<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Schumi7vb | Adatlap | 530304 | 2013. április 4. 19:40 | ||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 529803 | 2013. március 29. 19:05 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Megpróbáltam, sajnos ott sem jártam sikerrel. Köszi szépen azért... Keresgélek tovább csak van egy nyavajás kép róla! Roli | |||||||||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 529771 | 2013. március 29. 12:25 | ||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 529672 | 2013. március 27. 21:47 | ||||||||||||||||||||||
Akkor már nem is keresem a Mclaren-ét,mert kb 95%-ban ugyan ez. Ennél az elnagyolt kis magazinnál sajnos értek kellemetlenebb dolgok is az építés során.Viszont nézzük a másik oldalt:Klassz kihívás...!Persze sikerülhetett volna jobbra is,de mivel ez még csak a második ilyen makettem, úgy gondolom azért jó lett. | |||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 529670 | 2013. március 27. 21:16 | ||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 529593 | 2013. március 27. 08:15 | ||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 529592 | 2013. március 27. 08:12 | ||||||||||||||||||||||
Nézz szét a gurneyflap.com-on rengeteg kép van hátha találsz olyat ami neked kell! | |||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 529588 | 2013. március 27. 07:23 | ||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 529560 | 2013. március 26. 19:17 | ||||||||||||||||||||||
Tényleg pazar lett! (hogy állna bele a reuma a kezedbe) Gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 529559 | 2013. március 26. 19:13 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresek Revell R 23-ast! Megkezdett-is érdekel,csak a matrica legyen érintetlen! Profin összerakott kész gép is érdekel! üdv | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 529495 | 2013. március 26. 09:28 | ||||||||||||||||||||||
Igen Gyuri ez jó ötlet!Több,mint valószínű,hogy ugyan olyan...!Tedd be és megnézem,úgy is fejből tudom a Mclaren-ét...!:) | |||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 529491 | 2013. március 26. 08:22 | ||||||||||||||||||||||
Rá se ránts Petya! Ha Bercsinek megfelel fel tudom tenni a 2011-es ferrarinak az összerakási rajzát ami ugyanezen gyártótól van. | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 529481 | 2013. március 25. 23:23 | ||||||||||||||||||||||
Bercsi rossz hírem van,nem találom az összerakási füzetet.Csak a dobozát találtam meg,de abban nincsen.Egyszerűen nem tudom hova raktam,még az is lehet,hogy kidobtam...!Ha előkerül,lefotózom... | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 529281 | 2013. március 23. 22:41 | ||||||||||||||||||||||
Szia Shumi. Köszi szépen! Van egy-két típus abból az időből,ami tetszik,de megvenni már más tészta.Mivel én többféle témában makettezek,így nem fér bele minden F1 autó megvásárlása,ami tetzsik.Viszont egy MP4/4-et egyértelműen megcsinálnék,majd egyszer vagy egy Senna Lotust,mondjuk a 98T-t. Jelenleg 5db F1 autóm és egy Cart autóm van kész,ezen kívül 3db van dobozban. üdv | |||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 529238 | 2013. március 23. 16:00 | ||||||||||||||||||||||
Szupi lett!Gratula! Régi F1-est nem akarsz építeni,mondjuk a 70-80as évekből? | |||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 529216 | 2013. március 23. 09:38 | ||||||||||||||||||||||
bercsi | Adatlap | 529156 | 2013. március 22. 14:23 | ||||||||||||||||||||||
Köszönöm a választ Peti, kíváncsi vagyok nagyon rá. Még nem volt alkalmam ilyennel dolgozni... | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 529126 | 2013. március 22. 08:08 | ||||||||||||||||||||||
Gabi,Bercsi,Nezelod,Köszi szépen nektek is! Nezelod,valószínűleg nem lesz ennyi problémád a Fujimivel,sok sikert hozzá,kiváncsi leszek rá,főleg a különbségekre. Bercsi,a válasz az,hogy sokkal.Egy 5-ös skálán a műanyag makettek általában 3-as fokazatúak,a gyanta makettek meg 5-ös.Nem véletlen. A kasztnival dolgozni sokkal könnyebb,mert egyben van,de minden más embert próbáló. Majd berakom az összerakási "füzetet",ami 3-lapból áll,már abból is sok minden kiderül... | |||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 529085 | 2013. március 21. 18:50 | ||||||||||||||||||||||
