<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Sennás | Adatlap | 661725 | 2019. július 28. 17:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 661016 | 2019. július 6. 11:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Az baj, hogy ha úgy csinálták, mint anno az AS-90-et, lelopva a gyantát, akkor most a Panzershop makettje lesz a donor, ami azért elég sok kívánnivalót hagy maga után! Juge tudna róla beszélni! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 660996 | 2019. július 5. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660766 | 2019. június 27. 21:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Na kinek volt igaza a fülkét illetően?:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 660563 | 2019. június 21. 22:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem protós fülke,hanem egyszerűsített helyreállítás. Ismerem a tulajt. Teljesen oda volt a fülke. Felépítmény: ez egy NF harckocsi-karbantartató műhely gépkocsi. A bódé a KF jelű felépítmények elő hírnöke volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660443 | 2019. június 17. 10:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát éppen ez az a mélyített részek helyett is csak sima lemezt használtak mert az olcsóbb. Én sem azt gondoltam hogy 34 kiló kétkomponensű gittet húztak fel rá hogy kitöltsék a mélyedéseket. Nézd meg ezen a fotón is nagyjából azok a részek rozsdásak amik a másik fotón simák. És ha azon a kasznin sokkal rozsdásabbak voltak? Levágták és sima lemezt hegesztettek a helyére? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 660433 | 2019. június 16. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Felújítás? Hmm ,azt azért nem gondolom mert akkor az elején, oldalán mindenütt ki kellett volna"glettelni" azt a sok mélyitett részt. De nem valószínű. Szerintem:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660432 | 2019. június 16. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem az volt az első gondolatom hogy így sikerült a felújítás. Valami Törött vagy szétrohadt fülkét így állítottak helyre, gyorsan és olcsón. Nekem valamiért a felépítmény is ezt a látszatot kelti. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 660428 | 2019. június 16. 17:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia. Nézegettem én is igazad van más a fülke. Kicsit "hiányos" lehet még valami protós fülke (?) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660416 | 2019. június 15. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
A LAK-2 azért jobban néz ki. De itt nem csak a felépítmény furcsa hanem a fülke is. Hiányzik róla ez az. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 660407 | 2019. június 15. 13:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660105 | 2019. június 3. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja ja. Tudom láttam ezeket is. Úgy sejtem hogy nagyon benne vagy ebben a témában. Lenne is rögtön néhány kérdésem:-) Az én Uralom azt produkálja hogy teljesen feltöltött akksival kb 20 perc nappaliban való furikázás után megáll. Villognak a lámpái és nem moccan. Mint ha lemerült volna. De ha ki és be kapcsolom vagy leválasztom az akksit és vissza teszem akkor újra működik. Nem látom jelét annak hogy gyengült volna tetemesen az akku. De azt is meg kell említenem hogy a nappaliban furikázás szinte állandó kormányzással és menetirány váltással jár. Mi lehet ennek az oka? Illetve ha az első kerekeket finoman kézzel megpróbálom elmozdítani jobbra vagy balra akkor, olyan fura zizegő berregő hangot ad. Normális ez? A felnik feljavításán nem gondolkodtál? Szerintem az a legrondább része ezeknek a járgányoknak. Nincs pereme olyan mint ha nem lenne kész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Béci | Adatlap | 660100 | 2019. június 3. 08:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Van ebből a ,,családból" még Gaz 66 is, azt Wpl B 24 -ként találod meg. A plató a Gaz 66-é, de ugyanez van az M 35-ön is. Van még a JJRC -től 6x6 ZIS is, abból ZIL 157 lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660097 | 2019. június 2. 22:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az enyém így is elég lassú:-) Honnan van plató? Ahogy látom nem házi készítésű. A gumik sem olyanok mint ami az enyémen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Béci | Adatlap | 660094 | 2019. június 2. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nekem is van 2db. ilyen Uralom, az egyik platós lesz. Szeretném belőle a legtöbbet kihozni RC létére. Átalakításra került a kormányzás, a hátsó futómű, kapott ütközőket, és egy működő vonófejet. egyelőre ennyi történt, de sok még a tennivaló. Kap még egy saját készítésű osztóművet, hogy lassabb legyen, viszont erősebb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660017 | 2019. május 31. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
