<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
mirazsmarci | Adatlap | 362036 | 2010. október 25. 21:59 | ![]() | |
Szerintem meg nem szabad ennyire az amerikai technikára hagyatkozni, mert megbízhatatlanok, és egy esetleges konfliktusban nem a mi oldalunkon állnának (mármint az USA). Inkább Szuhojokra lenne szükség, a jövő amúgy is a világ keleti oldalának áll (oroszok, Kína, India, és az arabokat még nem is említem). | |||||
Nyugger | Adatlap | 362034 | 2010. október 25. 21:58 | ![]() | |
Szevasz Búza, Első lépésként megvesszük a Vándor Karesz könyvének 2. kötetét,majd a MiG-21-es típus aktuális kérdésein belül megbeszéljük, hogyan is tudnánk végre jó és hiteles rajzokat készíteni a festésí variációkról. Aztán már 'csak' a verziók magyarországi történetét kell megírni. Ez utóbbi sokkal egyszerűbb, szerintem. Addig is eldöntendő, hogy a csatolt képen /MiG-21UM-0565/ csak elmaszatolták a csillagot az ék felfestése előtt vagy mi a manótól ilyen a szárny alsó része? | |||||
búza | Adatlap | 362032 | 2010. október 25. 21:14 | ![]() | |
Szia Nyugger! Légyszives menj vissza az offokhoz is! Üdv: Búza | |||||
p-51 | Adatlap | 362017 | 2010. október 25. 19:41 | ![]() | |
Halálcsillag... 3 x-wing fighter simán kinyírja a halálcsillagot. Kell venni 3 x-wing fightert | |||||
romeo | Adatlap | 362016 | 2010. október 25. 19:31 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 362005 | 2010. október 25. 18:09 | ![]() | |
Jó, hát ha a közeljövőben háború lesz, végtelen pénzünk van és végtelen szintű technikát megvehetünk, akkor a Halálcsillag a nyerő választás:) | |||||
sulyid | Adatlap | 362003 | 2010. október 25. 18:01 | ![]() | |
Tudod én számolok vele hogy a közeljövőben kitörhet 1 háború így szerintem szükségesek a nehézvadászok a légtér védelmére és kiegészítésnek / vadászbombázónak a f16-osok. | |||||
Freddy | Adatlap | 362001 | 2010. október 25. 17:54 | ![]() | |
(Túljutva az egész kérdés reálisannézve-hánylélegeztetőgépet-akkoraGripentdobjukki-álmodikanyomor-faktorán:) Nagy teljesítményű vadászgép szerintem fölösleges, az F-16-osok simán ellátják a légtér védelmét is. | |||||
sulyid | Adatlap | 361999 | 2010. október 25. 17:43 | ![]() | |
Ha már magyar és légierő akkor ide is kiírom az én elképzeléseimet a magyar légierőről:) "Ha én lennék a hadügyminiszter kb így nézne ki a magyar légierő: Pápa: – 3 db c17 ( mint a valóságban ). – 14 db F15A/B amelyek közül 2+2 mindig keszit ad. – 4 db mi 17-es kutató/mentő helikopter melyből 2 ad keszit. Taszár: – 8 db f16 block 30/32-as/-es persze modernizálva. – Javító és berepülő üzem a légierő számára. Kecskemét: – 20 db f16 block 30/32 (természetesen ezek is modernizálva) 2+2 keszit ad. – 4 db BAE Hawk kiképző gép. – 2 db mi 17-es kutató/mentő heli. Szolnok : – 24 db Mi-24 SuperHind Mk.V – 12 db Mi 17-es agyon modernizálva és nyugati elektronikával. – 6 db Embraer Tucano. – Ja és még 4-6 db kiképző és futár heli. Az f15-ösök látnák el az ország légterének védelmét. Az f16-osok lennének a vadászbombázók melyek háború esetén támogatnák a csapatokat. A Embraer Tucanok és a Hawk-okon képeznék ki a pilótákat. " Szivesen várom a véleményeket:) | |||||
romeo | Adatlap | 361998 | 2010. október 25. 09:29 | ![]() | |
ambasa | Adatlap | 361997 | 2010. október 24. 22:19 | ![]() | |
Üdv! Elképzelni mindent lehet, de pont ezek azok a gépek, amelyet sem megvenni, sem üzemeltetni nem tudnánk szerintem és nem tudásbeli okokból. A Fennec talán kivétel. Ha a realitások talaján akarunk maradni, akkor nagyjából használt Bell 206, MD-500, Ecureuil, Bo 105, A109 jöhet szóba. Ezek megvásárlása felújítással is elfogadható áron belül maradna, és az általad ajánlott gépek közül egy árából bőven kijönne a minimálisan kívánatos 4-6 darab. Ha megnézem a használt helikopterek piacát egy általam megnevezett gép 0,5-1,3 millió Euró között kapható, ez felújítással együtt legyen 2 millió, de ha azt számolom, hogy az albánok 12 darab ex Heer Bo 105-öt kaptak felújítással együtt 10 millió Euróért 2006-ban, miközben az általad ajánlott gépek új ára 20-30 milliónál kezdődnek, talán jelen helyzetben jobb lenne beérnünk, valami egyszerűbbel, mint ezekkel a csodamasinákkal. TG TG | |||||
