<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
romsitsa | Adatlap | 528942 | 2013. március 20. 12:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 528929 | 2013. március 20. 07:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 102. páncélvonat a géppuskás kocsi felől fotózva, még 1940 előtt (ekkor minden pc.v-hoz egy-egy elő-és utánfutó pőrekocsit kapcsoltak) Az első világháborús IX. három kocsijából lett kialakítva, míg a negyedik kocsija önmagában lett a 104. pc.v. önjáró szerelvényként. Részt vett az erdélyi bevonuláson, nem hivatalos, ék alakú felségjelzéssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni75 | Adatlap | 528888 | 2013. március 19. 20:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Hát igen, ezeknek a régi képeknek szerintem varázsuk van! A páncélvonatról, ha valaki tudna bővebbet, az érdekelne. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 528831 | 2013. március 19. 11:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem Merga, inkább Adler Trumpf lesz. Köszi, jó képek. Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 528826 | 2013. március 19. 10:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az elsőt nem tudom, talán egy 170-es Merci, a harmadik egy Opel Kapitan, érdekes a katonai festés. Köszönjük a képeket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bogesz | Adatlap | 528805 | 2013. március 18. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor én is feltöltök 3 képet. Nagyapámról készültek. Ő túlélte a háborút, hadifogságba esett és 1948-ban tért haza. Egyébként autószerelő lévén műszaki alakulatba sorozták be. Ha a családi legendárium nem téved, akkor a 113-as műszaki szervonatba. Erről az alakulatról szeretnék többet megtudni, esetleg bajtársakról képeket szerezni. Ja, és, hogy ne legyen teljesen OFF a hozzászólásom: milyen járművek láthatóak a képeken (már amelyiken van egyáltalán)? Üdv, Bogesz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 528781 | 2013. március 18. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni75 | Adatlap | 528772 | 2013. március 18. 18:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Igaz, hogy nem mindegyik jármű, de szerintem nagyon érdekes képek. Egy kollégám dédapjának, Szarka László honv. kürtösnek a hagyatéka. Sajnos a háború végét nem érhette meg, az utolsó napokban esett el Balatonalmádiban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 528729 | 2013. március 18. 09:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, kb. ennyit tudunk a magyar tigrisek festéséről. Folttérkép nem létezik, helyesebben amiket eddig láttam azok nem stimmeltek. www.tiif.de/board.php Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 528703 | 2013. március 17. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528692 | 2013. március 17. 20:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528690 | 2013. március 17. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick! A 528630 hszemben feltett kérdésre nem tudsz véletlen referálni? :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528689 | 2013. március 17. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerbusztok! Köszönöm szépen mindkettőtök segítségét. Ezen megvilágításból akkor nem lesz belőle magyar kocsi. :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 528685 | 2013. március 17. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stét! A Büssing A5P nem volt a MKH-ben. Amit lacipapa említett, az a Ganz-Fross-Büssing 3 tonnás tehergépkocsira szerkesztett pcgk, de az más tészta. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 528662 | 2013. március 17. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én 2db,magyar Büssing-Fross pc.gépkocsiról olvastam.Az osztrák-magyar hadsereg számára készültek.A Büssing teherautók megerősített alvázára építették.A monarchia összeomlása után 2 példány a magyar állam birtokába került.1919 őszén a Lehár-különítmény használta.A trianoni béke megkötése után a két pc.autót Szombathelyen rejtették el.1922 után engedélyezték a két gépkocsi használatát, rendfentartási célokra.1923-tól a rendőrség,1927 után a honvédség tulajdona lett.1930-as évek elején selejtezték.Röviden ennyi,amit a magyar Büssingről tudok,ha erre a típusra gondoltál. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528655 | 2013. március 17. 15:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Természetesen a mienkére lennék kíváncsi, ha volt nekünk. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528654 | 2013. március 17. 15:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528653 | 2013. március 17. 15:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az Osztrák-Magyar Monarchiának volt Büssing A5P páncélozott járműve? Ha igen akkor milyen színű, szürke vagy zöld? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528630 | 2013. március 17. 12:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 528523 | 2013. március 16. 08:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán az egyik filmhírasóban szereplő 301-es háromszínű. Meg talán a 114. De elég halványak a fotók, és nem vagyok experte, szóval csak annyi a biztos, hogy nem egyszínűk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528414 | 2013. március 14. 22:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm szépen a segítségeteket! Következő kérdésem az lenne volt-e nekünk háromszínű Tigrisünk? (Sárga-Barna-Zöld) Ha igen, akkor található-e valahol, hozzá való folt térkép? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 528309 | 2013. március 13. 12:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, nézd végig ezeket a képeket, a rögzítők alakja jó a Bronco maketten, két kivétellel. A csákány és kalapács rögzítése békazáras Az emelő felső rögzítőeleme (amit fotómaratásból hajlítottak) eredetileg öntött és az élei-sarkai le vannak kerekítve. A kalapács-csákány első-hátsó rögzítői egy közös lemezen voltak rögzítve és azt csavarozták a testhez. toadmanstankpictures.blogspot.hu/2012/06/build-up-pics-of-broncos-new-hungarian.html Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 528296 | 2013. március 13. 09:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát feladtad a leckét , nehéz abból a kb 100-150 képből ami fönt van olyat is találni amin jól látszik amit keresel , de szerintem ezeken látható a felhelyezés , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 528293 | 2013. március 13. 08:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedig a Google segít , jó barát . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528291 | 2013. március 13. 08:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Már megint bajban vagyok, és a Google barátnőim sem segítenek! :( A 40M Turán és a 41M turán készítésénél ott tartok, hogy ásó kapa nagyharangot tenném rá! :) Az ásót ás a pájszert feltudtam tenni a bal oldalra. De a csákány és az emelő helyét nem találom a Googles csajok által mutatott képeinken. Tudna valaki nekem eredeti képet feltenni ahol látható? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 528008 | 2013. március 9. 22:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick! Kár! :( Googlizom rendesen. :) Először azt a definíciót állítottam fel, hogy "A Ford-BB az a Ford-AA amiben 8 hengeres motor van". Aztán elvetettem, mert jelentős különbségeket látok a motor hűtőmaszkján, és a borításon is. Aztán találtam egy oldalt ahol találtam olyan 1932 Ford-BB Modelt amin hasonló az eleje mint ami nálunk volt. Most pedig jött életem párja, hogy aludni szeretne. :) Joccak! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 528005 | 2013. március 9. 22:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stét! Nem, nem voltam Szolnokon. Sőt, Móvárra sem merem azt állítani, hogy ott leszek. :) Ford AA és BB köt jónéhány különbség van. Kezdve azzal, hogy AA-t a német gyárak soha, ellenben BB-t kizárólag Kölnben gyártottak. +jónéhány apróság. :) De gugli a barátunk, találni néhány etalon fényképet, ami elegendő lehet. ;) I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 527920 | 2013. március 8. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mi a különbség a Ford-AA és a Ford-BB között? Hosszúságuk, szélességük azonos? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 527917 | 2013. március 8. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick! Köszönöm szépen a válaszod! Ezek szerint tévesen hittem, hogy a németek által átadott kocsik német gyártásúak is voltak. :( Mivel németektől kaptuk őket,ezért gondoltam, hogy a keretantenna is rajta volt. Igaz ilyen képet én sem találtam magyar kocsiról. :( Kár, pedig mutatósan néz ki vele. :) Azt tudom, hogy a nagy hatótávolságú rádiózáshoz kell a keret antenna. A BTR-60-as is azért kapott keretantennát. :) A bot antennából a kocsi bal elején és a jobb hátulján volt csak? A ládát most már nem teszem fel rá marad láda nélkül. :) Üdv: kamovos Ui: Szolnokon voltál szombaton? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 527909 | 2013. március 8. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stét! A német keretantennás Panzerek a német híradó osztályok rádiós Panzerei voltak. Kvázi mozgó vezetési pontok voltak, nagy hatótávósálgú berendezésekkel. A magyar terminológia szerint T-38 közepes harckocsi (nem tank!) volt a nevük. A német megszállás alatt is ugyanott, a cseh Skoda és Praga üzemeiben készültek ezek a Panzerek. A páncélos alakulatoknál lévő parancsnoki harckocsik voltak botantennásak és frontgéppuska nélküliek. Szóval a m. kir. Honvédségben német páncélos alakulatoktól átadott T-38-asok voltak, minden bizonnyal vegyesen F és G változatok. A láda megléte szerintem alváltozathoz volt köthető, de volt, ahol átvétel után (már magyar felségjelzéssel ellátva) kerültek fel. A benzinkannák pedig a teherautókra voltak jellemzőek, onnan is van a magyaros becenevük. :) I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 527881 | 2013. március 8. 15:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Úgy tudom nekünk német gyártásúak voltak és nem cseh. Csak minálunk volt T-38 a neve. Az az egy + rádió az ami miatt keretantennát kapott tudtommal. De mivel nem vagyok benne biztos ezért kérdeztem. A németeken volt biztosan. Üdv: Jani | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