A legót és egyéb játékokat kiválóan tolja el a parkettán az útból:-) Rendfenntartó szerepet be tud tölteni:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 660016 | 2019. május 31. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Betanítani? "hűtőből a sört hozd be":) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660015 | 2019. május 31. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Költeni a kinézetére fogok csak. Megpróbálom kihozni belőle amit lehet. Nem számít hogy lassú ugyse nagyon fogok vele furikázni. Amúgy meg ha gyorsabb lenne lehet hogy felborulna mert magas. Nem egyszerű ez nem is akarok belemenni ebbe a dologba. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 660013 | 2019. május 31. 20:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Lassú? Valami "áttételezést" nem lehet? Vannak RC-s fiúk talán tudnak segíteni. Gondolom túl sokat nem akarsz költeni rá pluszban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660010 | 2019. május 31. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól tippeltél 43cm hosszú. Nem nagyon akarok vele furikázni. Ki próbáltam már az egyik parkban és nem ájultam el tőle (elég lassú). Nem is azért vettem hogy furikázzak vele csak mert URAL 1:16-ban. Az hogy mozog az csak egy kis plusz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 660006 | 2019. május 31. 16:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Az igen:) Köszi a képeket. Jó böszme van vagy 40/50cm? Oszt hol fogsz vele furikázni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 660002 | 2019. május 31. 14:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt sikerült összehozni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659802 | 2019. május 25. 11:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Megpróbálom, talán holnap sikerül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 659799 | 2019. május 25. 10:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
:) Ha van időd tegyél már fel dobozbontást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659797 | 2019. május 25. 09:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha érdekel tegnap előtt megjött Kínából a b-36. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659485 | 2019. május 16. 15:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 659484 | 2019. május 16. 15:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Az antenna szerintem a 20m-es teleszkóp. A légszűrő emlékeim szerint külön meghajtású volt, a dobozban a motor, mellette az üzemanyagtartálya. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659481 | 2019. május 16. 14:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Az a nagy árbóc pedig teleszkópos antenna lehet? Ha olyan magasra lehet kihúzni mint a Zilen akkor az megmagyarázná hogy miért olyan vastag. De még mindig maradt a szögletes doboz és a lekerekített tartályszerű doboz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 659479 | 2019. május 16. 14:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagy valószínűséggel rádiós kocsi. Tudomásom szerint nekünk ZIL alvázon volt hasonlónk. A vezetőfülke fölött a henger a szellőzőberendezés sz6űrője. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659476 | 2019. május 16. 13:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659475 | 2019. május 16. 13:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim! Senki nem tudja hogy volt vagy van-e ilyen felépítménnyel Uralja a honvédségnek? A fülke fölött mik azok a tartály féle szerkezetek? A felépítmény tetején mi az a nagy árbóc? Antenna? De miért ilyen vastag? Köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659370 | 2019. május 13. 15:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659368 | 2019. május 13. 15:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
De mégsem! jobban belegondolva a kínaiak miért adtak volna neki normál betűs és számos nevet? Vagy mit tudom Én. Lehet az is a játék gyár b-36-os terméke. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659367 | 2019. május 13. 15:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem még nincs mert még valahol úton van kína és budapest között:-) De szerintem csak fantázia név. Vagy a kínai seregben hívták így. Ha vót nekik illen:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 659365 | 2019. május 13. 15:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 659359 | 2019. május 13. 14:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 658870 | 2019. május 3. 10:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 654636 | 2019. január 23. 10:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Az ötvenes évek elején a fehér körös csillagok, mint az ISz-2-kön, ha az 1957-es nagy kivonási hullám (amikor az ISz2-eseket, ISzU-122-eseket, SzU-76-osokat kivonták) után is megmaradtak volna, akkor leginkább csak a fehér számok, nagyobb gyakorlatokon a vörös csillagos Kádár-kokárdával. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 654580 | 2019. január 22. 12:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Srácok! Ha létezett volna magyar JS-3, milyen jelzések lettek volna rajta ? Tudnátok példát mutatni ? Köszönöm! JZ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 654545 | 2019. január 21. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 654540 | 2019. január 21. 19:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