bercsi | Adatlap | 529083 | 2013. március 21. 18:45 | ||||||||||||||||||||||
Igaz hithű ferrari drukker vagyok, de azt kell mondjam szép lett ez az autód is! :D Mennyivel nehezebb egy ilyen készletet megcsinálni mint egy fröccsöntöttet? | |||||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 529081 | 2013. március 21. 18:35 | ||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lett ! Gondolatban már én is elkezdtem a Fujimi félét, de csak addig jutottam vele, hogy idén még remélem elkészül :) | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 529079 | 2013. március 21. 18:12 | ||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 529008 | 2013. március 21. 08:09 | ||||||||||||||||||||||
Petya! Gyönyörű darab lett belőle! Gratulálok! A "gyantás" kihívás még rám is vár, de előtte szeretnék még mást megvalósítani. | |||||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 528999 | 2013. március 20. 22:10 | ||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 528997 | 2013. március 20. 21:44 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A hétvégén kész lett a Mclaren.Már csak egy kis korrekciót kell csinálnom a hátsó szárnyon.Azt a pár hibát,amit az építés közben csináltam és a roppant nehéz megépítést szerencsére kárpótolja az összkép látványa.Ha végre jó idő lesz,lefotozóm szabadban,úgy azért jobban fog mutatni... Ez volt a második gyanta/fém autóm,de azt hiszem maradok a fröccsöntöttnél. | |||||||||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 528762 | 2013. március 18. 16:23 | ||||||||||||||||||||||
Mennyire ismerik Vettelék a saját autójukat, avagy hogy kell matricázni mostantól: www.vezess.hu/forma1/f1_dekoralast_ne_bizzuk/42708/ c[ ] | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 528362 | 2013. március 13. 21:36 | ||||||||||||||||||||||
Szia, Köszi!Igaziból nem én találtam fel a felniket,hanem erről a Novitec Rosso verzióról jött az ihlet.Ja és szerencsére lehet is kapni!:) A hétvégén megpróbálom befejezni a Mclarent,aztán lassan leveszem a polcról a következő F1 autót.Valószínűleg a Ferrari F2012. | |||||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 528310 | 2013. március 13. 12:26 | ||||||||||||||||||||||
Szia ! Nagyon szép mindkét jármű ! A Mclaren önmagáért beszél, a Ferrarin a felniket már megint nagyon eltaláltad :-) Gratula ! | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 528298 | 2013. március 13. 10:04 | ||||||||||||||||||||||
Köszi Gyuri! Nekem ez a második ilyen gyanta/fém F1 makettem,de kijelenthetem,egy ilyet megépíteni nem gyerekjáték. :) Tapasztalni fogod Te is.Hiába ragyogó készlet,sok esetben olyan helyzetekkel találtam szembe magamat,ami műanyag maketteknél fel sem merül. Az hagyján, hogy a kasztnin be vannak jelölve a illesztési lyukak,de az nem, hogy pontosan mekkora fúróval és milyen szögben kell fúrni...,ja és pl. a fékegységeken még az összes lyuk sincs feltüntetve, így kb nekem kellett kitalálni, hogy az adott felfüggesztési elem,hol is csatlakozzon...,de a legnagyobb kihívás talán a felfüggesztések helyes dölésszögének a beállítása volt, hogy 4 keréken álljon a gép és az elsők még terpesszenek is. Nem egyszerű az biztos,azért is vettem elő közben egy műanyag makettet.:) | |||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 528290 | 2013. március 13. 08:11 | ||||||||||||||||||||||
Petya! Egyszerűen gyönyörű mind a kettő! Pedig baromira nem egyszerű a futóművet és a szárnyakat beállítani. Tudom mert eléggé átnéztem már a 2011-es ferkámat. És a gyártó ugyanaz mint a McLarened. De nálam még egy kicsit várat ez a projekt. | |||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 528285 | 2013. március 13. 07:13 | ||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 528271 | 2013. március 12. 21:50 | ||||||||||||||||||||||