papgyuri | Adatlap | 527880 | 2013. március 8. 14:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jani! Szerintem a Skoda 38(t) tankra gondoltál... Nem emlékszem, hogy láttam volna keretanrennás kocsit, a PK-ik + botantennával voltak szerelve, és hiányzott a hk. vezető mellől a homlokgéppuska a + rádió miatt... Üdv, Láda a baloldalon hol volt, hol nem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 527858 | 2013. március 8. 07:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a magyar tulajdonú T-38 parancsnoki kocsikon milyen színű volt a keret antenna? A: egyszínű a kocsival. B: fekete. C: homokszínű. A torony mögött volt-e üzemanyagos kanna tartó, a motor borítástetején? A: igen. B: nem. A kocsi menetirány szerinti bal oldalán elől volt-e a nagy hosszú láda? A: igen. B: nem. Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527401 | 2013. március 2. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Kérném,akinek van magyar Ford G 917T fényképe,küldje el,vagy tegye ide fel.Sikerült ma egy 1/35-öst (ICM)beszerezni és szeretném magyarrá építeni.Ha tudnátok színeket azt is meg köszönném. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 527014 | 2013. február 26. 23:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy újabb, az a bizonyos magyar T-28. ICM gyártmány, természetesen 1/35. Messze a legnagyobb 2. vh-s magyar makettem, a teljes 46 darabos magyar gyűjteményben is csak a két MAZ (a vontató és a Scud) nagyobb nála. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 526545 | 2013. február 23. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci Múltkoriban kerestetek a Federal kocsikról képet amit küldtem könyvet abban van egy kép a díszszemlén , és van 3 db is rajta . üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 526537 | 2013. február 23. 15:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy távoli, homályos fotó van róla. Meg a Bison matricája, amit felhasználtam:) lacipapa: az adatlapomon van fenn kép mindegyikről! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 526533 | 2013. február 23. 15:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ne szerénykedj,rakd fel az összes magyart.Légy szíves! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 526526 | 2013. február 23. 14:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt fotó alapján csináltad? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 526523 | 2013. február 23. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 526512 | 2013. február 23. 12:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inkább annak tűnik nekem. Bár első világháborús dolgokban nem vagyok otthon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 526510 | 2013. február 23. 11:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 526307 | 2013. február 20. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stét! Uhri felépítményes kábeldobszállító. Részletekbe nem megyek bele... Minden Uhri csomagtartós, de nem minden csomagtartós Uhri. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 526306 | 2013. február 20. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Elnar, a többi manufaktúra munkáját nem ismerem, így nem jelenteném ki, de Uhryék a Krupp Kábelkocsira is ugyanilyen csomagtartót szerkesztettek. Meg a Blitz fülkék tetején is hasonló volt. Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 526303 | 2013. február 20. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Finta László: Ikarus Story I-IV, ebből a III-IV ami túlnyomó részt honvédségi megrendelésekkel foglalkozik. Pl. itt beszerzhető: www.marotikonyvker.hu/content/form_113.html Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 526301 | 2013. február 20. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Megkérdezhetem mi a könyv címe ? és ki az írója ? üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 526300 | 2013. február 20. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos azt a könyvet nem bírtam megszerezni, de köszönöm. Kijelenthető, hogy minden magyar jármű aminek poggyásztartó volt a fülke tetején az Uhry, vagy csak ennél érvényes? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 526294 | 2013. február 20. 18:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Uhry könyvből. És a fülke tetején lévő poggyásztartóból. Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 526242 | 2013. február 20. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És az honnan látszik? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 526214 | 2013. február 19. 23:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt úgy látom UHRY karosszériás. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Üdv
ad