Samee | Adatlap | 361996 | 2010. október 24. 22:16 | ![]() | |
És még logisztikai szempontból sem lennének rossz választás, ugyanis polgári változataikat rendszeresítették a mentősök. Mondjuk aztán ki tudja h mekkora a rendszerazonosság. | |||||
romeo | Adatlap | 361995 | 2010. október 24. 21:35 | ![]() | |
ambasa | Adatlap | 361994 | 2010. október 24. 21:02 | ![]() | |
Üdv! Ez nem elvetendő ötlet, bár szerintem a Honvédségnek nem csak kiképzésre van szüksége könnyű helikopterekre, hanem futárfeladatokra is. Ezért szüksége lenne valamilyen gázturbinás könnyű helikopterre, de abban egyet értek, hogy erre nem az R-44 a legmegfelelőbb választás (mondjuk azt sem gondolom, hogy a mai csoda glass cockpit és hasonló méregdrága gépekkel kellene kielégítheti a realitások talaján maradva ezt az igényt). TG | |||||
romeo | Adatlap | 361993 | 2010. október 24. 20:48 | ![]() | |
Üdv! Én az alapkiképzést repülőgépre és helikopterre külsős céggel végeztetném, így meg lehetne szabadulni a harcászatilag semmit sem érő Jak-52-es gépektől is. | |||||
ambasa | Adatlap | 361992 | 2010. október 24. 19:29 | ![]() | |
Üdv! A mellett, hogy én sem tartottan jó döntésnek a Robinsonok beszerzését, de szerintem mielőtt itt egyesek örömtüzeket gyújtanak ezzel kapcsolatban, gondolják végig, hogy tartok tőle ez nem azt jelenti, hogy komolyabb könnyű futár/kiképző gépet rendszeresít a MH, hanem azt, hogy semmilyent, és továbbra is a Mi-17-ek értékes üzemóráját fogjuk pazarolni olyan feladatokra, amelyre egy jóval olcsóbb üzemköltségű gép is megfelelne. Úgyhogy ez szerintem igen csak piruszi győzelem. TG | |||||
ronnyfrown | Adatlap | 361991 | 2010. október 24. 18:04 | ![]() | |
En ismerek olyat aki R44-rol ment Mi-8-ra. A tipust az ukranoknal csinalta. Elmondasa szerint az egyetlen kihivas a kapcsolok es a muszerek orosz feliratozasanak a megtanulasa volt. | |||||
sulyid | Adatlap | 361990 | 2010. október 24. 17:59 | ![]() | |
Ugyan én nem vagyok szakmabeli de az apám mi-8-as majd később mi-2-es szerelő volt és ő azt mondja hogy a r44 az tökéletes kiképző gép lenne. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361989 | 2010. október 24. 17:36 | ![]() | |
Én sem bánom, de mindenesetre kíváncsi lennék egy szakmabeli személy (mondjuk egy helikopterpilóta) véleményére is. Vajon mennyire felelt volna meg az R44-es alapkiképző gépként, tudva azt, hogy utána a növendék a Mi-8, Mi-17, Mi-24 típusok valamelyikén folytatta volna a repülést? | |||||
romeo | Adatlap | 361988 | 2010. október 24. 16:23 | ![]() | |
Üdv! Örülök, hogy nem lesz Robinson! | |||||
juge75 | Adatlap | 361984 | 2010. október 23. 06:23 | ![]() | |
Mert nincs két egyforma festésű gép. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361983 | 2010. október 22. 21:39 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 361982 | 2010. október 21. 19:27 | ![]() | |
Vajh mennyi lesz a felmondott szerződés - rendelés miatti kifizetés ? | |||||
rod666 | Adatlap | 361981 | 2010. október 21. 13:42 | ![]() | |
Az ellenség félrevezetése céljából. :) | |||||
romeo | Adatlap | 361980 | 2010. október 21. 12:47 | ![]() | |
De akkor miért véltoztatták a kiképző század nevét Vegyes Repülő Kiképző Századra? Nem az miat, hogy vegyes, Jak-52 és Robinson R-44 géppark lesz? | |||||
pilotka | Adatlap | 361979 | 2010. október 21. 10:31 | ![]() | |
Nem lesznek magyar Robinsonok...! (pszt...tudom!) | |||||
Daala | Adatlap | 361978 | 2010. október 21. 09:18 | ![]() | |
Szerintem soha. | |||||
romeo | Adatlap | 361977 | 2010. október 21. 08:48 | ![]() | |
Mikor lesz már fotó magyar felségjelű Robinsonról? Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 361976 | 2010. október 18. 19:33 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 361975 | 2010. október 17. 22:58 | ![]() | |