Hali, Kis update a Mclarenről.Most egy kicsit lassabban halad,mert nem gondoltam volna,hogy ennyire macerásas lesz a szárnyakat és egyéb terelő idomokat megcsinálni. Még van meló bőven a pozíciónáláson és egyéb részeken,de készülget. Közben "pihentetésül" csinálgatok egy utcai autót is.Ferrari F12 a F2012 Forma1 Ferrari festékével,ami nagyon jó és jó lesz a Fujimi F2012-re,majd a Mclaren után... | |||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 527856 | 2013. március 8. 00:21 | ||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 525604 | 2013. február 15. 12:05 | ||||||||||||||||||||||
Igen,de ezt ki kell tapasztalni.Nekem van egy spéci gagyi kb 500ft-os tescos hajszárítóm rendszeresítve a matricázáshoz,hiába használom legalább 6-7 éve még így néha hibázok vele. | |||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 525601 | 2013. február 15. 11:54 | ||||||||||||||||||||||
Köszi az infót A kék nekem néha leoldja még a festéket is... Közben hajszárítózód a gyorsítás érdekében? | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 525600 | 2013. február 15. 11:45 | ||||||||||||||||||||||
Szia,köszi neked is! A gumin a feliratok sima vizes matricák,csak a "R" és "L" betőket festettem ecsettel rá. Én mindig a Mr.Hobby kék és zöld kupakos lágyítóit használom,a trükk meg a hajszárító. üdv | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 525599 | 2013. február 15. 11:44 | ||||||||||||||||||||||
Gyuri,köszi szépen!Az eredeti csillag is rajta van,de az nem néz ki jól.Viszont ez a metal transfer levehető,mert a lakkozás után tettem rá.Viszont szerintem rajta hagyom,mert jól mutat rajta és más autóra úgy sem lenne jó ez a méret. Most már lassan nekiállok az első, az oldalsó és hátsó szárnyaknak.De előtte még megcsinálom a hátsó kerekek beállítását. | |||||||||||||||||||||||||
ltom74 | Adatlap | 525598 | 2013. február 15. 11:32 | ||||||||||||||||||||||
Sztanyi, Hát ez állat jól néz ki! A gumin a feliratot fújtad? Ha igen ki gyárt ilyen sablont? A karbonozásnál milyen matrica lágyítót használsz vagy van valami trükk? Köszi | |||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 525585 | 2013. február 15. 08:30 | ||||||||||||||||||||||
Gyönyörűen haladsz vele! Bár én az eredeti merci matricát tettem volna fel a nózijára mert az eredetin sem domborodik ki. (na jó ez az én személyes faxnim) de ettől eltekintve tényleg szemet gyönyörködtető látvány! | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 525539 | 2013. február 14. 18:01 | ||||||||||||||||||||||
Hali, kész lett a követlező fázis.Kerekeken áll a gép.Befejeztem a panelozást is.Már csak egy kis polírozás van hátra és a jobb hátsó kerék pozícióján kell állítani egy kicsit.Leméricskéltem pár fontos dolgot és meglepődtem,hogy szinte tökéletesen sikerült beállítani a felfüggesztéseket.Az autó hasmagassága és a teljes magassága tuti lett.Viszont az autó tengelyeinél mért szélessége kicsit nagyobb lett,mondjuk ez több tényezőből is adódhat.Tőcsavarok benyúlása,vagy éppen a tengely túlnyúlása,nem tudom.A jó hír viszont,hogy elsőre sikerült úgy beállítani a kerekeket,hogy nem billeg az autó és jó minden.Ezt nem gondoltam volna ettől a készlettől,pláne úgy,hogy első nekifutásra eltörtem a komplett jobb első futóművet...!De nem kis munka árán sikerült egész jól visszaállítani a jó pozíciót. | |||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 525433 | 2013. február 13. 16:43 | ||||||||||||||||||||||
Igy van ahogy leírtad Petya! Az autók legtöbbet a szabadedzéseken változnak. Ekkor próbálják ki a különböző szárnyakat, karosszéria elemeket. Sőt az sem ritka,hogy egy csapaton belül a két autó különbözően néz ki.Mert az egyikre felpakolják az új fejlesztést a másikra nem. A karbon alkatrészekhez annyit fűznék hozzá, hogy vannak olyan karbon elemek amelyeket nem fényesítenek ki. (nem kap plusz gyanta réteget mert nem feltétlen kell a sima felület) Itt csak akkor látni a karbonra jellemző szövetmintát ha közelről alaposan megnézed. Én ezeket az alkatrészeket csak selyemmatt feketével szoktam megfesteni. | |||||||||||||||||||||||||
EC3388 | Adatlap | 525326 | 2013. február 12. 19:19 | ||||||||||||||||||||||
Szia, Természetesen mindenben egyetértek veled, és köszönöm kimerítő válaszod! Üdv:Ernő | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 525319 | 2013. február 12. 18:39 | ||||||||||||||||||||||
