<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
törzsbusz | Adatlap | 505862 | 2010. december 26. 16:37 | ||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505861 | 2010. december 26. 16:05 | ||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505860 | 2010. december 26. 15:38 | ||||||||||||||||||||||
Akkor a kiinduláshoz gondolat ébresztőnek: | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505859 | 2010. december 26. 15:34 | ||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 505858 | 2010. december 26. 15:25 | ||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos ! Itt a mentős Csepel belsejéről a képek... Ui: A Monox nickname csak elírás volt részemről! | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505857 | 2010. december 26. 15:23 | ||||||||||||||||||||||
Csatlakozom a hozzászólásodhoz! :) | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505856 | 2010. december 26. 15:23 | ||||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Köszi a segitséget! Akkor indítom a "liba fs" mentő projektet! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505855 | 2010. december 26. 15:20 | ||||||||||||||||||||||
Szia Wrecker! A te képeid is érdekelnek! Üdv: kamovos Ezt a Hszt-hogy hoztátok össze ilyen egyformára? :D | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505854 | 2010. december 26. 15:17 | ||||||||||||||||||||||
Szia Monox! Mindenkép érdekel ami Csepelekkel kapcsolatos! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505853 | 2010. december 26. 14:37 | ||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505852 | 2010. december 26. 14:17 | ||||||||||||||||||||||
:) csak mert ismerősömé ez a bontó:D azért kérdeztem...:D | |||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 505851 | 2010. december 26. 13:10 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Joci232 ! Valamilyen autóbontó internetes oldaláról származnak. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505850 | 2010. december 26. 13:05 | ||||||||||||||||||||||
Nem, a 3662 Hsz-ben lévő fakult ilyen színűre, az az eredeti gyári festés volt. A "liba fs" szín, ami a 3661 Hsz-ben szerepel a '80-as évek elején központi utasítás alapján általánosan elrendelt festék volt. Az való igaz, hogy a központi ellátás az MN-ben is akadozott, ezért valójában "házilag" az egy fekete egy sárga, vagy az egy kék egy sárga színkeverés oldotta meg a zöld szín problémát sok esetben. Ha elkészül az üzás, majd felteszem. | |||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505849 | 2010. december 26. 13:01 | ||||||||||||||||||||||
ezek a képek honnan vannak? | |||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 505848 | 2010. december 26. 12:59 | ||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos ! Van pár képem a belső elrendezésről is, ha érdekel... | |||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 505847 | 2010. december 26. 12:59 | ||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos ! Van pár képem a belső elrendezésről is, ha érdekel... | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505845 | 2010. december 26. 11:35 | ||||||||||||||||||||||
Szia törzsbusz! A 3261 Hsz-ben lévő mentő eredetileg zöld lehetett, és ilyenre fakult? Hajdanán, amikor még az 5500-nál voltam ott a Gombás elvtár festett ilye keki színű Csepeleket is! Sajnos akkortájt nem lehetett fényképezni, pedig azon a javító bázison nagyon sok technikai eszköz megfordult. Ilyenek mint: Fug, Pszh, BRDM összes változata, lokátorok, Akácia, Shilka, sok más egyébb gumikerekes és lánctalpas technika. Nagyrészük le is lett festve! Viszont nem volt szabványos festék szín egyikhez sem, mert mindig a éppen beszerzett festéktől, és az adott festő színvilágától függtek a zöld és a keki árnyalatok! A Csepel Üzemanyagosról tudnál nekem képeket küldeni? Jók lennének azok is amik a felújítás folyamatán készültek! No persze ha elkészül és lesznek róla képek azok is nagyon érdekelnének majd! Szeretném elkészíteni ezt a felépítményt is! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 505844 | 2010. december 26. 11:20 | ||||||||||||||||||||||
na ja...10 a 8.-on :-P | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505843 | 2010. december 26. 11:18 | ||||||||||||||||||||||
Szia nincsötletem! Neked is köszönöm a segítséget! Tegezzél nyugodtan, ,em vagyok még olyan öreg! Asszony szerint alig vagyok 10! :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505842 | 2010. december 26. 11:15 | ||||||||||||||||||||||
Szia Wrecker! köszönöm szépen a segítségedet, és a képeket is! A képek nagyon jól jöttek a mentőmhöz! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505841 | 2010. december 25. 22:18 | ||||||||||||||||||||||
Ja, és a gyári festék (Trinát IR 608) szigorúan selyemfényű volt, nem matt! | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505840 | 2010. december 25. 22:15 | ||||||||||||||||||||||
EZF-ben min. 50 féle változat volt. Műhely kb. 20 féle. törzsbusz 2 változat. Híradó tizenvalahány. Egészségügyi kb. 8-10...és a többi. A Csepel D-344 tgk. több mint 147 (!) féle változatban került rendszeresítésre. Ebben a megközelítésben a Magyar Honvédség gépjárműtörténetében egyedülálló típus, még egy bázis jármű ilyen széles körű alkalmazásban nem volt rendszeresítve. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505839 | 2010. december 25. 22:05 | ||||||||||||||||||||||
Eredeti festék: Trinát IR 608 tábori zöld. ez volt a gyári szín. amit a Wrecker képein láthatunk, (3262) az az IR 608 eredeti szín agyonfakult változata. Minden más matt zöld szín a '80-as évektől került alkalmazásra a Magyar Néphadseregben. Az eredeti szín receptúrája meg van. A bemutatott képen a saját üzemanyagos változat ezzel a színnel került festésre, már ahogy a fotó vissza adja. Ez az üzás Csepel március körül készül el, teljes körű restaurálás után. | |||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 505838 | 2010. december 25. 21:45 | ||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 505837 | 2010. december 25. 21:38 | ||||||||||||||||||||||
Talán ez hasonlít valamennyire... | |||||||||||||||||||||||||
nincsötletem | Adatlap | 505836 | 2010. december 25. 20:52 | ||||||||||||||||||||||
Tiszteletem Kamovos! Tudomásom szerint a csepel d-344-esek csak egyenzöld színben kerültek a hadsereghez.a képeken az e.z.f.(egységes zárt felépítmény) található,ezeket pedig többek közt rádiósautóként, műhelykocsiként vagy törzsbuszként is használták. Remélem tudtam neked segiteni! üdv.nincsötletem | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505835 | 2010. december 25. 19:15 | ||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 505833 | 2010. december 25. 11:54 | ||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505832 | 2010. december 25. 10:57 | ||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505831 | 2010. december 24. 20:46 | ||||||||||||||||||||||
Eredetileg a Kovács (Kuznyecov), makettként ezt adják a Skif MT-LB+Zu-23-2 és BTR-152E, valamint az Eastern Express egyik Gaz-66 változatához (kiegészítő nélkül), ez a példány konkrétan Francia, Azimuth (csomagolás) "termék", kiegészítővel (ez is benne van). A feljavítás pedig teljesen saját (csövek, fogantyúk, hüvely kivetők, és apróságok). itt van pár kép, még festetlenül, valamint az alkatrészekről, félkészen. | |||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505830 | 2010. december 24. 19:58 | ||||||||||||||||||||||
melyik gyártó gyártotta?:) | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505829 | 2010. december 24. 14:46 | ||||||||||||||||||||||
Itt az enyém, de ez 1/35 méretű... | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505828 | 2010. december 24. 14:21 | ||||||||||||||||||||||
:-) Jó látni, hogy te azért rendben tartottad! Tisztelt Pilu, elismerésem! Láttad volna azokat, amik a reptér részére voltak beládázva. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505827 | 2010. december 24. 12:19 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Mi volt az ZU-2 (14,5mm) utolsó hordozójárműve, vagy 2000 körül is még a Csepellel cipelték? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505826 | 2010. december 24. 10:02 | ||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505825 | 2010. december 24. 09:33 | ||||||||||||||||||||||