A régi MN: RAL 6006,6007,6008. Eredeti járművet 6006-6007-el fújóm. A Mai Ral 6031 bronz zöld. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 654537 | 2019. január 21. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kis segítség.Bizti beszéltük már de kurv@ra elfelejtettem RAL kód Magyar harcjármű zöld? (tudom változik sokat)Ral 6003as 6013as 6014es, melyik? Köszönet! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 653204 | 2018. december 26. 17:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
A mai világban a 24 darabra is nehéz megfelelő személyzetet produkálni, nemhogy 100+ darabra. És bizony a 15,2 km lőtáv már egy lövész dandár tűztámogatásánál se mindig elegendő. Mivel eredetileg se volt meg minden normálisan a Gvozgyikákhoz azokat is be kellett volna szerezni + új cső+ modernizált tűzvezető rendszer + modernizált kommunikáció + normális adatátvitel + jármű modernizáció + személyzet kiképzése (mert ugyebár "elfogytak) = összességében rengetegbe került volna a 30-40 éves technika tovább éltetése - már ha még meglenne... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 653203 | 2018. december 26. 17:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Inkább hosszútávon... Jó ideig maradhatott volna még a Gvozgyika és Akácija. A lőtáv nem túl nagy, max 15.2km a 122-es, és 20.5km a 152-es ágyúknak, de a két eszköz mozgékonysága miatt annyira nem probléma. Amúgy azért 144 2Sz1 és 18 2Sz3 azért többet ért volna mint 24 PzH-2000 :) Gvozgyika amúgy rendszerben van a lengyeleknél, a finneknél és a horvátoknál is, akik a saját PzH-2000 mellett is megtartják. Sőt, akár még egy modernizáció is belefért volna, az orosz 2Sz34 szintjére, ezzel a lőszeregyesítés sem gond, az orosz 120-as ágyú-aknavető kompatibilis NATO lőszerekkel is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 653201 | 2018. december 26. 15:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Senki se nézi le a Gradot. Nagyon jó fegyver, ha pl. egy fél falut akarsz a földdel egyenlővé tenni. Középtávon a lőszer egységesítés miatt mindenképpen le kellett volna cserélni a Gvozgyikát/Akáciját. Utóbbiból egyébként is csak egy osztályunk volt. A Gvozgyikának a lőtávolsága az, ami jóval kisebb, ha jól emlékszem 20km körüli. Nagyon nem mindegy, hogy 20 vagy 30. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 653200 | 2018. december 26. 15:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ahoz képest rendkívüli veszteségeket okoztak az ukránoknak a Graddal. Jó fegyver. Nem kell lenézni. Kivonni sem kellett volna. Sőt, ha nem vonták volna ki az Akáciát és a Gvozgyikát, igazából nem is kellet volna beszerezni a PzH-2000-t. Tüzérség nem avul el olyan gyorsan mint a repülőgépek vagy harckocsik. Kelet ukrajnában a DNR/LNR milíciák az amerikaiakat megszégyenítő precíziós csapásokat mértek az ukránokra. Semmi más nem kellett hozzá nekik csak drónok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 653196 | 2018. december 26. 12:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
tudom. Nem véletlenül kezdtem úgy a mondatot: "ha". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
milesChristi | Adatlap | 653195 | 2018. december 26. 11:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Háát, a KWM ezt is kínál.. :) www.kmweg.com/home/artillery/rocket-launcher/mlrs/product-information.html Ha tényleg maradunk náluk, elméletileg tőlük beszerezhető. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 653193 | 2018. december 26. 11:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sorozatvetőnk nincs hadrendben. A BM-21 Grad terület lefogásra jó, másra csak pénz- és emberpocsékolás. A T-72 alvázra szerelt TOS se sokkal különb, ráadásul kis távolságra találták ki, ezért rakták 72-es platformra. Ha már sorozatvető akkor az MLRS-hez hasonló fegyver kéne, intelligens lőszerekkel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 653188 | 2018. december 25. 21:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
De nem kizárt akár 1-2év múlva kiadja valaki sima öntőkeretes készletben:) Szinte (már)minden Leot gyártanak talán ez se marad ki:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Hali:) ha nem is jármű de közé van hozzá:)
Ilyen MH66. Puskás Tivadar VBZ-s felvarót tudtok valahol eladót?
Köszönöm Sennás