/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276.
Kicsi 472654 2012. január 25. 20:07
Válasz erre
251-es. A gumirészen megtaláltam a feliratot, ami alapján megtaláltam a megoldást.
FULDA 575/48-510.
( csak amíg nem voltam benne biztos, nem akartam elhozni.)
kösz a segítségeket!
milesChristi 472653 2012. január 25. 19:04
Válasz erre
251-es. Vagy annak valamely háború utáni klónjáé, mondjuk PRAGA...
Emerick 472652 2012. január 24. 20:32
Válasz erre
Stét!

Ez a vas egy a háború alatt átépített (selejt?) SdKfz 231 8rad. Nekem valahonnan úgy rémlik, egyedi, és talán tüzérségi mérőkocsi volt, vagy valami hasonló. Kísérleti feladatokhoz lett kifejlesztve, abban majdnembiztos vagyok.

I.
punyam97 472651 2012. január 24. 19:40
Válasz erre
www.armorama.com/modules.phptalán a referenciaképen ott jobb oldalon az lenne?
Kicsi 472650 2012. január 24. 19:32
Válasz erre
A kerék átmérője 40 cm, az apró lyukak miatt nem lehet Kettenkrad.
További ötletek?
punyam97 472649 2012. január 24. 16:30
Válasz erre
méretéltől is függ mert ilyesmi a kettenkradé is!
vincus80 472648 2012. január 24. 15:06
Válasz erre
Kicsi 472647 2012. január 24. 14:25
Válasz erre
P240112_1250
P240112_1250
P240112_1250[01]
P240112_1250[01]

Sziasztok!

valakinek ismerős ez a görgő?
segitségeteket köszönöm!
Kamovos 472646 2012. január 22. 20:47
Válasz erre
Szia KeyPi.

Igen a Roden adta ki.
Meg is építettem mindet.
De van még a spájban. :)

Üdv: kamovos
KeyPi 472645 2012. január 22. 20:10
Válasz erre
Igen, annyira otromba, hogy már szép. Egy kis sztirolt feltétlenül megérdemel! Sajnos nekem még a dobozosra sem futja az időmből. 1/72-ben talán a Roden adott ki ilyesmit?... Üdv. KeyPi
KeyPi 472644 2012. január 22. 20:06
Válasz erre
A 234-es széria a korai achtradok tapasztalatai alapján lett kifejlesztve a háború végén. Talán az alváz, a felfüggesztés, és az erőátvitel azonos.
Kamovos 472643 2012. január 22. 19:59
Válasz erre
Szia KeyPi.

Nekem Googli barátom dobta ki a képeket!
Találtam valami Japán céget 1/35-ben akik kiadták.
Sajnos nem 1/72-es így nem is néztem tovább.
De gondolkodom rajta, hogy egy 231-est sufni tunigoljak sztirolból. :)

Üdv: kamovos
KeyPi 472642 2012. január 22. 19:56
Válasz erre
Szia!
Alapvetően nekem is új, először az hittem harctéri átalakítás. De mivel imádom az achtradot, az új AFV Club kittel szemezgetek, tőlük származik a csatolt kép is.
Üdv. KeyPi
Kamovos 472641 2012. január 22. 19:04
Válasz erre
Ad.Kfz-231 00
Ad.Kfz-231 00
Ad.Kfz-231 01
Ad.Kfz-231 01

Oké!

6 kerekű kérdés kilőve, nekem is van 2 összerakva! :)

A képeket még keresem eddig csak ezt találtam.

Üdv: kamovos
Kamovos 472640 2012. január 22. 18:47
Válasz erre
Szia KeyPi.

A 234-e szériák nem egy másik kocsi?
A 6 kerekű 231 hogyan néz ki?
A 231-es tüzérségi megfigyelőről van még valami anyag?
Kép, nézeti rajzok?

Üdv: kamovos
KeyPi 472639 2012. január 22. 18:06
Válasz erre
8rad
8rad

Sziasztok!
A 231 -ből volt 6 és 8 kerekű változat is, szóval mindenki nyert. :)
Kamovos 472638 2012. január 22. 17:42
Válasz erre
Szia KeyPi.