Üdv! MisterCraft RWD-8a ,,Magyar recon" készlet megvan valakinek? Két szett oldalszámot adnak hozzá, egy fehéret és egy feketét, azzal a szöveggel, hogy a források alapján nem lehet eldönteni. Namost ha ez a két lehetőség van, akkor szerintem el lehet: a Bonhardt-Sárhidai-Winkler könyvben van két nem túl acélos fotó is a gépről, amiken a felségjel fehérje elég jól kivehető, az -elvileg- ugyanolyan fehér szám helyén viszont nem látszik semmi. Ez alapján szerintem a fekete lesz a jó. Van-e, aki esetleg máshogy tudja? Honnan vehették a fehéret? | |||||
romeo | Adatlap | 361974 | 2010. október 17. 18:45 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 361973 | 2010. október 17. 14:21 | ![]() | |
Köszi szépen a fotókat, számomra ezek igazi kincsek! | |||||
romeo | Adatlap | 361972 | 2010. október 17. 13:33 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361971 | 2010. október 16. 18:09 | ![]() | |
Botrányos, hogy a macedón légierő(!) már modernizálta a mi-24-eseit, mi meg nem. forrás: legiero.blog.hu/2010/10/15/logikus_dontes_2010_ben | |||||
romeo | Adatlap | 361970 | 2010. október 16. 17:01 | ![]() | |
Üdv! 2 dokumentumfilm Mi-24, Mi-8, Mi-17 helikről, sok Magyar Néphadsereg retro bejátszással. Mi-8: www.honvedelem.hu/media/item/371/-szallito-helikopterek-mh-86-szolnok-helikopter-bazis Mi-24: www.honvedelem.hu/media/item/370/-harci-helikopterek-mh-86-szolnok-helikopter-bazis | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361969 | 2010. október 15. 06:37 | ![]() | |
Szerintem ez a 936-os gép. | |||||
romeo | Adatlap | 361968 | 2010. október 14. 23:44 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361967 | 2010. október 14. 23:43 | ![]() | |
A miniszter emlékeztetett arra, hogy az előző kormány kilépett a helikopterfelújításra vonatkozó, úgynevezett vilniusi többnemzeti kezdeményezésből. Nyáron az új kormány úgy döntött, hogy Magyarország visszalép ebbe a kezdeményezésbe. Ennek köszönhetően hét felújított helikopterhez jut az ország, 2012-től pedig három darab szállító helikoptert fog Afganisztánba telepíteni Üdv! forrás: www.mr1-kossuth.hu/hirek/legfrissebb-hirek/martonyi-ki-kell-epiteni-az -europai-raketavedelmet.html | |||||
Lacy | Adatlap | 361966 | 2010. október 2. 18:29 | ![]() | |
Sziasztok, nem tudom volt-e már: www.youtube.com/watch | |||||
Levix | Adatlap | 361965 | 2010. szeptember 24. 18:10 | ![]() | |
www.clavework-graphics.co.uk/aircraft/fantasy/F011_Javelin_Hungary.png Magyar Whatif Gloster Javelin. | |||||
farkas469 | Adatlap | 361964 | 2010. szeptember 13. 11:01 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 361963 | 2010. szeptember 1. 18:13 | ![]() | |
Gondolom, majd ha megkapják a katonai jelzéseiket. Egyelőre Budaörsön pihennek, ha jól tudom. | |||||
romeo | Adatlap | 361962 | 2010. szeptember 1. 15:04 | ![]() | |
Mikor lesz már végre nyilvános fotó magyar katonai R-44 Robinsonról? | |||||
romeo | Adatlap | 361961 | 2010. augusztus 16. 22:37 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 361960 | 2010. augusztus 16. 22:19 | ![]() | |
Szia Romeo! Én idén már nem láttam egyet sem!Eddig! Még repnapon sem,pedig ott volt sürgés-forgás! | |||||
romeo | Adatlap | 361959 | 2010. augusztus 16. 21:59 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361958 | 2010. augusztus 13. 23:06 | ![]() | |
Köszi! Ennyire részletesen nem hallottam a dologról. | |||||
ambasa | Adatlap | 361957 | 2010. augusztus 13. 07:20 | ![]() | |
Üdv! Nem egészen, illetve attól függ kire gondolsz? Ez egy kitből a PG/DRRT-ben összerakott S-52 Hummingbird, amit a cég el akart adni többek között a Honvédségnek is. Csak hogy akkor még rendszerben volt a Mi-2 ami feleslegessé tette ezt. Ráadásul a gép motorja sem volt igazán alkalmas egy helikopter meghajtására. Magáról a gépről, a DRRT egyik igazgatójának a tollából még cikk is jelent meg. Ezzel párhuzamosan volt ugyan itt próbálkozás az EXEC típusú helikopterekkel is amelyből ha jól emlékszem (ha nem majd kijavítanak) kb 2-3 db épült. TG | |||||
romeo | Adatlap | 361956 | 2010. augusztus 12. 21:43 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 361955 | 2010. augusztus 8. 15:21 | ![]() | |
Talán az egyszerűbb adminisztráció miatt kicserélték az adott rendszámú jármű két rendszám közötti részét... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |