő is | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505884 | 2010. december 28. 05:12 | ![]() | |
Van ezzel kapcsolatos részlet? Üdvözölném ha megosztanád. | |||||
romeo | Adatlap | 505883 | 2010. december 27. 23:51 | ![]() | |
Üdv! Sikerült megszereznem az új honvédségi MAN üzemanyagszállító fotóját! | |||||
juge75 | Adatlap | 505882 | 2010. december 27. 23:06 | ![]() | |
Az szállította a gyufát! Tudod...agyin, dva, tri, hol a gyufám...! :-) | |||||
lacipapa | Adatlap | 505881 | 2010. december 27. 22:12 | ![]() | |
Sziasztok! A BTR-152V1 magyar vonatkozása engem is érdekelne. Laci |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
:-)
M42 Duster Walk Around Series