Hát tulajdon képen az Sd.Kfz 231-232-233-262 ugyan arra a kocsira épült.
Ahogy a tüzérségi megfigyelő is.
Mondhatnám azt is, hogy mind egy tőről fakadtak.
Szerintem.
Ha a 231-et vesszük alapnak akkor nyertél, ha nem, akkor a Bogesz, persze, ha más jelentkező nem lesz a maradék kettő típusra, mert akkor sorsolnunk kel. :)

Üdv: kamovos
Bogesz 472637 2012. január 22. 17:02
Válasz erre
Ahhoz kicsit sok a kereke. Inkább Sd.Kfz. 234-ből lehet átalakítva.
KeyPi 472636 2012. január 22. 13:30
Válasz erre
Egy tüzérségi megfigyelőnek átalakított Sd.kfz.231
Salieri 472635 2012. január 21. 16:17
Válasz erre
A 01-es képen látható izé az mi? :D
TAMÁS78 472634 2012. január 20. 20:51
Válasz erre
Oké, akkor még eredeti is lehet. :)
tank 472633 2012. január 20. 20:47
Válasz erre
igazán nincs mit kerge!kár hogy nem volt időm többre!
bigboy 472632 2012. január 20. 19:45
Válasz erre
bigboy 472631 2012. január 20. 19:44
Válasz erre
Murmuc 472630 2012. január 20. 19:14
Válasz erre
Üdv!
Hát, abból a szempontból hogy pöcre indul és hirdeti a Német precizitást, teljesen mindegy milyen a típusa!
Bár gondolom, a két Maybach motor között olyan nagy különbség nem lehet!
kerge 472629 2012. január 20. 18:17
Válasz erre
tyimosenko 472628 2012. január 20. 17:44
Válasz erre
Hello,

Marpedig megiscsak revidealnom kell a velemenyem... Egy Kiralytigris motort tettek bele ezek szerint:
www.tiger-tank.com/secure/journal25.htm
Regota kovettem ennek a kocsinak is a sorsat, ugy tudtam az eredeti, eleg problemas motor van benne..
udv
Murmuc 472627 2012. január 20. 14:25
Válasz erre
Ismét Üdv tamás78!
Én tettem fel a kérdést, hogy a Tiger motorja eredeti e, amire Tyimosenko azt a választ adta hogy igen.(8988)
Viszont most én is utána néztem és úgy látom ebben a Tigerben minden eredeti, igényesen felújítva!
www.tiger-tank.com/secure/journal.htm
Murmuc 472626 2012. január 20. 13:42
Válasz erre
Üdv Tamás78!
Ez így igaz! De ha egy kicsit jobban fülelsz akkor hallod hogy már pörög az "Eklipsz" indító.
Itt láthatod a felpörgetést:
www.youtube.com/watch
tank 472625 2012. január 20. 11:45
Válasz erre
Hornisse_13
Hornisse_13
Hornisse_16
Hornisse_16
sdkfz-164-nashorn-dragon
sdkfz-164-nashorn-dragon
3211-45798
3211-45798

szia kerge még kép ha ez segít:
TAMÁS78 472624 2012. január 20. 09:49
Válasz erre
Ufi!

Ha beírod a keresőbe pl. azt, hogy Pak 43 L/71 projectile, mindjárt kiderül, hogy ehhez miféle lőszer való (mert gondolom ezt érted "löveg" alatt).