Törzskönyv szerint a komplett gép neve ATSz-668. Nem tudom a darunak van-e külön típusa, vagy törzskönyve, az emelőgép hitelesítést nem én intézem, de megpróbálok utána nézni. | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505824 | 2010. december 24. 09:30 | ||||||||||||||||||||||
Sajnos nincs. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505823 | 2010. december 23. 22:15 | ||||||||||||||||||||||
A daru milyen típus egyébként? | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505822 | 2010. december 23. 21:53 | ||||||||||||||||||||||
Egyébként az, hogy valaminek valamilyen neve van, még nem jelenti automatikusan azt, hogy Magyarországon is úgy hívják- lásd T-55AM, de mintha a T-72-es változataival is lenne valami kavarás. | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505821 | 2010. december 23. 19:54 | ||||||||||||||||||||||
A kép címe ne zavarjon meg senki, nálam így van elmentve. De ha valaki szeretné, 2011.01.03-án kijavítom a törzskönyveket és olyan típust írok be, amit csak akartok. | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505820 | 2010. december 23. 19:52 | ||||||||||||||||||||||
Tehát eredeti hozzászólásom erre a típusra vonatkozott. Tudtommal, mivel a P-35 lokátorállomás már régóta nincs rendszerben, manapság a P-37 lokátorállomás család tartozéka. Javítsatok ki, ha tévedek. | |||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 505819 | 2010. december 23. 19:48 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Ez is kötelező lesz az első kettő után, pláne, hogy másfél éven keresztűl egy ilyet is hajtottam. Remélem megjelenik nemsokára. Gabi | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505818 | 2010. december 23. 19:41 | ||||||||||||||||||||||
Na, ha már dioráma, itt egy minta fedezék hozzá! Eredeti kézikönyv, édesapám keze munkája, a benne lévő fényképek Nagyorosziban készültek. És pár kép 2000-utáni időszakból. 2002 Győr, gyakorlaton. 2003 Április 13. lövészet Drégelypalánkon, 2004 Április, nyílt nap Győrben, az utolsó kép 1979-80 körül készült dia, a kép készítésének helye Romhány, Kisz bemutató, a technikák: Sz-60 és Zu-23-2, Nagyoroszi CS.L.K.K. :-) | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505817 | 2010. december 23. 19:23 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Pilu! Olyan fotód van, amelyen Csepel cipel ZU-2-est? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||
Pilu | Adatlap | 505816 | 2010. december 23. 19:18 | ||||||||||||||||||||||
Talán 2003-ban voltam utoljára ZU-23 lövészeten. Akkor (és az előző években is) Győr valóban Zil-131-ekkel jött. A radar ezred és Kecskemét Uralokkal, Szentkirályszabadja GAZ-66-okkal. Szolnok mintha nem hozott volna semmit, hanem Kecskeméttől kaptak volna technikát, de nem emlékszem pontosan. És volt két főiskolás raj, ők csak lőszert hoztak. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505815 | 2010. december 23. 17:32 | ||||||||||||||||||||||
Vontathatja bármi, ami elbírja. Ural, Zil, Csepel, Robur, Gaz-66, Gaz-69, Uaz, MT-LB,... | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505814 | 2010. december 23. 17:29 | ||||||||||||||||||||||
Van egy fotóm (valamelyik MH VOLHOV rakétaosztály), amelyen URAL-4320 vontat ZU-23-2-est. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505813 | 2010. december 23. 17:27 | ||||||||||||||||||||||
Győrben 2001-2006 közt ZIL-131-et használtak ZU-23-2 vontatásra, meg van fotón... Üdv! | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505812 | 2010. december 23. 17:24 | ||||||||||||||||||||||
Én csak "lefordítottam" a mondatot. Ne érezd úgy, hogy kioktatlak :) | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505811 | 2010. december 23. 17:17 | ||||||||||||||||||||||
14 évvel ezelőtti (és az azt megelőző évtizedek) felderítő lokátor, magasságmérő lokátor technikái nagyobbak is, nehezebbek is voltak (persze volt kivétel), ezek részére rendszeresítettek láncos vontatót (is). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Egyébként ugye mentőzzük a gépet: A becsületes megnevezése, KK-1 tip. kötöző gépkocsi.A benne illetve vele elvégezhető egészségügyi műveletek szerint roham mentőnek minősül, és ez egyszer sem a mentő jármű végsebességet jelenti.