Szia, Amit a képen látsz,na erre gondoltam,amikor írtam,hogy az alvázat bekarbonoztam és pluszban használtam karbon matricát azon kívül,amit a maketthez adtak. Amúgy simán el tudom képzelni,hogy a Te képeiden lévő bemutató autón is karbon minden,csak ott azok a részek olyanok,mintha le lenne festve valamivel,vagy egyszerűen más fajta anyagból van.Látod a Ferrarin is össze-vissza versenyről-versenyre változott minden az alvázon.Ehhez a maketthez a karbon matricákat úgy adták,hogy az egész alváz felülről csíkos mintájú karbon,alulra meg semmit sem,ezért én azt is bekarbonoztam.Tudod jól hogy a Forma1-es autók szinte napról-napra változnak,így simán lehet,hogy ami végül az enyémből kisül még az is előfordult vala egyszer.Pedig úgy építem,ahogy a papírja írja.Eddig csak pár helyen kiegészítettem a karbonozást,meg kicseréltem az emblémákat ennyi.Elvileg ez a készlet az Ausztrál GP verzió,de el tudod képzelni,hogy az egész futam hétvégéjén ugyan úgy nézett ki?Ebben Gyuri,majd megerősít... Szerintem a Fujimi-k is klassz makettek,de ezek a multimedia kit-ek azért komolyabbak,minden értelemben.Persze vannak olyan alkatrészek,amelyek pl a Fujimi vagy a Tamiya fröccsöntésében jobbak,mint gyantából vagy fémből.A Sauber C30 és a Ferrari F2012 is szuper,sőt a Tamiya Red Bull is.Bármelyiket megveheted... | |||||||||||||||||||||||||
EC3388 | Adatlap | 525302 | 2013. február 12. 17:01 | ||||||||||||||||||||||
Szia Peti! Bocsi! Köszi, megint egy kicsit okosabb lettem. Remélem a közeljövőben nekem is sikerül beszereznem ezt a gépet(fránya anyagiak), és az itt tanultakat fel tudom használni. Üdv:Ernő | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 525297 | 2013. február 12. 15:58 | ||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 525296 | 2013. február 12. 15:53 | ||||||||||||||||||||||
Szia, köszi szépen neked is!Ezek a képek,amiket beraktál a DEMO autóról készültek.Lehet,hogy azon le van festve,de tuti,hogy minden eleme valamilyen karbon-kevlár anyag.Néztem,hogy a felfüggesztéseknek is csak egy részén lehet látni a csíkokat és a matrica lapon is csak részére van karbon!Meg azt is láttam,hogy a pilóta fejtámasza igazából bőrből van,de én bekarbonoztam,így jobban mutat,szürke bőrom meg úgy sem volt.Lefestve meg nem az igazi. | |||||||||||||||||||||||||
EC3388 | Adatlap | 525294 | 2013. február 12. 15:08 | ||||||||||||||||||||||
EC3388 | Adatlap | 525293 | 2013. február 12. 14:46 | ||||||||||||||||||||||
Szia Peti! Nagyon szépen alakul a géped, csak gratulálni tudok hozzá! A színe tökéletesen élethű nagyon tetszik, na és a karbonozás is nagyot dob az összképen! Itt szettném megkérdezni, hogy az alvázat biztos, hogy karbonozni kell? Lehet, hogy hülye kérdés. Találtam egy fotót amin nem úgy tűnik, de lehet, hogy én tévedek.(Fotót csatolom) Ha,én látom rosszul akkor elnézést kérek! Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! Gratula! Üdv:Ernő | |||||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 525291 | 2013. február 12. 13:57 | ||||||||||||||||||||||
Szia ! Nagyon látványos, én is kíváncsi vagyok rá mit mutat élőben. Na majd Móváron. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 525270 | 2013. február 12. 09:49 | ||||||||||||||||||||||
Apcyrobi,Gyuri! Köszönöm!Élőben Mosonon láthatjátok,ha addigra be tudom fejezni...! A készletről előjáróban annyit,ha lenne pénzem rá,megvenném a Lotus E20-at és a Red Bull RB7-est is...!Persze "sokkal" nehezebb megépíteni egy ilyet,mint egy műanyagot,de vannak előnyei is.Az ilyen készlethez semmit sem kell megvenni külön,mert minden benne van a dobozban és nincsenek feleslegesen szétbontott alkatrészei, mint pl egy Fujimi esetében. Ennek az alváza 2 fő elemből áll,a Fujimi F2012-es Ferrarié meg ha jól számoltam minimum 9 egységből.Minek ha úgy is össze kell építeni? Amúgy eddig összesen maximum egy 2/3 lap karbont használtam fel hozzá pluszban,de annak a nagy része az alváz aljára került. és annyi,hogy a 3 merci emblémát kicseréltem metal transferre,ami meg volt itthon. üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Itt tartok a ferrarival,hátsó szárnyat kell még matricázni,köténylemezt alakítani stb...még pár napi munka.ha végre jó idő lesz,tudok normálisabb képeket készíteni.