www.luckymodel.com/scale.aspx
denkmeyer 472623 2012. január 20. 09:40
Válasz erre
Ufi 472622 2012. január 20. 09:37
Válasz erre
Tisztelt kollegák!
Nem erőszakoskodni akarok, de kérem, hogy aki tud válaszoljon a 8977-es kérdésemre, ugyanis ettől függene a rendelésem.
Köszönöm!
TAMÁS78 472621 2012. január 20. 07:53
Válasz erre
Amúgy, ha esetleg a Hermann Hoth-féle "Gruppe Hoth"-hoz való tartozást fejezi ki a felirat, akkor elvileg csak 1940 október v. november előtti lehet.
TAMÁS78 472620 2012. január 20. 07:48
Válasz erre
Az biztos, hogy ez egy 232-es, de hogy hol és mikor...?
TAMÁS78 472619 2012. január 20. 07:47
Válasz erre
Én is csodálom a német technikát, de biztos vagy benne, hogy ebben eredeti motor van? Ha az is (amit kétlek), szerintem akkor is jelentősen átalakítva. Olvasmányaimból úgy rémlik, eredetileg a Messzer nem rendelkezett olyan önindítóval, amivel a pilóta a kabinból egyedül el tudta volna indítani.
Lapidus 472618 2012. január 20. 02:55
Válasz erre
Már találkoztam ezzel a gyűjteménnyel is. Az a baj, hogy nincs bennük olyan, mait én keresek : (
tyimosenko 472617 2012. január 20. 01:22
Válasz erre
Azért kíváncsi lennék, hogy a Tigrisben hány csetteg a 12 hengerből... :))
Murmuc 472616 2012. január 20. 00:08
Válasz erre
Üdv!
Mindig csodáltam a Német technikát!
Pöcre indul minden motor! Az alábbi linken lévő Messer DB 605-ös motorja is!
Ha valaki már látta a Mustang, és a Spitfire Rolls-Royce motorját indulni az tudja miről beszélek.
www.youtube.com/watch
tyimosenko 472615 2012. január 19. 23:44
Válasz erre
Murmuc 472614 2012. január 19. 23:26
Válasz erre
Üdv!
Nem semmi WH rendszám adatbázis:
www.autogallery.org.ru/i/ynomwh210.htm
Lapidus 472613 2012. január 19. 21:28
Válasz erre
Konkrét járművet. Különben én is 232-esnek legfeljebb 234-esnek tippelem. Csak a felirat rajta tuti egyedi. Gondoltam ez alapján lehetne következtetni arról, hogy a kép hol és mikor készült. (A 223-ast érdekel valójában) Egy kis segítség lehet, hogy elég lenge öltözetű személyzetet látunk a képen. Őszintén szólva örülnék, mint majom a banánnak, ha kiderülne, hogy DAK-os!

(Iszonyat mit összeszenvedek szerencsétlen 223-asommal, csak tényleg szeretném, ha korrekt rendszámtábla kerülne rá)
kerge 472612 2012. január 19. 20:30
Válasz erre
köszönöm a segítséget Joce :-)
Joce1214 472611 2012. január 19. 20:18
Válasz erre
kerge 472610 2012. január 19. 19:37
Válasz erre
Jóestét urak

volna valakinek használható küzdőtérfotója a 1:35 ös dragon 6314 es sd.kfz.164 eséhez mert a színes összerakási rajz sok helyen homályos infót ad a küzdőtérben elhelyezett rádió, periszkóp stb. elhelyezkedéséről és a google se sokat segített! Talán még egy régebbi kiadású dragon nashorn összeállítási rajza is nagy segítség lenne.

Köszönöm a segítséget előre is!

kerge
TAMÁS78 472609 2012. január 19. 19:37
Válasz erre
Mármint a típust vagy a konkrét járművet? Ez egy Sechsrad.
gábor76 472608 2012. január 19. 19:36
Válasz erre
Lapidus 472607 2012. január 19. 19:05
Válasz erre
Picture-303
Picture-303

Valaki felismeri a háttérben a fehér feliratos (Froth? hoth?) járművet? Esetleg, hogy hol harcol és mikor?
Murmuc 472606 2012. január 19. 18:33
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Nem tudjátok véletlenül, hogy ebben a Tigerben az eredeti Maybach motor van e?
www.youtube.com/watch
Nowotny 472605 2012. január 19. 15:51
Válasz erre
Jók a képek,főleg a lánccseréken gondolkodtam el itt hirtelennyében,vajon mennyi időt vehetett igénybe egy  Tigris kaliberű harckocsinál és mi lehetett a lefolyása,kár h nincs ilyenről videó...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276.